Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Sportsquall. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Sportsquall. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Μετά απο δύο νίκες στο Παγκόσμιο του Μπάσκετ

 ... και τι νίκες ! Και οι δύο αγχωτικές αρκετά, απέναντι σε άμυνες ζώνης.
Ελλάδα - Κίνα : 89-81
Ελλάδα - Π.Ρίκο : 83-80


Και στους δύο αγώνες είχαμε αρκετό πρόβλημα στα ελεύθερα σούτ.
Και στους δύο αγώνες αντιμετωπίσαμε κυρίως άμυνες ζώνης.
Και στους δύο αγώνες δεν αγωνίστηκαν οι (τιμωρημένοι) Σόφο και Φώτσης.
Και στους δύο αγώνες είχαμε σε βάρος μας τεχνικές ποινές απο όπου δεχθήκαμε πόντους.
Γενικά η ομάδα κυμάνθηκε σε μέτρια επίπεδα, ( ή εμείς απαιτούμε πολλά ) αν και μάλλον ανέβηκε πολύ τόσο η Κίνα όσο και το Πουέρτο Ρίκο απο τις προηγούμενες φορές που τους παίξαμε.
Υπάρχει και κούραση και κορεσμός αφου η ομάδα εχει "καταδικάσει" τον εαυτό της να κάνει πρωταθλητισμό τουλάχιστον απο το 2004 και μετά για να μην πώ πιο πριν γιατι πιο πριν δεν έπαιζε κανείς απο τους σημερινούς παίκτες της.
Απο το 2006 και την νίκη επι των NBAers αμερικανών ανέβηκαν κι άλλο οι απαιτήσεις όλων απο αυτη την ομάδα και λογικό μεν αλλα απο την άλλη η υπερπροσπάθεια έχει κι ενα τίμημα. Δεν γίνεται να παίζει συνεχώς ενας παίκτης επι χρόνια. Ο Διαμαντίδης ειχε παίξει συνεχόμενα κάπου 250 παιχνίδια αν θυμάμαι, με την ομάδα του και με την εθνική ομάδα. Καλά που ο Ομπράντοβιτς τον ξεκούρασε σε κάποια φάση, αλλα νομίζω οτι το παιδί αυτό εχει ήδη επηρρεαστεί, πιστεύω οτι μετά το Μουντομπάσκετ της Τουρκίας, οτι κι αν γίνει εκει, τουλάχιστον 5 παίκτες θα ανακοινώσουν αποχώρηση ή ανάπαυλα απο την εθνική ομάδα. Ειναι λογικό, τόσο που μου έρχεται να κάτσω ακόμα και να δικαιολογώ τον κάθε Παπαλουκά, όπως δικαιολόγησα τον Χατζηβρέττα και θα δικαιολογήσω και τον Σπανούλη οταν πει "τα 'παιξα".
ποσοστά ευστοχίας είναι μέτρια ως χαμηλά για ομάδα υψηλών στόχων. Με 43.3% στα εντός παιδιάς σούτ δεν πάς πολύ μπροστά. Κάτι πρέπει να γίνει εδω, όπως και στα κλεψίματα, κάποτε είμαστε κορυφαίοι κλέφτες αλλα τώρα όχι.

Πρέπει να βελτιωθούμε κι άλλο στα rebounds.

Ενα πράγμα μπορεί να μας δώσει πόντους, τα λάθη μας, είμαστε η ομάδα με τα λιγότερα λάθη και αυτο ειναι σημαντικό.

Εν όψει Τουρκίας τώρα, προσωπικά εχω πει οτι η ομάδα μας εχει φτιαχτεί για να κερδίζει οταν πετύχει σε ενα ματς κάτι πάνω απο 75 πόντους. Οι Τούρκοι σήμερα κέρδισαν τους Ρώσους αλλα με χαμηλό σκόρ ( 65-56 ). Δυστυχώς ενα προβληματάκι δεν με άφησε να δω αυτο το ματς. Δεν θέλουμε να μας πάνε σε χαμηλό σκορ.

Ομως οι Τούρκοι θα έχουν την έδρα τους να βράζει και να τους ζεσταίνει.
Ας ελπίσουμε να τους κάψει κιόλας.
Η έδρα δίνει πόντους συνήθως, δίνει σκοράρισμα και ρυθμό οταν δεν αγχώνει την γηπεδούχο, πράγμα που πιστεύω οτι θα συμβεί, θα αγχωθούν περισσότερο απο εμάς οι αντίπαλοι γείτονες και ελπίζω να κάνουν πολλά λάθη.
Δεν ειναι ενα ματς 'τελικός' όπως λένε, αλλα ενα κρίσιμο για την ψυχολογία παιχνίδι. Οποιος το πάρει θα χει ενα πλεονέκτημα στη συνέχεια.
Αν χάσουμε δεν ειναι καταστροφή. Πάμε για όλα τα επόμενα ματς.
Πρόβλεψη εδω θα ρισκάρω να κάνω οτι θα κριθεί στους 3-5 πόντους αλλα δεν θα στοιχημάτιζα πολλά για το ποιός θα νικήσει.

Η εθνική μπάσκετ ειναι ήδη νικήτρια μεσα στις καρδιές μας.

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Καλοκαιρινά σπόρ και χαμηλές επιδόσεις ...

-Γι άλλη μιά φορά ενα ευρωστραπάτσο για τον περήφανο πρωταθλητή Ελλάδας στο ποδόσφαιρο, έφερε τσαμπουκάδες για τον ιδιοκτήτη του, επειδή γάβρος χωρίς τσαμπουκάδες δε λέει και γι αυτό αποκεφάλισε τον Λίνεν και μάλωσε τον Διόγο μπόϊ.
Αν δεν ηταν αυτο, θα ηταν το μπλοκάκι του Λίνεν που θα έφταιγε, αργότερα.
Eφερε τον Ερνέστο που ειχε φύγει νύχτα παλιότερα ... κι ο Ερνέστο ήρθε ... αντε να καταλάβεις τί γίνεται.

-Γι άλλη μιά φορά μια καλή ελληνική ομάδα, ο ΠΑΟΚ αποκλείστηκε απο ευρωπαϊκή διοργάνωση χωρίς να χάσει. Στο Champions League θυμάμαι και την ΑΕΚ που αποκλείστηκε σε ομίλους τότε, χωρίς να χάσει εκείνη τη χρονιά του 3-3 με τη Ρεάλ.
Κρίμα γιατι ήθελα πολυ να προχωρήσει ο ΠΑΟΚ.

-Γι άλλη μιά φορά ο ανυπόφορος αθλητικός Τύπος φώναζε για τις νίκες στα φιλικά του καλοκαιριού, όλων των ομάδων ποδοσφαίρου. Πότε θα βάλουν μυαλό δεν ξερω, ισως οταν βάλει μυαλό κι ο φίλαθλος/οπαδός αναγνώστης.
Ειδικά τα φιλικά προετοιμασίας δεν λένε και πολλά, οπότε καλύτερα να μην δίνουμε σημασία και να πάμε να κάνουμε τα μπανάκια μας.

-Γι άλλη μιά φορά μεσα στο καλοκαίρι οι διεθνείς παίκτες του μπάσκετ τρέχουν για προετοιμασία εν όψει μιάς μεγάλης διοργάνωσης. Αυτά τα παιδιά θα πάθουν υπερκόπωση. Ας θυμηθούμε τον Νίκο Χατζηβρέττα που δήλωσε οτι σταματά απο την εθνική επειδή κουράστηκε, τον Διαμαντίδη που ειχε παίξει κάπου 250 σερί παιχνίδια και άλλους σούπερ ήρωες.
-Δε μπορώ να μη σταθώ στη μετακίνηση του Σπανούλη στο λιμάνι.
Ευελπιστώ οτι οι φίλοι του Παναθηναϊκού δεν θα κάνουν ασχήμιες εναντίον του, παρα το οτι απ οτι κατάλαβα ο παίκτης έφυγε επειδή ετσι γούσταρε κι οχι επειδή ειχε παράπονα. H ειχε παράπονα και δεν τα λέει. Ε οκ επαγγελματικό ειναι το σπόρι του καλαθιού, τι να κάνουμε. Εδω ο ΠΑΟ ειχε πάρει παλιά τον Πάσπαλι που οι γάβροι ειχαν βιαστεί να βαφτίσουν το σκύλο τους με τ' όνομά του όπως κάτι άλλοι βάφτισαν Κεντέρη κατι καράβια.

