Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΟΚ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΟΚ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

Σέντρες !

Ειδα το ματσάκι ΠΑΟΚ-Ξάνθη χτες.
Μάλιστα ήθελα να γράψω κατι σχετικά και μη μου πει κανεις οτι ειμαι φίλαθλος του καναπέ, γιατι εκτός του οτι δεν ειμαι πάντα στον καναπέ, φροντίζω να παρακολουθώ πολλά αθλήματα και πολλές ομάδες και αθλητές κι αθλήτριες.
Παίζανε λοιπόν κι ο ΠΑΟΚ φαινόταν να έχει μια υπεροχή που κάτι δεν άφηνε να μετουσιωθεί αυτη σε γκόλ. Ηταν κι η Ξάνθη καλή, δε λέω. Εβρεχε κιόλας, κρύο βράδι χτες.
Βλεπόταν το μάτς, ειχε πάθος, τρέξιμο, τέχνη ... εεε γκούχχχ οκέϊ απο τέχνη ντάξ οτι μπορούσαν έκαναν και οι 22 + 2 οι προπονητές.
Εφτανε λοιπόν ο μΠΑΟΚ όξω απ τη μεγάλη περιοχή, ενας εκει πλάγια, σέντρα, πάρτον κάτω τον κομήτη του Χάλεϊ που πέρναγε ξυστά απο εναν δορυφόρο του Κρόνου.
Αλλη σέντρα μετα απο λίγο, απο αριστερά, πάρτον κάτω τον τηλεπικοινωνιακό δορυφόρο της Τανζανίας.
Καλά, λέω, μια σέντρα δεν ειναι άξιοι να βγάλουν της προκοπής ;

Με αυτα και με κεινα φτάσαμε στο 76' για να δω μια κάπως καλή σέντρα αλλα χωρίς αποτέλεσμα και πάλι. Λέω οκ ο Σάντος πρέπει να τους μάθει να κάνουν σέντρες σωστές, στην ωρα τους, στον στόχο τους, ήρεμα και σίγουρα.

Με την Ξάνθη μάλλον να θέλει να μην χάσει, φτάσαμε στο 93' και κάτι και έγινε μια σέντρα επιτέλους της προκοπής που βρήκε μόνο του τον υψηλόσωμο Ιβιτς πού έβαλε ΓΚΟΛ με την μπάλλα να μην βρίσκει δίχτυα, αλλα να εχει περάσει την γραμμή, οπότε ΓΚΟΛ και πανηγύρια και θα θελα να μαι παοκτζής μέσα εκει σε τέτοια ματς.

Αλλα ρε παιδιά... πού πάτε, πού πάμε, αν δεν εχουν μάθει να κάνουν καλή κυκλοφορία μπάλλας, μεταβιβάσεις και σέντρες που και αυτές ειναι μεσα στο μενού ;

Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Ο Γκαγκάτσης στον ΠΑΟΚ

Για μενα θα έπρεπε να αράξει καναδυό χρονάκια πριν πάει να αναλάβει ο δικηγόρος κάποιο πόστο σε κάποια ΠΑΕ. Μεγάλη πληγή οι δικηγόροι σε αυτον τον τόπο.
Δεν το έκανε, έπρεπε αμέσως να εξαργυρώσει τη δόξα του, αυτην που ειναι πολύ παραπάνω απο όση του αναλογεί και εξαντελείται κυρίως με την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού του 2004 απο την εθνική ομάδα Ποδοσφαίρου. Κακώς εχει αποδοθεί σε αυτον τόσο μεγάλος μέρος της επιτυχίας.
Απο κει και περα, για ξεκάρφωμα δεν πήγε στο λιμάνι αλλα ανέβηκε στον ΠΑΟΚ.
Τωρα αν σκεφτώ ιστορίες φανταστικές για βόρεια παράγκα και τέτοια θα φανώ κακός.
Μπα δεν ειμαι κακός αλλα ποιός -εκτός κι αν ειναι καραγάβρος- δεν εχει συνδέσει το όνομα Γκαγκάτσης ( μα ειναι όνομα αυτό ; ) με τις εποχές παράγκας και ποδοσφαιρικής αλητείας του Ολυμπιακού ; Ποιός ξεχνάει την υπόθεση Βάλνερ που εδωσε πρωτάθλημα στο λιμάνι ;
Οι συμπαθείς ΠΑΟΚτσήδες βάζουν εναν δικηγόρο με γαβρικό πνεύμα σε θέση κλειδί για την ποδοσφαιρική τους ομάδα.
Θα δείξει στην πορεία τι ακριβώς εχει σκοπό να κάνει.
Εγω προσωπικά τον θεωρώ ανεπιθύμητο γενικά και με παραξενεύει η επιλογή των ανθρώπων του ΠΑΟΚ στο πρόσωπό του.
Ευχομαι καλή πορεία στον ΠΑΟΚ και να κερδίζει παληκαρίσια εντός γηπέδου όπως ακριβώς θέλουν και οι φίλοι του. Δηλαδή όπως ακριβώς θέλουμε όλοι.

Ενα στοίχημα : Το πολύ μέχρι αρχές Δεκέμβρη ο Γκαγκά θα εχει επιτεθεί στην διαιτησία, αυτην ακριβώς που κατα την θητεία του στην ΕΠΟ είδαμε σε τι επίπεδο ηταν, είδαμε τα έργα σε αυτην την ιστορία.

Σάββατο 9 Μαΐου 2009

Δηλώσεις γκρίνιας Σάντος.

'Ακουσα τον Κο Σάντος να λάει "αλλα πλέι οφ εγω δεν παίζω".Στο καλό και να μας γράφει αμα δεν θέλει να παίζει,εκτός αμα ξέρει απο τώρα οτι η ομάδα του δεν μπορεί να πάρει καλύτερη θέση απο την 6η στο πρωτάθλημα του χρόνου.Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την γκρίνια.Ξέρουν όλοι απο την αρχή του πρωταθλήματος οτι θα υπάρχουν πλέι οφ.Ας συμβιβαστούν με την ιδέα.Δεν είναι καν η πρώτη χρονιά που γίνεται αυτό.Είναι η δεύτερη και θα έπρεπε να το δούνε σοβαρά.Εμένα αυτό που μου βγάζει ο ΠΑΟΚ ειναι νοοτροπία μικρής ομάδας.Εχει πάρει την δεύτερη θέση και φοβάται οτι θα την χάσει.Ας τους πληροφορήσω εγω οτι δεν εχουν πάρει τίποτα γιατί το πρωτάθλημα για τις θέσεις 2-5 δεν εχει τελειώσει ακόμα.Αμα είναι μάγκες ας κάνουν αυτό που έκαναν στην κανονική διάρκεια και ας βγουν στο Τσάμπιονς Λιγκ.Κατι βέβαια οχι καλό για την χώρα μας(θα παίξουν 2 προκριματικά με κλήρωση στους αδύνατους και φυσικά λίγες πιθανότητες πρόκρισης) αλλα αμα τα καταφέρουν θα το αξίζουν τουλάχιστον πραγματικά.

