Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πλακίτσες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πλακίτσες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Μουνδιαλόγια


- Πώς την είδες την εθνική μας ομάδα στο Μουντιάλ ;
- της Αφρικής ;
- Ναι κάπου εκει εγινε αν και έκανε κρύο λέει, νόμιζα πως στην Αφρική κάνει μόνο ζέστη.
- Δεν με ζέστανε η εθνική, κάτι πήγε να κάνει πάντως.
- Καλά το φοβόμουνα εγω το ξεκίνημα, είδες ; Το πρώτο ματς μας χάλασε τη δουλειά.
- Και τι θα γινόταν δηλαδή αν προκρινόμασταν ;
- Ελα τωρα όλα γίνονται. Η ομάδα ειχε βρεί ρυθμό στο τέλος, οπότε θα είχαμε τσαμπουκά για τα επόμενα.
- Πφφφφ ... σιγά, με τον παππού Ρεχάγκελ τι θα κάναμε ; Καμμια ισοπαλία 0-0 ;
- Μπα, οχι θα βάζαμε κι άλλα γκολ. Δυο βάλαμε...
- Ναι, δύο βάλαμε ενω έπρεπε 5-6 σε ομάδα με 10 παίχτες.
Και μετά με Αργεντινή παίξαμε με 8 σέντερ μπακ, 2 τερματοφύλακες κι εναν ξεχασμένο περα.
- Ειδες όμως ; Καλά την κοντράραμε την Μέσσι-γεντινή. Παρα λίγο ε ;
- Τι παραλίγο ; ε ναι θα μου πείς όλα γίνονται. Αλλα ειχαμεκι ατυχία με τους τραυματισμούς.
- Α ρε θα σκίσουμε στα επόμενα, να δείς. Ατυχία ρεεεε, αντε γειά μας.
- ... έφυγε ο Οττος, το έμαθες ;
- Ναι κατι άκουσα, θα αναλάβει μάλλον ο Σαντέ Φερνάντος
- Ασχετε, Φερνάντο Σάντος, προπονηταράς με νεύρο.
- Νεύρο ; Ο Σάντος ; Σωθήκαμε τωρα.
- Κάνε υπομονή ρε υπάρχει κι άλλο Μουντιάλ. Θα πάμε καλύτερα.
- Σε 4 χρόνια ; Ε άμα ζούμε ως τότε θα το δούμε στην τι-βι, πού γίνεται λεει το επόμενο ;
- ... ΒΡΑΖΙΛΙΑ νομίζω !
- Ολε, ωραία εκει δεν εχουν βουβουζέλες αλλα λέει να πάμε για τρέλες.
- Καλά, ας προκριθούμε πρώτα και μετά βγάλε εισιτήριο.
- Καλύτερα θα ειναι Βραζιλία σίγουρα παρά στη Νότια Αφρική. Εκει τουλάχιστον λατρεύουν τη μπάλλα με ενα τρόπο μοναδικό. Ασε το τι χορούς θα ρίξουν στους δρόμους και παντού.
- Ρε φιλε ,,, οχι απλά ρωτάω, άμα γινόταν εδω το Μουντιάλ τι το ξεχωριστό θα κάναμε ; Κλαρίνα στη θέση της ηλίθιας βουβουζέλας ; Η Τζούλια σώου για τους επισκέπτες ; Η θα τους καταπλήσσαμε με την μπάλλα που παίζουμε ;
