Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010
Ελλας Ευρώπη
Πώς να μην εισαι περήφανος για τέτοιες εμφανίσεις ;
Πάνε περίπατο οι ταπεινωτικές ήττες στο ελληνικό πρωτάθλημα, αν και δεν με ενδιαφέρει και πολυ αν θα το πάρει ο Παναθηναϊκός, για μενα η ομάδα εχει κάνει το καθήκον της και θα συνεχίσει να το κάνει όσο μπορεί και γι αυτο θα χειροκροτήσω και θα τραγουδήσω, σε ολα μαζι, στις νίκες και στις ήττες !
Η ομάδα μπάσκετ δεν κατάφερε να προκριθεί στην Ευρωλίγκα, πράγμα αναμενόμενο με βάση την εικόνα της τον τελευταίο καιρό. Δεν πειράζει, αυτη η ομάδα μας εχει κάνει περήφανους και θα συνεχίσει να το κάνει και θα είμαστε εκει μαζί της πάντα.
Στον αντίποδα, ο αιώνιος αντίπαλος κέρδισε το Κύπελλο Μπάσκετ με καλή απόδοση και οσα χρειαζόταν για να κερδίσει αλλα στο ποδόσφαιρο δεν περπατάει καλά.
Στο ματς για το Τσάμπιονς Λιγκ με την Μπορντό έχασε 0-1 και κινδυνεύει να χάσει και την έδρα αφου ειναι υπότροπος στην UEFA και αναμένεται βαριά τιμωρία. Μπορει να φτάσει μεχρι και σε αποκλεισμό απο τις ευρωπαϊκες διοργανώσεις ! Τους αξίζει. Μετά θα θέλουν να ειναι πρώτοι στο χωριό μόνο, οπως πάντα ήθελαν για να μειώνεται η ευρωπαϊκή αξία των υπόλοιπων ελληνικών συλλόγων. Κοντόφθαλμη λογική. Ας μείνουν χωρίς εδρα τωρα και ας μάθουν όλοι να φέρονται ως φίλαθλοι καιοχι ως τρομοκράτες.
Η ελληνική παρουσία στην Ευρώπη δεν ειναι μόνο αυτοί οι δύο σύλλογοι, μην ξεχνάμε και άλλους και σε διάφορα αθλήματα, απλά υποτίθεται οτι οι περισσότεροι συμπαθούν τους πράσινους, τους κόκκινους και τους δυο δικέφαλους. Εγω απλά δεν συμπαθώ τους ανεγκέφαλους.
Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009
Ευρωμπάσκετ 2009
Ας κρατήσουμε τα πιο σημαντικά :
Εφτασε στους 4 της Ευρώπης παίζοντας ημιτελικό με την Ισπανία που πάλι μας κέρδισε.
Ξεκίνησε με τον Καζλάουσκας, με ελλέιψεις σε παλαιούς καλούς παίκτες και με νέα πρόσωπα τους 20χρονους Κουφό και Καλάθη, τον Καϊμακόγλου και τον 31χρονο Καλαμπόκη.
Παραλίγο να ειχε μαζι και τον 19χρονο Παπανικολάου.
Με διέψευσε ο Καζλάουσκας αφού κάτι πρόλαβε να πετύχει θέλοντας να προσθέσει ταχύτητα και ευελιξία. Με τις εμφανίσεις της ομάδας φάνηκε να είμαστε σε καλό δρόμο αλλα και αναπολήσαμε τις εποχές του "βάλ'το αγόρι μου" ειδικά οταν με την Γαλλία χάσαμε για πρώτη φορά μετά απο 23 χρόνια με σούτ στην εκπνοή ενω φωνάζαμε "χάσ'το αγόρι μου".
Αυτο που αποδείχτηκε οτι έλειπε ηταν παίκτες με ταλέντο επιπέδου και είδους Γκασόλ κι ακόμα και ενας - δύο παίκτες σαν τα Γαλλάκια που πηδούσαν ως το ταβάνι.
