Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αναβολικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αναβολικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 24 Αυγούστου 2008

"Δεν μιλάμε με νεκρούς"

Σάββατο 16 Αυγούστου 2008

Ντοπέ η Χαλκιά


Είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ. Και ευχαριστώ πολύ τον Τζονάκο που μου δίνει την ευκαιρία. Λέγομαι island και θα με βρίσκετε και εδώ. Πρώτη φορά σε αθλητικό μπλόγκ γι αυτό θα ήθελα για αρχή την επιοίκεια αυτού που διαβάζει.

Το θέμα μου για σήμερα είναι το ντόπινγκ. Ντοπέ και η Χαλκιά λοιπόν!!! Μα είναι δυνατόν; Η πρωταθλήτρια(και όχι αθλήτρια) και ολυμπιονίκης; Αυτή που μας έλεγε μετά το χρυσό μετάλλιο της Αθήνας για το μεγάλο μυαλό, την μεγάλη ψυχή, το ιδεώδες, το άρτιο, το έξοχο, και γενικά όλα τα μεγάλα του ελληνισμού;;; Αυτά που τα έχουμε κληρονομήσει από τους αρχαίους βεβαίως βεβαίως....

Να κάνω και λίγο το συνήγορο του ακατονόμαστου(και δεν εννοώ του Νταλάρα). Είναι γνωστό πως η Χαλκιά είχε βρέθει σχεδόν από το πουθενά στο 2004. Είναι γνωστό πως ο χρόνος της στο αγώνισμά της βελτιώθηκε κάποια δευτερόλεπτα σε δύο χρόνια προπονήσεων και μετά από αποχή ετών. Άρα είναι λίγο δύσκολο να έχει προσπαθήσει να ντοπαριστεί λίγο πριν τους αγώνες. Ως γνωστών επίσης η ντόπα θέλει χρόνο(μήνες ) για να ενεργήσει. Άρα δέχομαι την υπόνοιά της ότι δεν γνωρίζει τίποτα. Ένας ακόμα λόγος που την πιστεύω είναι πως μετά τις επιτυχίες της είχε τακτικότατους ελέγχους και πολύ σκληρούς. Άρα είναι λίγο δύσκολο.

Μετά το χρυσό στην Αθήνα είχαν πέσει επάνω της τα βρετανικά και τα αμερικανικά δίκτυα λέγοντας πως είναι αδύνατον αθλητής(μάλλον πρωταθλητής είναι) να βελτιώνει έτσι τον χρόνο του. Εξάλλου μετά τα πόσα μετάλλια πήραμε το 2004 μας έχουν ξεσκίσει στους ελέγχους. Και από εκεί βγήκανε πολλά λαβράκια. Θυμίζω τους αρσιβαρίστες(όπου το μαχαίρι μπήκε στο κόκκαλο και βρέθηκε η ένοχη Τσου...λί), τον Γκούση(επίσης το μαχαίρι θα μπει στο κόκκαλο) την Χαλκιά τώρα και έναν άλλον πιο πριν στην κολύμβηση που δεν θυμάμαι το όνομά του.

Και βέβαια τα αμερικανάκια δεν είναι τίποτις τυχαίοι. Είναι μάστορες(καθώς και μαστούρες) στην ντόπα. Όταν θέλουν να ξεφτιλίσουν πρωταθλητή τους το κάνουν(Τζόουνς) και το παίζουν και "καθαροί". Εδώ ο Φέλπς που μπορεί το παλληκάρι να μην ξέρει και τίποτα ή μπορεί να κάνω λάθος κιόλας, αλλά ο άνθρωπος τα έχει γαμήσει όλα και δεν ξέρουμε αν και πότε περνάει ελέγχους καθώς και τα αποτελέσματά τους.Το ένα ρεκόρ πέφτει πριν ακόμα ανέβει και το άλλο σπάει μετά από 20 χρόνια.

Παραδείγματα υπάρχουν πολλά. Καθώς και υπόνοιες για δολιοφθορές, πολέμους εταιριών ένδυσης, νεα φάρμακα που δεν μπορούν να τα ανιχνεύσουν ακόμα κτλ. Σαπίλα μπόλικη δηλαδή. Η λύση είναι μία. Πρέπει να διαχωριστεί άμεσα ο αθλητισμός από τον πρωταθλητισμό. Γιατί είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Στον αθλητισμό συμπεριλαμβάνονται γυμναστήρια, ερασιτεχνικές ομάδες, σχολεία, ακόμα και εγώ που πάω και τρέχω στο γήπεδο και βάζω και κανένα καλάθι, ενώ πρωταθλητισμός είναι όλα εκείνα που έχουν να κάνουν με επαγγελματικές ομάδες, με εταιρίες ένδυσης, με συμβόλαια, με υπεραθλητές κτλ. Και στον πρωταθλητισμό πρέπει να τα επιτρέψουν ΟΛΑ. Ως τα πιο σκληρά που μπορεί να εφεύρει η χημική βιομηχανία. Στον αθλητισμό πρέπει να απαγορευτούν ακόμα και οι βιταμίνες και όχι να βλέπω στα γυμναστήρια τίγκα στο φάρμακο τα ράφια τους και στο φυτοφάρμακο. Οι πρωταθλητές είναι μεγάλοι άνθρωποι, ξέρουν πως έστω και εν αγνοία τους "κάτι" παίρνουν και εξάλλου είναι και επιλογή τους. Οπότε όσοι θα παίρνουν μετά θα ξέρουν και τις επιπτώσεις στον οργανισμό τους. Μόλις έρθουν και οι πρώτοι θάνατοι τότε και μόνο τότε ίσως να υπάρξει μία "αυτοκάθαρση" του χώρου.

