Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Euro2008. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Euro2008. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

Euro2008

Η Ισπανία νέα πρωταθλήτρια Ευρώπης, διαδέχθηκε στον θρόνο την Ελλάδα.
Αυτο το πρωτάθλημα μου άφησε μια γεύση ουδέτερη. Ειδα ομάδες καλές, πολυ καλές, να μην φτάνουν στον τελικό.
Ειδα οτι οι 4 πρώτες άξιζαν κάθε μία χωριστά το τρόπαιο και παρά την τεχνική ανωτερότητα των Γερμανών, αυτο κατέληξε στους Ισπανούς.
Για την Ελλάδα θέλω να πώ μόνο οτι χάρηκα που ειδα να παίζει αλλα περίμενα δύο ισοπαλίες τουλάχιστον. Δεν πειράζεμ χειροκροτούμε πάλι.
Μου φαίνεται οτι δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος.
Η Ολλανδία ηταν η ομάδα που μου άρεσε πιο πολυ αλλα εντυπωσίασαν η Ρωσία και η Τουρκία. Πραγματικά καλές ομάδες. Οποια κι αν το ειχε πάρει απο αυτές θα λέγαμε οτι το άξιζε.
Συμπέρασμα, η τεχνική δεμένη με το πάθος, την φρεσκάδα και την ευελιξία ειναι μια συνταγή επιτυχίας για το Euro. Στόχος των ομάδων να καταφέρουν αυτον τον συνδυασμό.
Στόχος των προπονητών να πετύχουν την καλή χημεία.
Μπορώ να πω οτι σαν φίλαθλο με ικανοποίησε σε ενα βαθμό το φετινο Euro, όχι όμως και οτι με ξετρέλλανε. Απορώ βέβαια τι θα λέγαμε αν η Ελλάδα ειχε πάει καλά ;

Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

Mπράβο οι Τούρκοι !

Ποιός το περίμενε ; Η Τουρκία στον ημιτελικό με αντίπαλους τους φίλους τους τους Γερμανούς.
Μα δεν ειναι τόσο αυτο η έκπληξη αλλα τα δυο τελευταία ματς τα ανέτρεψε εντυπωσιακά !
Το προηγούμενο ανέτρεψε μεσα σε 20 λεπτά το 0-2 απο την Τσεχία σε 3-2 υπέρ της και χθές μας τρέλαναν πάλι οταν δέχθηκαν γκολ στο 119' της παράτασης και ισοφάρισαν στο 122' !
Αυτο ηταν και σφαίρα στην ψυχολογία των αντίπαλων Κροατών που πήγαν στα πέναλτι χωρίς καλή διάθεση κι ετσι αστόχησαν σε τρία απο αυτά και αποκλείστηκαν.
Αυτον τον Φατιχ Τερίμ όσο δεν τον πάω, τόσο πρέπει να τον παραδεχτώ που εχει περάσει πάθος στους παίκτες του και δεν καταλαβαίνουν τίποτα, θα έπαιζαν με οποιοδήποτε αντίπαλο ετσι ακριβώς !
Λές να ειναι η χρονιά της Τουρκίας φέτος ;

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Euro2008 η επόμενη μερα.