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

ΠΑΟΚ Ηρακλής 1-0

Όπως και με τον Άρη έτσι και με τον Ηρακλή ο Κοντρέρας καθάρισε την μπουγάδα και μας έδωσε την 9 νίκη σε 12 παιχνίδια εντός.

Ωραίο ποδοσφαιρικό απόγευμα περάσαμε σήμερα στην Τούμπα παρά το κρύο που παρόλο που είχε υποχωρήσει από τον χθεσινό παγετώνα ήταν αρκετά τσουχτερό.


Βεβαία μετά από πολλά παιχνίδια οι συμπαθητικές "γριές" μας κάνανε την τιμή και είχαμε αντίπαλη κερκίδα! Γεγονός που έδωσε ένα ωραίο χρώμα στο παιχνίδι!



Εμείς μπήκαμε φουριόζοι αλλά επιπόλαιοι με την κεκτημένη ταχύτητα μετά από την νίκη επί του Λεβαδειακού να εξατμίζεται κάπου στο 20 και με πολλά λάθη να καταστρέφουν τις όποιες ευκαιρίες είχαμε να σκοράρουμε. Αντιθετα ο Ηρακλής, που ο Κατσαβάκης τον έστησε πολύ καλά αμυντικά πήρε θάρρος και προσπάθησε να σκοράρει με καλύτερες ευκαιρίες το φάουλ του Κονέ και την απίστευτη αστοχία του Αγρίτη σχεδόν σε κενή εστία. Και φυσιολογικό ήταν να χάσει από την στιγμή που η επιθετική του γραμμή είναι σχεδόν πιο ακίνδυνη από του Άρη.

Στο β' ημίχρονο μπήκαμε πολύ καλύτερα και η αναγκαστική αλλάγη του Χούτου στον Γκαρσία στο τέλος του α' ημιχρόνου, απέδωσε καρπούς αφού η ομάδα πίεσε τον Ηρακλή και δημιούργησε 5-6 ευκαιρίες χωρίς να δώσει χώρο στους φιλοκενούμενους. Καλές ευκαιρίες είχαμε με δύο ωραίες κεφαλιές του Χούτου, ένα σούτ του Ιβιτς στην κίνηση, ένα ακόμα από τον Κονσεισάο. Η καλύτερη ευκαιρία μας ήταν ένα χαμένο τετ α τετ του αρχηγού που απέκρουσε ο Κοιβαλέφσκι ο οποίος έκανε και μια πολύ ωραία απόκρουση σε μια γυριστή κεφαλιά του Χούτου που αν έμπαινε θα ήταν από τα πιο όμορφα γκολ που είδα φέτος στην Τούμπα.

Ο Κοντρέρας με πολύ έξυπνη προβολή μετά από σέντρα του Κονσεισάο μας λύτρωσε στο 79' και άναψε την Τούμπα. Ο Ηρακλής - ειδικά με τον Ρατόν - ήταν αδύνατο να απειλήσει οπότε το ματς τελειώσε κάπου στο 86' όπου ο Χούτος συνδιάστηκε πολύ ωραία με τον Μούσλιμοβιτς και ο τελευταίος τελειώσε άσχημα την φάση που μπορούσε να διπλασιάσει τα τέρματα μας.


Βιντεάκι με τις καλύτερες φάσεις..

MVP ο Κοντρέρας χωρίς αμφιβολία, ενώ ο Χούτος με τον - όχι και τόσο καλό σήμερα - Μουσλιμοβιτς δώσαν καλά δείγματα, αν βέβαια ο Σάντος "τολμήσει" να τους χρησιμοποιήσει μαζί... Αρνητικός ο Ιβιτς, ενώ Σορλεν, Λινο, Βερον και Γκαρσία δεν έπιασαν την απόδοση που έχουν συνήθως.

Ακολουθούν δύσκολα ματς με Πανιώνιο εκτός (1/3) και Ολυμπιακό εκτός για το κύπελο (4/3) και εντός για το πρωτάθλημα (8/3).

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

Kεφαλόσφαιρo ΠΑΟ-ΠΑΟΚ 3-0

Το είδαμε κι αυτό. Τρία γκολ με κεφαλιές και τα δύο απο αυτά ο Βύντρα !
Που απο πότε ειχε να σκοράρει ούτε που θυμάμαι.
Αμυντικός ειναι βέβαια οκ.
Το ματς στο Α' ημίχρονο δεν μου άρεσε. Ειχε τρέξιμο αλλα αυτη η τακτική με τόσες σέντρες δεν ηταν οτι καλύτερο. Ο ΠΑΟΚ κράτησε και αν συνεχιζόταν αυτός ο ρυθμός ισως έπαιρνε μία λευκή ισοπαλία.
Ειρωνία όμως, απο σέντρες ήρθαν τρία σχεδον απανωτά γκολ στο Β' ημίχρονο.
Φανταστικός Νίνης. Εκπληξη ο σκόρερ Βύντρα.
Χάρηκαν μπάλλα όσοι πήγαν γήπεδο.
Η αλλαγή Λίνο με Μούσλι δεν ηταν καλή για τον Σάντος.
Επόμενα ματς για τους Νο2. και Νο3 της βαθμολογίας ειναι :
Ηρακλής - Παναθηναϊκός
και Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

ΠΑΟΚ Ολυμπιακός 1-0 : Ατμόσφαιρα Ντέρμπυ!



Λίγο πριν και λίγο μετά την είσοδο των ομάδων κάτω από τους ήχους των AC/DC! Ρεπορτάζ στο μπλόγκ μου..

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

Προετοιμασία για το ντέρμπι του Κυπέλλου



Καλά ξεκίνησε ο Φεβρουάριος για τον ΠΑΟΚ. Σε ένα ανοιχτό παιχνίδι χωρίς όμως μεγάλες φάσεις η ομάδα μου νίκησε 2-0 τον πολύ καλό φέτος Εργοτέλη. Μεγάλες φάσεις δεν έγιναν γιατι από την μια μας έλειπε ο Μουσλίμοβιτς αλλά από την άλλη είχαμε έναν Κοντρέρας που πραγματικά έδωσε ρεσιταλ άμυνας και μαζί με τον Κωστάκη τον Χαλκιά που έβγαλε ένα σουτ στο 2-0 κράτησαν αλώβητη την εστία του δικέφαλου.

