Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΦΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΦΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

ΠΑΟΚ ΟΦΗ 2-0 : Χαλαρά..

Με το δεξί μπήκαμε στο 2009 σαν ποδοσφαιρική ομάδα. Στην Τούμπα σήμερα το απόγευμα καμιά 15ρια χιλιάδες παρά την βροχή και το κρύο πανυγηρίσαμε την πρώτη φετινή μας νίκη σε ένα παιχνίδι που το σκορ αν μη τι άλλο μας αδικεί αφού θα μπορούσε άνετα να είναι τουλάχιστον διπλάσιο.

Δύο ομάδες στο γήπεδο υπήρχαν μόνο μέχρι το 25' περίπου που έγινε η τελευταία αξιόλογη επιθετική προσπάθεια του ΟΦΗ που ο πολύ καλός χθες Κώστας Χαλκιάς έβγαλε το τετ α τετ του Ταραλιδη.

Στο 34 ο Μουσλίμοβιτς έκανε το 1-0 μετά από πολύ όμορφο συνδιασμό που πολλοί βέβαια λένε ότι ο Κωνσταντινίδης -που έδωσε την πάσα - ήταν σε θέση οφσαίντ όταν του πάσαρε ο Μπακαγιόκο. Η φάση για μένα είναι οριακή και σε τέτοιες φάσεις οη αμφιβολία είναι στον επιτιθέμενο. Επίσης στην κοκορομαχία του Μουσλίμοβιτς με τον Ισσα, σωστά δόθηκε κάρτα στον Ισσα για θέατρο- δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε τι λέω - αν και του στραβού το δίκιο είναι ότι θα έπρεπε να δωθεί κιτρινή και στον Ζλάταν.

8 λεπτά αργότερα ο Ιβιτς διπλασίασε τα τέρματα μας και από εκεί και μετά χάσαμε τουλάχιστον 4 κλασικά τετ α τετ είτε λόγω Μάλαρτζ είτε λόγω της υπερβολικής σιγουριάς μας. Έτσι όπως και πρόπερσι νίκησαμε τον ΟΦΗ.




Από εκεί και μετά φάγαμε πολύ βροχή και είδαμε αρκετά καλή μπάλα δυστυχώς μόνο γκολ δεν είδαμε.

Πάντως πανυγηρίσαμε άλλα δύο γκολ στο δεύτερο ημίχρονο αυτά του Λεονάρντο και του Κιάσου στην Λειβαδιά! ;-)

Καλή ποδοσφαιρικη χρονιά να έχουμε!


Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Γκόλ στο 94' και διαιτησία

Λάρισα - ΟΦΗ : 4-3 και Αρης - Ηρακλής : 1-0
Και τα δύο ματς με γκόλ στο τέλος των καθυστερήσεων !
Ειδικά στη Λάρισα, ο ΟΦΗ έδειχνε οτι αυτο το ματς δεν χανόταν γι αυτον, αλλα η μπάλλα κάνει παιχνίδια μεχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο.
Eνα μάθημα για όλους, οτι το παιχνίδι τελειώνει οταν σφυρίξει ο διαιτητής.
Βέβαια θα μιλάγαμε για κάτι άλλο τωρα αν δεν ακυρωνόταν ενα ακομα γκολ του ΟΦΗ.
Λάθος του διαιτητή και μιλάμε εδω για αλλοίωση αποτελέσματος, κρίμα για τον ΟΦΗ.
Μακάρι να έχουμε πολλά παιχνίδια με τόσο συγκλονιστική εξέλιξη του σκορ και πολλά γκολ.
Μακάρι να εχουμε διαιτησίες χωρίς κραυγαλέα λάθη.
Ο κ. Βατσινάς της ΠΑΕ ΟΦΗ δήλωσε "αισθάνομαι την ανάγκη να ζητήσω συγνώμη που παίζουμε σε αυτο το πρωτάθλημα" !!! Αφησε υπονοούμενα για την διαιτησία.
Το άλλο ματς δεν μου άρεσε, δεν παίχτηκε καμμια μπάλλα αξιώσεων ουτε απο τον Ηρακλή, ούτε απο τον Αρη. Ο Ηρα πήγαινε για την ισοπαλία, αλλα ηταν κι αυτός θύμα των καθυστερήσεων.
Ο Αρης ηταν λίγο καλύτερος, δίκαιο το αποτέλεσμα.

Και λιγα λόγια για την διαιτησία :
Το να γίνονται λάθη το δέχομαι σε ενα βαθμό.
Το να αλλοιώνεται αποτέλεσμα, όχι.
Ας βάλουν οθόνη να βλέπουν replay δεν ξέρω τι θα κάνουν αλλα ειναι μ*λ*kίa να δίνουν οι διαιτητές μετά, δικαίωμα στον καθένα να μιλάει για παράγκες, συνεννοημένα αποτελέσματα και άλλες διαπλοκές.
Αν σήμερα ακυρωθεί κακώς ενα γκολ του Ολυμπιακού ή της ΑΕΚ στο ντέρμπι, τι θα λένε μετά για εβδομάδες ολόκληρες, τόσο οι φίλαθλοι, όσο και οι φυλλάδες ; Θα βρίζουν τον Βασσάρα ;
Και λοιπόν ; Η ωφελημένη ομάδα θα πάρει βαθμούς και μετά ;
ΘΑ τρέχει στα CAS ; Ωραία πράματα ! Καθαρή μπάλλα, ευχαριστούμε.

Μωρε καλά κάνω και παίζω τέννις :)
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.