Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πανιώνιος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πανιώνιος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Καρότα

Με το ζόρι 150 άτομα προσκείμενοι στους γηπεδούχους βρέθηκαν στο κλειστό γήπεδο της Ν.Σμύρνης χτες για να εκφράσουν μερικά απο τα ιερά και όσια του οπαδικού υπόκοσμου που μεγαλουργεί στο χώρο του ποδοσφαίρου. Καμαρώστε τους !
Οσο σκέφτομαι οτι όσο ο Πανιώνιος έπαιζε στο -εκπληκτικό- κλειστό του Ελληνικού, πήγαινα πολυ συχνά και παρακολουθούσα και συμπαθούσα τον Πανιώνιο, μου  έρχεται να αυτοφασκελλωθώ.
Τι κι αν το ελληνικό μπάσκετ θα εκπροσωπηθεί ξανά στις 7 Μαϊου στο fianal four της Ευρωλίγκας ;
Τι κι αν στο γήπεδο βρισκόταν η κορυφαία ελληνική όλων των εποχών ομάδα ;
Τι κι αν πολλοί παίκτες αγωνίζονται με την εθνική μας ομάδα ;
- Ας τους ρίξουμε καρότα.
Το γήπεδο εκκενώθηκε, ο ΣΚΑΪ σταμάτησε να το δείχνει κι εβαλε ενα επεισόδιο του Mr.Bean ( ! ) ο αγώνας συνεχίστηκε και έληξε με το εκκωφαντικό 59-107 υπερ του Παναθηναϊκού.
Δεν πειράζει όμως, τα καρότα τα έριξαν, αυτοί που ξέρουν οπωσδήποτε τόσο μπάσκετ όσο η θειά μ' στην Αμοργό και θέλουν πολύ να μοιάσουν σε όσους καταστρέφουν, αφου οι ίδιοι ειναι ανίκανοι να δημιουργήσουν και μόνο να χαλάνε μπορούν.
Τους αξίζει η ομαδούλα τους να πέσει στη Γ' εθνική εκεί όπου θα πηγαίνουν κι επαρχία να παίζουν και στην επαρχία ξέρεις εχουν πολλά ζαρζαβατικά, καροτάκια, αγγουράκια, να τους φιλοφορνήσουν με κάμποσα.
Η ίδια η Ν.Σμύρνη πρέπει να τους πετάξει εξω γιατι μια μερα θα πετάξουν αντικείμενα που θα τραυματίσουν σωματικά κάποιον αθλητή και τότε ... εχε χάρη που δεν ειμαι αθλητικός  δικαστής.
Με τι μούτρα θα πάνε να δουν αγώνα μπάσκετ στο ΟΑΚΑ ;
Α, ξέχασα, "απαγορεύεται' η μετακίνηση οπαδών ... κατα τα άλλα πάμε μπροστά σαν χώρα.
Ειλικρινά εχω απογοητευτεί τόσο, που δεν θέλω να πατήσω σε γήπεδο για να μην δώ τέτοιες μαλακίες και για να μην κινδυνέψω αλλα και για να μην με βγάλουν κι εμένα εξω αν εκκενωθεί λόγω κακής συμπεριφοράς μερικών 100 ατόμων που θα πρεπε να βρίσκονται σε ιδρύματα και σε φυλακές.
Με αυτα και με κείνα, καλή επιτυχία στον Ολυμπιακό στο Final-Four και μια μεγάλη ευχή να συνεχιστεί η φάση των ελληνικών play-offs με το μυαλό μεσα στο κεφάλι.

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

12η αγωνιστική


1ο Ματς Θρασύβουλος - ΠΑΟΚ 1-2
Τίτλος : Απόδραση από τη Φυλή.