Τα γκολ της ομάδας ήρθαν από σέντρα του Λίνο στην κόντρα και τα δύο. Ο Αθανασιάδης και ο Αναστασάκος στο 72 και 77 καθάρισαν την μπουγάδα. Σας δίνω και ένα μικρό βιντεάκι με τον κόσμο στην Τούμπα.



Από εκεί και έπειτα όλοι στην εξέδρα αφού πρώτα γελάσαμε με τους "Ή Εμείς ή Κανις" συμπολίτες, ασχοληθήκαμε με το παιχνίδι του Κυπέλλου που έρχεται την ερχόμενη Τετάρτη με τον Ολυμπιακό. Πολύ δύσκολος αγώνας και πρέπει να δούμε πως θα τα βγάλουμε πέρα τόσο με την κούραση όσο και με τις απουσίες που έχουμε και ας μην ξεχνάμε την επόμενη Κυριακή το άλλο ντέρμπι με βάζελο που έχω την απαισιόδοξη εντύπωση ότι για μια ακόμη φορά δεν θα σκοράρουμε σε εκτός έδρας ντέρμπι.... Αλλά ας δούμε αν με διαψεύσουν μέχρι τότε μπορεί να σπάσει ο διάολος το ποδάρι του - βλέπε Γκαλέτι- και να νικήσουμε την Τετάρτη και μετά ποιος ξέρει?!

Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Θα τα πούμε την Τετάρτη...



..που θα είμαστε και πάλι έντεκα μέσα στο γήπεδο και ελπίζω κανένας να μην κάνει παρόμοια μαλάκια με αυτή του Κονσεισάο! Κάθε ντέρμπι και αποβολή... Τι να πω! Έχω ξαναπεί για την πειθαρχεία αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια..

Απο την άλλη βέβαια όταν τρως πέτρες πριν να παίξεις και όταν τρως πέτρες όταν παίζεις και όταν είσαι και λίγο (!!) οξύθυμος τα παίρνεις κάπου κάπου...

Πάντως δεν παίξαμε καλά. Ο Βιερινια δεν πήγε. Καλή η σκέψη του Σάντος αλλά δεν του βγήκε. Με τον Ιβιτς είμασταν λίγο πιο κινητικοί αλλά η αποβολή μας έκοψε τα φτερά. Στο β ημίχρονο καταφέραμε να ισορροπίσουμε τον αγώνα ακόμα και με παίκτη λιγότερο αλλά δεν μπορούσαμε - λόγω κούρασης - να κάνουμε ενα γκολ. Πάντως δεν μάσησαν οι παίκτες και αυτό είναι θετικό. Ας πάνε να πάρουν τώρα το διπλό την Τετάρτη!

Φίλε Αρειανέ (Δημήτρη συγκεκριμένα) έχασες μια ευκαιρία στην Τούμπα με τον χειρότερο ΠΑΟΚ και τον πιο άθλιο αγωνιστικό χώρο, έχασες μια σήμερα που μας έπαιζες ένα ημίχρονο τουλάχιστον με παίκτη παραπάνω. Δις Εξαμαρτείν φίλε....

Τα λέμε την Τετάρτη...

Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Δικέφαλέ κάνε μας την χάρη....


Σε ένα ωραίο ματσάκι ο ΠΑΟΚ νίκησε τον Πανθραξ με 2-0 απόψε στο γήπεδο της Τούμπας μπροστά σε 15000 παοκια που το μυαλό τους περισσότερο είχαν τα δυο παιχνίδια που ακολουθούν σε πρωτάθλημα και κύπελο παρα το σημερινό.

Και αυτή την επιπόλαιη προσέγγιση την είχαν δυστυχώς και οι παίκτες μας που μπήκαν νωθρά στον αγώνα και δώσαν στην ομάδα της Θράκης τα ινία του αγώνα. Εμείς μπηκαμε με παράξενη ενδεκάδα. Με τον Αναστασάκο πλάι στον Μουσλι και με τους "νέους" Λίνο και Σορλεν να παίζουν βασικοί.

Ο Πανθρακίκος βέβαια έδειξε γιατί του αξίζει να είναι στην κατηγορία και έχει πολύ καλούς παίκτες όπως ο Ντιαλό, ο Πονσε και ο Ριερα. Εμείς μπηκαμε με παράξενη ενδεκάδα. Με τον Αναστασάκο πλάι στον Μουσλι και με τους "νέους" Λίνο και Σορλεν να παίζουν βασικοί.

Σιγά σιγά ανεβάσαμε στροφές και στην καλύτερη μας φάση ο Μουσλίμοβιτς σκόραρε άνετα και άνοιξε το σκορ στο 30'.



Στο δεύτερο ημίχρονο ο Πανθραξ έμεινε ε 10 γιατί αποβλήθηκε - δίκαια- ο Αγγελόπουλος σε μαρκάρισμα του Μουσλίμοβιτς που ήταν σε προφανή θέση για γκολ. Όμως εκεί ο ΠΑΟΚ έριξε στροφές και φάνηκε να μην επιδιώκει όσο θα έπρεπε να διπλασιάσει τα τέρματα του και να τελειώσει το ματς. Με τις αλλαγές των Βιερίνια και Μπακαγιόκο αυτό άλλαξε και στο 82' το παλικαράκι έκανε μετά από πάσα του Ιβοριανού το 2-0.



Εκανε στο τέλος και την πλάκα του ο Σάντος βάζοντας τον Ηλιάδη στο 92 (!!τι θέλει να κάνει ο ποιητής?!) και ο ρεφερίς σφύριξε και όλο το γήπεδο επανήλθε στο σύνθημα που ακουγόταν πριν την έναρξη...

Κάνε μας την χαρη, κανε μας την χάρη....


Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Μονομάχια στον πράσινο βάλτο...

Χωρίς νικητή έληξε η μονομαχία στον πράσινο βάλτο της Τούμπας, αφού δεν καταφέραμε να σκοράρουμε σε ένα πολύ κακό παιχνίδι όπου και οι δύο ομάδες μπήκαν με το μυαλό στην άμυνα. Και καλά ο Άρης, αυτός έχει να σκοράρει στην Τούμπα από το 2004 με τον αλήστου μνήμης Σανχούρχο, εμείς τι κάναμε??

Τίποτε απολύτως, είναι η σωστή απάντηση. Τι να πεις για την ομάδα σου όταν ο Μαρκαντωνης είναι ο καλύτερος σου παίκτης και όταν παίκτες όπως ο Ιβιτς και ο Μπακαγιοκο δεν λέρωσαν το βρακάκι τους στην λάσπη της Τούμπας. Για να μην μιλήσω και για τον Βερόν που από το 70' δεν μπορούσε να τρέξει.