- Ολα γίνονται. Αλλα γίνονται κάποτε, οχι συνέχεια, οπως το Euro 2004 θα το ξαναπάρουμε ποτέ ;
Να ναι καλά ο Ρεχάγκελ και τα παιδιά που ΄πιστεψαν σε κατι τρελό.
- Ναι εχεις δίκιο. Εδω κάναν το λάθος φέτος στο Μουντιάλ. Δεν πίστεψαν σε κατι τρελό. Ηταν όμως και λιγο γερασμένη ομάδα, δεν ήταν ;
- Ε όσο νά ναι κι η εμπειρία μετράει, δε γίνεται να κατέβεις με 18χρονους και 22χρονους θα φάς 15 γκολ σε κάθε ματς. Αλλα ξέρεις τι με παραξένεψε ακόμα ;
- Ο Μαντέλα, ο Μαντέλης και η Μαντέλη ;
- Οχι, το οτι επιλέγουν προπονητή για την Εθνική Ομάδα πάντα κάποιον πάνω απο 60 ετών, γιατι άραγε, τόσο πολυ ; Δεν υπάρχει κάποιος φρέσκος με όρεξη και πιο μοντέρνος ; Ενας 47ρης ας πούμε ; Πάρε παράδειγμα, Νιόμπλιας, ή ακόμα και Λεμονής, γιατι όχι ;
- Εγω θα λεγα και Τεν Κάτε και  Λίνεν και  Καραγεωργίου ακόμα αλλα ξέρεις ο κόσμος θα στραβώσει με προπονητή νέο η με προπονητή με μπλοκάκαι οπως ο Λίνεν πχ.
- Ναι καλά, τους χάλασε το μπλοκάκι του Σόλιντ, δεν θα τους χαλάσει αυτό του Λίνεν ; Μαλακίες, δε γίνεται να ακούς βλακίες απο τον κάθε βλάκα της κερκίδας. Κι εμείς τωρα αυτό κάνουμε, ρε συ, τους προπονητές κάνουμε λέμε.
- Οχι ρε, κουβέντα κάνουμε, όνειρα για το μέλλον, μπας και δούμε αξιοπρεπή μπάλλα.
- Η αξιοπρέπεια ειναι ενα στρογγυλό πράγμα, όπως η μπαλλίτσα. Πάει όπου νά ναι, δεν εχει γωνίες.
Και πιστευω στην τελική οτι ο Οττος ηταν αξιοπρεπής, παρά τα λάθη. Και τα παιδιά το πάλεψαν καλά.
Προσωπικά περιμένω βελτίωση στο ποδόσφαιρό μας, αλλα πρέπει να αλλάξουν μυαλά κι οι ομάδες, να εμπιστεύονται πιτσιρικάδες απο τις ακαδημίες αντι να χώνουν εκατομμύρια ευρά σε ξένες φίρμες.
- Να γίνουμε Ολλανδία δηλαδή ;
- Γιατι ; Σε χαλάει η παρουσία της Ολλανδίας γενικότερα τα τελευταία 15-20 χρόνια διεθνώς ;
- Οχι. Μια χαρά ειναι. Μακάρι να γίνουμε ετσι.
- Εβίβα ...
- Εβίβα μουντιάλ.

