Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ολυμπιακός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ολυμπιακός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Αμοιρο μπάσκετ ...

Τιμωρία 9 αγωνιστικών επιβλήθηκε στον Ολυμπιακό που θα πρέπει να αγωνιστεί στη νεα σεζόν χωρίς θεατές εντός εδρας για 9 αγώνες. Ενα χρηματικό πρόστιμο της τάξης των 110.000 ευρώ ειναι μικρό αν αναλογιστεί κανείς την κόλαση του ΣΕΦ που σαφώς έγινε μετά απο την κόλαση μιας Ριζούπολης όπου και οι όποιες ποινές έπεσαν τότε δεν ηταν αρκετές για να συνετιστούν κάποιοι απερίσκεπτοι οπαδοί.
Η τιμωρία θα ηταν σωστή αν ειχαν αφαιρεθεί εστω και 2 βαθμοί απο την ομάδα μπάσκετ του Πειραιά και γι ανα ειμαι δίκαιος, θα πρέπει το ίδιο να πω και αν τυχόν επαναληφθεί ενα τέτοιο ντροπιαστικό σκηνικό οπουδήποτε αλλού.
Ας αφαιρεθούν βαθμοί να δούμε πόσο θα πονέσει, γιατι πολυ φοβάμαι οτι αν ασκήσουν έφεση, θα μειωθεί η ποινή των 9 αγωνιστικών σε 5 κι ουτε γάτα ουτε ζημιά. Πάλι θα πάνε μεσα στο ΣΕΦ οι ίδιοι και θα τρομοκρατούν όποιον δεν γουστάρουν. Αυτο δεν ειναι τίποτα που εχει σχέση με αθλητισμό, αλλα καθαρή τρομοκρατία, άρα έγκλημα που ξεφεύγει πια απο τις δικαιοδοσίες της αθλητικής δικαιοσύνης και πάει στην ποινική/αστική δικαιοσύνη. Πρέπει οι υπόλοιποι αλλα και το άθλημα, να προστατευτεί απο βάνδαλους.


Στο Μουντομπάσκετ της Τουρκίας, αγωνίζεται μια χαρά ο κύριος Κρστσιτς και ο Μίλος Τεόντοσιτς φυσικά, όπως κι ο Φώτσης και ο Σοφοκλής. Το να βλέπω να αγωνίζεται άνθρωπος που πέταξε καρέκλα σε αντίπαλο αθλητή με κάνει κι εχω αναγούλα.

* Μόλις ειδα στην τιβι εξώφυλλα αθλητικών φυλλάδωνφίλα προσκείμενων στο λιμάνι ... καλεί τους οπαδούς να μην φύγουν απο το ΣΕΦ, δηλαδη τι ; Να πάνε απ' εξω και να κάνουν φασαρία ; Δεν θα έπρεπε να διωχθεί ως υποκινητής επεισοδίων ο συντάκτης της εφημερίδας κι οι ιδιοκτήτες της ; Αν γίνει χαμός τον Οκτώβριο στο ΣΕΦ, ποιός θα θυμάται τι γράφουν σήμερα οι εφημερίδες 'Πρωταθλητής' και άλλες ;

Με αυτά και με κείνα σήμερα η εθνική ομάδα παίζει με την Ισπανία το βράδι σε εναν αγώνα όπου επιβάλλεται να μεταμορφωθεί εν μία νυκτί στην λιονταρίσια ψυχή που ξέραμε και με φρεσκάδα και φαντασία να βγει στο γήπεδο να νικήσει.
Αν όχι, με την επιστροφή τους εδω θα προστεθούν και οι παίκτες της εθνικής στο αιώνιο μπάχαλο της αντιπαλότητας κόκκινων - πράσινων που το μόνο που κάνει ειναι να καταστρέφει το μπάσκετ.

Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Kαναοίνωση της Καημε Ομπυληακώς

Η αρχίδραση του Ολυμπηακού για τη διαιτησία του 3ου τελικού με τον Παναθηναϊκό   συγχίστηκε με ανακοίνωση παραγγελία στην οποία ζητά τον διορισμό ξένων διαιτητών  βουλευτών για τον 5ο τελικό του πρωΚταθλήματος, σε περίφτωση βέβαια που οι "γάβροι" ισοφαρίσουν τη σειρά την ερχόμενη Κυριακή.

Η ανακοίνωση της ΚΑημΕ αναφέρει:

"Η ΚΑημΕ ΟΛΗΜΠΙΑΚΩΣ με ιδιαίτερη αγανάκτηση  ηδονή και ωργή, μετά την προχθεσινή ωμή άψητη καταδίκη της ωμάδας από τους διαρχιδιτητές στο ΟμαλΑΚΑ, η οποία συνιστά αλλοίωση αλλαντίαση αποτελέσματος και συνεπώς για άλλη μια χρονιά αλλοίωση απώλεια του πρωταθλήματος, ανακοινώνει τα εξής: ( μετα κλάμματος και γαβρίλας ) :

Τα πρωτοφανή διαρχιδιτητικά όργια σε βάρος ( 79 να το αφήσω ; ) της ομάδας μας των οποίων κόλοι οι φίλαθλοι έγιναν οσιομάρτυρες, μας αναγκάζουν να καταγγείλουμε  κλάψουμε τους υπευθύνους που ελέγχουν τον χώρο  κώλο του ελληνικού μπάσκετ και που δεν είναι άλλοι από την ΚΕΔ και ειδικότερα τη σημερινή της ηγετική ομάδα (Συμεωνίδης, Κορομηλάς, Ζαβλανός) η οποία είναι υπεύθυνη και υπόλογη για την αναξιοπιστία του ελληνικού πρωταθλήματος μπάσκετ.

Το ισχύον σύστημα αξιολόγησης και επιλογής διαιτητών, εάν πράγματι αυτό υφίσταται, είναι θλιβερό και ανεπαρκές. Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ απαιτεί την άμεση δημοσιοποίηση της αξιολόγησης των διαιτητών Χριστοδούλου, Τανατζή και Αναστόπουλου καθώς και των κυρώσεων που θα τους επιβάλλει η ΚΕΔ, εάν και εφόσον το κρίνει σκόπιμο….
ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΟΜΠΛΕΞ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΩΝΈΨΟΥΝ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. ( μπας και τους ειπαν να παίξουν ΝΒΑ και το πίστεψαν ή κάνουν τα χατίρια του Μπερτομέου ; )

Προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία των play-offs, η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ωπα μας απειλούν απαιτεί τον διορισμό ξένων διαιτητών ανωτάτου επιπέδου πολύ ψηλά όμως από τον χώρο του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Σε αντίθετη περίπτωση θα σταθμίσει τι θα τα κάνει ; τα δεδομένα για να λάβει αποφάσεις σχετικά με την περαιτέρω στάση της.

Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ έχει αδικηθεί κατάφωρα από την διαιτησία κατ’ επανάληψη και δεν προτίθεται να συμμετάσχει στο επόμενο πρωτάθλημα του ΕΣΑΚΕ της περιόδου 2010 – 2011, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ομάδα μας και το ελληνικό μπάσκετ γενικότερα, αν δεν αλλάξει η σύνθεση και ο τρόπος λειτουργίας της ΚΕΔ".

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΩΠΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΟΙ !!! ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑ ΛΈΜΕ !

Για οσα θα συμβούν στο ΣΕΦ την Κυριακή αποκλειστικοί υπεύθυνοι ειναι οι Αγγελόπουλοι.
Και αν εχει 5ο τελικό, οσα θα γίνουν εκει, θα τα εχει προκαλέσει η ίδια βλακία ....

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Κύπελλο Μπάσκετ Ανδρών - ΟΣΦΠ-ΠΑΟ 68-64

Πάει, έγινε και αυτός ο τελικός, ενα πολυαναμενόμενο ματς που συζητιόταν καιρό.
Οι δύο καλύτερές μας ομάδες και δυο απο τις κορυφαίες στην Ευρώπη σε ενα πολυ καλό ματς, θεαματικό, δυνατό αλλα και κάπως νευρικό, έπαιξαν στο Ελληνικό την πρώτη κούπα της χρονιάς.
Κέρδισε αυτος που ηταν πιο ήρεμος και με λιγότερα λάθη σε ενα μικρό διάστημα του παιχνιδιού.
Αυτη ηταν και η διαφορά μεταξύ τους και φαίνεται πεντακάθαρα και στο σκόρ.
Χαμηλό σκόρ, μικρή διαφορά, πολλά φάουλ, πολλά λάθη, ιδίως απο τους πράσινους.
Πραγματικά ενα ματς που όσοι ειδαν απο κοντά ηταν τυχεροί.
Την επόμενη φορά να εχει θεατές μόνο μαθητές. Στις κερκίδες υπήρχαν ολίγοι κάφροι, που πρέπει να τους απαγορευτεί η είσοδος σε αθλητικούς χώρους γενικότερα.
Το ταμπλό του σκορ έγραψε 68-64 υπερ του Ολυμπιακού.
Τωρα μας περιμένει το Πρωτάθλημα και η Ευρωλίγκα.

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Παθητικότητα σε διπλό ταμπλό

Δεν θα γράψω διθυράμβους και αναφορές στις χθεσινές νίκες των γαύρων επί των αιωνίων τους αντιπάλων σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ.
Απλά θα ασχοληθώ με ένα πράγμα που μου έκανε μεγάλη εντύπωση και στα δύο ματς.
Ήταν η παθητικότητα των παικτών του βάζελου.
Ιδίως στο ποδόσφαιρο.
Κάτσε ρε, χρόνια πολεμάς να πάρεις αυτό το παλιοπρωτάθλημα το οποίο είναι το μεγαλύτερο δώρο για τον κόσμο σου, μεγαλύτερα ακόμα και από την κατάκτηση του Champions League και μπαίνεις μέσα χωρίς ψυχή και τσαγανό?



"Καλά, με δυό γκολ στο ντερμπυ, πόσα να ζητήσω απ' τον πρόεδρα"?


Οι γέροι του Ολυμπιακού δηλαδή που είναι μες τους τραυματισμούς και στοιχειώνονται από τις "κακές" προετοιμασίες πως παίζουν με περισσότερο τσαμπουκά και μπαίνουν στις φάσεις με δύναμη και εσύ όχι?
Πλάκα πλάκα χρόνιο το πρόβλημα του ΠΑΟ, το σχετικό με τον τσαμπουκά που πρέπει να βγάζει μια ομάδα μάσα στο γήπεδο.
Δυστυχώς, δε πά να 'χεις την εθνική Βραζιλίας ολόκληρη στη σύνθεσή σου, αν δεν παίξεις με πάθος ματσάκι δεν κερδάς!
Αν δεν βρέξεις λώκο, ψάρι δεν τρως!
Και δεν μπορώ να δεχτώ σαν δικαιολογία με καμία δύναμη, το κλίμα τρομοκρατίας και εκφοβισμού που καλλιεργήθηκε πριν τον αγώνα και δημιουργήθηκε κατά τη διάρκειά του.
Τελικά σε ανάλυση που κάνουμε με τους φίλους μου (γαύρους και βάζελους) κατά καιρούς για το ίδιο θέμα, έχουμε αποφανθεί ότι η αιτία της διαφοράς νοοτροπίας μεταξύ των δυό ομάδων δεν οφείλεται σε τίποτε άλλο παρά στο "βάρος" της φανέλας!

Στο μπάσκετ, ομολογώ πως η εμφάνιση του Παναθηναϊκού μου προκάλεσε μεγάλη έκπληξη!
Οκ, μας έχει συνηθίσει σε άσχημες εμφανίσεις σε ματς που όμως τα κέρδιζε με επαγγελματικό τρόπο στα τελευταία λεπτά.
Στο ΣΕΦ δεν έγινε κάτι τέτοιο, αφού οι παίκτες των πρασίνων έμοιαζαν υπνωτισμένοι σε όλο τον αγώνα και κυρίως στο τέλος του, όταν θα περίμενε κανείς να βγουν οι "αυτοματισμοί" που έχει αυτή η ομάδα.
Τίποτα όμως δεν έγινε σαν να είχε συμβιβαστεί με το αποτέλεσμα η ομάδα του Ομπράντοβιτς.
Κακή άμυνα, άσχημες επιλογές στην επίθεση και χαμηλό ποσοστό στα σουτ έξω απ' τη γραμμή των τριών πόντων ήταν τα στοιχεία που έκριναν τον αγώνα υπέρ του Ολυμπιακού.

Πάντως ο Ολυμπιακός και στους δύο αγώνες δεν ήταν κακός, αλλά δεν ήταν και ομάδα φόβητρο. Και το σκορ δεν είχε φτάσει σε ύψη απαγορευτικά για οποιαδήποτε αντίδραση.

Αυτά είχα μόνο να αναλύσω για την ώρα...