Ο αγωνιστικός χώρος ήταν πολύ βαρύς αλλά δεν είναι ο λόγος που χάσαμε το ματς γιατί σαν να το χάσαμε νιώθω. Και νιώθω έτσι γιατι ακόμα και αυτόν τον Άρη που δεν μπορεί να σκοράρει, αυτόν τον ΄Αρη που εγω αν τον κατέβαζα για να χάσει δεν θα τον κατέβαζα έτσι αφήνοντας τον Νεμπεγλέρα εκτός και τον Λαμπριάκο στο πάγκο, αυτόν λοιπόν τον Άρη δεν πιστεύω ότι μπορώ να νικήσω στο Χαριλάου... Μακάρι να με διαψεύσουν αλλά αυτό το πιστεύω βλέποντας σήμερα αλλά και με την ΑΕΚ αυτη την ομάδα.

Και χάσαμε γιατί δεν παίξαμε. Όχι δεν παίξαμε καλά, όχι δεν παίξαμε με πάθος. Χάσαμε για τι δεν παίξαμε καθόλου! Η ομάδα έχει κάνει κοιλιά και συν τοις άλλοις χάνει και στελέχη με τραυματισμούς! Ελπίζω ο Σνάουτσερ να είναι καλά γιατί ο Αραμπατζής δεν την παλεύει αλλά και δεν παλεύεται!

Βέβαια το μόνο θετικό από το ματς είναι ότι ο ΚυρΚικης μένει! :-)
Πάντως οφείλω να δώσω στον φίλο μου τον Αρειανό το Δημήτρη Συγχαρητήρια! Δημοσίως!



Και ας σας δώσω κάποια βιντεάκια από την ατμόσφαιρα της Τούμπας που ήταν το μόνο που άξιζε - μέχρι δηλαδή που κάποιοι μαλάκες στο 10' λεπτο ανακόψουν τον όποιο ρυθμό είχαμε όπως και στο ματς του πρωταθλήματος... Τι να πεις.. μερικοί δεν πρόκειται να μάθουν.... Δυστυχώς...

Και για να ευθυμίσουμε λιγάκι ...



Σύγχρονες μέθοδοι για την αποστράγγιση....

Ας ελπίσουμε ότι θα δούμε κάτι καλύτερο στο μέλλον αρχίζοντας από την Κυριακή με τον Πανθρακικό.

Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

Κατώτερος των περιστάσεων..

Σε ένα από τα πιο σημαντικά ματς του πρωταθλήματος ο ΠΑΟΚ έκανε την χειρότερη εμφάνιση του μέχρι τώρα, χειρότερη ακόμα και από την τραγική εμφάνιση των Σερρών συνεχίζοντας το Dr Jekyl και Mr Hyde των τελευταίων 4 αγωνιστικών. Και από εκεί που πετούσαν στο γήπεδο με τον ΟΦΗ την προηγούμενη αγωνιστική σερνούντουσαν στο ταλαιπωρημένο γκαζόν του ΟΑΚΑ σήμερα το βράδυ.

Και σαν να μην έφτανε αυτό όταν επιτέλους ο "Ψαράς" από το Εστορίλ εδέησε να βάλει τον Μπακαγιόκο στο παιχνίδι και πιέσαμε για 15 λεπτά κάνοντας καναδύο καλές ευκαιρίες ήρθε η αψυχολόγητη ενέργεια του Κοντρέρας να κλωτσήσει εν ψυχρώ τον - καλύτερο παίκτη της ΑΕΚ- Τζιμπούρ και να δεχτεί 100% δίκαια την κόκκινη κάρτα και να κρεμάσει την ομάδα. Αλάνθαστος σχεδόν στον πρώτο γύρο ο Χιλιανός αλλά όταν κάνει λάθος αυτό είναι μεγάλο. Όπως και με τον Ηρακλή έτσι και σήμερα,το λάθος του Χιλιανού ηταν καθοριστικό. Βέβαια για να πούμε και του στραβού το δίκιο, δεν έφταιγε και ο Σάντος για την σημερινή ήττα οταν ο καλύτερος μας ήταν ο.. Χαλκιάς...

Πάντως κακά τα ψέμματα η νίκη της ΑΕΚ ήταν πέρα για πέρα δίκαιη και αν δεν ήταν ο Χαλκιάς θα ήταν κατα 2 ή τρία γκολ μεγαλύτερη. Έτσι μας έφτασε ο ΠΑΟ και η ΑΕΚ μείωσε στους 5. Όσο για τον Ολυμπιακό, ρωτήστε τον Γερμανάκο καλύτερα, αν και η Ξάνθη στο πρώτο μέρος δεν ήταν στο Καραισκάκη. Στο δεύτερο βέβαια....

Το χειρότερο με μας είναι τα δείγματα έλειψης πειθαρχείας που παρουσιάζουμε και νομίζω ότι είναι λογικό ειδικά όταν εμείς σαν φίλαθλοί πριμοδοτούμε σκηνές χειροδικίας όπως του Γκαρσία να τις ξαναβλέπουμε από άλλους.

Τέλος πάντων έχει ακόμα 13 αγώνες το πρωτάθλημα και πρέπει οι παίκτες να σφίξουν τα δόντια και να προσπαθήσουν για το καλύτερο. Την Τετάρτη έχουμε και κύπελλο.. με τον Άρη.. Δεν λέω άλλα. Πάλι καλά κάνει δηλώσεις ο Κόκε...

Καλή εβδομάδα σε όλους.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

ΠΑΟΚ ΟΦΗ 2-0 : Χαλαρά..

Με το δεξί μπήκαμε στο 2009 σαν ποδοσφαιρική ομάδα. Στην Τούμπα σήμερα το απόγευμα καμιά 15ρια χιλιάδες παρά την βροχή και το κρύο πανυγηρίσαμε την πρώτη φετινή μας νίκη σε ένα παιχνίδι που το σκορ αν μη τι άλλο μας αδικεί αφού θα μπορούσε άνετα να είναι τουλάχιστον διπλάσιο.

Δύο ομάδες στο γήπεδο υπήρχαν μόνο μέχρι το 25' περίπου που έγινε η τελευταία αξιόλογη επιθετική προσπάθεια του ΟΦΗ που ο πολύ καλός χθες Κώστας Χαλκιάς έβγαλε το τετ α τετ του Ταραλιδη.

