Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Παράγκα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Παράγκα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Νικολακό... για δες εδώ

Αντιγράφω από το Γαττί ένα καταπληκτικό κείμενο-απάντηση στον Νικολακό... Ξέρετε ποιόν.

"Στο προηγούμενο ποστ είχα γράψει για το άρθρο του Νικολακόπουλου στο sport-fm όπου προσπαθούσε να μας πείσει πως όλες οι ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος κάνουν ...ορίστε στον Παναθηναϊκό να περάσει αέρα για το πρωτάθλημα, φυλάγοντας στα παιχνίδια τους με τους "πράσινους" τους καλούς τους παίκτες για να κάνουν το έργο του ευκολότερο. Σήμερα, επανήλθε με συμπλήρωμα.

***

Παραθέτω λοιπόν το κείμενο - απάντηση ενός οπαδού του Παναθηναϊκού από τους GreenWebFans που κάθισε και μελέτησε αναλυτικά αγωνιστική προς αγωνιστική τα παιχνίδια τα δικά μας και του γαύρου, ποιοι έπαιξαν ποιοι δεν έπαιξαν και γιατί και καταρρίπτει τους ισχυρισμούς του "γκεμπελιστή" δημοσιογράφου.

Γιατί στην εποχή του Ιντερνετ είναι πρόκληση να νομίζει κανείς ότι ο κόσμος τρώει κουτόχορτο...


***
Το κείμενο

Γράφει ο νικολακόπουλος:
Την 1η αγωνιστική έπαιξαν Εργοτέλης-ΠΑΟ. Ο Εργοτέλης δεν είχε τον Κορδονούρη και είχε αφήσει στον πάγκο Λεάλ, Βερπακόφσκις, Φραγκουλάκη και Ρουμπάκη. Στη θέση του τελευταίου προτιμήθηκε ο Γιαλούσης, που έκτοτε δεν ξανάπαιξε.
Ποια είναι η αλήθεια: Επειδή είναι πρώτη αγωνιστική, θα τα πούμε αναλυτικά, για να εμπεδώνουμε κιόλας πώς γίνεται η προπαγάνδα του νικωλου… Λοιπόν, για 1η αγωνιστική μιλάμε, άρα ο Κορδονούρης ήταν προφανώς τιμωρημένος από την προηγούμενη σεζόν, όταν κανείς δεν ήξερε το πρόγραμμα του Εργοτέλη! Λεάλ, Βερπακόφσκις και Ρουμπάκης είχαν μόλις αποκτηθεί, άρα δεν είναι τόσο παράλογο που δεν ξεκίνησαν. Όπως τα γράφει ο γκεμπελίσκος, νομίζει κανείς ότι δεν έπαιξαν καθόλου, όμως η αλήθεια είναι ότι Βερπακόφσκις και Ρουμπάκης μπήκαν αλλαγή. Ο Βερπακόφσκις και ο Λεάλ δεν ξεκίνησαν γιατί απλούστατα στην ίδια θέση ξεκίνησε ο βασικός την προηγούμενη χρονιά Μπούντιμιρ. Σημειωτέον ότι και φέτος, ο Μπούντιμιρ έχει ξεκινήσει 12 φορές βασικός ενώ οι άλλοι δύο από 11. Τίποτα το περίεργο δηλαδή. Με πόσους επιθετικούς να έπαιζε ο Εργοτέλης τον Παναθηναϊκό, 3; Ο δε Γιαλούσης δεν είναι κάνας άσχετος που ξαφνικά μπήκε μέσα, αλλά βασικότατος την προηγούμενη χρονιά. Όσο για τον Φραγκουλάκη, ούτε αυτός είναι κανένας αναντικατάστατος, έχει ξεκινήσει σε 13 παιχνίδια και την προηγούμενη χρονιά (μιας και μιλάμε για 1η αγωνιστική, μην ξεχνάτε) μόλις σε 9. Επειδή όμως προκαλείς ρε νικολακόπουλε, κρατήστε τους παραπάνω παίχτες και ιδίως θυμηθείτε το όνομα «Φραγκουλάκης», θα γελάσουμε πολύ στη συνέχεια με αυτόν!
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: αεκ – ολυμπιακός. Απλώς σημειώνω ότι δεν έπαιξαν οι Ζεράλδο και Καράμπελας. Γιατί το αναφέρω; Σημειώστε το και θα δείτε σε λίγο…

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 2η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Ξάνθη. Η Ξάνθη δεν είχε τον Λουτσιάνο και άφησε στον πάγκο τον Μαρτσελίνιο.
Ποια είναι η αλήθεια: Ο Λουτσιάνο ήταν τραυματίας και ο Μαρτσελίνιο (που θα νόμιζε κανείς ότι δεν έπαιξε καθόλου) μπήκε αλλαγή. Πέρα από αυτή τη μισή αλήθεια όμως, το θέμα είναι ότι το διαβάζει κανείς άσχετος και νομίζει ότι μιλάμε για τους δύο βασικότερους παίχτες της Ξάνθης… Ε λοιπόν μέχρι την 21η αγωνιστική, ο Λουτσιάνο έχει ξεκινήσει στην 11άδα 8 φορές (και όλες έχει γίνει αλλαγή!) και ο Μαρτσελίνιο…6 (κι έχει βγει τις 5)! Απλώς ο αποτυχημένος επιλέγει 2 παίχτες με κάπως αναγνωρίσιμα ονόματα στους χαχόλους και τα πετάει για να εντυπωσιάσει… Κρατάμε όμως και αυτά τα ονόματα, για να γελάσουμε κι άλλο σε λίγο…
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Λάρισα – ολυμπιακός. Αναφέρουμε κι εμείς, κατά τη λογική του κώστα, ότι η Λάρισα είχε τραυματίες τους Ντέλσον και Κυριακίδη. Σημειώστε επίσης γιατί θα μας χρειαστεί, ότι ο Κάσας δεν έπαιξε, ενώ ο Βενετίδης βγήκε αλλαγή.