Μετά Χριστόν προφήτης δεν θέλω να μαι, κι αυτες τις μέρες άφησα να κυλήσει το Euro αντι να κάθομαι να το αναλύω σαν αυτούς τους απίθανους στην τηλεόραση.
Καμάρωσα που τους έβλεπα να παίζουν, τόσο με τη Σουηδία όσο και με τη Ρωσία.
Οχι για την φοβερή τους μπάλλα αλλα επειδή μια πρωταθλήτρια Ευρώπης τη σέβεσαι όπως και να χει. Καλά θα ήταν να έπαιζε εστω και 10% καλύτερα. Τωρα μπορεί να γράφαμε για το αν θα πάει στον ημιτελικό.
Οπως αξίζουν τα μπράβο στον Ρεχάγκελ και τους παίκτες για τον άθλο του 2004, ετσι πρέπει και τώρα να πέσει η ευθύνη στους ίδιους. Οπως ο πρόεδρος της ΕΠΟ καρπώθηκε την επιτυχία τότε, ετσι θα πρέπει να του αποδωθεί και το μερίδιο ευθύνης του τώρα.
- Ρεχάγκελ : Ελάχιστη ανανέωση και ελάχιστη φρεσκάδα. Δεν ενέπνευσε πάθος φέτος.
- Παίκτες : Απροετοίμαστοι και ελαφρώς απρόθυμοι να ζοριστούν παραπάνω με ελάχιστες εξαιρέσεις.
- Γκαγκά : Εχει φτιάξει ενα πρωτάθλημα για γέλια και για κλάμματα. Μόνο ελαφρυντικό το οτι αρκετοί παίκτες της εθνικής αγωνίζονται στο εξωτερικό.

Αυτο που μου μένει ειναι μίγμα χαράς με απογοήτευση και πίκρα μαζί. Περίεργο συναίσθημα.
Χαρά που ειδα να αγωνίζεται ξανά η πρωταθλήτρια. Απογοήτευση για την απόδοση, πίκρα για τα αποτελέσματα. Τρείς ήττες με ενα μόνο γκολ ενεργητικό. Αποκλεισμός σχεδόν διασυρμός.
Τι να πώ ; Οτι δεν πειράζει ; ...καλά οκ δεν πειράζει δεν θα πεθάνουμε κιόλας.
Ο Ολυμπιακός και το Αιγάλεω να κερδίζει ....
Τώρα πίσω στα δικά μας, με διάθεση για ποδόσφαιρο ανύπαρκτη, όσο και το μυαλό του Νικοπολίδη δηλαδή. Που βγαίνει αμέσως να δηλώσει πως φεύγει απο την εθνική έχοντας μαζι του και ποιόν ; Τον Αντζα ! Καλά που δεν ηταν και ο Στολτίδης που αρνήθηκε το κάλεσμα και δεν τιμωρήθηκε ! Κύριοι στο καλό. Στην ομάδα σας, και μη μας ζαλίζετε άλλο.
Καλά, ετσι και αλλιώς σε άλλα αθλήματα θα στρεφόταν ο κόσμος και καλά θα κάνει.
Η βαρβατίλα φέτος δεν θα ξεχυθεί στους δρόμους να φωνάζει "τους γ...σαμε". Πάλι καλά.
Το έναυσμα για σοβαρότητα, ταπεινότητα, αξιοπρέπεια πρέπει να δοθεί όχι απο Γκαγκάτσηδες αλλα απο αθλητές λιγομίλητους και ουσιαστικούς.
Καμμία ανάλυση τηλεοπτική δεν θα μου πει τίποτα απολύτως, αφου δεν ενδιαφέρονται για μενα, τον φίλαθλο.
Το ειχα πει και τοτε, το λέω και τώρα :
Πριν απο επιτυχίες πρέπει να μαστε έτοιμοι για την επόμενη μέρα, και μετά απο αποτυχίες, να είμαστε το ίδιο σοβαροί όπως οταν πετύχαμε και πανηγυρίζαμε θέλοντας να απολαύσουμε την κορυφή. Μα το δύσκολο δεν ειναι τόσο το να πας στην κορυφή, αλλα το να μείνεις και μάλιστα έχοντας καθολική αναγνώριση απο τους άλλους που συνολικά εχουν να επιδείξουν πολλές παραπάνω επιτυχίες.
Γι αυτο και δεν γκρινιάζω, αλλα χειροκροτώ, με κείνο όμως το μίγμα συναισθημάτων, νιώθω σαν να βλέπω όνειρο. Υπήρχε, δεν υπάρχει.
Καλημερα σας κυρίες και κύριοι.

Σάββατο 14 Ιουνίου 2008

Πειρατικό ναυάγισε...


