Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα SuperLeague. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα SuperLeague. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Πάει και ο Τεν Κάτε

Παρελθόν αποτελεί ο Ολλανδός τεχνικός από το τριφύλλι.




Η επιλογή αυτή είνα αποκλειστική του ΝίκουΠατέρα, που φέρεται να έχει ζητήσει την απόλυση σαν δώρο για την ονομαστική του εορτή στο συμβούλιο της ΠΑΕ.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
"Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει ότι σε συνάντηση που είχαν σήμερα ο πρόεδρος, κ. Νικόλας Πατέρας με τον προπονητή της ομάδας, κ. Χενκ τεν Κάτε, συμφώνησαν τη λύση της συνεργασίας τους. Ο πρόεδρος ευχαρίστησε τον προπονητή για τις υπηρεσίες που προσέφερε στην ομάδα και για τη συνεργασία τους και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στο μέλλον".

Σίγουρα δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει το έργο του και να φτιάξει μια ομάδα όπως αυτός ήθελε και είχε οραματιστεί, αλλά τα πράγματα στο ποδόσφαιρο και ιδιαίτερα στην Ελλάδα είναι κα΄πως δύσκολα, μην πω και περίεργα.

Νέος προπονητής ο Νίκος Νιόπλιας με συνεργατη τον Κριστόφ Βαζέχα.

Εμείς να ευχηθούμε καλή επιτυχία στο έργο τους, αν και αντίπαλα προσκείμενοι και ιδιαίτερα να βελτιώσουν το θέαμα της ομάδος, πράγμα που ευχόμαστε και για τον Ολυμπιακό επίσης!

Η αλήθεια είναι πως πάντα μια αλλαγή προπονητή επιδρά ευνοϊκά στην ψυχολογία και την απόδοση των παικτών. Αναμένουμε λοιπόν το νέο αγωνιστικό πρόσωπο των πρασίνων!

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Παθητικότητα σε διπλό ταμπλό

Δεν θα γράψω διθυράμβους και αναφορές στις χθεσινές νίκες των γαύρων επί των αιωνίων τους αντιπάλων σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ.
Απλά θα ασχοληθώ με ένα πράγμα που μου έκανε μεγάλη εντύπωση και στα δύο ματς.
Ήταν η παθητικότητα των παικτών του βάζελου.
Ιδίως στο ποδόσφαιρο.
Κάτσε ρε, χρόνια πολεμάς να πάρεις αυτό το παλιοπρωτάθλημα το οποίο είναι το μεγαλύτερο δώρο για τον κόσμο σου, μεγαλύτερα ακόμα και από την κατάκτηση του Champions League και μπαίνεις μέσα χωρίς ψυχή και τσαγανό?



"Καλά, με δυό γκολ στο ντερμπυ, πόσα να ζητήσω απ' τον πρόεδρα"?


Οι γέροι του Ολυμπιακού δηλαδή που είναι μες τους τραυματισμούς και στοιχειώνονται από τις "κακές" προετοιμασίες πως παίζουν με περισσότερο τσαμπουκά και μπαίνουν στις φάσεις με δύναμη και εσύ όχι?
Πλάκα πλάκα χρόνιο το πρόβλημα του ΠΑΟ, το σχετικό με τον τσαμπουκά που πρέπει να βγάζει μια ομάδα μάσα στο γήπεδο.
Δυστυχώς, δε πά να 'χεις την εθνική Βραζιλίας ολόκληρη στη σύνθεσή σου, αν δεν παίξεις με πάθος ματσάκι δεν κερδάς!
Αν δεν βρέξεις λώκο, ψάρι δεν τρως!
Και δεν μπορώ να δεχτώ σαν δικαιολογία με καμία δύναμη, το κλίμα τρομοκρατίας και εκφοβισμού που καλλιεργήθηκε πριν τον αγώνα και δημιουργήθηκε κατά τη διάρκειά του.
Τελικά σε ανάλυση που κάνουμε με τους φίλους μου (γαύρους και βάζελους) κατά καιρούς για το ίδιο θέμα, έχουμε αποφανθεί ότι η αιτία της διαφοράς νοοτροπίας μεταξύ των δυό ομάδων δεν οφείλεται σε τίποτε άλλο παρά στο "βάρος" της φανέλας!

Στο μπάσκετ, ομολογώ πως η εμφάνιση του Παναθηναϊκού μου προκάλεσε μεγάλη έκπληξη!
Οκ, μας έχει συνηθίσει σε άσχημες εμφανίσεις σε ματς που όμως τα κέρδιζε με επαγγελματικό τρόπο στα τελευταία λεπτά.
Στο ΣΕΦ δεν έγινε κάτι τέτοιο, αφού οι παίκτες των πρασίνων έμοιαζαν υπνωτισμένοι σε όλο τον αγώνα και κυρίως στο τέλος του, όταν θα περίμενε κανείς να βγουν οι "αυτοματισμοί" που έχει αυτή η ομάδα.
Τίποτα όμως δεν έγινε σαν να είχε συμβιβαστεί με το αποτέλεσμα η ομάδα του Ομπράντοβιτς.
Κακή άμυνα, άσχημες επιλογές στην επίθεση και χαμηλό ποσοστό στα σουτ έξω απ' τη γραμμή των τριών πόντων ήταν τα στοιχεία που έκριναν τον αγώνα υπέρ του Ολυμπιακού.

Πάντως ο Ολυμπιακός και στους δύο αγώνες δεν ήταν κακός, αλλά δεν ήταν και ομάδα φόβητρο. Και το σκορ δεν είχε φτάσει σε ύψη απαγορευτικά για οποιαδήποτε αντίδραση.

Αυτά είχα μόνο να αναλύσω για την ώρα...

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Με το καλημέρα, σαν νέος συντάκτης του παρόντος ιστολογίου, μου έγινε και το πρώτο δώρο και δεν είναι άλλο από το - κάτι σαν ανάποδο ψαλίδι με ίσως σουτ, πλασέ ή κάτι που πάει προς τα δίχτυα βασανιστικά, ακουμπάει δοκάρι, δεν προλαβαίνει να καταλάβει ότι προφταίνει να διώξει την μπάλα ο αμυντικός του Εργοτέλη που έρχεται απ' το άουτ - γκολ του Ντουντού στο τελείωμα του ματς με την Κρητική ομάδα!
Κρατάμε σαν θετικό τους τρείς βαθμούς και το γεγονός πως ο διερμηνέας του Ζίκο αρχίζει να καταλαβαίνει περισσότερο τα βαριά πορτογαλέζικα της βραζιλιάνικης διαλέκτου!
Κατά τ' άλλα ο ΠΑΟΚ δε νομίζω να μου κάνει και δεύτερο δωράκι αφού συνήθως στην Αθήνα τα χάνει λίγο σαν ψάρι έξω απ' το νερό!
Βέβαια ποτέ δεν ξέρεις και η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, λένε...