Και μην ξεγιελιέστε και νομίζετε πως υπάρχουν και καθαροί πρωταθλητές. Εδώ πιάσανε ντοπέ αθλητή στη τοξοβολία!!!! Όλοι παίρνουν. Είτε μαλακά είτε σκληρά. Είχα ένα φίλο αθλητή στα 100 μέτρα. Είχε φτάσει τον χρόνο σε ηλικία 18 χρονών στα 10,74 δευτερόλεπτα. Και πάσχιζε να τον μειώσει και δεν μπορούσε. Ο προπονητής του λοιπόν του είπε πως για να κατέβει πιο κάτω πρέπει να χαπακωθεί. Αλλιώς δεν θα κατέβει. Δεν μπορεί ο άνθρωπος άλλο(άντε πιο καλή σωματοδομή και πιο καλή τεχνική να το φτάσουν στο 10,50). Δεν ξέρω αν ήταν παπάρας ο προπονητής αλλά επειδή είναι η τέταρτη παρόμοια ιστορία που ακούω από αθλητές(και αθλήτριες) δεν μπορώ να μην την βάζω στο σακούλι των σκέψεών μου. Το σημερινό ρεκόρ στα 100 μέτρα έπεσε (με μείωση ταχύτητας στα τελευταία 30!!! μέτρα) στα 9,69!!!!! Έλεος...

Σάββατο 5 Απριλίου 2008

Τσάκωσαν μία ενδεκάδα ντοπέ !

Ντοπέ βρέθηκαν οι 11 απο τους 13 αθλητές της εθνικής ομάδας Αρσης Βαρών !
Ο έλεγχος ειχε γίνει στις 7 Μαρτίου.
Αναμένεται η εξέταση και του δεύτερου δείγματος που ουσιαστικά θα γίνει στα ίδια ούρα, άρα δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Συνεπώς, έχουμε
- αποκλεισμό της Εθνικής Ομάδας Αρσης Βαρών απο την Ολυμπιάδα του Πεκίνου
- Παραίτηση και διαθεσιμότητα του ενδοξότερου προπονητή, του Χρ. Ιακώβου.
- Διεθνές ρεζιλίκι
Ο υφ. Αθλητισμού Γιάννης Ιωαννίδης ζήτησε διευκρινίσεις για το θέμα.
Οι αθλητές φέρεται να μην γνώριζαν τι περιέχει ενα χάπι που έπαιρναν !
Και να φανταστεί κανεις οτι με τον Σαμπάνη ειχε γίνει φασαρία στην Ολυμπιάδα της Αθήνας !

Να πω οτι τους άλλους δεν τους πιάνουν ; Τι να πώ ;

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2007

Περι αναβολικών και δόξας.

Ομολόγησε η Marion Jones οτι έπαιρνε ντόπες !
Σωωωώωωπα !!! Δεν το χαμε σκεφτεί !

Και τωρα ; Θα γίνει λέει συνεδρίαση για να αποφασίσουν αν τα μετάλλιά της θα δοθούν στην δικιά μας Κατερίνα-πέφτω-με-Κεντέρη-Θάνου.
Τι ; έπαιρνε κι αυτή ; Μα αυτό δεν εχει αποδειχτεί.
Η ιστορία των Κεντέρη - Θάνου απ οτι κατάλαβα τέλειωσε με σιωπηρό αποκλεισμό των δύο αθλητών μας και όχι με τιμωρία λόγω αναβολικών.
Βέβαια αυτη η ιστορία φάνηκε να θέλουν να την κουκουλώσουν.

Η κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ στα 100 μ. γυναικών είναι ήδη νεκρή στα 36 της απο καιρό.
Ετρεχε σαν να είχε ενα τούρμπο στο κωλομέρι. Οι συγγενείς της έχουν ασκήσει δίωξη κατα παντός σε παγκόσμιο επίπεδο για όποιον πει οτι η Γκρίφιθ έπαιρνε αναβολικά.
Ο χρόνος ; 10".36 !!!
Δηλαδη η Μάριον δεν κατάφερε κάτι καλύτερο απο 10".60 αν θυμάμαι καλά, φανταστείτε οσοι δεν είχατε δει την Γκρίφιθ πώς έτρεχε για να κάνει 10".36.

Αυτη όμως ηταν αμερικάνα και οι Κορεάτες διοργανωτές της Ολυμπιάδας στη Σεούλ δεν ήθελαν να πειράξουν αμερικανό αθλητή προφανώς. Γι αυτό δεν πιάστηκε, ή δεν βρέθηκε κάτι.
Πιάστηκε τότε ο Μπεν Τζόνσον, Καναδός.
Θα μείνει λοιπόν αυτο το παγκόσμιο ρεκόρ ως επίσημο.
Επειδη οι αμερικανοί έχουν ανάγκη απο πρωτιές.

Ο μπασκετμπολίστας Γιάννης Γιαννούλης έθαψε μια καριέρα καλή λόγω αναβολικών.
Δεν ξερω αν έπαιρνε, πάντως τον έπιασαν.
Ο αρσιβαρίστας Σαμπάνης κατηγορήθηκε επίσης, μάλλον άδικα.
Ο Ζαγοράκης είχε λέει πολλή τεστοστερόνη στον οργανισμό του.

Δεν ξερω τι θα γίνει στα άλλα αθλήματα, ο στίβος όμως έχει δεχθεί μεγάλο πλήγμα.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.