Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μπινελίκια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μπινελίκια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Αμοιρο μπάσκετ ...

Τιμωρία 9 αγωνιστικών επιβλήθηκε στον Ολυμπιακό που θα πρέπει να αγωνιστεί στη νεα σεζόν χωρίς θεατές εντός εδρας για 9 αγώνες. Ενα χρηματικό πρόστιμο της τάξης των 110.000 ευρώ ειναι μικρό αν αναλογιστεί κανείς την κόλαση του ΣΕΦ που σαφώς έγινε μετά απο την κόλαση μιας Ριζούπολης όπου και οι όποιες ποινές έπεσαν τότε δεν ηταν αρκετές για να συνετιστούν κάποιοι απερίσκεπτοι οπαδοί.
Η τιμωρία θα ηταν σωστή αν ειχαν αφαιρεθεί εστω και 2 βαθμοί απο την ομάδα μπάσκετ του Πειραιά και γι ανα ειμαι δίκαιος, θα πρέπει το ίδιο να πω και αν τυχόν επαναληφθεί ενα τέτοιο ντροπιαστικό σκηνικό οπουδήποτε αλλού.
Ας αφαιρεθούν βαθμοί να δούμε πόσο θα πονέσει, γιατι πολυ φοβάμαι οτι αν ασκήσουν έφεση, θα μειωθεί η ποινή των 9 αγωνιστικών σε 5 κι ουτε γάτα ουτε ζημιά. Πάλι θα πάνε μεσα στο ΣΕΦ οι ίδιοι και θα τρομοκρατούν όποιον δεν γουστάρουν. Αυτο δεν ειναι τίποτα που εχει σχέση με αθλητισμό, αλλα καθαρή τρομοκρατία, άρα έγκλημα που ξεφεύγει πια απο τις δικαιοδοσίες της αθλητικής δικαιοσύνης και πάει στην ποινική/αστική δικαιοσύνη. Πρέπει οι υπόλοιποι αλλα και το άθλημα, να προστατευτεί απο βάνδαλους.


Στο Μουντομπάσκετ της Τουρκίας, αγωνίζεται μια χαρά ο κύριος Κρστσιτς και ο Μίλος Τεόντοσιτς φυσικά, όπως κι ο Φώτσης και ο Σοφοκλής. Το να βλέπω να αγωνίζεται άνθρωπος που πέταξε καρέκλα σε αντίπαλο αθλητή με κάνει κι εχω αναγούλα.

* Μόλις ειδα στην τιβι εξώφυλλα αθλητικών φυλλάδωνφίλα προσκείμενων στο λιμάνι ... καλεί τους οπαδούς να μην φύγουν απο το ΣΕΦ, δηλαδη τι ; Να πάνε απ' εξω και να κάνουν φασαρία ; Δεν θα έπρεπε να διωχθεί ως υποκινητής επεισοδίων ο συντάκτης της εφημερίδας κι οι ιδιοκτήτες της ; Αν γίνει χαμός τον Οκτώβριο στο ΣΕΦ, ποιός θα θυμάται τι γράφουν σήμερα οι εφημερίδες 'Πρωταθλητής' και άλλες ;

Με αυτά και με κείνα σήμερα η εθνική ομάδα παίζει με την Ισπανία το βράδι σε εναν αγώνα όπου επιβάλλεται να μεταμορφωθεί εν μία νυκτί στην λιονταρίσια ψυχή που ξέραμε και με φρεσκάδα και φαντασία να βγει στο γήπεδο να νικήσει.
Αν όχι, με την επιστροφή τους εδω θα προστεθούν και οι παίκτες της εθνικής στο αιώνιο μπάχαλο της αντιπαλότητας κόκκινων - πράσινων που το μόνο που κάνει ειναι να καταστρέφει το μπάσκετ.

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Kι άλλη νιίκη σήμερα, ήττα χτες, νίκη αύριο.

Τουρκία - Ελλάδα : 76 - 65
Ελλάδα - Ακτή Ελεφαντοστού : 97 - 60

Επιβεβαιώνομαι που έλεγα απο το πρώτο μάτς του τουρνουά 'Ακρόπολις' οτι αυτη η ομάδα που εχει φτιάξει ο κ.Καζλάουσκας δεν νικάει αν δεν βάλει πάνω απο 75 πόντους.

Με τους Τούρκους δεν υπήρχε φρεσκάδα και συγκέντρωση. Παιδαριώδη σχεδόν λάθη στην άμυνα που κόστισαν τουλάχιστον δέκα εύκολα καλάθια και μικρό ρεπερτόριο στις επιθέσεις μας, αστοχία στα τρίποντα και έλλειψη ενέργειας γενικά.

Δεν θέλω να γράψω τίποτα άλλο, τα ειπε ολα ο κ.Καζλάουσκας και καλά θα κάνουν αυτοί που πρέπει να τον ακούσουν. Το παραθέτω εδω όπως υπάρχει δημοσιευμένο στην gazetta.gr :

«Τις τελευταίες εβδομάδες είχαμε διάφορα θέματα: τις ποινές, τον τραυματισμό του Μπουρούση, τα δυο ματς χωρίς τους Σχορτσιανίτη και Φώτση, στα οποία ξοδέψαμε πολύ ενέργεια, όταν επέστρεψαν με την Τουρκία δεν προσαρμόστηκαν άμεσα, παρότι προσπάθησαν πολύ, πράγμα φυσιολογικό, δεδομένης της απουσίας τους.

Αυτό που έχω να πω είναι ότι ακόμα και στους Ολυμπιακούς Αγώνες οι πόλεμοι σταματούν. Στην Ελλάδα, η διαμάχη του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό διαρκεί όλους τους μήνες. Πρέπει να σταματά όταν παίζει η Εθνική. Κάνει κακό στους παίκτες. Πολλά αρνητικά προκύπτουν από αυτή τη διαμάχη, από πράγματα που γράφονται για το ποιος βοήθησε περισσότερο, ποιος λιγότερο, ποιον βοήθησε ποιον και ποιος όχι.

