Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Παναθηναϊκός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Παναθηναϊκός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Κλάψε, κλάψε

Επειδή το κλαψιάρισμα δεν ταιριάζει σε παναθηναϊκούς, αλλα ούτε και η γκρίνια κάνει καλό, το χτεσινό 1-0 απο αυτη την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ ηταν πανωλεθρία, σαν 3-0 απο τον Λεβαδειακό, κι οτι και να λέμε ειναι απλά για να λέμε.
Δεν κλαίμε, δεν κλαίμε.
Αυτά ειναι γαβρίλες, οι κλάψες και τα λοιπά.
Ημουν σίγουρος οτι θα έχανε σύντομα ενα φαινομενικά εύκολο ντέρμπι ο Νιόμπλιας, απλά επειδή κάποιοι που θέλουν να κάνουν κουμάντο στον πολυμετοχικό καίγονται να επιβάλλουν τις δικές τους επιλογές.
Κι άσε τους κακόμοιρους φιλάθλους να χτυπιούνται και άσ'τους να γρινιάζουν, άλλωστε αυτο κάνει το ποδόσφαιρό, παράγει γκρινιοφιλολογία και πάρλα ακατάπαυστη και άσχετη, για αμόρφωτους και άρρωστους.

Οπότε, πάμε στο μπασκετάκι μας το καλό ... χρωστάω  κι ενα καλό άρθρο για την υπέροχη εθνική μας ομάδα μπάσκετ γυναικών.
Ωωωωπα ! Καλό είπα ;
Το μαμίσανε κι αυτό, πάει, απεργία,  μη απεργία, μισή απεργία, ΜΑΤ στο Ελληνικό οι παίκτες σε νευρική κρίση, οι πλούσιοι παίκτες αγωνίζονται, οι πτωχοί όχι.
Αλλο έργο αυτό...
Αμα ξαναπεί λαλακία ο κάθε Γιαννακόπουλος οτι το μπάσκετ ειναι αυτός ... δεν ξαναπατάω να δω Παναθηναϊκό, τέρμα. Ας πάνε οι ανεγκέφαλοι να βρίζουν το γάβρο με φωτοβολίδες και υβρεολόγιο.
Ας δούμε ποιός ειναι το μπάσκετ τότε, γιατι αναρωτιέμαι, μήπως το μπάσκετ ειναι ο αγνός καθαρός απλός φίλαθλος και η οικογένειά του ;
Ας φανταστεί κανείς γήπεδα άδεια απο αγνούς φιλάθλους και γεμάτα απο κάφρους που παρήγαγαν οι άλλοι κάφροι που διαχειρίζονται το ποδόσφαιρο στο ελλάντα.
Να δούμε τότε ποιός ειναι το μπάσκετ και για ποιό μπάσκετ θα μιλάμε.
Κοντεύουν να καταντήσουν χειρότεροι απο τους πολιτικούς μας κάτι παράγοντες, επειδή με τα ( μαύρα ; ) λεφτά τους στήνουν πανάκριβες ομάδες και μετά λένε "το μπάσκετ ειμαι εγω" .... σιγα ρε μεγάλε !

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Η φιέστα του Πρωταθλητή

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010.
Η χρονιά τελειώνει με την απονομή της κούπας του Πρωταθλήματος Μπάσκετ της χρονιάς 2009-2010 στους πρωταθλητές, μεσα σε μία ακόμα γιορτή του πράσινου λαού.
Τα λόγια ειναι περιττά, ενα μόνο θα πω, μεγάλη συγκίνηση και μεγαλείο, γιορτή χαράς και αποθέωση.






ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ !!!