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 3η αγωνιστική έπαιξαν Πανθρακικός-Παναθηναϊκός. Ο Πανθρακικός έπαιξε χωρίς τον Μαρτσέλο, που είχε αποβληθεί στο προηγούμενο παιχνίδι του, αλλά και χωρίς τους Βελάσκο, Ρομπέρ, ενώ ο περσινός πρώτος σκόρερ της ομάδας, ο Ντιαλό, είχε μείνει στον πάγκο.
Ποια είναι η αλήθεια: Και πάλι νομίζει κανείς ότι έλειπε η ραχοκοκαλιά της αντίπαλης ομάδας… Η αλήθεια είναι η ακριβώς αντίθετη! Ο Ρομπέρ οκ, είναι μάλλον βασικός με 14 εμφανίσεις στην αρχική 11άδα. Αλλά ο Βελάσκο έχει παίξει…3 φορές κι όλες έγινε αλλαγή, ενώ ο Ντιαλό ξεκίνησε 11άδα 4 φορές, τα περσινά του γκολ ήταν όλα κι όλα 6 (το γράφω κι αυτό γιατί από το γαβροκείμενο μπορεί να φαντάστηκε κανείς ότι παρολίγο να πάρει Χρυσό Παπούτσι) και βέβαια όπως ίσως υποψιαστήκατε…στο συγκεκριμένο ματς μπήκε αλλαγή. (Συμπέρασμα: Η φράση «στον πάγκο» στη νικωλογλώσσα σημαίνει συνήθως «μπήκε αλλαγή αλλά δεν το λέμε, χωρίς να μπορούν και να μας κατηγορήσουν τυπικώς ότι είπαμε ψέματα»… Ξέρετε, αντρίκεια πράγματα…) Α, σημειώστε στο τεφτέρι με αυτούς που θα μας κάνουν να γελάσουμε λίγες αγωνιστικές αργότερα, τους Βελάσκο και Ντιαλό…

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 4η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Άρης. Ο Άρης είχε αφήσει στον πάγκο Κάμπορα, Κάλβο και Χαβίτο.
Ποια είναι η αλήθεια: Ότι όλοι αυτοί τότε ήταν αναπληρωματικοί! Ο Κάμπορα αναπληρωματικός τότε του Αμπρέου –και βέβαια μπήκε αλλαγή. Ο Κάλβο δεν έπαιζε λόγω του άλλου μεγάλου καλοκαιρινού αποκτήματος, του Γκρασιάν. Και ο Χαβίτο ακόμα και σήμερα δεν είναι βασικός, μόνο 8 φορές έχει ξεκινήσει 11άδα φέτος. Αν έκανε κανένα αστείο τότε ο Άρης να μην ξεκινήσει Αμπρέου και Γκρασιάν, θα πάθαινε κάνα εγκεφαλικό από τις φωνές ο αργόστροφος…
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Παοκ – γαύρος χωρίς τους Κοντρέρας, Σνάουτσερ, Βιτόλο (ε ρε και να πετύχαινε εναντίον μας τον πάοκ με τέτοιες ελλείψεις ο κωστάκης...)

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 5η αγωνιστική έπαιξαν ΑΕΚ-ΠΑΟ. Η ΑΕΚ έπαιξε χωρίς τους Νέμεθ (τότε ήταν ο καλύτερος παίκτης της), Ζεράλντο, Καράμπελα, Μάκο.
Ποια είναι η αλήθεια: Έπος μισής αλήθειας για δημιουργία εντυπώσεων! Ο Νέμεθ («καλύτερος παίκτης της» τόοοοτε παλιά, πριν 5 μήνες και μετά από 4 ολόκληρες αγωνιστικές!) δεν έπαιξε ξέρετε γιατί; Διότι δάκτυλος του Πατέρα τον έστειλε να παίξει…στην Εθνική Νέων της Ουγγαρίας στο Παγκόσμιο! Μα τι να κάνουμε εμείς δηλαδή για αυτό; Παρόλα αυτά…κρατήστε και το δικό του όνομα για αργότερα! Όσο για τους άλλους; Έλεος με τα φίδια ρε κωστάκη, την 11άδα της αεκ την ξέρουμε τουλάχιστον πάνω κάτω. Ξέρουμε ότι ο Μάκος είναι παγκούρα του κερατά -με μόλις 8 συμμετοχές στην αρχική 11άδα. Τι μας τον κοπανάς έτσι λοιπόν; Όσο για τους Ζεράλντο και Καράμπελα; Ήταν τα πρώτα ονόματα που είχαμε σημειώσει την 1η αγωνιστική αν θυμάστε, γιατί απλούστατα…δεν έπαιξαν ούτε τότε εναντίον του γάβρου!
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Ολυμπιακός – Πανιώνιος, χωρίς τον Εστογιανόφ.

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 6η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Λάρισα. Η Λάρισα έπαιξε χωρίς Ιγκλέσιας, Βενετίδη, Γιαννακόπουλο, Αμπουχατζίρα, Κάσας, ενώ ο Μετίν έμεινε στον πάγκο. Με το που μπήκε αλλαγή είχε δοκάρι, στο 1-0.
Ποια είναι η αλήθεια: Πωπω πανικός! Κανείς βέβαια δεν είναι αδικαιολογήτως απών, όλοι τραυματίες. Πάμε να δούμε πόσο βασικοί και αναντικατάστατοι είναι όμως: ο Μετίν όντως βασικός, αν και μόλις με 14 συμμετοχές στην αρχική 11άδα –και…κρατήστε το όνομά του! Ο Ιγκλέσιας 11 φορές βασικός, ο Βενετίδης 10, ο Αμπουχατζίρα 11, ο Κάσας 5 και ο Γιαννακόπουλος 4 αλλά τον αναφέρουμε γιατί τον αναγνωρίζουν οι γάβροι, ε κωστάκη; Τώρα που είπα γάβροι και το θυμήθηκα, σε εκείνο το παιχνίδι είχαμε σημειώσει ότι ο Κάσας επίσης δεν έπαιξε ενώ ο Βενετίδης βγήκε αλλαγή…
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Λεβαδειακός – ολυμπιακός. Ένα ασυνήθιστο γεγονός εδώ, ο Μπάρκογλου βγήκε με αλλαγή στο 30’. Ακόμα πιο ασυνήθιστο αν σκεφτεί κανείς ότι μέχρι εκείνη την αγωνιστική ο Λεβαδειακός είχε βάλει 4 γκολ στο πρωτάθλημα. Τα 3 τα είχε βάλει ο Μπάρκογλου και στο 4ο είχε δώσει την ασίστ!

Για την 7η ο έγκριτος δημοσιογράφος δεν λέει τίποτα.
Εγώ όμως λέω: στο γαύρος – Αστέρας, χωρίς από τα ρεπορτάζ που διάβασα να προκύπτει τραυματισμός, δεν έπαιξαν ο Καρέρα (σε 21 αγωνιστικές ξεκίνησε 16 φορές 11άδα, άλλες 3 μπήκε αλλαγή, δηλαδή έλειψε μόνο από εκείνο το παιχνίδι κι ένα ακόμα) και ο Αργυρόπουλος με 13 συμμετοχές ως βασικός σε 21 αγώνες.