Σαλτζμπουργκ (του ανταποκριτού μας)
Πειρατικό μπρίκι ναυάγησε ανοιχτά του Σάλτζμπουργκ στα γλυκά νερά του ποταμού Salzach, μετά από σύγκρουση με Ρωσική φρεγάτα. Οι πληροφορίες μας μέχρι στιγμής αναφέρουν ότι μόνος διασωθείς από το 23μελές πλήρωμά ήταν ένα μικρό ναυτάκι ονόματι Βασίλης Τοροσίδης. Ο Γερμανός Καπετάνιος και ο Έλληνας βοηθός του αγνοούνται. Ήταν το ίδιο μπρίκι που 4 χρόνια πριν είχε αναστατώσει την Λισαβόνα. Ο Γερμανός καπετάνιος φέρεται καθώς βυθιζόταν το πλοίο να ψέλισε "Αντώνη μας έκαψες!!"...

Κρίμα ...

Τρίτη 10 Ιουνίου 2008

Ελλάδα Σουηδία 0-2

...όσο πικρή και αν είναι η ήττα, ας κρατήσουμε τα καλύτερα σημεία του αγώνα...



Το ναυάγιο της Ιταλίας και της Ρωσίας ζηλέψαμε σήμερα στο β' ημίχρονο. Στο 'α μέρος η ομάδα στήθηκε αμυντικά και έπαιξε το ποδόσφαιρο που ξέρει να παίζει και για το οποίο μας "αγάπησε" όλος ο κόσμος! Ξεκινήσαμε με 5-4-1, με Άντζα, Κυργιάκο και Δέλλα στο κέντρο της άμυνας, με Τοροσίδη και Σειταρίδη στα μπακ να προσπαθούν να διαφυλάξουν το μηδέν και με τον Μπασινά, τον Καραγκούνη, τον Χαριστέα και τον Κατσουράνη στο κέντρο και τον Γκέκα ολομόναχο και ξεκομμένο μπροστά. Η άμυνα πήγε καλά, ενώ ο Μπασινάς με τον Χαριστέα κάτι πήγαν να κάνουν αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Αρνητικός - σε όλο τον αγώνα ο Σειταρίδης που έπρεπε να γίνει αλλαγή. Και ενώ στα πρώτα 45 λεπτά κρατήσαμε το μηδέν στα επόμενα δεν το καταφέραμε.

Στο δευτερο ημίχρονο ο Γερμανός έκανε -λάθος για μένα- την αλλαγή του Σαμαρά στον Γκέκα με αποτέλεσμα ο Έλληνας επιθετικός να πέφτει συνεχώς σε λάθη. Στη μοναδική καλή ευκαιρία που είχαμε σε σέντρα του Δέλλα οι Σουηδοί θα βάζαν αυτογκόλ. Την γλύτωσαν όμως και ο Ζλάταν στο καπάκι μας κούνησε το μαντήλι. Μετά την νίκη των ισπανών τα πράγματα είναι πλέον δύσκολα. Impossible is nothing έλεγα προχθές αλλά μάλλον lighting does't stike twice που έλεγε και ο Guardian...

Πάμε γερά και δυνατά στο Euro2008

Πρώτο ματς σήμερα της Εθνικής Ελλάδας με Σουηδία, το βράδι στις 21.30'.
Το κρυφτούλι των Σουηδών με κατασκοπίες, παραμύθια με Ιμπραήμοβιτς κλπ κλπ δείχνουν σαφώς τον εκνευρισμό τους. Κακό δικό τους και ενα 3-0 θα είναι χαστούκι για ξανθούς.
Αντε πάμε γερά να παίξουμε μπάλλα καλή και δυνατή και όλα είναι πιθανά.
Εγω πιστεύω πολύ στους διεθνείς μας και εκείνοι στον εαυτό τους.
Θα χειροκροτήσουμε πάλι !