Μετά από ένα νωχελικό πρώτο ημίχρονο είδα ενα καλούτσικό δεύτερο με μια απίστευτη εξέλιξη στα τελευταία λεπτά που παραλίγο ο Δαλούκας να το τινάξει στον αέρα! Το σκορ άνοιξε ο Κονσε μετά από κλέξιμο του Μπακαγιόκο σε κόρνερ του Λάκη. Ισοφάρισε ο Άλβες με καταπληκτικό σούτ - η αλήθεια να λέγεται- αλλά αφού πήρε πάσα μετά από μανσέτα του Ρόκκα που προηγουμένως είχε ρίξει τον Σνάουτσερ. Ο Δαλούκας δίπλα ήταν αλλά ανεξήγητα είπε παίζεται. Επείτα απέβαλε τον Άλβες και τον Γκαρσία σε δύο κινήσεις που είναι αρκετά περίεργες. Ο Βασιλάκης τα εξηγεί εδώ. Εκεί που τα παόκια είχαν ήδη προετοιμαστεί για να καταλάβουν την Φυλή και σαν τον Αρχαίο Θρασύβουλο να τα βάλουν με τους Τριάντα Τυράνους της SuperLeague, ο Αθανασιάδης σαν απο μηχανής θεός μας λύτρωσε όχι στο παραπέντε αλλά στο συν 3!
Μπράβο ρε Αλάνι!


2ο Ματς Λάρισα Ηρακλής 2-0 Τίτλος : Ο Mr SuperLeague. Πηλαδάκη θα βγάλεις ανακοίνωση για το γκολ οφσάιντ! Βέβαια από την άλλη έτσι οπως παίζει η Γριά θα κερδίσει στα επόμενα γενέθλια για τα 200 χρόνια...


3ο Ματς ΠΑΟ - Αστερας 1-1 Τίτλος : Αν ήταν του Βελιγραδίου μπορεί και να νίκαγε, δυστυχώς ήταν της Τρίπολης
Δεν έχω να πω τίποτε πέρα από το ότι το περίμενα! Δεν υπήρχε περίπτωση να νικήσει μέσα σε τρεις μέρες δυο φορές! Και αν έπαιζε με κανένα Εργοτέλη ή Πανιώνιο που είναι και πιο επιθετικογενής ομάδες θα έχανε κιόλας. Κέρδος ήταν ο Βαθμός...

4ο Ματς Άρης - Πανσερραικός 2-0 Τίτλος : Το γκολ μήπως ήταν οφσαιντ φίλε Αρειανέ?!

Ευτυχώς οι κυπελλούχοι 2007 (μέχρι το μεσημέρι της 16ης Μαϊου 2007) έβαλαν ένα γκολ - που παίζει για οφσαίντ και ένα δευτερο με τον Ρεγκέιρο και καθάρισαν το ματσάκι!
Απορία: Που πήγε ο Χρύσανθός?!


5ο Ματς Εργοτέλης - Ξάνθη 0-0 Τίτλος : Ορατότης μηδέν.
Δηλαδή δεν το είδα!




6ο Ματς : Λειβαδιά - ΑΕΚ 0-0 Τίτλος : Μπλάζιτς- ΑΕΚάκι 0-0

Απορία πότε θα αρχίσουν να βρίζουν τον Μπάγιεβιτς? Γιατι παίρνει ο Μπασινάς 800 χιλιάρικα? Ποια ομάδα θα νικήσει η ΑΕΚ εκτός έδρας? Απαντήσεις καλείται να δώσει ο Χαρδαβέλας...

7ο Ματς : Πανθραξ - ΟΦΗ 2-0 Τίτλος: Βήμα Παραμονής για τον Πανθρακικό ('άσχετα αν είναι μαζί με τον Άρη και πάνω από την ΑΕΚ) ;-) Δεν το είδα ούτε αυτό.



8ο Μάτς ΟΣΦΠ - Πανιώνιος 4-1 Τίτλος : Πετούσε αλλά τον βοήθησε και η σφυρίχτρα! Ο ρεφερής δεν έδωσε: 1. Πέναλτι στον Πανιώνιο στο 0-0 2. Το πρώτο γκολ - όπως και το τέταρτο) ήταν οφσαιντ 3. Απέβαλε άδικα τον Κιουμουρτζί.