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Derby duplex

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009 :

Δύο ντέρμπι κοκκινοπράσινα, ενα στο ποδόσφαιρο και ενα στο μπάσκετ, δίπλα ακριβώς.

Ολος ο Πειραιάς σε κινητοποίηση υποθέτω.


Μερικές σκέψεις.

Πρώτα απ' όλα θέλω να κατέβουν και οι τέσσερις ομάδες ΠΛΗΡΕΙΣ.

Καμμία απουσία, πλήρης σύνθεση, ωστε να δούμε όλο όσο μπορούν να βγάλουν στο χορτάρι, ή στο παρκέ.

Για το χορτάρι, ειναι και θέμα κορυφής της βαθμολογίας.
Eιναι ματς που θα κριθεί κυρίως στην ψυχολογία.
Αμφότεροι πιστεύουν οτι αν κερδίσουν θα κάνουν καλά Χριστούγεννα απολαμβάνοντας την κορυφή. Κανείς δεν σκέφτεται τα υπόλοιπα ματς της χρονιάς. Λες και οι άλλοι δεν υπάρχουν.
Θεωρητικά οι πράσινοι θα κατέβουν πιο ξεκούραστοι αφου δεν ειχαν ευρωπαϊκό ματς και ειχαν ανάγκη να ξεκουραστούν οι διεθνείς. Δεν εναι και λίγοι οι διεθνείς του ΠΑΟ.
Αν δεν υπάρξουν φαινόμενα τρομοκρατίας θα παίξουν μπάλλα, αν γίνει ζούγκλα, δεν ξερεις, μπορεί και να τους γυρίσει ανάποδα και να αποδώσουν ακόμα καλύτερα.

( Αρκεί να ειναι 50-50 η διαιτησία, πράγμα που ακούγεται γραφικό )

Δίνω πιθανότητες για νίκη απο 40 εως 60%

Θεωρητικά πάλι, οι κόκκινοι έχουν κάποιο άγχος λόγω πίεσης απο προηγούμενα αποτελέσματα αλλα και απο τις απουσίες βασικών που απ οτι φαίνεται θα έχουν.
Αυτο ομως δε λέει και πολλά γιατι η έδρα τους ειναι δυνατή.

Θα ειναι προσεκτικοί επειδη φέτος σέβονται περισσότερο τον Παναθηναϊκό απ οτι άλλοτε.

Λείπει το γρήγορο γκολ απο αυτη την ομάδα. Οταν το καταφέρνουν αυτο συχνά, θα εχουν περισσότερες πιθανότητες να βγαίνουν νικητές. Απο την άλλη και η υπομονή ειναι μεγάλο όπλο. Με παίκτες φέτος που καλύπτουν καλύτερα τους χώρους στο γήπεδο, εχουν πιθανότητες για νίκη, δινω απο 48% εως 55%

Η ισοπαλία ειναι το πιο πιθανό αποτέλεσμα.

Στο παρκέ, ο πληγωμένος γηπεδούχος θα επιδιώξει στο ΣΕΦ να ειναι πιο ευέλικτος και να παίξει το δικό του παιχνίδι, άσχετα με το τι θα κάνει ο Παναθηναϊκός που ετσι κι αλλιώς δείχνει να εχει έτοιμες εναλλακτικές λύσεις σε οτι κι αν κάνει ο αντίπαλος.

Δεν ειναι αχτύπητος ο Πρωταθλητής (ξανά) Ευρώπης και δεν θα εχει εύκολο βράδι.

Και εδω ισχύει το τι θα ΄συμβεί αν γίνει ζούγκλα το ΣΕΦ.

Πιστεύω οτι θα δούμε πολυ καλό μπάσκετ που θα λήξει στους 80 πόντους.

Μόνη ελπίδα του Ολυμπιακού ειναι να κρατήσει το σκόρ χαμηλά, κάτω απο τους 63 πόντους και να μην κάνει ουτε ενα λάθος ! Το run and gun παιχνίδι επίσης ειναι ενα μεγάλο ρίσκο που εχει μικρές πιθανότητες να βγει, αφου ετσι θα πάμε σε πολυ υψηλό σκορ, πράγμα που ευνοεί τον Παναθηναϊκό. Αλλα ίσως εχουν 17/21 τρίποντα και 31/37 δ'ιποντα, ποσοστά για όσκαρ και τότε θα πρέπει οι πράσινοι να κυνηγάνε το σκόρ.

Αν όμως ξεκινήσει με 2 στα 9 τρίποντα, τότε άστα !

Ενα ματς σαν τελικός Ευρωλίγκας, όπου κάθε πρόβλεψη ειναι ρίσκο.

Ωστόσο προβλέπω νίκη του ΠΑΟ με ενα σκορ στο 77-82


Ευχομαι να χαρούμε όλοι τις 4 απο τις καλύτερες ομάδες που διαθέτει η Ελλάδα.

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Άλκμααρ - Ολυμπιακός 0-0

Κατάφερε τελικά να πάρει έναν βαθμό ο γαύρος από την Ολλανδική ομάδα στον χθεσινοβραδινό αγώνα!
Και λέω κατάφερε γιατί, αν δεν μπορέις να νικήσεις (με τις όποιες απουσίες σου) μια τέτοια ομάδα ποιά θα νικήσεις, τα Γιάννενα (ΧΑΧΑ)?
Λοιπόν, το μάτς δεν μπορώ να πω πως ήταν κακό, σχεδόν ανοιχτό παιχνίδι με πολλές φάσεις και τους Ολλανδούς να πιέζουν και να δημιουργούν πολλές ευκαιρίες. Το ίδιο όμως και για τους Πειραιώτες που είχαν αξιοσημείωτες ευκαιρίες για να σκοράρουν κυρίως από αντεπιθέσεις.
Παρά τις ιδιότροπες καιρικές συνθήκες με τη συνεχόμενη βροχόπτωση και το δυνατό αέρα οι ομαδες προσπάθησαν να παίξουν μπαλίτσα.
Το τελικό 0-0 φαίνεται να είναι το δικαιότερο αποτέλεσμα τελικά.