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

O Παναθηναϊκος πρωταθλητής Ελλάδας μπάσκετ 2010

ΤΕΛΟΣ ! ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ, ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!
Αξιοι ηττημένοι οι κόκκινοι, άξιοι νικητές οι πράσινοι.
Πάντως πρέπει να τους προπονούσε νύχτα ο Ομπράντοβιτς, δεν εξηγείται οτι άντεξαν να παίζουν σε τελικό μέχρι τις 2 παρά τη νύχτα ! Ξεκίνησαν ώρα 22.25' ( αντι 21.45' ) για να τελειώσει ο αγώνας στις 01.45'  με νικητή τον γίγαντα Παναθηναϊκό με 69-76........... με οριστική διακοπή του αγώνα απο τους διαιτητές στο 1'.03" πριν το τέλος μετά  απο ρίψη αντικειμένων απο εναπομείναντες "φίλους" του γηπεδούχου.
Ειχε προηγηθεί μεγάλη διακοπή του αγώνα και εκκένωση των μεσαίων κερκίδων.
Αν και ηταν σχεδον οτι χειρότερο εχω δει σε μπάσκετ χάρη στην παρέα των Αγγελόπουλων/γάβρων που φανάτισε 50-60 ηλίθιους ωστε να μας αναγκάσουν να δούμε αυτό το αίσχος στο ΣΕΦ, αξίζουν συγχαρητήρια στους παίκτες και τα επιτελεία των δύο ομάδων που προσπάθησαν απλά να παίξουν μπάσκετ.
Με καλή άμυνα στο Β' δεκάλεπτο ο Παναθηναϊκός πέρασε μπροστά ενω ηταν σαφώς πίσω στο Α' και το παιχνίδι φαινόταν χαμένο γι αυτόν. Ομως οταν άρχισε να ελέγχει μερικά περισσότερα επιθετικά ρημπάουντς και να εχει κάπως λιγότερα λάθη, σιγά σιγά γονάτισε τον αντίπαλο που έδειχνε μάλλον πελαγωμένος παρα το οτι έπαιζε στην έδρα του. Αν και σκόραρε τον πρώτο του πόντο 4'.25" απο την έναρξη, έφτασε να ανατρέψει το ματς !
Η ζημιά στον γηπεδούχο έγινε ακριβώς απο τους οπαδούς του, που μη καταλαβαίνοντας μπάσκετ, πηγαν να κάνουν αυτά που πίστεψαν οτι τους πρόσταζε η ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός πριν απο αυτόν τον αγώνα. Πρέπει κάποτε να περνά απο κάποιο τεστ όποιος θέλει να μπεί να παρακολουθήσει παιχνίδι μπάσκετ. Να ξέρουμε αν καταλαβαίνει μπάσκετ, ή τελος πάντων αν ειναι στα καλά του.
Αδίκησαν οι ίδιοι την ομάδα τους και δεν τους φταίει κανένας.
Οι πράσινοι ειναι οι απόλυτοι αυτοκράτορες του ελληνικού μπάσκετ και απο τις κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης τα τελευταία 10 χρόνια. Δέκα χρόνια κυριαρχίας, περηφάνιας, και συνεχίζει. Πού θα φτάσει δεν ξέρω. Χαιρόμαστε να βλέπουμε αυτη την ομάδα.
Προς το παρόν, ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ το Πρωτάθλημα το φετινό, ΟΛΕ, ΟΛΕ, ΟΛΕ !
Είμαστε περήφανοι Παναθηναϊκοί !

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Καρότα

Με το ζόρι 150 άτομα προσκείμενοι στους γηπεδούχους βρέθηκαν στο κλειστό γήπεδο της Ν.Σμύρνης χτες για να εκφράσουν μερικά απο τα ιερά και όσια του οπαδικού υπόκοσμου που μεγαλουργεί στο χώρο του ποδοσφαίρου. Καμαρώστε τους !
Οσο σκέφτομαι οτι όσο ο Πανιώνιος έπαιζε στο -εκπληκτικό- κλειστό του Ελληνικού, πήγαινα πολυ συχνά και παρακολουθούσα και συμπαθούσα τον Πανιώνιο, μου  έρχεται να αυτοφασκελλωθώ.
Τι κι αν το ελληνικό μπάσκετ θα εκπροσωπηθεί ξανά στις 7 Μαϊου στο fianal four της Ευρωλίγκας ;
Τι κι αν στο γήπεδο βρισκόταν η κορυφαία ελληνική όλων των εποχών ομάδα ;
Τι κι αν πολλοί παίκτες αγωνίζονται με την εθνική μας ομάδα ;
- Ας τους ρίξουμε καρότα.
Το γήπεδο εκκενώθηκε, ο ΣΚΑΪ σταμάτησε να το δείχνει κι εβαλε ενα επεισόδιο του Mr.Bean ( ! ) ο αγώνας συνεχίστηκε και έληξε με το εκκωφαντικό 59-107 υπερ του Παναθηναϊκού.
Δεν πειράζει όμως, τα καρότα τα έριξαν, αυτοί που ξέρουν οπωσδήποτε τόσο μπάσκετ όσο η θειά μ' στην Αμοργό και θέλουν πολύ να μοιάσουν σε όσους καταστρέφουν, αφου οι ίδιοι ειναι ανίκανοι να δημιουργήσουν και μόνο να χαλάνε μπορούν.
Τους αξίζει η ομαδούλα τους να πέσει στη Γ' εθνική εκεί όπου θα πηγαίνουν κι επαρχία να παίζουν και στην επαρχία ξέρεις εχουν πολλά ζαρζαβατικά, καροτάκια, αγγουράκια, να τους φιλοφορνήσουν με κάμποσα.
Η ίδια η Ν.Σμύρνη πρέπει να τους πετάξει εξω γιατι μια μερα θα πετάξουν αντικείμενα που θα τραυματίσουν σωματικά κάποιον αθλητή και τότε ... εχε χάρη που δεν ειμαι αθλητικός  δικαστής.
Με τι μούτρα θα πάνε να δουν αγώνα μπάσκετ στο ΟΑΚΑ ;
Α, ξέχασα, "απαγορεύεται' η μετακίνηση οπαδών ... κατα τα άλλα πάμε μπροστά σαν χώρα.
Ειλικρινά εχω απογοητευτεί τόσο, που δεν θέλω να πατήσω σε γήπεδο για να μην δώ τέτοιες μαλακίες και για να μην κινδυνέψω αλλα και για να μην με βγάλουν κι εμένα εξω αν εκκενωθεί λόγω κακής συμπεριφοράς μερικών 100 ατόμων που θα πρεπε να βρίσκονται σε ιδρύματα και σε φυλακές.
Με αυτα και με κείνα, καλή επιτυχία στον Ολυμπιακό στο Final-Four και μια μεγάλη ευχή να συνεχιστεί η φάση των ελληνικών play-offs με το μυαλό μεσα στο κεφάλι.

Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Πρασίνισε ο τόπος

Ανοιξιάτικο το τοπίο, και γέμισε ο τόπος τριφύλλια.
Ποδόσφαιρο : Πρωτάθλημα και Κύπελλο.
Μπάσκετ πάμε σε πλέη οφφ.
Βόλλεϊ πρασίνισε το Κύπελλο Ανδρών.
Και οχι μόνο.
Αγαλλίαση στον πράσινο λαό. Μεσα σε ολο τον χαμό του οικονομικού τίποτα, πολύς κόσμος βρίσκει παρηγοριά στο να κερδίζει η ομάδα του. Απο αυτη την άποψη καλύτερα θα ηταν να κερδίζει κι απο ενα τρόπαιο κάθε ομάδα ωστε οσο γίνεται περισσότεροι να λάβουν μιά ικανοποίηση, μια ψευδαίσθηση νίκης, υπεροχής.
Μετά τον χτεσινό Τελικό Κυπέλλου Ελλάδας ΠΑΟ-Αρη ( 1-0 ) η χρονιά τελείωσε, σχεδόν. Ακολουθούν τα play-offs του πρωταθλήματος. Για να δούμε μεσα απο αυτά αν θα παραμείνει δεύτερος και αρα παει Τσάμπιονς Λιγκ ο Ολυμπιακός ή θα του φάει τη θέση ο ΠΑΟΚ ή γινει κανα θαύμα και κερδίσει άλλος.
Βλακεία τα πλέη-όφφς.
Τουλάχιστον οι περισσότεροι παραδέχονται οτι άξια ειναι πρωταθλητήςε και κυπελλούχος ο πράσινος πολυμετοχικός. Αφιέρωσε λέει το Κύπελλο σε όλους τους μετόχους ο Πατέρας. Μάϊστα, εμ πού θα το αφιέρωνε, στη μάνα μου ; Κι ας λατρεύει τον Καραγκούνη η κακομοίρα.
Λοιπόν τωρα πρέπει σοβαρότητα και ηρεμία αγαπητοί πατέρες πολυμετοχικοί και αγήπεδοι.
Δεν εχετε γήπεδο. Εχετε ; Αντε γιατι δεν το βλέπω να γίνεται ουτε το 2014.
Αφήστε τις μεταγραφές εντυπωσιασμού και φτιάχτε την ομάδα της επόμενης διετίας, βάλτε νέους μεσα, αξιοποιείστε το φυτώριο και αγοράστε μόνο ουσία. Εκτός κι αν μου φέρετε τον Γκέρραρντ της Λίβερπουλ. Εκει θα έλεγα οκ :) Ειδες ο Λέτο ; Μια χαρά μεταγραφή. Ο Σισσέ ; Εσκισε. Κι ας ηταν ο Σαλπιγγίδης αυτός που ξεθεώθηκε στο τρέξιμο πιο πολύ.
Κάντε μας να λατρεύουμε να βλέπουμε Παναθηναϊκό !

