Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ανακοίνωση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ανακοίνωση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Πάει και ο Τεν Κάτε

Παρελθόν αποτελεί ο Ολλανδός τεχνικός από το τριφύλλι.




Η επιλογή αυτή είνα αποκλειστική του ΝίκουΠατέρα, που φέρεται να έχει ζητήσει την απόλυση σαν δώρο για την ονομαστική του εορτή στο συμβούλιο της ΠΑΕ.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
"Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει ότι σε συνάντηση που είχαν σήμερα ο πρόεδρος, κ. Νικόλας Πατέρας με τον προπονητή της ομάδας, κ. Χενκ τεν Κάτε, συμφώνησαν τη λύση της συνεργασίας τους. Ο πρόεδρος ευχαρίστησε τον προπονητή για τις υπηρεσίες που προσέφερε στην ομάδα και για τη συνεργασία τους και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στο μέλλον".

Σίγουρα δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει το έργο του και να φτιάξει μια ομάδα όπως αυτός ήθελε και είχε οραματιστεί, αλλά τα πράγματα στο ποδόσφαιρο και ιδιαίτερα στην Ελλάδα είναι κα΄πως δύσκολα, μην πω και περίεργα.

Νέος προπονητής ο Νίκος Νιόπλιας με συνεργατη τον Κριστόφ Βαζέχα.

Εμείς να ευχηθούμε καλή επιτυχία στο έργο τους, αν και αντίπαλα προσκείμενοι και ιδιαίτερα να βελτιώσουν το θέαμα της ομάδος, πράγμα που ευχόμαστε και για τον Ολυμπιακό επίσης!

Η αλήθεια είναι πως πάντα μια αλλαγή προπονητή επιδρά ευνοϊκά στην ψυχολογία και την απόδοση των παικτών. Αναμένουμε λοιπόν το νέο αγωνιστικό πρόσωπο των πρασίνων!

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

Ανακοίνωση με ενδιαφέρον αλλα και απορίες

Ο Κος Ανδρέας Βγενόπουλος αντιπρόεδρος της Marfin και πρώην αθλητής ξιφασκίας του τριφυλλιού φαίνεται να εχει κάποια πρόταση για τον Παναθηναικο.Απο μια άποψη ακούγετε
καλή,απο την άλλη θέλω περισσότερες πληροφορίες,οπως ποιοι είναι σε αυτο το σχήμα μαζί του.Πολυ ενδιαφέρον ειναι και το υστερόγραφο προς τον Κο Πέτρο Κόκκαλη που έχει μεγάλο στόμα αλλα λίγο μυαλλό.

Παραθέτω απο κάτω την ανακοίνωση.

«Ανακοινώνεται ότι με πρωτοβουλία φιλάθλων και παλαιών αθλητών του Παναθηναϊκού και με συντονιστή τον κ. Ανδρέα Βγενόπουλο δρομολογήθηκε η «ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ» με όραμα έναν Παναθηναϊκό πολυμετοχικό, ενιαίο και αδιαίρετο, έναν Παναθηναϊκό πρωταγωνιστή σε όλα τα αθλήματα, παράδειγμα λειτουργίας και συνεισφοράς στην Ελληνική κοινωνία.

Μπαίνοντας στον δεύτερο αιώνα της ζωής και της λειτουργίας του Παναθηναϊκού η σημερινή κατάσταση διάσπασης, διχόνοιας και απαξίωσης (πλην του μπάσκετ και λίγων άλλων εξαιρέσεων) που επικρατεί στο Σύλλογό μας δεν είναι πλέον ανεκτή από κανένα πραγματικό Παναθηναϊκό.

Στο ποδόσφαιρο τα τελευταία χρόνια η ομάδα έχει χάσει την ηγετική της θέση στην Ελλάδα, την Ευρωπαϊκή της ταυτότητα και την υποστήριξη των φιλάθλων της και ο ”Σύλλογος μεγάλος” γίνεται πλέον επικίνδυνα μικρός.