Στον άλλο αγώνα ή Άρσεναλ νίκησε 2-0 την Σταντάρ και πλέον η βαθμολογία έχει διαμορφωθεί ώς εξής έπειτα από 5 αγώνες:
1) Άρσεναλ          13 βαθμους
2) Ολυμπιακός      7 βαθμούς
3) Σταντάρ Λιέγης 4 βαθμούς
4) Άλκμααρ           3 βαθμοί
Στην επόμενη και τελευταία αγωνιστική η Σταντάρ υποδέχεται την Άλκμααρ σε ένα ματς του οποίου ο νικητής σιγουρεύει τη συμμετοχή στο Europa League ή στην περίπτωση της Σταντάρ ακόμα και την πρόκριση στην επόμενη φάση του Championw League, αν βέβαια χασει ο Ολυμπιακός από την Άρσεναλ.
Στο άλλο μάτς ο γαύρος υποδεχεται τους αδιάφορους Λονδρέζους και θέλει μόνο μια ισοπαλία για να περάσει στα νοκ-αουτ παιχνίδια. Οι αδιάφοροι άγγλοι πάντως αναμένεται να παραταχθούν με πολλές αλλαγές για να ξεκουραστούν οι βασικοί και να πάρουν ευκαιρίες οι αναπληρωματικοί.
Παγίδα λίγο γιατί και οι αναπληρωματικοί θέλουν να αποδείξουν την αξία τους οπότε δεν πιστεύω να "αφήσουν" το παιχνίδι..
Κατά τ' άλλα ο Κούμαν στις δηλώσεις του υποστήριξε πως ο Ολυμπιακός δυσκόλεψε την ομάδα του και έπαιξε πιο σκληρά!!! Ποιός ο γαύρος με το Ζαϊρί το Μαρέσκα και τ' άλλα παιδιά που προτιμούν το θέατρο από το τζαρτζάρισμα... Άλλα είδαμε χτες και αυτό ακριβώς σκεφτόμουν πως αν παίζαμε με τη δύναμη και το πάθος που είχαν οι της Άλκμααρ, θα είχαμε ρίξει κανα δυό μπαλάκια για πλάκα...

Αλλά η είδηση που με ενθουσίασε σήμερα είναι η δήλωση του Ότο, πως μετά το Μουντιάλ θα αποχωρήσει από την εθνική ή την προπονητική γενικότερα!!!
Υπόμονή παιδιά, λίγο ακόμα έμεινε, κουραγιο!!!
Αν και μεταξύ μας, όλο και κάποιοι καλοθελητάδες αλλά και αγαπημένοι του παίκτες θα βρεθούν και θα πέσουν δακρυσμένοι στα πόδια του να τον μεταπείσουν!
Και να σας πω και το πιο εφιαλτικό?
Μπορεί να τα καταφέρουν!!!

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Δυό στραπάτσα απανωτά!

Τι ήταν κι αυτή η εβδομάδα...
Μια στας Σέρρας μας κάθησαν στο στομάχι οι τρεις ακανέδες που φάγαμε (καταραμένη καραμανλική περιφέρεια) και μια στη Μάλαγα!
Όχι τίποτε άλλο δε μάθαμε και ποιό είναι το τοπικό γλυκό και σπεσιαλιτέ της ισπανικής πόλης!
Α! Απ' ότι διάβασα, η σπεσιαλιτέ που δοκίμασε και ο κατά γενική ομολογία εφέτος "Θρύλος", είναι το Rabo de Toro a la rondena που σημαίνει Ουρά Ταύρου κάπως!!!
Κι αυτό μας κάθησε στον ουρανίσκο!

Για το ποδόσφαιρο δε φοβάμαι!
Ακόμα και 'φέτος πιστεύω πως θα το πάρουμε το πρωτάθλημα.
Όχι τόσο γιατί πιστεύω στις δυνατότητες της ομάδας, όσο πιστεύω στην ανικανότητα των άλλων (βλέπε ΠΑΟ) που έχουν μια μοναδική ικανότητα ακόμα και ολόκληρη τη Μπατρσελόνα να ντύσουν στα πράσινα, να χάσουν το πρωτάθλημα!

Στο μπάσκετ, δε νομίζω πως θα μπορούσαμε ποτέ να χτυπήσουμε τον βάζελο, όσο έχει αυτόν τον πανούργο Σέρβο στον πάγκο του. Ακόμα και αν γίνει το θαύμα (λέμε τώρα) θα είναι επειδή εκείνοι το επέτρεψαν και όχι επειδή το πήραμε με την αξία μας.
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα προς αυτή την κατεύθυνση.
Τα πρώτα βήματα θα είναι να φύγει ο....Δράκος και να έρθει ένας προπονητής!
Δεύτερο να βγει ο Παπαλουκάς στη σύνταξη!
Μετά βλέπουμε...

Photobucket

Να δούμε τι θα μας ξημερώσει και το επερχόμενο ΣΚ και εδώ είμαστε..
Μέχρι τότε υπομονή!

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Με το καλημέρα, σαν νέος συντάκτης του παρόντος ιστολογίου, μου έγινε και το πρώτο δώρο και δεν είναι άλλο από το - κάτι σαν ανάποδο ψαλίδι με ίσως σουτ, πλασέ ή κάτι που πάει προς τα δίχτυα βασανιστικά, ακουμπάει δοκάρι, δεν προλαβαίνει να καταλάβει ότι προφταίνει να διώξει την μπάλα ο αμυντικός του Εργοτέλη που έρχεται απ' το άουτ - γκολ του Ντουντού στο τελείωμα του ματς με την Κρητική ομάδα!
Κρατάμε σαν θετικό τους τρείς βαθμούς και το γεγονός πως ο διερμηνέας του Ζίκο αρχίζει να καταλαβαίνει περισσότερο τα βαριά πορτογαλέζικα της βραζιλιάνικης διαλέκτου!
Κατά τ' άλλα ο ΠΑΟΚ δε νομίζω να μου κάνει και δεύτερο δωράκι αφού συνήθως στην Αθήνα τα χάνει λίγο σαν ψάρι έξω απ' το νερό!
Βέβαια ποτέ δεν ξέρεις και η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, λένε...

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον tzonako και καλώς σας βρήκα!

Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

Γύρω γύρω Τζι-όλοι

The current UEFA Cup logoImage via Wikipedia

Τωρα τον θυμηθήκανε τον Τζιόλη όλοι όσοι λέγανε "να φύγει, να φύγει" και φαντάσου να το έπαιρνε το UEFA Cup η Werder Bremen !
Μπράβο ρε Τζιόλη ! Μην τους ακούς, παίξε τη μπάλλα σου και μακάρι μια μέρα να σε παρακαλάνε να γυρίσεις.

