Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πόλο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πόλο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

Boυλιαγμένη - πόλο

Η Βουλιαγμένη είναι η κορυφαία ευρωπαϊκή ομάδα στο πόλο γυναικών για το 2009.
Μιά διάκριση που σπάνια πετυχαίνουν ελληνικές ομάδες σε όλα τα αθλήματα.

Μετά και απο την κατάκτηση του Champions Cup τον περασμένο Απρίλη, η ελληνική ομάδα κέρδισε και το ευρωπαϊκό σούπερ καπ, κερδίζοντας στο κολυμβητήριο του Λαιμού με 11-6 την ρωσική Στουρμ Τσέχοφ.

Τα 8-λεπτα: 1-3, 3-0, 4-0, 3-3

Εμείς να πούμε συγχαρητήρια και να θυμίσουμε στους ασχολούμενους με άλλα αθλήματα οτι τέτοιες επιτυχίες ειναι πολύτιμες και μοναδικές.

Ειδικά το ποδόσφαιρό μας πρέπει να ντρέπεται.

Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

Γύρω γύρω Τζι-όλοι

The current UEFA Cup logoImage via Wikipedia

Τωρα τον θυμηθήκανε τον Τζιόλη όλοι όσοι λέγανε "να φύγει, να φύγει" και φαντάσου να το έπαιρνε το UEFA Cup η Werder Bremen !
Μπράβο ρε Τζιόλη ! Μην τους ακούς, παίξε τη μπάλλα σου και μακάρι μια μέρα να σε παρακαλάνε να γυρίσεις.

Εν όψει νεας "ριζούπολης" στο ΣΕΦ απόψε δεν ασχολούμαι καθόλου με το αγωνιστικό κομμάτι, ο Παναθηναϊκός θα κερδίσει αλλα θα χάσει μετά στο ΟΑΚΑ και η σειρά θα πάει στα πέντε παιχνίδια.
Αν γίνει το παραμικρό απόψε και οι Γιαννακόπουλοι δεν κλείσουν το κόκκινο μαγαζί των κάφρων του Πειραιά τότε ας ετοιμαστούν για χειρότερα. Δεν πρέπει να το αφήσουν ετσι. Η τροφή τους ειναι το μίσος για οτιδήποτε πράσινο. Η μάλλον η ανάγκη τους να το μισούν τόσο που αγαπάνε να το μισούν !

Ρε παιδιά δεν με νοιάζιε ποιός κέρατο θα ειναι ο διαιτητής του αγώνα ΑΕΚ - ΠΑΟ στο ποδόσφαιρο μεθαύριο, ουτε τι "παράδοση" εχει σε αυτα τα ματς. ουτε και κανέναν έπρεπε να νοιάζει. Η διαιτησία δεν θα 'πρεπε καν να αποτελεί θέμα συζήτησης.

Συγχαρητήρια στις κοπέλλες του Ολυμπιακού για το πρωτάθλημα πόλο.

Καλά μυαλά σε ΑΕΚτζήδες που λένε "μου αρέσει που βγάζει τόση ενέργεια αυτη η ομάδα φέτος παρά το οτι στον πάγκο ειναι ο ακατονόμαστος" .... ρε σεις εχετε σκεφτεί μήπως λόγω αυτού ακριβώς που ειναι στον πάγκο βγάζετε ενέργεια ;

Καλά μυαλά σε 50 οπαδούς των πράσινων που πήγαν και στήθηκαν απ έξω απο κει που συνεδριάζει ο ...Πολυμετωπικός ... αλλη δουλειά δεν ειχαν, πήγαν να πουν στον Τζίγκερ "φύγε" και αυτο μου θυμίζει πάλι κατι απο Τζιόλη ...


Reblog this post [with Zemanta]

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Κορυφαίες ευρωπαϊκές αναμετρήσεις

Φτάσαμε στις τελικές μάχες των ελληνικών ομάδων που εχουν  προκριθεί σε τελικό στάδιο αγώνων για τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Θα θελα να εχω τη χαρά να γράψω οτι και στο ποδόσφαιρο έχουμε εκπρόσωπο αλλα ο Παναθηναϊκός δεν μπόρεσε περισσότερα αν και πιστεύω οτι το άξιζε.