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον tzonako και καλώς σας βρήκα!

Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

Τραγική κατάσταση και δεν θέλουν να το καταλάβουν

Στην ιστοσελίδα contra.gr ειδα μερικά στοιχεία που προκύπτουν απο έρευνα της Metron Analysis για λογαριασμό της αγαπητής Σουπερλίγκας μας !

• Το 53% του συνόλου δεν πηγαίνει ΠΟΤΕ στο γήπεδο και το 25% σπάνια.
Δηλαδή το 77% έχει από ανύπαρκτη έως ελάχιστη σχέση με το γήπεδο.
• Κάθε Κυριακή στο γήπεδο, πηγαίνει το 1,2% των ερωτηθέντων! Δηλαδή, ένας στους 100! Η Σούπερ Λίγκα παρουσιάζει ως μεγάλη επιτυχία το ότι πέρσι το ποσοστό αυτό ήταν 0,6%. Μουααααχαχαχαχαχα !!! πωπω ειναι γελοίοι !
• Το 58,7% δεν πατάει ποτέ στο γήπεδο γιατί φοβάται ότι θα γίνουν επεισόδια.
Δηλαδή υπάρχει και ενα 40% που δεν φοβάται τα επεισόδια ή μήπως μεσα σε αυτο το ποσοστό ειναι και αυτοί που δημιουργούν τα επεισόδια ;
¤ Το 23,8% δεν πάει ποτέ στο γήπεδο λόγω της αναξιοπιστίας του πρωταθλήματος και της κακής διαιτησίας, Σχεδόν ο ενας στους τέσσερις γι αυτο το λόγο δεν πάει γήπεδο !!!
Αποτελεί επιτυχία πρώτου μεγέθους ότι μόλις το 60,2% θεωρεί «κακό» το επίπεδο της διαιτησίας! Θα περίμενε κανείς ένα 99% στο θέμα αυτό.
Το 59,3% πάντως, θεωρεί ότι η διαιτησία επηρεάζει αρνητικά το πρωτάθλημα.
• «Ικανοποιητικό» το επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου, θεωρείται από το 18,6% των ερωτηθέντων.
ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ ! Δηλαδή ρε μάγκες ουτε 2 στους 10 δεν το θεωρούν καλό !

Το αντίθετο υποστηρίζει το 75,2%!
• Προσέξτε αυτό: Μόνο το 47,8% θεωρεί ότι η Σούπερ Λίγκα διοργανώνει καλύτερα το πρωτάθλημα απ’ ότι το διοργάνωνε η ΕΠΑΕ! Ούτε ένας στους δύο, δηλαδή! Ότι η Σούπερ Λίγκα είναι ξεκάθαρα χειρότερη από την ΕΠΑΕ, το υποστηρίζει το 13,1%.
Από αυτούς, όμως, το 49% δικαιολογεί την άποψη του με το επιχείρημα ότι «η λίγκα δεν ελέγχει την αξιοπιστία της διαιτησίας»!
• Το καλύτερο όλων: Το 67,2% δεν γνώριζε ποιος είναι ο πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας! Το 5% είπε ότι γνώριζε, αλλά ανέφερε λάθος όνομα! Ότι τον πρόεδρο της διοργανώτριας τον λένε Κώστα Πηλαδάκη, το γνώριζε μόλις το 26,5%! Αυτές οι απαντήσεις δόθηκαν από το σύνολο, δηλαδή από ερωτηθέντες που μπορεί να ασχολούνται με το ποδόσφαιρο, αλλά μπορεί και όχι. Οι «φίλοι του ποδοσφαίρου» όμως, δεν πάνε πίσω: Το 44,6% δεν είχε ιδέα για το ποιος είναι ο πρόεδρος της λίγκας!
Ε οχι και το καλύτερο όλων αυτό !!! Χεστήκαμεν με το συμπάθειο ποιός ειναι πρόεδρος.
• Όσον αφορά την αντικατάσταση του Βασίλη Γκαγκάτση από τον Σοφοκλή Πιλάβιο, το 42,9% την κρίνει θετικά, το 10,6% αρνητικά και το 40,3% δεν είχε άποψη ή δεν απάντησε.
Λάθος ερώτηση. Επρεπε να ρωτήσουν αν ο γκαγκάτσης θα έπρεπε να γιαουρτωθεί δημόσια !
• Τέλος, το 56,2 των «φίλων του ποδοσφαίρου», δεν θέλει τα πλέι οφς! Αυτό το είδαν στη Σούπερ Λίγκα ή το προσπέρασαν έτσι; Μπα, σιγά μην ενδιαφέρονται γι αυτό !

Πρόσθεσα τα χρωματιστά δικά μου σχόλια και αφήνω ως έχουν τα σχόλια απο το contra.gr το οποίο και συγχαίρω για την ποιότητα πολλών απο τα άρθρα τους. Εγω ελάχιστα εχω να προσθέσω και επιτέλους δεν αισθάνομαι μόνος, δεν αισθάνομαι οτι εχω άδικο που έβλεπα τόσο καιρό ποιά ειναι η κατάσταση του ποδοσφαίρου μας που απο τον θρίαμβο του 2004 βρέθηκε στον πάτο του 2009.  Αυτο κι αν ηταν έργο γκαγκάτση ! και όχι μόνο....

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Aύξηση των ομάδων ; Γιατί ;