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Κύπελλο Μπάσκετ Ανδρών - ΟΣΦΠ-ΠΑΟ 68-64

Πάει, έγινε και αυτός ο τελικός, ενα πολυαναμενόμενο ματς που συζητιόταν καιρό.
Οι δύο καλύτερές μας ομάδες και δυο απο τις κορυφαίες στην Ευρώπη σε ενα πολυ καλό ματς, θεαματικό, δυνατό αλλα και κάπως νευρικό, έπαιξαν στο Ελληνικό την πρώτη κούπα της χρονιάς.
Κέρδισε αυτος που ηταν πιο ήρεμος και με λιγότερα λάθη σε ενα μικρό διάστημα του παιχνιδιού.
Αυτη ηταν και η διαφορά μεταξύ τους και φαίνεται πεντακάθαρα και στο σκόρ.
Χαμηλό σκόρ, μικρή διαφορά, πολλά φάουλ, πολλά λάθη, ιδίως απο τους πράσινους.
Πραγματικά ενα ματς που όσοι ειδαν απο κοντά ηταν τυχεροί.
Την επόμενη φορά να εχει θεατές μόνο μαθητές. Στις κερκίδες υπήρχαν ολίγοι κάφροι, που πρέπει να τους απαγορευτεί η είσοδος σε αθλητικούς χώρους γενικότερα.
Το ταμπλό του σκορ έγραψε 68-64 υπερ του Ολυμπιακού.
Τωρα μας περιμένει το Πρωτάθλημα και η Ευρωλίγκα.

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

Mέθυσέ μας, οεοεοεεεε

Καταπληκτικό ματς, μεγάλη ανατροπή και ενας Παναθηναϊκός που μου άρεσε αρκετά, δεν φοβήθηκε, ρίσκαρε, πίεσε, καθήλωσε την Ρόμα με 3-2 μεσα στο ΟΑΚΑ.
Αν και βρέθηκε πίσω στο σκορ, συνέχισε να ψάχνει το γκολ.
Η Ρόμα προηγήθηκε εχοντας απειλήσει μόλις δύο φορές, η πρώτη σουτ στο δοκάρι.
Απο κει και περα φάνηκε πιο ώριμη η ιταλική ομάδα αλλα ο Παναθηναϊκός έψαχνε την νίκη περισσότερο. Οι αλλαγές του Νιόμπλια αυτη τη φορά ηταν καλές, φρεσκάρισαν την ομάδα.
Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι Καραγκούνης, Σιμάο, Σαλπιγγίδης, Λέτο, Νίνης. Ο Σισσέ περίμενα να φανεί περισσότερο μα αποζημίωσε όλους με το γκολ που πέτυχε.

Αυτα τα ματς σε κάνουν να λες οτι το ποδόσφαιρο ειναι μαγεία. Μεθάς και τραγουδάς !
Αυτά ειναι. Και αυτά θέλουμε, αυτά γουστάρουμε.

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Βγενό : οι μισοί δεν ήθελαν ...

Καλά, ειπες κε Βγενόπουλε οτι
"οι μισοί παράγοντες δεν ήθελαν να κερδίσουμε"

Οκ εκτός απο το οτι εισαι μέντιουμ και διάβασες τις σκέψεις τους, ενα άλλο δεν κατάλαβα :

Ποιοί μισοί ήταν ;
Απο τη μέση και κάτω ή το δεξί μισό τους ή το άλλο μισό ;
Ποιό μισό ήταν τελος πάντων ... ;

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

Ο δολοφόνος




Όταν ο ένας πυροβολεί με πιστόλια ενώ ο άλλος με ανώδυνο κατά ρυπάς και χωρίς να ντρέπεται, τότε μιλάμε για διαφορά κλάσης. Ο ένας είναι ΣΑΝ (θου κύριε) τον Κοβάσεβιτς ενώ ο άλλος είναι ο ίδιος ο Σισσέ. Απλά και ξάστερα. Όπως απλά και ξάστερα ο πιστολέρος μας έκλεισε το σπίτι στο τηγάνι. Εκεί φαίνεται η διαφορά κλάσης της άμυνάς μας.

Τώρα είμαστε στο όσα φάμε και όσα ρίξουμε φτάνει να συνεχίσει έτσι ο Τζιμπρίλιαντ. Έτσι θα έχουμε ένα τουλάχιστον γκολ παραπάνω. Όταν θα έρθει το φυσιολογικό ντεφορμάρισμα μέσα στην περίοδο τότε πρέπει να είναι η άμυνά μας προετοιμασμένη για σκληρό ροκ. Και τότε θα πρέπει να έχουμε μία προσωπικότητα στην άμυνα ώστε να πάρει από το χεράκι τον ελπιδοφόρο Μπιάρσμιρ, τον πάντα μαχητή και καλοπροαίρετο Σαριέγκι και τον παίχτη για όλες τις θέσεις Βύντρα και να οδηγήσει την άμυνά μας σε πιο ασφαλή νερά. Χωρίς το μεγάλο όνομα στην άμυνα μπορεί και να χάσουμε το πρωτάθλημα.