Δεν λέω οτι ηταν κακές επιλογές οι παίκτες.
Αλλα πολλοί δεν ειχαν παίξει μαζι ποτέ. Μόνο ο Περπέρογλου με Σπανούλη και αντε και λιγο ο Μπουρούσης με Σόφο. Και πάλι, όλοι μαζι ειχαν παίξει μόνο στις προπονήσεις και σε 10 φιλικά παιχνίδια.
Σε αυτές τις διοργανώσεις πρέπει να ξέρουμε οτι παίζει ρόλο και η τύχη, μιά τύχη που έφερε την Σερβία στον σημερινό Τελικό χωρίς κανείς να το ειχε προβλέψει αυτό.
Ολες οι αλλες ομάδες παίζουν κανονικό ευρωπαϊκό μπάσκετ.
Η Ισπανία όχι. Αυτη παίζει το επόμενο ευρωπαϊκό μπάσκετ δημιουργώντας νέα σχολή για τους επόμενους παίκτες της αφου οι σημερινοί θα σταματήσουν σε λιγο καιρό, ισως 2-3 χρόνια. Ταλέντο πολύ, δεμένη ομάδα και άλλη μία τύχη, να εχουν καλή χημεία μεταξύ τους.
Σε εμάς τι χημεία να εχει ο Πρίντεζης με τον Καλαμπόκη πχ και ο Κουφός με τον Σχορτσιανίτη ; Δεν φταίνε τα παιδιά, αυτο ειναι κάτι που καλλιεργείται με τον καιρό και δεν αγοράζεται. Αλλωστε μιά ανανέωση έπρεπε κάποτε να γίνει και δεν δέχομαι οτι ο Καλαμπόκης ειναι 31 και δεν ειναι ανανέωση αυτό.
Αν ήμουν προπονητής θα καλούσα ακόμα κι εναν σαραντάρη αν ηταν καλός.
Ειμαι περήφανος για το ελληνικό μπάσκετ.
Μου έδωσε πάλι χαρά, αγωνία και ενδιαφέρον, ελπίδα οτι έχουμε ελληνες παίκτες και δεν θα πάθουμε αυτο που εχει πάθει το ποδόσφαιρο με την πλημμύρα βραζιλιάνων και άλλων.
Πριν απο αυτην την εθνική ηταν το καλοκαίρι η εθνική Εφήβων καταπληκτική στην Νέα Ζηλανδία και μετά η ίδια σχεδόν εθνική με μικρές αλλαγές, ως Νέων πια, στην Ρόδο.
Χορτάσαμε μπάσκετ φέτος, δεν μπορώ να πώ.
Ας θεωρηθεί επιτυχία η κατάληψη μιάς εκ των τεσσάρων πρώτων θέσεων στο Ευρωμπάσκετ που οδηγεί και στο επόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αυτο στην Τουρκία το 2010.
Το πετύχαμε κερδίζοντας στην Πολωνία, την ίδια την διοργανώτρια του επόμενου Μουντομπάσκετ.
Είδαμε καλό μπάσκετ, όπως είδαμε και οτι "κάτι" δεν ειχε αυτη η εθνική.
Εχει όμως μέλλον. Συγχαρητήρια σε όλους.
Τρίτη 14 Ιουλίου 2009
Τετάρτη 1 Απριλίου 2009
Αθλητικολογίες
Εντάξει δεν μπορώ να γράφω συνεχώς νεα θέματα.
Δεν πειράζει οκ ειμαι.
