Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008

Ντέρμπια και καημοί και καλό ΣΚ

Ντέρμπι = ελληνικότατη λέξη, αφομοιωμένη απόλυτα. Συνήθως σημαίνει αγώνα κορυφής ή πανάρχαιας τοπικιστικής κόντρας. Συνήθως σημαίνει 1-0 και τελευταία και 4-0.

Εννοείται οτι προτιμώ το 4-0 γιατι αμα δε μπαίνει γκόλ, βαριέμαι.

Και τα μυαλά παίρνουν φωτιά, θα τους σκίσουμε, θα τους ... κλπ και βάλανε και το Γάβρο στο Στοίχημα για φράγκα αφου βλέπουν οτι ο συγκεκριμένος σύλλογος πουλάει πολύ ( εγω θα έλεγα κατι άλλο αλλα τελοσπάντων ).

Ξέρεις, αμα εχεις ενα κάρο προβλήματα, σε κάνουν να νιώθεις μια προσμονή για κατι καλό, δηλαδη να νικήσει η ομάδα σου, να πάρει τα πάνω της η ψυχολογία σου. Αυταπάτη αλλα λειτουργεί. Σαν ασπιρίνη.

Τωρα εσυ, που ξέρεις οτι τη Δευτέρα θα λένα άλλα ανάλογα ποιός θα νικήσει, πώς νιώθεις ;

Δε σε νοιάζει ; ...Καλά οκ.

Εμένα με νοιάζει να εχω μια καλύτερη μερα τώρα, αύριο, και απο Δευτέρα.
Και δεν ξέρω αν θα έχω. Τι να το κάνω να νικήσει η ομάδα μου ; Οχι οτι δεν θέλω !
Θέλω και μάλιστα με τεσσάρα και μπαλλάρα.

Και θα χειροκροτήσω όλους στο τέλος, και τους αντίπαλους. Πρέπει να μάθουμε να το κάνουμε αυτό. Δεν θα μας πέσει ο εγωισμός.

Aλλα θα πάμε να δούμε και άλλα σπόρ, το Σαββατοκύριακο έχει πολλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.