Μπορεί και να χάσουμε το πρωτάθλημα χωρίς μαρκάρισμα στο κέντρο. Αν τον παίζουν οι κεντρικοί αμυντικοί τότε όσα ονόματα και να έχεις στην άμυνα θα έρθει η φουρτούνα κάποια στιγμή.

Ως τότε ας απολαύσουμε το σημερινό +8 και ας ελπίζουμε ο Τζιμπρίλαρος να συνεχίσει να πυροβολεί χωρίς να ντρέπεται...

*Η φωτογραφία είναι από εδώ



Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Οι Παναθηναϊκάρες





Οι παναθηναϊκάρες, απόγονοι των Ελληναράδων γιούχαραν τον Τζιόλη κατά την είσοδό του στο σημερινό ματς. Αυτόν τον Τζιόλη που δεν έχει δημιουργήσει πρόβλημα στα αποδητήρια και που έκανε αυτό που θα έκανε κάθε εργαζόμενος. Τήρησε το συμβόλαιό του!!!!

Τα συγχαρητήριά μου στους οπαδούς μας που αν μη τί άλλο είχαν μυαλό πάντοτε...

Και οι ΑΡΔ κάναν πάρτυ για αυτήν την συμπεριφορά.

Κατά τα άλλα +5 και το χάμερ μάλλον θα πάει περίπατο. Δεν τους βλέπω και πολύ ζεστούς για να πάρουν επιτέλους έναν αμυντικό της προκοπής.

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

Αρχή καλή

Καλή αρχή για τους νέους προπονητές του Παναθηναϊκού, με δύο νίκες, μία με τον Ηρακλή με 1-0 και μια στο Europa League με 3-0 επι της Ντιναμό Βουκουρεστίου.
Εχει ελαφρύνει η ομάδα, έχουν λυθεί τα πόδια των παικτών, τρέχουν πιο ανάλαφρα και με την μπάλλα κάτω.
Πολύ καλό το θέαμα χωρίς να αφήνουν να τους ξεφύγει η ουσία, που ειναι το καλό αποτέλεσμα.
Κάποτε, άλλοι προπονητές έλεγαν οτι οι παίκτες πρέπει να το χαίρονται το παιχνίδι, να διασκεδάζουν και να περνάει καλά και ο κόσμος και αυτοί. Πολύ σωστό, αρκει να υπάρχει μια σταθερότητα για να μην υπάρχιε ανησυχία στην εξέδρα κι ετσι να γυρίσει και περισσότερος κόσμος στο γήπεδο.
Νομίζω οτι αμέσως φάνηκε η διαφορά στο πώς παίζει η ομάδα, που ναι μεν δεν ξέχασε τα στοιχεία της εποχής Τεν Κάτε αλλα βελτιώθηκε στα σημεία και εχει λιγότερη νευρικότητα.
Θα υπάρχει και συνέχεια καλή.
Οι δύο πρώην παίκτες του τριφυλλιού, γνώστες του παναθηναϊκού αρώματος για πολλά χρόνια, πάντα ήταν σεμνοί και απλοί, ως άθλητές και ως άνθρωποι. Αυτο μαζι με την εμπειρία τους θα το μεταδώσουν στους παίκτες και θα πετύχουν όλοι μαζί.

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Πάει και ο Τεν Κάτε

Παρελθόν αποτελεί ο Ολλανδός τεχνικός από το τριφύλλι.




Η επιλογή αυτή είνα αποκλειστική του ΝίκουΠατέρα, που φέρεται να έχει ζητήσει την απόλυση σαν δώρο για την ονομαστική του εορτή στο συμβούλιο της ΠΑΕ.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
"Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει ότι σε συνάντηση που είχαν σήμερα ο πρόεδρος, κ. Νικόλας Πατέρας με τον προπονητή της ομάδας, κ. Χενκ τεν Κάτε, συμφώνησαν τη λύση της συνεργασίας τους. Ο πρόεδρος ευχαρίστησε τον προπονητή για τις υπηρεσίες που προσέφερε στην ομάδα και για τη συνεργασία τους και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στο μέλλον".

Σίγουρα δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει το έργο του και να φτιάξει μια ομάδα όπως αυτός ήθελε και είχε οραματιστεί, αλλά τα πράγματα στο ποδόσφαιρο και ιδιαίτερα στην Ελλάδα είναι κα΄πως δύσκολα, μην πω και περίεργα.

Νέος προπονητής ο Νίκος Νιόπλιας με συνεργατη τον Κριστόφ Βαζέχα.

Εμείς να ευχηθούμε καλή επιτυχία στο έργο τους, αν και αντίπαλα προσκείμενοι και ιδιαίτερα να βελτιώσουν το θέαμα της ομάδος, πράγμα που ευχόμαστε και για τον Ολυμπιακό επίσης!

