Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα CEV. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα CEV. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Αθλητικολογίες

Θέλω να ειμαι και αθλητικομπλόγκερ.
Εντάξει δεν μπορώ να γράφω συνεχώς νεα θέματα.
Δεν πειράζει οκ ειμαι.

Εχουμε το τελευταίο διάστημα :

Δεύτερος ο ΠΑΟ στο CEV Cup του βόλλεϊ ανδρών στο ΟΑΚΑ. ( Φτου γαμώτο )
Δεύτερες οι γυναίκες του ΠΑΟ στο final4 του Champions Cup στην Ιταλία. ( Γαμώτο πάλι )
Μία νίκη και μία ήττα του ΠΑΟ με Sienna στα playoffs Euroleague για πρόκριση στο final4. ( Πού πα ρε Καραμήτρο ; )
Δύο νίκες ο Ολυμπιακός εντός με Ρεάλ Μαδρίτης για την ίδια ιστορία. ( Ωραίος )
Ισοπαλία η εθνική ανδρών ποδοσφαίρου 1-1 στο Ισραήλ για τα προκριματικά του Mundial 2010. ( Καλά που δε χάσαμε κιόλας )
Κυπελλούχος Ελλάδας στο βόλλεϊ γυναικών ο Παναθηναϊκός. ( ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ )
Αποχωρεί και ο Τζόρτζεβιτς σύντομα απο το ποδόσφαιρο. ( Καιρός ηταν )
Ηττα του Ολυμπιακού στην Μαδρίτη 71-63 ( ούπς )
Νίκη του ΠΑΟ στην Σιέννα 72-53. ( Μα να βάλει μόνο 72 και να νικήσει με 19 πόντους !!!! μα, να πατήσει τους 30 πόντους η γηπεδούχος στο 25' !!!! )

Σήμερα παίζει μποδόσφερον η εθνική ομάδα πάλι με τους Εβ... με το Ισραήλ και πάμε λέει φούλ για νίκη αλλιώς θα γίνουμε ρόμπα αμα δε μπροκριθούμε απο αυτον τον -εύκολο- όμιλο.
Reblog this post [with Zemanta]

Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

CEV Cup ημιτελικοί

volleyball men CEV Cup 2009
semifinal 1 Panathinaikos - Cuneo 3-2
semifinal 2 Lokomotiv - Almeira 3-1

Και το κλειστό του OAKA μετατράπηκε σε γήπεδο βόλλεϊ.
Και οι ψηλές μπαλλιές αποκλείεται να βρούν στο ταβάνι.

Και ο κόσμος ειναι πολύς για αγώνες βόλλεϊ, παρα το οτι δεν ειναι γεμάτο όπως περίμενα.
Και υπάρχουν μικρές ομάδες οργανωμένων φιλάθλων απο την Ρωσία
απο την Ισπανία και απο την Ιταλία ( οι λιγότεροι ).

Αρχίζει το παιχνίδι. Οι Ιταλοί δεν αστειεύονται. Προηγούνται 6-0 και 8-2.
Ούπς... θα χάσουμε. Το σκόρ πάει στο 14-7. Τη βάψαμε.
Ο κόσμος επιμένει να τραγουδάει όρθιος και να χειροκροτεί ρυθμικά.
Κάτι λίγοι Ισπανοί φίλαθλοι εναι μαζι μας, πράσινα φοράνε κι αυτοί.
Το σκόρ πάει σιγα σιγά στο 17-17 και 21-21 ! Οχο, λες ;
Τέλος παραμυθιού, 25-23 κερδίζουν οι Ιταλοί, κλάψψψψ. ...

Δευτερο σετ. Βαριόμαστε. Και εμείς στην κερκίδα και οι παίχτες. Χάνεται κι αυτό με 25-18 κι ετοιμάζομαι να αποφασίσω αν την Κυριακή θα κατέβω πάλι να δω τον μικρό Τελικό.

Αρχίζει το 3ο σετ. Παίρνουμε κεφάλι. Ο Λάππας, γιαλίζει το μάτι του, το ίδιο και ο Γκέριτς, ενω ο Αγκάμεζ ανεβαίνει κι άλλο. Ετσι κι αλλιώς ηταν ο καλύτερός μας απο την αρχή.
Οεεεεε στην κερκίδα ενθουσιασμός. Κρατάμε προβάδισμα, τέλος σετ με 25-15 κερδίσαμε. Λές ;

Τεταρτο σετ. Προηγούμαστε 9-5 και 18-15. Σταθερά καλοί με λίγα λάθη που επιτρέπουν στους Ιταλούς να ελπίζουν. Προχωράμε. Δεν το χάνουμε. Το κερδίζουμε κι αυτό με 25-20 !!!!
Το κλειστό δονείται πλέον απο τις φωνές.

Πέμπτο σετ κι εδω ο Παναθηναϊκος εχει πάρει φόρα με τους Ιταλούς να εχουν ανεξήγητα "κάτσει", να εχουν πρόβλημα στην υποδοχή. Ολο τους το παιχνίδι βασίζεται στην καλή υποδοχή μπάλλας.
Προηγούμαστε 8-3 και 13-6. Το φινάλε μας βρίσκει νικητές με 15-6.
Το τι εγινε δεν περιγράφεται για αγωνα βόλλεϊ !
ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ στο τέλος και όλοι οι θεατές όρθιοι !
Οι Ρώσοι κοιτάνε σαν χαμένοι, οι Ισπανοί χαμογελούν και οι Ιταλοί χειροκροτούν τους θεατές που ανταποδίδουν.

Πολύ το φχαριστήθηκα και πάμε Τελικό με φόρα απέναντι στους Ρώσους που επιβλήθηκαν της Αλμέϊρα με 3-1 παρα το οτι έχασαν το πρώτο σετ.

Reblog this post [with Zemanta]
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.