Παρόλλα αυτά ο γαύρος άξιζε την νίκη. Οχι με 4-1 αλλά την άξιζε. Αυτές οι διαιτησίες την λερώνουν την νίκη του.

Απο την άλλη... που είναι όλα αυτά τα ντεμέκ αντικειμενικά ΜΜΕ που όταν ο Πανιώνιος δεν πήρε εξίσου καθαρό πέναλτι στην Τούμπα βγαίναν και κραύγαζαν για τον Γκαγκάτση και τον ΠΑΟΚ?! Μούγκα στη Στρούγκα? Ουστ ρε!


Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2008

Στην κορυφή



Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος είδαμε ένα πολύ θεαματικό και πολύ ανοιχτό παιχνίδι στην Τούμπα με τον Πανιώνιο που μπορώ να πω μετα βεβαιότητας ότι ήταν η καλύτερα ομάδα - τουλάχιστον επιθετικά- που αντιμετωπίσαμε φέτος. Παίκτες σαν τον Ρεκόμπα και τον Εστογιάνωφ είναι τα πετράδια του στέμματος του Ελληνικού ταπεινού πρωταθλήματος! Δεν είναι πολλές οι στιγμές που η Τούμπα χειροκροτάει έναν αντίπαλο παίκτη. Εδώ μέχρι και τον Μαραντόνα γιουχάραμε!

Το παιχνίδι ξεκίνησε τόσο δυνατά ώστε μέχρι το 25', είχε χάσει μια ευκαιρία ο Πανιώνιος με Ρεκόμπα, μια εμείς με Μπακαγιόκο και είχαν ζητήσει και οι δύο ομάδες πέναλτι, ο Πανιώνιος σε μαρκάρισμά του Βερόν και εμείς με δύο διαδοχικές ανατροπές στον Μουσλίμοβιτς. Νομιζώ ότι μπορούσε να δώσει και τα δύο αλλά ο Παμπορίδης είχε άλλη άποψη.

Ο Πανιώνιος έχασε ουσιαστικά την ευκαιρία να φύγει με έναν ή δυο βαθμούς στην φάση του 28' όταν ο Χαλκιάς έβγαλε το τετ - α- τετ του Εστογιάνωφ και κράτησε το μηδέν στην άμυνα! Εκεί κάπου τελειώσε νομίζω και το παιχνίδι του Πανιώνιου που δεν μπόρεσε να απειλήσει. Στο 33' ο Μάκος συγκρούστηκε με τον Κονσεισάο στην περιοχή και ο Παμπορίδης (που χθες ήταν εκνευριστικότατος και τα έκανε θάλασσα) έδειξε πέναλτι. Το πέναλτι ήταν και δεν ήταν, αλλά νομίζω ότι δινόταν. Ο Μάκος φαίνεται να βγάζει από την πορεία τον Σέρτζιο και ο τελευταίος βουτάει και λίγο θεαματικά με αποτέλεσμα το πέναλτι που έκανε γκολ ο Ιβιτς - ο οποίος χθες ήταν λίγο πάνω από την μετριότητα που έδειξε μέχρι τώρα.

Στο δεύτερο ημίχρονο ο Σάντος έκανε μια πολύ μεγάλη κίνηση, βγάζοντας τον Λάκη και περνόντας στο κέντρο τον Γκαρσία στην θέση του Ιβιτς, ο οποίος μπήκε μπροστά και ο Μπακαγιόκο στα πλάγια. Πήραμε έτσι το κέντρο και κάναμε πάρα πολλές ευκαιρίες με αποκορύφωμα το τετ α τετ του Κονσεισάο και την κεφαλιά του Μούσλι. Το δεύτερο γκολ που αξίζαμε ήρθε στις καθυστερήσεις από τον Μουσλίμοβιτς που ανέβηκε στο δεύτερο.



Καλύτεροι από μας οι Μπακαγιόκο, Σέρτζιο και Γκαρσία που έδειξε ότι μπορεί να μην έχει φυσική κατάσταση αλλά κρατάει το κέντρο μόνος του! Νομίζω ότι αν κατεβούμε στο Καραισκάκη με την ενδεκάδα του τελευταίου ημίωρου θα πάρουμε θετικό αποτέλεσμα.

