Στην ιστοσελίδα
contra.gr ειδα μερικά στοιχεία που προκύπτουν απο έρευνα της Metron Analysis για λογαριασμό της αγαπητής Σουπερλίγκας μας !
• Το 53% του συνόλου δεν πηγαίνει ΠΟΤΕ στο γήπεδο και το 25% σπάνια.
Δηλαδή το 77% έχει από ανύπαρκτη έως ελάχιστη σχέση με το γήπεδο.
• Κάθε Κυριακή στο γήπεδο, πηγαίνει το 1,2% των ερωτηθέντων! Δηλαδή, ένας στους 100! Η Σούπερ Λίγκα παρουσιάζει ως μεγάλη επιτυχία το ότι πέρσι το ποσοστό αυτό ήταν 0,6%.
Μουααααχαχαχαχαχα !!! πωπω ειναι γελοίοι !
• Το 58,7% δεν πατάει ποτέ στο γήπεδο γιατί φοβάται ότι θα γίνουν επεισόδια.
Δηλαδή υπάρχει και ενα 40% που δεν φοβάται τα επεισόδια ή μήπως μεσα σε αυτο το ποσοστό ειναι και αυτοί που δημιουργούν τα επεισόδια ;
¤ Το 23,8% δεν πάει ποτέ στο γήπεδο λόγω της αναξιοπιστίας του πρωταθλήματος και της κακής διαιτησίας,
Σχεδόν ο ενας στους τέσσερις γι αυτο το λόγο δεν πάει γήπεδο !!!
•
Αποτελεί επιτυχία πρώτου μεγέθους ότι μόλις το 60,2% θεωρεί «κακό» το επίπεδο της διαιτησίας! Θα περίμενε κανείς ένα 99% στο θέμα αυτό.
Το 59,3% πάντως, θεωρεί ότι η διαιτησία επηρεάζει αρνητικά το πρωτάθλημα.
• «Ικανοποιητικό» το επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου, θεωρείται από το 18,6% των ερωτηθέντων.
ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ ! Δηλαδή ρε μάγκες ουτε 2 στους 10 δεν το θεωρούν καλό !
Το αντίθετο υποστηρίζει το 75,2%!
• Προσέξτε αυτό: Μόνο το 47,8% θεωρεί ότι η Σούπερ Λίγκα διοργανώνει καλύτερα το πρωτάθλημα απ’ ότι το διοργάνωνε η ΕΠΑΕ! Ούτε ένας στους δύο, δηλαδή! Ότι η Σούπερ Λίγκα είναι ξεκάθαρα χειρότερη από την ΕΠΑΕ, το υποστηρίζει το 13,1%.
Από αυτούς, όμως, το 49% δικαιολογεί την άποψη του με το επιχείρημα ότι «η λίγκα δεν ελέγχει την αξιοπιστία της διαιτησίας»!
• Το καλύτερο όλων: Το 67,2% δεν γνώριζε ποιος είναι ο πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας! Το 5% είπε ότι γνώριζε, αλλά ανέφερε λάθος όνομα! Ότι τον πρόεδρο της διοργανώτριας τον λένε Κώστα Πηλαδάκη, το γνώριζε μόλις το 26,5%! Αυτές οι απαντήσεις δόθηκαν από το σύνολο, δηλαδή από ερωτηθέντες που μπορεί να ασχολούνται με το ποδόσφαιρο, αλλά μπορεί και όχι. Οι «φίλοι του ποδοσφαίρου» όμως, δεν πάνε πίσω: Το 44,6% δεν είχε ιδέα για το ποιος είναι ο πρόεδρος της λίγκας!
Ε οχι και το καλύτερο όλων αυτό !!! Χεστήκαμεν με το συμπάθειο ποιός ειναι πρόεδρος.
• Όσον αφορά την αντικατάσταση του Βασίλη Γκαγκάτση από τον Σοφοκλή Πιλάβιο, το 42,9% την κρίνει θετικά, το 10,6% αρνητικά και το 40,3% δεν είχε άποψη ή δεν απάντησε.
Λάθος ερώτηση. Επρεπε να ρωτήσουν αν ο γκαγκάτσης θα έπρεπε να γιαουρτωθεί δημόσια !
• Τέλος, το 56,2 των «φίλων του ποδοσφαίρου», δεν θέλει τα πλέι οφς! Αυτό το είδαν στη Σούπερ Λίγκα ή το προσπέρασαν έτσι;
Μπα, σιγά μην ενδιαφέρονται γι αυτό !
Πρόσθεσα τα χρωματιστά δικά μου σχόλια και αφήνω ως έχουν τα σχόλια απο το contra.gr το οποίο και συγχαίρω για την ποιότητα πολλών απο τα άρθρα τους. Εγω ελάχιστα εχω να προσθέσω και επιτέλους δεν αισθάνομαι μόνος, δεν αισθάνομαι οτι εχω άδικο που έβλεπα τόσο καιρό ποιά ειναι η κατάσταση του ποδοσφαίρου μας που απο τον θρίαμβο του 2004 βρέθηκε στον πάτο του 2009. Αυτο κι αν ηταν έργο γκαγκάτση ! και όχι μόνο....