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 8η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ έπαιξε χωρίς τους δύο βασικούς κυνηγούς του, τους Μουσλίμοβιτς, Φιλομένο, λόγω τραυματισμών.
Ποια είναι η αλήθεια: Το διαβάζεις και λες ρε τον γκαντέμη τον πάοκ, βρήκε ματς να χάσει ξαφνικά τους βασικούς επιθετικούς του… Η αλήθεια είναι ότι ο Φιλομένο έχει παίξει βασικός μόλις…2 φορές και ο Μουσλίμοβιτς φέτος έχει ξεκινήσει 11άδα άλλες 8. Και οι δύο μαζί έχουν βάλει ως σήμερα τον εκπληκτικό αριθμό των 4 γκολ! Ε και για να μην το κουράζω «σημειώστε» και «σημειώστε», το λέω από τώρα, θα το έχετε καταλάβει άλλωστε: κανείς από τους δύο τους δεν έπαιξε ούτε στο καραϊσκάκη!
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: ολυμπιακός – Εργοτέλης. Αν θέλετε, κάντε έναν κόπο να φρεσκάρετε το πύρινο κομμάτι του τσάκαλου για το ματς Εργοτέλης-Παναθηναϊκός. Ποιοι έβραζε επειδή έλειπαν τότε; Ο Κορδονούρης, που κόντρα στο γάβρο μπήκε…αλλαγή στο 73 (ο κώστας θα έλεγε ότι «τον άφησε στον πάγκο)». Ο Λεάλ και ο Βερπακόφσκις που τώρα…μπήκαν αλλαγή ο ένας στη θέση του άλλου στο 66. Και ο Φραγκουλάκης που κόντρα στο γάβρο δεν έπαιξε γιατί…ήταν τιμωρημένος (κόκκινη). Σημειώστε ότι επιπλέον ο Μπουντιμίρ και ο Βίσιο ήταν τραυματίες.

Για την 9η δεν λέει τίποτα.
Εγώ όμως λέω: Ατρόμητος – ολυμπιακός. Τραυματίας ο Μασάρα, δεν έπαιξε ούτε ο Ολιβέιρα (θυμηθείτε το αυτό).

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 10η αγωνιστική έπαιξαν Λεβαδειακός-ΠΑΟ. Βασικός γκολκίπερ στον Λεβαδειακό δεν ήταν ο Μπλάζιτς, αλλά ο Καρακώστας, που από τότε έπαιξε μόνο σε δύο ματς.
Ποια είναι η αλήθεια: Αυτό είναι από τα πιο εκπληκτικά νικωλοκείμενα. Τι σκέφτεστε όλοι; «Ρε τον πούστη το Λεβαδειακό, πέταξε έξω ξαφνικά τη βασικούρα τον Μπλάζιτς για να βάλει έναν ανύπαρκτο Καρακώστα»… Η αλήθεια όμως είναι ότι ο Λεβαδειακός σε 21 αγώνες έχει αλλάξει 4 τερματοφύλακες! Ο Μπλάζιτς έχει 8 συμμετοχές και ο Καρακώστας 5, όχι και καμιά τρομερή διαφορά δηλαδή, δεν είναι ότι βγήκε ο Μπανκς και μπήκε ο Μίρτσος! Και το κυριότερο; Δεν έγινε ξαφνικά η αλλαγή όπως υπαινίσσεται ο μικρός ψευτάκος, αλλά αυτό ήταν το 3ο συνεχόμενο παιχνίδι πρωταθλήματος που έπαιζε ο Καρακώστας! Να σας πω και το καλύτερο; Σημειώστε τα ονόματα αυτών των 2 τερματοφυλάκων… (Το πιάσατε το υπονοούμενο νομίζω!)
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Γαύρος – ηρακλής. Τραυματίες οι Πιλότο, Λέκι, Μπόσνιακ. Τιμωρημένος από κίτρινες ο Γιάκομπ, επελέγη αυτό το παιχνίδι για να εκτίσει την ποινή του.

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 11η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Αστέρας Τρίπολης. Εξέτισε την ποινή του στον Αστέρα ο Μπαστία (ενώ ήταν τραυματίας κι ο έτερος βασικός αμυντικός χαφ, ο Καρντόζο).
Ποια είναι η αλήθεια: Για βάλτε και το όνομα του Μπαστία στο τεφτέρι! Κατά τα’ άλλα, υπενθυμίζω: Καρντόσο απών με Παναθηναϊκό 12 φορές 11άδα φέτος, Καρέρα απών με γάβρο 16.

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 13η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Ατρόμητος. Εξέτισαν την ποινή τους στον Ατρόμητο οι Νεμπεγλέρας και Φαβάλι. Έμειναν στον πάγκο Ολιβέϊρα και Κουτσόπουλος. Τραυματίας ο Τάτος.
Ποια είναι η αλήθεια: Ο Ολιβέιρα, όπως είχαμε σημειώσει, δεν έπαιξε ούτε με το γάβρο, ενώ ο Κουτσόπουλος «έμεινε στον πάγκο» με την έννοια ότι…μπήκε αλλαγή. Και οι δύο πάντως φέτος δεν είναι και υπέρ-βασικοί, 11 παρουσίες στην αρχική 11άδα έχουν!
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Ξάνθη-ολυμπιακός. Ποιο ήταν το πρόβλημα του κωστάκη στο Παναθηναϊκός-Ξάνθη, θυμάστε; Ότι δεν έπαιξε ο Λουτσιάνο και μπήκε αλλαγή ο Μαρσελίνιο. Κόντρα στο γάβρο όμως, ομολογουμένως είχαμε εντελώς διαφορετική εικόνα: δεν έπαιξε ο Μαρσελίνιο και μπήκε αλλαγή στο 79 ο Λουτσιάνο!

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 14η αγωνιστική έπαιξαν Ηρακλής-ΠΑΟ. Παραμονές του ματς τιμωρήθηκαν και δεν έπαιξαν εναντίον του ΠΑΟ για μεταξύ τους επεισόδιο στην προπόνηση οι δύο βασικοί μέσοι της ομάδας, ο Ντιέ κι ο Ντίκα.
Ποια είναι η αλήθεια: Άλλο ένα νικωλοψέμα… Μόνο ο Ντιέ τιμωρήθηκε, ο Ντίκα έπαιξε στο ματς αλλαγή. Και για να μην ξεχνιόμαστε, «οι δύο βασικοί μέσοι της ομάδας»…έφυγαν κι οι δύο τον Ιανουάριο!
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: γαύρος – Πανθρακικός. Ο Τζόκιτς εκτίει ποινή από κίτρινες. Απόντες οι (κρατηθείτε) Ολίσε, Βρονταράς, Ενγκαμπί, Κλεμάν, Αρσενίεβιτς, Ρούνιε και οι..περίφημοι Ντιαλό και Βελάσκο τους οποίους ο δαιμόνιος ρεπόρτερ είχε καταγγείλει που δεν έπαιξαν με εμάς!

