Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Euroleague. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Euroleague. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Xάνουμε μία θέση στην Ευρωλίγκα !

Μια θέση για τις ελληνικές ομάδες στην Ευρωλίγκα, αυτη του Αμαρουσίου, χάνεται για φέτος αφου το Μαρούσι δεν πήρε πιστοποιητικό ακόμα για την συμμετοχή του στην Α1 ουτε έδωσε στην FIBA τις απαραίτητες διαβεβαιώσεις για την συμμετοχή του στις φετινές διοργανώσεις.
Δεν ξερω τι κάνουν εκει στον ΕΣΑΚΕ ή στην ΕΟΚ αλλα ειναι ντροπή να αφήνεται να χαθεί ετσι μία θέση στην Ευρωλίγκα που δίκαια κατέκτησε το Μαρούσι πέρισι, μία απο τις καλύτερες ελληνικές ομάδες.
Μήπως δεν αντέχει η ελληνική Α1 πάνω απο 4-5 ομάδες ;
Μήπως πάμε σε μια νεα εποχή όπου οι δύο συνήθεις ύποπτοι ΠΑΟ και ΟΣΦΠ θα συνεχίζουν να βρίσκονται μεσα στην κορυφαία πεντάδα ευρωπαϊκών ομάδων ενω οι υπόλοιπες ελληνικές ομάδες δεν θα ειναι ουτε καν στο Top-50 ;
Δεν ξερω τι γίνεται αλλα νιώθω ντροπή που φέτος θα εχει η Ελλάδα μείον μία θέση στην Ευρωλίγκα ενω σαν χώρα παραμείναμε στην 4η θέση της ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ παρά την λεγόμενη αποτυχία στο Μουντομπάσκετ της Τουρκίας φέτος.

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Δυό στραπάτσα απανωτά!

Τι ήταν κι αυτή η εβδομάδα...
Μια στας Σέρρας μας κάθησαν στο στομάχι οι τρεις ακανέδες που φάγαμε (καταραμένη καραμανλική περιφέρεια) και μια στη Μάλαγα!
Όχι τίποτε άλλο δε μάθαμε και ποιό είναι το τοπικό γλυκό και σπεσιαλιτέ της ισπανικής πόλης!
Α! Απ' ότι διάβασα, η σπεσιαλιτέ που δοκίμασε και ο κατά γενική ομολογία εφέτος "Θρύλος", είναι το Rabo de Toro a la rondena που σημαίνει Ουρά Ταύρου κάπως!!!
Κι αυτό μας κάθησε στον ουρανίσκο!

Για το ποδόσφαιρο δε φοβάμαι!
Ακόμα και 'φέτος πιστεύω πως θα το πάρουμε το πρωτάθλημα.
Όχι τόσο γιατί πιστεύω στις δυνατότητες της ομάδας, όσο πιστεύω στην ανικανότητα των άλλων (βλέπε ΠΑΟ) που έχουν μια μοναδική ικανότητα ακόμα και ολόκληρη τη Μπατρσελόνα να ντύσουν στα πράσινα, να χάσουν το πρωτάθλημα!

Στο μπάσκετ, δε νομίζω πως θα μπορούσαμε ποτέ να χτυπήσουμε τον βάζελο, όσο έχει αυτόν τον πανούργο Σέρβο στον πάγκο του. Ακόμα και αν γίνει το θαύμα (λέμε τώρα) θα είναι επειδή εκείνοι το επέτρεψαν και όχι επειδή το πήραμε με την αξία μας.
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα προς αυτή την κατεύθυνση.
Τα πρώτα βήματα θα είναι να φύγει ο....Δράκος και να έρθει ένας προπονητής!
Δεύτερο να βγει ο Παπαλουκάς στη σύνταξη!
Μετά βλέπουμε...

Photobucket

Να δούμε τι θα μας ξημερώσει και το επερχόμενο ΣΚ και εδώ είμαστε..
Μέχρι τότε υπομονή!

Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Εγω ΠΑΟ Βερολίνο

27 Μαρτίου 2009 - 04 Μαϊου 2009

Κυριακή 3 Μαΐου 2009

Πρωταθλητής Ευρώπης 2009 ο Παναθηναϊκός


OE OEE OEOE OEEEEEEEEE

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ
73-71

Και ο Τελικός της Χρονιάς !


Το να δούμε ελληνική ομάδα σε οποιοδήποτε ευρωπαϊκό Τελικό πάντα με συγκινούσε πολύ.

Ηταν ενας τελικός Μεσογειακών Αγώνων το 1979 στο Σπλίτ της τότε Γιουγκοσλαβίας όπου η εθνική ομάδα Μπάσκετ νίκησε μεσα στο σπίτι της την κραταιά Γιουγκοσλαβία με τον Παναγιώτη Γιαννάκη στη σύνθεσή της. Με μάγεψαν αυτές οι γαλάζιες φανέλες που φορούσαν και απορώ γιατι ποτέ απο τότε δεν ξαναφόρεσαν γαλάζιες.