Πήρε το αυτί μου οτι στην δημοκρατική και σύγχρονη ελλάδα κάποιοι δεν βάζουν μυαλό και σκέφτονται να αυξήσουν τον αριθμό των ομάδων της Α' εθνικής και ίσως και της Β' στο ποδόσφαιρο.
Την ίδια στιγμή -άσχετο- στις γυνάικες στο μπάσκετ, μειώνονται κατα δύο οι ομάδες της Α1 και της Α2.
Με ποιά λογική οι μάδες θα ειναι περισσότερες ;
Μήπως αυτο θα προάγει το άθλημα ή θα βελτιώσει το θέαμα ή μήπως αυτο θα δώσει ευκαιρία σε παραπάνω "παράγοντες" να εχουν την τύχη του άμοιρου ελληνικού ποδοσφαίρου στα χέρια τους ;
Σε τι θα οφελήσει αυτο τον φίλαθλο ;
Αντέχουν να σταθούν οικονομκά τόσοι πολλοί Σύλλογοι ;
Μηπως θα ηταν καλύτερα να γίνον συγχωνεύσεις συλλόγων και να έχουμε λιγότερες αλα πιο δυνατές ομάδες ;
Ποιό ειναι το ζητούμενο κύριοι ; Και κυρίες αν θέλετε γιατι πολυ την έχουνε δει ως αντρικό πράμα τα σπόρ οι άντρακλες μας. Ποιό εναι το ζητούμενο ;
Ποιά ειναι η αναλογία ομάδων ανα κάτοικο στη χώρα μας και ποιά ειναι στην Γερμανία και στην Αγγλία ;
Για άλλη μιά φορά δείχνουν πώς σκέφτονται εκει στην ΕΠΟ.
Πολύ φτωχά, πολυ κοντόφθαλμα, πολυ μικροπρεπώς και χωρίς όραμα.
Ελάχιστα ασχολούμαι ήδη και θα ασχοληθώ στο μέλλον με το ποδόσφαιρο, όσο υπάρχουν αυτές οι καταστάσεις σε αυτό. Και δεν ειμαι ο μόνος. Σιγα σιγά οι κερκίδες θα αδειάζουν.
Στο τέλος θα μείνουν οι ηλίθιοι που τα σπάνε δήθεν επειδή 'αγαπάνε' την ομάδα τους.
Κούνια που τους κούναγε.

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

ΠΑΟΚ Ηρακλής 1-0

Όπως και με τον Άρη έτσι και με τον Ηρακλή ο Κοντρέρας καθάρισε την μπουγάδα και μας έδωσε την 9 νίκη σε 12 παιχνίδια εντός.

Ωραίο ποδοσφαιρικό απόγευμα περάσαμε σήμερα στην Τούμπα παρά το κρύο που παρόλο που είχε υποχωρήσει από τον χθεσινό παγετώνα ήταν αρκετά τσουχτερό.


Βεβαία μετά από πολλά παιχνίδια οι συμπαθητικές "γριές" μας κάνανε την τιμή και είχαμε αντίπαλη κερκίδα! Γεγονός που έδωσε ένα ωραίο χρώμα στο παιχνίδι!



Εμείς μπήκαμε φουριόζοι αλλά επιπόλαιοι με την κεκτημένη ταχύτητα μετά από την νίκη επί του Λεβαδειακού να εξατμίζεται κάπου στο 20 και με πολλά λάθη να καταστρέφουν τις όποιες ευκαιρίες είχαμε να σκοράρουμε. Αντιθετα ο Ηρακλής, που ο Κατσαβάκης τον έστησε πολύ καλά αμυντικά πήρε θάρρος και προσπάθησε να σκοράρει με καλύτερες ευκαιρίες το φάουλ του Κονέ και την απίστευτη αστοχία του Αγρίτη σχεδόν σε κενή εστία. Και φυσιολογικό ήταν να χάσει από την στιγμή που η επιθετική του γραμμή είναι σχεδόν πιο ακίνδυνη από του Άρη.

Στο β' ημίχρονο μπήκαμε πολύ καλύτερα και η αναγκαστική αλλάγη του Χούτου στον Γκαρσία στο τέλος του α' ημιχρόνου, απέδωσε καρπούς αφού η ομάδα πίεσε τον Ηρακλή και δημιούργησε 5-6 ευκαιρίες χωρίς να δώσει χώρο στους φιλοκενούμενους. Καλές ευκαιρίες είχαμε με δύο ωραίες κεφαλιές του Χούτου, ένα σούτ του Ιβιτς στην κίνηση, ένα ακόμα από τον Κονσεισάο. Η καλύτερη ευκαιρία μας ήταν ένα χαμένο τετ α τετ του αρχηγού που απέκρουσε ο Κοιβαλέφσκι ο οποίος έκανε και μια πολύ ωραία απόκρουση σε μια γυριστή κεφαλιά του Χούτου που αν έμπαινε θα ήταν από τα πιο όμορφα γκολ που είδα φέτος στην Τούμπα.

Ο Κοντρέρας με πολύ έξυπνη προβολή μετά από σέντρα του Κονσεισάο μας λύτρωσε στο 79' και άναψε την Τούμπα. Ο Ηρακλής - ειδικά με τον Ρατόν - ήταν αδύνατο να απειλήσει οπότε το ματς τελειώσε κάπου στο 86' όπου ο Χούτος συνδιάστηκε πολύ ωραία με τον Μούσλιμοβιτς και ο τελευταίος τελειώσε άσχημα την φάση που μπορούσε να διπλασιάσει τα τέρματα μας.


Βιντεάκι με τις καλύτερες φάσεις..

MVP ο Κοντρέρας χωρίς αμφιβολία, ενώ ο Χούτος με τον - όχι και τόσο καλό σήμερα - Μουσλιμοβιτς δώσαν καλά δείγματα, αν βέβαια ο Σάντος "τολμήσει" να τους χρησιμοποιήσει μαζί... Αρνητικός ο Ιβιτς, ενώ Σορλεν, Λινο, Βερον και Γκαρσία δεν έπιασαν την απόδοση που έχουν συνήθως.

Ακολουθούν δύσκολα ματς με Πανιώνιο εκτός (1/3) και Ολυμπιακό εκτός για το κύπελο (4/3) και εντός για το πρωτάθλημα (8/3).

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

Kεφαλόσφαιρo ΠΑΟ-ΠΑΟΚ 3-0

Το είδαμε κι αυτό. Τρία γκολ με κεφαλιές και τα δύο απο αυτά ο Βύντρα !
Που απο πότε ειχε να σκοράρει ούτε που θυμάμαι.
Αμυντικός ειναι βέβαια οκ.
Το ματς στο Α' ημίχρονο δεν μου άρεσε. Ειχε τρέξιμο αλλα αυτη η τακτική με τόσες σέντρες δεν ηταν οτι καλύτερο. Ο ΠΑΟΚ κράτησε και αν συνεχιζόταν αυτός ο ρυθμός ισως έπαιρνε μία λευκή ισοπαλία.
Ειρωνία όμως, απο σέντρες ήρθαν τρία σχεδον απανωτά γκολ στο Β' ημίχρονο.
Φανταστικός Νίνης. Εκπληξη ο σκόρερ Βύντρα.
Χάρηκαν μπάλλα όσοι πήγαν γήπεδο.
Η αλλαγή Λίνο με Μούσλι δεν ηταν καλή για τον Σάντος.
Επόμενα ματς για τους Νο2. και Νο3 της βαθμολογίας ειναι :
Ηρακλής - Παναθηναϊκός
και Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ

Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Θα τα πούμε την Τετάρτη...