-Βοτανικός ίσον Τιτανικός και μη χειρότερα.
Αν οι υπεύθυνοι του ΠΑΟ ειναι ανίκανοι να τελειώσουν αυτο το έργο, τότε τι συζητάμε ;
Και το γέλιο ειναι που πάλι μια μερίδα αθλητικού Τύπου προσπαθούσε να χωρίσει  τους βάζελους σε βγενοπουλικούς και μή, ω ρε γέλια !
-Κωνσταντόπουλος για πρόεδρος του ΠΑΟ ; Είστε για γέλια κύριοι βαζελομετοχικοί.

-Το καλοκαίρι προσφέρεται για άλλα σπόρια, πιο θαλασσινά και τούτο μας  άρχισε με τη φασαρία της βουβουζέλας. Ετσι, για να αγαπήσουμε το ποδόσφαιρο.
Αλήθεια, γιατι οι υπεύθυνοι του ποδοσφαίρου μας δεν την απαγόρευσαν ;
Η ισως το έκαναν και δεν το γνωρίζω.
Δεν πειράζει, ας ειναι.
Αλλωστε οι ίδιοι οι ποδοσφαιρόφιλοι δείχνουν με τη συμπεριφορά τους, τι είδους ποδόσφαιρο θέλουν.

Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Στα μέτρα μας

Πόσοι πιστεύουν οτι οι επαγγελματικές μας ομάδες μπάσκετ και ποδοσφαίρου αντέχουν να ανταγωνιστούν τα οικονομικά μεγέθη των μεγάλων ευρωπαϊκών συλλόγων ;
Πόσοι πιστεύουν οτι 22 εκ.ευρώ για εναν μόνο ποδοσφαιριστή ή 8 εκ.ευρώ για εναν παίκτη μπάσκετ αντανακλούν μια ελληνική κοινωνία που βρίσκεται με το ενα πόδι στην πτώχευση ;
(Να σκεφτεςί κανείς οτι ο Πλατινί ειχε ζητήσει να λογικευτούν οι προϋπολογισμοί των συλλόγων )
Πόσοι πιστεύουν οτι αυτό ειναι δίκαιο και πόσοι το πανηγυρίζουν οταν οι ίδιοι ειναι χρεωμένοι ή και άνεργοι, ή εργάζονται κάπου με 800 ευρω το μήνα ;
Πόσοι χαίρονται τρελά που ο λεφτάς αγόρασε παίκτες οταν οι ίδιοι δεν ξέρουν αν θα βγάλουν τον μήνα τους με τα χρήματα που παίρνουν ;
Πόσοι αν θες στο τέλος πιστεύουν οτι παρά τα τρελά έξοδα της ομάδας τους, δεν θα πανηγυρίσουν εναν τίτλο στην επόμενη χρονιά ;
Κι εγω ο ίδιος πάντα χαιρόμουν με τις καλές μεταγραφές, αλλα πάντα αναρωτιόμουν πού στο καλό βγάζουν νόμιμα τόσα λεφτά οι ιδιοκτήτες ομάδων ;
Πόσο κουλός ειμαι και δεν πήγα να κάνω την ίδια δουλειά και εγω ;
Αθλητικά σκεπτόμενος και με καθαρά φίλαθλο πνεύμα εύχομαι σε όλους επιτυχίες, μα κι αν δεν έρθουν, να ξέρουμε οτι πάμε σύμφωνα με τα μέτρα μας. Δεν ζητάω να πάρει triple crown η ομάδα μου αν δεν το αποδείξει μεσα στο γήπεδο οτι το αξίζει, δίκαι και καθαρά.
Πότε θα μάθουμε να έχουμε σωστό μέτρο ;
Δεν το βλέπω σύντομα.

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Μουνδιαλόγια


- Πώς την είδες την εθνική μας ομάδα στο Μουντιάλ ;
- της Αφρικής ;
- Ναι κάπου εκει εγινε αν και έκανε κρύο λέει, νόμιζα πως στην Αφρική κάνει μόνο ζέστη.
- Δεν με ζέστανε η εθνική, κάτι πήγε να κάνει πάντως.
- Καλά το φοβόμουνα εγω το ξεκίνημα, είδες ; Το πρώτο ματς μας χάλασε τη δουλειά.
- Και τι θα γινόταν δηλαδή αν προκρινόμασταν ;
- Ελα τωρα όλα γίνονται. Η ομάδα ειχε βρεί ρυθμό στο τέλος, οπότε θα είχαμε τσαμπουκά για τα επόμενα.
- Πφφφφ ... σιγά, με τον παππού Ρεχάγκελ τι θα κάναμε ; Καμμια ισοπαλία 0-0 ;
- Μπα, οχι θα βάζαμε κι άλλα γκολ. Δυο βάλαμε...
- Ναι, δύο βάλαμε ενω έπρεπε 5-6 σε ομάδα με 10 παίχτες.
Και μετά με Αργεντινή παίξαμε με 8 σέντερ μπακ, 2 τερματοφύλακες κι εναν ξεχασμένο περα.
- Ειδες όμως ; Καλά την κοντράραμε την Μέσσι-γεντινή. Παρα λίγο ε ;
- Τι παραλίγο ; ε ναι θα μου πείς όλα γίνονται. Αλλα ειχαμεκι ατυχία με τους τραυματισμούς.
- Α ρε θα σκίσουμε στα επόμενα, να δείς. Ατυχία ρεεεε, αντε γειά μας.
- ... έφυγε ο Οττος, το έμαθες ;
- Ναι κατι άκουσα, θα αναλάβει μάλλον ο Σαντέ Φερνάντος
- Ασχετε, Φερνάντο Σάντος, προπονηταράς με νεύρο.
- Νεύρο ; Ο Σάντος ; Σωθήκαμε τωρα.
- Κάνε υπομονή ρε υπάρχει κι άλλο Μουντιάλ. Θα πάμε καλύτερα.
- Σε 4 χρόνια ; Ε άμα ζούμε ως τότε θα το δούμε στην τι-βι, πού γίνεται λεει το επόμενο ;
- ... ΒΡΑΖΙΛΙΑ νομίζω !
- Ολε, ωραία εκει δεν εχουν βουβουζέλες αλλα λέει να πάμε για τρέλες.
- Καλά, ας προκριθούμε πρώτα και μετά βγάλε εισιτήριο.
- Καλύτερα θα ειναι Βραζιλία σίγουρα παρά στη Νότια Αφρική. Εκει τουλάχιστον λατρεύουν τη μπάλλα με ενα τρόπο μοναδικό. Ασε το τι χορούς θα ρίξουν στους δρόμους και παντού.
- Ρε φιλε ,,, οχι απλά ρωτάω, άμα γινόταν εδω το Μουντιάλ τι το ξεχωριστό θα κάναμε ; Κλαρίνα στη θέση της ηλίθιας βουβουζέλας ; Η Τζούλια σώου για τους επισκέπτες ; Η θα τους καταπλήσσαμε με την μπάλλα που παίζουμε ;
- Ολα γίνονται. Αλλα γίνονται κάποτε, οχι συνέχεια, οπως το Euro 2004 θα το ξαναπάρουμε ποτέ ;
Να ναι καλά ο Ρεχάγκελ και τα παιδιά που ΄πιστεψαν σε κατι τρελό.
- Ναι εχεις δίκιο. Εδω κάναν το λάθος φέτος στο Μουντιάλ. Δεν πίστεψαν σε κατι τρελό. Ηταν όμως και λιγο γερασμένη ομάδα, δεν ήταν ;
- Ε όσο νά ναι κι η εμπειρία μετράει, δε γίνεται να κατέβεις με 18χρονους και 22χρονους θα φάς 15 γκολ σε κάθε ματς. Αλλα ξέρεις τι με παραξένεψε ακόμα ;
- Ο Μαντέλα, ο Μαντέλης και η Μαντέλη ;
- Οχι, το οτι επιλέγουν προπονητή για την Εθνική Ομάδα πάντα κάποιον πάνω απο 60 ετών, γιατι άραγε, τόσο πολυ ; Δεν υπάρχει κάποιος φρέσκος με όρεξη και πιο μοντέρνος ; Ενας 47ρης ας πούμε ; Πάρε παράδειγμα, Νιόμπλιας, ή ακόμα και Λεμονής, γιατι όχι ;
- Εγω θα λεγα και Τεν Κάτε και  Λίνεν και  Καραγεωργίου ακόμα αλλα ξέρεις ο κόσμος θα στραβώσει με προπονητή νέο η με προπονητή με μπλοκάκαι οπως ο Λίνεν πχ.
- Ναι καλά, τους χάλασε το μπλοκάκι του Σόλιντ, δεν θα τους χαλάσει αυτό του Λίνεν ; Μαλακίες, δε γίνεται να ακούς βλακίες απο τον κάθε βλάκα της κερκίδας. Κι εμείς τωρα αυτό κάνουμε, ρε συ, τους προπονητές κάνουμε λέμε.
- Οχι ρε, κουβέντα κάνουμε, όνειρα για το μέλλον, μπας και δούμε αξιοπρεπή μπάλλα.
- Η αξιοπρέπεια ειναι ενα στρογγυλό πράγμα, όπως η μπαλλίτσα. Πάει όπου νά ναι, δεν εχει γωνίες.
Και πιστευω στην τελική οτι ο Οττος ηταν αξιοπρεπής, παρά τα λάθη. Και τα παιδιά το πάλεψαν καλά.
Προσωπικά περιμένω βελτίωση στο ποδόσφαιρό μας, αλλα πρέπει να αλλάξουν μυαλά κι οι ομάδες, να εμπιστεύονται πιτσιρικάδες απο τις ακαδημίες αντι να χώνουν εκατομμύρια ευρά σε ξένες φίρμες.
- Να γίνουμε Ολλανδία δηλαδή ;
- Γιατι ; Σε χαλάει η παρουσία της Ολλανδίας γενικότερα τα τελευταία 15-20 χρόνια διεθνώς ;
- Οχι. Μια χαρά ειναι. Μακάρι να γίνουμε ετσι.
- Εβίβα ...
- Εβίβα μουντιάλ.

Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Mαθηματικά

Ποδόσφαιρο, ονόματι κατ' ευφημισμόν "Σούπερ Λίγκα" :
Οταν προ ημερών ή μάλλον προ δύο εβδομάδων σχεδόν σύσσωμος ο αθλητικός Τύπος έγραφε οτι "πάει ο Ολυμπιακός, χάνει το τραίνο του πρωταθλήματος" ήμουν απο αυτούς που έλεγαν να μην ξεγράφει κανείς ποτέ κανέναν.
Θες επειδη θέλαν να χαϊδέψουν το φιλο-παναθηναϊκό αίσθημα που περιρρέει την ατμόσφαιρα φέτος, θες επειδή η δυναμική του ΠΑΟΚ ηταν και φέτος σταθερή, θες βιασύνη, προχειρότητα, οι αθλητικογράφοι βάλθηκαν να μας πείσουν οτι ενα πρωτάθλημα και οι θέσεις των ομάδων του οριστικοποιούνται πριν την οριστικοποίηση της βαθμολογίας !
Απο μικρός έμαθα παίζοντας μπάσκετ, οτι ενας πόντος, μισό καλάθι δηλαδη, δεν σου δίνει τη νίκη οταν το ματς ειναι λιγο πριν τη μέση χρονικά. Ομως αυτός ο ενας πόντος κι άλλος ενας κι άλλος κι άλλος, μπορούν να φέρουν τη νίκη και η νίκη οριστικοποιείται  με το τελευταίο σφύριγμα του κυρίου διαιτητά.
  Δεν ειμαι μετά Χριστόν προφήτης, απλά δεν μου αρέσει να ξοφλάνε κάποιον πριν την ωρα του.
Και τι πάει να πεί οτι τα Γιάννενα παλεύουν να μην υποβιβασθούν ;
Πήραν ισοπαλία στο Καραϊσκάκη, δεν ηταν τυχαίο αυτό, παραλίγο να νικούσαν κιόλας.
Ειναι όμως μαθηματικά σίγουρο οτι τα Γιάννενα ΔΕΝ θα πάρουν πρωτάθλημα.

Την ίδια ωρα οι διθύραμβοι υπερ του Τριφυλλιού άρχιζαν, σίγουρος πρωταθλητής και τέτοια, στο λιμάνι μουρμούρες για Μπάντοβιτς και τα ρέστα, Βαλβερδολογίες και άλλα. Παραλίγο να ξεχάσουμε οτι φέτος δεν πήγαν κι άσκημα στας Εβρώπας, αλλα αυτο δεν εχει σημασία, αφου το ελληνικό πρωτάθλημα μας κάνουν πλύση εγκεφάλου να θεωρείται το σούπερ καλύτερο όλων.
  Και για να τελειώνουμε, κάθε ομάδα εχει χρέος να παλεύει για κάθε βαθμό, είτε στην αρχή είτε στη μέση ή στο τέλος ενός πρωταθλήματος. Κάθε βαθμός χτίζει μια εικόνα, βάζει τον πήχυ πιο ψηλά και οτι καλύτερο μπορει να γίνει, αυτό θα γίνει.
  Ακόμα κι αν εισαι 6 με 7  βαθμούς μπροστά συνεχίζεις και δεν ακούς κανέναν να λέει οτι το κέρδισες κιόλας ! Ο σεβασμός στο πρωτάθλημα και στο άθλημα επιβάλλει να περιμένουμε ως την τελευταία αγωνιστική. Ως τότε, τίποτα δεν εχει κριθεί αν δεν ειναι και μαθηματικά σίγουρο.

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Ζήτω το μπάσκετ

Οταν βλέπεις τέτοια ματς σαν το χτεσινό Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός, πορώνεσαι ακόμα περισσότερο.
Το σκορ ειχε ξεφύγει απο νωρίς, στο ημίχρονο κόντεψαν να εχουν το σκόρ του Τελικού Κυπέλλου, αλλα και το τελικό 98-90 υπέρ του Παναθηναϊκού εκτός απο θεαματικό δείχνει πολλά ακόμα. Τι ειδα εγω  :
- Οι πράσινοι ειναι ικανοί να πετύχουν κατοστάρες.
- Οι κόκκινοι έβαλαν 90 πόντους και δεν νίκησαν !
- Το σκορ θα ηταν ακομα μεγαλύτερο αν δεν έδειχνε κυρίως ο ΠΑΟ ενα διάστημα αρρυθμίας στο γ' δεκάλεπτο.
- Με τόσο πληθωρικό Διαμαντίδη μπορείς να φανταστείς και σκορ 125-95. Βαρόμετρο ο Μητσάρας για τον Παναθηναϊκό, βαρόμετρο ο Τεόντοσιτς για Ολυμπιακό.
- Αν έπαιζαν Μπουρούσης και Κλέϊζα ισως τωρα να μιλάγαμε για πολυ χαμηλότερο σκορ.
- Το μεγάλο σκορ ήρθε επειδη οι δυο ομάδες δεν εκαναν πολλά λάθη και έτρεξαν πιο ελεύθερα.
- Η έδρα παίζει μεγάλο ρόλο τελικά μετά την τριτοκοσμική απαγόρευση παρουσίας οπαδων των φιλοξενούμενων.
- Και οι δύο ομάδες ειναι απο τις κορυφαίες στην Ευρώπη, αυτο το χω ξαναπεί.
Αδιαμφισβήτητοι πρωταγωνιστές που ανεβάζουν το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος πολυ ψηλά.

Ειχαμε ακομα :

Π.Α.Ο.Κ.-Καβάλα 77-84

- Η Καβάλα κάνει διπλό στην εδρα που πριν λιγα χρόνια ηταν πολυ δύσκολο για οποιονδήποτε να νικήσει. Ισως ο δικέφαλος να υποτίμησε τον αντίπαλο.

Ηλυσιακός-Μαρούσι 74-69

- Το Μαρούσι της Ευρωλίγκας χάνει απο τον Ηλυσιακό ! Ποιός θα το περίμενε ! Ομως η Ευρωλίγκα δεν ειναι εύκολη υπόθεση και ισως η κούραση να έκανε την ζημιά.