Σήμερα, 30 χρόνια μετά, μια ελληνική ομάδα, ο Παναθηναϊκός, θα αντιμετωπίσει την ΤΣΣΚΑ Μόσχας στον τελικό της Euroleague με στόχο να κατακτήσει το τρόπαιο, να ειναι πρώτος στην Ευρώπη.
Ετσι κι αλλιώς διάκριση έφερε και μόνο με την συμμετοχή του στα τελικά. Εφτασε all the way που λένε στο χωριό μου. Στις καρδιές μας ειναι πρώτος κι ας ξέρουμε οτι οι διαφορές ανάμεσα στους πέντε πρώτους ειναι μικρές.
Η αντίπαλος φαντάζει μεγαθήριο με επτά συνεχόμενες συμμετοχές σε Final-4, μια σκληρή ομάδα που θα τα δώσει όλα όπως και το 2007 τότε που έπαιζε σε αυτην ο Θ.Παπαλουκάς, ορκισμένος αντιπαναθηναϊκός ( σκασίλα μας ).
Στη ρεβάνς του τελικού της Αθήνας λοιπόν δύο χρόνια μετά το 93-91 και το τέταρτο ευρωπαϊκό τρόπαιο για τον Παναθηναϊκό, θα δούμε ενα μοναδικό παιχνίδι με αστέρες που το ταλέντο τους θα ξεχειλίσει στο παρκέ, σε πείσμα άλλων θεαμάτων, εγχώριων όπου ξεχειλίζει η βαρβαρότητα στις κερκίδες.
Πολυ χαρούμενος που θα εχω την ευκαιρία να δω και αυτον τον Τελικό, θα θυμηθώ τις εποχές που πρωτόπαιξα κι εγω μπάσκετ και μας χλεύαζαν τα παιδιά που έπαιζαν "μπάλλα". Τότε που το να πάει μια ελληνική ομάδα σε κάποιον ευρωπαϊκό τελικό ηταν όνειρο μαγικό.
Μόνο ο Παναθηναϊκός στο ποδόσφαιρο το ειχε καταφέρει και η ΑΕΚ στο μπάσκετ.
Και μετά ήρθε ο Γκάλης και ο Αρης και τα final4 και το Ευρωμπάσκετ'87 και μετά ο Πάσπαλιε, ο Βολκόφ, ο Βράνκοβιτς, ο Ντομινίκ, ο Τζόνσον, ο Μποντιρόγκα και άλλοι πόσοι !
Το ελληνικό μπάσκετ εχει μιά θέση στην κορυφή της Ευρώπης και ειναι σεβαστό σε όλο τον κόσμο, χάρη στην αγάπη για το άθλημα που μας ταιριάζει τόσο καλύτερα απο οποιοδήποτε άλλο.

Καλή επιτυχία στον Παναθηναϊκό μας !
Reblog this post [with Zemanta]

Σάββατο 2 Μαΐου 2009

Ο ημιτελικός της χρονιάς

Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός 84 - 82 σε ενα ματς θρίλερ.
Το παιχνίδι ξεκίνησε με τον Πάργκο στην πεντάδα και Παπαλουκά εκτός. Απο την άλλη ηταν εκτός ο Διαμαντίδης και ο Μπατίστ.
Ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε για να φτάσουμε σε ενα τρίλεπτο σκληρής άμυνας απο τον Ολυμπιακό όπου ο ΠΑΟ μπλόκαρε κάπως αλλα μετά ο Γιαννάκης απέσυρε τον Βούισιτς, μια κίνηση που δεν την κατάλαβα σε αυτο το χρονικό σημείο.
Με 3/4 εύστοχα μπασίματα ο Σπανούλης οδήγησε το σκοράρισμα με το Α' δεκάλεπτο να κλείνει στο 27-21 για τους πράσινους.

Στο Β' είχαμε ενα ρεσιτάλ Πέκοβιτς που στο 13' ειχε ήδη σκοράρει 15 πόντους και έγινε αλλαγή μετα. Ο Γκρίρ έδινε ανάσες με μακρινά σουτ και ο Ολυμπιακός ανέβηκε συνολικά βρίσκοντας διαδρόμους για να κλείσει το δεκάλεπτο και ημίχρονο μόλις με ενα καλάθι πίσω, στο 43-41.

Στο Γ' ο Ολυμπιακός πέρασε πρώτη φορά μπροστά με 45-43 παίρνοντας ταυτόχρονα το 3ο φάουλ του Πέκοβιτς. Ο Τσίλντρεςς ανέβηκε και ειδαμε θέαμα. Συνολικά ηταν κατα την άποψή μου το καλύτερο δεκάλεπτο. Και σε αυτο ο Παναθηναϊκός μπροστά με 66-63, υψηλό σκορ.