..που θα είμαστε και πάλι έντεκα μέσα στο γήπεδο και ελπίζω κανένας να μην κάνει παρόμοια μαλάκια με αυτή του Κονσεισάο! Κάθε ντέρμπι και αποβολή... Τι να πω! Έχω ξαναπεί για την πειθαρχεία αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια..

Απο την άλλη βέβαια όταν τρως πέτρες πριν να παίξεις και όταν τρως πέτρες όταν παίζεις και όταν είσαι και λίγο (!!) οξύθυμος τα παίρνεις κάπου κάπου...

Πάντως δεν παίξαμε καλά. Ο Βιερινια δεν πήγε. Καλή η σκέψη του Σάντος αλλά δεν του βγήκε. Με τον Ιβιτς είμασταν λίγο πιο κινητικοί αλλά η αποβολή μας έκοψε τα φτερά. Στο β ημίχρονο καταφέραμε να ισορροπίσουμε τον αγώνα ακόμα και με παίκτη λιγότερο αλλά δεν μπορούσαμε - λόγω κούρασης - να κάνουμε ενα γκολ. Πάντως δεν μάσησαν οι παίκτες και αυτό είναι θετικό. Ας πάνε να πάρουν τώρα το διπλό την Τετάρτη!

Φίλε Αρειανέ (Δημήτρη συγκεκριμένα) έχασες μια ευκαιρία στην Τούμπα με τον χειρότερο ΠΑΟΚ και τον πιο άθλιο αγωνιστικό χώρο, έχασες μια σήμερα που μας έπαιζες ένα ημίχρονο τουλάχιστον με παίκτη παραπάνω. Δις Εξαμαρτείν φίλε....

Τα λέμε την Τετάρτη...

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

Ταραχές, επεισόδια και η προβολή τους.

Τέθηκε θέμα απο τον πρόεδρο της ποδοσφαιρικής ( ολε, ζήτω και λοιπά ) Super League να μην μεταδίδονται τηλεοπτικά τα επεισόδια στις κερκίδες γηπέδων.
Ειλικρινά δεν ξέρω με ποιά λογική δεν θα έπρεπε να προβάλλονται !
Θα μειωθούν αν δεν τα δείχνουν ;
Θα πάψουν να γίνονται ;
Να μην μαθαίνουμε ; Λογοκρισία ; Ακατάλληλον ;
Και η Αστυνομία πού ειναι ;
Εχω και μια ψηφοφορία αριστερά στο μπλογκ για το θέμα, όποιος επιθυμεί ας ψηφίσει.

Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Δικέφαλέ κάνε μας την χάρη....


Σε ένα ωραίο ματσάκι ο ΠΑΟΚ νίκησε τον Πανθραξ με 2-0 απόψε στο γήπεδο της Τούμπας μπροστά σε 15000 παοκια που το μυαλό τους περισσότερο είχαν τα δυο παιχνίδια που ακολουθούν σε πρωτάθλημα και κύπελο παρα το σημερινό.

Και αυτή την επιπόλαιη προσέγγιση την είχαν δυστυχώς και οι παίκτες μας που μπήκαν νωθρά στον αγώνα και δώσαν στην ομάδα της Θράκης τα ινία του αγώνα. Εμείς μπηκαμε με παράξενη ενδεκάδα. Με τον Αναστασάκο πλάι στον Μουσλι και με τους "νέους" Λίνο και Σορλεν να παίζουν βασικοί.

Ο Πανθρακίκος βέβαια έδειξε γιατί του αξίζει να είναι στην κατηγορία και έχει πολύ καλούς παίκτες όπως ο Ντιαλό, ο Πονσε και ο Ριερα. Εμείς μπηκαμε με παράξενη ενδεκάδα. Με τον Αναστασάκο πλάι στον Μουσλι και με τους "νέους" Λίνο και Σορλεν να παίζουν βασικοί.

Σιγά σιγά ανεβάσαμε στροφές και στην καλύτερη μας φάση ο Μουσλίμοβιτς σκόραρε άνετα και άνοιξε το σκορ στο 30'.



Στο δεύτερο ημίχρονο ο Πανθραξ έμεινε ε 10 γιατί αποβλήθηκε - δίκαια- ο Αγγελόπουλος σε μαρκάρισμα του Μουσλίμοβιτς που ήταν σε προφανή θέση για γκολ. Όμως εκεί ο ΠΑΟΚ έριξε στροφές και φάνηκε να μην επιδιώκει όσο θα έπρεπε να διπλασιάσει τα τέρματα του και να τελειώσει το ματς. Με τις αλλαγές των Βιερίνια και Μπακαγιόκο αυτό άλλαξε και στο 82' το παλικαράκι έκανε μετά από πάσα του Ιβοριανού το 2-0.



Εκανε στο τέλος και την πλάκα του ο Σάντος βάζοντας τον Ηλιάδη στο 92 (!!τι θέλει να κάνει ο ποιητής?!) και ο ρεφερίς σφύριξε και όλο το γήπεδο επανήλθε στο σύνθημα που ακουγόταν πριν την έναρξη...

Κάνε μας την χαρη, κανε μας την χάρη....


Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

Κατώτερος των περιστάσεων..

Σε ένα από τα πιο σημαντικά ματς του πρωταθλήματος ο ΠΑΟΚ έκανε την χειρότερη εμφάνιση του μέχρι τώρα, χειρότερη ακόμα και από την τραγική εμφάνιση των Σερρών συνεχίζοντας το Dr Jekyl και Mr Hyde των τελευταίων 4 αγωνιστικών. Και από εκεί που πετούσαν στο γήπεδο με τον ΟΦΗ την προηγούμενη αγωνιστική σερνούντουσαν στο ταλαιπωρημένο γκαζόν του ΟΑΚΑ σήμερα το βράδυ.

Και σαν να μην έφτανε αυτό όταν επιτέλους ο "Ψαράς" από το Εστορίλ εδέησε να βάλει τον Μπακαγιόκο στο παιχνίδι και πιέσαμε για 15 λεπτά κάνοντας καναδύο καλές ευκαιρίες ήρθε η αψυχολόγητη ενέργεια του Κοντρέρας να κλωτσήσει εν ψυχρώ τον - καλύτερο παίκτη της ΑΕΚ- Τζιμπούρ και να δεχτεί 100% δίκαια την κόκκινη κάρτα και να κρεμάσει την ομάδα. Αλάνθαστος σχεδόν στον πρώτο γύρο ο Χιλιανός αλλά όταν κάνει λάθος αυτό είναι μεγάλο. Όπως και με τον Ηρακλή έτσι και σήμερα,το λάθος του Χιλιανού ηταν καθοριστικό. Βέβαια για να πούμε και του στραβού το δίκιο, δεν έφταιγε και ο Σάντος για την σημερινή ήττα οταν ο καλύτερος μας ήταν ο.. Χαλκιάς...