Πρέπει να βάλετε ένα όριο. Να μην αφορούν όλα διαρκώς το ότι ο Ολυμπιακός γ… τον Παναθηναϊκό ή ο Παναθηναϊκός γ… τον Ολυμπιακό. Σταματήστε το. Δεν βοηθά την Εθνική. Και είστε Ελληνες. Θα έπρεπε να καταλαβαίνετε τι είναι για το καλό της ομάδας.  Αυτό το παιχνίδι ήταν πολύ σημαντικό. Όλοι το ξέρουμε. Δεν ξέρω γιατί δεν παίξαμε καλά. Προφανώς, όμως, όταν συμβαίνουν όλα αυτά, δεν γίνεται να είσαι συγκεντρωμένος 100% στο παιχνίδι. Χάσαμε τον έλεγχο.

Yπάρχει το internet και τα κινητά τηλέφωνα και όλοι μαθαίνουν τι γράφεται. Εγώ δεν διαβάζω τι γράφεται, όμως, μου τα λένε οι συνεργάτες μου και δεν χρειάζονται και πολλά για να πιάσω το κλίμα. Οι παίκτες μου είναι επαγγελματίες και εξαιρετικοί χαρακτήρες, όμως, δεν γίνεται να μείνουν ανεπηρέαστοι, όταν τους τηλεφωνούν συνεχώς, για κάτι που γράφτηκε.
Και έτσι δημιουργούνται πολλά προβλήματα για εμάς. Συνεχίστε να μάχεστε μετά το τέλος του Mundobasket. Τώρα σταματήστε» είπε ο Λιθουανός προπονητής της «γαλανόλευκης».

Tι άλλο να πούμε εμείς ; Τα είπε ολα ενας ξένος. Respect !
H λογική οτι ο Περπέρογλου πχ. που ειναι στον Παναθηναϊκό πέτυχε 5 πόντους ενω ο Μπουρούσης του Ολυμπιακού πέτυχε 20 και ο Σπανούλης ηταν ο καλύτερος προχθές ενω ο Βουγιούκας ειναι βόδι και ο Καλάθης ειναι παιχταράς ενω ο Ζήσης όχι αφου δεν παίζει στον ΠΑΟ ... αυτή η λογική ειναι για τα σκουπίδια. Οπαδική λογική, τροφή για κάφρους.
Αυτη η λογική παράγεται απο ανθρώπους που δεν εχουν ιδέα απο μπάσκετ αλλα ουτε και απο αθλητισμό, και θέλουν απλά να εμπορεύονται τα σπορ για όφελός τους, αδιαφορώντας για το τι ζημιά προκαλούν.

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

No more δικηγόροι !

Δύο δικηγόροι στην ηγεσία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός !
Βγενόπουλος και Κωνσταντόπουλος !
Ο δεύτερος ειναι λέει και πρόεδρος !!! Χαχαχαααααα !
ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ καλά !
Ενας δικηγόρος αφεντικό στην ΕΠΟ για πολλά χρόνια, ο Γκαγκάτσης.
Και όλο και κάπου ανακατεύεται.
Ο Κούγιας πάλι όλο και με κάποια ποδοσφαιρική ομάδα μπλέκεται....
Μα ... τι γίνεται ;
Τι παίζεται με το ποδόσφαιρό μας επιτέλους ;
Γιατι σε τέτοιο βαθμό εμπλοκή δικηγόρων στο ποδόσφαιρο ;
Ε ;
Ντεν καταλαβαίνει ... !

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Καρότα

Με το ζόρι 150 άτομα προσκείμενοι στους γηπεδούχους βρέθηκαν στο κλειστό γήπεδο της Ν.Σμύρνης χτες για να εκφράσουν μερικά απο τα ιερά και όσια του οπαδικού υπόκοσμου που μεγαλουργεί στο χώρο του ποδοσφαίρου. Καμαρώστε τους !
Οσο σκέφτομαι οτι όσο ο Πανιώνιος έπαιζε στο -εκπληκτικό- κλειστό του Ελληνικού, πήγαινα πολυ συχνά και παρακολουθούσα και συμπαθούσα τον Πανιώνιο, μου  έρχεται να αυτοφασκελλωθώ.
Τι κι αν το ελληνικό μπάσκετ θα εκπροσωπηθεί ξανά στις 7 Μαϊου στο fianal four της Ευρωλίγκας ;
Τι κι αν στο γήπεδο βρισκόταν η κορυφαία ελληνική όλων των εποχών ομάδα ;
Τι κι αν πολλοί παίκτες αγωνίζονται με την εθνική μας ομάδα ;
- Ας τους ρίξουμε καρότα.
Το γήπεδο εκκενώθηκε, ο ΣΚΑΪ σταμάτησε να το δείχνει κι εβαλε ενα επεισόδιο του Mr.Bean ( ! ) ο αγώνας συνεχίστηκε και έληξε με το εκκωφαντικό 59-107 υπερ του Παναθηναϊκού.
Δεν πειράζει όμως, τα καρότα τα έριξαν, αυτοί που ξέρουν οπωσδήποτε τόσο μπάσκετ όσο η θειά μ' στην Αμοργό και θέλουν πολύ να μοιάσουν σε όσους καταστρέφουν, αφου οι ίδιοι ειναι ανίκανοι να δημιουργήσουν και μόνο να χαλάνε μπορούν.
Τους αξίζει η ομαδούλα τους να πέσει στη Γ' εθνική εκεί όπου θα πηγαίνουν κι επαρχία να παίζουν και στην επαρχία ξέρεις εχουν πολλά ζαρζαβατικά, καροτάκια, αγγουράκια, να τους φιλοφορνήσουν με κάμποσα.
Η ίδια η Ν.Σμύρνη πρέπει να τους πετάξει εξω γιατι μια μερα θα πετάξουν αντικείμενα που θα τραυματίσουν σωματικά κάποιον αθλητή και τότε ... εχε χάρη που δεν ειμαι αθλητικός  δικαστής.
Με τι μούτρα θα πάνε να δουν αγώνα μπάσκετ στο ΟΑΚΑ ;
Α, ξέχασα, "απαγορεύεται' η μετακίνηση οπαδών ... κατα τα άλλα πάμε μπροστά σαν χώρα.
Ειλικρινά εχω απογοητευτεί τόσο, που δεν θέλω να πατήσω σε γήπεδο για να μην δώ τέτοιες μαλακίες και για να μην κινδυνέψω αλλα και για να μην με βγάλουν κι εμένα εξω αν εκκενωθεί λόγω κακής συμπεριφοράς μερικών 100 ατόμων που θα πρεπε να βρίσκονται σε ιδρύματα και σε φυλακές.
Με αυτα και με κείνα, καλή επιτυχία στον Ολυμπιακό στο Final-Four και μια μεγάλη ευχή να συνεχιστεί η φάση των ελληνικών play-offs με το μυαλό μεσα στο κεφάλι.

Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

Τραγική κατάσταση και δεν θέλουν να το καταλάβουν

Στην ιστοσελίδα contra.gr ειδα μερικά στοιχεία που προκύπτουν απο έρευνα της Metron Analysis για λογαριασμό της αγαπητής Σουπερλίγκας μας !

• Το 53% του συνόλου δεν πηγαίνει ΠΟΤΕ στο γήπεδο και το 25% σπάνια.
Δηλαδή το 77% έχει από ανύπαρκτη έως ελάχιστη σχέση με το γήπεδο.
• Κάθε Κυριακή στο γήπεδο, πηγαίνει το 1,2% των ερωτηθέντων! Δηλαδή, ένας στους 100! Η Σούπερ Λίγκα παρουσιάζει ως μεγάλη επιτυχία το ότι πέρσι το ποσοστό αυτό ήταν 0,6%. Μουααααχαχαχαχαχα !!! πωπω ειναι γελοίοι !
• Το 58,7% δεν πατάει ποτέ στο γήπεδο γιατί φοβάται ότι θα γίνουν επεισόδια.
Δηλαδή υπάρχει και ενα 40% που δεν φοβάται τα επεισόδια ή μήπως μεσα σε αυτο το ποσοστό ειναι και αυτοί που δημιουργούν τα επεισόδια ;
¤ Το 23,8% δεν πάει ποτέ στο γήπεδο λόγω της αναξιοπιστίας του πρωταθλήματος και της κακής διαιτησίας, Σχεδόν ο ενας στους τέσσερις γι αυτο το λόγο δεν πάει γήπεδο !!!
Αποτελεί επιτυχία πρώτου μεγέθους ότι μόλις το 60,2% θεωρεί «κακό» το επίπεδο της διαιτησίας! Θα περίμενε κανείς ένα 99% στο θέμα αυτό.
Το 59,3% πάντως, θεωρεί ότι η διαιτησία επηρεάζει αρνητικά το πρωτάθλημα.
• «Ικανοποιητικό» το επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου, θεωρείται από το 18,6% των ερωτηθέντων.
ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ ! Δηλαδή ρε μάγκες ουτε 2 στους 10 δεν το θεωρούν καλό !

Το αντίθετο υποστηρίζει το 75,2%!
• Προσέξτε αυτό: Μόνο το 47,8% θεωρεί ότι η Σούπερ Λίγκα διοργανώνει καλύτερα το πρωτάθλημα απ’ ότι το διοργάνωνε η ΕΠΑΕ! Ούτε ένας στους δύο, δηλαδή! Ότι η Σούπερ Λίγκα είναι ξεκάθαρα χειρότερη από την ΕΠΑΕ, το υποστηρίζει το 13,1%.
Από αυτούς, όμως, το 49% δικαιολογεί την άποψη του με το επιχείρημα ότι «η λίγκα δεν ελέγχει την αξιοπιστία της διαιτησίας»!
• Το καλύτερο όλων: Το 67,2% δεν γνώριζε ποιος είναι ο πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας! Το 5% είπε ότι γνώριζε, αλλά ανέφερε λάθος όνομα! Ότι τον πρόεδρο της διοργανώτριας τον λένε Κώστα Πηλαδάκη, το γνώριζε μόλις το 26,5%! Αυτές οι απαντήσεις δόθηκαν από το σύνολο, δηλαδή από ερωτηθέντες που μπορεί να ασχολούνται με το ποδόσφαιρο, αλλά μπορεί και όχι. Οι «φίλοι του ποδοσφαίρου» όμως, δεν πάνε πίσω: Το 44,6% δεν είχε ιδέα για το ποιος είναι ο πρόεδρος της λίγκας!
Ε οχι και το καλύτερο όλων αυτό !!! Χεστήκαμεν με το συμπάθειο ποιός ειναι πρόεδρος.
• Όσον αφορά την αντικατάσταση του Βασίλη Γκαγκάτση από τον Σοφοκλή Πιλάβιο, το 42,9% την κρίνει θετικά, το 10,6% αρνητικά και το 40,3% δεν είχε άποψη ή δεν απάντησε.
Λάθος ερώτηση. Επρεπε να ρωτήσουν αν ο γκαγκάτσης θα έπρεπε να γιαουρτωθεί δημόσια !
• Τέλος, το 56,2 των «φίλων του ποδοσφαίρου», δεν θέλει τα πλέι οφς! Αυτό το είδαν στη Σούπερ Λίγκα ή το προσπέρασαν έτσι; Μπα, σιγά μην ενδιαφέρονται γι αυτό !

Πρόσθεσα τα χρωματιστά δικά μου σχόλια και αφήνω ως έχουν τα σχόλια απο το contra.gr το οποίο και συγχαίρω για την ποιότητα πολλών απο τα άρθρα τους. Εγω ελάχιστα εχω να προσθέσω και επιτέλους δεν αισθάνομαι μόνος, δεν αισθάνομαι οτι εχω άδικο που έβλεπα τόσο καιρό ποιά ειναι η κατάσταση του ποδοσφαίρου μας που απο τον θρίαμβο του 2004 βρέθηκε στον πάτο του 2009.  Αυτο κι αν ηταν έργο γκαγκάτση ! και όχι μόνο....