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 15η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Γιάννινα. Εξέτισε την ποινή του στα Γιάννινα ο Κώτσιος (ενώ δεν έπαιξε κι ο Μπακαγιόκο, που είχε ισοφαρίσει τον Ολυμπιακό).
Ποια είναι η αλήθεια: Ο Κώτσιος πράγματι είχε κίτρινες. Ενδεικτικά αναφέρω –και κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τις άλλες περιπτώσεις απόντων με κίτρινες- ότι οι άλλες επιλογές για να εκτίσει την ποινή του ήταν τα ματς με Ατρόμητο, Ηρακλή, Εργοτέλη. Όλα δηλαδή, ντέρμπυ για τον Πας. Όσο για τον Μπακαγιόκο; Σε 5 ματσάκια ξεκίνησε όλα κι όλα και σε όλα βγήκε αλλαγή! Επειδή το παλτό ισοφάρισε τον γάβρο, έπρεπε δηλαδή να παίζει συνεχώς ρε κωστάκη;
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Άρης – ολυμπιακός. Έξω ο Φερνάντεζ ο οποίος εξέτισε ποινή από κίτρινες, έξω κι ο τραυματίας Γκαρσία. Λίγες μέρες πριν, αν δεν κάνω λάθος, ο Άρης άφησε ελεύθερο τον βασικό ως τότε Αμπρέου.

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 16η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Εργοτέλης. Εξέτισε την ποινή του στον Εργοτέλη ο Ρουμπάκης (ενώ δεν έπαιξε κι ο τραυματίας Μπέτο). Γκολκίπερ στον Εργοτέλη ήταν ο τρίτος της ομάδας, ο Αθανασίου, που έκτοτε δεν ξανάπαιξε.
Ποια είναι η αλήθεια: Άλλο ένα έπος παραποίησης της αλήθειας με τερματοφύλακες. Παίζουμε με τις λέξεις μπας και κοροϊδέψουμε τον κόσμο… Ο Αθανασίου δεν ξεθάφτηκε από το πουθενά για να παίξει σε αυτό το ματς. Είχε 5 συμμετοχές κι αυτή ήταν η 3η συνεχόμενη, άρα ήταν ο βασικός τερματοφύλακας εκείνης της περιόδου.
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: γαύρος – αεκ. Και να σας πω κάτι ενδιαφέρον; Δεν έπαιξε ο…Νέμεθ (καλύτερος παίχτης της αεκ…κάαααποτε).


Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 17η αγωνιστική έπαιξαν Ξάνθη-ΠΑΟ. Εξέτισε την ποινή του στην Ξάνθη ο Κιντάνα (ενώ ήταν τραυματίας κι ο άλλος βασικός ακραίος κυνηγός, ο Ζιέντσουκ).
Ποια είναι η αλήθεια: Ο Κιντάνα όντως δεν έπαιξε, επισημαίνω όμως ότι είχε 7 κάρτες και η ομάδα του έπρεπε να διαλέξει 2 παιχνίδια για να μείνει εκτός. Πόση λογική θα είχε να μην ήταν κανένα από τα δύο εναντίον του Παναθηναϊκού; Ο…«άλλος βασικός Ζίαντσουκ», έχει ξεκινήσει 11άδα 6 φορές σε 21 αγώνες κι άλλη μία μπήκε αλλαγή -τόσο βασικός είναι ρε ψεύτη!!! Προσέξτε και το εξής ωραίο: στον α γύρο που έπαιζαν βασικοί εναντίον του Παναθηναϊκού ο Κιντάνα και ο Ζίαντσουκ, ο κωστάκης φώναζε που δεν έπαιξαν ο Λουτσιάνο και ο Μαρτσελίνιο… Στο β γύρο που έπαιξαν ο Λουτσιάνο και ο Μαρτσελίνιο, ο κωστάκης φωνάζει που δεν έπαιξαν…ο Κιντάνα και ο Ζίαντσουκ! Για να είναι ευχαριστημένος, θα πρέπει η Ξάνθη να αντιμετωπίζει τον Παναθηναϊκό με 8 μεσοεπιθετικούς μέσα! Ή τότε θα την κατηγορεί ότι κατέβηκε επίτηδες χωρίς άμυνα;;;
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: γαύρος – Λάρισα. Κρατήστε την αναπνοή σας, την ποινή τους από κίτρινες επελέγη να εκτίσουν σε αυτό το παιχνίδι οι Βενετίδης, Μετίν και Μάλαρτζ! Ναι, δεν είναι συνωνυμία, πρόκειται για τον ίδιο Βενετίδη και κυρίως για τον ίδιο Μετίν που ο γκεμπελίσκος φώναζε γιατί δεν έπαιξαν εναντίον του Παναθηναϊκού! Επίσης, τραυματίες οι Μπουκουβάλας, Αμπουχατζίρα (ναι, κι αυτός είναι ο ίδιος), Τουάμα, Ααράμπ.


Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 18η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Πανθρακικός. Εξέτισαν την ποινή τους στον Πανθρακικό οι Μαρτσέλο και Παπαδόπουλος.
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Καβάλα – ολυμπιακός. Ο Ντομπρασίνοβιτς εξέτισε την ποινή του (αν ήμουν κωστάκης θα το άφηνα έτσι σκέτο, αλλά επειδή δεν είμαι συμπληρώνω ότι η τιμωρία ήταν από κόκκινη κάρτα).


Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 19η αγωνιστική έπαιξαν Άρης-ΠΑΟ. Εξέτισε την ποινή του στον Άρη ο Ναφτί.
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: γαύρος – Παοκ και όπως ήδη είπαμε έλειπαν οι τραυματισμένοι Μουσλίμοβιτς και Φιλομένο (αυτοί που είναι σκάνδαλο να είναι τραυματίες μόνο όταν ο Παοκ αντιμετωπίζει τον Παναθηναϊκό).

Για την 20η αγωνιστική ο μικρός ψευτράκος δεν λέει τίποτα.
Λέω εγώ όμως: στο Πανιώνιος – ολυμπιακός, εξέτισε την ποινή του από κίτρινες κάρτες ο κορυφαίος φέτος παίχτης του Πανιωνίου Κιουμορτζί και ταυτόχρονα ήταν τιμωρημένος από κόκκινη κάρτα και ο Εστογιανόφ! Για να μην ξεχνιόμαστε, τηρήθηκε και το έθιμο να αλλάζει προπονητή ο Πανιώνιος 3 μέρες πριν παίξει με το γάβρο και έφυγε ο Φερέρα –που μέχρι πριν λίγες εβδομάδες τον αποθέωναν στην πλατεία.