Πάντως κακά τα ψέμματα η νίκη της ΑΕΚ ήταν πέρα για πέρα δίκαιη και αν δεν ήταν ο Χαλκιάς θα ήταν κατα 2 ή τρία γκολ μεγαλύτερη. Έτσι μας έφτασε ο ΠΑΟ και η ΑΕΚ μείωσε στους 5. Όσο για τον Ολυμπιακό, ρωτήστε τον Γερμανάκο καλύτερα, αν και η Ξάνθη στο πρώτο μέρος δεν ήταν στο Καραισκάκη. Στο δεύτερο βέβαια....

Το χειρότερο με μας είναι τα δείγματα έλειψης πειθαρχείας που παρουσιάζουμε και νομίζω ότι είναι λογικό ειδικά όταν εμείς σαν φίλαθλοί πριμοδοτούμε σκηνές χειροδικίας όπως του Γκαρσία να τις ξαναβλέπουμε από άλλους.

Τέλος πάντων έχει ακόμα 13 αγώνες το πρωτάθλημα και πρέπει οι παίκτες να σφίξουν τα δόντια και να προσπαθήσουν για το καλύτερο. Την Τετάρτη έχουμε και κύπελλο.. με τον Άρη.. Δεν λέω άλλα. Πάλι καλά κάνει δηλώσεις ο Κόκε...

Καλή εβδομάδα σε όλους.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

ΠΑΟΚ ΟΦΗ 2-0 : Χαλαρά..

Με το δεξί μπήκαμε στο 2009 σαν ποδοσφαιρική ομάδα. Στην Τούμπα σήμερα το απόγευμα καμιά 15ρια χιλιάδες παρά την βροχή και το κρύο πανυγηρίσαμε την πρώτη φετινή μας νίκη σε ένα παιχνίδι που το σκορ αν μη τι άλλο μας αδικεί αφού θα μπορούσε άνετα να είναι τουλάχιστον διπλάσιο.

Δύο ομάδες στο γήπεδο υπήρχαν μόνο μέχρι το 25' περίπου που έγινε η τελευταία αξιόλογη επιθετική προσπάθεια του ΟΦΗ που ο πολύ καλός χθες Κώστας Χαλκιάς έβγαλε το τετ α τετ του Ταραλιδη.

Στο 34 ο Μουσλίμοβιτς έκανε το 1-0 μετά από πολύ όμορφο συνδιασμό που πολλοί βέβαια λένε ότι ο Κωνσταντινίδης -που έδωσε την πάσα - ήταν σε θέση οφσαίντ όταν του πάσαρε ο Μπακαγιόκο. Η φάση για μένα είναι οριακή και σε τέτοιες φάσεις οη αμφιβολία είναι στον επιτιθέμενο. Επίσης στην κοκορομαχία του Μουσλίμοβιτς με τον Ισσα, σωστά δόθηκε κάρτα στον Ισσα για θέατρο- δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε τι λέω - αν και του στραβού το δίκιο είναι ότι θα έπρεπε να δωθεί κιτρινή και στον Ζλάταν.

8 λεπτά αργότερα ο Ιβιτς διπλασίασε τα τέρματα μας και από εκεί και μετά χάσαμε τουλάχιστον 4 κλασικά τετ α τετ είτε λόγω Μάλαρτζ είτε λόγω της υπερβολικής σιγουριάς μας. Έτσι όπως και πρόπερσι νίκησαμε τον ΟΦΗ.




Από εκεί και μετά φάγαμε πολύ βροχή και είδαμε αρκετά καλή μπάλα δυστυχώς μόνο γκολ δεν είδαμε.

Πάντως πανυγηρίσαμε άλλα δύο γκολ στο δεύτερο ημίχρονο αυτά του Λεονάρντο και του Κιάσου στην Λειβαδιά! ;-)

Καλή ποδοσφαιρικη χρονιά να έχουμε!


Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

12η αγωνιστική


1ο Ματς Θρασύβουλος - ΠΑΟΚ 1-2
Τίτλος : Απόδραση από τη Φυλή.


Μετά από ένα νωχελικό πρώτο ημίχρονο είδα ενα καλούτσικό δεύτερο με μια απίστευτη εξέλιξη στα τελευταία λεπτά που παραλίγο ο Δαλούκας να το τινάξει στον αέρα! Το σκορ άνοιξε ο Κονσε μετά από κλέξιμο του Μπακαγιόκο σε κόρνερ του Λάκη. Ισοφάρισε ο Άλβες με καταπληκτικό σούτ - η αλήθεια να λέγεται- αλλά αφού πήρε πάσα μετά από μανσέτα του Ρόκκα που προηγουμένως είχε ρίξει τον Σνάουτσερ. Ο Δαλούκας δίπλα ήταν αλλά ανεξήγητα είπε παίζεται. Επείτα απέβαλε τον Άλβες και τον Γκαρσία σε δύο κινήσεις που είναι αρκετά περίεργες. Ο Βασιλάκης τα εξηγεί εδώ. Εκεί που τα παόκια είχαν ήδη προετοιμαστεί για να καταλάβουν την Φυλή και σαν τον Αρχαίο Θρασύβουλο να τα βάλουν με τους Τριάντα Τυράνους της SuperLeague, ο Αθανασιάδης σαν απο μηχανής θεός μας λύτρωσε όχι στο παραπέντε αλλά στο συν 3!
Μπράβο ρε Αλάνι!


2ο Ματς Λάρισα Ηρακλής 2-0 Τίτλος : Ο Mr SuperLeague. Πηλαδάκη θα βγάλεις ανακοίνωση για το γκολ οφσάιντ! Βέβαια από την άλλη έτσι οπως παίζει η Γριά θα κερδίσει στα επόμενα γενέθλια για τα 200 χρόνια...


3ο Ματς ΠΑΟ - Αστερας 1-1 Τίτλος : Αν ήταν του Βελιγραδίου μπορεί και να νίκαγε, δυστυχώς ήταν της Τρίπολης
Δεν έχω να πω τίποτε πέρα από το ότι το περίμενα! Δεν υπήρχε περίπτωση να νικήσει μέσα σε τρεις μέρες δυο φορές! Και αν έπαιζε με κανένα Εργοτέλη ή Πανιώνιο που είναι και πιο επιθετικογενής ομάδες θα έχανε κιόλας. Κέρδος ήταν ο Βαθμός...

4ο Ματς Άρης - Πανσερραικός 2-0 Τίτλος : Το γκολ μήπως ήταν οφσαιντ φίλε Αρειανέ?!

