Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Οπαδοί. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Οπαδοί. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Αμοιρο μπάσκετ ...

Τιμωρία 9 αγωνιστικών επιβλήθηκε στον Ολυμπιακό που θα πρέπει να αγωνιστεί στη νεα σεζόν χωρίς θεατές εντός εδρας για 9 αγώνες. Ενα χρηματικό πρόστιμο της τάξης των 110.000 ευρώ ειναι μικρό αν αναλογιστεί κανείς την κόλαση του ΣΕΦ που σαφώς έγινε μετά απο την κόλαση μιας Ριζούπολης όπου και οι όποιες ποινές έπεσαν τότε δεν ηταν αρκετές για να συνετιστούν κάποιοι απερίσκεπτοι οπαδοί.
Η τιμωρία θα ηταν σωστή αν ειχαν αφαιρεθεί εστω και 2 βαθμοί απο την ομάδα μπάσκετ του Πειραιά και γι ανα ειμαι δίκαιος, θα πρέπει το ίδιο να πω και αν τυχόν επαναληφθεί ενα τέτοιο ντροπιαστικό σκηνικό οπουδήποτε αλλού.
Ας αφαιρεθούν βαθμοί να δούμε πόσο θα πονέσει, γιατι πολυ φοβάμαι οτι αν ασκήσουν έφεση, θα μειωθεί η ποινή των 9 αγωνιστικών σε 5 κι ουτε γάτα ουτε ζημιά. Πάλι θα πάνε μεσα στο ΣΕΦ οι ίδιοι και θα τρομοκρατούν όποιον δεν γουστάρουν. Αυτο δεν ειναι τίποτα που εχει σχέση με αθλητισμό, αλλα καθαρή τρομοκρατία, άρα έγκλημα που ξεφεύγει πια απο τις δικαιοδοσίες της αθλητικής δικαιοσύνης και πάει στην ποινική/αστική δικαιοσύνη. Πρέπει οι υπόλοιποι αλλα και το άθλημα, να προστατευτεί απο βάνδαλους.


Στο Μουντομπάσκετ της Τουρκίας, αγωνίζεται μια χαρά ο κύριος Κρστσιτς και ο Μίλος Τεόντοσιτς φυσικά, όπως κι ο Φώτσης και ο Σοφοκλής. Το να βλέπω να αγωνίζεται άνθρωπος που πέταξε καρέκλα σε αντίπαλο αθλητή με κάνει κι εχω αναγούλα.

* Μόλις ειδα στην τιβι εξώφυλλα αθλητικών φυλλάδωνφίλα προσκείμενων στο λιμάνι ... καλεί τους οπαδούς να μην φύγουν απο το ΣΕΦ, δηλαδη τι ; Να πάνε απ' εξω και να κάνουν φασαρία ; Δεν θα έπρεπε να διωχθεί ως υποκινητής επεισοδίων ο συντάκτης της εφημερίδας κι οι ιδιοκτήτες της ; Αν γίνει χαμός τον Οκτώβριο στο ΣΕΦ, ποιός θα θυμάται τι γράφουν σήμερα οι εφημερίδες 'Πρωταθλητής' και άλλες ;

Με αυτά και με κείνα σήμερα η εθνική ομάδα παίζει με την Ισπανία το βράδι σε εναν αγώνα όπου επιβάλλεται να μεταμορφωθεί εν μία νυκτί στην λιονταρίσια ψυχή που ξέραμε και με φρεσκάδα και φαντασία να βγει στο γήπεδο να νικήσει.
Αν όχι, με την επιστροφή τους εδω θα προστεθούν και οι παίκτες της εθνικής στο αιώνιο μπάχαλο της αντιπαλότητας κόκκινων - πράσινων που το μόνο που κάνει ειναι να καταστρέφει το μπάσκετ.

