Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα διαιτησία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα διαιτησία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

FIBA : η καλύτερη διοργάνωση ; Χα !

Η αγαπητή μας FIBA ανακοινώνει οτι ισως ηταν η καλύτερη διοργάνωση Μουντομπάσκετ ως τωρα.
Πώς το έκριναν αυτό ;
Απο το πλήθος θεατών ;
Μα σε κάθε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τα γήπεδα ειναι γεμάτα. εξαίρεση αυτο της Αργεντινής το 1990 όπου ηταν αδύνατο οι φτωχοί Αργεντίνοι να πληρώνουν για να βλέπουν μπάσκετ. Λογικό ; Ναι. Ομως οι τούρκοι φαίνεται οτι ισως δεν ειναι φτωχοί ;
Απο το επίπεδο μπάσκετ που παίχτηκε ;
Τόση ζώνη ειχα να δώ απο το 1986 ! Ελεος πιά !
Αν αυτο ειναι πρόοδος του μπάσκετ, καλύτερα να πάω να βλέπω ποδόσφαιρο !
Απο το επίπεδο της διαιτησίας ;
Τέτοια σφαγή ειχα χρόνια να δω σε επίπεδο παγκόσμιας διοργάνωσης.
Υπάρχει ενα βίντεο, το τελευταίο καλάθι των Τούρκων στη νίκη τους με ενα πόντο απέναντι στη Σερβία, λίγα δευτερόλεπτα προ της λήξης, ο παίκτης που πέτυχε το νικητήριο καλάθι πατάει γραμμή ! ας το δούμε :

Και δεν ηταν μόνο αυτό, αλλα και μερικά γκολ-φάουλ που δεν δόθηκαν στους Σέρβους. Και δεν ηταν μόνο με τους Σέρβους κακή η διαιτησία αλλα σε πολλά άλλα ματς. ειναι ζήτημα αν ειδα 4 απο τα 35 ματς που ειδα, με διαιτησία 50-50.
Μέχρι και "πλεονέκτημα" άφηναν, πράγμα που δεν υπάρχει στο μπάσκετ.
Τι μένει απο αυτο το Μουντομπάσκετ ;
Ο θρίαμβος της Αμερικής με τους παικταράδες, η εκπληκτική τελικά Σερβία, μια Τουρκία που δεν άξιζε κατι καλύτερο απο μια πέμπτη θέση, μια ελληνική ομάδα που δεν έβγαλε πάθος, η εκπληκτικές Λιθουανία, Αργεντινή και η πτώση του μύθου της Ισπανίας. Απο κει και περα ολα τα άλλα θα ξεχαστούν.
Εγω θα θυμάμαι ελάχιστα πράγματα απο αυτο που η ΦΙΜΠΑ χαρακτήρισε ως το καλύτερο Μουντομπάσκετ ... να το χαίρονται.

Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Kαναοίνωση της Καημε Ομπυληακώς

Η αρχίδραση του Ολυμπηακού για τη διαιτησία του 3ου τελικού με τον Παναθηναϊκό   συγχίστηκε με ανακοίνωση παραγγελία στην οποία ζητά τον διορισμό ξένων διαιτητών  βουλευτών για τον 5ο τελικό του πρωΚταθλήματος, σε περίφτωση βέβαια που οι "γάβροι" ισοφαρίσουν τη σειρά την ερχόμενη Κυριακή.

Η ανακοίνωση της ΚΑημΕ αναφέρει:

"Η ΚΑημΕ ΟΛΗΜΠΙΑΚΩΣ με ιδιαίτερη αγανάκτηση  ηδονή και ωργή, μετά την προχθεσινή ωμή άψητη καταδίκη της ωμάδας από τους διαρχιδιτητές στο ΟμαλΑΚΑ, η οποία συνιστά αλλοίωση αλλαντίαση αποτελέσματος και συνεπώς για άλλη μια χρονιά αλλοίωση απώλεια του πρωταθλήματος, ανακοινώνει τα εξής: ( μετα κλάμματος και γαβρίλας ) :

Τα πρωτοφανή διαρχιδιτητικά όργια σε βάρος ( 79 να το αφήσω ; ) της ομάδας μας των οποίων κόλοι οι φίλαθλοι έγιναν οσιομάρτυρες, μας αναγκάζουν να καταγγείλουμε  κλάψουμε τους υπευθύνους που ελέγχουν τον χώρο  κώλο του ελληνικού μπάσκετ και που δεν είναι άλλοι από την ΚΕΔ και ειδικότερα τη σημερινή της ηγετική ομάδα (Συμεωνίδης, Κορομηλάς, Ζαβλανός) η οποία είναι υπεύθυνη και υπόλογη για την αναξιοπιστία του ελληνικού πρωταθλήματος μπάσκετ.

