Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Uefa. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Uefa. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

Γύρω γύρω Τζι-όλοι

The current UEFA Cup logoImage via Wikipedia

Τωρα τον θυμηθήκανε τον Τζιόλη όλοι όσοι λέγανε "να φύγει, να φύγει" και φαντάσου να το έπαιρνε το UEFA Cup η Werder Bremen !
Μπράβο ρε Τζιόλη ! Μην τους ακούς, παίξε τη μπάλλα σου και μακάρι μια μέρα να σε παρακαλάνε να γυρίσεις.

Εν όψει νεας "ριζούπολης" στο ΣΕΦ απόψε δεν ασχολούμαι καθόλου με το αγωνιστικό κομμάτι, ο Παναθηναϊκός θα κερδίσει αλλα θα χάσει μετά στο ΟΑΚΑ και η σειρά θα πάει στα πέντε παιχνίδια.
Αν γίνει το παραμικρό απόψε και οι Γιαννακόπουλοι δεν κλείσουν το κόκκινο μαγαζί των κάφρων του Πειραιά τότε ας ετοιμαστούν για χειρότερα. Δεν πρέπει να το αφήσουν ετσι. Η τροφή τους ειναι το μίσος για οτιδήποτε πράσινο. Η μάλλον η ανάγκη τους να το μισούν τόσο που αγαπάνε να το μισούν !

Ρε παιδιά δεν με νοιάζιε ποιός κέρατο θα ειναι ο διαιτητής του αγώνα ΑΕΚ - ΠΑΟ στο ποδόσφαιρο μεθαύριο, ουτε τι "παράδοση" εχει σε αυτα τα ματς. ουτε και κανέναν έπρεπε να νοιάζει. Η διαιτησία δεν θα 'πρεπε καν να αποτελεί θέμα συζήτησης.

Συγχαρητήρια στις κοπέλλες του Ολυμπιακού για το πρωτάθλημα πόλο.

Καλά μυαλά σε ΑΕΚτζήδες που λένε "μου αρέσει που βγάζει τόση ενέργεια αυτη η ομάδα φέτος παρά το οτι στον πάγκο ειναι ο ακατονόμαστος" .... ρε σεις εχετε σκεφτεί μήπως λόγω αυτού ακριβώς που ειναι στον πάγκο βγάζετε ενέργεια ;

Καλά μυαλά σε 50 οπαδούς των πράσινων που πήγαν και στήθηκαν απ έξω απο κει που συνεδριάζει ο ...Πολυμετωπικός ... αλλη δουλειά δεν ειχαν, πήγαν να πουν στον Τζίγκερ "φύγε" και αυτο μου θυμίζει πάλι κατι απο Τζιόλη ...


Reblog this post [with Zemanta]

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Σπέσιαλ thanks

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Πάω να δω Champions League

Εχει Champions League. Πάω να δω το ματς.

Champions' League logoImage via Wikipedia

Reblog this post [with Zemanta]

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Ευρώπας

Στας Ευρώπας η κλήρωση έφερε αντίπαλους τις δύο ελληνικές ομάδες με μία ισπανική και μία γαλλική. Αναμφίβολα οποιαδήποτε ισπανική ομάδα δεν ειναι αστεία.


Παναθηναϊκός - Βιγιαρεάλ.

Το ειχα προβλέψει και το ειχα γράψει κιόλας κάπου. Πρόκειται για μια ομάδα με δεμένο σύνολο που θα δυσκολέψει πολύ. Πρόβλεψη δεν θέλω να κάνω αλλα θα ήθελα ισοπαλία εκει και νίκη εδω με 2-0 για τον Παναθηναϊκό. Σίγουρα θα δούμε δύο δυνατά ματς.
Εχω αγχωθεί απο τώρα λέμε :)


Ολυμπιακός - Σεντ Ετιέν.

Ισως η πιο εύκολη αντίπαλος αφου απ οτι μαθαίνω παλεύει να μην υποβιβαστεί στο γαλλικό πρωτάθλημα που ειναι και υποδεέστερο του ισπανικού. Νομίζω οτι μόνο απο τον κακό του εαυτο θα αποκλειόταν ο Ολυμπιακός αλλα ας μη βιαστώ να προβλέψω τίποτα κι εδω, ας πώ νίκη εδω με δύο γκόλ διαφορά και ισοαπαλία εκει για τον Ολυμπιακό.

Ούγκ : Η Ελλάδα απο χθές έπιασε την 12η θέση στην βαθμολογία χωρών της ΟΥΕΦΑ !

Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Fair Play

Η δανέζικη Norgeland ειναι η ομάδα που εξασφάλισε συμμετοχή στον πρώτο προκριματικό γύρο του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ της επόμενης περιόδου μέσω της έξτρα θέσης που κέρδισε η Δανία από την ειδική βαθμολογία "Fair-Play".
Συγχαρητήρια !