Η αλήθεια είναι πως πάντα μια αλλαγή προπονητή επιδρά ευνοϊκά στην ψυχολογία και την απόδοση των παικτών. Αναμένουμε λοιπόν το νέο αγωνιστικό πρόσωπο των πρασίνων!

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Παθητικότητα σε διπλό ταμπλό

Δεν θα γράψω διθυράμβους και αναφορές στις χθεσινές νίκες των γαύρων επί των αιωνίων τους αντιπάλων σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ.
Απλά θα ασχοληθώ με ένα πράγμα που μου έκανε μεγάλη εντύπωση και στα δύο ματς.
Ήταν η παθητικότητα των παικτών του βάζελου.
Ιδίως στο ποδόσφαιρο.
Κάτσε ρε, χρόνια πολεμάς να πάρεις αυτό το παλιοπρωτάθλημα το οποίο είναι το μεγαλύτερο δώρο για τον κόσμο σου, μεγαλύτερα ακόμα και από την κατάκτηση του Champions League και μπαίνεις μέσα χωρίς ψυχή και τσαγανό?



"Καλά, με δυό γκολ στο ντερμπυ, πόσα να ζητήσω απ' τον πρόεδρα"?


Οι γέροι του Ολυμπιακού δηλαδή που είναι μες τους τραυματισμούς και στοιχειώνονται από τις "κακές" προετοιμασίες πως παίζουν με περισσότερο τσαμπουκά και μπαίνουν στις φάσεις με δύναμη και εσύ όχι?
Πλάκα πλάκα χρόνιο το πρόβλημα του ΠΑΟ, το σχετικό με τον τσαμπουκά που πρέπει να βγάζει μια ομάδα μάσα στο γήπεδο.
Δυστυχώς, δε πά να 'χεις την εθνική Βραζιλίας ολόκληρη στη σύνθεσή σου, αν δεν παίξεις με πάθος ματσάκι δεν κερδάς!
Αν δεν βρέξεις λώκο, ψάρι δεν τρως!
Και δεν μπορώ να δεχτώ σαν δικαιολογία με καμία δύναμη, το κλίμα τρομοκρατίας και εκφοβισμού που καλλιεργήθηκε πριν τον αγώνα και δημιουργήθηκε κατά τη διάρκειά του.
Τελικά σε ανάλυση που κάνουμε με τους φίλους μου (γαύρους και βάζελους) κατά καιρούς για το ίδιο θέμα, έχουμε αποφανθεί ότι η αιτία της διαφοράς νοοτροπίας μεταξύ των δυό ομάδων δεν οφείλεται σε τίποτε άλλο παρά στο "βάρος" της φανέλας!

Στο μπάσκετ, ομολογώ πως η εμφάνιση του Παναθηναϊκού μου προκάλεσε μεγάλη έκπληξη!
Οκ, μας έχει συνηθίσει σε άσχημες εμφανίσεις σε ματς που όμως τα κέρδιζε με επαγγελματικό τρόπο στα τελευταία λεπτά.
Στο ΣΕΦ δεν έγινε κάτι τέτοιο, αφού οι παίκτες των πρασίνων έμοιαζαν υπνωτισμένοι σε όλο τον αγώνα και κυρίως στο τέλος του, όταν θα περίμενε κανείς να βγουν οι "αυτοματισμοί" που έχει αυτή η ομάδα.
Τίποτα όμως δεν έγινε σαν να είχε συμβιβαστεί με το αποτέλεσμα η ομάδα του Ομπράντοβιτς.
Κακή άμυνα, άσχημες επιλογές στην επίθεση και χαμηλό ποσοστό στα σουτ έξω απ' τη γραμμή των τριών πόντων ήταν τα στοιχεία που έκριναν τον αγώνα υπέρ του Ολυμπιακού.

Πάντως ο Ολυμπιακός και στους δύο αγώνες δεν ήταν κακός, αλλά δεν ήταν και ομάδα φόβητρο. Και το σκορ δεν είχε φτάσει σε ύψη απαγορευτικά για οποιαδήποτε αντίδραση.

Αυτά είχα μόνο να αναλύσω για την ώρα...

Eις διπλούν


Διπλή πράσινη πίκρα. Λεπτομέρειες τώρα. Δε βαριέσαι.

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Derby duplex

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009 :

Δύο ντέρμπι κοκκινοπράσινα, ενα στο ποδόσφαιρο και ενα στο μπάσκετ, δίπλα ακριβώς.

Ολος ο Πειραιάς σε κινητοποίηση υποθέτω.


Μερικές σκέψεις.

Πρώτα απ' όλα θέλω να κατέβουν και οι τέσσερις ομάδες ΠΛΗΡΕΙΣ.