Στο 34 ο Μουσλίμοβιτς έκανε το 1-0 μετά από πολύ όμορφο συνδιασμό που πολλοί βέβαια λένε ότι ο Κωνσταντινίδης -που έδωσε την πάσα - ήταν σε θέση οφσαίντ όταν του πάσαρε ο Μπακαγιόκο. Η φάση για μένα είναι οριακή και σε τέτοιες φάσεις οη αμφιβολία είναι στον επιτιθέμενο. Επίσης στην κοκορομαχία του Μουσλίμοβιτς με τον Ισσα, σωστά δόθηκε κάρτα στον Ισσα για θέατρο- δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε τι λέω - αν και του στραβού το δίκιο είναι ότι θα έπρεπε να δωθεί κιτρινή και στον Ζλάταν.

8 λεπτά αργότερα ο Ιβιτς διπλασίασε τα τέρματα μας και από εκεί και μετά χάσαμε τουλάχιστον 4 κλασικά τετ α τετ είτε λόγω Μάλαρτζ είτε λόγω της υπερβολικής σιγουριάς μας. Έτσι όπως και πρόπερσι νίκησαμε τον ΟΦΗ.




Από εκεί και μετά φάγαμε πολύ βροχή και είδαμε αρκετά καλή μπάλα δυστυχώς μόνο γκολ δεν είδαμε.

Πάντως πανυγηρίσαμε άλλα δύο γκολ στο δεύτερο ημίχρονο αυτά του Λεονάρντο και του Κιάσου στην Λειβαδιά! ;-)

Καλή ποδοσφαιρικη χρονιά να έχουμε!


Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

12η αγωνιστική


1ο Ματς Θρασύβουλος - ΠΑΟΚ 1-2
Τίτλος : Απόδραση από τη Φυλή.


Μετά από ένα νωχελικό πρώτο ημίχρονο είδα ενα καλούτσικό δεύτερο με μια απίστευτη εξέλιξη στα τελευταία λεπτά που παραλίγο ο Δαλούκας να το τινάξει στον αέρα! Το σκορ άνοιξε ο Κονσε μετά από κλέξιμο του Μπακαγιόκο σε κόρνερ του Λάκη. Ισοφάρισε ο Άλβες με καταπληκτικό σούτ - η αλήθεια να λέγεται- αλλά αφού πήρε πάσα μετά από μανσέτα του Ρόκκα που προηγουμένως είχε ρίξει τον Σνάουτσερ. Ο Δαλούκας δίπλα ήταν αλλά ανεξήγητα είπε παίζεται. Επείτα απέβαλε τον Άλβες και τον Γκαρσία σε δύο κινήσεις που είναι αρκετά περίεργες. Ο Βασιλάκης τα εξηγεί εδώ. Εκεί που τα παόκια είχαν ήδη προετοιμαστεί για να καταλάβουν την Φυλή και σαν τον Αρχαίο Θρασύβουλο να τα βάλουν με τους Τριάντα Τυράνους της SuperLeague, ο Αθανασιάδης σαν απο μηχανής θεός μας λύτρωσε όχι στο παραπέντε αλλά στο συν 3!
Μπράβο ρε Αλάνι!


2ο Ματς Λάρισα Ηρακλής 2-0 Τίτλος : Ο Mr SuperLeague. Πηλαδάκη θα βγάλεις ανακοίνωση για το γκολ οφσάιντ! Βέβαια από την άλλη έτσι οπως παίζει η Γριά θα κερδίσει στα επόμενα γενέθλια για τα 200 χρόνια...


3ο Ματς ΠΑΟ - Αστερας 1-1 Τίτλος : Αν ήταν του Βελιγραδίου μπορεί και να νίκαγε, δυστυχώς ήταν της Τρίπολης
Δεν έχω να πω τίποτε πέρα από το ότι το περίμενα! Δεν υπήρχε περίπτωση να νικήσει μέσα σε τρεις μέρες δυο φορές! Και αν έπαιζε με κανένα Εργοτέλη ή Πανιώνιο που είναι και πιο επιθετικογενής ομάδες θα έχανε κιόλας. Κέρδος ήταν ο Βαθμός...

4ο Ματς Άρης - Πανσερραικός 2-0 Τίτλος : Το γκολ μήπως ήταν οφσαιντ φίλε Αρειανέ?!

Ευτυχώς οι κυπελλούχοι 2007 (μέχρι το μεσημέρι της 16ης Μαϊου 2007) έβαλαν ένα γκολ - που παίζει για οφσαίντ και ένα δευτερο με τον Ρεγκέιρο και καθάρισαν το ματσάκι!
Απορία: Που πήγε ο Χρύσανθός?!


5ο Ματς Εργοτέλης - Ξάνθη 0-0 Τίτλος : Ορατότης μηδέν.
Δηλαδή δεν το είδα!




6ο Ματς : Λειβαδιά - ΑΕΚ 0-0 Τίτλος : Μπλάζιτς- ΑΕΚάκι 0-0

Απορία πότε θα αρχίσουν να βρίζουν τον Μπάγιεβιτς? Γιατι παίρνει ο Μπασινάς 800 χιλιάρικα? Ποια ομάδα θα νικήσει η ΑΕΚ εκτός έδρας? Απαντήσεις καλείται να δώσει ο Χαρδαβέλας...

7ο Ματς : Πανθραξ - ΟΦΗ 2-0 Τίτλος: Βήμα Παραμονής για τον Πανθρακικό ('άσχετα αν είναι μαζί με τον Άρη και πάνω από την ΑΕΚ) ;-) Δεν το είδα ούτε αυτό.



8ο Μάτς ΟΣΦΠ - Πανιώνιος 4-1 Τίτλος : Πετούσε αλλά τον βοήθησε και η σφυρίχτρα! Ο ρεφερής δεν έδωσε: 1. Πέναλτι στον Πανιώνιο στο 0-0 2. Το πρώτο γκολ - όπως και το τέταρτο) ήταν οφσαιντ 3. Απέβαλε άδικα τον Κιουμουρτζί.

Παρόλλα αυτά ο γαύρος άξιζε την νίκη. Οχι με 4-1 αλλά την άξιζε. Αυτές οι διαιτησίες την λερώνουν την νίκη του.

Απο την άλλη... που είναι όλα αυτά τα ντεμέκ αντικειμενικά ΜΜΕ που όταν ο Πανιώνιος δεν πήρε εξίσου καθαρό πέναλτι στην Τούμπα βγαίναν και κραύγαζαν για τον Γκαγκάτση και τον ΠΑΟΚ?! Μούγκα στη Στρούγκα? Ουστ ρε!


Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

ΠΑΟΚ ΛΑΡΙΣΑ 1-0: Ο χειρότερος ΠΑΟΚ πήρε το τρίποντο!