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Aύξηση των ομάδων ; Γιατί ;

Πήρε το αυτί μου οτι στην δημοκρατική και σύγχρονη ελλάδα κάποιοι δεν βάζουν μυαλό και σκέφτονται να αυξήσουν τον αριθμό των ομάδων της Α' εθνικής και ίσως και της Β' στο ποδόσφαιρο.
Την ίδια στιγμή -άσχετο- στις γυνάικες στο μπάσκετ, μειώνονται κατα δύο οι ομάδες της Α1 και της Α2.
Με ποιά λογική οι μάδες θα ειναι περισσότερες ;
Μήπως αυτο θα προάγει το άθλημα ή θα βελτιώσει το θέαμα ή μήπως αυτο θα δώσει ευκαιρία σε παραπάνω "παράγοντες" να εχουν την τύχη του άμοιρου ελληνικού ποδοσφαίρου στα χέρια τους ;
Σε τι θα οφελήσει αυτο τον φίλαθλο ;
Αντέχουν να σταθούν οικονομκά τόσοι πολλοί Σύλλογοι ;
Μηπως θα ηταν καλύτερα να γίνον συγχωνεύσεις συλλόγων και να έχουμε λιγότερες αλα πιο δυνατές ομάδες ;
Ποιό ειναι το ζητούμενο κύριοι ; Και κυρίες αν θέλετε γιατι πολυ την έχουνε δει ως αντρικό πράμα τα σπόρ οι άντρακλες μας. Ποιό εναι το ζητούμενο ;
Ποιά ειναι η αναλογία ομάδων ανα κάτοικο στη χώρα μας και ποιά ειναι στην Γερμανία και στην Αγγλία ;
Για άλλη μιά φορά δείχνουν πώς σκέφτονται εκει στην ΕΠΟ.
Πολύ φτωχά, πολυ κοντόφθαλμα, πολυ μικροπρεπώς και χωρίς όραμα.
Ελάχιστα ασχολούμαι ήδη και θα ασχοληθώ στο μέλλον με το ποδόσφαιρο, όσο υπάρχουν αυτές οι καταστάσεις σε αυτό. Και δεν ειμαι ο μόνος. Σιγα σιγά οι κερκίδες θα αδειάζουν.
Στο τέλος θα μείνουν οι ηλίθιοι που τα σπάνε δήθεν επειδή 'αγαπάνε' την ομάδα τους.
Κούνια που τους κούναγε.

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

Γιαννάκης μα πόσο άσχετος και πόσο γάβρος

Παναγιώτης Γιαννάκης: "Ο κόσμος είδε ένα πολύ δυνατό παιχνίδι. Πρώτη φορά συμμετείχα σε ένα ντέρμπι όπου ο κόσμος άφησε και τις δύο ομάδες να κάνουν ζέσταμα μία ώρα και να παίξουν μπάσκετ. Παρά το γεγονός ότι είχαμε πίεση, συνεχίσαμε με συγκέντρωση, ελέγχαμε τον αγώνα. Βεβαίως ο Παναθηναϊκός είναι μεγάλη ομάδα γύρισε τον αγώνα εκεί όμως δείξαμε την συγκέντρωσή μας για να πάρουμε τη νίκη. Ο κόσμος έδειξε πώς πρέπει να είναι οι φίλαθλοι ενός πρωταθλητή".

1. Κύριε Κλάψα, το να κάνουν ζέσταμα οι ομάδες ειναι το αυτονόητο ! Χαχαχαχαααα

Δεν κατάλαβα γιατι πρέπει να απονείμεις εύσημα στους φιλάθλους που το επέτρεψαν !

Μήπως επειδή στη Ριζούπολη τότε -ποδόσφαιρο- οι ίδιοι πάνω-κάτω δεν αφησαν τον αντίπαλο να κάνει ζέσταμα, πρέπει τώρα να τους πούμε και μπράβο ;

Και τα λέηζερ ; Τι εχεις να πείς για τα λέηζερ ;

2. Ο κόσμος σου επειδή δεν πέταξε καρέκλες ηταν σωστός. Ωραία !!!! Τωρα θα έβριζα αλλα αστο γιατι θα γ... την μπλογκόσφαιρα μόνοι μας και δε θέλω.

3. Οι φίλαθλοι ενός πρωταθλητή δεν ειναι φίλοι της ομάδας σου, και πάψε να γλείφεις, φραγκοφονιά !

4. Θα σε δούμε στα playoffs, Κλάψα !!!

Φίλοι του Παναθηναϊκού να δείξουμε στα play offs οτι είμαστε καλύτεροι, μην πέσουμε στις παγίδες των κλαψιάρηδων, τραγούδι, πάθος, συμμετοχή στο παιχνίδι και όχι βλακίες ! Βουλώστε τους το στόμα !

Αν κάνουμε κι εμείς βλακίες εγω πρώτος θα μας κράξω !

Reblog this post [with Zemanta]

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Εκεί που έχω ταξιδέψει εγώ...





Το μέλος είχε πει πριν από το πρώτο ματς πως ο σωστός Ολυμπιακός πρέπει να πάρει σκορ πρόκρισης στο Καραϊσκάκη. Αλήθεια την ταπεινότητα δεν την έμαθε από τις ευρωπαϊκές βραδιές στην Πανάθα; Ακόμα και οι υπόλοιποι παίχτουρες αλλά και γαυροσυντάκτες- γαυροεκφωνητές (πουρουπουπού- Χελάκης) πως αυτή η ομάδα δεν γίνεται να δημιουργήσει πρόβλημα στον καλό Ολυμπιακό. Τώρα κρύβονται όλοι πίσω από την "αντικειμενικότητά" τους. Μιλάνε για λάθη του παρελθόντος (κάτι σε Νδ παραπέμπει αυτό) για λάθος φιλοσοφία και τα ρέστα. Βέβαια μην γελιόμαστε. Οι ίδιοι τον Μάιο στην στέψη θα λένε για την μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας και πως τώρα πρέπει να αφοσιωθεί και στην Ευρώπη και όλα αυτά που ακούμε τόσα χρόνια.