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Βγενό : οι μισοί δεν ήθελαν ...

Καλά, ειπες κε Βγενόπουλε οτι
"οι μισοί παράγοντες δεν ήθελαν να κερδίσουμε"

Οκ εκτός απο το οτι εισαι μέντιουμ και διάβασες τις σκέψεις τους, ενα άλλο δεν κατάλαβα :

Ποιοί μισοί ήταν ;
Απο τη μέση και κάτω ή το δεξί μισό τους ή το άλλο μισό ;
Ποιό μισό ήταν τελος πάντων ... ;

Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

Για τους οκτώ του Champions League

Απόψε θες δε θες,
ορίστε ο καναπές,
απόψε εχει Τσου-Λού,
του πράσινου λαού.

Απόψε θες δε θές,
ακύρωσε δουλειές,
θα παίζει το Τριφύλλι,
με κίτρινη τροπίλλη.

Απόψε θες δε θές,
ξεχνάμε ολα τα χθες,
η αρμάδα του Τεν Κάτε,
ορμάει, τραγουδάτε.

Απόψε θες δε θες,
με πείσμα και φωνές,
θα πάμε στους οκτώ,
με γλέντι και χορό.

Απόψε θες δε θες,
τον ύμνο, κάτσε πές,
ομάδα δεν είν' άλλη,
πιο πρώτη, πιο μεγάλη !

Ελα πάμε ρε Πανάθααααα :-)

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Αποκλειστικά...


Αυτό είναι το νέο γήπεδο της ΑΕΚ...
island


Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Καλόοο :)

Ατάκα φίλης :
Μιλούσαμε στο τηλέφωνο και της ειπα οτι ο τάδε κοινός φίλος ειχε πάει να δει την Ταού με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ.
Αυτη, άσχετη με τα αθλητικά, άκουσε Νταού και έμεινε εμβρόντητη στη σκέψη οτι μπορεί ο κοτζάμ Ολυμπιακός να έπαιξε μπάσκετ με ομάδα του Νταού Πεντέλης !!!!
Μπουαααχαχαχαχαχαχαχαααχ...

Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

Περιγραφές : ΠΑΟ-ΑΕΚ κλπ

Mόλις πήρε το ριμπάουντ ο Μπατίστ και πέτυχε καλάθι. Πάλι καλά.
Βλέπω το ματς ΠΑΟ-ΑΕΚ στο μπάσκετ ... να και ο Πέκοβιτς κάτι έκανε μόλις αλλα ο πρώην πράσινος Παπανικολάου με δύο τρίποντα μας κάνει ζημιά. Ανταποδίδει ο Μπατίστ, το σκόρ 75-74 στο δ' δεκάλεπτο.
Παραπατάει ο Πανάθας τελευταία ή μας μάθανε και δεν προσαρμοστήκαμε ;
Κουράστηκαν ή - ... φάουλ ρεεεε ... οκ το έδωσε - απλά η ομαδάρα έκανε τον κύκλο της ;
Μεγάλα ερωτήματα.

Χτές έκανα το λάθος να δω λιγάκι ποδόσφαιρο, ή μάλλον γαβρόσφαιρο. Το ίδιο έργο βλέπουμε, οπότε δεν ασχολούμαι. Πιο πολύ χάρηκα για την πρώτη νίκη του Θρασύβουλου εντός.

Πάμε πάλι στο μπασκετάκι, η κάμερα δείχνει μια όμορφη στην κερκίδα με κατι σκουλαρίκια σαν χούλα-χούπ. Βολές ο Μπατίστ. Το παλληκάρι έπαιξε καλά στη Σιέννα αλλα χάσαμε και κλάψψψ ... 77-74 το σκορ τωρα. Σούταρε μωρέεεε ... ελα ... το βαλε ! Τρίποντο ο Διαμαντριποντίδης 80-74.

Το όρθιο βουνό ο Τσέκος τι κάνει εκει στον πάγκο της ΑΕΚ ; ...άσχετο. Να και replay είδες η τιβι ; Τα replay παίζουν αργά, σαν στόπερ του Παναθηναϊκού στο ποδόσφαιρο. Εχεις την άνεση να τα θαυμάζεις. Απορώ ρε παιδί μου, πώς μπορεί ενας Σύλλογος να μην παραδειγματίζεται και στα άλλα αθλήματα απο το καλύτερό του.
Τι εφαρμόζει ο Γιαννακόπουλος στο μπάσκετ ;
Ε, κάτι ανάλογο να κάνουν και στο κλωτσόμπαλλο. Τόσο ζόρικο είναι ;
Οχι δεν θα θελα να ειμαι ο Αντωνίου.

Να τος πάλι ο Παπανικολάου, τι θέλαμε και τον διώξαμε ; Το 5ο του τρίποντο, 84-82 το σκορ.
Ζούμ στον Ομπράντοβιτς : Μασουλάει κάτι μικρό νευρικά.
Θα θελα να ειμαι Σπανουλιβίτσιους. Δηλαδη Γιασικεβίτσιους + Σπανούλης.
Καλοί παίκτες, καλά τα λεφτά που παίρνουν, παραείναι πολλά.