Νομίζω ο τίτλος τα λέει όλα! Όπως και πέρσι έτσι και φέτος νικήσαμε την Λάρισα με την ψυχή στο στόμα! Η Λάρισα μπορώ να πω ήταν καλύτερη αν και η μόνη ευκαιρία που ουσιαστικά μπορούσε να βάλει γκολ ήταν στο 3' λεπτο με το σουτ του Σαρμιέντο που έβγαλε εντυπωσιακά ο Χαλκιάς! Πιστεύω ότι δικαιούταν το Χ αλλά ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι δίκαιο?!

Εμείς παίξαμε το χειρότερο μας παιχνίδι! Όχι μόνο αυτό αλλά τραυματίστηκε και ο Μουσλι και έχουμε μεγάλο πρόβλημα! Καλύτερος όλων μακράν ο Βερόν αλλά και ο Μπακαγιόκο που του βγάζουμε το καπέλο παρά τις γκρίνιες που είχαν ακουστεί το καλοκαίρι! Στη μια φάση που έπρεπε "πυροβόλησε εξ'επαφής" και σκότωσε το βυσσινί αλογάκι! Και κάπως έτσι αυτό το σουκου νικήσαμε την Λάρισα σε μπασκετ και ποδόσφαιρο.

Το μόνο που έχω να πω από τα παραθλητικά είναι το σύνθημα που ακούστηκε στο τέλος..

ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ!

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

Χάσαμε


Μετά από 10 παιγνίδια χάσαμε δίκαια στο Καραισκάκη με 2-0. Το παιχνίδι ήταν ένα ντέρμπι με πολύ πάθος αλλά δυστυχώς δεν μπορούσαμε! Πριν από το παιχνίδι όλα τα αποτελέσματα ήταν αυτά που μας βόλευαν αλλά δεν καταφέραμε να πάρουμε ούτε ένα βαθμό - θα ήταν πραγματικά δώρο θεού αν φεύγαμε με τον βαθμό της ισοπαλίας από το ματς.

Ξεκινήσαμε το παιχνίδι πολύ καλά και κρατήσαμε το κέντρο για περίπου 35 λεπτά. Μάλιστα κάναμε και την πρώτη καλή ευκαιρία του αγώνα με τον Μπακαγιόκο που απόκρουσε ο Πάτσα στην γραμμή. Εκεί κάπου δύο πράγματα μας βγάλαν έξω από την αυτοσυγκέντρωση μας. Πρώτα ο τσαμπουκάς και η μπουνιά του Γκαρσία που ακόμη και αν τον χτύπησε ο Ντιογο στα δόντια δεν δικαιολογείται να τον χτυπήσει έτσι! Βέβαια είχα να δώ τέτοιον τσαμπουκά στην ομάδα από την εποχή του Λεοντιάδη και των θρυλικών καυγάδων του με τον Μητρόπουλο. Αυτό όμως μας κόστισε όπως δείχνουν τα πράγματα.

Το άλλο γεγονός ήταν ο Τζόλε που ξέφυγε τρεις φορές από τον Αραμπατζή. Στην τρίτη και φαρμακερή ο Πατσατζόγλου- ολομόναχος - δεν δυσκολεύτηκε να ανοίξει το σκορ στο τελευταίο λεπτο των καθυστερήσεων. Απογοήτευση....

Στο δευτερο ημίχρονο μπήκαμε νωθρά στην αρχή αλλά καταφέραμε με καλή κυκλοφορία να πιέσουμε τον Ολυμπιακό αν και τον αφήσαμε να βγει σε πολύ επικίνδυνες αντεπιθέσεις που ευτυχώς για μας πέρασαν και έφυγαν. Στο 73' ο Μουσλί (δες την εικόνα από τη goalnews που σου έχω) έχασε την μεγάλη μας ευκαιρία για ισοφάριση και κάπου εκεί τελείωσε για μας το παιχνίδι. Το γκολ του Ντιόγο -ο Ολυμπιακός έψαχνε το γκολ που φαινόταν ότι αργά ή γρήγορα θα έρθει- απλά διέλυσε τις όποιες ελπίδες είχαμε.

Στην αρχή της χρονιάς δεν περίμενες να νικήσεις στο Καραισκάκη. Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα απογοητευτήκαμε όμως το χειρότερο - γιατί ενός κακού μύρια έπονται- είναι οι τραυματισμοί Ιβιτς και Κοντρέρας αλλά και η επαπειλούμενη τιμωρία του Γκαρσία που τον βλέπω να ξαναπαίζει τα Χριστούγεννα.

Γιατί χάσαμε?
Νομίζω ότι πασιφανές είναι ότι δεν έχουμε βοήθεια από τον πάγκο, ο Σάντος έπρεπε να βγάλει τον Γκαρσία στο ημίχρονο- ήταν ολοφάνερο ότι θα έπαιρνε κόκκινη- και να περάσει τον Μπαλάφα και να γυρίσει το σύστημα σε 4-4-2. Δεν το έκανε. Αντίθετα ο Λάκης αλλά και ο πιτσιρικάς Αθανασιάδης δεν μπόρεσαν αν σταθούν στο ματς. Ο Ολυμπιακός μετά το 35' πήρε τον έλεγχο του παιχνιδιού- χωρίς να πάρει τον άξονα αλλά παίζοντας από τα πλάγια- και ουσιαστικά μας έκλεισε.

Ο Κάκος νομίζω έπαιξε καλά αν εξαιρεσείς το χέρι του Ντιόγο, ένα οφσαίντ σε εμάς που δεν έδωσε αλλά και το ότι χαρίστηκε στον Μαλεζά που μπορούσε να του δείξει και δεύτερη κίτρινη.

Τώρα θα φανεί αν η ομάδα πέρασε τις παιδικές ασθένειες της Τούμπας. Παιδικές αρρώστιες όπως η γκρίνια και η έλλειψή μέτρου που πάει τον ενθουσιασμό του Παοκτσή από το ζενίθ στο ναδίρ. Είδωμεν στο ματς με την Λάρισα ..

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2008

Στην κορυφή



Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος είδαμε ένα πολύ θεαματικό και πολύ ανοιχτό παιχνίδι στην Τούμπα με τον Πανιώνιο που μπορώ να πω μετα βεβαιότητας ότι ήταν η καλύτερα ομάδα - τουλάχιστον επιθετικά- που αντιμετωπίσαμε φέτος. Παίκτες σαν τον Ρεκόμπα και τον Εστογιάνωφ είναι τα πετράδια του στέμματος του Ελληνικού ταπεινού πρωταθλήματος! Δεν είναι πολλές οι στιγμές που η Τούμπα χειροκροτάει έναν αντίπαλο παίκτη. Εδώ μέχρι και τον Μαραντόνα γιουχάραμε!