Ας το πάρουν χαμπάρι οι γαύροι. Η βαριά φανέλα στην Ευρώπη θέλει κόπο και θυσίες. Θέλει χαμένα πρωταθλήματα. Θέλει ταπεινότητά, και σίγουρα δεν θέλει εύνοια από την διαιτησία. Γιατί με την τελευταία δεν πας πουθενά. Και για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους ναι, στην ψωροκώσταινα ο γαύρος έχει την ομάδα, που ξέρει, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, να παίρνει τους αγώνες και τους τίτλοι. Έξω από εδώ όμως είναι ένα ΤΙΠΟΤΑ.

Και όσο πιο γρήγορα αποδεχτούνε αυτόν τον χαρακτηρισμό τόσο πιο γρήγορα θα μπορέσουν να αποκτήσουν νοοτροπία ευρωπαϊκής ομάδας. Και όσο πιο γρήγορα σταματήσουν να γλύφουν εκεί στην 7 τα αρχίδια του Κόκκαλη άλλο τόσο πιο γρήγορα θα ανοίξει το μυαλό τους για να αντιδράσουν για το καλό της ομάδας τους. Όπως γίνεται με εμάς που καμιά διοίκηση δεν είναι τέλεια για την ομάδα. Τα χώναμε στον Βαρδινογιάννη και τώρα τα χώνουμε στους πολυμετοχικούς. Μέχρι και ο Γιαννακόπουλος τα έχει ακούσει όταν χρειαστεί. Γιατί πάνω από όλα είναι η ομάδα. Τα λέω αυτά εγώ που είμαι κυρίως μπασκετικός και δεν είμαι κιόλας και υπέρμαχος της νοοτροπίας Γιαννακόπουλου αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Βέβαια τον Μάιο θα ξαναβγεί ο Τζόρτζεβιτς και θα μιλάει για μεγαλεία. Και το γαύρικο κοπάδι θα χαίρεται που έχει τέτοιον πρόεδρα που σαρώνει τα πρωταθλήματα. Εγώ δεν θέλω τα πρωταθλήματα. Όχι πως με χαλάνε κιόλας. Αλλά προτιμώ μεγάλες πορείες στην Ευρώπη από τις μεγάλες πορείες στην Καλαμαριά (δεν έχω κάτι με την ομάδα, μια χαρά ομάδα είναι).

ΥΓ Το μαντρόσκυλο σε πιο λαγούμι χώθηκε;

ΥΓ2 Αυτός ο Γιαννάκης έχει ξεφύγει. Άρχισε την προπαγάνδα για την διαιτησία; Μου φαίνεται πως φοβαται πάρα πολύ το μάτς και καλά κάνει δηλαδή. Αλλά μη λέει παπαριές για διαιτησία. Και να σταματήσει για λίγο το γλύψιμο στους αδερφούς. Χαλάει την εικόνα που είχα για αυτόν όταν την έφτιαξε επί εθνικής.

ΥΓ3 Το υπερηχητικό στο μπασκετάκι πάει για μεγάλα πράγματα. Μόνο την Μπαρτσελόνα φοβάμαι αλλά όλο και πιο λίγο γιατί φορμαρίστηκε σαν ομάδα πάρα πολύ νωρίς. Τώρα κάνει κοιλιά και μάλλον θα είναι μέχρι το τέλος σε καθοδική πορεία.

ΥΓ4 Μένετε Ελλάδα (ως συνήθως δηλαδή)… Συνηθίστε το

ΥΓ5 Νέα Ριζούπολη ετοιμάζουν στο τηγάνι; Μόνο έτσι μπορείτε.

ΥΓ6 Αυτός ο πουρουπουπού είναι όλα τα λεφτά. Μιλάμε σε κάθε φάση της Βιγιαρεάλ μπορεί και να τον έπαιζε από ευχαρίστηση. Ξελαρυγγιάστηκε ο άνθρωπος για τα κόκκινα ιδεώδη του.

ΥΓ7 Η εικόνα είναι από το αγαπητό γατί.

island

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Είπε κι ο Λάζαρος

Ενα απο τα πιο συμπαθή παιδιά του ελληνικού μπάσκετ ηταν καλεσμένος χθες σε αθλητική εκπομπή του Βασίλη Σκουντή που ειχε θέμα σχεδόν αποκλειστικά τον αποψινό Τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας μπάσκετ Ανδρών 2008-09 στο Ελληνικό.
Ειπε για πολλά και διάφορα, για το μπάσκετ σε Ιταλία, Ισπανία, για την πορεία της Εθνική Ομάδας, για συμπαίκτες του, για προπονητές, μιλώντας σαν παίκτης αλλα και με την ιδιότητα του προέδρου του ΠΣΑΚ ( Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμοιβομένων Καλαθοσφαιριστών ).
Είπε πόσο γιορτή είναι το μπάσκετ σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και πόσο εκεί προσπαθούν να διδαχθούν απο το ελληνικό μπάσκετ.
Οταν έμαθαν οτι ο Τελικός εδω θα γίνει σε γήπεδο 12.000 θέσεων αλλα με παρουσία 1.500 ατόμων λόγω ανικανότητας της Αστυνομίας να ελέγξει τυχόν επεισόδια αντίπαλων οπαδών, κουνούσαν το κεφάλι με απογοήτευση.
Πόσο ξεφτίλα εισαι έλληνα κάφρε οπαδέ που πάς στο γήπεδο για πόλεμο ;
Πόσο ανεπαρκής εισαι Ομοσπονδία Μπάσκετ ;
Πόσο ανίκανη εισαι Αστυνομία ;