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 21η αγωνιστική έπαιξαν Λάρισα-ΠΑΟ. Εξέτισε την ποινή του στη Λάρισα ο Κατσιαρός (ενώ ήταν τραυματίας κι ο έτερος αριστερός μπακ, Βενετίδης, όπως κι ο Αμπουχατζίρα).
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: γαύρος – Λεβαδειακός. Λοιπόν, εδώ καθήστε γιατί έχει πολλή πλάκα… Θυμάστε το περίφημο…«σκάνδαλο Μπλάζιτς-Καρακώστα» την 10η αγωνιστική; Ε λοιπόν, ο κωστάκης ξέχασε να αναφέρει ότι ΚΑΙ εναντίον του γάβρου δεν έπαιξε τερματοφύλακας ο Μπλάζιτς, αλλά…ο Καρακώστας! Η μόνη διαφορά είναι ότι όταν ο Λεβαδειακός έπαιξε με τον Παναθηναϊκό, ο Καρακώστας ήταν ήδη για 3 συνεχή ματς βασικός, ενώ πριν το παιχνίδι με το γάβρο έτρωγε πάγκο. Επανεμφανίστηκε ξαφνικά (παρόλο που η ομάδα του στο προηγούμενο ματς ούτε καν είχε φάει γκολ) έφαγε την 5άρα του κι ησυχάσαμε… Σημειώστε επίσης ότι στο ίδιο ματς εξέτισε την ποινή του από κίτρινες κάρτες ο Κόλτζος!


Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 22η αγωνιστική παίζουν ΠΑΟ-Καβάλα. Θα εκτίσει την ποινή του ο αρχηγός της Καβάλας Παβίσεβιτς.
Ποια είναι η αλήθεια: Όχι ότι έχει μεγάλη σημασία, αλλά επειδή και οι λεπτομέρειες χρησιμοποιούνται στην προπαγάνδα για να δημιουργηθούν εντυπώσεις, αν δεν κάνω λάθος αρχηγός στην Καβάλα είναι νομίζω ο Ντομπρασίνοβιτς. Ξέρετε, αυτός που δεν έπαιξε κόντρα στο γάβρο…
Την ίδια αγωνιστική παίζουν: Αστέρας Τρίπολης – ολυμπιακός. Και συμβαίνει κάτι τρομερό ρε κώστα… Εκτίει την ποινή του από κίτρινες ο Μπαστία! Ξέρεις, εκείνος που την προηγούμενη ποινή του την είχε εκτίσει σκανδαλωδώς εναντίον του Παναθηναικού… Επίσης, είναι τραυματίας ο Νταμόντε και αμφίβολος προς το παρόν ο Τσέζαρεκ.


Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 23η αγωνιστική παίζουν ΠΑΟΚ-ΠΑΟ. Θα λείψει από τον ΠΑΟΚ ο τιμωρημένος Βιτόλο.
Την ίδια αγωνιστική παίζουν: Εργοτέλης – ολυμπιακός. Και θα εκτίσουν τις ποινές τους από κάρτες ο εκ των κορυφαίων παιχτών του γηπεδούχου Τσεσνάουσκις και ο…Φραγκουλάκης! Σας θυμίζει κάτι το όνομα του τελευταίου; Είναι εκείνος που ο κωστάκης εξεράγη πώς τόλμησε να μην παίξει 1η αγωνιστική εναντίον του Παναθηναϊκού και τελικά έτυχε ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ παιχνίδια με το γάβρο να είναι τιμωρημένος! Ρέκορντμαν!

Επίσης, ο νικολακόπουλος δεν γράφει τίποτα για την 24η αγωνιστική αλλά γράφω εγώ: από το παιχνίδι γαύρος – Ατρόμητος ανακοινώθηκε ότι θα απουσιάσει ο Μελισσάς, που συμπλήρωσε 4 κίτρινες και θα εκτίσει τότε την ποινή του…


Θέλετε να κάνουμε μια σούμα;
:arrow: Ο κωστάκης υπαινίσσεται ότι οι αντίπαλοι του Παναθηναϊκού του κάνουν τη «χάρη» να μην βάζουν εναντίον του παίχτες που έχουν ποινή από κίτρινες. Ε λοιπόν, αυτό έχει γίνει 12 φορές εναντίον του Παναθηναϊκού και ακριβώς άλλες 12 εναντίον του ολυμπιακού.
:arrow: Ο κωστάκης υπαινίσσεται επίσης ότι οι διαιτητές σημαδεύουν αντιπάλους του Παναθηναϊκού και αποβάλλουν παίχτες τους. Ε λοιπόν αυτό έχει γίνει μόλις μια φορά με «ευνοημένο» τον Παναθηναϊκό και…3 φορές, τις τριπλάσιες δηλαδή, με ευνοημένο τον ολυμπιακό.
:arrow: Ο κωστάκης υπαινίσσεται ότι θες από εύνοια θες από τύχη, με τις απουσίες εναντίον του Παναθηναϊκού έχει αλλοιωθεί το πρωτάθλημα. Ε λοιπόν, συνολικά 13 παίχτες έχουν εκτίσει ποινές εναντίον του Παναθηναϊκού και 15 (2 περισσότεροι!) εναντίον του ολυμπιακού!
:arrow: Ο κωστάκης μιλάει και για άλλους απόντες, τραυματίες κλπ, στα παιχνίδια εναντίον του Παναθηναϊκού. Αλλά ξεχνάει να μας πει ότι τόσοι και περισσότεροι είναι και οι απόντες στα παιχνίδια εναντίον του ολυμπιακού… Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα, μιλάμε για τους ίδιους ακριβώς παίχτες!
:arrow: Μέσα σε όλη αυτή τη γραφικότητα, είχαμε φυσικά και χάιλάιτς, όπως: Τον Καρακώστα που είναι σκάνδαλο να παίζει εναντίον του Παναθηναϊκού αλλά μια χαρά να τρώει 5 από τον πεθαμένο γάβρο… Τον Νέμεθ που σκανδαλωδώς…πήγε να παίξει στο Παγκόσμιο ενώ έπρεπε να μείνει εδώ και να παίξει εναντίον μας (αλλά που δεν έπαιξε με το γάβρο δεν πειράζει)... Τον Φραγκουλάκη που επίσης σκανδαλωδώς δεν έπαιξε με τον Παναθηναϊκό, αλλά μετά κατάφερε να είναι τιμωρημένος και στα δύο παιχνίδια εναντίον του γάβρου… Παίχτες που λείπουν από τα ματς με τον Παναθηναϊκό και αναφέρονται από τον κωστάκη ως δήθεν βασικοί στις ομάδες τους, ενώ έχουν όλες κι όλες 6 (πχ Ζίαντσουκ) ή…3 συμμετοχές (πχ Βελάσκο)… Ομάδες που κατηγορούνται που δεν βάζουν και τους 25 παίχτες τους εναντίον του Παναθηναϊκού, όπως η Ξάνθη που όταν παίζει ο ένας ο κωστάκης φωνάζει που δεν έπαιξε ο άλλος και το αντίθετο… Και βέβαια σήμα κατατεθέν του κωστάκη οι κουτοπόνηρες διατυπώσεις με τις οποίες προσπαθεί να παραπλανήσει λέγοντας τη μισή αλήθεια…