Το παιχνίδι ξεκίνησε τόσο δυνατά ώστε μέχρι το 25', είχε χάσει μια ευκαιρία ο Πανιώνιος με Ρεκόμπα, μια εμείς με Μπακαγιόκο και είχαν ζητήσει και οι δύο ομάδες πέναλτι, ο Πανιώνιος σε μαρκάρισμά του Βερόν και εμείς με δύο διαδοχικές ανατροπές στον Μουσλίμοβιτς. Νομιζώ ότι μπορούσε να δώσει και τα δύο αλλά ο Παμπορίδης είχε άλλη άποψη.

Ο Πανιώνιος έχασε ουσιαστικά την ευκαιρία να φύγει με έναν ή δυο βαθμούς στην φάση του 28' όταν ο Χαλκιάς έβγαλε το τετ - α- τετ του Εστογιάνωφ και κράτησε το μηδέν στην άμυνα! Εκεί κάπου τελειώσε νομίζω και το παιχνίδι του Πανιώνιου που δεν μπόρεσε να απειλήσει. Στο 33' ο Μάκος συγκρούστηκε με τον Κονσεισάο στην περιοχή και ο Παμπορίδης (που χθες ήταν εκνευριστικότατος και τα έκανε θάλασσα) έδειξε πέναλτι. Το πέναλτι ήταν και δεν ήταν, αλλά νομίζω ότι δινόταν. Ο Μάκος φαίνεται να βγάζει από την πορεία τον Σέρτζιο και ο τελευταίος βουτάει και λίγο θεαματικά με αποτέλεσμα το πέναλτι που έκανε γκολ ο Ιβιτς - ο οποίος χθες ήταν λίγο πάνω από την μετριότητα που έδειξε μέχρι τώρα.

Στο δεύτερο ημίχρονο ο Σάντος έκανε μια πολύ μεγάλη κίνηση, βγάζοντας τον Λάκη και περνόντας στο κέντρο τον Γκαρσία στην θέση του Ιβιτς, ο οποίος μπήκε μπροστά και ο Μπακαγιόκο στα πλάγια. Πήραμε έτσι το κέντρο και κάναμε πάρα πολλές ευκαιρίες με αποκορύφωμα το τετ α τετ του Κονσεισάο και την κεφαλιά του Μούσλι. Το δεύτερο γκολ που αξίζαμε ήρθε στις καθυστερήσεις από τον Μουσλίμοβιτς που ανέβηκε στο δεύτερο.



Καλύτεροι από μας οι Μπακαγιόκο, Σέρτζιο και Γκαρσία που έδειξε ότι μπορεί να μην έχει φυσική κατάσταση αλλά κρατάει το κέντρο μόνος του! Νομίζω ότι αν κατεβούμε στο Καραισκάκη με την ενδεκάδα του τελευταίου ημίωρου θα πάρουμε θετικό αποτέλεσμα.

Είναι Κυριακή πρωί, είμαστε στην κορυφή και θα κάτσουμε να απολαύσουμε το ντέρμπι των αιωνίων! Αυτή είναι η πεμπτουσία της μπάλας!

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008

Δώρο στον Ηρακλή


Δωράκι στο Καυταντζόγλειο αφήσαμε σήμερα το βράδυ. Απο ένα -σωστό- πέναλτι στο 4' με μεγάλο λάθος του Κοντρέρας, το πρώτο του φάουλ μετά από 500 λεπτα συμμετοχής, ο Ηρακλής μπηκε μπροστα στο σκορ. Εκει και για ενα 20λεπτο η ομάδα αποδιοργανώθηκε και προς στιγμήν είδα τον περσινό εφιάλτη να ξαναζωντανεύει. Ευτυχώς όμως η ομάδα έδειξε χαρακτήρα. Ισσορόπισε το παιχνίδι και προσπάθησε να φτάσει στην ισοφάριση. Το έκανε με τον Μπακαγιόκο αλλά τα κοράκια μας το στέρησαν, όπως και το πέναλτι στο Μουσλίμοβιτς στο δεύτερο ημίχρονο αλλά και πολλά ανάποδα σφυρίγματα.

Μεγάλο παιχνίδι από τον Σέρτζιο που ήταν και ο δημιουργός του γκολ του Μαλεζά, αλλά και μεγάλος ηγέτης! Ο Μαλεζάκος έβαλε παλικαρίσιο γκολ και αξίζει την θέση του βασικού. Ο Ιβιτς και ο Κωνσταντινίδης ήταν απο τους χειρότερους. Ο Μουσλίμοβιτς έπαιξε καλά -πολλές κούρσες σαν εξτρεμ προσπαθωντας να μπαλώσει την ανυπαρξία του Σβούρα-αλλά μας τα χάλασε στην τελευταία φάση που αν είχε πασάρει στον Ιβιτς θα είχαμε φύγει με το τρίποντο...

Δεν πειράζει πάντως, είμαστε αήττητοι μετά από 8 αγωνιστικές και σήμερα μπορεί να αφήσαμε 2 πόντους στο "γηροκομείο" αλλά ειμαι πολύ ευχαριστημένος από την εμφάνιση της ομάδας μου. Συγχαρητήρια παιδιά.

Στον Ηρακλή που συμπαθώ έχω να πω ότι με θλίβει το γεγονός ότι με την διαιτησία να τον ευνοεί, στην έδρα του, με γκολ δώρο από τα αποδυτηρια και δεν απείλησε σχεδόν καθόλου. Μετά από 8 ματς χωρίς νίκη τα πράγματα είναι πολύ μα πολύ δύσκολα. Μακάρι να μην πέσει. Μπράβο στον Τάσο Κατσιαμπή που ήταν από τους καλύτερους της "γριας" και του αγώνα. Αυτον τον παίκτη γιατί τον δώσαμε?

Όσο για τα επεισόδια πριν το ματς.. Εγω τέτοιους "φιλάθλους" στον ΠΑΟΚ δεν θέλω. Υπάρχει νόμος και η αστυνομία οφείλει να κάνει συλλήψεις! Είναι ντροπή για την ομάδα μας!

Τέο βγάλε ανακοίνωση γαι κάτι μαλάκες σαν τον Παπασταμάτη και τους βοηθούς τους...


Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

ΠΑΟΚ - ΠΑΟ : Φόβαται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη..

Τι να πούμε άνθρακες το ντέρμπι. Εμπεδώσαμε ότι έχουμε καλή άμυνα ακόμα και χωρίς τον Πάμπλο Κοντρέρας - του οποίου η μη χρησιμοποίηση στο παραπέντε γέννησε ψίθυρους στις κερκίδες. Αλλά στο κέντρο από την στιγμή που "χάσαμε' τον άλλον Πάμπλο, χαθήκαμε! Ο Μούσλι μόνος να παλέυει μαζί με τον Σερτζιο και να τρων πολύ ξύλο, πάρα πολύ ξύλο!