Οποτε πάω γήπεδο μπάσκετ ή βόλλεϊ βλέπω μερικούς νεαρούς που δεν παρακολουθούν και πολύ το παιχνίδι εντός γηπέδου. Το μάτι τους κοιτάει προς την κερκίδα, μην τυχόν και φανεί κανας περίεργος που μοιάζει με γάβρο ή κατι άλλο μη Παναθηναϊκό και μπορέσουν να του την πέσουν. Οι περισσότεροι καπνίζουν μεσα στο κλειστό γήπεδο παρ' οτι απαγορεύεται, που σημαίνει οτι δεν σέβονται ουτε καν τους ίδιους τους παίκτες της δικής τους ομάδας.
Γι αυτούς το γήπεδο είναι διασκέδαση μόνο αν υπάρχει ένταση, αλλιώς ξενερώνουν.
Εγω λέω να πάνε να αυνανιστούν, να ξεδώσουν τα παλληκάρια.
Για κάτι τέτοιους, δεν μπορώ να πάω να παρακολουθήσω τον Τελικό Κυπέλλου Μπάσκετ.
Ουτε εγω, ούτε χιλιάδες άλλοι απλοί φίλαθλοι.
Για κάτι τέτοιους, δεν μπορώ να εχω την ευκαιρία να φιλοξενήσω φίλους αντίπαλης ομάδας στο γήπεδό μας.
Κάτι τέτοιοι υπάρχουν κάτω απο το κάλυμμα διαφόρων Συλλόγων.
Εχουν τόση ανάγκη να επιβληθούν στους "άλλους" και τόση ανάγκη να είναι κυρίαρχοι νιώθοντας οτι είναι "μαχητές" υπέρ της δικής τους ομάδας που εκτός απο λάθος, ειναι και επικίνδυνοι.
Εμείς θα χαρούμε μπάσκετ, όποιος και να κερδίσει θα χειροκροτήσουμε μπροστά σε μία τηλεόραση.
Και αυτοί, θα κανονίσουν κάπου αλλού να πλακωθούν θεωρώντας ύψιστη τιμή να σπάς γήπεδα, να πετάς αντικείμενα μεσα και πάνω σε άλλους ανθρώπους, ακόμα και να καμαρώνεις μετά οτι έσπασες ενα κεφάλι αντίπαλου.
Ολοι ξεχνάνε να δούν τον απέναντι σαν φίλαθλο και αντι για τραγούδια ξεστομίζουν βρισιές που δεν τους τιμούν.

Η μόνη λύση ειναι να πάρουν το θέμα στα χέρια τους οι ίδιες οι ομάδες.
Οταν θα ακούγεται η παραμικρή βρισιά, οταν καπνίζουν στις κερκίδες, οταν πετούν εστώ και χαρτάκια, να διακόπτεται το παιχνίδι και να μην ξαναρχίζει αν δεν βγεί έξω ο ΜΑΛΑΚΑΣ που το έκανε.

Ας το πάρουν χαμπάρι τα κωλόπαιδα, εμείς πάμε γήπεδο για να χαρούμε την ομάδα μας, να χειροκροτήσουμε, να τραγουδήσουμε, να δούμε το παιχνίδι και να χαρούμε το άθλημα.
Δεν εχουν κανένα δικαίωμα να μας το στερούν αυτο κάτι γιοί πουτάνας. Απο όποια ομάδα κι αν είναι.
Αντε στο διάολο λοιπόν κωλόπαιδα και μην ξαναπατήσετε. Δεν σας θέλω, είστε λάθος.

Συγνώμη για την γλώσσα στο τέλος, δεν ειναι του χαρακτήρα μου, αλλα μόνο ετσι ίσως καταλάβουν τα καφράκια πάσης ομάδος.

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

Aυτος πoυ πέταξε το καπνoγόνo

Ποιός ήταν και γιατι το πέταξε ;
Μα έλεος !
Ευρωπαϊκό ματς Πανελλήνιος - Μαρούσι στο Ελληνικό και δευτερόλεπτα πριν το τέλος κι ενω προηγείτο με ασφαλή διαφορά το Μαρούσι, ενα καπνογόνο προσγειώθηκε σοτ ενα μέτρο απο τα πόδια του παίκτη του Πανελλήνιου Grundy που εκτελούσε βολές και κάποιο θραύσμα τον τραυμάτισε ελαφρά.
Πολυ θα ήθελα να βρω αυτον που το πέταξε και να τον ρωτήσω γιατι το έκανε.
Αν φυσικά ήθελε να μου απαντήσει, ή είχε μιά λογική απάντηση.
Δεν έμαθα αν συνελήφθη, αν όχι όμως, τότε η Αστυνομία τι σκατά κάνει ;
Πότε θα γίνει κάτι ; Οταν σκοτωθεί αθλητής απο εναν μαλάκα με περικεφαλαία ;

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

Ξεφτίλα

Ο Γκαγκάτσης θα δουλέψει στον Ολυμπιακό.

Αυτο ειπε ο Β. Μητρόπουλος.

Εαν αυτο συμβεί θα πρόκειται για την ύψιστη ξεφτίλα για όλους μας αφου θα επιβεβαιωθεί η πεποίθηση πολλών οτι τα πρωταθλήματα του Ολυμπιακού τα τελευταία πολλά χρόνια ηταν προϊόν της συνεργασίας Γκαγκάτση με Κόκκαλη.

Καληνύχτες κύριοι με το ποδόσφαιρο !

Κρίμα που απλοί άνθρωποι, αγνοί φίλαθλοι, το παρακολουθούν γιατι εξακολουθείτε να τους απογοητεύετε.
Και όχι, για να προλάβω το λέω, ακόμα κι αν πάει στον Παναθηναϊκό ή στον ΠΑΟκ, πάλι ξεφτίλα θα ειναι ο γκαγκάτσης. Ας ανοίξει ρε παιδί μου ενα μπαρ, να το βαφτίσει Paragka !
Ειναι ανάγκη να ασχοληθεί πάλι με το ποδόσφαιρο ;

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Αυτα δεν γίνονται ...

Τι αθλητικά να γράψεις και τι να χαρείς ;
Εδω όλη η χώρα κάηκε απο διαδηλώσεις διαμαρτυρίας για τον φόνο ενός παιδιού 15-16 χρονών.
Δεν ξέρω τι ομάδα ηταν ο μικρός ούτε πώς έμοιαζε καν, ειδα μια φωτο στην τηλεόραση.
Δεν θα μπορέσει να πανηγυρίσει για την ομάδα του.
Ειμαι, είμαστε σε θλίψη απο χτες και αυτο θα αργήσει, ή μάλλον ΔΕΝ θα ξεχαστεί ποτέ !
Και η Αστυνομία δεν θα εχει ποτέ ξανά την εμπιστοσύνη μας !
Ναι, ξέρω δεν ειναι όλοι ίδιοι, μα ... ποιός μπορεί να σκεφτεί πια κάτι τέτοιο ;
Δε μπορώ να γράψω τίποτε, χάσανε, κερδίσανε, δε με νοιάζει.