Στο Δ' είχαμε show Batiste αλλα ήδη μερικοί απο τους καλύτερους παίκτες ηταν εξαφανισμένοι όπως ο Διαμαντίδης και ο Νίκολας που όμως έπαιζε καλή άμυνα και ο Μπουρούσης απο την άλλη που δεν έδωσε τους αναμενόμενους πόντους στην ομάδα του.
Στο 36΄ το σκορ ηταν 73-71 με βολές του Πρίντεζη και στο 35.50" το σκορ εγινε 76-71 με τρίποντο του Σπανούλη. Ετσι φτάσαμε στο τελευταίο δίλεπτο με κάθε πόντο να μοιάζει χρυσάφι. Μια χαμένη βολή ο Βούισιτς, μια ο Πέκοβιτς.
Τελευταίο καλάθι του αγώνα ενα εύκολο λεή άπ του Πέκοβιτς και τελευταία επίθεση του Ολυμπιακού με την μπάλλα στα χέρια του Μπουρούση και προσπάθεια του Ολυμπιακού για δίποντο για παράταση ή γκολ-φάουλ για νίκη, που όπως-όπως σούταρε αλλα η τύχη δεν τον ήθελε κι ετσι η λήξη βρήκε νικητή τον Παναθηναϊκό.
Τελικό σκορ 84-82

Με άποντους Διαμαντίδη, Νίκολας και Τσαρτσαρή παίρνεις ενα τέτοιο ματς ! Μπράβο ρε Ομπράντοβιτς !

Στον τελικό μας περιμένει η ΤΣΣΚΑ Μόσχας στο κορυφαίο ματς της χρονιάς.

Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

Final4 Euroleague 2009

Φτάσαμε στο σημείο που πριν ακόμα η χρονιά αρχίσει για το μπάσκετ αναρωτιόμαστε ποιοί θα ειναι στην τελική τετράδα.Πόσοι άραγε θα στοιχμάτιζαν οτι θα έχουμε δύο ελληνικές ομάδες και μάλιστα την μία να καταδικαστεί σε μη συμμετοχή στον μεγάλο Τελικό ;
Εγω προσωπικά δεν το περίμενα αυτό. Ημουν σίγουρος οτι και οι τρείς ομάδες μας θα έφταναν ως τους οκτώ της διοργάνωσης και απο κει και περα θα προχωρούσε μόνο ο Παναθηναϊκός με μοιρασμένες ελπίδες να κατακτήσει το τρόπαιο.
Ενα τρόπαιο της εποχής του Ισπανού Μπερτομέου στην κεφαλή του Ευρωπαϊκού μπάσκετ, ενός ανθρώπου 99% ανθέλληνα. Ενος ασυμπάθιστου τύπου που την εχει δει οτι το μπάσκετ του ανήκει.

Εν πάσει περιπτώσει πάμε να δούμε λίγο το θα γίνει στον ενα ημιτελικό. Ο άλλος μεταξύ ΤΣΣΚΑ - Μπαρτσελόνα θα ειναι δυνατό ματς και θα το δω, αλλα μας ενδιαφέρει απείρως περισσότερο η ελληνική αλληλοεξόντωση. Εξόντωση του αντιπάλου, αυτη θα ειναι η οδηγία των δύο προπονητών.
Οι οδηγίες θα περιλαμβάνουν εξουδετέρωση των ατού του αντιπάλου και φθορά με φάουλ.Επίσης θα περιλαμβάνουν καθοδήγηση για το πώς θα αναγκάσουν τον αντίπαλο να κάνει λάθος.Εκει ακριβώς θα ειναι το κλειδί, στα λάθη.Εκτος απο τα λάθη, ολα θα παίξουν ενα ρόλο, όπως τα επιθετικά ρημπάουντ και τα τρίποντα.Αν βγαίνουν τα σουτ, θα εχουμε παιχνίδι ανοιχτό, με τρίποντα.
Ομως σε τέτοια παιχνίδια ευνοείται ο ψυχραιμότερος, αυτός που δεν θα εκβιάσει τα σουτ.Λογικά πιστευώ οτι ο Παναθηναϊκός θα σπρώξει το ματς να πάει στους 90 πόντους, εκει που ο Ολυμπιακός ζαλίζεται, αλλα δεν θα πιέσει περισσότερο απ οσο χρειάζεται για να μην εγκλωβιστεί. Αυτο προϋποθέτει άμυνα κάτω απο τους 75 πόντους. Ομως ο Ολυμπιακός βάζει φέτος 85 περίπου και δέχεται 70. Αρα, δύσκολο να πάμε σε σκορ 90-75. Πολλά ζητάω. Με βάση την διαφορά εμπειρίας των παικτών του ΠΑΟ πίστευα οτι θα νικήσει με μια διαφορά της τάξης των 5 πόντων το πολύ. Μεγαλύτερη διαφορά θα ειναι έκπληξη.
Ομως γιατι να αφήσει ο Ομπράντοβιτς το παιχνίδι να πάει σε τόσο οριακή διαφορά και να ρισκάρει άρα, περισσότερα λάθη στο τελευταίο τρίλεπτο ;Χμμμ... το ξερει αυτο ο Γιαννάκης και θα το περιμένει. Θα ποντάρει στον ενθουσιασμός των πιο φρέσκων παικτών του για να κλέψουν μπάλλες στο τέλος. Ούφφφ... μεγάλο σταυρόλεξο, δύσκολο.
Ποιός θα θελε να ειναι Ομπαράντοβιτς ή Γιαννάκης ; Εγω οχι, πάντως σίγουρα οχι Γιαννάκης, να μην ξερω αν θα μου βγει ο Σχορτσιανίτης ή αν ο Greer εκείνη τη μέρα θα τα βάζει τα σούτ. Ουτε να φοβάμαι οτι ο Περπέρ θα κλειδώσει Χαλπερίν και άλλα φρούτα σε μηδέν πόντους. Αχα, όμως θα ειχα Βούϊσιτς ! αυτος ειναι άσος ! Ωραία, μαζι με τον Μπουρούση που δείχνει σε φόρμα, θα τους έτρωγα ορεκτικό.