Εχουμε το τελευταίο διάστημα :
Δεύτερος ο ΠΑΟ στο CEV Cup του βόλλεϊ ανδρών στο ΟΑΚΑ. ( Φτου γαμώτο )
Δεύτερες οι γυναίκες του ΠΑΟ στο final4 του Champions Cup στην Ιταλία. ( Γαμώτο πάλι )
Μία νίκη και μία ήττα του ΠΑΟ με Sienna στα playoffs Euroleague για πρόκριση στο final4. ( Πού πα ρε Καραμήτρο ; )
Δύο νίκες ο Ολυμπιακός εντός με Ρεάλ Μαδρίτης για την ίδια ιστορία. ( Ωραίος )
Ισοπαλία η εθνική ανδρών ποδοσφαίρου 1-1 στο Ισραήλ για τα προκριματικά του Mundial 2010. ( Καλά που δε χάσαμε κιόλας )
Κυπελλούχος Ελλάδας στο βόλλεϊ γυναικών ο Παναθηναϊκός. ( ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ )
Αποχωρεί και ο Τζόρτζεβιτς σύντομα απο το ποδόσφαιρο. ( Καιρός ηταν )
Ηττα του Ολυμπιακού στην Μαδρίτη 71-63 ( ούπς )
Νίκη του ΠΑΟ στην Σιέννα 72-53. ( Μα να βάλει μόνο 72 και να νικήσει με 19 πόντους !!!! μα, να πατήσει τους 30 πόντους η γηπεδούχος στο 25' !!!! )
Σήμερα παίζει μποδόσφερον η εθνική ομάδα πάλι με τους Εβ... με το Ισραήλ και πάμε λέει φούλ για νίκη αλλιώς θα γίνουμε ρόμπα αμα δε μπροκριθούμε απο αυτον τον -εύκολο- όμιλο.
Κυριακή 22 Μαρτίου 2009
CEV Cup ημιτελικοί
semifinal 1 Panathinaikos - Cuneo 3-2
semifinal 2 Lokomotiv - Almeira 3-1
Και το κλειστό του OAKA μετατράπηκε σε γήπεδο βόλλεϊ.
Και οι ψηλές μπαλλιές αποκλείεται να βρούν στο ταβάνι.
Και ο κόσμος ειναι πολύς για αγώνες βόλλεϊ, παρα το οτι δεν ειναι γεμάτο όπως περίμενα.
Και υπάρχουν μικρές ομάδες οργανωμένων φιλάθλων απο την Ρωσία
απο την Ισπανία και απο την Ιταλία ( οι λιγότεροι ).
Αρχίζει το παιχνίδι. Οι Ιταλοί δεν αστειεύονται. Προηγούνται 6-0 και 8-2.
Ούπς... θα χάσουμε. Το σκόρ πάει στο 14-7. Τη βάψαμε.
Ο κόσμος επιμένει να τραγουδάει όρθιος και να χειροκροτεί ρυθμικά.
Κάτι λίγοι Ισπανοί φίλαθλοι εναι μαζι μας, πράσινα φοράνε κι αυτοί.
Το σκόρ πάει σιγα σιγά στο 17-17 και 21-21 ! Οχο, λες ;
Τέλος παραμυθιού, 25-23 κερδίζουν οι Ιταλοί, κλάψψψψ. ...
Δευτερο σετ. Βαριόμαστε. Και εμείς στην κερκίδα και οι παίχτες. Χάνεται κι αυτό με 25-18 κι ετοιμάζομαι να αποφασίσω αν την Κυριακή θα κατέβω πάλι να δω τον μικρό Τελικό.
Αρχίζει το 3ο σετ. Παίρνουμε κεφάλι. Ο Λάππας, γιαλίζει το μάτι του, το ίδιο και ο Γκέριτς, ενω ο Αγκάμεζ ανεβαίνει κι άλλο. Ετσι κι αλλιώς ηταν ο καλύτερός μας απο την αρχή.
Οεεεεε στην κερκίδα ενθουσιασμός. Κρατάμε προβάδισμα, τέλος σετ με 25-15 κερδίσαμε. Λές ;
Τεταρτο σετ. Προηγούμαστε 9-5 και 18-15. Σταθερά καλοί με λίγα λάθη που επιτρέπουν στους Ιταλούς να ελπίζουν. Προχωράμε. Δεν το χάνουμε. Το κερδίζουμε κι αυτό με 25-20 !!!!