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

'Οπως και να το κάνουμε,έχουν ένα δίκιο.




Αυτή είναι η Ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός για τα επεισόδεια στον αγώνα με τον Παναθηναικό στο μπάσκετ.

«Κατόπιν της προσφυγής της ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ κατά της υπ αρ. 79/27.11.2008 απόφασης του Μονομελούς Δικαιοδοτικού Οργάνου του ΕΣΑΚΕ, με την οποία η ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ ζητεί να μετατραπεί σε χρηματικό πρόστιμο η ποινή που της επιβλήθηκε για τα θλιβερά επεισόδια που έλαβαν χώρα στον μεταξύ μας αγώνα της 23.11.2008, η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΦΠ αναγκάστηκε να προσφύγει σήμερα (σ.σ.: Δευτέρα, 1/12) και αυτή κατά της ίδιας απόφασης, ζητώντας να επιβληθεί στην ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ η νόμιμη πειθαρχική ποινή της διεξαγωγής εντός έδρας αγώνα της χωρίς την παρουσία θεατών για 6 (έξι) τουλάχιστον αγωνιστικές ημέρες και χρηματικού προστίμου τουλάχιστον 150.000 Ευρώ».

Και τώρα πείτε μου.Εχουν άδικο?Ξέρω πως έιναι άσχημο να χάνεις τον κόσμο απο την έδρα σου.Ξέρω οτι δεν κάνουν όλοι επεισόδεια στο γήπεδο και οι άλλοι που θέλουν να πάνε δεν φταίνε σε τίποτα,αλλα αφού έφαγες την ποινή,ας την λουστείς οπως είναι.Αλλιώς βρες τρόπο να ελέγχεις αυτους που κάνουν τα επεισόδια.
Δεν συμφωνω με την ανακοίνωση ως προς τις έξι αγωνιστικές,αλλα αμα γίνουν τεσσερις δεν θα έχω κανένα πρόβλημα.Στο θέμα της βίας πρέπει οι ποινές να είναι αυστηρές.

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

Της Α2 το κάγκελο ... συνέχεια

Ανακοίνωση της ΚΑΕ ΡΕΘΥΜΝΟ για το χάλι στο ελληνικό μπάσκετ :
"Η ΚΑΕ ΡΕΘΥΜΝΟ AEGEAN παρακολουθεί τα τελευταία τεκταινόμενα στο Ελληνικό μπάσκετ με ιδιαίτερο προβληματισμό και ανησυχία.

Παρακολουθήσαμε τον αγώνα και την αγωνία της διοίκησης του Πανοράματος να συγχωνευτεί για να σωθεί και να σώσει (χωρίς όμως να εξοφλήσει τους εργαζόμενους της για τα δεδουλευμένα της περασμένης άκρως επιτυχημένης χρονιάς), παρατηρήσαμε με ενδιαφέρον την προσπάθεια των παικτών για την εξασφάλιση των δικαιωμάτων τους (με αποτέλεσμα την απεργία στην πρώτη επίσημη αγωνιστική του Κυπέλλου), προβληματιστήκαμε με την διαμάχη των σωματείων για την επίμαχη θέση στην Α1 (με ασαφές και θολό τοπίο δικαιολογητικών και ημερομηνιών) και ανησυχήσαμε με την αποποίηση ευθυνών των θεσμοθετημένων οργάνων του αθλήματος και την κατ’ εξακολούθηση επιλεκτική μεταχείριση με αποτέλεσμα την παραβίαση και παραποίηση των νόμων και των κανονισμών.

Βρισκόμαστε στην 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος και δεν γνωρίζουμε ποιες είναι οι ομάδες που θα αγωνίζονται σ’ αυτό, όπως δεν γνωρίζουμε πότε θα γίνουν οι αγωνιστικές που θα υπολείπονται.

Η ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΑΕ θέτει τα παρακάτω ερωτήματα προς την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης και τον ΕΣΑΚΕ τα οποία ζητούν άμεσες απαντήσεις :

1. Πώς αποφασίσατε την αναβολή της αγωνιστικής ανακοινώνοντάς το στο επίσημο site σαν ένα απλό δελτίο τύπου χωρίς να υπάρχει καμιά επίσημη ενημέρωση στους άμεσα ενδιαφερόμενους δηλαδή τις ομάδες;

2. Πώς και με ποιό δικαίωμα αποφασίσατε να διαχειριστείτε τα χρήματα μας και τα χρήματα των χορηγών μας ακυρώνοντας αεροπορικά εισιτήρια, κρατήσεις ξενοδοχείων και μεταφορές;

3. Με ποιο κριτήριο ο ΕΣΑΚΕ έκανε δεκτή την συμμετοχή ομάδας που δεν είχε τα απαραίτητα δικαιολογητικά και πώς μετέθεσε τις καταληκτικές ημερομηνίες έχοντας μάλιστα δεχτεί τον εκπρόσωπο της σαν κανονικό μέλος στις συνεδριάσεις;

4. Τι κάνατε για να διαφυλάξετε την υστεροφημία και την αξιοπιστία της διοργάνωσης ώστε να μην οδηγηθούμε στην αναβολή του αγώνα Καβάλα - ΑΕΛ μια μέρα πριν την έναρξη του πρωταθλήματος;

5. Πως δέχεστε τις αποφάσεις της ΕΕΑ από την στιγμή που θεωρείτε ότι είναι αναρμόδια;

6. Σε ποια κατηγορία θα αγωνίζονται η Καβάλα και το Πανόραμα την τρέχουσα περίοδο;

7. Γιατί έπρεπε να οδηγηθούμε σ αυτή την εξέλιξη και δεν φροντίσατε με το θεσμικό σας ρόλο να ξεκαθαρίσετε νωρίτερα το θολό τοπίο που είχε δημιουργηθεί;

8. Με ποια αξιοπιστία νομίζετε ότι μπορούν οι ομάδες να πείσουν τους χορηγούς να υποστηρίξουν και να επενδύσουν στο μπάσκετ με την σημερινή κατάσταση που επικρατεί;

Καλούμε την Ομοσπονδία και την διοργανώτρια αρχή να απαντήσει άμεσα στα παραπάνω ερωτήματα και να ενημερώσει επίσημα τους άμεσα ενδιαφερόμενους, δηλαδή τις ομάδες που αγωνίζονται στο επαγγελματικό πρωτάθλημα, για τις προθέσεις τους όσον αφορά την συνέχεια της αγωνιστικής περιόδου.