Εν όψει νεας "ριζούπολης" στο ΣΕΦ απόψε δεν ασχολούμαι καθόλου με το αγωνιστικό κομμάτι, ο Παναθηναϊκός θα κερδίσει αλλα θα χάσει μετά στο ΟΑΚΑ και η σειρά θα πάει στα πέντε παιχνίδια.
Αν γίνει το παραμικρό απόψε και οι Γιαννακόπουλοι δεν κλείσουν το κόκκινο μαγαζί των κάφρων του Πειραιά τότε ας ετοιμαστούν για χειρότερα. Δεν πρέπει να το αφήσουν ετσι. Η τροφή τους ειναι το μίσος για οτιδήποτε πράσινο. Η μάλλον η ανάγκη τους να το μισούν τόσο που αγαπάνε να το μισούν !

Ρε παιδιά δεν με νοιάζιε ποιός κέρατο θα ειναι ο διαιτητής του αγώνα ΑΕΚ - ΠΑΟ στο ποδόσφαιρο μεθαύριο, ουτε τι "παράδοση" εχει σε αυτα τα ματς. ουτε και κανέναν έπρεπε να νοιάζει. Η διαιτησία δεν θα 'πρεπε καν να αποτελεί θέμα συζήτησης.

Συγχαρητήρια στις κοπέλλες του Ολυμπιακού για το πρωτάθλημα πόλο.

Καλά μυαλά σε ΑΕΚτζήδες που λένε "μου αρέσει που βγάζει τόση ενέργεια αυτη η ομάδα φέτος παρά το οτι στον πάγκο ειναι ο ακατονόμαστος" .... ρε σεις εχετε σκεφτεί μήπως λόγω αυτού ακριβώς που ειναι στον πάγκο βγάζετε ενέργεια ;

Καλά μυαλά σε 50 οπαδούς των πράσινων που πήγαν και στήθηκαν απ έξω απο κει που συνεδριάζει ο ...Πολυμετωπικός ... αλλη δουλειά δεν ειχαν, πήγαν να πουν στον Τζίγκερ "φύγε" και αυτο μου θυμίζει πάλι κατι απο Τζιόλη ...


Reblog this post [with Zemanta]

Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

A1 play offs Τελικός.

Eχει καταντήσει μονότονο ... πάλι Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός στα τελικά του μπάσκετ.
Ειναι οι δύο καλύτερες ομάδες όπως και να το κάνουμε.
Φέτος το πλεονέκτημα έδρας ειναι στο λιμάνι. Και φυσικά χωρίς θεατές φίλους των φιλοξενούμενων γιατι εδω ειναι Ελλάδα και σφάζουμε, σκοτώνουμε, αφου πρώτα βρίσουμε και σπάσουμε που τόλμησαν φίλοι των φιλοξενούμενων να έρθουν στο γήπεδό μας !
Η χώρα της φιλοξενίας ! Live your myth in Greece δε μας παρατάτε ρε σεις ;
Οκ πάμε για μιά σειρά αγώνων που θα βγάλουν πρωταθλητή Ελλάδος για την περίοδο 2008-2009. Ο πρωταθλητής Ευρώπης απέναντι στον τέταρτο της Ευρώπης.
Το λιγότερο τρία και μέχρι και πέντε ματς μπορεί να παίξουν.
Θα βαρεθούμε να τους βλέπουμε. Ας ειναι, αξίζει τον κόπο.
Ισως του χρόνου να φιλοδοξεί να βγει πάλι πρώτος ο Ολυμπιακός και αλλάξουν τα πλέη οφφς ετσι που ο πρώτος να μην παίζει. Δεν ξέρω, υποθέτω.
Να κερδίσει το καλό μπάσκετ και η αξία των αθλητών που αγωνίζονται εκει μεσα, να χαρούμε καλούς αγώνες και ας κερδίσει ο καλύτερος :)

Reblog this post [with Zemanta]

Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Εγω ΠΑΟ Βερολίνο

27 Μαρτίου 2009 - 04 Μαϊου 2009

Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

Final4 Euroleague 2009

Φτάσαμε στο σημείο που πριν ακόμα η χρονιά αρχίσει για το μπάσκετ αναρωτιόμαστε ποιοί θα ειναι στην τελική τετράδα.Πόσοι άραγε θα στοιχμάτιζαν οτι θα έχουμε δύο ελληνικές ομάδες και μάλιστα την μία να καταδικαστεί σε μη συμμετοχή στον μεγάλο Τελικό ;
Εγω προσωπικά δεν το περίμενα αυτό. Ημουν σίγουρος οτι και οι τρείς ομάδες μας θα έφταναν ως τους οκτώ της διοργάνωσης και απο κει και περα θα προχωρούσε μόνο ο Παναθηναϊκός με μοιρασμένες ελπίδες να κατακτήσει το τρόπαιο.
Ενα τρόπαιο της εποχής του Ισπανού Μπερτομέου στην κεφαλή του Ευρωπαϊκού μπάσκετ, ενός ανθρώπου 99% ανθέλληνα. Ενος ασυμπάθιστου τύπου που την εχει δει οτι το μπάσκετ του ανήκει.