Το κλειστό δονείται πλέον απο τις φωνές.
Πέμπτο σετ κι εδω ο Παναθηναϊκος εχει πάρει φόρα με τους Ιταλούς να εχουν ανεξήγητα "κάτσει", να εχουν πρόβλημα στην υποδοχή. Ολο τους το παιχνίδι βασίζεται στην καλή υποδοχή μπάλλας.
Προηγούμαστε 8-3 και 13-6. Το φινάλε μας βρίσκει νικητές με 15-6.
Το τι εγινε δεν περιγράφεται για αγωνα βόλλεϊ !
ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ στο τέλος και όλοι οι θεατές όρθιοι !
Οι Ρώσοι κοιτάνε σαν χαμένοι, οι Ισπανοί χαμογελούν και οι Ιταλοί χειροκροτούν τους θεατές που ανταποδίδουν.
Πολύ το φχαριστήθηκα και πάμε Τελικό με φόρα απέναντι στους Ρώσους που επιβλήθηκαν της Αλμέϊρα με 3-1 παρα το οτι έχασαν το πρώτο σετ.
Τρίτη 17 Μαρτίου 2009
Final 4 CEV Cup 2009
CEV CUP MEN - 2008/2009 - Final Four in ATHENS (GRE) on 21st & 22 March 2009
Semi-Finals | ||||||||||||
| Match | Date Time | Opponents | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| F-101 | 21.03.2009 19:30 | Lokomotiv-Belogorie BELGOROD | Unicaja ALMERIA | |||||||||
| F-102 | 21.03.2009 17:00 | Bre Banca Lannutti CUNEO | Panathinaikos ATHENS | |||||||||
Classification Match 3°/4° | ||||||||||||
| Match | Date Time | Opponents | ||||||||||
| F-103 | 22.03.2009 14:00 | Loser of Match F-101 | Loser of Match F-102 | |||||||||
Final Match 1°/2° | ||||||||||||
| Match | Date Time | Opponents | ||||||||||
| F-104 | 22.03.2009 16:30 | Winner of Match F-101 | Winner of Match F-102 | |||||||||
Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009
Κορυφαίες ευρωπαϊκές αναμετρήσεις
Θα θελα να εχω τη χαρά να γράψω οτι και στο ποδόσφαιρο έχουμε εκπρόσωπο αλλα ο Παναθηναϊκός δεν μπόρεσε περισσότερα αν και πιστεύω οτι το άξιζε.
Μπάσκετ :
Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός πρώτοι στους ομίλους τους και αντιμετωπίζουν αντίστοιχα τις Σιέννα και Ρεάλ με πλεονέκτημα έδρας. Αν προκριθούν, θα περάσουν στο Final-4 της Ευρωλίγκας όπου μάλλον θα διασταυρωθούν στον ένα ημιτελικό. Η μάχη της χρονιάς !
Βόλλεϊ :
Hρακλής (Α) : Θα αγωνιστεί στο final-4 του Champions League !
Παναθηναϊκός (Α) : Θα αγωνιστεί στο final-4 του Κυπέλλου Συνομοσπονδίας ( Αθήνα 21-22/03/09 )
Παναθηναϊκός (Γ) ! Θα αγωνιστεί στο final-4 του Challenge Cup.
Πόλο :
Ολυμπιακός ( Α ) : Θα αγωνιστεί στην οκτάδα του Len Trophy για πρόκριση στο final-4 της Ριέκα.
Βουλιαγμένη ( Γ ) : Θα αγωνιστεί στο final-4 του Champions Cup.
Eλπίζω να μην ξέχασα τίποτα αλλα εχω την εντύπωση οτι οι ελληνικές ομάδες τα πάνε καλά και θα πάνε ακόμα καλύτερα. Eτσι και αλλιώς έχουν καταφέρει τα τελευταία δέκα και πλέον χρόνια να βρίσκονται στην κορυφή της Ευρώπης.
Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009
Εκεί που έχω ταξιδέψει εγώ...

Το μέλος είχε πει πριν από το πρώτο ματς πως ο σωστός Ολυμπιακός πρέπει να πάρει σκορ πρόκρισης στο Καραϊσκάκη. Αλήθεια την ταπεινότητα δεν την έμαθε από τις ευρωπαϊκές βραδιές στην Πανάθα; Ακόμα και οι υπόλοιποι παίχτουρες αλλά και γαυροσυντάκτες- γαυροεκφωνητές (πουρουπουπού- Χελάκης) πως αυτή η ομάδα δεν γίνεται να δημιουργήσει πρόβλημα στον καλό Ολυμπιακό. Τώρα κρύβονται όλοι πίσω από την "αντικειμενικότητά" τους. Μιλάνε για λάθη του παρελθόντος (κάτι σε Νδ παραπέμπει αυτό) για λάθος φιλοσοφία και τα ρέστα. Βέβαια μην γελιόμαστε. Οι ίδιοι τον Μάιο στην στέψη θα λένε για την μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας και πως τώρα πρέπει να αφοσιωθεί και στην Ευρώπη και όλα αυτά που ακούμε τόσα χρόνια.
Ας το πάρουν χαμπάρι οι γαύροι. Η βαριά φανέλα στην Ευρώπη θέλει κόπο και θυσίες. Θέλει χαμένα πρωταθλήματα. Θέλει ταπεινότητά, και σίγουρα δεν θέλει εύνοια από την διαιτησία. Γιατί με την τελευταία δεν πας πουθενά. Και για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους ναι, στην ψωροκώσταινα ο γαύρος έχει την ομάδα, που ξέρει, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, να παίρνει τους αγώνες και τους τίτλοι. Έξω από εδώ όμως είναι ένα ΤΙΠΟΤΑ.
Και όσο πιο γρήγορα αποδεχτούνε αυτόν τον χαρακτηρισμό τόσο πιο γρήγορα θα μπορέσουν να αποκτήσουν νοοτροπία ευρωπαϊκής ομάδας. Και όσο πιο γρήγορα σταματήσουν να γλύφουν εκεί στην 7 τα αρχίδια του Κόκκαλη άλλο τόσο πιο γρήγορα θα ανοίξει το μυαλό τους για να αντιδράσουν για το καλό της ομάδας τους. Όπως γίνεται με εμάς που καμιά διοίκηση δεν είναι τέλεια για την ομάδα. Τα χώναμε στον Βαρδινογιάννη και τώρα τα χώνουμε στους πολυμετοχικούς. Μέχρι και ο Γιαννακόπουλος τα έχει ακούσει όταν χρειαστεί. Γιατί πάνω από όλα είναι η ομάδα. Τα λέω αυτά εγώ που είμαι κυρίως μπασκετικός και δεν είμαι κιόλας και υπέρμαχος της νοοτροπίας Γιαννακόπουλου αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
ΥΓ2 Αυτός ο Γιαννάκης έχει ξεφύγει. Άρχισε την προπαγάνδα για την διαιτησία; Μου φαίνεται πως φοβαται πάρα πολύ το μάτς και καλά κάνει δηλαδή. Αλλά μη λέει παπαριές για διαιτησία. Και να σταματήσει για λίγο το γλύψιμο στους αδερφούς. Χαλάει την εικόνα που είχα για αυτόν όταν την έφτιαξε επί εθνικής.
ΥΓ3 Το υπερηχητικό στο μπασκετάκι πάει για μεγάλα πράγματα. Μόνο την Μπαρτσελόνα φοβάμαι αλλά όλο και πιο λίγο γιατί φορμαρίστηκε σαν ομάδα πάρα πολύ νωρίς. Τώρα κάνει κοιλιά και μάλλον θα είναι μέχρι το τέλος σε καθοδική πορεία.