Μπάσκετ :
Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός πρώτοι στους ομίλους τους και αντιμετωπίζουν αντίστοιχα τις Σιέννα και Ρεάλ με πλεονέκτημα έδρας. Αν προκριθούν, θα περάσουν στο Final-4 της Ευρωλίγκας όπου μάλλον θα διασταυρωθούν στον ένα ημιτελικό. Η μάχη της χρονιάς !

Βόλλεϊ :
Hρακλής  (Α) : Θα αγωνιστεί στο final-4 του Champions League !
Παναθηναϊκός (Α) : Θα αγωνιστεί στο final-4 του Κυπέλλου Συνομοσπονδίας  ( Αθήνα 21-22/03/09 )
Παναθηναϊκός (Γ) ! Θα αγωνιστεί στο final-4 του Challenge Cup.

Πόλο :
Ολυμπιακός ( Α ) : Θα αγωνιστεί στην οκτάδα του Len Trophy για πρόκριση στο final-4 της Ριέκα.
Βουλιαγμένη ( Γ ) : Θα αγωνιστεί στο final-4 του Champions Cup.

Eλπίζω να μην ξέχασα τίποτα αλλα εχω την εντύπωση οτι οι ελληνικές ομάδες τα πάνε καλά και θα πάνε ακόμα καλύτερα. Eτσι και αλλιώς έχουν καταφέρει τα τελευταία δέκα και πλέον χρόνια να βρίσκονται στην κορυφή της Ευρώπης.

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Ο Θρύλος της Παρτιζάν ;

Ο Ολυμπιακός παίζει πόλο αυτες τις μέρες στο Βελιγράδι.
Εκει που γέλασα ειναι οτι το τουρνουά λέει ονομάζεται :
" Ο Θρύλος της Παρτιζάν " :)
Οπου Θρύλος και γάβροι ; Τελος πάντων χάσανε 13-14 απο την Παρτιζάν οι "θρύλοι".
Στο άλλο ματσάκιον η Βάσας νίκησε την Μπουντβάνσκα με 12-7.
Προτείνω να γίνεται εδω τουρνουά πόλο που θα ονομάζεται :
" Τριφύλλι - Καριοφύλλι "
...μιας και ο ΠΑΟ στο πόλο δεν τραβάει δυστυχώς αλλα η εμπειρία απο τέτοια ματς θα ειναι σούπερ.

Σάββατο 26 Απριλίου 2008

Καλό Πάσχα.

Εύχομαι Καλό Πάσχα σε όλους και επιστροφή με ανανεωμένη διάθεση και κέφι.

Αξίζει να αναφέρουμε μία είδηση που μάλλον είναι οτι καλύτερο εχει να αναδείξει ο ελληνικός αθλητισμός αυτη την εποχή :
Τα κορίτσια της Βουλιαγμένης προκρίθηκαν στον Τελικό του Τσάμπιονς Καπ του πόλο, νικώντας μεσα στην Ιταλία την πρωταθλήτρια Ευρώπης Φιορεντίνα με 13-12 στην παράταση !
Στον Τελικό θα αντιμετωπίσουν την επίσης ιταλική Κατάνια μεσα στην έδρα της !
Αντιλαμβανόμαστε πόσο δύσκολο έργο θα έχουν σήμερα στον Τελικό και πόσο μεγάλη επιτυχία είναι ήδη αυτό.
Για την ιστορία, οι παίκτριες που συνθέτουν την ομάδα της Βουλιαγμένης είναι :
Μυλωνάκη, Κάντζιου, Τσουκαλά, Λιόση, Μελιδώνη, Αλεξάκη, Ασημάκη, Γερόλυμου, Ρουμπέση, Χρυσικοπούλου, Λαρά, Κουτέλη, Κούβδου.
Καλή επιτυχία κοριτσάρες !
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.