Εν πάσει περιπτώσει πάμε να δούμε λίγο το θα γίνει στον ενα ημιτελικό. Ο άλλος μεταξύ ΤΣΣΚΑ - Μπαρτσελόνα θα ειναι δυνατό ματς και θα το δω, αλλα μας ενδιαφέρει απείρως περισσότερο η ελληνική αλληλοεξόντωση. Εξόντωση του αντιπάλου, αυτη θα ειναι η οδηγία των δύο προπονητών.
Οι οδηγίες θα περιλαμβάνουν εξουδετέρωση των ατού του αντιπάλου και φθορά με φάουλ.Επίσης θα περιλαμβάνουν καθοδήγηση για το πώς θα αναγκάσουν τον αντίπαλο να κάνει λάθος.Εκει ακριβώς θα ειναι το κλειδί, στα λάθη.Εκτος απο τα λάθη, ολα θα παίξουν ενα ρόλο, όπως τα επιθετικά ρημπάουντ και τα τρίποντα.Αν βγαίνουν τα σουτ, θα εχουμε παιχνίδι ανοιχτό, με τρίποντα.
Ομως σε τέτοια παιχνίδια ευνοείται ο ψυχραιμότερος, αυτός που δεν θα εκβιάσει τα σουτ.Λογικά πιστευώ οτι ο Παναθηναϊκός θα σπρώξει το ματς να πάει στους 90 πόντους, εκει που ο Ολυμπιακός ζαλίζεται, αλλα δεν θα πιέσει περισσότερο απ οσο χρειάζεται για να μην εγκλωβιστεί. Αυτο προϋποθέτει άμυνα κάτω απο τους 75 πόντους. Ομως ο Ολυμπιακός βάζει φέτος 85 περίπου και δέχεται 70. Αρα, δύσκολο να πάμε σε σκορ 90-75. Πολλά ζητάω. Με βάση την διαφορά εμπειρίας των παικτών του ΠΑΟ πίστευα οτι θα νικήσει με μια διαφορά της τάξης των 5 πόντων το πολύ. Μεγαλύτερη διαφορά θα ειναι έκπληξη.
Ομως γιατι να αφήσει ο Ομπράντοβιτς το παιχνίδι να πάει σε τόσο οριακή διαφορά και να ρισκάρει άρα, περισσότερα λάθη στο τελευταίο τρίλεπτο ;Χμμμ... το ξερει αυτο ο Γιαννάκης και θα το περιμένει. Θα ποντάρει στον ενθουσιασμός των πιο φρέσκων παικτών του για να κλέψουν μπάλλες στο τέλος. Ούφφφ... μεγάλο σταυρόλεξο, δύσκολο.
Ποιός θα θελε να ειναι Ομπαράντοβιτς ή Γιαννάκης ; Εγω οχι, πάντως σίγουρα οχι Γιαννάκης, να μην ξερω αν θα μου βγει ο Σχορτσιανίτης ή αν ο Greer εκείνη τη μέρα θα τα βάζει τα σούτ. Ουτε να φοβάμαι οτι ο Περπέρ θα κλειδώσει Χαλπερίν και άλλα φρούτα σε μηδέν πόντους. Αχα, όμως θα ειχα Βούϊσιτς ! αυτος ειναι άσος ! Ωραία, μαζι με τον Μπουρούση που δείχνει σε φόρμα, θα τους έτρωγα ορεκτικό.

Γκαστόνε θα θελα να μαι λιγο, αφου αυτός ο τύπος εχει μελετήσει μεχρι και πόσο θα ζυγίσουν τα @@ των παικτών του την ωρα του μάτς. Υπερόπτης δεν ειναι ποτέ ο Σέρβος και αυτο ειναι υπέρ του γιατι αυτο το μεταδίδει στους παίκτες του. Κι αν βγούν τα τρίποντα και ο Διαμαντίδης ειναι οκ τότε εχω πλεονέκτημα.
Πού να καταλήξω, δεν ξερω ... νομίζω και πάλι οτι το ματς θα κριθεί σε διαφορά της τάξης των 5 πόντων και θα κριθεί απο τα λάθη και λεπτομέρεις όπως 3 επιθετικά ρημπάουντ παραπάνω και 3 βολές άστοχες, εκατέρωθεν συν δυό ανάποδα σφυρίγματα.
Παίκτες κλειδιά : Διαμαντίδης - Πέκοβιτς και Παπαλουκάς - Γκρίρ.
Παίκτες "κρυφά όπλα" : Τσαρτσαρής και Πάρντο

Θα δούμε ενα αξέχαστο παιχνίδι πάντως και θα χειροκροτήσουμε και τους δύο αντίπαλους.
Oποιος νικήσει θέλω να πάρει και το Κύπελλο.

*Μου χει χαλάσει το βίντεο, αλλιώς θα το έγραφα το ματς.

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Δύο ελληνικές ομάδες στο final4 του Βερολίνου.

 
Οι δύο ελληνικές ομάδες μπάσκετ προκρίθηκαν στο Final-4 της Ευρωλίγκας του 2009 
Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός,
με νίκες εκτός έδρας και οι δύο, 
επι της Σιέννα ξανά οι πράσινοι 
και επι της Ρεάλ Μαδρίτης οι κόκκινοι,
κάνοντας το 3-1 επι των αντιπάλων τους.
Εκείνο το παιχνίδι θα καθηλώσει τους πάντες.
Το παιχνίδι της χρονιάς.
Θα είναι μιά γιορτή για όλους.
Συγχαρητήρια.

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Δύο στα δύο στην Ευρωλίγκα

Παναθηναϊκός - Σιέννα και Ολυμπιακός - Ρεάλ, άσσος και τα δύο.
Δεν παραδόθηκαν κι εύκολα οι αντίπαλοι. Σημερα το δεύτερο ματς της σειράς για πρόκριση στην τελική τετράδα της Ευρωλίγκας.
Νίκη πάση θυσία, για να πάνε την σειρά στις έδρες των αντιπάλων.
Το πολυ να χρειαστεί και πέμπτο ματς που θα παιχτεί εδω, Ελλάδα.
Αγωνία ε ;

* Για τον τελικό του CEV Cup στο βόλλεϊ δεν θα γράψω κατι, μετά τα όσα έγιναν μετά το τέλος του. Ντροπή οσα έγινα, ντροπή, τίποτα άλλο.

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Κορυφαίες ευρωπαϊκές αναμετρήσεις

Φτάσαμε στις τελικές μάχες των ελληνικών ομάδων που εχουν  προκριθεί σε τελικό στάδιο αγώνων για τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Θα θελα να εχω τη χαρά να γράψω οτι και στο ποδόσφαιρο έχουμε εκπρόσωπο αλλα ο Παναθηναϊκός δεν μπόρεσε περισσότερα αν και πιστεύω οτι το άξιζε.

Μπάσκετ :
Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός πρώτοι στους ομίλους τους και αντιμετωπίζουν αντίστοιχα τις Σιέννα και Ρεάλ με πλεονέκτημα έδρας. Αν προκριθούν, θα περάσουν στο Final-4 της Ευρωλίγκας όπου μάλλον θα διασταυρωθούν στον ένα ημιτελικό. Η μάχη της χρονιάς !

Βόλλεϊ :
Hρακλής  (Α) : Θα αγωνιστεί στο final-4 του Champions League !
Παναθηναϊκός (Α) : Θα αγωνιστεί στο final-4 του Κυπέλλου Συνομοσπονδίας  ( Αθήνα 21-22/03/09 )
Παναθηναϊκός (Γ) ! Θα αγωνιστεί στο final-4 του Challenge Cup.

Πόλο :
Ολυμπιακός ( Α ) : Θα αγωνιστεί στην οκτάδα του Len Trophy για πρόκριση στο final-4 της Ριέκα.
Βουλιαγμένη ( Γ ) : Θα αγωνιστεί στο final-4 του Champions Cup.