Πανιώνιος-Πανελλήνιος 85-87

- Ο Πανελλήνιος ειναι σκληρό καρύδι πάντα. Και ο Πανιώνιος, μια απο τις καλές μας ομάδες εχει φέτος αστάθεια. Αλλο ενα διπλό που δεν το περίμενα και τόσο.

Α.Ε.Κ.-Κολοσσός 59-64

- Χαχ ! Πωπω η ιστορική ΑΕΚ δεν πάει καλά. Ομως ο Κολοσσός Ρόδου ειναι 5ος στη βαθμολογία κι αυτο δεν ειναι τυχαίο. Επιτέλους δυο ομάδες επαρχίας, Κολοσσός και Καβάλα κάνουν αισθητή την παρουσία τους στο πρωτάθλημα. Ευχομαι να βγούν Ευρωλίγκα σύντομα.

Περιστέρι-ΓΣ Ολύμπια Λάρισας 90-69

- Εκει στη Λάρισα πρέπει κατινα κάνουν να βγάλουν μια ομάδα πιο δυνατή και υπολογίσιμη.

Το Περιστέρι πάει πολυ καλά και για λίγες ηττες στον πόντο δεν ειναι πιο ψηλά στη βαθμολογία.

Τρίκαλα-Άρης 87-85

- Ο Αρης του Μπλάττ εχει δείξει μεγάλη βελτίωση και χαρακτήρα σαν ομάδα. Ομως φαίνεται οτι εκει στα Τρίκαλα εχουν πάρει στα ζεστά την υπόθεση μπάσκετ και στηρίζουν την ομάδα τους με αποτέλεσμα να πέφτει χρήμα και ο κόσμος να γεμίζιε το γήπεδο κάνοντας μια δυνατή έδρα.
Εδω περίμενα διπλό γιατι ο Αρης εχει τη στόφα μεγάλης ομάδας αλλα όπως ολες πρέπει να εχει σταθερό παιχνίδι. Ευστοχία τρίποντων 9 στα 35 ειναι απαράδεκτη.

Οποιοι πάμε γήπεδο να δούμε οποιοδήποτε ματς Α1 μπάσκετ είμαστε τυχεροί.
Μας αποζημιώνει το θέαμα με το παραπάνω και τα εισιτήρια δεν ειναι πανάκριβα όπως στο πολυ κατώτερης ποιότητας ποδόσφαιρο. Και ακριβώς αυτο με χαλάει, το οτι μεταφέρεται ποδοσφαιρική καφρίλα στο μπάσκετ απο ηλίθιους κάθε χρώματος. Ας πάνε εκει που ανήκουν. Εμεις αγαπάμε το μπάσκετ και το θέλουμε καθαρό και όμορφο.

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Ελλας Ευρώπη

Η νίκη με το ίδιο σκόρ εκτός έδρας επι της Ρόμα ειναι μιά απο τις μεγάλες ευρωπαϊκές βραδιές, ελληνικές βραδιές δόξας. Πραγματικά μεθύσαμε απο τον θρίαμβο. Εξαιρετικά ώριμο παιχνίδι, σωστό και δυνατό αν και δεν πιστεύω οτι ηταν δίκαιες ολες αυτες οι κίτρινες κάρτες.  Οι Ιταλοί παρουσιάστηκαν νωθροί στο α' ημίχρονο και χτυπήθηκαν μεσα σε ενα εξάλεπτο, ετσι στο β' ημίχρονο έπρεπε να πετύχουν άλλα 4 γκολ για να προκριθούν.
Πώς να μην εισαι περήφανος για τέτοιες εμφανίσεις ;
Πάνε περίπατο οι ταπεινωτικές ήττες στο ελληνικό πρωτάθλημα, αν και δεν με ενδιαφέρει και πολυ αν θα το πάρει ο Παναθηναϊκός, για μενα η ομάδα εχει κάνει το καθήκον της και θα συνεχίσει να το κάνει όσο μπορεί και γι αυτο θα χειροκροτήσω και θα τραγουδήσω, σε ολα μαζι, στις νίκες και στις ήττες !
Η ομάδα μπάσκετ δεν κατάφερε να προκριθεί στην Ευρωλίγκα, πράγμα αναμενόμενο με βάση την εικόνα της τον τελευταίο καιρό. Δεν πειράζει, αυτη η ομάδα μας εχει κάνει περήφανους και θα συνεχίσει να το κάνει και θα είμαστε εκει μαζί της πάντα.
Στον αντίποδα, ο αιώνιος αντίπαλος κέρδισε το Κύπελλο Μπάσκετ με καλή απόδοση και οσα χρειαζόταν για να κερδίσει αλλα στο ποδόσφαιρο δεν περπατάει καλά.
Στο ματς για το Τσάμπιονς Λιγκ με την Μπορντό έχασε 0-1 και κινδυνεύει να χάσει και την έδρα αφου ειναι υπότροπος στην UEFA και αναμένεται βαριά τιμωρία. Μπορει να φτάσει μεχρι και σε αποκλεισμό απο τις ευρωπαϊκες διοργανώσεις ! Τους αξίζει.  Μετά θα θέλουν να ειναι πρώτοι στο χωριό μόνο, οπως πάντα ήθελαν για να μειώνεται η ευρωπαϊκή αξία των υπόλοιπων ελληνικών συλλόγων. Κοντόφθαλμη λογική. Ας μείνουν χωρίς εδρα τωρα και ας μάθουν όλοι να φέρονται ως φίλαθλοι καιοχι ως τρομοκράτες.

Η ελληνική παρουσία στην Ευρώπη δεν ειναι μόνο αυτοί οι δύο σύλλογοι, μην ξεχνάμε και άλλους και σε διάφορα αθλήματα, απλά υποτίθεται οτι οι περισσότεροι συμπαθούν τους πράσινους, τους κόκκινους και τους δυο δικέφαλους. Εγω απλά δεν συμπαθώ τους ανεγκέφαλους.

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Ζήκω φύγε κι ελα εσύ

Ο Ζίκο δεν έπρεπε να φύγει απο τον Ολυμπιακό.
Τον έδιωξαν για την ακρίβεια, κάνοντας ενα ακόμα μεγάλο λάθος εκει στο λιμάνι.
Oπως διώχθηκε περίπου και ο Λεμονής και ο Βαλβέρδε κλπ κλπ.
Αλλα δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν εκεί όσο με ενδιαφέρει τι συμβαίνει γενικότερα στους συλλόγους, η μοίρα των προπονητών και οι απαιτήσεις των φίλων μιάς ομάδας, κατα συνέπεια και η συμπεριφορά των οπαδών.

Ειδα χθες μια φωτογραφία απο ερυθρόλευκους οπαδούς με ενα πανό μπροστά που έλεγε "Σωκράτη ο Ολυμπιακός δεν ειναι εταιρεία"
Το ίδιο έλεγαν και οι παναθηναϊκάρες που έτρεχαν σε συλλαλητήρια με το σύνθημα "Φύγε Βαρδινογιάννη !"
Σχεδόν μία απο τα ίδια και οι ΑΕΚτζήδες τα τελευταία χρόνια συνέχεια, θεωρώντας και αυτοί πως αγωνίζονται για μια ομάδα ( ποδοσφαίρου πάντα ) που δεν ειναι εταιρεία, αλλα ιδέα !

Ποιός το ειπε ρε παλληκάρια οτι ειναι ιδέα ο Ολυμπιακός ; Ο Παναθηναϊκός ; η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ ;
Οκ ιδέα ειναι για τον καθένα μας η ομάδα του μα απο κει και περα ειναι ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ !
Αυτο πρέπει να το καταλάβουμε καλά, ειναι ΠΑΕ, εταιρείες !

