Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Challenge Cup. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Challenge Cup. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Challenge Cup 2009 Γυναικών Final-4


Τα κορίτσια του Παναθηναϊκού στον τελικό του Challenge Cup [πρώην Κυπελλούχων] ηττήθηκαν απο την οικοδέσποινα Μοντεσκιάβο με 3-0 και έμειναν στην δεύτερη θέση με μία και μοναδική ήττα στην διοργάνωση, αυτην στον Τελικό !
Ειναι πικρή η γεύση να φτάνεις σε τελιό ευρωπαϊκής διοργάνωσης και να έρχεσαι δεύτερος.
Ειναι όμως σπουδαίο κατόρθωμα για οποιοδήποτε σύλλογο σε οποιοδήποτε άθλημα να φτάνει εστω και στις 8 καλύτερες ομάδες της Ευρώπης.
Μπράβο στα κορίτσια και καλή συνέχεια.

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Παναθηναϊκός - Μαρκόπουλο 3-0


Και η πρόκριση στο final four του Challenge Cup του βόλλεϊ γυναικών ειναι γεγονός.
Σε μια πανηγυρική ατμόσφαιρα με ενα συγκινητικό φινάλε με "όλε" απο τις κοπέλλες και standing ovation απο τους θεατές, η βραδιά ηταν απο αυτές που συνιστώ σε κάθε φίλαθλο.
Πίσω μου κάθονταν οι Ρουκάβινα, Μούν και Σιμάο, πιο πίσω ο Πανταλέων και ο Αγκάμεζ.
Σε αυτο το βίντεο ο Μούν τραγουδά και πανηγυρίζει :

Τα δύο πρώτα σετ έληξαν με άνετη επικράτηση του Παναθηναϊκού.
Στο τρίτο το Μαρκόπουλο προηγήθηκε με 9-1 αλλα και αυτό το έχασε.
Κοριτσάρες συγχαρητήρια.
Αξιόμαχη η ομάδα του Μαρκόπουλου αλλα χωρίς το κατι που θα επέτρεπε να διεκδικήσουν κατι παραπάνω.



Ολε, ολε, ολε !
Reblog this post [with Zemanta]
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.