Κι άλλες όμορφες στην κερκίδα. Η ξανθιά λέει πολλά. Στο καπάκι η κάμερα δείχνει τον Χατζηβρέττα. Λες αυτον να λιγουρεύεται η κσανθιά ; Ωπ !!! Λήξη ! Σκόρ 86-82 νίκη ΠΑΟ.
Αντε γιούπι. Να χαρούμε λιγάκι.
Παραλίγο το ΑΕΚάκι ε ; Μπράβο τους.

Αλλάζω κανάλι να δώ λίγο μπάλλα, Αγέρα Τρίκαλης εναντίον Λάρ'σα στη Λάρ'σα κι εχει φάει γκόλ ο Μωριάς. Η Θεσσαλία προηγείται. Πολυ τονε συμπαθάω τον Αγέρα Τρίπολης του Μωριά.

Λοιπόν η σημερινή περιγραφή ηταν μια προσφορά του αποτριχωτικού μύτης Malaperde.
Ευχαριστούμε που μας παρακολουθήσατε, πάμε για το βραδινό ματς Δικέφαλου εναντίον Δικέφαλου, όχι δεν ειναι οικογενειακό δίτερμα. Ειναι ματς που αν δεν ερθει ισόπαλο θα αλλάξει την βαθμολογία.

...για την περιγραφή ...tzonakos

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Ο Θρύλος της Παρτιζάν ;

Ο Ολυμπιακός παίζει πόλο αυτες τις μέρες στο Βελιγράδι.
Εκει που γέλασα ειναι οτι το τουρνουά λέει ονομάζεται :
" Ο Θρύλος της Παρτιζάν " :)
Οπου Θρύλος και γάβροι ; Τελος πάντων χάσανε 13-14 απο την Παρτιζάν οι "θρύλοι".
Στο άλλο ματσάκιον η Βάσας νίκησε την Μπουντβάνσκα με 12-7.
Προτείνω να γίνεται εδω τουρνουά πόλο που θα ονομάζεται :
" Τριφύλλι - Καριοφύλλι "
...μιας και ο ΠΑΟ στο πόλο δεν τραβάει δυστυχώς αλλα η εμπειρία απο τέτοια ματς θα ειναι σούπερ.

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

Απο τότε που βγήκε η συγνώμη ...


Aπολογήθηκαν λέει κι είπαν δε θα το ξανακάνουν άλλη φορά και στο εξής θα ειναι εντάξει και θα παίξουν μπάλλα και θα δούμε πράματα και θάματα. Οτι πείτε, παιδιά, οτι πείτε !

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2008

Φοβηθήκαμαν !

Απο τη συνέντευξη των Αφων Αγγελόπουλων, κι ενός προπονητού μπάσκετ :

Εγινε μεγάλη προσπάθεια το καλοκαίρι [ ενω εμείς κάναμε μπάνια εσείς ψωνίζατε ] και το υλικό που έχουμε είναι από τα καλύτερα της Ευρώπης. [Γουάου ] Ο στόχος όπως πάντα, είναι η κατάκτηση των τριών τίτλων. [ Μόνο ; ] Δεν θα απογοητευτούμε φυσικά αν πάρουμε μόνο το πρωτάθλημα. [ Οπως ποδόσφαιρο, πρώτοι στο χωριό κι εφτάρες αλλού ]
Κάναμε όμως μεταγραφές, οι οποίες ταρακούνησαν ολόκληρο τον κόσμο.
[ Μιλάμε για βρίχτερ ολόκληρα ε ; ]
Συνεπώς, ο στόχος μας είναι να κατακτήσουμε τα πάντα".
[ Να ιδρύσετε και Ομιλο Σκοπευτών Γαύρων.]