Ο οπαδός παρασύρεται πολυ εύκολα σε λάθη και πάει στην κερκίδα για να φωνάξει κι ενίοτε για να κάψει και να σπάσει, να βρίσει, ολα αυτά υπερ μιάς "ιδέας" και με συνθήματα που συνήθως περιέχουν τις λέξεις "Φύγε" και "γαμιέται"

Και ρωτάω τωρα εγω ... σε ποιον λες "φύγε" φιλε οπαδέ ;
Με τι δικαίωμα περαν της τιμής του εισιτηρίου σου ; ειναι αρκετό το εισιτήριό σου για να διώχνεις παίκτες και προπονητές και να απαιτείς κι απο πάνω νέες μεταγραφές αξίας εκατομμυρίων ευρώ ;
Οι ιδιοκτήτες της εταιρείας βάζουν τα λεφτα και οκ ενα μερος αυτών προέρχεται απο σενα. Ως εκει συμφωνούμε. απο κει και περα αυτοί θα φροντίσουν την ιδέα σου αλλα όπως εκείνοι νομίζουν οτι αυτο εξυπηρετεί τόσο την ιδέα όσο και την εταιρεία.
Αυτο πρέπει να το καταλάβεις καλά φίλε οπαδέ και δεν βοηθάει σε κατι να διαμαρτύρεσαι άγρια επειδή γίναν και κάποια λάθη. Ξέρω, τα λάθη λες πως δεν έγιναν απο σένα επειδή εσυ δίνεις αγάπη και λίγα χρήματα στην ομάδα σου αλλα εκείνοι που τα διαχειρίζονται αυτά κάνουν λάθη. Μα... ουδείς άσφαλτος δεν ειπε η άντζελα ;

Οπαδέ που τρώς το κουτόχορτο της μεταγραφής του παίκτη που σου έβαλε γκόλ... τρελαίνεσαι και θες αυτόν ( αναφέρομαι κυρίως σε οπαδούς ολυμπιακού ).
Οπαδέ οι παίκτες της ομάδας σου δεν ειναι εχθροί σου.
Οπαδέ οι εταιρείες εχουν υποχρέωση να σε μαζέψουν οταν κάνεις καφρίλες.
Φταίς κι εσυ οπαδέ οταν γίνεσαι τρομοκράτης.
Οπαδέ γίνεσαι άσχημος, αυτό θέλεις ;;;;

Ως πού φτάνει το δικαίωμα σου οπαδέ πάνω σε μιά εταιρεία ;

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Kαλή Χρονιά

Πολλές Ευχές για Καλή Χρονιά σε όλους και ειδικά στον φίλαθλο κόσμο θέλω να ευχηθώ να μάθει οτι ο αθλητισμός ειναι γιορτή και συμφιλίωση, το να χειροκροτούμε και τον αντίπαλο μας κάνει καλύτερους όλους. Ευχομαι πολλές επιτυχίες στον ελληνικό αθλητισμό.

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Oι βασιλιάδες

Βασιλιάδες στα σπορ ειναι λίγοι και συνήθως οι ίδιοι.
Ενα πράγμα που ξεχωρίζει τον κάθε βασιλιά απο τους άλλους ειναι η αλαζονεία.
Αυτη πληρώνεται. Αντίθετα αν ειναι σεμνός, εργατικός, ταπεινός, τότε ειναι κι ανώτερος.
Τα εκατομμύρια των Αγγελόπουλων εναντίον των εκατομμυρίων των Γιαννακόπουλων, αυτη τη διαφορά έχουν.
Οι κόκκινοι έδωσαν πνοή ζωής στην ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού και οι προσδοκίες ηταν μεγάλες και δικαιωματικά εκ του αποτελέσματος αφου με την πρόκριση της ομάδας τους φέτος στο final-4 της Ευρωλίγκας δημιουργήθηκαν και προσδοκίες για κατι μεγάλο.
Οι πράσινοι απο την άλλη έχουν πιο παλιό και με μεγαλύτερες βάσεις οικοδόμημα που ενω φάνηκε οτι μπορεί να μην προκριθούν στο final-4 ωστόσο κατάφεραν να κερδίσουν το 5ο ευρωπαϊκό τη στιγμή που ο συμπατριώτης τους έφευγε με την 4η θέση και επέστρεφε στην Ελλάδα όπου ΔΕΝ υπήρχε υποδοχή γι αυτούς στο αεροδρόμιο !
Ελληνικότατο φαινόμενο, να πανηγυρίζουμε για τον πρώτο.
Λες κι ο δεύτερος, τρίτος, τέταρτος δεν κατάφεραν κατι σπουδαίο.
Ειπε λέει ενας σπουδαίος παλιά οτι τον δεύτερο δεν τον θυμάται κανείς.
Κι όμως αξία στον νικητή δίνει η αξία του ηττημένου. Ο ηττημένος πρέπει να χειροκροτηθεί για την προσπάθειά του.
O Obradovic παλεύει εκτός απο το να εμφυσήσει νοοτροπία παρέας με κοινούς στόχους στους παίκτες του, να δώσει και στις κερκίδες ενα μάθημα συμπεριφοράς. Ο άνθρωπος αυτός στενοχωριέται περισσότερο απο κάθε άλλον οταν βλέπει οτι 2-3 που θα έπρεπε να βρίσκονται σε ιδρύματα και όχι ελεύθεροι, πάνε να κάνουν το μπάσκετ ενα πεδίο εκτόνωσης της ηλιθιότητάς τους χωρίς να σκέφτονται οτι ετσι καταστρέφουν τους κόπους της ομάδας.
Ο Γιαννάκης πρέπει να διδαχθεί απο αυτό αλλα εχει πιο δύσκολο έργο καθώς οι μπασκετικοί φίλοι της ομάδας του δεν μπορούν να απεξαρτηθούν απο το ποδόσφαιρο και θεωρούν τον αντίπαλο ως εχθρό παρα το οτι βαθιά μεσα τους γνωρίζουν την ανωτερότητα του Παναθηναϊκού αλλα αυτην ακριβώς θέλουν να καταστρέψουν.
Εννοείται οτι και μεσα στις τάξεις των πράσινων βρίσκονται κάμποσοι με νοοτροπία τέτοια.
Οταν δεν μπορείς να νικήσεις κάποιον, αρχίζεις να τον μουντζουρώνεις όπου βρείς, με κάθε μέσο, του βρίζεις τη μάνα και οτι σου κατέβει και τους πετάς αντικείμενα. Σου αξίζει λοιπόν κάθε αστυνόμευση που θα σου βάλουν κάφρε οπαδέ ! Εγω όμως τι φταίω ;
Πρωτοτυπία, να εχουμε τόσο υψηλό επίπεδο ομάδων μπάσκετ αλλα στους εντός έδρας αγώνες απαγορεύεται η προσέλευση φίλων της φιλοξενούμενης ομάδας.
Αυτο τωρα ειναι ελληνική 'φιλοξενία΄!
Αυτο ειναι γνώρισμα αρχοντιάς και ανωτερότητας ;
Αντι να πουν οκ δώστε τους ενα πέταλο και δεν θα τους πειράξει κανεις οτι και να κάνουν, πέτυχαν οι πολεμοχαρείς να έχουν ενα ολάκερο γήπεδο μοναχά δικό τους.
Αυτο όμως δεν τους κάνει βασιλιάδες αλλα μονάρχες, δικτάτορες, φανατικούς και επικίνδυνους.

Αυτο θέλουμε ;

Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Ο Γκαγκάτσης στον ΠΑΟΚ

Για μενα θα έπρεπε να αράξει καναδυό χρονάκια πριν πάει να αναλάβει ο δικηγόρος κάποιο πόστο σε κάποια ΠΑΕ. Μεγάλη πληγή οι δικηγόροι σε αυτον τον τόπο.
Δεν το έκανε, έπρεπε αμέσως να εξαργυρώσει τη δόξα του, αυτην που ειναι πολύ παραπάνω απο όση του αναλογεί και εξαντελείται κυρίως με την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού του 2004 απο την εθνική ομάδα Ποδοσφαίρου. Κακώς εχει αποδοθεί σε αυτον τόσο μεγάλος μέρος της επιτυχίας.
Απο κει και περα, για ξεκάρφωμα δεν πήγε στο λιμάνι αλλα ανέβηκε στον ΠΑΟΚ.
Τωρα αν σκεφτώ ιστορίες φανταστικές για βόρεια παράγκα και τέτοια θα φανώ κακός.
Μπα δεν ειμαι κακός αλλα ποιός -εκτός κι αν ειναι καραγάβρος- δεν εχει συνδέσει το όνομα Γκαγκάτσης ( μα ειναι όνομα αυτό ; ) με τις εποχές παράγκας και ποδοσφαιρικής αλητείας του Ολυμπιακού ; Ποιός ξεχνάει την υπόθεση Βάλνερ που εδωσε πρωτάθλημα στο λιμάνι ;
Οι συμπαθείς ΠΑΟΚτσήδες βάζουν εναν δικηγόρο με γαβρικό πνεύμα σε θέση κλειδί για την ποδοσφαιρική τους ομάδα.
Θα δείξει στην πορεία τι ακριβώς εχει σκοπό να κάνει.
Εγω προσωπικά τον θεωρώ ανεπιθύμητο γενικά και με παραξενεύει η επιλογή των ανθρώπων του ΠΑΟΚ στο πρόσωπό του.
Ευχομαι καλή πορεία στον ΠΑΟΚ και να κερδίζει παληκαρίσια εντός γηπέδου όπως ακριβώς θέλουν και οι φίλοι του. Δηλαδή όπως ακριβώς θέλουμε όλοι.

