Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μαρούσι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μαρούσι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Xάνουμε μία θέση στην Ευρωλίγκα !

Μια θέση για τις ελληνικές ομάδες στην Ευρωλίγκα, αυτη του Αμαρουσίου, χάνεται για φέτος αφου το Μαρούσι δεν πήρε πιστοποιητικό ακόμα για την συμμετοχή του στην Α1 ουτε έδωσε στην FIBA τις απαραίτητες διαβεβαιώσεις για την συμμετοχή του στις φετινές διοργανώσεις.
Δεν ξερω τι κάνουν εκει στον ΕΣΑΚΕ ή στην ΕΟΚ αλλα ειναι ντροπή να αφήνεται να χαθεί ετσι μία θέση στην Ευρωλίγκα που δίκαια κατέκτησε το Μαρούσι πέρισι, μία απο τις καλύτερες ελληνικές ομάδες.
Μήπως δεν αντέχει η ελληνική Α1 πάνω απο 4-5 ομάδες ;
Μήπως πάμε σε μια νεα εποχή όπου οι δύο συνήθεις ύποπτοι ΠΑΟ και ΟΣΦΠ θα συνεχίζουν να βρίσκονται μεσα στην κορυφαία πεντάδα ευρωπαϊκών ομάδων ενω οι υπόλοιπες ελληνικές ομάδες δεν θα ειναι ουτε καν στο Top-50 ;
Δεν ξερω τι γίνεται αλλα νιώθω ντροπή που φέτος θα εχει η Ελλάδα μείον μία θέση στην Ευρωλίγκα ενω σαν χώρα παραμείναμε στην 4η θέση της ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ παρά την λεγόμενη αποτυχία στο Μουντομπάσκετ της Τουρκίας φέτος.

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

Aυτος πoυ πέταξε το καπνoγόνo

Ποιός ήταν και γιατι το πέταξε ;
Μα έλεος !
Ευρωπαϊκό ματς Πανελλήνιος - Μαρούσι στο Ελληνικό και δευτερόλεπτα πριν το τέλος κι ενω προηγείτο με ασφαλή διαφορά το Μαρούσι, ενα καπνογόνο προσγειώθηκε σοτ ενα μέτρο απο τα πόδια του παίκτη του Πανελλήνιου Grundy που εκτελούσε βολές και κάποιο θραύσμα τον τραυμάτισε ελαφρά.
Πολυ θα ήθελα να βρω αυτον που το πέταξε και να τον ρωτήσω γιατι το έκανε.
Αν φυσικά ήθελε να μου απαντήσει, ή είχε μιά λογική απάντηση.
Δεν έμαθα αν συνελήφθη, αν όχι όμως, τότε η Αστυνομία τι σκατά κάνει ;
Πότε θα γίνει κάτι ; Οταν σκοτωθεί αθλητής απο εναν μαλάκα με περικεφαλαία ;