Το ισχύον σύστημα αξιολόγησης και επιλογής διαιτητών, εάν πράγματι αυτό υφίσταται, είναι θλιβερό και ανεπαρκές. Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ απαιτεί την άμεση δημοσιοποίηση της αξιολόγησης των διαιτητών Χριστοδούλου, Τανατζή και Αναστόπουλου καθώς και των κυρώσεων που θα τους επιβάλλει η ΚΕΔ, εάν και εφόσον το κρίνει σκόπιμο….
ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΟΜΠΛΕΞ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΩΝΈΨΟΥΝ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. ( μπας και τους ειπαν να παίξουν ΝΒΑ και το πίστεψαν ή κάνουν τα χατίρια του Μπερτομέου ; )

Προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία των play-offs, η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ωπα μας απειλούν απαιτεί τον διορισμό ξένων διαιτητών ανωτάτου επιπέδου πολύ ψηλά όμως από τον χώρο του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Σε αντίθετη περίπτωση θα σταθμίσει τι θα τα κάνει ; τα δεδομένα για να λάβει αποφάσεις σχετικά με την περαιτέρω στάση της.

Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ έχει αδικηθεί κατάφωρα από την διαιτησία κατ’ επανάληψη και δεν προτίθεται να συμμετάσχει στο επόμενο πρωτάθλημα του ΕΣΑΚΕ της περιόδου 2010 – 2011, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ομάδα μας και το ελληνικό μπάσκετ γενικότερα, αν δεν αλλάξει η σύνθεση και ο τρόπος λειτουργίας της ΚΕΔ".

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΩΠΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΟΙ !!! ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑ ΛΈΜΕ !

Για οσα θα συμβούν στο ΣΕΦ την Κυριακή αποκλειστικοί υπεύθυνοι ειναι οι Αγγελόπουλοι.
Και αν εχει 5ο τελικό, οσα θα γίνουν εκει, θα τα εχει προκαλέσει η ίδια βλακία ....

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Το τρίο και ο σοφός και δυστυχώς

Ρε παιδιά μα την αλήθεια δεν ήθελα να ασχοληθώ καν.Αυτη την εκπομπή εχω πάψε να τη βλέπω εδω και 3-4 χρόνια.
Μιλάω για την λεγόμενη ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ο θεός να την κάνει ή αν θέλετε αφαιρέστε το γράμμα Θ να βγει το πώς θα πρεπε να λέγεται.
Χτες βράδι έτυχε να δω πριν πάω για ύπνο, αναλύσεις φάσεων του κ.Βαρούχα νομιζω πώς τονλέν αυτόν, κι απέναντι τρείς παλαίμαχοι, Μίχος, Καραγκιοζόπουλος, Καρούλιας, κατι σαν εκπρόσωποι (;) των ΟΣΦΠ, ΑΕΚ, ΠΑΟ.... τελος πάντων.

Εχω μιά απορία, οκ πολλές αλλα μία βασικά :
Ο Μίχος γιατι δεν δέχεται ποτέ ΤΙΠΟΤΑ σε βάρος του Ολυμπιακού ;
Γιατι αυτοι οι *μπιπ* δημοσιογράφοι ανέχονται τέτοιο επίπεδο σε εμπομπές κρατικών καναλιών ;
Σαν το σκύλο τον εχουν βάλει εκει, μην τυχόν και πει κανεις κατι που δεν αρέσει στον Ολυμπιακό, τσούπ πετάγεται σαν τη τσουτσού ο ΄Μίχος ... και τον ειχα σε εκτίμηση παλιά.Να καταλάβω ποιο ειναι και καλά το concept της εκπομπής, βάλανε τρεις δικηγόρους των ομάδων του Κέντρου κι απέναντι τον αδέκαστο αμερόληπτο σοφό και ο θεατής υποτίθεται οτι γουστάρει να βλέπει να τσακώνονται μιλώντας 3 άτομα μαζί ;Χθες μάλιστα σε μιά στιγμή άκουγα 6 φωνές μαζι ! Μιλούσαν όλι μαζι ο ενας πάνω στον άλλον ! Μπράβο ! Αυτο δείχνει καθαρά ΓΙΑΤΙ το ποδόσφαιρό μας ειναι τόσο εξευτελιστικά χαμηλού επιπέδου. Ουτε να συζητήσουν μπορούν, ουτε εκπομπή της προκοπής μπορούν να κάνουν, και επιπλέον προάγουν συζήτηση χειρότερη του καφενείου.