Γκαστόνε θα θελα να μαι λιγο, αφου αυτός ο τύπος εχει μελετήσει μεχρι και πόσο θα ζυγίσουν τα @@ των παικτών του την ωρα του μάτς. Υπερόπτης δεν ειναι ποτέ ο Σέρβος και αυτο ειναι υπέρ του γιατι αυτο το μεταδίδει στους παίκτες του. Κι αν βγούν τα τρίποντα και ο Διαμαντίδης ειναι οκ τότε εχω πλεονέκτημα.
Πού να καταλήξω, δεν ξερω ... νομίζω και πάλι οτι το ματς θα κριθεί σε διαφορά της τάξης των 5 πόντων και θα κριθεί απο τα λάθη και λεπτομέρεις όπως 3 επιθετικά ρημπάουντ παραπάνω και 3 βολές άστοχες, εκατέρωθεν συν δυό ανάποδα σφυρίγματα.
Παίκτες κλειδιά : Διαμαντίδης - Πέκοβιτς και Παπαλουκάς - Γκρίρ.
Παίκτες "κρυφά όπλα" : Τσαρτσαρής και Πάρντο

Θα δούμε ενα αξέχαστο παιχνίδι πάντως και θα χειροκροτήσουμε και τους δύο αντίπαλους.
Oποιος νικήσει θέλω να πάρει και το Κύπελλο.

*Μου χει χαλάσει το βίντεο, αλλιώς θα το έγραφα το ματς.

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Δύο ελληνικές ομάδες στο final4 του Βερολίνου.

 
Οι δύο ελληνικές ομάδες μπάσκετ προκρίθηκαν στο Final-4 της Ευρωλίγκας του 2009 
Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός,
με νίκες εκτός έδρας και οι δύο, 
επι της Σιέννα ξανά οι πράσινοι 
και επι της Ρεάλ Μαδρίτης οι κόκκινοι,
κάνοντας το 3-1 επι των αντιπάλων τους.
Εκείνο το παιχνίδι θα καθηλώσει τους πάντες.
Το παιχνίδι της χρονιάς.
Θα είναι μιά γιορτή για όλους.
Συγχαρητήρια.

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Αθλητικολογίες

Θέλω να ειμαι και αθλητικομπλόγκερ.
Εντάξει δεν μπορώ να γράφω συνεχώς νεα θέματα.
Δεν πειράζει οκ ειμαι.

Εχουμε το τελευταίο διάστημα :

Δεύτερος ο ΠΑΟ στο CEV Cup του βόλλεϊ ανδρών στο ΟΑΚΑ. ( Φτου γαμώτο )
Δεύτερες οι γυναίκες του ΠΑΟ στο final4 του Champions Cup στην Ιταλία. ( Γαμώτο πάλι )
Μία νίκη και μία ήττα του ΠΑΟ με Sienna στα playoffs Euroleague για πρόκριση στο final4. ( Πού πα ρε Καραμήτρο ; )
Δύο νίκες ο Ολυμπιακός εντός με Ρεάλ Μαδρίτης για την ίδια ιστορία. ( Ωραίος )
Ισοπαλία η εθνική ανδρών ποδοσφαίρου 1-1 στο Ισραήλ για τα προκριματικά του Mundial 2010. ( Καλά που δε χάσαμε κιόλας )
Κυπελλούχος Ελλάδας στο βόλλεϊ γυναικών ο Παναθηναϊκός. ( ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ )
Αποχωρεί και ο Τζόρτζεβιτς σύντομα απο το ποδόσφαιρο. ( Καιρός ηταν )
Ηττα του Ολυμπιακού στην Μαδρίτη 71-63 ( ούπς )
Νίκη του ΠΑΟ στην Σιέννα 72-53. ( Μα να βάλει μόνο 72 και να νικήσει με 19 πόντους !!!! μα, να πατήσει τους 30 πόντους η γηπεδούχος στο 25' !!!! )

Σήμερα παίζει μποδόσφερον η εθνική ομάδα πάλι με τους Εβ... με το Ισραήλ και πάμε λέει φούλ για νίκη αλλιώς θα γίνουμε ρόμπα αμα δε μπροκριθούμε απο αυτον τον -εύκολο- όμιλο.
Reblog this post [with Zemanta]

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Δύο στα δύο στην Ευρωλίγκα

Παναθηναϊκός - Σιέννα και Ολυμπιακός - Ρεάλ, άσσος και τα δύο.
Δεν παραδόθηκαν κι εύκολα οι αντίπαλοι. Σημερα το δεύτερο ματς της σειράς για πρόκριση στην τελική τετράδα της Ευρωλίγκας.
Νίκη πάση θυσία, για να πάνε την σειρά στις έδρες των αντιπάλων.
Το πολυ να χρειαστεί και πέμπτο ματς που θα παιχτεί εδω, Ελλάδα.
Αγωνία ε ;

* Για τον τελικό του CEV Cup στο βόλλεϊ δεν θα γράψω κατι, μετά τα όσα έγιναν μετά το τέλος του. Ντροπή οσα έγινα, ντροπή, τίποτα άλλο.

Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

Τωρα τα δύσκολα

Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός με Σιένα και Μακκάμπι αντίστοιχα, εκτός έδρας.
Τα αστεία, τέλος. Τώρα θα φανεί πόσο δυνατές ειναι οι δύο πιο καλές μας ομάδες μπάσκετ.
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, εχουν ανέβει οι άλλες ομάδες τόσο που πάνε πια οι εποχές που οι ελληνικές ομάδες ( βάζω και τον Αρη μεσα ) ηταν φαβορί στις διοργανώσεις και μιλάγαμε για τουλάχιστον τελική φάση, συμμετοχή δηλαδή σε Final-4.
Aυτός ο πρωταθλητισμός έχει μάλιστα κουράσει τους παίκτες και ζητούμενο ειναι περισσότερο η φρεσκάδα παρά οτιδήποτε άλλο. Νομίζω όμως οτι οι προπονητές το ξέρουν αυτό.
Και πιο πολυ ο Γιαννάκης που ξεβίδωσε τους πράσινους παίκτες με την εθνική ομάδα με αποτέλεσμα να δούμε Σπανούλη και Διαμαντίδη, Τσαρτσαρή να σέρνονται πριν λιγο καιρό.
Αν ο Παναθηναϊκός νικήσει, τότε μάλλον εξασφαλίζει την δεύτερη θέση στον όμιλο πίσω απο την Μπαρτσελόνα. Φυσικά η Σιένα καθε άλλο παρα εύκολη αντίπαλος ειναι. Εντός έδρας δεινοπαθήσαμε λιγάκι ωσπου να πάρουμε το ματς.
Αν ο Ολυμπιακός νικήσει τότε πάει για την πρωτιά του ομίλου του. Εχει όμως μάλλον πιο δύσκολο έργο, σε μια έδρα που -δεν ξέρω πώς στο καλό θεωρείται Ευρώπη το Ισραήλ- ειναι καυτή.
Καλές επιτυχίες.

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Παναθηναϊκός 81 - 76 Σιέννα


Ευρωλίγκα, ΟΑΚΑ, ωρα 20.45'
Μεσα σε δέσμες πράσινων λέηζερ, κερκίδες πρασινοφορεμένων -εγω άσπρο φόραγα- δύο ομάδες με πράσινα θα έδιναν ενα ματς σημαντικό για την Ευρωλίγκα.
Ο Παναθηναϊκός που ψάχνει ακόμα τα πατήματά του με Σπανούλη στη σύνθεση και ωριμότητα πολλών ετων απο ματς υψηλού επιπέδου στην Ευρώπη, έπρεπε να νικήσει την ιταλική Σιέννα, μια απο τις καλές ευρωπαϊκές ομάδες με πολυ αξιόλογους παίκτες και δεμένο σύνολο.
Στο ημίχρονο το ταμπλό έδειξε 45-42 αν και στην αρχή φάνηκε να βρίσκει ο γηπεδούχος τα σούτ και να αξιοποιεί απλά και σίγουρα τις τελικές φάσεις κοντά στο καλάθι.
Δεν ειναι να την υποτιμήσεις τη Σιέννα, θα σε νικήσει, αθόρυβα και απλά.
Στο γ' δεκάλεπτο βάλθηκε να κάνει απανωτά λάθη ο Παναθηναϊκός και μοιραία η Σιέννα προηγήθηκε στο σκόρ.
Το φάσμα της ήττας άρχισε να πλανάται και ο κόσμος δυνάμωσε το παρόν του για να βοηθήσει.
Για το χαμηλό σκόρ του γ' 10λέπτου ευθύνονται οι άμυνες των δύο ομάδων που έσφιξαν για να μη δέχονται εύκολα καλάθια όπως στα δυο πρώτα δεκάλεπτα. Η Σιέννα πίεσε πολυ και μας ανάγκασαν σε λάθη.
Στο Δ' δεκάλεπτο κι εν πάσει περιπτώσει κάπου εκεί, ενα επιθετικό ρημπάουντ του Φώτση και 3-4 τρίποντα του ίδιου άλλαξαν τα πράγματα, αν και η Σιέννα δεν ειχε ακόμα παραδοθεί.
Οταν όμως ο Stonerook αστόχησε και πήραμε τη μπάλλα, θες απο φόβο της ήττας, θες απο φωνές του Ομπράντοβιτς, με δόντια κράτησαν την νίκη στο τέλος.
Απο τον Παναθηναϊκό μου άρεσαν Πέκοβιτς, Φώτσης, Διαμαντίδης και απο την Σιέννα Λαβρίνοβιτς, Σάτο και Ντόμερκαντ.