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Μαρούσι - ΠΑΟ

Ωπα ! airball στον αέρα η μπάλλα ! Γκρρρ...
Είμαστε στο τέταρο ημίχρονο, δηάδη 40 δεκάλεπτο του αγώνα μπάσκετ Μαρούσι - Παναθηναϊκός ( ναι με αυτούς που τη φάγαμε λίγες μέρες πριν.
Το σκορ 56-55 και οι πράσινοι ζορίζονται πάλι.
Ο Μητσάρας το χασε το θρήποϊντ αλλα ο Φώτησς μάζεψε το ρημπάουντ ( πώς το λένε ελληνικά το ρημπάουντ ; ) αλλα ξαναχάσαμε και μετά μας σφύριξαν ενα φάουλ πάνω στον Σπανούλης δε Λ'αρσα μαν. Βάζει την πρώτη, μεσα κι η δεύτερη, σκορ 58-57.
Τη μπάλλα οι κιτρινιάρηδες. αυτος ο κοντός μαυράκος πλεη μέηκερ καλός ειναι, εχει κάνει ζημιά. Κι άλλο φάουλ, βολές ο Μητσάρας, εχει 7 πόντους μεχρι τώρα, χάνει τις βολές.
Ο Ομπράντοβιτς αλλάζει δέκα χρώματα συνέχεια. Κατι λέει στον Ιτούδη.
Στον άλλο πάγκο κάθεται ο πιο κραγμένος βοηθός έβερ, ο Ελληνιάδης. Ου ρε !
Μαυροκεφαλίδης βολές, άστοχος. Θέλουμε 3 λεπτά για το τέλος.
Η αγωνία μου κορυφώνεται σαν φαλλός εφήβου θα με γ*μήσει στο τέλος. Βάζει διαφημίσεις.
Μου ήρθε ενα μέηλ πάω να το διαβάσωκαι συνεχίζουμε την περιγραφή.
Οκ ηταν ειδοποίηση σχολίου για το μπλογκ Αστοδιάλογος. Συνεχίζουμε.
Το χειρότερο ειναι οτι η επίθεση του βάζελου ειναι χάλια. Χαμηλό σκορ που χρόνια εχω να δώ. Στους 60 πόντους 2.30" πριν το τέλος ... τραγικό.
Περπέρ έξω, Λιθουανίτσιους μεσα. Γκολ ο Σπανούλης και φάουλ. Βολή άστοχη, μπάλλα για Μαρκούτσι. Σκόρ 61 - 61 !!! Θα πεθάααανω ...

Σε ζωντανή μετάδοση απο την τηλεόραση και μόλις έφαγε τάπα ποιός ; ο Μητσάρας !
Αντεπίθεση και τρώμε δίποντο. Βολές πάλι ο Αστοχούλης φρομ Λάρ'σα μέσα η πρώτη.
Η άλλη κι αυτη μεσα, 63-63 και σπάνε καρντιές στα 33" αστοχούν τα Μαρούσια πάμε μπάλλα Σπανούλης, πάσα στον κανέναν, μπάσιμο, διπλό ταπίδι σκέπασε-μάνα-σκέπασε, μπάλλα για πράσινους. Διαφημίσεις.

Πού ειναι οι εποχές που τα καθάριζε αυτα τα ματς ο Παναθηναϊκός άνετα ;
Μάλλον πάμε για παράταση. Ισοπαλία, πάμε να δούμε τι θα γίνει.
Πού πας ρε Καραμήτρο ΠΑΟ με 3/18 τρίποντα και τόσες χαμένες βολές ;
Οποιος διαβάσει αυτη την περιγραφή να πει αν τα λέω καλά.

Αρχισε η παράταση κάρφωμα σούπερ ουάου του Μπατίστ απο ασσίστ του Λιθουανού.
Μαυροκεφαλίδης ανταποδίδει με ενα χούκ. Ολα πάλι.
Ο Σπανούλης πάει γυρεύοντας για τάπα, μπαίνει, το χάνει. Χάνουν κι αυτοί ενα σούτ απο μακριά, μπάλλα ο Ταλαιπωρούλης στον Φώτσιους, με τα πολλά κερδίζει φάουλ ο λιθουάνιαν μαν βάζει βολές, 65-67 σκορ. Αστοχούνε, πατά γραμμη ο άλλος, μπάλλα μας, κάνουμε το ίδιο, αντεπίθεση, τρακάρανε, φάουλ.Βολές ο Keys ο κοντός είπαμε, τις βάζει. 67-67 1.54" ακόμα.
Σπανούλης τρίποντο ! Ουάου. Σκορ 67-70.

Καλά, εχει γεμίσει το γήπεδο με μπάτσους πάνοπλους !
Γαμώτο δε θέλω τέτοια στο μπάσκετ, αυτα ειναι μαλακίες της μπάλλας ! Γκρρρρ ...