Ενα στοίχημα : Το πολύ μέχρι αρχές Δεκέμβρη ο Γκαγκά θα εχει επιτεθεί στην διαιτησία, αυτην ακριβώς που κατα την θητεία του στην ΕΠΟ είδαμε σε τι επίπεδο ηταν, είδαμε τα έργα σε αυτην την ιστορία.

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Σούπες ...

Παρακολούθησα χθες το ματς του μπάσκετ Αρης - ΠΑΟ 53-66.
Αγχώθηκα με αυτο το θέαμα και λίγες φορές θυμάμαι να εχει σχεδόν κακοποιηθεί τόσο πολυ το μπάσκετ και μάλιστα απο ομάδες επιπέδου κορυφής. Το χαμηλό σκορ τα λέει ολα νομιζω και το μόνο που μπορούμε να βρούμε θετικό ειανι ενα πράγμα, αντε δύο.
Το οτι ο Αρης ανάγκασε τον Παναθηναϊκό σε πολυ πιο χαμηλό σκορ απ οτι μας συνηθίζει αφου βρέξει-χιονίσει θα βάλει πάνω απο 80 πόντους και το οτι απο την άλλη ο Παναθηναϊκός με στοιχειωδώς μεγαλύτερη σοβαρότητα, πήρα το ματς.
Ο Αρης πέτυχε στο γήπεδό του μόλις 53, δείγμα νευρικότητας της ομάδας του Ματσόν.
Ενα άλλο στοιχείο που παρατήρησα ηταν ο κόσμος του Αρη. Στήριξε την ομάδα του όσο μπορούσε και ως εδω καλώς. Απο κει και πέρα ομως πιστεύω οτι αυτος ο κόσμος του Αρη δεν εχει σχέση με τον παλιό κόσμο του πάλαι ποτέ 'αυτοκράτορα' Αρη. Εκείνος ο κόσμος έμοιαζε να ήξερε η τουλάχιστον έμαθε μπάσκετ. Οι σημερινοί αμφιβάλλω πόσο ξέρουν μπάσκετ αλλα αυτο ειναι ενα θέμα για όλους τους "φανατικούς" ( ποδοσφαιρικής προέλευσης) θεατές των γηπέδων, όλων των συλλόγων. Οταν πάνε γήπεδο οι περισσότεροι πάνε για να γλεντήσουν τη νίκη και οχι για να δούν μπάσκετ. Εδω και διαφωνούμε. Κάθετα.

Ακολούθησε πάλι Παναθηναϊκός, στο ποδόσφαιρο με την ΑΕΚ.
Ενα ματς οπου σαφώς την υπεροχή ειχαν οι πράσινοι -και χαμένο πέναλτι- με την ΑΕΚ να προσπαθεί απλώς να μην περνάνε οι μπαλλιές στους πράσινους επιθετικούς και απο κει και περα λίγα πράγματα.
Το γκόλ δοκάρι+μέσα μου άρεσε και το δοκάρι του Καραγκούνη στο τέλος που μια τρίχα ήθελε για να περάσει η μπάλλα τη γραμμή και να μιλούσαμε για γκολ-καρμπόν με αυτο της ΑΕΚ.
Απο κει και περα μου άρεσε ο Γκάμπριελ και η συνεργασία των δεξιών μεσοεπιθετικών.
Κατάφεραν οι πράσινοι να μην κερδίσουν ενα τέτοιο ματς ... ακόμα δεν έμαθαν να ειναι "αλήτες" όπως πολυ σωστά εχει επισημάνει ο Καραγκούνης και άλλοι.
Ο ΠΑΟΚ πήρε εκπληκτικό διπλό στη Λάρισα κι ελπίζουμε να πάψει να γκρινιάζει τωρα ο Σάντος.
Ετσι η βαθμολογία των πλέη-όφφ πλεον ειναι ζόρικη, ΠΑΟ,ΠΑΟΚ απο 6 και ΑΕΚ 5 βαθμούς.
Η Λάρισα παρ' οτι δεν φαίνεται να εχει ελπίδες χρειάζεται σοβαρότητα και προσοχή γιατι ειναι ικανή να κόψει βαθμούς κρίσιμους.

Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

Αυτο ειναι το μέλλον

Δηλώσεις Κύρου Βασσάρα στο MEGA πριν λιγο :

Πρώτα θα γεμίσουμε τις κερκίδες, με οπαδούς και των δύο ομάδων, με οικογένειες και παιδιά και μετά θα κοιτάξουμε να δείξουμε σε όσους ασχολούνται με την διαιτησία, οτι πρέπει να ασχοληθούν με το ποδόσφαιρο.
Κι αν εχουμε καλό ποδόσφαιρο θα εχουμε και καλή διαιτησία.

Τιποτα άλλο. Τα σέβη μου.

Κάποιοι εχουν καταλάβει τι πρέπει να γίνει, όμως κάποιοι άλλοι δεν θέλουν να το κάνουν.
Καληνύχτα σας κύριοι του ποδοσφαίρου.

Σάββατο 2 Μαΐου 2009

Ο ημιτελικός της χρονιάς

Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός 84 - 82 σε ενα ματς θρίλερ.
Το παιχνίδι ξεκίνησε με τον Πάργκο στην πεντάδα και Παπαλουκά εκτός. Απο την άλλη ηταν εκτός ο Διαμαντίδης και ο Μπατίστ.
Ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε για να φτάσουμε σε ενα τρίλεπτο σκληρής άμυνας απο τον Ολυμπιακό όπου ο ΠΑΟ μπλόκαρε κάπως αλλα μετά ο Γιαννάκης απέσυρε τον Βούισιτς, μια κίνηση που δεν την κατάλαβα σε αυτο το χρονικό σημείο.
Με 3/4 εύστοχα μπασίματα ο Σπανούλης οδήγησε το σκοράρισμα με το Α' δεκάλεπτο να κλείνει στο 27-21 για τους πράσινους.

Στο Β' είχαμε ενα ρεσιτάλ Πέκοβιτς που στο 13' ειχε ήδη σκοράρει 15 πόντους και έγινε αλλαγή μετα. Ο Γκρίρ έδινε ανάσες με μακρινά σουτ και ο Ολυμπιακός ανέβηκε συνολικά βρίσκοντας διαδρόμους για να κλείσει το δεκάλεπτο και ημίχρονο μόλις με ενα καλάθι πίσω, στο 43-41.

Στο Γ' ο Ολυμπιακός πέρασε πρώτη φορά μπροστά με 45-43 παίρνοντας ταυτόχρονα το 3ο φάουλ του Πέκοβιτς. Ο Τσίλντρεςς ανέβηκε και ειδαμε θέαμα. Συνολικά ηταν κατα την άποψή μου το καλύτερο δεκάλεπτο. Και σε αυτο ο Παναθηναϊκός μπροστά με 66-63, υψηλό σκορ.