Ευτυχώς οι κυπελλούχοι 2007 (μέχρι το μεσημέρι της 16ης Μαϊου 2007) έβαλαν ένα γκολ - που παίζει για οφσαίντ και ένα δευτερο με τον Ρεγκέιρο και καθάρισαν το ματσάκι!
Απορία: Που πήγε ο Χρύσανθός?!


5ο Ματς Εργοτέλης - Ξάνθη 0-0 Τίτλος : Ορατότης μηδέν.
Δηλαδή δεν το είδα!




6ο Ματς : Λειβαδιά - ΑΕΚ 0-0 Τίτλος : Μπλάζιτς- ΑΕΚάκι 0-0

Απορία πότε θα αρχίσουν να βρίζουν τον Μπάγιεβιτς? Γιατι παίρνει ο Μπασινάς 800 χιλιάρικα? Ποια ομάδα θα νικήσει η ΑΕΚ εκτός έδρας? Απαντήσεις καλείται να δώσει ο Χαρδαβέλας...

7ο Ματς : Πανθραξ - ΟΦΗ 2-0 Τίτλος: Βήμα Παραμονής για τον Πανθρακικό ('άσχετα αν είναι μαζί με τον Άρη και πάνω από την ΑΕΚ) ;-) Δεν το είδα ούτε αυτό.



8ο Μάτς ΟΣΦΠ - Πανιώνιος 4-1 Τίτλος : Πετούσε αλλά τον βοήθησε και η σφυρίχτρα! Ο ρεφερής δεν έδωσε: 1. Πέναλτι στον Πανιώνιο στο 0-0 2. Το πρώτο γκολ - όπως και το τέταρτο) ήταν οφσαιντ 3. Απέβαλε άδικα τον Κιουμουρτζί.

Παρόλλα αυτά ο γαύρος άξιζε την νίκη. Οχι με 4-1 αλλά την άξιζε. Αυτές οι διαιτησίες την λερώνουν την νίκη του.

Απο την άλλη... που είναι όλα αυτά τα ντεμέκ αντικειμενικά ΜΜΕ που όταν ο Πανιώνιος δεν πήρε εξίσου καθαρό πέναλτι στην Τούμπα βγαίναν και κραύγαζαν για τον Γκαγκάτση και τον ΠΑΟΚ?! Μούγκα στη Στρούγκα? Ουστ ρε!


Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

ΠΑΟΚ ΛΑΡΙΣΑ 1-0: Ο χειρότερος ΠΑΟΚ πήρε το τρίποντο!



Νομίζω ο τίτλος τα λέει όλα! Όπως και πέρσι έτσι και φέτος νικήσαμε την Λάρισα με την ψυχή στο στόμα! Η Λάρισα μπορώ να πω ήταν καλύτερη αν και η μόνη ευκαιρία που ουσιαστικά μπορούσε να βάλει γκολ ήταν στο 3' λεπτο με το σουτ του Σαρμιέντο που έβγαλε εντυπωσιακά ο Χαλκιάς! Πιστεύω ότι δικαιούταν το Χ αλλά ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι δίκαιο?!

Εμείς παίξαμε το χειρότερο μας παιχνίδι! Όχι μόνο αυτό αλλά τραυματίστηκε και ο Μουσλι και έχουμε μεγάλο πρόβλημα! Καλύτερος όλων μακράν ο Βερόν αλλά και ο Μπακαγιόκο που του βγάζουμε το καπέλο παρά τις γκρίνιες που είχαν ακουστεί το καλοκαίρι! Στη μια φάση που έπρεπε "πυροβόλησε εξ'επαφής" και σκότωσε το βυσσινί αλογάκι! Και κάπως έτσι αυτό το σουκου νικήσαμε την Λάρισα σε μπασκετ και ποδόσφαιρο.

Το μόνο που έχω να πω από τα παραθλητικά είναι το σύνθημα που ακούστηκε στο τέλος..

ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ!

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

Χάσαμε


Μετά από 10 παιγνίδια χάσαμε δίκαια στο Καραισκάκη με 2-0. Το παιχνίδι ήταν ένα ντέρμπι με πολύ πάθος αλλά δυστυχώς δεν μπορούσαμε! Πριν από το παιχνίδι όλα τα αποτελέσματα ήταν αυτά που μας βόλευαν αλλά δεν καταφέραμε να πάρουμε ούτε ένα βαθμό - θα ήταν πραγματικά δώρο θεού αν φεύγαμε με τον βαθμό της ισοπαλίας από το ματς.

Ξεκινήσαμε το παιχνίδι πολύ καλά και κρατήσαμε το κέντρο για περίπου 35 λεπτά. Μάλιστα κάναμε και την πρώτη καλή ευκαιρία του αγώνα με τον Μπακαγιόκο που απόκρουσε ο Πάτσα στην γραμμή. Εκεί κάπου δύο πράγματα μας βγάλαν έξω από την αυτοσυγκέντρωση μας. Πρώτα ο τσαμπουκάς και η μπουνιά του Γκαρσία που ακόμη και αν τον χτύπησε ο Ντιογο στα δόντια δεν δικαιολογείται να τον χτυπήσει έτσι! Βέβαια είχα να δώ τέτοιον τσαμπουκά στην ομάδα από την εποχή του Λεοντιάδη και των θρυλικών καυγάδων του με τον Μητρόπουλο. Αυτό όμως μας κόστισε όπως δείχνουν τα πράγματα.

Το άλλο γεγονός ήταν ο Τζόλε που ξέφυγε τρεις φορές από τον Αραμπατζή. Στην τρίτη και φαρμακερή ο Πατσατζόγλου- ολομόναχος - δεν δυσκολεύτηκε να ανοίξει το σκορ στο τελευταίο λεπτο των καθυστερήσεων. Απογοήτευση....

Στο δευτερο ημίχρονο μπήκαμε νωθρά στην αρχή αλλά καταφέραμε με καλή κυκλοφορία να πιέσουμε τον Ολυμπιακό αν και τον αφήσαμε να βγει σε πολύ επικίνδυνες αντεπιθέσεις που ευτυχώς για μας πέρασαν και έφυγαν. Στο 73' ο Μουσλί (δες την εικόνα από τη goalnews που σου έχω) έχασε την μεγάλη μας ευκαιρία για ισοφάριση και κάπου εκεί τελείωσε για μας το παιχνίδι. Το γκολ του Ντιόγο -ο Ολυμπιακός έψαχνε το γκολ που φαινόταν ότι αργά ή γρήγορα θα έρθει- απλά διέλυσε τις όποιες ελπίδες είχαμε.