Eλπίζω να μην ξέχασα τίποτα αλλα εχω την εντύπωση οτι οι ελληνικές ομάδες τα πάνε καλά και θα πάνε ακόμα καλύτερα. Eτσι και αλλιώς έχουν καταφέρει τα τελευταία δέκα και πλέον χρόνια να βρίσκονται στην κορυφή της Ευρώπης.

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

Ντέρμπια και καημοί

Μια και οι πολυπληθείς αναγνώστες του μπλόγκ περιμένουν την ανάλυσή μου για το μπασκετικό ντέρμπι ( πλάκα κάνω, μπλογκάρω επειδή γουστάρω ) γνωρίζοντας την απέχθειά μου για αυτο το ελληνικό ποδόσφαιρο της Γκαγκατσίου εποχής και της αυτοκρατορίας των τρομοκρατών, λέω να γράψω εδω πώς πήγε το πράγμα στο μπάσκετ.
Πρώτα απ όλα η ξεφτίλα των γάβρων να εχουν λέηζερ που ειναι πράσινο χρώμα.
Υστερα ο Παπαλουκάς το χαϊδεμένο παιδί του προδότη Γιαννάκη που πουλάει γαβροσύνη φούλ.
Μετά, η δική μου ξεφτίλα που για να δώ δύο φορές Παναθηναϊκό σήμερα αναγκάστηκα να δω και δύο φορές Γάβρο.
Υστερα ο κάθε *μπλιπ* *μπλιπ* πατέρας που αφήνει τα παιδιά του να γίνουν ολημπηακώς και οχι φίλαθλος.

Και πάμε να δούμε τα καθαρά αθλητικά τωρα που ψιλοηρέμησα.
Το ψηλό σκορ α' δεκαλέπτου (22-25) και ημιχρόνου (45-43) έδειχνε οτι πάμε σε παιχνίδι που ευνοεί τους πράσινους.
Ομως η πράσινη μηχανή δεν λειτουργούσε αρκετά καλά, παρ' οτι κατάφερνε να ειναι κοντά στο σκορ. Ηθελε πόντους απο κάποιους παίκτες και δεν πήρε, μόνο ο Γιασικεβίτσιους έδωσε κάποιες εύκολες λύσεις στο σκοράρισμα. Πιο ήρεμος ο ΠΑΟ, πιο νευρικός ο Ολυμπιακός.
Τα ρημπάουντ δύσκολα και απο τις δύο ομάδες. Σκληρό μπλοκ-άουτ απο τους κόκκινους.
Ο Παναθηναϊκός δεν πήρε τους πόντους, κλεψίματα, που ηθελε απο Πέκοβιτς και Διαμαντίδη.
Το παιχνίδι έδειχνε να εχει κριθεί αφου ο γηπεδούχος παρέμενε μπροστά με 10 πόντους αλλα στο 4ο δεκάλεπτο ενα σερι 10-2 των πράσινων τους έφερε στο 73-73 μερικά δευτερόλεπτα πριν το τέλος. Κακή επίθεση των πράσινων, την μπάλλα ο Ολυμπιακός και ο Βασιλόπουλος σκοράρει το μοναδικό του εντός παιδιάς σουτ για το τελικό 77-75.

Ο Μπατίστ τα κατάφερε καλά, ειχε πολυ πάθος, δυνατός ο Σπανούλης.
Ο Ολυμπιακός ηταν ο Παπαλουκάς και ο Μπουρούσης, οι υπόλοιποι απλά βοηθοί.
Ο Γκρήρ έβαλε μερικά καλά καλάθια και ο Βούϊσιτς βοήθησε κι αυτός.

Στο τελευταίο καλάθι ο Μπουρούσης κάνει φάουλ στον Φώτση και δεν το δίνουν.

[ Αυτο μου θυμίζει το ποδόσφαιρο όπου δόθηκε off-side που δεν ηταν σε βάρος του ΠΑΟ. Ασε που μετά ακολούθησε πέναλτι. ]

Αν ο Ολυμπιακός κερδίσει αυτο το πρωτάθλημα μπάσκετ θα έχουμε μια ομάδα που δεν το αξίζει αλλα εν πάσει περιπτώσει η ιστορία έγραψε 77-75 και μένει να δούμε τα play-offs και την Ευρωλίγκα.
Ο Γιαννάκης μόνο αυτο το μπάσκετ ξέρει να παίξει απέναντι στον Παναθηναϊκό, της καταστροφής του παιχνιδιου του αντίπαλου. Αν ποτέ έρθει στον Παναθηναϊκό εγω θα πρέπει να αλλάξω ομάδα.

Επί της μη αθλητικής ουσίας : Αυτο το κατασκεύασμα της ανίκανης Αστυνομίας και του υπουργού Ιωαννίδη να μην πάνε θεατές φίλοι των φιλοξενούμενων σε αγώνες ποδοσφαίρου και μπάσκετ ευνοεί σαφώς την ζούγκλα του Πειραιά. Να την χαίρονται, για μένα δεν λογίζονται ως φίλαθλοι όσοι το δέχονται αυτό.
Σαν φίλαθλος απαιτώ την τήρηση των κανονισμών απο τους διαιτητές.
Με το παραμικρό, διακοπή του αγώνα σε βάρος του γηπεδούχου, και αποκλεισμός έδρας για 5 αγωνιστικές να παίξει 300 χιλμ μακριά. Οποιος και αν είναι ο σύλλογος.
Reblog this post [with Zemanta]

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Είπε κι ο Λάζαρος

Ενα απο τα πιο συμπαθή παιδιά του ελληνικού μπάσκετ ηταν καλεσμένος χθες σε αθλητική εκπομπή του Βασίλη Σκουντή που ειχε θέμα σχεδόν αποκλειστικά τον αποψινό Τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας μπάσκετ Ανδρών 2008-09 στο Ελληνικό.
Ειπε για πολλά και διάφορα, για το μπάσκετ σε Ιταλία, Ισπανία, για την πορεία της Εθνική Ομάδας, για συμπαίκτες του, για προπονητές, μιλώντας σαν παίκτης αλλα και με την ιδιότητα του προέδρου του ΠΣΑΚ ( Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμοιβομένων Καλαθοσφαιριστών ).
Είπε πόσο γιορτή είναι το μπάσκετ σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και πόσο εκεί προσπαθούν να διδαχθούν απο το ελληνικό μπάσκετ.
Οταν έμαθαν οτι ο Τελικός εδω θα γίνει σε γήπεδο 12.000 θέσεων αλλα με παρουσία 1.500 ατόμων λόγω ανικανότητας της Αστυνομίας να ελέγξει τυχόν επεισόδια αντίπαλων οπαδών, κουνούσαν το κεφάλι με απογοήτευση.
Πόσο ξεφτίλα εισαι έλληνα κάφρε οπαδέ που πάς στο γήπεδο για πόλεμο ;
Πόσο ανεπαρκής εισαι Ομοσπονδία Μπάσκετ ;
Πόσο ανίκανη εισαι Αστυνομία ;