Επόμενο ματς στις 26/11 με Πρόκομ Τρέφλ εκτός.

Στα άλλα ματς ο Ολυμπιακός κέρδισε την Μακκάμπι με 84-65 στο ΣΕΦ
και ο Πανιώνιος την Παρτιζάν με 72-67 στο Ελληνικό !

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2008

Κλήρωσε η Euroleague

Α' Όμιλος
Μακάμπι Τελ Αβίβ
Ολυμπιακός
Μάλαγα
Τσιμπόνα
Λε Μαν
Αβελίνο

Β' Όμιλος
Σιένα
Μπαρτσελόνα
Παναθηναϊκός
Ζαλγκίρις
Πρόκομ Τρεφλ
Νανσί

Γ' Όμιλος
Τάου Κεράμικα
Φενέρμπαχτσε
ΡόμαΟλίμπια
Μπανταλόνα
Άλμπα Βερολίνου

Δ' Όμιλος
ΤΣΣΚΑ Μόσχας
Παρτιζάν
Ρεάλ Μαδρίτης
Εφές Πίλσεν
Αρμάνι Μιλάνο
Πανιώνιος

Κυριακή 4 Μαΐου 2008

H προϊστορία των φιναλίστ

Ενημέρωση : Τελικός 2008 : ΤΣΣΚΑ 91-77 Μακκάμπι


1980-81 : ΤΣΣΚΑ-Μακάμπι 83-81
1980-81 : Μακάμπι-ΤΣΣΚΑ 85-74
1982-83 : ΤΣΣΚΑ-Μακάμπι 80-84
1982-83 : Μακάμπι-ΤΣΣΚΑ 69-78
1984-85 : ΤΣΣΚΑ-Μακάμπι 87-81
1984-85 : Μακάμπι-ΤΣΣΚΑ 67-79
1988-89 : ΤΣΣΚΑ-Μακάμπι 92-97
1988-89 : Μακάμπι-ΤΣΣΚΑ 94-90
1994-95 : ΤΣΣΚΑ-Μακάμπι 87-78
1994-95 : Μακάμπι-ΤΣΣΚΑ 92-89
1996-97 : ΤΣΣΚΑ-Μακάμπι 89-80
1996-97 : Μακάμπι-ΤΣΣΚΑ 77-78
1997-98 : ΤΣΣΚΑ-Μακάμπι 71-63
1997-98 : Μακάμπι-ΤΣΣΚΑ 87-69
2000-01 : Μακάμπι-ΤΣΣΚΑ 86-80
2001-02 : Μακάμπι-ΤΣΣΚΑ 69-68
2001-02 : ΤΣΣΚΑ-Μακάμπι 81-77
2003-04 : Μακάμπι-ΤΣΣΚΑ 84-87
2003-04 : ΤΣΣΚΑ-Μακάμπι 80-83
2003-04 : Μακάμπι-ΤΣΣΚΑ 93-85
2005-06 : ΤΣΣΚΑ-Μακάμπι 73-69

Μακκάμπι : 11 νίκες
ΤΣΣΚΑ : 10 νίκες.

To 2006 oι δύο ομάδες είχαν συναντηθεί στον Τελικό της Πράγας.

Σάββατο 3 Μαΐου 2008

Euroleague Final-4 Madrid 2008

Oι περισσότεροι περιμέναμε εναν Τελικό ανάμεσα στην Σιέννα και την ΤΣΣΚΑ Μόσχας.
Οι σημερινοί ημιτελικοί έβγαλαν άλλο ζευγάρι κατα το ήμισυ.
Κόντρα στα προγνωστικά η Μακάμπι νίκησε την Σιέννα με 92-85 και προκρίθηκε στον Τελικό όπου θα αντιμετωπίσει την ΤΣΣΚΑ των Παπαλουκά, Ζήση.
Ο παλιός μας γνώριμος Σβί Σέρφ εναντίον του Ετόρε Μεσίνα.
Αν και απο νωρίς η Σιένα πήρε προβάδισμα και διαφορά νίκης, δεν κατάφερε να αντιμετωπίσει το χαμηλό σχήμα της Μακάμπι και σιγά σιγά η διαφορά εξανεμίστηκε. Η Μακάμπι προηγήθηκε στα 7.46" πριν το τέλος και απο κει και πέρα κράτησε την νίκη ως το τέλος. Πρωταγωνιστής ο αμερικανός Σάρπ, 37 ετών !
Η ΤΣΣΚΑ έφτασε στον τρίτο σερί τελικό της νικώντας την Ταού με 83-79.
Ανεβάζοντας την απόδοση στο Β' ημίχρονο και με πρωταγωνιστές τους Σμόντιτς, Αντερσεν, κατάφερε να λυγίσει την εξαιρετική Ταού. Στο τέλος ενα τρίποντο έδωσε αμυδρές ελπίδες στην Ταού μειώνοντας αλλα η ΤΣΣΚΑ έμοιαζε τόσο ανίκητη παρά το οτι μάλλον μπορεί να παίξει πολύ καλύτερα.
Προσωπικά πιστεύω οτι θα κερδίσει ο πιο ψύχραιμος. Σε αυτά τα παιχνίδια δεν αλλάζεις τον τρόπο παιχνιδιού, δεν φυλάς εκπλήξεις στον αντίπαλο που μπορεί να μην σου βγούν, είσαι απλά συγκεντρωμένος και ξέρεις οτι κάθε παίκτης είναι πολύτιμος, κάθε φάση είναι σημαντική και αφήνεις τίποτα στον αντίπαλο.
Ο νικητής θα κριθεί στους 85 πόντους. Δεν θα πάνε σε χαμηλό σκόρ των 62 πόντων και ο νικητής θα κριθεί στους 3-5 πόντους. Η ΤΣΣΚΑ ειναι καλύτερη αμυντικά και πιο πλήρης ομάδα, αλλα ο Σέρφ ανακατεύει συνέχεια την ομάδα του για να την προσαρμόζει στις απαιτήσεις του παιχνιδιού. Οι λεπτομέρειες θα κρίνουν πολλά.
Το σίγουρο ειναι οτι θα δούμε μεγάλο μάτς !

Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Oύπςςς ...δεν το περίμενα 73-83

Περίμενα νίκη Ολυμπιακού με ενα καλάθι να πώ την αλήθεια.
Δεν το ειδα το ματς αλαλ απο οσα διαβάζω επιβεβαιώθηκε οτι η ΤΣΣΚΑ δεν ειναι να την υποτιμήσεις. Ασε που ο Μεσίνα αποδεικνύεται καλός κόουτς.
Η αλλιώς... ισως το άγχος ηταν στο μέρος της ελληνικής ομάδας.
Τωρα η ρεβάνς πάλι στη Μόσχα. Κι ο θεός βοηθός.
Αλλα όλα γίνονται !

Τρίτη 1 Απριλίου 2008

ΤΣΣΚΑ-Ολυμπιακός 74-76

Να που με αναγκάζει να γράψω γι αυτόν ο φετινός Ολυμπιακός ή αν θέλετε ο Ολυμπιακός του Παναγιώτη Γιαννάκη.
Το είχα πει, δεν θυμάμαι αν το ειχα γράψει κιόλας, οτι αυτός ο Ολυμπιακός ειναι ικανός να κερδίσει την φετινή Ευρωλίγκα.
Το μυστικό ; Δεμένη άμυνα και λογική χρήση των δυνατοτήτων των παικτών του απο τον Γιαννάκη. Τόλμη στην επίθεση, χωρίς τρέλλες με πιο σωστές επιλογές απο αυτές που γίνονταν επι Γκέρσον. Απλά ο Γκέρσον ήθελε να βγάλει το ενθουσιώδες παιδί-αθλητή απο τον παίκτη του ενω ο Γιαννάκης τον νηφάλιο αθλητή-προπονητή, με ώριμο παιχνίδι.
Το πλεονέκτημα έδρας εκλάπη ! Τωρα με μία νίκη στο ΣΕΦ, - πράγμα όχι κι εύκολο- ο Ολυμπιακός προκρίνεται στο Final-4 !!! Eιναι μια σπουδαία μάχη και γι αυτό πιστεύω όλοι η Ελληνες φίλοι του μπάσκετ θα ειναι μαζί τους. Ετσι πρέπει, ετσι αξίζει.
Το ημίχρονο το σκόρ ηταν 32-39. Εκει δηλαδή που βολεύει τον Ολυμπιακό το σκόρ.
Να παραδεχτώ τον Γιαννάκη ή να περιμένω ακόμα ;
Στο γ' δεκάλεπτο τα εύστοχα τρίποντα έδωσαν αέρα και ρυθμό παρά το οτι ειχε τους παίκτες του φορτωμένους με κάποια φάουλ.
Τελικό 74-76 και όλα στην επόμενη αναμέτρηση για να έχουμε πάλι ελληνική ομάδα στους Τελικούς ! Εκει όλα γίνονται.
Και θα γίνουν ΟΛΑ. Αν και τέτοια παιχνίδια κρίνονται συχνά σε λεπτομέρειες, πιστεύω οτι το Κύπελλο της Ευρωλίγκας θα έρθει πάλι στην Ελλάδα.

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

Ευρώπη τέλος για ΠΑΟ, Αρη.

Ηττα στο Βελιγράδι για τον Παναθηναϊκό ( 82-73 ) και ο πρωταθλητής μένει εκτός συνέχειας.
Κρίμα γιατι όλοι πίστευαν οτι θα έκανε και φέτος μεγάλα πράγματα. Δεν πειράζει, χειροκροτούμε.
Για την ιστορία, Παλάτσιο 24 πόντοι και Κέτσμαν 16 για την Παρτίζαν και για τον Παναθηναϊκό Γιασικεβίτσιους 20 και Μπατίστ 12.
Ο Αρης νίκησε μεν στην έδρα του την Ρίτας αλλα όχι με 31 πόντους που και πάλι άχρηστοι θα ήταν αφου η Ταού δεν κέρδισε στην Τουρκία. Φιλότιμη προσπάθεια φέτος απο τον Αρη αλλα όχι αρκετή. Χειροκροτούμε και πάλι.
Για τον Αρη Massey 28, Washington 18 και για την Tau, o Bajramovic 14.
Μας έμεινε και στο μπάσκετ λοιπόν τελευταίος ευρωπαίος εκπρόσωπος ο Ολυμπιακός που αύριο παίζει με την Ρεάλ.

Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2008

Euroleague 16

To πρώτο μέρος της φετινής Ευρωλίγκας τελείωσε.
Η μακρά πορεία των ομάδων μας απέδωσε καρπούς αφου προκρίθηκαν και οι τρείς.
Ομως μόνο ο Παναθηναϊκός πρώτος, ενω οι Αρης και Ολυμπιακός στην πέμπτη και τελευταία θέση πρόκρισης.
Η Ευρωλίγκα ειναι μια μεγάλη περιπέτεια. Ειναι ενα θέαμα που αξίζει κανεις να παρακολουθεί. Τα πράγματα δεν ειναι καθόλου εύκολα για κανέναν. Τουλάχιστον έξι ισοδύναμες ομάδες θα παλέψουν για το final4 και εκει όλα ειναι ανοικτά.
Συγχαρητήρια στις ομάδες όλες, για τις συγκινήσεις και την πρόκριση.
Συνοπτικά προκρίθηκαν :

Από Α' Όμιλο : ΤΣΣΚΑ, Σιένα, Τάου, Ζαλγκίρις, Ολυμπιακός
Από Β' Όμιλο : Λιέτουβος, Μακάμπι, Ουνικάχα, Εφές, Άρης, Τσιμπόνα
Από Γ' Όμιλο : Παναθηναϊκός, Ρεάλ, Μπαρτσελόνα, Φενερμπαχτσέ, Παρτιζάν, Ρόμα

Τα γκρουπ δυναμικότητας που θα μπούν στην κλήρωση του Top-16, ειναι : .

Α' Γκρουπ : ΤΣΣΚΑ, Λιέτουβος, Παναθηναϊκός, Ρεάλ
Β' Γκρουπ : Σιένα, Μακάμπι, Τάου, Μάλαγα
Γ' Γκρουπ : Μπαρτσελόνα, Εφές, Ζαλγκίρις, Φενέρμπαχτσε
Δ' Γκρουπ : Ολυμπιακός, Παρτιζάν, Άρης, Ρόμα

Καλή επιτυχία στη συνέχεια.

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

Παναθηναϊκός - Ροάν 102-78


Ευρωλίγκα. Ωρα 20.45 ΟΑΚΑ
Κόσμος όχι τόσο πολύς όσο συνήθως, αλλα όμορφη ατμόσφαιρα.
Αντίπαλος η ομάδα την οποία ειχε νικήσει στην έδρα της στην Γαλλία ο Παναθηναϊκός με 83-123. Οι προσδοκίες για ακόμα μεγαλύτερο σκορ επι της Ροάν ήταν βάσιμες.

Οταν είδαμε το ταμπλό να γράφει σκόρ 20-8 απο νωρίς, και 29-15 στο α' δεκάλεπτο, ετοιμαστήκαμε για 130άρα.
Ομως στο β' δεκάλεπτο η Ροάν συνήλθε και έπαιξε πιεστική άμυνα για να κλείσει το δεκάλεπτο με 23-22. Ετσι πλησίασε στο σκόρ και το ημίχρονο έκλεισε με 52-37.

Η διαφορά των ομάδων ηταν εμφανής κάτω απο το καλάθι. Στην Ευρωλίγκα αν δεν έχεις δύναμη να παίξεις τις σχετικές "σφαλιάρες" κάτω απο το καλάθι, χάνεις.
Ο Διαμαντίδης έκανε τάπα-πάρτι και Τσαρτσαρής, Ντικούδης φόρτωναν το καλάθι εύκολα.
Τα τρίποντα έμπαιναν, ο Χατζηβρέττας μας θύμισε γιατί θεωρείται ως ενας παίκτης πολύ καλό εργαλείο.
Μερίδα θεατών αποδοκίμασε την ΠΑΕ και τους ιδιοκτήτες της, πράγμα που ανάγκασε τον Π.Γιαννακόπουλο να πάρει μικρόφωνο και να ζητήσει εκνευρισμένος "να μην βρίζουν".
Το δ' δεκάλεπτο άρχισε με όλους να αναρωτιούνται αν θα έφτανε τους 100 πόντους ενας Παναθηναϊκός μάλλον χαλαρός. Και οι δύο ομάδες ειχαν χαλαρώσει και το 92-68 έγινε 99-72 και τελικά 102-78 με τρίποντο του Σπανούλη και οχι παραπάνω αφου στο τελευταίο δίλεπτο τα σούτ των πράσινων ήταν βιαστικά και απρόσεκτα.
Τσαρτσαρής και Διαμαντίδης οι δύο καλύτεροι απο τον ΠΑΟ.
Φιλότιμη ομάδα η Ροάν και ευχάριστη η παρουσία μερικών Γάλλων με λευκά Γαλατικά κράνη στην εξέδρα !
Δείτε και δυο βίντεο εδω :


...

Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.