Κάπου εδώ τελειώνει το ωραίο αυτό οδοιπορικό κωστάκη… Το οποίο με τη δική σου λογική απέδειξε ότι δεν είσαι παρά ένας αποτυχημένος γκεμπελίσκος. Κάποιοι θα σε αποκαλούσαν ΑΡΧΙΨΕΥΤΗ (που λέει κι ένας συνάδελφός σου –σε όλα- και πιθανότατα φιλαράκος σου). εγώ σε λέω απλώς ψευτάκο, γιατί για παραπάνω δεν είσαι.
Και κάτι τελευταίο: Όποιος απαντάει σε όλα αυτά, δεν είναι εξίσου βλαμμένος. Απλώς κάποιες φορές, δεν πρέπει να λυπάσαι όσους πουλάνε ψέμα και δηλητήριο, όσο αναξιοπαθούντες και γραφικοί κι αν μοιάζουν. Όταν το παρακάνουν με την προπαγάνδα της κακιάς ώρας, πρέπει έστω για μια φορά να τους βάζει κανείς στη θέση τους… Έτσι, για να καταλαβαίνουν ότι και οι κανονικοί άνθρωποι βρίσκουν καμιά φορά την όρεξη και το χρόνο να ασχοληθούν με αυτά. Και να μαζεύονται λιγάκι -ελπίζω δηλαδή, γιατί βαριέμαι να ξαναγράφω…


Συμπλήρωμα για Ναφτί: O Αρης ειχε τραυματιες τον Nατσο Γκαρσια και τον Φερναντεζ στις αρχες του Ιανουαριου δλδ τα αλλα 2 αμ χαφ που εχει... Και ο Ναφτι ειχε ηδη συμπληρωσει καρτες απο το ματς με τον γαυρο... Και θα επρεπε να λειψει σε 2 απο τα επομενα 5 παιχνιδια.. Αν τον δηλωναν σε 2 απο τα 3 πρωτα ματς τοτε ο Αρης σε αυτα τα παιχνιδια (με Ατρομητο - Γιαννενα και Ηρακλη) θα κατεβαινε με μοναδικο αμ. χαφ τον πριττα!!! (αφού οι αλλοι 2 λογω τραυματισμων θα εχαναν τα 3 πρωτα ματς) φυσικα δεν τον δηλωσαν σε αυτα τα ματς και ο αρης εκανε 3 νικες εκ των οποιων στις 2 mvp ηταν ο Ναφτι... Και μαλιστα στο ματς με τα γιαννενα πετυχε και το νικητηριο γκολ στο 85..!!! Aναγκαστικα επρεπε να τον δηλωσουν στα 2 τελευταια ματς (αφου ο κανονισμος μιλαει για οριο 5 αγωνων) γιατι ο Νατσο Γκαρσια επανηλθε απο τον τραυματισμο του μετα τα 3 προαναφερθεντα ματς..και αρα ειχαν και 2ο αμ.χαφ.. Γι' αυτό λοιπόν δεν επαιξε ο Ναφτι... ενω και ο Φερναντεζ, νομιζω, ακομα τραυματιας ειναι..

Συμπλήρωμα για Βιτόλο: Tον είχαν δηλωσει εδω και καιρο να εκτισει την ποινη του στο ματς με τα Γιαννενα για να μην εχει καμια καρτα με εμας... O δαιμονιος Bιτολο ομως αφου επεισε την διοίκηση να τον δηλωσει στο ματς με τα Γιάννενα, σήκωσε επιτηδες το χερι του στο 30 με το σκορ στο 0-1 για να παρει κοκκινη και να χασει και το δικο μας παιχνίδι... Eτσι το σχεδιο του σατανικου Βιτολο ολοκληρωθηκε...


***


Scratch: Να πω κι εγώ με τη σειρά μου ότι το θεωρώ γελοίο να καθόμαστε και να ασχολούμαστε τόσο αναλυτικά με τον συγκεκριμένο ή με άλλους όμοιούς του και θα προσπαθήσω να μη το επαναλάβω. Αλλά ειδικά το παραπάνω κείμενο ήταν παράκληση να προωθηθεί σε όσο γίνεται περισσότερους...


Scratch 1: Kαι φυσικά να προσθέσω ότι ο Νικολακόπουλος τουλάχιστον έχει το "ακαταλόγιστο". Γράφει χρόνια στο "Φως", οπότε μπορεί κάποιος να κατανοήσει την γαυροπροπαγάνδα του (αν και όχι την "φιλοξενία" του από το Sport-fm) με τον ίδιο τρόπο που μπορεί να κατανοήσει (και όχι να δικαιολογήσει) την προπαγάνδα των δημοσιογράφων που γράφουν στις οπαδικές εφημερίδες του Παναθηναϊκού, της ΑΕΚ, του ΠΑΟΚ, του Αρη κ.λπ. Yπάρχουν όμως και οι λεγόμενοι "αντικειμενικοί" δημοσιογράφοι που γράφουν στις λεγόμενες "αντικειμενικές" εφημερίδες όπως ο αξιότιμος κύριος Καραπαπάς που γράφει τα ίδια στο Goal... Και αυτοί είναι περισσότερο επικίνδυνοι... "

Φυσικά συμφωνώ με τις απόψεις του Γαττιού!!!

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Aύξηση των ομάδων ; Γιατί ;