Δευτέρα 9 Ιουνίου 2008

Euro2008 πρώτη γεύση

Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Εθνικών Ομάδων ξεκίνησε.
Τα πρώτα αποτελέσματα :
Ελβετία - Τσεχία : 0-1
Πορτογαλία - Τουρκία : 2-0
Αυστρία - Κροατία : 0-1
Γερμανία - Πολωνία : 2-0
Προσωπικά περίμενα ισοπαλίες στα ματς των γηπεδούχων. Κατα τα άλλα δεν μπορώ να πώ οτι ειδα κάποια σούπερ μπάλλα και μόνο η ήττα των Αυστριακών με στενοχώρησε κάπως.
Ακολουθούν σήμερ τα ματς Ρουμανία-Γαλλία και Ολλανδία-Ιταλία.
Λογικά στο δεύτερο πρέπει να δούμε καλή μπάλλα.
Το δείγμα ως τώρα δείχνει οτι η Ελλάδα εχει καλές πιθανότητες να περάσει.
Ανυπομονούμε πάντως για το Ελλάδα-Σουηδία αύριο. Πρόβλεψη ; Νίκη μας με 1-0.

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2007

Ετοιμαστείτε...


...να βγείτε στους δρόμους πάλι.


Ναι είμαι υπεραισιόδοξος.



Αλλά πιστεύω ότι πλέον έχουμε την ωριμότητα να αντιμετωπίσουμε οποιαδήποτε ομάδα.

Και να σας πω την αλήθεια, απ' όλες τις ομάδες των ομίλων, μόνο τους Ιταλούς δεν ήθελα
Την Ισπανία τη ξέρουμε
Τη Ρωσία το ίδιο.

Η Σουηδοί είναι νέοι για εμάς, αλλά καλή σαν ομάδα.Γενικά αν το καλοσκεφτεί κανείς, είμαστε η 4-5 χειρότερη σε δυναμικότητα ομάδα.

Παρόλαυτα είναι κανείς, ο οποίος δε πιστεύει στο θαύμα;

Και όταν μιλάμε για θαύμα δεν είναι μόνο ο τελικός.
Θαύμα είναι η πρόκριση στους Ομίλους.

Ναι δεν έχουμε γίνει ακόμα φόβητρο.

Παρόλαυτά είμαστε μια υπολογίσιμη ομάδα που θα φτύνουν αίμα για να μας περάσουν.
Καλη επιτυχία παιδιά

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2007

Euro2008 Κλήρωση

Γκρούπ δυναμικότητας εθνικών ομάδων :

- Α' Γκρουπ: Ελλάδα, Αυστρία, Ελβετία, Ολλανδία
- Β' Γκρουπ: Κροατία, Ιταλία, Τσεχία, Σουηδία
- Γ' Γκρουπ: Ρουμανία, Γερμανία, Πορτογαλία, Ισπανία
- Δ' Γκρουπ: Πολωνία, Γαλλία, Τουρκία, Ρωσία

Αν υποψιαστώ όμιλο με Ελλάδα, Τσεχία, Πορτογαλία, Γαλλία ....
θα γυρίσει ο εγκέφαλος 3 χρόνια πίσω :)
edit : Ακόμα δεν το έχω πιστέψει αυτο ...