Στο Δ' είχαμε show Batiste αλλα ήδη μερικοί απο τους καλύτερους παίκτες ηταν εξαφανισμένοι όπως ο Διαμαντίδης και ο Νίκολας που όμως έπαιζε καλή άμυνα και ο Μπουρούσης απο την άλλη που δεν έδωσε τους αναμενόμενους πόντους στην ομάδα του.
Στο 36΄ το σκορ ηταν 73-71 με βολές του Πρίντεζη και στο 35.50" το σκορ εγινε 76-71 με τρίποντο του Σπανούλη. Ετσι φτάσαμε στο τελευταίο δίλεπτο με κάθε πόντο να μοιάζει χρυσάφι. Μια χαμένη βολή ο Βούισιτς, μια ο Πέκοβιτς.
Τελευταίο καλάθι του αγώνα ενα εύκολο λεή άπ του Πέκοβιτς και τελευταία επίθεση του Ολυμπιακού με την μπάλλα στα χέρια του Μπουρούση και προσπάθεια του Ολυμπιακού για δίποντο για παράταση ή γκολ-φάουλ για νίκη, που όπως-όπως σούταρε αλλα η τύχη δεν τον ήθελε κι ετσι η λήξη βρήκε νικητή τον Παναθηναϊκό.
Τελικό σκορ 84-82

Με άποντους Διαμαντίδη, Νίκολας και Τσαρτσαρή παίρνεις ενα τέτοιο ματς ! Μπράβο ρε Ομπράντοβιτς !

Στον τελικό μας περιμένει η ΤΣΣΚΑ Μόσχας στο κορυφαίο ματς της χρονιάς.

Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Καμάρια

Ενω έχουμε παντού σχεδόν στα τελικά ευρωπαϊκών διοργανώσεων, ελληνικές ομάδες να φτάνουν σε τελικούς, κάποιες να κερδίσουν και το τρόπαιο σε πόλο, βόλλεϊ και μπάσκετ, κάποιοι ασχολούνται με το αν έκλασε ο Σαλπιγγίδης και αν το νύχι του ποδιού του Ντιόγο ειναι πιο μακρύ απο του Μπλάνκο. Επίσης ασχολούνται με μαλακίες -σόρρι για την λέξη αλλα αποδίδει με ακρίβεια- τύπου "η προϊστορία των δύο αντιπάλων λέει οτι ..." ... λες και δεν ειναι κάθε παιχνίδι ενα διαφορετικό απο τα άλλα !
Αντι να προωθείται ο αθλητισμός, το φίλαθλο πνεύμα, ετσι που να χειροκροτούμε κάθε προσπάθεια, ασχετα αν θα κερδίσει τίτλο, άσχετα ποιά ομάδα ειναι, σε όλα τα αθλήματα, ασχολούνται με τη φιέστα του γάβρου για το ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα και το τι ειπε ο Βγενόπουλος κι ο Ζαγοράκης και την "ατμόσφαιρα" σε ενα γήπεδο ( όπου ατμόσφαιρα βάλε φωτιές, καπνούς, αλαλαγμούς και πράσινα λέηζερ ).
Σε μία χώρα που διοργάνωσε Ολυμπιακούς Αγώνες και εχει διακρίσεις σε αρκετά αθλήματα, υπάρχουν κατι χιλιάδες αθλητικογράφοι που πληρώνονται για να ασχολούντια με τι ;
Με το ποδόσφαιρο !
Ναι με το ελληνικό ποδόσφαιρο .... δηλαδη βασικά με την χάλι-μαύρο σουπερλίγδα.
Κατάντια ....

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Αθλητικολογίες

Θέλω να ειμαι και αθλητικομπλόγκερ.
Εντάξει δεν μπορώ να γράφω συνεχώς νεα θέματα.
Δεν πειράζει οκ ειμαι.

Εχουμε το τελευταίο διάστημα :

Δεύτερος ο ΠΑΟ στο CEV Cup του βόλλεϊ ανδρών στο ΟΑΚΑ. ( Φτου γαμώτο )
Δεύτερες οι γυναίκες του ΠΑΟ στο final4 του Champions Cup στην Ιταλία. ( Γαμώτο πάλι )
Μία νίκη και μία ήττα του ΠΑΟ με Sienna στα playoffs Euroleague για πρόκριση στο final4. ( Πού πα ρε Καραμήτρο ; )
Δύο νίκες ο Ολυμπιακός εντός με Ρεάλ Μαδρίτης για την ίδια ιστορία. ( Ωραίος )
Ισοπαλία η εθνική ανδρών ποδοσφαίρου 1-1 στο Ισραήλ για τα προκριματικά του Mundial 2010. ( Καλά που δε χάσαμε κιόλας )
Κυπελλούχος Ελλάδας στο βόλλεϊ γυναικών ο Παναθηναϊκός. ( ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ )
Αποχωρεί και ο Τζόρτζεβιτς σύντομα απο το ποδόσφαιρο. ( Καιρός ηταν )
Ηττα του Ολυμπιακού στην Μαδρίτη 71-63 ( ούπς )
Νίκη του ΠΑΟ στην Σιέννα 72-53. ( Μα να βάλει μόνο 72 και να νικήσει με 19 πόντους !!!! μα, να πατήσει τους 30 πόντους η γηπεδούχος στο 25' !!!! )

Σήμερα παίζει μποδόσφερον η εθνική ομάδα πάλι με τους Εβ... με το Ισραήλ και πάμε λέει φούλ για νίκη αλλιώς θα γίνουμε ρόμπα αμα δε μπροκριθούμε απο αυτον τον -εύκολο- όμιλο.
Reblog this post [with Zemanta]

Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

Για τους οκτώ του Champions League

Απόψε θες δε θες,
ορίστε ο καναπές,
απόψε εχει Τσου-Λού,
του πράσινου λαού.

Απόψε θες δε θές,
ακύρωσε δουλειές,
θα παίζει το Τριφύλλι,
με κίτρινη τροπίλλη.

Απόψε θες δε θές,
ξεχνάμε ολα τα χθες,
η αρμάδα του Τεν Κάτε,
ορμάει, τραγουδάτε.

Απόψε θες δε θες,
με πείσμα και φωνές,
θα πάμε στους οκτώ,
με γλέντι και χορό.

Απόψε θες δε θες,
τον ύμνο, κάτσε πές,
ομάδα δεν είν' άλλη,
πιο πρώτη, πιο μεγάλη !

Ελα πάμε ρε Πανάθααααα :-)

Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Κύπελλο Γυναικών Μπάσκετ Εσπερίδες-ΠΑΟ






Πήγα να δω το ματς κυπέλλου Εσπερίδες - Παναθηναϊκός χτες βράδι για το Final-4.
Αφου κατάφερα να βρω το γήπεδο, σε μια περιοχή που δεν ειχα ξαναπάει ποτέ, πάρκαρα κάπου στα βουνά μεταξύ λύκων και τσακαλιών τρίτη πέτρα γωνία.
Προηγουμένως ειχα συναντήσει εναν με παπάκι που έψαχνε κι αυτός το γήπεδο και είπαμε να τον ακολουθήσω να πάμε μαζι. Μετά απο 5 λεπτά παρακολούθηση, αυτος σταμάτησε.
Σταμάτησα κι εγω να τον ρωτήσω γιατι σταμάτησε.
Μου απάντησε : "έκανα στην άκρη να περάσεις" ! Ηταν άλλος, ειχα χάσει τον πρώτο και ακολουθούσα εναν άσχετο.

Τελος πάντων. Φωνές απο μεσα, ώπα λέω εχει κόσμο.

Μπήκα τσάμπα, απο μιά ανοιχτή πόρτα και κοίταξα αμέσως το σκόρ, μόλις ειχε αρχίσει.
Βρήκα μιά θέση να κάτσω. Eκει μεσα οι γυναίκες ηταν οι πιο πολλές πάνω απο 1,80.
To ματς ειχε τρέξιμο. Οι πράσινες έτρεχαν περισσότερο, οι μπλε ( Εσπερίδες ) ηταν κάπως πιο νωχελικές και φαινόταν φυσιολογικό να προηγείται ο Παναθηναϊκός με 5-6 πόντους.
Ομως στην πορεία του ματς οι πράσινες δεν έδειξαν πλουραλισμό, φοβούνταν να πάρουν πολλές πρωτοβουλίες και σιγα σιγά οι Εσπερίδες πήραν κεφάλι με ενα σερί κάπου 8-0 και 11-3 αν θυμάμαι καλά.