Πήρε το αυτί μου οτι στην δημοκρατική και σύγχρονη ελλάδα κάποιοι δεν βάζουν μυαλό και σκέφτονται να αυξήσουν τον αριθμό των ομάδων της Α' εθνικής και ίσως και της Β' στο ποδόσφαιρο.
Την ίδια στιγμή -άσχετο- στις γυνάικες στο μπάσκετ, μειώνονται κατα δύο οι ομάδες της Α1 και της Α2.
Με ποιά λογική οι μάδες θα ειναι περισσότερες ;
Μήπως αυτο θα προάγει το άθλημα ή θα βελτιώσει το θέαμα ή μήπως αυτο θα δώσει ευκαιρία σε παραπάνω "παράγοντες" να εχουν την τύχη του άμοιρου ελληνικού ποδοσφαίρου στα χέρια τους ;
Σε τι θα οφελήσει αυτο τον φίλαθλο ;
Αντέχουν να σταθούν οικονομκά τόσοι πολλοί Σύλλογοι ;
Μηπως θα ηταν καλύτερα να γίνον συγχωνεύσεις συλλόγων και να έχουμε λιγότερες αλα πιο δυνατές ομάδες ;
Ποιό ειναι το ζητούμενο κύριοι ; Και κυρίες αν θέλετε γιατι πολυ την έχουνε δει ως αντρικό πράμα τα σπόρ οι άντρακλες μας. Ποιό εναι το ζητούμενο ;
Ποιά ειναι η αναλογία ομάδων ανα κάτοικο στη χώρα μας και ποιά ειναι στην Γερμανία και στην Αγγλία ;
Για άλλη μιά φορά δείχνουν πώς σκέφτονται εκει στην ΕΠΟ.
Πολύ φτωχά, πολυ κοντόφθαλμα, πολυ μικροπρεπώς και χωρίς όραμα.
Ελάχιστα ασχολούμαι ήδη και θα ασχοληθώ στο μέλλον με το ποδόσφαιρο, όσο υπάρχουν αυτές οι καταστάσεις σε αυτό. Και δεν ειμαι ο μόνος. Σιγα σιγά οι κερκίδες θα αδειάζουν.
Στο τέλος θα μείνουν οι ηλίθιοι που τα σπάνε δήθεν επειδή 'αγαπάνε' την ομάδα τους.
Κούνια που τους κούναγε.

Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Ο Γκαγκάτσης στον ΠΑΟΚ

Για μενα θα έπρεπε να αράξει καναδυό χρονάκια πριν πάει να αναλάβει ο δικηγόρος κάποιο πόστο σε κάποια ΠΑΕ. Μεγάλη πληγή οι δικηγόροι σε αυτον τον τόπο.
Δεν το έκανε, έπρεπε αμέσως να εξαργυρώσει τη δόξα του, αυτην που ειναι πολύ παραπάνω απο όση του αναλογεί και εξαντελείται κυρίως με την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού του 2004 απο την εθνική ομάδα Ποδοσφαίρου. Κακώς εχει αποδοθεί σε αυτον τόσο μεγάλος μέρος της επιτυχίας.
Απο κει και περα, για ξεκάρφωμα δεν πήγε στο λιμάνι αλλα ανέβηκε στον ΠΑΟΚ.
Τωρα αν σκεφτώ ιστορίες φανταστικές για βόρεια παράγκα και τέτοια θα φανώ κακός.
Μπα δεν ειμαι κακός αλλα ποιός -εκτός κι αν ειναι καραγάβρος- δεν εχει συνδέσει το όνομα Γκαγκάτσης ( μα ειναι όνομα αυτό ; ) με τις εποχές παράγκας και ποδοσφαιρικής αλητείας του Ολυμπιακού ; Ποιός ξεχνάει την υπόθεση Βάλνερ που εδωσε πρωτάθλημα στο λιμάνι ;
Οι συμπαθείς ΠΑΟΚτσήδες βάζουν εναν δικηγόρο με γαβρικό πνεύμα σε θέση κλειδί για την ποδοσφαιρική τους ομάδα.
Θα δείξει στην πορεία τι ακριβώς εχει σκοπό να κάνει.
Εγω προσωπικά τον θεωρώ ανεπιθύμητο γενικά και με παραξενεύει η επιλογή των ανθρώπων του ΠΑΟΚ στο πρόσωπό του.
Ευχομαι καλή πορεία στον ΠΑΟΚ και να κερδίζει παληκαρίσια εντός γηπέδου όπως ακριβώς θέλουν και οι φίλοι του. Δηλαδή όπως ακριβώς θέλουμε όλοι.

Ενα στοίχημα : Το πολύ μέχρι αρχές Δεκέμβρη ο Γκαγκά θα εχει επιτεθεί στην διαιτησία, αυτην ακριβώς που κατα την θητεία του στην ΕΠΟ είδαμε σε τι επίπεδο ηταν, είδαμε τα έργα σε αυτην την ιστορία.

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

Ξεφτίλα

Ο Γκαγκάτσης θα δουλέψει στον Ολυμπιακό.

Αυτο ειπε ο Β. Μητρόπουλος.

Εαν αυτο συμβεί θα πρόκειται για την ύψιστη ξεφτίλα για όλους μας αφου θα επιβεβαιωθεί η πεποίθηση πολλών οτι τα πρωταθλήματα του Ολυμπιακού τα τελευταία πολλά χρόνια ηταν προϊόν της συνεργασίας Γκαγκάτση με Κόκκαλη.

Καληνύχτες κύριοι με το ποδόσφαιρο !

Κρίμα που απλοί άνθρωποι, αγνοί φίλαθλοι, το παρακολουθούν γιατι εξακολουθείτε να τους απογοητεύετε.
Και όχι, για να προλάβω το λέω, ακόμα κι αν πάει στον Παναθηναϊκό ή στον ΠΑΟκ, πάλι ξεφτίλα θα ειναι ο γκαγκάτσης. Ας ανοίξει ρε παιδί μου ενα μπαρ, να το βαφτίσει Paragka !
Ειναι ανάγκη να ασχοληθεί πάλι με το ποδόσφαιρο ;

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Το μέλος κηπουρός!!!


Μετά τις αναταραχές και την όλη κρίση που περνάμε σε όλο τον κόσμο, το μέλος, σύμφωνα με την εφημερίδα της κυβερνήσεως διορίζεται κηπουρός!!! στον δήμο Κηφισιάς χάρη στην κατάκτηση του Euro2004. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα τέτοια νομοσχέδια που εξασφαλίζουν σε έναν αμοιβόμενο με μόλις 800.000€ το χρόνο μία θέση και έναν μισθό για τα βαθιά γεράματα! Ελπίζω να μπορέσει να ζήσει άξια το μέλος και όλα τα μέλη και μη που θα δεχτούν την θέση ενώ θα την στερούν από κάποιον που πραγματικά την έχει ανάγκη.