Γι αυτό μετά κάθονται και ξανα-συζητάνε, ξανα-φωνάζοντας για το τι φταίει ενω φταίνει οι ίδιοι και το επίπεδο τους. Γκαγκάτσηδες και βαλτοί μεσαιωνικών εποχών που πάνε να συντηρήσουν την έχθρα στο ποδόσφαιρο διχάζοντας τους φιλάθλους σε οπαδούς υποχρεωτικά.

Ελεος ρε παιδιά εκει στην ΕΡΤ λυπηθείτε μας.Είστε για κλάμματα, αλλα εμεις τι φταίμε ;

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Βαβούρα

Πολλή βαβούρα γίνεται κάθε φορά με τα διαιτητικά λάθη.
Το ποδόσφαιρό μας ειναι βαθιά δεμένο με την διαιτησία και το πώς αυτη επηρρεάζει τα αποτελέσματα σε βαθμό να τα αλλιώνει συχνά.
Τα τελευταία 15 χρόνια αυτο το έργο δεν εχει πάψει.
Περάσαμε απο την εποχή της συνδρομητικής τιβι στην εποχή των τηλεοπτικών μαραθώνιων με αναλύσεις επι αναλύσεων των φάσεων και κουβέντα να γίνεται, κυρίως για τις "μεγάλες ομάδες".
Περάσαμε μια εποχή παντοδυναμίας του Ολυμπιακού αμφισβητούμενης ελέω διαιτητικών κονσέρτων αλλα και πρωταθλημάτων κερδισμένων στα χαρτιά.
Ολο αυτο το διάστημα, ενα φωτεινό άστρο φώτισε τα πάντα το 2004 με την κατάκτηση ευρωπαϊκού απο την εθνική μας ομάδα και κανείς δεν περίμενε οτι μετέπειτα θα φώτιζε και την αθλητική μας γύμνια, φτώχεια και μιζέρια.
Τι κι αν αμοίφθηκαν τόσοι και τόσοι με ηγεμονικά συμβόλαια στα χρόνια αυτά ;
Τι κι αν αυτά τα ποσά θα έσωζαν την οικονομία της χώρας αν δίνονταν σε άλλους σκοπούς και όχι για τον Χ και Ψ ποδοσφαιριστή εκ λατινκής αμερικής που τελικά δεν απέδωσε ουτε το 1/20 απο το ποσό που ξοδεύτηκε γι αυτόν ;
Τι κι αν εργάστηκαν δεκάδες προπονητές στην Α' εθνική με φιλοδοξίες, όνειρα, που λατρεύτηκαν και σύντομα διώχτηκαν κακήν κακώς ;
Ακόμα μετά απο τόσα χρόνια ασχολούμαστε με τη διαιτησία.
Και οκ να ασχοληθείς λιγάκι ειναι εντάξει, υγιές.
Μα βλέπεις οτι τσακώνονται οι φίλοι ομάδων για το αν ηταν πέναλτι ή δεν ηταν και αν το δικό τους ηταν πιό πέναλτι απο του άλλου καιο τάδε διαιτητής ευνόησε τον ενα ή τον άλλον.
Εδω ειναι άλλο ενα λάθος που κάνουμε.
Λέμε τον διαιτητή με το όνομά του, ο Κάκος, ο Μποροβήλος κλπ.
Οταν μας γράφει τροχονόμος για παράβαση τον λέμε με το όνομά του ; Δε νομίζω.
Λέμε "ο τροχονόμος", "ο μπάτσος" κλπ
Ο διαιτητής πρέπει να ειναι σωστός και να μην τον αγγίζει καμμία υποψία, να μην ασχολούμαστε με αυτόν και να μην κάνουμε ολόκληρες συζητήσεις για τον κουμπάρο του Βασσάρα και τον ενα και τον άλλο ονομαστικά.
Ο αθλητισμός ειναι χαρά, διασκέδαση, και όχι πόλεμος και γκρίνια.
Φαίνεται οτι δεν θέλει το ποδόσφαιρό μας να διδαχθεί απο το μπάσκετ μας που εχει κάνει άλματα παγκοσμίου επιπέδου και βρίσκεται και Νο. 4 στην παγκόσμια κατάταξη FIBA.
Εχει ακούσει κανείς τόσες πολλές συζητήσεις για τους διαιτητές στο μπάσκετ όσο στο ποδόσφαιρο ;
Ε λοιπόν ο λόγος που δεν πάω στα ποδοσφαιρικά γήπεδα ειναι αυτός.
Δεν θέλω να ακούω να βρίζουν τη μάνα του διαιτητή και των παικτών, θέλω να παρακολουθούν ποδόσφαιρο και όχι να νιώθουν εχθρό τον αντίπαλο και διάβολο τον διαιτητή.
Φαίνεται όμως οτι ειναι θέμα λαού.
Αν είμαστε σαν λαός σωστοί θα καταφέρναμε κι εκει καλύτερα πράγματα.

Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

Γύρω γύρω Τζι-όλοι

The current UEFA Cup logoImage via Wikipedia

Τωρα τον θυμηθήκανε τον Τζιόλη όλοι όσοι λέγανε "να φύγει, να φύγει" και φαντάσου να το έπαιρνε το UEFA Cup η Werder Bremen !
Μπράβο ρε Τζιόλη ! Μην τους ακούς, παίξε τη μπάλλα σου και μακάρι μια μέρα να σε παρακαλάνε να γυρίσεις.

Εν όψει νεας "ριζούπολης" στο ΣΕΦ απόψε δεν ασχολούμαι καθόλου με το αγωνιστικό κομμάτι, ο Παναθηναϊκός θα κερδίσει αλλα θα χάσει μετά στο ΟΑΚΑ και η σειρά θα πάει στα πέντε παιχνίδια.
Αν γίνει το παραμικρό απόψε και οι Γιαννακόπουλοι δεν κλείσουν το κόκκινο μαγαζί των κάφρων του Πειραιά τότε ας ετοιμαστούν για χειρότερα. Δεν πρέπει να το αφήσουν ετσι. Η τροφή τους ειναι το μίσος για οτιδήποτε πράσινο. Η μάλλον η ανάγκη τους να το μισούν τόσο που αγαπάνε να το μισούν !

Ρε παιδιά δεν με νοιάζιε ποιός κέρατο θα ειναι ο διαιτητής του αγώνα ΑΕΚ - ΠΑΟ στο ποδόσφαιρο μεθαύριο, ουτε τι "παράδοση" εχει σε αυτα τα ματς. ουτε και κανέναν έπρεπε να νοιάζει. Η διαιτησία δεν θα 'πρεπε καν να αποτελεί θέμα συζήτησης.

Συγχαρητήρια στις κοπέλλες του Ολυμπιακού για το πρωτάθλημα πόλο.

Καλά μυαλά σε ΑΕΚτζήδες που λένε "μου αρέσει που βγάζει τόση ενέργεια αυτη η ομάδα φέτος παρά το οτι στον πάγκο ειναι ο ακατονόμαστος" .... ρε σεις εχετε σκεφτεί μήπως λόγω αυτού ακριβώς που ειναι στον πάγκο βγάζετε ενέργεια ;

Καλά μυαλά σε 50 οπαδούς των πράσινων που πήγαν και στήθηκαν απ έξω απο κει που συνεδριάζει ο ...Πολυμετωπικός ... αλλη δουλειά δεν ειχαν, πήγαν να πουν στον Τζίγκερ "φύγε" και αυτο μου θυμίζει πάλι κατι απο Τζιόλη ...


Reblog this post [with Zemanta]

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

Πρώην διαιτητής Κασναφέρης.Κάτι το μοναδικό.




Στην αγωνιστική που μας πέρασε,ο πρωην διαιτητής και νυν παράγοντας της SCODA Ξανθης έκανε παράπονα και σχόλια για τον διαιτητή του αγώνα.Ποιος.Ο Κασναφέρης.Είναι πολύ κωμικό το θέμα όσο και πολύ σοβαρό.Κωμικό γιατί δεν τον λυπάσαι καθόλου για ότι του έχουν σούρει φίλαθλοι,ποδόσφαιριστές και παράγοντες,και σόβαρο γιατι μπορεί να ξέρει παραπάνω πράγματα από άλλους επειδή ήταν και ο ίδιος στην θέση αυτουνού που τα έχωνε.

Το σίγουρο ειναι πως δεν θα επρεπε να εχει τετοια αντιδραση αφου πριν λιγο καιρο ηταν και αυτος διαιτητης.Αντιθέτως θα έπρεπε να στηρίξει τον μέχρι πριν λίγο καιρό συνάδελφο του.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.