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Ελλας Ευρώπη

Η νίκη με το ίδιο σκόρ εκτός έδρας επι της Ρόμα ειναι μιά απο τις μεγάλες ευρωπαϊκές βραδιές, ελληνικές βραδιές δόξας. Πραγματικά μεθύσαμε απο τον θρίαμβο. Εξαιρετικά ώριμο παιχνίδι, σωστό και δυνατό αν και δεν πιστεύω οτι ηταν δίκαιες ολες αυτες οι κίτρινες κάρτες.  Οι Ιταλοί παρουσιάστηκαν νωθροί στο α' ημίχρονο και χτυπήθηκαν μεσα σε ενα εξάλεπτο, ετσι στο β' ημίχρονο έπρεπε να πετύχουν άλλα 4 γκολ για να προκριθούν.
Πώς να μην εισαι περήφανος για τέτοιες εμφανίσεις ;
Πάνε περίπατο οι ταπεινωτικές ήττες στο ελληνικό πρωτάθλημα, αν και δεν με ενδιαφέρει και πολυ αν θα το πάρει ο Παναθηναϊκός, για μενα η ομάδα εχει κάνει το καθήκον της και θα συνεχίσει να το κάνει όσο μπορεί και γι αυτο θα χειροκροτήσω και θα τραγουδήσω, σε ολα μαζι, στις νίκες και στις ήττες !
Η ομάδα μπάσκετ δεν κατάφερε να προκριθεί στην Ευρωλίγκα, πράγμα αναμενόμενο με βάση την εικόνα της τον τελευταίο καιρό. Δεν πειράζει, αυτη η ομάδα μας εχει κάνει περήφανους και θα συνεχίσει να το κάνει και θα είμαστε εκει μαζί της πάντα.
Στον αντίποδα, ο αιώνιος αντίπαλος κέρδισε το Κύπελλο Μπάσκετ με καλή απόδοση και οσα χρειαζόταν για να κερδίσει αλλα στο ποδόσφαιρο δεν περπατάει καλά.
Στο ματς για το Τσάμπιονς Λιγκ με την Μπορντό έχασε 0-1 και κινδυνεύει να χάσει και την έδρα αφου ειναι υπότροπος στην UEFA και αναμένεται βαριά τιμωρία. Μπορει να φτάσει μεχρι και σε αποκλεισμό απο τις ευρωπαϊκες διοργανώσεις ! Τους αξίζει.  Μετά θα θέλουν να ειναι πρώτοι στο χωριό μόνο, οπως πάντα ήθελαν για να μειώνεται η ευρωπαϊκή αξία των υπόλοιπων ελληνικών συλλόγων. Κοντόφθαλμη λογική. Ας μείνουν χωρίς εδρα τωρα και ας μάθουν όλοι να φέρονται ως φίλαθλοι καιοχι ως τρομοκράτες.

Η ελληνική παρουσία στην Ευρώπη δεν ειναι μόνο αυτοί οι δύο σύλλογοι, μην ξεχνάμε και άλλους και σε διάφορα αθλήματα, απλά υποτίθεται οτι οι περισσότεροι συμπαθούν τους πράσινους, τους κόκκινους και τους δυο δικέφαλους. Εγω απλά δεν συμπαθώ τους ανεγκέφαλους.