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2007

Εθνική Ελλάδας Γεια ΣΟΥ και πάλι

Σε ενα μάλλον μέτριο παιχνίδι και αρκετά νευρικό καταφέραμε να κερδίσουμε εκτός έδρας ενα μάτς οπου ο αντίπαλος μόνο με ομάδα των τελευταίων θέσεων δεν έμοιαζε !
Το τελικό 1-2 θα μπορούσε να είναι 3-1 ή 2-2.
Η 10η νίκη σε 12 μάτς συνοδεύτηκε απο μάλλον μέτρια εμφάνιση αν και αυτο δεν μειώνει την επιτυχία.
Στην αρχή η άμυνα φαινόταν να μπάζει κάπως και δεχθήκαμε γκόλ νωρίς μετα απο κακό σουτ που κόντραρε πάνω στον Κατσουράνη. Ισορρόπησε αρκετα για ενα διάστημα το παιχνίδι και ισοφαρίσαμε με παρόμοιο γκόλ-αυτογκόλ.
Απο κει και περα οι Ούγγροι έπαιζαν γρήγορα, δυνατά και εκαναν φάσεις που δεν κατάλαβα πώς δεν τις μετέτρεψαν σε γκόλ. Εμείς δεν ειχαμε ευκαιρίες κλασσικές εκτός απο μερικά αστοχα μακρινά σούτ. Καλό παιχνίδι απο Καραγκούνη, Πατσατζόγλου, Γκέκα που όμως δεν σκόραρε.
Σαν να μου έλειπε ενας Γιαννακόπουλος απο αυτο το ματς, αλλα χάρηκα που ξανάδα τον Καψή μεσα και πήγε και αρκετά καλά.
Το νικητήριο γκόλ ο Μπασινάς με πέναλτι στο β' ημίχρονο.
Με αυτη την νίκη η Ελλάδα οριστικά τερμάτισε τον όμιλο πρώτη και θα μπει επικεφαλής ομίλου στο Μουντιάλ του 2010 !
Απίστευτο ;
Tουρκία - Βοσνία 1-0 και Μάλτα - Νορβηγία 1-4 τα άλλα μάτς. Οι Τούρκοι προκρίνονται.
Η συνέχεια τωρα εχει κληρωτίδες ! Καλή κλήρωση !

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007

Ελλαδάρα

Χορταστικό θέαμα υπο βροχή με χιλιάδες θεατές που στην πλειοψηφία τους ηταν οικογένειες με παιδάκια στο Ολυμπιακό Στάδιο χθες.
Το 5-0 ακούγεται συντριπτικό αλλα ειναι ακρως κατάλληλο για την περίσταση που δεν ειναι άλλη απο το οριστικό και αμετάκλητο σφράγισμα του εισιτηρίου για τα τελικά του Euro2008 με θριαμβευτική εμφάνιση χωρίς άγχος και με επιβλητική παρουσία που αρμόζει σε πρωταθλήτρια Ευρώπης.
Δε θελω να πω πολλά, απλα μας ενθουσίασε η απόδοση όλων των παιδιών και μας έδωσε ελπίδα για κατι καλό στο μέλλον. Ενα μέλλον που πρέπει να ειναι η συνέχεια καλών εμφανίσεων και διακρίσεων.
Καλη συνεχεια στην Εθνική μας !

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2007

Η Ελλάδα ξανά στο EURO !!!

H Eθνική Ελλάδας θα ξαναπαίξει στα τελικά του Euro !!
Πανάξια νικήτρια με 0-1 μέσα στην Τουρκία με γκολ του Αμανατίδη, με πολύ καλή απόδοση όλων και με σωρεία ευκαιριών.
Μπράβο στα παιδιά.
Σας περιμένουμε στην Αυστρία και Ελβετία το 2008 !

Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2007

Προκριματικά Euro2008


Σλοβακία - Σαν Μαρίνο 7-0
Σκωτία - Ουκρανία 3-1
Ουγγαρία - Μάλτα 2-0
Αρμενία - Σερβία 0-0
Νήσοι Φερόε - Γαλλία 0-6
Λευκορωσία - Λουξεμβούργο 0-1
Αζερμπαϊτζάν - Πορτογαλία 0-2
Ισλανδία - Λετονία 2-4
Κύπρος - Ουαλλία 3-1
Λιχτενστάιν - Σουηδία 0-3
Ρουμανία - Ολλανδία 1-0
Μολδαβία - Τουρκία 1-1
Πολωνία - Καζακστάν 3-1
Δανία - Ισπανία 1-3
Ελλάδα - Βοσνία-Ερζ. 3-2
Σλοβενία - Αλβανία 0-0
Ιταλία - Γεωργία 2-0
Βέλγιο - Φινλανδία 0-0
Ιρλανδία - Γερμανία 0-0
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.