Είναι Κυριακή πρωί, είμαστε στην κορυφή και θα κάτσουμε να απολαύσουμε το ντέρμπι των αιωνίων! Αυτή είναι η πεμπτουσία της μπάλας!

Τετάρτη 14 Μαΐου 2008

Πανιώνιος - Παναθηναϊκός 76-80


Σε ενα ματς δυνατό και αντάξιο του ονόματος των αντιπάλων, ο Παναθηναϊκός έκανε το 2-0. Το τελικό 76-80 ηρθε μετά απο τρία δεκάλεπτα αγωνίας, δύναμης και πάθους. Αν ο Πανιώνιος έδειχνε το ίδιο πάθος σε όλο το πρωτάθλημα, τωρα θα μιλούσαμε για μια έκπληξη. Αν ο Παναθηναϊκός παίξει όπως έπαιξε στα τρια πρώτα δεκάλεπτα, δεν εχει τύχη στον Τελικό. Με άμυνες, τρέξιμο, εντυπωσιακές φάσεις, νομιζω οτι ηταν απο τα καλύτερα ματς φέτος. Στο 16' το σκορ ηταν 35-24. Το 52-47 εγινε 55-50 με τρίποντα.
Ο Μπάξτερ έπαιζε μόνος του όλον τον Παναθηναϊκό. Πρώτος σκόρερ του Πανιωνίου. Εξαιρετικό στήσιμο της ομάδας απο τον Μάρκοβιτς αλλα φανερή η έλλειψη εμπειρίας για τέτοια ματς. Θα μπορούσαμε ωστόσο να μιλούσαμε για εναν τελικό Πανιώνιος - Μαρούσι. Η έδρα, καυτή και παράλογα εχθρική σαφώς επηρεασμένη απο το ποδόσφαιρο.
Οι φίλοι του Πανιωνίου ήθελαν πολυ την νίκη και άξιζε στην ομάδα αλλα όχι στους φίλους που δεν ηταν καθόλου φίλαθλοι. Μικροεπεισόδια συνέβησαν. Εκτοξεύθηκαν και μπουκάλια κατα του Ομπράντοβιτς και υπήρχαν αστυνομικοί στο γήπεδο αλλα ευτυχώς το ματς ηταν τόσο συναρπαστικό που τέλειωσε χωρίς έκτροπα παρά την ένταση και τον εκνευρισμό των φίλων της γηπεδούχου.
Η συμπεριφορά τους δεν αξίζει σε μια τόσο καλή ομάδα. Νομίζουν οτι παίζουν ακόμα στην Β' εθνική. Οπαδισμός μεχρι αηδίας.
Με ενα δεκάλεπτ καλό μπάσκετ ο Παναθηναϊκός απέδειξε οτι ειναι η καλύτερη ομάδα φέτος.
Ιδρωσε να νικήσει μεσα σε μια σκληρή έδρα. Αλλα ετσι πρέπει, ετσι οφείλει.
Ξεχωρίζει σαφώς ο Μπάξτερ ως ο καλύτερος του γηπέδου και οι Καλαμπόκης, Ζορόσκι, Νιούλι απο τον Πανιώνιο και Σπανούλης, Μπατίστ, Γιασικεβίτσιους απο τον Παναθηναϊκό.
Η διαιτησία καλή, με λάθη στο πρώτο μέρος.

υγ. στον άλλο ημιτελικό τοΜαρούσι ισοφάρισε την σειρά σε 1-1 στην παράταση με 97-90.

Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2008

Πανιώνιος - Παναθηναϊκός 78-87

Ηταν μια νίκη του πρωταθλητή Παναθηναϊκού απέναντι σε εναν πιο παθιασμένο Πανιώνιο που δυσκόλεψε τους πράσινους. Βέβαια και οι πράσινοι τα δυσκολεύουν μόνοι τους.