"Οι φίλοι του Ολυμπιακού πήραν 9.000 διαρκείας, [ επι 233 ανα παιχνίδι ο καθένας, μας κάνει αυτο 2.097.000 βρισιές ανα αγώνα ] γεγονός που αποδεικνύει ότι θέλει να έρχεται στο γήπεδο και δεν θέλει η ομάδα να αγωνίζεται σε άδειες κερκίδες. [ Οπως στο βόλλεϊ πέρισι ] Με αυτόν τον τρόπο ουσιαστικά ο κόσμος περιφρουρεί το γήπεδο". [ Α, οκ, περιφρονεί διάβασα ]

Σε ερώτηση για το ιδιοκτησιακό καθεστώς της ΚΑΕ, απέφυγε να ανοίξει τα χαρτιά του: "Εδώ είμαστε για την παρουσίαση της φανέλας. [ Ποια ΚΑΕ, φανελάκια πουλάμε ]
Στο μέλλον όμως θα υπάρξουν εξελίξεις". [ Δηλαδή ; ]

O Γιώργος Αγγελόπουλος, είπε από την πλευρά του: "Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και κυρίως χωρίς επεισόδια. Είναι προφανές από τις μεταγραφές που πραγματοποιήσαμε ότι θέλουμε να κατακτήσουμε όλους τους τίτλους". [ Αδέρφια ειναι, μονοιασμένα καμάρια, μπράβο]

Ο κόουτς της Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ Παν. Γιαννάκης τόνισε: "Εχουμε ενισχυθεί σημαντικά και θέλουμε να φτιάξουμε μια ομάδα που θα μείνει στην κορυφή για χρόνια.
[ Πόσα ; ]
Με υπομονή και προσπάθεια [ και δίαιτα ] μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας και εύχομαι να έχουμε μια χρονιά χωρίς επεισόδια, [ εγκεφαλικά ; ] να παρουσιάσουμε καλό μπάσκετ και να κατακτήσουμε όσο περισσότερους τίτλους μπορούμε". [ Τρείς είπε τ' αφεντικό σου, κλαψιάρη ]

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

Δημοπρασία σέξι για Χορηγούς


Οι παίκτριες της γυνακείας ποδοσφαιρικής ομάδας Μεϊεντόρφερ της Γερμανίας αποφάσισαν να προσκαλέσουν χορηγούς με εναν τρόπο κάπως ανορθόδοξο αλλα ενδιαφέροντα.

Η ομάδα τους έχει ανάγκη απο σοβαρό χορηγό κι ετσι σκέφτηκαν να προτείνουν σε όποιον δώσει τα περισσότερα, να φωτογραφηθούν γι αυτόν μόνο με τα μπικίνι !
Κάπως ετσι δηλαδή :



Αναμένουμε το αποτέλεσμα. Δεν είμαστε κατά της προβολής καλλίγραμμων αθλητικών κορμιών και φυσικά αυτο που θα θαυμάσουμε ειναι η γράμμωση, το σχήμα, η φρεσκάδα, η ενέργεια, τα νιάτα, των αθλητριών. Αντε και στα δικά μας !
Οι φωτο ειναι απο την ιστοσελίδα τους.

υγ(αττι) : Να δω Γκούμα, Καραγκούνη, Σάλπι, Νεμπεγλέρα, Γκόγκιτς ( !!! ), Δέλλα, Μουσλίμοβιτς, Ογκουνσότο, Σωκρ. Κόκκαλη, Πατέρα, Αχ. Μπέο και μερικούς ακόμα ομορφάντρες σε αφίσα στο γήπεδο με μαγιό και σαγιονάρα .... μέχρι που θα γίνω σπόνσορας !

Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

Αρχισε το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου

Ξεκίνησε χθες με τους πρώτους αγώνες του το φετινό πρωτάθλημα της και αποκαλούμενης "ΣούπαΛήξ" . Ληγμένη σούπα και τα μυαλά στη βαθμολογία.
Μετά τα περσινά με τον CAS, παίζει να δούμε πάλι βαθμούς να χαρίζονται εκτός γηπέδου και ηθικούς πρωταθλητές και χαμένους και κουβέντα που μόνο αθλητισμός δεν ειναι.
Οπως και να χει, με βρόχα έβαλε τγία ο Olympiakosspor Pereabahtse στον Αστεράτο της Τριπολιτσάς.
Και ο Π-ανθρακικός ξέμεινε απο ανθρακικό κι έχασε μες στο σπίτι του απο τον Εργο με Τέλη.
Η ασπρόμαυρη μάχη έληξε με νίκη των φιλοξενούμενων Δικέφαλλων του βορρά που έριξαν δύο τεμάχια φαλλούς στον ΟΦΗττα.
Η αγωνία των οπαδών ανεβαίνει καθώς ούλοι αγχώνονται για το πόσους βαθμούληδες θα πάρει η ομάδα τους γι αυτό και το ενδιαφέρον θα στραφεί στα ματς κλειδιά, πχ. Πανιώνιος-Πανθρακικός αφου ειναι δεδομένο οτι και πάλι οι μεγάλοι θα τσιμπήσουν όσους βαθμούς πρέπει.
Το ματσάκιον ΑΕΚ-ΠΑΟ σήμερον θα δώσει τροφή για πολλή κουβέντα, ότι σκόρ και να ρθει.
Διψάμε ούλοι για προπονητηλίκι και μουροπούλημα ο ενας στον άλλο.

Αντε με το καλό καλή αρχή, καλη συνέχεια και καλό τέλος προπάντων.
Μπάλλα ειναι, ας τη διασκεδάσουμε για το καλό μας.

Σάββατο 30 Αυγούστου 2008

Απο δω κι απο κει

- Αντε, μας πρήξανε με το Τζιμπούρ. Για τσιμπούρια ψάχνω. Αφου δε θα φύγει.

- Την πέσανε σε λεωφορείο μΠΑΟΚτσήδων που πήγαινε Πειραιά. Θα τους περάσανε για ΟΦΗδες.

- Ετη 46 ειχε να μείνει η Ελλάς ( sic ) με 2 μόλις εκπροσώπους στας Ευρώπας πριν μπει καν Σεπτέμβρης !!! ΟΛΕ !

- Σαραβάκος επιτέλους. Εχω παίξει τέννις μαζί του μιά φορά. Να με θυμάται λες ;
Α ! Κι άλλη μια φορά πήγε να με δείρει αλλα τη φάπα για πλάκα του την ειχε ρίξει ο Λούπου
Εγω ήμουν απο πίσω και νόμισε πως τον βάρεσα εγω. ( Αεροδρόμιο Ρόδου, 1990 ).
Μεγάλε εγω ειμαι πάρε με στην ΠΑΕ αν θέλουν σκιτσογράφο.

- Ο Ολυμπιακός στην Superleague Formula γκαζώνει και τρέχει. Οι άλλοι με πατίνι.

- Αλλα κληρώθηκε με την ομάδα που παίζει λόγω fair play ! H ομάδα του unfair απέναντι στην ... fair !!!! ... this is a world record ! Olympiakos rulez !

- Ρε σεις ... πόσα μα ΠΟΣΑ έχουνε δώσει για μεταγραφές φέτος το σύνολο οι ΠΑΕ μας ;;;; ολε !
Για κάν'τε μια σούμα. Οκ δεν θα τρομάξω !

- Μια ΖΕΝΙΤ κέρδισε κάποια Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ ! Ε ; Ελα ; Ε πώς ;;;

- Μπάσκετ : Ενας τύπος ονόματι Καβαλάουσκας πήγε στην Καβάλα.
Δηλαδη αν λεγόταν Βαζελάουσκας θα ερχόταν στον Παναθηναϊκό ;

Εβίβεςςςς !!!