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

Φοβού τους Ελληνες

Εκπρόσωποι της Ελλάδας στην Ευρώπη ειναι πλέον οι γνωστοί τρείς.
Εδω που φθάσαμε, κάθε πόντος μετράει. Κάθε νίκη είναι ενα μεγάλο βήμα. Σημασία έχει να δούμε αποτελέσματα σε δυνατά μάτς. Κανεις δεν ειναι ξεγραμμένος, αντίθετα προς όσα γράφουν μεγάλοι αθλητικογράφοι θέλοντας να φανούν προφήτες κατόπιν εορτής. Αφήνουν δηλαδή αιχμές μεσα απο τεχνικές αναλύσεις.
Θέλω σαν φίλαθλος να πώ οτι σήμερα δεν είμαι Ολυμπιακός, αυριο δεν θα ειμαι Παναθηναϊκός ουτε ΑΕΚ.
Ειμαι με όλους και θέλω να μπούν δυνατά για το καλύτερο. Θέλω όλοι να πάρουν αποτέλεσμα, ή έστω βαθμό για την κατάταξη της Ελλάδας.
Ολα ειναι δυνατά. Σκέπτομαι ολα τα σκόρ απο το 3-0 μέχρι το 2-4 και για τους τρείς.Εντάξει ο Παναθηναϊκός εχει θεωρητικά πιο πολλές ελπίδες για θετικό αποτέλεσμα. Αλλα ποτέ δεν ξέρεις. Τα πρώτα 12-15 λεπτά του κάθε αγώνα θα δείξει αμέσως το τι θα συμβεί. Ολοι βιάζονται. Ξέρουν καλά οτι ενα γκόλ στην αρχή, ή μία αποβολή ή 2 δοκάρια παίζουν ρόλο στην ψυχολογία.
Εκει δηλαδή που δουλεύουν αυτη τη στιγμή οι προπονητές. Aκόμα και στην πολύπαθη ΑΕΚ παλεύουν να ανεβάσουν το ηθικό. Ετσι πρέπει.
Δεν θέλω να χάσει κανένας πάντως. Και προπαντός να μην διασυρθεί ο Ολυμπιακός.
Εχω την αίσθηση οτι αν ένας πει την λέξη "Εργοτέλης" στα αποδυτήρια, θα τους κοπούν τα πόδια :)
Αξιοπρέπεια και ταπεινή σοβαρότητα θέλω απο ΠΑΟ και ΑΕΚ. Οπως είπα, ολα τα σκόρ τα θεωρώ πιθανά. Δεν παίζω Στοίχημα ούτε ξεχνάω τα άλλα θέματα της καθημερινότητας στην Ελλάδα. Αλλα όπως και να το κάνουμε, μια εθνική περηφάνεια - καραμέλλα στην πίκρα, μάς χρειάζεται.

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2008

Πλατινί μπράβο.

Θέλω να πω ενα μπράβο στον Μισέλ Πλατινί που άρχισε να κάνει πραγματικότητα πολλά απο όσα ειχαν ειπωθεί λιγο πριν αναλάβει πρόεδρος της UEFA.
Σύμφωνα λοιπόν με όσα αποφασίστηκαν, οι Ευρωπαϊκοί Σύλλογοι που θα δίνουν παίκτες τους για συμμετοχές σε διεθνείς διοργανώσεις θα λαμβάνουν χρήματα ως αποζημίωση για τυχόν τραυματισμούς αλλα και για την απουσία του κάθε παίκτη για χάρη της Εθνικής του Ομάδας.

Το ποσόν φτάνει τα 172.000.000 € για την επόμενη τετραετία.
Επίσης θα καταβάλει χρήματα και η FIFA για τις συμμετοχές στα Παγκόσμια Κύπελλα.
Η απόφαση ισχύει άμεσα.
Δικαίωμα λαμβάνειν έχουν οι Σύλλογοι που είχαν εστω και εναν διεθνή ποδοσφαιριστή στις τάξεις τους, μέχρι και δύο χρόνια πριν απο μια μεγάλη διοργάνωση.
Αρα χαράς ευαγγέλια για για τις ελληνικές ομάδες αφου η Εθνική μας θα συμμετέχει τόσο στο Euro2008 όσο και στο Παγκόσμιο Κύπελλο !

Αυτά κάνει ο Πλατινί και μας σκλαβώνει. Μπράβο του, ειναι δίκαιο αυτό το μέτρο και αξίζουν οι Σύλλογοι που δίνουν διεθνείς να ανταμείβονται. Ετσι θα δοθεί κίνητρο σε όλους τους Συλλόγους να βοηθούν τις Εθνικές Ομάδες.