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Μία σου και μία μου

Ισοπαλία εσυ, ισοπαλία κι εγω.
Να μη μείνεις παραπονεμένος.
Μετά μη λέει κανείς οτι φταίνε οι παράγκες.
Καλα, μπορεί και να φταίνε δε λέω, μα ξέρω οτι ειδικά οταν ο άλλος εχει σκοντάψει κι εσυ εχεις ματς στην έδρα σου, πάς και το καθαρίζεις, δεν υπάρχουν δικαιολογίες.
Τον Μάϊο να μην κλαίνει οι γνωστοί γκρινιάρηδες οπαδοί οτι ηταν ζημιά η ήττα πχ στο ντέρμπι του Απριλίου, γιατι μπορεί οι μείον 2 βαθμοί του Νοεμβρίου να ειναι το ίδιο καθοριστικοί.
Ξεχνάνε ρε παιδί μου, ξεχνάνε οι οπαδοί, πού να θυμούνται τώρα τον Νοέμβρη του 2009 τι ειχε γίνει, ξεχνάνε, θυμούνται μόνο τα πρόσφατα, κατα τα άλλα όμως εξακολουθούν να ειναι ειδήμονες του ποδοσφαίρου.
Ειναι οι ίδιοι ειδήμονες που πανηγύρισαν την πρόκριση της εθνικής στο Μουντιάλ, αλλα πολύ εύκολα θα μουτζώσουν τον Τζιώλη, παρεμπιπτόντως ο Τζιώλης θα πάει Μουντιάλ αλλα δεν παίζει στην ομάδα του, και αυτο μπερδεύει μερικούς "παναθηναϊκάρες".
Οι ίδιοι με την κοντή μνήμη θα μουτζώσουν το ίδιο εύκολα και τον Οτο αν φάει τριάρες.
Και μετά θα λένε "να φύγει".
Οι ίδιοι καβλώνουν μόνο με τα ντέρμπι και δεν παρακολουθούν κανένα άλλο άθλημα παρα μόνο αν μάθουν οτι κέρδισε η ομάδα τους τον αιώνιο αντίπαλο.
Ομως δεν θα θυμούνται τις ισοπαλίες με Καβάλα, Αστέρα, Γιάννενα, κλπ κλπ
Ξεχνάνε ρε παιδι μου, ξεχνάνε.

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Είπε κι ο Λάζαρος

Ενα απο τα πιο συμπαθή παιδιά του ελληνικού μπάσκετ ηταν καλεσμένος χθες σε αθλητική εκπομπή του Βασίλη Σκουντή που ειχε θέμα σχεδόν αποκλειστικά τον αποψινό Τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας μπάσκετ Ανδρών 2008-09 στο Ελληνικό.
Ειπε για πολλά και διάφορα, για το μπάσκετ σε Ιταλία, Ισπανία, για την πορεία της Εθνική Ομάδας, για συμπαίκτες του, για προπονητές, μιλώντας σαν παίκτης αλλα και με την ιδιότητα του προέδρου του ΠΣΑΚ ( Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμοιβομένων Καλαθοσφαιριστών ).
Είπε πόσο γιορτή είναι το μπάσκετ σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και πόσο εκεί προσπαθούν να διδαχθούν απο το ελληνικό μπάσκετ.
Οταν έμαθαν οτι ο Τελικός εδω θα γίνει σε γήπεδο 12.000 θέσεων αλλα με παρουσία 1.500 ατόμων λόγω ανικανότητας της Αστυνομίας να ελέγξει τυχόν επεισόδια αντίπαλων οπαδών, κουνούσαν το κεφάλι με απογοήτευση.
Πόσο ξεφτίλα εισαι έλληνα κάφρε οπαδέ που πάς στο γήπεδο για πόλεμο ;
Πόσο ανεπαρκής εισαι Ομοσπονδία Μπάσκετ ;
Πόσο ανίκανη εισαι Αστυνομία ;