Στην αρχή της χρονιάς δεν περίμενες να νικήσεις στο Καραισκάκη. Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα απογοητευτήκαμε όμως το χειρότερο - γιατί ενός κακού μύρια έπονται- είναι οι τραυματισμοί Ιβιτς και Κοντρέρας αλλά και η επαπειλούμενη τιμωρία του Γκαρσία που τον βλέπω να ξαναπαίζει τα Χριστούγεννα.

Γιατί χάσαμε?
Νομίζω ότι πασιφανές είναι ότι δεν έχουμε βοήθεια από τον πάγκο, ο Σάντος έπρεπε να βγάλει τον Γκαρσία στο ημίχρονο- ήταν ολοφάνερο ότι θα έπαιρνε κόκκινη- και να περάσει τον Μπαλάφα και να γυρίσει το σύστημα σε 4-4-2. Δεν το έκανε. Αντίθετα ο Λάκης αλλά και ο πιτσιρικάς Αθανασιάδης δεν μπόρεσαν αν σταθούν στο ματς. Ο Ολυμπιακός μετά το 35' πήρε τον έλεγχο του παιχνιδιού- χωρίς να πάρει τον άξονα αλλά παίζοντας από τα πλάγια- και ουσιαστικά μας έκλεισε.

Ο Κάκος νομίζω έπαιξε καλά αν εξαιρεσείς το χέρι του Ντιόγο, ένα οφσαίντ σε εμάς που δεν έδωσε αλλά και το ότι χαρίστηκε στον Μαλεζά που μπορούσε να του δείξει και δεύτερη κίτρινη.

Τώρα θα φανεί αν η ομάδα πέρασε τις παιδικές ασθένειες της Τούμπας. Παιδικές αρρώστιες όπως η γκρίνια και η έλλειψή μέτρου που πάει τον ενθουσιασμό του Παοκτσή από το ζενίθ στο ναδίρ. Είδωμεν στο ματς με την Λάρισα ..

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2008

Στην κορυφή



Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος είδαμε ένα πολύ θεαματικό και πολύ ανοιχτό παιχνίδι στην Τούμπα με τον Πανιώνιο που μπορώ να πω μετα βεβαιότητας ότι ήταν η καλύτερα ομάδα - τουλάχιστον επιθετικά- που αντιμετωπίσαμε φέτος. Παίκτες σαν τον Ρεκόμπα και τον Εστογιάνωφ είναι τα πετράδια του στέμματος του Ελληνικού ταπεινού πρωταθλήματος! Δεν είναι πολλές οι στιγμές που η Τούμπα χειροκροτάει έναν αντίπαλο παίκτη. Εδώ μέχρι και τον Μαραντόνα γιουχάραμε!

Το παιχνίδι ξεκίνησε τόσο δυνατά ώστε μέχρι το 25', είχε χάσει μια ευκαιρία ο Πανιώνιος με Ρεκόμπα, μια εμείς με Μπακαγιόκο και είχαν ζητήσει και οι δύο ομάδες πέναλτι, ο Πανιώνιος σε μαρκάρισμά του Βερόν και εμείς με δύο διαδοχικές ανατροπές στον Μουσλίμοβιτς. Νομιζώ ότι μπορούσε να δώσει και τα δύο αλλά ο Παμπορίδης είχε άλλη άποψη.

Ο Πανιώνιος έχασε ουσιαστικά την ευκαιρία να φύγει με έναν ή δυο βαθμούς στην φάση του 28' όταν ο Χαλκιάς έβγαλε το τετ - α- τετ του Εστογιάνωφ και κράτησε το μηδέν στην άμυνα! Εκεί κάπου τελειώσε νομίζω και το παιχνίδι του Πανιώνιου που δεν μπόρεσε να απειλήσει. Στο 33' ο Μάκος συγκρούστηκε με τον Κονσεισάο στην περιοχή και ο Παμπορίδης (που χθες ήταν εκνευριστικότατος και τα έκανε θάλασσα) έδειξε πέναλτι. Το πέναλτι ήταν και δεν ήταν, αλλά νομίζω ότι δινόταν. Ο Μάκος φαίνεται να βγάζει από την πορεία τον Σέρτζιο και ο τελευταίος βουτάει και λίγο θεαματικά με αποτέλεσμα το πέναλτι που έκανε γκολ ο Ιβιτς - ο οποίος χθες ήταν λίγο πάνω από την μετριότητα που έδειξε μέχρι τώρα.

Στο δεύτερο ημίχρονο ο Σάντος έκανε μια πολύ μεγάλη κίνηση, βγάζοντας τον Λάκη και περνόντας στο κέντρο τον Γκαρσία στην θέση του Ιβιτς, ο οποίος μπήκε μπροστά και ο Μπακαγιόκο στα πλάγια. Πήραμε έτσι το κέντρο και κάναμε πάρα πολλές ευκαιρίες με αποκορύφωμα το τετ α τετ του Κονσεισάο και την κεφαλιά του Μούσλι. Το δεύτερο γκολ που αξίζαμε ήρθε στις καθυστερήσεις από τον Μουσλίμοβιτς που ανέβηκε στο δεύτερο.



Καλύτεροι από μας οι Μπακαγιόκο, Σέρτζιο και Γκαρσία που έδειξε ότι μπορεί να μην έχει φυσική κατάσταση αλλά κρατάει το κέντρο μόνος του! Νομίζω ότι αν κατεβούμε στο Καραισκάκη με την ενδεκάδα του τελευταίου ημίωρου θα πάρουμε θετικό αποτέλεσμα.

Είναι Κυριακή πρωί, είμαστε στην κορυφή και θα κάτσουμε να απολαύσουμε το ντέρμπι των αιωνίων! Αυτή είναι η πεμπτουσία της μπάλας!

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008

Στα ίσια !

Δύο γκολ έβαλε ο Παναθηναϊκός στον Εργοτέλη, δύο και ο Ολυμπιακός !
Χα ! Ποιά η διαφορά ; Τα ίδια ...
Αρα πάμε στο ντέρμπι στα ίσια !

Ο παλαβός που ανέλαβε μια ομάδα έτοιμη για κατάρρευση και κουτσά σταρβά την έσωσε, αποχώρησε πικραμένος που δεν κατάλαβαν τί ήθελε να κάνει. Εγω λέω οτι δεν ήθελαν να καταλάβουν. Κρίμα, ειναι καλοί φίλαθλοι οι ΑΕΚτζήδες αλλα μόνιμα γκρινιάρηδες.
Αυτο, πάλεψε να το αλλάξει ο Ντέμης αλλα εκείνοι επέμειναν να τον διώξουν.
Τόσο ευγνώμονες !
Εφυγε μάλιστα οριστικά σε μέρα νίκης της ΑΕΚ με δραματικό φινάλε !
Ο επόμενος μπορεί να μην ειναι με την καλή έννοια παλαβός αλλα να ειναι κάποιο λαμόγιο τύπου Τροχανά ! Βοήθειά σας.