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007

Nέες ήττες στο ΟΥΕΦΑ ...

Ατλέτικο Μαδρίτης - Παναθηναϊκός : 2-1
ΑΕΚ - Βιγιαρεάλ : 1-2
Λάρισα - Νυρεμβέργη : 1-3

Απολογισμός δύο προκρίσεις, του Παναθηναϊκού και της ΑΕΚ παρα τις ήττες.
Συνολικά τέρματα 5 - 16 !!!!!!!
Ούτε ενας ακόμα βαθμός για την Ελλάδα, κρίμα.
Κι όμως μπορούσαν όλοι περισσότερα.
Ας χειροκροτήσουμε.

Κάζο 9-2

Μεγα στραπάτσο και δεν το περίμενα τόσο πολύ !
Εξάρα ο Αρης απο την Μπάγερν και ο Πανιώνιος στην έδρα του σε μια μεγάλη ανατροπή του 2-0 υπέρ του απώλεσαν τις ελπίδες τους για πρόκριση !
Κρίμα για τον Πανιώνιο πιο πολυ γιατι ο Αρης έπεσε σε μια καταιγίδα που λέγεται Μπάγερν και μάλλον αυτη θα ειναι η μία ομάδα του Τελικού.
Ο Πανιώνιος μπορούσε αλλα δέχθηκε γκόλ που δείχνουν απειρία αντιμετώπισης αλλα και υποτίμηση του αντίπαλου μετα το γρήγορο 2-0.
Ο Αρης μετά το 3-0 σκόρπισε και κάποια απο τα γκόλ που δέχθηκε ηταν αστεία.
Δεν πειράζει, χειροκροτούμε ετσι κι αλλιως κι ευχόμαστε το καλύτερο στη συνέχεια και καλά αποτελέσματα απο Παναθηναϊκό και ΑΕΚ.

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007

Για την Ελλάδα ρε μαμώτο

Η κατάταξη χωρών της ΟΥΕΦΑ μετά και τις χθεσινές νίκες ΑΕΚ και Παναθηναϊκού :

1. Ισπανία 69.766 (7/8)
2. Αγγλία 66.874 (7/8)
3. Ιταλία 57.160 (5/8)
4. Γαλλία 50.382 (5/7)
5. Γερμανία 42.293 (7/7)
6. Ρουμανία 40.599 (1/5)
7. Ρωσία 39.250 (4/4)
8. Ολλανδία 36.879 (2/6)
9. Πορτογαλία 36.784 (4/7)
10. Ουκρανία 30.100 (1/4)
11. Σκωτία 29.625 (3/4)
12. Τουρκία 29.225 (3/4)
13. Τσεχία 25.500 (3/4)
14. Βέλγιο 25.200 (1/4)
15. Ελλάδα 24.164 (6/6)
16. Ελβετία 23.725 (2/4)
17. Βουλγαρία 23.166 (0/4)
18. Νορβηγία 22.425 (2/5)
19. Δανία 19.950 (2/4)
20. Αυστρία 17.500 (1/5)

Update : Μετα την νίκη του Πανιωνίου την ισοπαλία του Αρη και της Αντερλεχτ, έχουμε :
14. Βέλγιο 25.450
15. Ελλάδα 24.664

Στόχος η 12η θέση ωστε η πρωταθλήτρια να αγωνίζεται απ ευθείας στους ομίλους του Champions League. Aνεβαίνουμε συνεχώς και δεν θυμάμαι να έχει ξαναγίνει αυτό.
Μεταξύ μας δεν μπορώ να εξηγήσω αυτη την εκπληκτική άνοδο !

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007

να μην το έλεγα..

πηγή φωτοκίνηση

ΑΕΚ - Φιορεντίνα 1-1 . μέτριο μάλλον ματς , κ οι δυο φαίνονταν ικανοποιημένοι με την ισοπαλία . αρκετές απουσίες για την ΑΕΚ , αρκετά αλλαγμένη ενδεκάδα από την οποία ξεχώρισε ο Παπασταθόπουλος με την απόδοσή του .

καθότι η ΑΕΚ δέχθηκε πρώτη γκολ μάλλον πρέπει να είμαστε κ ευχαριστημένοι , είναι η πρώτη φορά (νομίζω) που φέτος αφού δεχθεί πρώτη γκολ καταφέρνει κ παίρνει βαθμό τελικά έστω κ αυτό της ισοπαλίας .

την κυριακή είναι η αναμέτρηση με τον Άρη στο χαριλάου . ελπίζω οι ανεγκέφαλοι να μην με εμποδίσουν να δω τον αγώνα..
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.