Κυριακή 24 Αυγούστου 2008

"Δεν μιλάμε με νεκρούς"

Τρίτη 19 Αυγούστου 2008

Nτιόγο ξαναέλα

Ο Ντιόγο έρχεται, ο Ντιόγο φτάνει,
πήγαν στ' αεροδρόμιο 6-8 τσιγγάνοι,
κατα πώς τον είδανε δεν ήταν τόσο μαύρος,
είπε όμως αργότερα οτι ειναι γαύρος !
Δύο μήνες τώρα τα ίδια και τα ίδια,
έρχεται δεν-έρχεται μας πρήξανε τα @@
Ηρθε όμως σήμερα, βάζελοι κακοί,
και θα δείτε όλοι σας ποιά ειναι η συνταγή,
για γκολ κι επιτυχίες,
τέρμα πια το δούλεμα και οι κακοτυχίες.
Οτι του 'πανε να πει το είπε μια χαρά,
"ειμαι γαύρος" έλεγε παιδί του Πειραιά,
θα πάρω πρωταθλήματα, θα με λέτε μάγκα,
καθαρά και ξάστερα και χωρίς παράγκα.
Οπως του πε ο αφεντικός, ο Σώκρατες ο Μπίγκ,
δεν πειράζει που δεν εχει φέτος Τσάμπιονς Λίγκ.
Αντε, καλορίζικος και μετριοπαθής,
ετσι πρέπει φίλε μου και άκου να χαρείς,
το γράφει κι η φυλλάδα μας,
ο "Πρωταθλητής".

.... ω μάη γκώντ μα πόσο παραμύθι !!!

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2008

Να κάνουμε χώρο στον καναπέ ;


Αντε να δούμε τι θα κάνει ο Οσου-Φου-Πού απόψε στην Chelsea.
Αν τα καταφέρει θα χαρούμε.
Αν όχι πάλι θα χαρούμε. Θα έχουμε παρέα στον καναπέ.
Καλή επιτυχία λοιπόν, α και το νού σας μη σπάσει κανα ρεκόρ απο Γιουβέντους ε ;
Κάνω χώρο καλού κακού και κάθομαι να δώ γάβρο, απίστευτο αλλα τι να κάνωμεν ;

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Ουρλιαχτάαα όχι απο τα άλλα ρε...

Εχετε παρακολουθήσει στο γήπεδο εναν ζωντανό αγώνα τέννις ;
Τότε θα έχετε ακούσει συχνά κάποιες κραυγές απο παίκτες / παίκτριες την ώρα του αγώνα, πάνω στην ένταση.
Ενα κοριτσάκι 9 ετών αποβλήθηκε απο τον σύλλογό της του τέννις επειδή ειχε την μανία να μιμείται την Μαρία Σαράποβα στις κινήσεις αλλα ειδικότερα στις κραυγές !
Οταν διαμαρτυρήθηκαν συμπαίκτριες οτι το κάνει επίτηδες για να σπάει τα νεύρα των άλλων, την απέβαλλαν. Μοναδικός όρος για την επιστροφή της, να το βουλώσει !
Πώς λέμε ΣΚΑΣΕΕΕΕΕ !!! ...έτσι.

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

Στατιστικά μπλόγκ, θενκ γιου παοκτσήδες !


Ρε σείς εχω πάθει πλλλλάκα όποτε βάζει θεματάκι ο Στάθης !
Εκει που το ταπεινό μπλογκάκι έχει ενα μέσο όρο περίπου 33 επισκέψεις την ημέρα, όταν εχει θέμα περι ΠΑΟΚ ειδικά με βίντεο εκτοξεύεται ! Πλλλάκα με κάνετε ;
Ειναι τρελοί οι ΠΑΟΚτζήδες !!!
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.