Πιστεύουμε ότι το Ελληνικό μπάσκετ βρίσκεται στην χειρότερη στιγμή της διοικητικής ιστορίας του, εγκλωβισμένο σε ένα πηγάδι απηρχαιωμένων αντιλήψεων και στεγνό ιδεών.

Το μέλλον του αθλήματος δείχνει ζοφερό και δυσοίωνο.

Είναι καιρός όλοι εμείς που αγαπάμε το μπάσκετ να απαιτήσουμε τον εκσυγχρονισμό του και την εξωστρέφεια του. Είναι καιρός να ανανεώσουμε τις ιδέες, να θεσπίσουμε κανόνες που θα ισχύουν για όλους, να διαφυλάξουμε την αξιοπιστία και φροντίσουμε την ανάπτυξη.

Το ΡΕΘΥΜΝΟ AEGEAN έχει αποδείξει τα τελευταία χρόνια ότι προσπαθεί να συμβάλλει στην αναβάθμιση του μπάσκετ, προσελκύοντας νέους φίλους που θέλουν να επενδύσουν και να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του αθλήματος.

Το ΡΕΘΥΜΝΟ AEGEAN εκφράζοντας την θλίψη και την απογοήτευση του για την κατάσταση που έχουν δημιουργήσει ερήμην μας οι διάφοροι διοικούντες, θα παρακολουθήσει την συνέχεια αυτού του θεάτρου και επιφυλάσσεται να διεκδικήσει κάθε νόμιμο δικαίωμα του που τυχόν απορρέει από την εσφαλμένη η κακή διαχείριση της διοργάνωσης.

Αν συνεχιστεί αυτή η παρωδία, η ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΑΕ ενώνοντας τις δυνάμεις της με τις υπόλοιπες ομάδες της Α2, θα εξετάσει ακόμη και την πιθανή αποχώρηση μας από το πρωτάθλημα".

(*πηγή contra.gr )

Να δεις που κανένας -πάλι- δεν θα βρεθεί ένοχος για αυτό το χάλι.

Ντροπή στην ΕΟΚ, τον ΕΣΑΚΕ, τον Υπουργό Αθλητισμού, για αυτο το χάλι, ντροπή σας. Είστε ανάξιοι.

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008

Tης Α2 το κάγκελο

Τι γίνεται εκει περα τόσο καιρό με τις ομάδες που συγχωνεύτηκαν, δηλαδή το Πανόραμα και η Καβάλα ;
Γίνεται οτι πήρε τόσο καιρό να αποβληθεί η Καβάλα απο το πρωτάθλημα της Α1 ενω η Δάφνη και άλλοι να εχουν σηκώσει τον κόσμο στις διαμαρτυρίες.
Μάλιστα η τελευταία τους διαμαρτυρία με επιστολή στον Υπουργό Ανάπτυξης κ. Φώλια ειναι πλήρης καταγγελιών για παράτυπες διαδικασίες συγχώνευσης των δυό εκείνων ομάδων.
Φαίνεται να εχει δίκιο η Δάφνη αλλα θέλω να πώ δύο πράγματα :

1. Ρε παιδιά πόσο καιρό θέλει για να αποφασιστεί αν ενας Σύλλογος εχει δικαίωμα συμμετοχής ή οχι ; Τι σαϊνια Κράτος έχουμε, τι ταχείς μηχανισμούς και δίκαιους ;
Και η ΕΟΚ τι κάνει ;
Η Ομοσπονδία του μπάσκετ τι κάνει ; Σκέφτεται ακόμα αν θα κρατήσει το Γιαννάκη ;
Ντάξ, κανα χρόνο θα το σκέφτεται για να μας τρελάνει στο τέλος προσλαμβάνοντας τον Ομπράντοβιτς. Μόνο που αυτος δεν θα πάει.
Στο μεταξύ άρχισε το πρωτάθλημα μπάσκετ και αναβλήθηκε ο αγώνας Λάρισα-Καβάλα 24 ωρες πριν το ματς, παράτυπα πάλι διότι οι αναβολές πρέπει να δίνονται τουλάχιστον 48 ωρες πριν ! Μύλος !

2.
Οι κύριοι της Δάφνης καλό θα ήταν να μην επικαλούνται το γεγονός οτι "εκπροσωπούν τον φίλαθλο κόσμο μιας περιοχής με 200.000 πληθυσμό".
Αυτο ηταν κατινιά. Σαφής σπόντα στον Υπουργό οτι "έχουμε πολλές ψήφους για εσάς αν μας κάνετε τη χάρη".
Αυτο λοιπόν ειναι χειρότερο απο την αδράνεια της Ομοσπονδίας και δεν τιμά καθόλου την Δάφνη ουτε τον αθλητικό χώρο.

Αίσχος κύριοι, ντροπή. Ουτε στην Γκαγκατσονία δεν θα τα έκαναν ετσι !
Πόσο άραγε σας ενδιαφέρει και το γυναικείο μπάσκετ, και τα παιδο-εφηβικά και τα ερασιτεχνικά πρωταθλήματα ; Ωρα για αλλαγή νοοτροπίας γιατι αυτα μας γυρίζουν πίσω, πολύ πισω.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.