Ο Πανιώνιος απο τότε που άλλαξε προπονητή κατάφερε να εχει ενα δεμένο σύνολο, εκμεταλλευόμενος το πάθος του Καλαμπόκη και την σωστή χρήση του Ζορόσκι.
Υποθέτω οτι αν δεν ειχαν φύγει για τον Παναθηναϊκό φέτος οι Περπέρογλου και Ουϊνστον, ο Πανιώνιος θα ηταν πολύ καλύτερος και δεν θα έχανε παιχνίδια σαν το αποψινό.
Εχασε απλά επειδή η πείρα των πράσινων είναι πολυ ανώτερη και λειτουργεί καλύτερα στα δύσκολα, αν και φέτος πρέπει κάποιος να τους εξηγήσει οτι τα μάτς αρχίζουν στο πρώτο δεκάλεπτο και όχι στο τρίτο και κάτι.

Μουδιασμένοι στην αρχή, αν και οι πρώτες φάσεις έδειξαν οτι θα δούμε ενα γερο μάτς, στη συνέχεια σαν να ...κρύωναν, δεν ξερω. Εγω στο γήπεδο δεν κρύωνα, αλλα προς έκπληξή μου έβλεπα τον Διαμαντίδη ως το τέλος του α' δεκαλέπτου να φυσάει τα χέρια του να ζεσταθούν !
Δεν μου αρέσει οταν μια ομάδα αργεί να ζεσταθεί.
Ο Μπατίστ μου φάνηκε οτι δεν ζεστάθηκε ποτέ.

Στο πρώτο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός απλά ακολουθούσε, και ο Πανιώνιος πίεζε να πάρει διαφορά. Ειχαμε και κάποια δυνατά φάουλ αλλα ευτυχώς οχι επεισόδια.
Τελοσπάντων με αυτά και με αυτά το ματς πήγε στο ημίχρονο με οριακό προβάδισμα του Παναθηναϊκού με 41-42.
Στο γ' δεκάλεπτο οι Πανιώνιοι άλωσαν τα επιθετικά ριμπάουντς και έφτασαν να προηγούνται με 55-44.

Και μετά ήρθε ο Τσαρτσαρής να βάλει πάθος στις προσπάθειες και να κερδίζει φάουλ και η ψύχραιμη μηχανή Σπανούλης να ιδρώνει πολύ.
Σιγα σιγά το σκόρ έφτασε στο 66-66 αλλα μέχρι εκεί.
Το παιχνίδι γύρισε και ποτέ δεν προηγήθηκε ξανα ο γηπεδούχος.
Με Σπανούλη, Τσαρτσαρή, Μπετσίροβιτς αλλα και Αλβέρτη (!) που μπήκε αλλαγή αργά στο ματς αλλα πέτυχε καθοριστικό τρίποντο, η λήξη έγραψε 78-87.
Ο Ντικούδης μου άρεσε αλλα δεν έπαιξε όσο περίμενα.
Ο Γιασικεβίτσιους πρέπει να μάθει να ειναι πιο ήρεμος.
Ο Χατζηβρέττας πρόσφερε τα συνήθη, σταθερή αξία.
Περπέρογλου και Ουϊνστον απέναντι στην παλιά τους ομάδα ειχαν καλή παρουσία.
Ζίζιτς απλός και ουσιαστικός. Διαμαντίδης, ανεξήγητα λίγος σήμερα μάλλον.
Απο τον Πανιώνιο ξεχώρισαν Καλαμπόκης, Ζορόσκι και Γεωργαλής, με καλές βοήθειες απο τον Βόσνιο Μουγεζίνοβιτς. Ο Σάκοτα απελπιστικά λίγος, περίμενε κανεις πιο πολλά απο αυτόν.
Η διαιτησία καλή με εξαίρεση λίγα και μικρά λάθη.
Το γήπεδο πάντα όμορφο όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες.
Η ατμόσφαιρα πολυ καλή αλλα όχι άριστη επειδή ακούγονταν πολλές βρισιές.
Οι μαζορέτες ;) σούπερ
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.