Οποτε πάω γήπεδο μπάσκετ ή βόλλεϊ βλέπω μερικούς νεαρούς που δεν παρακολουθούν και πολύ το παιχνίδι εντός γηπέδου. Το μάτι τους κοιτάει προς την κερκίδα, μην τυχόν και φανεί κανας περίεργος που μοιάζει με γάβρο ή κατι άλλο μη Παναθηναϊκό και μπορέσουν να του την πέσουν. Οι περισσότεροι καπνίζουν μεσα στο κλειστό γήπεδο παρ' οτι απαγορεύεται, που σημαίνει οτι δεν σέβονται ουτε καν τους ίδιους τους παίκτες της δικής τους ομάδας.
Γι αυτούς το γήπεδο είναι διασκέδαση μόνο αν υπάρχει ένταση, αλλιώς ξενερώνουν.
Εγω λέω να πάνε να αυνανιστούν, να ξεδώσουν τα παλληκάρια.
Για κάτι τέτοιους, δεν μπορώ να πάω να παρακολουθήσω τον Τελικό Κυπέλλου Μπάσκετ.
Ουτε εγω, ούτε χιλιάδες άλλοι απλοί φίλαθλοι.
Για κάτι τέτοιους, δεν μπορώ να εχω την ευκαιρία να φιλοξενήσω φίλους αντίπαλης ομάδας στο γήπεδό μας.
Κάτι τέτοιοι υπάρχουν κάτω απο το κάλυμμα διαφόρων Συλλόγων.
Εχουν τόση ανάγκη να επιβληθούν στους "άλλους" και τόση ανάγκη να είναι κυρίαρχοι νιώθοντας οτι είναι "μαχητές" υπέρ της δικής τους ομάδας που εκτός απο λάθος, ειναι και επικίνδυνοι.
Εμείς θα χαρούμε μπάσκετ, όποιος και να κερδίσει θα χειροκροτήσουμε μπροστά σε μία τηλεόραση.
Και αυτοί, θα κανονίσουν κάπου αλλού να πλακωθούν θεωρώντας ύψιστη τιμή να σπάς γήπεδα, να πετάς αντικείμενα μεσα και πάνω σε άλλους ανθρώπους, ακόμα και να καμαρώνεις μετά οτι έσπασες ενα κεφάλι αντίπαλου.
Ολοι ξεχνάνε να δούν τον απέναντι σαν φίλαθλο και αντι για τραγούδια ξεστομίζουν βρισιές που δεν τους τιμούν.

Η μόνη λύση ειναι να πάρουν το θέμα στα χέρια τους οι ίδιες οι ομάδες.
Οταν θα ακούγεται η παραμικρή βρισιά, οταν καπνίζουν στις κερκίδες, οταν πετούν εστώ και χαρτάκια, να διακόπτεται το παιχνίδι και να μην ξαναρχίζει αν δεν βγεί έξω ο ΜΑΛΑΚΑΣ που το έκανε.

Ας το πάρουν χαμπάρι τα κωλόπαιδα, εμείς πάμε γήπεδο για να χαρούμε την ομάδα μας, να χειροκροτήσουμε, να τραγουδήσουμε, να δούμε το παιχνίδι και να χαρούμε το άθλημα.
Δεν εχουν κανένα δικαίωμα να μας το στερούν αυτο κάτι γιοί πουτάνας. Απο όποια ομάδα κι αν είναι.
Αντε στο διάολο λοιπόν κωλόπαιδα και μην ξαναπατήσετε. Δεν σας θέλω, είστε λάθος.

Συγνώμη για την γλώσσα στο τέλος, δεν ειναι του χαρακτήρα μου, αλλα μόνο ετσι ίσως καταλάβουν τα καφράκια πάσης ομάδος.

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Οταν καίγεται ο κώλος σου,δεν καις πανό.

Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική των οργανομένων οπαδών.Σε ένα σημείο που η ομάδα τους αρχίζει και βρίσκει εναν ρυθμό,αρχίζουν και καίνε πανό.Για ποιον λόγο.Δεν υπάρχουν καν αντίπαλοι οπαδοί για να το δούν.Γιατι αυτοί που θα το είδαν απο την τηλεόραση θα γελούσαν.Και εκτός του ρυθμού,έκαναν και καθυστέρηση.Τα λεπτά που χάνονται στην διακοπή κάποιου αγώνα ποτε δεν αναπληρώνονται στις καθυστερήσεις.

Θα ήθελα να αναφέρω και μια αλλη γελοιότητα που έχουμε αποκτήσει.Τα λέϊζερ.Τα είχαμε τοσο καιρό στο μπάσκετ και τα φέραμε και στο ποδόσφαιρο.Πιστεύουν αυτοί που τα χρησημοποιούν,οτι βοηθούν την ομάδα με αυτό?Εγω θα έλεγα οτι μας κάνουν ρεζίλι.Τα είχαν και σε παιχνίδι Τσάμπιονς Λιγκ.Ωραίο Ευρωπαικό προφίλ.Γαύρικα κόλπα ειναι αυτα.
Ας αφήσουν την ομάδα να κάνει οτι μπορεί απο μόνη της στο χορτάρι.Τίποτα απο τα παραπάνω δεν μας χρειάζεται.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.