Γειά σου Ελλάδα με του διορισμούς σου!!!


island

Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Γκόλ στο 94' και διαιτησία

Λάρισα - ΟΦΗ : 4-3 και Αρης - Ηρακλής : 1-0
Και τα δύο ματς με γκόλ στο τέλος των καθυστερήσεων !
Ειδικά στη Λάρισα, ο ΟΦΗ έδειχνε οτι αυτο το ματς δεν χανόταν γι αυτον, αλλα η μπάλλα κάνει παιχνίδια μεχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο.
Eνα μάθημα για όλους, οτι το παιχνίδι τελειώνει οταν σφυρίξει ο διαιτητής.
Βέβαια θα μιλάγαμε για κάτι άλλο τωρα αν δεν ακυρωνόταν ενα ακομα γκολ του ΟΦΗ.
Λάθος του διαιτητή και μιλάμε εδω για αλλοίωση αποτελέσματος, κρίμα για τον ΟΦΗ.
Μακάρι να έχουμε πολλά παιχνίδια με τόσο συγκλονιστική εξέλιξη του σκορ και πολλά γκολ.
Μακάρι να εχουμε διαιτησίες χωρίς κραυγαλέα λάθη.
Ο κ. Βατσινάς της ΠΑΕ ΟΦΗ δήλωσε "αισθάνομαι την ανάγκη να ζητήσω συγνώμη που παίζουμε σε αυτο το πρωτάθλημα" !!! Αφησε υπονοούμενα για την διαιτησία.
Το άλλο ματς δεν μου άρεσε, δεν παίχτηκε καμμια μπάλλα αξιώσεων ουτε απο τον Ηρακλή, ούτε απο τον Αρη. Ο Ηρα πήγαινε για την ισοπαλία, αλλα ηταν κι αυτός θύμα των καθυστερήσεων.
Ο Αρης ηταν λίγο καλύτερος, δίκαιο το αποτέλεσμα.

Και λιγα λόγια για την διαιτησία :
Το να γίνονται λάθη το δέχομαι σε ενα βαθμό.
Το να αλλοιώνεται αποτέλεσμα, όχι.
Ας βάλουν οθόνη να βλέπουν replay δεν ξέρω τι θα κάνουν αλλα ειναι μ*λ*kίa να δίνουν οι διαιτητές μετά, δικαίωμα στον καθένα να μιλάει για παράγκες, συνεννοημένα αποτελέσματα και άλλες διαπλοκές.
Αν σήμερα ακυρωθεί κακώς ενα γκολ του Ολυμπιακού ή της ΑΕΚ στο ντέρμπι, τι θα λένε μετά για εβδομάδες ολόκληρες, τόσο οι φίλαθλοι, όσο και οι φυλλάδες ; Θα βρίζουν τον Βασσάρα ;
Και λοιπόν ; Η ωφελημένη ομάδα θα πάρει βαθμούς και μετά ;
ΘΑ τρέχει στα CAS ; Ωραία πράματα ! Καθαρή μπάλλα, ευχαριστούμε.

Μωρε καλά κάνω και παίζω τέννις :)

Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

Γιατι το ελληνικό πρωτάθλημα δεν ...

...δεν πήγε τόσο καλά όσο θα άξιζε μετα την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος απο την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου ;
Δύο παράγοντες :

- Γκαγκάτσης
- Βόδιαφον

Ας φύγει ο Γκαγκάτσης και ας κλείσει η Βόδαφον και πάμε στοίχημα πόσα πράγματα θα αλλάξουν !

Βλέπουμε το ίδιο έργο κάθε χρόνο. Κάκιστη ποιότητα μπάλλας με ελάχιστες εξαιρέσεις που πνίγονται στην μετριότητα, τον ίδιο πρωταθλητή να ρεζιλεύεται στην Ευρώπη με φωτεινή εξαίρεση τη φετινή χρονιά ομολογουμένως αν και κάτι μου λέει οτι δεν θα το ξανακάνουν αυτο απο τον Πειραιά, ζαλίζονται, διαιτησίες μέτριες με ελάχιστες εξαιρέσεις και μαγειρέματα ειδικά στις τελευταίες αγωνιστικές.
Δεν πανηγυρίζει κανείς. Αντίθετα ο κόσμος θα απομακρυνθεί πάλι απο τα γήπεδα και θα στραφεί σε άλλα αθλήματα και καλά θα κάνει. Αλλα κι εκει φυτρώνουνε Γκαγκάτσηδες.

Προτείνω να μην ξαναγίνει πρωτάθλημα Α' εθνικής στο ποδόσφαιρο. Να αρχίζουμε απο την Γ' Εθνική, αφου γάμα ( τα ) ειναι.
Το πρωτάθλημα Α' εθνικής Σούπερ-Λίγδας να δοθεί μόνιμα στον Ολυμπιακό και οι υπόλοιπες ομάδες να συγχωνευθούν σε το πολύ 5 ομάδες που θα συμμετέχουν σε ξένα πρωταθλήματα.
Εδω, τέλος. Το παίρνει κάθε χρόνο η ομάδα που θα έπρεπε απο καιρό να έχει υποβιβαστεί 2 κατηγορίες κάτω λόγω των προέδρων που ειχε και μόνο !

Και τωρα που ειναι περήφανοι οι φίλοι του μπορούμε όλοι να ασχοληθούμε με κάτι άλλο.
Χαμένος καιρός να ασχολούμαστε με το πρωτάθλημα Α' εθνικής.

Οποιος θέλει να γίνει συντάκτης εδω ας στείλει ενα mail σε μενα και ας προσπαθήσουμε να γράφουμε για αθλητικά νέα για όλα τα σπορ. Το ποδόσφαιρο θα με απασχολήσει μόνο μεχρι το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 2008. Εκει όπου επιβάλλεται να φανεί η γύμνια του ποδοσφαίρου μας. Γιατι αν ξαναπάμε καλά εκει, τότε ο Γκαγκάτσης θα βγάλει ρίζες και δεν θα δούμε προκοπή.

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2008

Γκαγκατσονουδουφόν

Η ΕΠΟ του Γκαγκάτση μεγαλούργησε. Εδωσε τρείς βαθμούς στον Ολυμπιακό και μείον εναν στην Καλαμαριά, παρα το οτι απόφαση της ΦΙΦΑ πρόσφατα για παρόμοιες υποθέσεις δεν έβγαλε υπαίτιο τον σύλλογο αλλα τον παίκτη.
Στο contra.gr o γενικός διευθυντής της ΠΑΕ Απόλλων Καλαμαριάς, Χρήστος Γάτσης, όταν του ζητήθηκε ένα σχόλιο για την απόφαση της ΕΠΟ γέλασε, κάτι που λέει πολλά.

"Η Καλαμαριά θα προστατέψει τα συμφέροντά της κάτι που είπαμε από την πρώτη στιγμή. Και να βγάλουμε ανακοίνωση θα αλλάξει κάτι;", τόνισε αρχικά ο κ.Γάτσης για να συμπληρώσει: "Εμείς θα προσφύγουμε στη FIFA. Εκεί θα βρούμε το δίκιο μας μακριά από πολιτικές σκοπιμότητες και από επιχειρηματικά συμφέροντα".

Για να σκεφτώ... για να σκεφτώ... όπως ΝΔ και vodafone πχ.;

Πάλι πρωτάθλημα η vodafone, η εταιρεία που έπρεπε να έχει κλείσει ;
Τον βλέπω να τον καλεί ο αθλητικός δικαστής και τότε θα πέσει κι άλλο γέλιο.
Και εγω θέλω να κατονομάσει αυτούς που εννοεί.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.