Καλά ρε Κύρκο σαν πολύ μονόμπατα δεν σφύριζες? Δεν ήταν πεναλτι στον Μουσλίμοβιτς στο πρώτο μέρος?! Το έχασες το παιχνίδι λέμε! Για να μην πουμε πιο βαριά κουβέντα.. Αλλά δεν έφταιγε αυτός που δεν νικήσαμε..επιθετικά είμαστε προβλέψιμοί αυτό είναι το πρόβλημα...

Καλά και ο Παναθηναϊκος, τι να πουμε.. όταν κατεβαίνεις με 3 ανασταλτικά χαφ και παίζεις σαν τον Άρη ή τον Τέλη περιμένεις τίποτε καλύτερο?!

Δάρλας και Μαλεζάς ξεχώρισαν απο μας και οΚωστάκης ο Χαλκιάς όταν χρειάστηκε έκανε το καθήκον του. Απο εκεί και πέρα αναρωτιέμαι πότε θα παίξει ο Ιβιτς? .....
Τέλος πάντων! Πάρτε στιγμιότυπά από τις κερκίδες ..








Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

Ένα και να καίει...



Όπως πέρσι και πρόπερσι το παιχνίδι ήταν δικό μας. Με αυτό το γκολ καθαρίσαμε χθες, μέσα στη βροχή, το μεγάλο ντέρμπι της πόλης. Και τα παιχνίδια ΠΑΟΚ -Άρη είναι πάντα ντέρμπι. Το 1985 πηγαίναμε για θρίαμβο αφού είχαμε κατακτήσει το πρωτάθλημα και χάσαμε 3-0. Το 1998, την χρονιά μετά την νίκη επί της Άρσεναλ, περιμέναμε να διασύρουμε τους νεοφώτιστους και χάσαμε 1-4! Όμοιως πέρσι οι συμπολίτες θέλαν να μας "ρίξουν" - dream on -στη Β' αλλά αρπάξαν 3 μπαλάκια και το ρίξαν στο Σταυρίδη. Γιαυτό και η footballderbies το καταττάσει στην 13η θέση στα ντέρμπι μεταξύ ομάδων από την ίδια πόλη.

Το χθεσινό παιχνίδι δεν "διεκδικεί δάφνες" που λέν και οι κλισαρισμένοι σπίκερς. Απο την άλλη όμως είδαμε μια δεμένη ομάδα μέσα στο γήπεδο και μια που κατέβηκε με 3 αμυντικά χαφ για να μην χάσει. Ο Άρης έκανε το πρώτο σουτ στο 42' και κάπου εκεί τελείωσε και η επιθετική τους προσπάθεια. Εμείς χάσαμε 3 καραμπινάτες φάσεις στο α' ημίχρονο αλλά όσο η τύχη μας γύρισε την πλάτη στο πρώτο μέρος τόσο μας χαμογέλασε στη φάση του γκολ και κάπου εκεί τελείωσε το ματς και ο Σκόρδας έριξε για μια ακόμη φορά την χολή του.. Μεγάλο Κόμπλεξ!!!! Αλλά ας κοιτάξουν την βαθμολογία και ας ξυπνήσουν από την εγωπάθεια που τους δέρνει.....

Ο κόσμος ήταν πάλι φανταστικός (με την θλιβερή εξαίρεση του 3ου λεπτού- πότε θα τελειώσουν αυτα από την Τούμπα, Τεο?) και εδώ μερικά από τα χθεσινά παραλειπόμενα!



Και ένα βιντεάκι από την ατμόσφαιρα της Τούμπας λίγο πριν να αρχίσει το παιχνίδι...



ΠΑΟΚ και τα μυαλά στην Ταράτσα... δείτε το βίντεο...


Μεγάλη νίκη μέχρι την επόμενη που έλεγε και ο Γκάλης...

Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

Επιτέλους!



Την Κυριακή 23 Σεπτέμβρη του 1984 ο ΠΑΟΚ κέρδισε στην Ριζούπολή 3-1 τον Απόλλων Αθηνών εκείνη την χρονιά πήραμε το πρωτάθλημα. Μια άλλη Κυριακή, 25 Αυγούστου του 2002 Ο ΠΑΟΚ του Αναστασιάδη θα έριχνε μια 4αρα στον ΠΑΟ του ...Σάντος και θα άναβε φωτιές στην Τούμπα. Την πρωταπριλιά του 2007 θα περάσουμε νικηφόρα από την Νίκαια νικώντας τον Ιωνικό με 0-2.

Με τις τρεις αυτές νίκες θα συνδεσει το πετυχημένο ξεκίνημα του, στο νέο πρωτάθλημα που άρχισε το σαββατοκύριακο, Ο ΠΑΟΚ. Η νίκη με 2-0 επί του ΟΦΗ στο Ηράκλειο θα είναι η πρώτη εκτός έδρας νίκη σε πρεμιέρα μετά από 24 ολόκληρα χρόνια,η πρώτη νίκη σε πρεμιέρα μετά από 6 χρόνια και η πρώτη εκτός έδρας νίκη - μακριά από την Θεσσαλονίκη γιατί η Καλαμαριά δεν πιάνεται! -μετά από 16 μήνες !!

Το κυριότερό όμως δεν είναι στην νίκη! Το κυριότερο είναι ότι η ομάδα μου έπαιξε πάρα πολυ ωραίο ποδόσφαιρο και έδειξε ψυχραιμία, ομαδικότητα και πολλές λύσεις μέσα στο γήπεδο! Μπορεί ο ΟΦΗ να μην μπόρεσε να μας κοντράρει πολύ αλλά πιστεύω την επόμενη αγωνιστική απέναντι στην ξαδέρφη του Νότου θα δείξουμε τι αξίζουμε στα ντέρμπυ! Δεν ξέρω αν θα ξεπλύνουμε την περσινή ντροπή, άλλα είμαι σίγουρος ότι τέτοιες εμφανίσεις όπως αυτές πέρσι θα μείνουν στα χρονοντούλαπα της ιστορίας!

Πάντως πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό δεν μπορώ να βρω κάποιον να υστερεί σε απόδοση! Τα συγχαρητήρια μου στον Φερνάντο από το Εστορίλ λοιπόν! Αλλά μην πάρουν τα μυαλά σας αέρα! Θέλουμε πολλές εμφανίσεις για να υσηχάσουν τα ματάκια μας από τα περσινά!

Και κυρίως πολλά όμορφα γκολ όπως το δεύτερο που σας δίνω εδώ στο βίντεο.


Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.