ΥΓ4 Μένετε Ελλάδα (ως συνήθως δηλαδή)… Συνηθίστε το
ΥΓ5 Νέα Ριζούπολη ετοιμάζουν στο τηγάνι; Μόνο έτσι μπορείτε.
ΥΓ6 Αυτός ο πουρουπουπού είναι όλα τα λεφτά. Μιλάμε σε κάθε φάση της Βιγιαρεάλ μπορεί και να τον έπαιζε από ευχαρίστηση. Ξελαρυγγιάστηκε ο άνθρωπος για τα κόκκινα ιδεώδη του.
ΥΓ7 Η εικόνα είναι από το αγαπητό γατί.
Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008
Μένουμε Ελλάδα

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008
Kρίσιμη ώρα Ευρώπης για το Μπάσκετ
Τα πράγματα έφτασαν στον κόμπο. Η τον λύνεις και πάς στον επόμενο δύσκολο, ή μένεις εκει που είσαι.
Αυτο το ματς στην Σιέννα θα μπορούσε να είναι ο Τελικός της Ευρωλίγκας.
Εχει χρόνια να συμβεί να μην συνεχίσουν στα ευρωπαϊκά κύπελλα οι ελληνικές ομάδες, αφου εστω και μία πάντα φτάνει μέχρι τα τελικά ή κερδίζει τον τίτλο.
Αυτη τη φορά εύχομαι ο Φεβρουάριος των αποκλεισμών να μην επιβεβαιωθεί.
Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008
Φοβού τους Ελληνες
Εδω που φθάσαμε, κάθε πόντος μετράει. Κάθε νίκη είναι ενα μεγάλο βήμα. Σημασία έχει να δούμε αποτελέσματα σε δυνατά μάτς. Κανεις δεν ειναι ξεγραμμένος, αντίθετα προς όσα γράφουν μεγάλοι αθλητικογράφοι θέλοντας να φανούν προφήτες κατόπιν εορτής. Αφήνουν δηλαδή αιχμές μεσα απο τεχνικές αναλύσεις.
Θέλω σαν φίλαθλος να πώ οτι σήμερα δεν είμαι Ολυμπιακός, αυριο δεν θα ειμαι Παναθηναϊκός ουτε ΑΕΚ.
Ειμαι με όλους και θέλω να μπούν δυνατά για το καλύτερο. Θέλω όλοι να πάρουν αποτέλεσμα, ή έστω βαθμό για την κατάταξη της Ελλάδας.
Ολα ειναι δυνατά. Σκέπτομαι ολα τα σκόρ απο το 3-0 μέχρι το 2-4 και για τους τρείς.Εντάξει ο Παναθηναϊκός εχει θεωρητικά πιο πολλές ελπίδες για θετικό αποτέλεσμα. Αλλα ποτέ δεν ξέρεις. Τα πρώτα 12-15 λεπτά του κάθε αγώνα θα δείξει αμέσως το τι θα συμβεί. Ολοι βιάζονται. Ξέρουν καλά οτι ενα γκόλ στην αρχή, ή μία αποβολή ή 2 δοκάρια παίζουν ρόλο στην ψυχολογία.
Εκει δηλαδή που δουλεύουν αυτη τη στιγμή οι προπονητές. Aκόμα και στην πολύπαθη ΑΕΚ παλεύουν να ανεβάσουν το ηθικό. Ετσι πρέπει.
Δεν θέλω να χάσει κανένας πάντως. Και προπαντός να μην διασυρθεί ο Ολυμπιακός.
Εχω την αίσθηση οτι αν ένας πει την λέξη "Εργοτέλης" στα αποδυτήρια, θα τους κοπούν τα πόδια :)
Αξιοπρέπεια και ταπεινή σοβαρότητα θέλω απο ΠΑΟ και ΑΕΚ. Οπως είπα, ολα τα σκόρ τα θεωρώ πιθανά. Δεν παίζω Στοίχημα ούτε ξεχνάω τα άλλα θέματα της καθημερινότητας στην Ελλάδα. Αλλα όπως και να το κάνουμε, μια εθνική περηφάνεια - καραμέλλα στην πίκρα, μάς χρειάζεται.
Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007
Για την Ελλάδα ρε μαμώτο
1. Ισπανία 69.766 (7/8)
2. Αγγλία 66.874 (7/8)
3. Ιταλία 57.160 (5/8)
4. Γαλλία 50.382 (5/7)
5. Γερμανία 42.293 (7/7)
6. Ρουμανία 40.599 (1/5)
7. Ρωσία 39.250 (4/4)
8. Ολλανδία 36.879 (2/6)
9. Πορτογαλία 36.784 (4/7)
10. Ουκρανία 30.100 (1/4)
11. Σκωτία 29.625 (3/4)
12. Τουρκία 29.225 (3/4)
13. Τσεχία 25.500 (3/4)
14. Βέλγιο 25.200 (1/4)
15. Ελλάδα 24.164 (6/6)
16. Ελβετία 23.725 (2/4)
17. Βουλγαρία 23.166 (0/4)
18. Νορβηγία 22.425 (2/5)
19. Δανία 19.950 (2/4)
20. Αυστρία 17.500 (1/5)
Update : Μετα την νίκη του Πανιωνίου την ισοπαλία του Αρη και της Αντερλεχτ, έχουμε :
14. Βέλγιο 25.450
15. Ελλάδα 24.664
Στόχος η 12η θέση ωστε η πρωταθλήτρια να αγωνίζεται απ ευθείας στους ομίλους του Champions League. Aνεβαίνουμε συνεχώς και δεν θυμάμαι να έχει ξαναγίνει αυτό.
Μεταξύ μας δεν μπορώ να εξηγήσω αυτη την εκπληκτική άνοδο !
Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007
Eurocup

Η κλήρωση για το Eurocup έφερε τον ΠΑΟΚ αντιμέτωπο με τις Σαμάρα ( Ρωσία ) Λαππενράντα ( Φινλανδία ) και Τάρτου Ροκ ( Εσθονία ), ενας θεωρητικά εύκολος όμιλος στα μέτρα του ΠΑΟΚ.
Στην ίδια διοργάνωση μετέχει και η Ολύμπια Λάρισας που θα παίξει σε άλλο όμιλο με την κυπριακή ΑΕΛ, την Σπαρτάκ Αγ.Πετρούπολης και ΚΚ Ζάγκρεμπ για την πρόκριση.
Καλή επιτυχία στις ομάδες μας.
( φωτο απο contra.gr )
να μην το έλεγα..
ΑΕΚ - Φιορεντίνα 1-1 . μέτριο μάλλον ματς , κ οι δυο φαίνονταν ικανοποιημένοι με την ισοπαλία . αρκετές απουσίες για την ΑΕΚ , αρκετά αλλαγμένη ενδεκάδα από την οποία ξεχώρισε ο Παπασταθόπουλος με την απόδοσή του .
καθότι η ΑΕΚ δέχθηκε πρώτη γκολ μάλλον πρέπει να είμαστε κ ευχαριστημένοι , είναι η πρώτη φορά (νομίζω) που φέτος αφού δεχθεί πρώτη γκολ καταφέρνει κ παίρνει βαθμό τελικά έστω κ αυτό της ισοπαλίας .
την κυριακή είναι η αναμέτρηση με τον Άρη στο χαριλάου . ελπίζω οι ανεγκέφαλοι να μην με εμποδίσουν να δω τον αγώνα..
![Reblog this post [with Zemanta]](http://img.zemanta.com/reblog_e.png?x-id=02d3c990-a692-40fe-ad31-89e51573d0ef)







![Reblog this post [with Zemanta]](http://img.zemanta.com/reblog_e.png?x-id=b4367db6-b255-42ce-9142-9df7ef3314a6)



