Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Λάρισα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Λάρισα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

ΠΑΟΚ ΛΑΡΙΣΑ 1-0: Ο χειρότερος ΠΑΟΚ πήρε το τρίποντο!



Νομίζω ο τίτλος τα λέει όλα! Όπως και πέρσι έτσι και φέτος νικήσαμε την Λάρισα με την ψυχή στο στόμα! Η Λάρισα μπορώ να πω ήταν καλύτερη αν και η μόνη ευκαιρία που ουσιαστικά μπορούσε να βάλει γκολ ήταν στο 3' λεπτο με το σουτ του Σαρμιέντο που έβγαλε εντυπωσιακά ο Χαλκιάς! Πιστεύω ότι δικαιούταν το Χ αλλά ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι δίκαιο?!

Εμείς παίξαμε το χειρότερο μας παιχνίδι! Όχι μόνο αυτό αλλά τραυματίστηκε και ο Μουσλι και έχουμε μεγάλο πρόβλημα! Καλύτερος όλων μακράν ο Βερόν αλλά και ο Μπακαγιόκο που του βγάζουμε το καπέλο παρά τις γκρίνιες που είχαν ακουστεί το καλοκαίρι! Στη μια φάση που έπρεπε "πυροβόλησε εξ'επαφής" και σκότωσε το βυσσινί αλογάκι! Και κάπως έτσι αυτό το σουκου νικήσαμε την Λάρισα σε μπασκετ και ποδόσφαιρο.

Το μόνο που έχω να πω από τα παραθλητικά είναι το σύνθημα που ακούστηκε στο τέλος..

ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ!

Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Γκόλ στο 94' και διαιτησία

Λάρισα - ΟΦΗ : 4-3 και Αρης - Ηρακλής : 1-0
Και τα δύο ματς με γκόλ στο τέλος των καθυστερήσεων !
Ειδικά στη Λάρισα, ο ΟΦΗ έδειχνε οτι αυτο το ματς δεν χανόταν γι αυτον, αλλα η μπάλλα κάνει παιχνίδια μεχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο.
Eνα μάθημα για όλους, οτι το παιχνίδι τελειώνει οταν σφυρίξει ο διαιτητής.
Βέβαια θα μιλάγαμε για κάτι άλλο τωρα αν δεν ακυρωνόταν ενα ακομα γκολ του ΟΦΗ.
Λάθος του διαιτητή και μιλάμε εδω για αλλοίωση αποτελέσματος, κρίμα για τον ΟΦΗ.
Μακάρι να έχουμε πολλά παιχνίδια με τόσο συγκλονιστική εξέλιξη του σκορ και πολλά γκολ.
Μακάρι να εχουμε διαιτησίες χωρίς κραυγαλέα λάθη.
Ο κ. Βατσινάς της ΠΑΕ ΟΦΗ δήλωσε "αισθάνομαι την ανάγκη να ζητήσω συγνώμη που παίζουμε σε αυτο το πρωτάθλημα" !!! Αφησε υπονοούμενα για την διαιτησία.
Το άλλο ματς δεν μου άρεσε, δεν παίχτηκε καμμια μπάλλα αξιώσεων ουτε απο τον Ηρακλή, ούτε απο τον Αρη. Ο Ηρα πήγαινε για την ισοπαλία, αλλα ηταν κι αυτός θύμα των καθυστερήσεων.
Ο Αρης ηταν λίγο καλύτερος, δίκαιο το αποτέλεσμα.

Και λιγα λόγια για την διαιτησία :
Το να γίνονται λάθη το δέχομαι σε ενα βαθμό.
Το να αλλοιώνεται αποτέλεσμα, όχι.
Ας βάλουν οθόνη να βλέπουν replay δεν ξέρω τι θα κάνουν αλλα ειναι μ*λ*kίa να δίνουν οι διαιτητές μετά, δικαίωμα στον καθένα να μιλάει για παράγκες, συνεννοημένα αποτελέσματα και άλλες διαπλοκές.
Αν σήμερα ακυρωθεί κακώς ενα γκολ του Ολυμπιακού ή της ΑΕΚ στο ντέρμπι, τι θα λένε μετά για εβδομάδες ολόκληρες, τόσο οι φίλαθλοι, όσο και οι φυλλάδες ; Θα βρίζουν τον Βασσάρα ;
Και λοιπόν ; Η ωφελημένη ομάδα θα πάρει βαθμούς και μετά ;
ΘΑ τρέχει στα CAS ; Ωραία πράματα ! Καθαρή μπάλλα, ευχαριστούμε.

Μωρε καλά κάνω και παίζω τέννις :)

Σάββατο 1 Μαρτίου 2008

Παναθρηναϊκός-Μαρούλι 89-93

Μάλιστα !!! Ο Παναθηναϊκός έχασε για το πρωτάθλημα και αυτό δεν είναι η είδηση.
Είδηση είναι οτι δέχθηκε 93 πόντους μέσα στην έδρα του απο μια ομάδα που φέτος δεν έδειξε πολλά, ωστόσο αγωνίστηκε πολύ διαβασμένη και ήξερε να εκμεταλλευτεί την πρόσφατη ζαλάδα του Παναθηναϊκού που μετά την νίκη εκτός έδρας επι του Ολυμπιακού πελαγοδρομούσε σε όλα τα ματς.
Μόνο τους 8 συνεχόμενους πόντους που δέχθηκε σε κάποια στιγμή του αγώνα ο Παναθηναϊκός μέσα απο την ρακέτα όπου φυσιολογικά θα έπρεπε να δεσπόζει ενας σέντερ, δείχνουν τον τέλειο χαρακτήρα που έδειξε το Μαρούσι απέναντι στον Παναθηναϊκό.
Ο Ομπράντοβιτς αναγκάστηκε να πάρει τον Πρκάτσιν για ψηλό αλλα απέδειξε οτι δεν ξέρει τι να τους κάνει, παίκτες με ύψος πάνω απο 2,07.
Συγχαρητήρια στο Μαρούσι και σε όλες τις ομάδες του φετινού πρωταθλήματος της Α1 που έχουν αποδείξει οτι δίκαια το μπάσκετ μπορεί να θεωρείται εθνικό σπορ απέναντι σε κάτι που το λένε ποδόσφαιρο και μάλιστα είχαν την υπεροψία να το βαφτίσουν και "Σούπερ-" Λίγκα ! ( Εδω γελάνε )

Επιβεβαίωση αυτών ηταν και το ματς στο ΣΕΦ όπου η Ολύμπια Λάρισας λαχτάρησε τον Ολυμπιακό και τελικά υπέκυψε με 65-61. Επαιξαν χωρίς φόβο και με δύναμη απέναντι στον Ολυμπιακό σαν να ηταν μιά απ τις καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος.
Μιά μέρα θέλω να δω στις τρείς πρώτες θέσεις της Α1 το Μαρούσι, την Ολύμπια Λάρισας και το Αιγάλεω.
Καληνύχτα κύριοι με τα αστρονομικά μπάτζετ, οι ομάδες δεν γίνονται ετσι.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.