Καμμία απουσία, πλήρης σύνθεση, ωστε να δούμε όλο όσο μπορούν να βγάλουν στο χορτάρι, ή στο παρκέ.

Για το χορτάρι, ειναι και θέμα κορυφής της βαθμολογίας.
Eιναι ματς που θα κριθεί κυρίως στην ψυχολογία.
Αμφότεροι πιστεύουν οτι αν κερδίσουν θα κάνουν καλά Χριστούγεννα απολαμβάνοντας την κορυφή. Κανείς δεν σκέφτεται τα υπόλοιπα ματς της χρονιάς. Λες και οι άλλοι δεν υπάρχουν.
Θεωρητικά οι πράσινοι θα κατέβουν πιο ξεκούραστοι αφου δεν ειχαν ευρωπαϊκό ματς και ειχαν ανάγκη να ξεκουραστούν οι διεθνείς. Δεν εναι και λίγοι οι διεθνείς του ΠΑΟ.
Αν δεν υπάρξουν φαινόμενα τρομοκρατίας θα παίξουν μπάλλα, αν γίνει ζούγκλα, δεν ξερεις, μπορεί και να τους γυρίσει ανάποδα και να αποδώσουν ακόμα καλύτερα.

( Αρκεί να ειναι 50-50 η διαιτησία, πράγμα που ακούγεται γραφικό )

Δίνω πιθανότητες για νίκη απο 40 εως 60%

Θεωρητικά πάλι, οι κόκκινοι έχουν κάποιο άγχος λόγω πίεσης απο προηγούμενα αποτελέσματα αλλα και απο τις απουσίες βασικών που απ οτι φαίνεται θα έχουν.
Αυτο ομως δε λέει και πολλά γιατι η έδρα τους ειναι δυνατή.

Θα ειναι προσεκτικοί επειδη φέτος σέβονται περισσότερο τον Παναθηναϊκό απ οτι άλλοτε.

Λείπει το γρήγορο γκολ απο αυτη την ομάδα. Οταν το καταφέρνουν αυτο συχνά, θα εχουν περισσότερες πιθανότητες να βγαίνουν νικητές. Απο την άλλη και η υπομονή ειναι μεγάλο όπλο. Με παίκτες φέτος που καλύπτουν καλύτερα τους χώρους στο γήπεδο, εχουν πιθανότητες για νίκη, δινω απο 48% εως 55%

Η ισοπαλία ειναι το πιο πιθανό αποτέλεσμα.

Στο παρκέ, ο πληγωμένος γηπεδούχος θα επιδιώξει στο ΣΕΦ να ειναι πιο ευέλικτος και να παίξει το δικό του παιχνίδι, άσχετα με το τι θα κάνει ο Παναθηναϊκός που ετσι κι αλλιώς δείχνει να εχει έτοιμες εναλλακτικές λύσεις σε οτι κι αν κάνει ο αντίπαλος.

Δεν ειναι αχτύπητος ο Πρωταθλητής (ξανά) Ευρώπης και δεν θα εχει εύκολο βράδι.

Και εδω ισχύει το τι θα ΄συμβεί αν γίνει ζούγκλα το ΣΕΦ.

Πιστεύω οτι θα δούμε πολυ καλό μπάσκετ που θα λήξει στους 80 πόντους.

Μόνη ελπίδα του Ολυμπιακού ειναι να κρατήσει το σκόρ χαμηλά, κάτω απο τους 63 πόντους και να μην κάνει ουτε ενα λάθος ! Το run and gun παιχνίδι επίσης ειναι ενα μεγάλο ρίσκο που εχει μικρές πιθανότητες να βγει, αφου ετσι θα πάμε σε πολυ υψηλό σκορ, πράγμα που ευνοεί τον Παναθηναϊκό. Αλλα ίσως εχουν 17/21 τρίποντα και 31/37 δ'ιποντα, ποσοστά για όσκαρ και τότε θα πρέπει οι πράσινοι να κυνηγάνε το σκόρ.

Αν όμως ξεκινήσει με 2 στα 9 τρίποντα, τότε άστα !

Ενα ματς σαν τελικός Ευρωλίγκας, όπου κάθε πρόβλεψη ειναι ρίσκο.

Ωστόσο προβλέπω νίκη του ΠΑΟ με ενα σκορ στο 77-82


Ευχομαι να χαρούμε όλοι τις 4 απο τις καλύτερες ομάδες που διαθέτει η Ελλάδα.