Εντος ρακέτας 14/29 δίποντα ο ΠΑΟ, 6/19 το Μαρούσι μόλις, η ζημιά εχιε γίνει απ΄έξω.
Πέντε επιθέσεις το πολύ ακόμα.
Λάθος πάσα οι κίτρινοι. Δικό μας ειναι.
Τάπα στο κάρφωμα του Γλυνιαδάτση στον Μπατίστ αλλα με φάουλ λένε.
Βολές. Βαλ'το αγόρι μου, το βαλε ! Και το άλλο ...ετσι μπράβο, σκορ 67-72 στα 45".
Βολές πάλι ο Λιθουανίτσιους μετα απο φάουλ επιθετικό των μαρουσίων. Μεσα. 67-74.
Ανταποδίδουν με 3ποντο, σκορ 70-74, αγωνία.
Φάουλ ο Χαραλαμπίδης, βολές ο ( κατι γκομενίτσες χοροπηδάνε στην εξέδρα ) Φώτσης, βάζει μια, βαζουν αυτοι, σκορ 72-75, πιάσαμε επιτέλους σκορ επίθεσης.
Βολές Σπανούλιους, 2.5" προ τέλους, μία να βάλει ... με άκουσε, σκορ 72-76 τελικό ΟΥΦΦΦΦ...

Ευχαριστούμε που μας παρακολουθήσατε

Σάββατο 1 Μαρτίου 2008

Παναθρηναϊκός-Μαρούλι 89-93

Μάλιστα !!! Ο Παναθηναϊκός έχασε για το πρωτάθλημα και αυτό δεν είναι η είδηση.
Είδηση είναι οτι δέχθηκε 93 πόντους μέσα στην έδρα του απο μια ομάδα που φέτος δεν έδειξε πολλά, ωστόσο αγωνίστηκε πολύ διαβασμένη και ήξερε να εκμεταλλευτεί την πρόσφατη ζαλάδα του Παναθηναϊκού που μετά την νίκη εκτός έδρας επι του Ολυμπιακού πελαγοδρομούσε σε όλα τα ματς.
Μόνο τους 8 συνεχόμενους πόντους που δέχθηκε σε κάποια στιγμή του αγώνα ο Παναθηναϊκός μέσα απο την ρακέτα όπου φυσιολογικά θα έπρεπε να δεσπόζει ενας σέντερ, δείχνουν τον τέλειο χαρακτήρα που έδειξε το Μαρούσι απέναντι στον Παναθηναϊκό.
Ο Ομπράντοβιτς αναγκάστηκε να πάρει τον Πρκάτσιν για ψηλό αλλα απέδειξε οτι δεν ξέρει τι να τους κάνει, παίκτες με ύψος πάνω απο 2,07.
Συγχαρητήρια στο Μαρούσι και σε όλες τις ομάδες του φετινού πρωταθλήματος της Α1 που έχουν αποδείξει οτι δίκαια το μπάσκετ μπορεί να θεωρείται εθνικό σπορ απέναντι σε κάτι που το λένε ποδόσφαιρο και μάλιστα είχαν την υπεροψία να το βαφτίσουν και "Σούπερ-" Λίγκα ! ( Εδω γελάνε )

Επιβεβαίωση αυτών ηταν και το ματς στο ΣΕΦ όπου η Ολύμπια Λάρισας λαχτάρησε τον Ολυμπιακό και τελικά υπέκυψε με 65-61. Επαιξαν χωρίς φόβο και με δύναμη απέναντι στον Ολυμπιακό σαν να ηταν μιά απ τις καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος.
Μιά μέρα θέλω να δω στις τρείς πρώτες θέσεις της Α1 το Μαρούσι, την Ολύμπια Λάρισας και το Αιγάλεω.
Καληνύχτα κύριοι με τα αστρονομικά μπάτζετ, οι ομάδες δεν γίνονται ετσι.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.