Η κερκίδα νότια ηταν γεμάτης φίλους του Παναθηναϊκού που τραγουδούσαν και φώναζαν ενω απέναντι 15 φίλοι της ομάδας της Καλλιθέας με τρία τύμπανα και καραμούζες έκαναν θόρυβο, ρυθμικό κάπως, αλλα θόρυβο. Φασαρία δηλαδη στο γήπεδο.

Το τελευταίο δεκάλεπτο ανήκει σχεδόν ολοκληρωτικά στις Εσπερίδες, που ωστόσο ευνοήθηκαν σε 2-3 φάσεις απο τον διαιτητή. Εκει κάπου άρχισαν να διαμαρτύρονται και οι οπαδοί.


Κι ενω το παιχνίδι έφτανε στο τέλος του, ήθελε 3' λεπτά ακόμα, ο Ντρού Νίκολας παρέα με τον Μάϊκ Μπατίστ δίπλα μου, με φανερή την αγωνία τους για την εξέλιξη του ματς, έβλεπαν την διαφορά στους 9 πόντους υπέρ των Εσπερίδων.


Στα 28" πριν το τέλος και με την διαφορά αυτη πάλι, κάποιοι πράσινοι ανεγκέφαλοι καραγκιόζηδες πετούσαν στο γήπεδο πλαστικά μπουκαλάκια νερό. Ενα πέτυχε και τον διαιτητή στο πόδι. Τον έβρεξε και τωρα πάει για εντριβές.
Ασε που δεν εχω ξαναδεί τόσο σφουγγάρισμα παρκέ.

Aυτά τα πράματα δεν μου αρέσουν καθόλου. Αφ' ενός ειναι απαράδεκτα, ειναι αγένεια και βλακία και επιπλέον δεν αρμόζουν στην ανωτερότητα που πρέπει να δείχνει ενας βάζελος.
Δεν ειναι δυνατόν να θέλουν τόσο πολύ κάποιοι να γίνουν γάβροι.
Για μενα δεν υπολογίζονται ως Παναθηναϊκοί. Ειναι απλά ταραξίες και τρομοκράτες και το μυαλό τους ειναι κάπου χαμηλά ...

Αφου ειδα οτι πάει να γίνει χοντρός σαματάς και τα ΜΑΤ να μπουκάρουν, την κοπάνησα σαν αλβανός. Χάσαμε, τέλειωσε, 57-45 τελικό σκορ και αντε γειά μας.
Τουλάχιστον κερδίσαν στο βόλλεϊ οι γυναίκες του ΠΑΟ τον Ολυμπιακό μεσα στο Ρέντη με 2-3.

Κυριακή βραδάκι ο τελικός, Εσπερίδες - Π.Φάληρο ( 93-23 τον Χολαργό ) και πριν, οι πράσινες θα λιώσουν τον άμοιρο Χολαργό στον μικρό τελικό.

* οι εικόνες ειναι απο κινητό γιατι η φωτογραφική έπαθε αλτσχάϊμερ, εγκεφαλικό και σκλήρυνση κατα πλάκας... οπότε σόρρι για την ποιότητα.

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

Ντέρμπια και καημοί

Μια και οι πολυπληθείς αναγνώστες του μπλόγκ περιμένουν την ανάλυσή μου για το μπασκετικό ντέρμπι ( πλάκα κάνω, μπλογκάρω επειδή γουστάρω ) γνωρίζοντας την απέχθειά μου για αυτο το ελληνικό ποδόσφαιρο της Γκαγκατσίου εποχής και της αυτοκρατορίας των τρομοκρατών, λέω να γράψω εδω πώς πήγε το πράγμα στο μπάσκετ.
Πρώτα απ όλα η ξεφτίλα των γάβρων να εχουν λέηζερ που ειναι πράσινο χρώμα.
Υστερα ο Παπαλουκάς το χαϊδεμένο παιδί του προδότη Γιαννάκη που πουλάει γαβροσύνη φούλ.
Μετά, η δική μου ξεφτίλα που για να δώ δύο φορές Παναθηναϊκό σήμερα αναγκάστηκα να δω και δύο φορές Γάβρο.
Υστερα ο κάθε *μπλιπ* *μπλιπ* πατέρας που αφήνει τα παιδιά του να γίνουν ολημπηακώς και οχι φίλαθλος.

Και πάμε να δούμε τα καθαρά αθλητικά τωρα που ψιλοηρέμησα.
Το ψηλό σκορ α' δεκαλέπτου (22-25) και ημιχρόνου (45-43) έδειχνε οτι πάμε σε παιχνίδι που ευνοεί τους πράσινους.
Ομως η πράσινη μηχανή δεν λειτουργούσε αρκετά καλά, παρ' οτι κατάφερνε να ειναι κοντά στο σκορ. Ηθελε πόντους απο κάποιους παίκτες και δεν πήρε, μόνο ο Γιασικεβίτσιους έδωσε κάποιες εύκολες λύσεις στο σκοράρισμα. Πιο ήρεμος ο ΠΑΟ, πιο νευρικός ο Ολυμπιακός.
Τα ρημπάουντ δύσκολα και απο τις δύο ομάδες. Σκληρό μπλοκ-άουτ απο τους κόκκινους.
Ο Παναθηναϊκός δεν πήρε τους πόντους, κλεψίματα, που ηθελε απο Πέκοβιτς και Διαμαντίδη.
Το παιχνίδι έδειχνε να εχει κριθεί αφου ο γηπεδούχος παρέμενε μπροστά με 10 πόντους αλλα στο 4ο δεκάλεπτο ενα σερι 10-2 των πράσινων τους έφερε στο 73-73 μερικά δευτερόλεπτα πριν το τέλος. Κακή επίθεση των πράσινων, την μπάλλα ο Ολυμπιακός και ο Βασιλόπουλος σκοράρει το μοναδικό του εντός παιδιάς σουτ για το τελικό 77-75.

Ο Μπατίστ τα κατάφερε καλά, ειχε πολυ πάθος, δυνατός ο Σπανούλης.
Ο Ολυμπιακός ηταν ο Παπαλουκάς και ο Μπουρούσης, οι υπόλοιποι απλά βοηθοί.
Ο Γκρήρ έβαλε μερικά καλά καλάθια και ο Βούϊσιτς βοήθησε κι αυτός.

Στο τελευταίο καλάθι ο Μπουρούσης κάνει φάουλ στον Φώτση και δεν το δίνουν.

[ Αυτο μου θυμίζει το ποδόσφαιρο όπου δόθηκε off-side που δεν ηταν σε βάρος του ΠΑΟ. Ασε που μετά ακολούθησε πέναλτι. ]

Αν ο Ολυμπιακός κερδίσει αυτο το πρωτάθλημα μπάσκετ θα έχουμε μια ομάδα που δεν το αξίζει αλλα εν πάσει περιπτώσει η ιστορία έγραψε 77-75 και μένει να δούμε τα play-offs και την Ευρωλίγκα.
Ο Γιαννάκης μόνο αυτο το μπάσκετ ξέρει να παίξει απέναντι στον Παναθηναϊκό, της καταστροφής του παιχνιδιου του αντίπαλου. Αν ποτέ έρθει στον Παναθηναϊκό εγω θα πρέπει να αλλάξω ομάδα.

Επί της μη αθλητικής ουσίας : Αυτο το κατασκεύασμα της ανίκανης Αστυνομίας και του υπουργού Ιωαννίδη να μην πάνε θεατές φίλοι των φιλοξενούμενων σε αγώνες ποδοσφαίρου και μπάσκετ ευνοεί σαφώς την ζούγκλα του Πειραιά. Να την χαίρονται, για μένα δεν λογίζονται ως φίλαθλοι όσοι το δέχονται αυτό.
Σαν φίλαθλος απαιτώ την τήρηση των κανονισμών απο τους διαιτητές.
Με το παραμικρό, διακοπή του αγώνα σε βάρος του γηπεδούχου, και αποκλεισμός έδρας για 5 αγωνιστικές να παίξει 300 χιλμ μακριά. Οποιος και αν είναι ο σύλλογος.
Reblog this post [with Zemanta]

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Σπέσιαλ thanks

Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.