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Του Αλβέρτη


Η βραδιά για την επίσημη αποχώρηση του φραγκίσκου Αλβέρτη απο την ενεργό δράση με βρήκε εκει, ανάμεσα σε χιλιάδες φίλους που μερικοί ισως δεν ηταν καν φαν του Παναθηναϊκού αλλα αγαπούν το μπάσκετ.
Παιδάκια με όλη την οικογένειά τους και ζευγαράκια και απ' όλες τις ηλικίες άνθρωποι έτρεξαν να αποχαιρετήσουν εναν θρύλο, εναν τυχερό και άξιο αθλητή με μιά καριέρα - όνειρο.

Ποιός άλλος θα μπορούσε να εχει τέτοια καριέρα ;
Με τόσους τίτλους και με 5 ευρωπαϊκά τρόπαια ;
Συμπαίκτης με μεγάλα ονόματα του παγκόσμιου μπάσκετ, μέλος της εθνικής ομάδας και αρχηγός δικαιωματικά με μιά παρουσία πληθωρική αν και θα προτιμούσα στο τέλος του να ειναι κανονικά ενεργός με κανονικές συμμετοχές στην τελευταία περίοδο.



Ομως έπρεπε να γίνει χώρος για νέους, έπρεπε να δείξει σε νέους τον δρόμο της επιτυχίας, σε αυτο το μεγάλο σχολείο που έφερε το ελληνικό μπάσκετ στην κορυφή τα τελευταία 15 χρόνια και όχι μόνο.
Το φιλικό με την φιναλίστ σπουδαία ομάδα της ΤΣΣΚΑ Μόσχας ήταν μιά γιορτή με πολύ φώς, πολύ κόσμο, πολύ μπάσκετ, πολύ Αλβέρτη, πολύ χειροκρότημα και ... πολύ νεα ομάδα.
Είδαμε κατι απο την ομάδα της χρονιάς 2009-2010.
Ενδιαφέρον, πάλι ο Ομπράντοβιτς θα βγάλει στο παρκέ κάτι διαφορετικό, όχι ριζικά νέο αλλα πιο φρέσκο σίγουρα. Ενας Καλάθης χάρμα οφθαλμών, Σερμαντίνι πολυ καλός, Πέκοβιτς ορεξάτος, Σπανούλης μια ζωή ο ίδιος σούπερ, Διαμαντίδης χαλαρός αλλα Διαμαντίδης, Τέπιτς ωραίος αθλητής, μεγάλα χέρια και καλό μπάσκετ, και απο κει και περα οι άλλοι, Βεργίνης, Νίκολας, Περπέρ ο σταθερός και ... Αλβέρτης η "παραφωνία" αφου αυτός δεν θα ξαναπαίξει.
Κι όμως ισως θα μπορούσε αν ήθελε να βγάλει μιά γερή χρονιά ακόμα.
Ειναι απο μιά πάστα αθλητών που μπορεί να αντέξει στο χρόνο, επειδή το θέλει, επειδή το ζεί.
Τωρα η φανέλα του θα κρέμεται εκει πάνω για χρόνια τιμητικά.


Το τελικό 82-69 δεν ειχε σημασία όσο ολη η γιορτή.
Ο Φράγκι θα θέλει φορτηγάκι για να μεταφέρει ολα τα βραβεία και δώρα που δέχτηκε.
Κι εμείς ενα φορτηγό αναμνήσεις.

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

Ο Τεντάς ανάμεσα στους καλύτερους...


Ακόμα πιστεύετε κάποιοι ότι είναι βοηθός;

Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

Σαλπιγγίδης

Τίποτα άλλο, μόνο Σαλπιγγίδης.
Να που υπάρχουν παίκτες - προσωπικότητες να τραβήξουν και τους συμπαίκτες τους προς τη νίκη.

Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009

Για να μη λέμε μετά διάφορα ...

... λέμε απο τώρα οτι η υπόθεση πρόκρισης στο Τσου-Λου για τον Παναθηναϊκό ειναι πολυ δύσκολη. Ακατόρθωτη όχι αλλα δύσκολη ναι. Και αυτό γιατι η ομάδα ειναι ανέτοιμη σαφώς.

... λέμε οτι το χρυσοφόρο και ένδοξο Τσου-Λού εχει γίνει πια η απόδειξη επιτυχίας η όχι.
Ετσι αν κάποιος αποτύχει σε αυτό θα πει μετά : "Στρέφουμε την προσοχή μας στο πρωτάθλημα ..." και θα ακούγεται μίζερο αυτο αν και μονόδρομος πια.

... λέμε οτι όποιες ελληνικές ομάδες καταφέρουν να προχωρήσουν θα φέρουν βαθμούς για την χώρα. Η Λάρισα πάει. Μένουν οι υπόλοιπες και κατι πρέπει να γίνει φέτος, δεν λέει να χάνουμε συνεχώς έδαφος.

Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Το κασκόλ

Χωρίς λόγια

Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.