Νοιώθουμε ευγνωμοσύνη στην οικογένεια Βαρδινογιάννη για την παρελθούσα και συνεχιζόμενη προσφορά τους στον Παναθηναϊκό, όμως με μεγάλο σεβασμό τους λέμε ότι ο Παναθηναϊκός δεν τους ανήκει. Ο Παναθηναϊκός ανήκε, ανήκει και θα ανήκει πάντα στους φιλάθλους και τους αθλητές του και κανένας προσωρινός διαχειριστής δεν μπορεί να αποκτήσει δικαίωμα κυριότητος.

Στον Παναθηναϊκό που ονειρευόμαστε ο κ. Γ. Βαρδινογιάννης δικαιούται και πρέπει (αν το θέλει) να έχει σημαντικό ρόλο, αλλά δεν μπορεί πλέον να θεωρεί ότι ο Παναθηναϊκός είναι δικός του χωρίς έλεγχο, χωρίς αμφισβήτηση και χωρίς την δυνατότητα προσφοράς γνώσης και χρημάτων και από εμάς, τους υπόλοιπους φιλάθλους και πρώην αθλητές του Παναθηναϊκού.

Η ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ μπορεί να υλοποιήσει το όραμα όλων των Παναθηναϊκών φιλάθλων και κυρίως μπορεί να συνεισφέρει στην ΠΑΕ πάθος, γνώση και χρήματα προσθετικά στα όσα προσφέρει η οικογένεια Βαρδινογιάννη, με στόχο την ανατροπή της φθίνουσας πορείας του Συλλόγου μας. Κάνουμε έκκληση στην οικογένεια Βαρδινογιάννη και στην οικογένεια Γιαννακόπουλου για άμεση συνεργασία μαζί μας, με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον του Παναθηναϊκού για την υλοποίηση του πολυμετοχικού, ενιαίου, αδιαίρετου και ”πρωταθλητή σε όλα τα σπορ” Παναθηναϊκού.

Επειδή είμαστε βέβαιοι ότι πάνω απ΄όλα είναι Παναθηναϊκοί είναι αδιανόητο να μην ανταποκριθούν στην έκκλησή μας και να μην μας αφήσουν να βοηθήσουμε.

Την ερχόμενη εβδομάδα η ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ θα ανακοινώσει λεπτομερώς τα σχέδιά της και την οργάνωσή της σε Συνέντευξη Τύπου και σύντομα θα δοθεί με ειδική διαδικασία η ευκαιρία σε όλους τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού να συμμετάσχουν ή να συμπαρασταθούν στην προσπάθειά μας με τρόπο κόσμιο και ειρηνικό, όπως ταιριάζει στις αρχές και την ιστορία του Συλλόγου μας.

Ο Παναθηναϊκός είναι όλων μας, είναι δικός μας και έφθασε η στιγμή όλοι μαζί να γυρίσουμε σελίδα για νέες μεγάλες Ελληνικές και Ευρωπαϊκές επιτυχίες.

Υ.Γ. Ως προς τις χθεσινές αλαζονικές, εμπρηστικές και προσβλητικές δηλώσεις του κ. Π. Κόκκαλη και της, μεταξύ άλλων, αμφισβήτησης της ιστορίας του Παναθηναϊκού τον συμβουλεύουμε ότι η έλλειψη σεβασμού προς τον αντίπαλο είναι αντίθετη με την φίλαθλη ιδιότητα και με τις αρχές ενός μεγάλου συλλόγου όπως ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Δυστυχώς, με μεγάλο σεβασμό στην ιστορία, την αξία και τους φιλάθλους του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, είμαστε υποχρεωμένοι να του πούμε ότι όποιος κάνει τον μάγκα με τα λεφτά και τις πλάτες του μπαμπά του είναι τζάμπα μάγκας.

Ακόμη, του θυμίζουμε ότι το παιχνιδάκι που του έδωσε ό μπαμπάς του για να παίζει είναι επικίνδυνο διότι από τις πράξεις και τα λόγια όλων στο ποδόσφαιρο, όπως κατάντησε σήμερα, μπορεί να χάνονται ακόμη και ανθρώπινες ζωές».


Τα σχόλια δικά σας.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.