Πολλή μουρμούρα για τη διαιτησία, αλλα οι φωνές πυκνώνουν για κατασκευασμένα αποτελέσματα και ειδικά σφυρίγματα ... εγω δηλώνω άσχετος. Εχω απλά εμπάθεια με τον Γκαγκάτση.

Ρατσισμός δεν υπάρχει, σταματήστε αυτη την ηλίθια καμπάνια ! Μαλακία στον εγκέφαλο υπάρχει !

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008

Δώρο στον Ηρακλή


Δωράκι στο Καυταντζόγλειο αφήσαμε σήμερα το βράδυ. Απο ένα -σωστό- πέναλτι στο 4' με μεγάλο λάθος του Κοντρέρας, το πρώτο του φάουλ μετά από 500 λεπτα συμμετοχής, ο Ηρακλής μπηκε μπροστα στο σκορ. Εκει και για ενα 20λεπτο η ομάδα αποδιοργανώθηκε και προς στιγμήν είδα τον περσινό εφιάλτη να ξαναζωντανεύει. Ευτυχώς όμως η ομάδα έδειξε χαρακτήρα. Ισσορόπισε το παιχνίδι και προσπάθησε να φτάσει στην ισοφάριση. Το έκανε με τον Μπακαγιόκο αλλά τα κοράκια μας το στέρησαν, όπως και το πέναλτι στο Μουσλίμοβιτς στο δεύτερο ημίχρονο αλλά και πολλά ανάποδα σφυρίγματα.

Μεγάλο παιχνίδι από τον Σέρτζιο που ήταν και ο δημιουργός του γκολ του Μαλεζά, αλλά και μεγάλος ηγέτης! Ο Μαλεζάκος έβαλε παλικαρίσιο γκολ και αξίζει την θέση του βασικού. Ο Ιβιτς και ο Κωνσταντινίδης ήταν απο τους χειρότερους. Ο Μουσλίμοβιτς έπαιξε καλά -πολλές κούρσες σαν εξτρεμ προσπαθωντας να μπαλώσει την ανυπαρξία του Σβούρα-αλλά μας τα χάλασε στην τελευταία φάση που αν είχε πασάρει στον Ιβιτς θα είχαμε φύγει με το τρίποντο...

Δεν πειράζει πάντως, είμαστε αήττητοι μετά από 8 αγωνιστικές και σήμερα μπορεί να αφήσαμε 2 πόντους στο "γηροκομείο" αλλά ειμαι πολύ ευχαριστημένος από την εμφάνιση της ομάδας μου. Συγχαρητήρια παιδιά.

Στον Ηρακλή που συμπαθώ έχω να πω ότι με θλίβει το γεγονός ότι με την διαιτησία να τον ευνοεί, στην έδρα του, με γκολ δώρο από τα αποδυτηρια και δεν απείλησε σχεδόν καθόλου. Μετά από 8 ματς χωρίς νίκη τα πράγματα είναι πολύ μα πολύ δύσκολα. Μακάρι να μην πέσει. Μπράβο στον Τάσο Κατσιαμπή που ήταν από τους καλύτερους της "γριας" και του αγώνα. Αυτον τον παίκτη γιατί τον δώσαμε?

Όσο για τα επεισόδια πριν το ματς.. Εγω τέτοιους "φιλάθλους" στον ΠΑΟΚ δεν θέλω. Υπάρχει νόμος και η αστυνομία οφείλει να κάνει συλλήψεις! Είναι ντροπή για την ομάδα μας!

Τέο βγάλε ανακοίνωση γαι κάτι μαλάκες σαν τον Παπασταμάτη και τους βοηθούς τους...


Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

Για κλάμματα

Πέντε γκόλ μεσα στην έδρα σου και απώλεια 5 βαθμών.
Αμυνα ανοιχτή σαν να μεσολαβεί ενα γήπεδο μπάσκετ ανάμεσα στους αμυντικούς.
Ο Τζόρβας εκτέθηκε, φέρει ευθύνη πολλή και αυτός.
Οι επιθετικοί το παλεύουν αλλα δεν τελειώνουν τις φάσεις γρήγορα.
Τεν Κάτε αλλαγές κακές, η μάλλον σε κακή στιγμή και βγάζοντας λάθος παίκτη.
Το εχει κάνει κάμποσες φορές φέτος.
Εχει πλάκα να παλεύουμε για τη σωτηρία σε λιγο.

Κανένα πρόβλημα, εμείς, είπαμε, ψυχαγωγία ειναι τα σπόρ.
Κρίμα ...

Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

ΠΑΟΚ - ΠΑΟ : Φόβαται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη..

Τι να πούμε άνθρακες το ντέρμπι. Εμπεδώσαμε ότι έχουμε καλή άμυνα ακόμα και χωρίς τον Πάμπλο Κοντρέρας - του οποίου η μη χρησιμοποίηση στο παραπέντε γέννησε ψίθυρους στις κερκίδες. Αλλά στο κέντρο από την στιγμή που "χάσαμε' τον άλλον Πάμπλο, χαθήκαμε! Ο Μούσλι μόνος να παλέυει μαζί με τον Σερτζιο και να τρων πολύ ξύλο, πάρα πολύ ξύλο!

Καλά ρε Κύρκο σαν πολύ μονόμπατα δεν σφύριζες? Δεν ήταν πεναλτι στον Μουσλίμοβιτς στο πρώτο μέρος?! Το έχασες το παιχνίδι λέμε! Για να μην πουμε πιο βαριά κουβέντα.. Αλλά δεν έφταιγε αυτός που δεν νικήσαμε..επιθετικά είμαστε προβλέψιμοί αυτό είναι το πρόβλημα...

Καλά και ο Παναθηναϊκος, τι να πουμε.. όταν κατεβαίνεις με 3 ανασταλτικά χαφ και παίζεις σαν τον Άρη ή τον Τέλη περιμένεις τίποτε καλύτερο?!

Δάρλας και Μαλεζάς ξεχώρισαν απο μας και οΚωστάκης ο Χαλκιάς όταν χρειάστηκε έκανε το καθήκον του. Απο εκεί και πέρα αναρωτιέμαι πότε θα παίξει ο Ιβιτς? .....
Τέλος πάντων! Πάρτε στιγμιότυπά από τις κερκίδες ..








Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.