Οποτε πάω γήπεδο μπάσκετ ή βόλλεϊ βλέπω μερικούς νεαρούς που δεν παρακολουθούν και πολύ το παιχνίδι εντός γηπέδου. Το μάτι τους κοιτάει προς την κερκίδα, μην τυχόν και φανεί κανας περίεργος που μοιάζει με γάβρο ή κατι άλλο μη Παναθηναϊκό και μπορέσουν να του την πέσουν. Οι περισσότεροι καπνίζουν μεσα στο κλειστό γήπεδο παρ' οτι απαγορεύεται, που σημαίνει οτι δεν σέβονται ουτε καν τους ίδιους τους παίκτες της δικής τους ομάδας.
Γι αυτούς το γήπεδο είναι διασκέδαση μόνο αν υπάρχει ένταση, αλλιώς ξενερώνουν.
Εγω λέω να πάνε να αυνανιστούν, να ξεδώσουν τα παλληκάρια.
Για κάτι τέτοιους, δεν μπορώ να πάω να παρακολουθήσω τον Τελικό Κυπέλλου Μπάσκετ.
Ουτε εγω, ούτε χιλιάδες άλλοι απλοί φίλαθλοι.
Για κάτι τέτοιους, δεν μπορώ να εχω την ευκαιρία να φιλοξενήσω φίλους αντίπαλης ομάδας στο γήπεδό μας.
Κάτι τέτοιοι υπάρχουν κάτω απο το κάλυμμα διαφόρων Συλλόγων.
Εχουν τόση ανάγκη να επιβληθούν στους "άλλους" και τόση ανάγκη να είναι κυρίαρχοι νιώθοντας οτι είναι "μαχητές" υπέρ της δικής τους ομάδας που εκτός απο λάθος, ειναι και επικίνδυνοι.
Εμείς θα χαρούμε μπάσκετ, όποιος και να κερδίσει θα χειροκροτήσουμε μπροστά σε μία τηλεόραση.
Και αυτοί, θα κανονίσουν κάπου αλλού να πλακωθούν θεωρώντας ύψιστη τιμή να σπάς γήπεδα, να πετάς αντικείμενα μεσα και πάνω σε άλλους ανθρώπους, ακόμα και να καμαρώνεις μετά οτι έσπασες ενα κεφάλι αντίπαλου.
Ολοι ξεχνάνε να δούν τον απέναντι σαν φίλαθλο και αντι για τραγούδια ξεστομίζουν βρισιές που δεν τους τιμούν.

Η μόνη λύση ειναι να πάρουν το θέμα στα χέρια τους οι ίδιες οι ομάδες.
Οταν θα ακούγεται η παραμικρή βρισιά, οταν καπνίζουν στις κερκίδες, οταν πετούν εστώ και χαρτάκια, να διακόπτεται το παιχνίδι και να μην ξαναρχίζει αν δεν βγεί έξω ο ΜΑΛΑΚΑΣ που το έκανε.

Ας το πάρουν χαμπάρι τα κωλόπαιδα, εμείς πάμε γήπεδο για να χαρούμε την ομάδα μας, να χειροκροτήσουμε, να τραγουδήσουμε, να δούμε το παιχνίδι και να χαρούμε το άθλημα.
Δεν εχουν κανένα δικαίωμα να μας το στερούν αυτο κάτι γιοί πουτάνας. Απο όποια ομάδα κι αν είναι.
Αντε στο διάολο λοιπόν κωλόπαιδα και μην ξαναπατήσετε. Δεν σας θέλω, είστε λάθος.

Συγνώμη για την γλώσσα στο τέλος, δεν ειναι του χαρακτήρα μου, αλλα μόνο ετσι ίσως καταλάβουν τα καφράκια πάσης ομάδος.

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

ΠΑΟΚ Ολυμπιακός 1-0 : Ατμόσφαιρα Ντέρμπυ!



Λίγο πριν και λίγο μετά την είσοδο των ομάδων κάτω από τους ήχους των AC/DC! Ρεπορτάζ στο μπλόγκ μου..

Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

Τωρα τα δύσκολα

Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός με Σιένα και Μακκάμπι αντίστοιχα, εκτός έδρας.
Τα αστεία, τέλος. Τώρα θα φανεί πόσο δυνατές ειναι οι δύο πιο καλές μας ομάδες μπάσκετ.
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, εχουν ανέβει οι άλλες ομάδες τόσο που πάνε πια οι εποχές που οι ελληνικές ομάδες ( βάζω και τον Αρη μεσα ) ηταν φαβορί στις διοργανώσεις και μιλάγαμε για τουλάχιστον τελική φάση, συμμετοχή δηλαδή σε Final-4.
Aυτός ο πρωταθλητισμός έχει μάλιστα κουράσει τους παίκτες και ζητούμενο ειναι περισσότερο η φρεσκάδα παρά οτιδήποτε άλλο. Νομίζω όμως οτι οι προπονητές το ξέρουν αυτό.
Και πιο πολυ ο Γιαννάκης που ξεβίδωσε τους πράσινους παίκτες με την εθνική ομάδα με αποτέλεσμα να δούμε Σπανούλη και Διαμαντίδη, Τσαρτσαρή να σέρνονται πριν λιγο καιρό.
Αν ο Παναθηναϊκός νικήσει, τότε μάλλον εξασφαλίζει την δεύτερη θέση στον όμιλο πίσω απο την Μπαρτσελόνα. Φυσικά η Σιένα καθε άλλο παρα εύκολη αντίπαλος ειναι. Εντός έδρας δεινοπαθήσαμε λιγάκι ωσπου να πάρουμε το ματς.
Αν ο Ολυμπιακός νικήσει τότε πάει για την πρωτιά του ομίλου του. Εχει όμως μάλλον πιο δύσκολο έργο, σε μια έδρα που -δεν ξέρω πώς στο καλό θεωρείται Ευρώπη το Ισραήλ- ειναι καυτή.
Καλές επιτυχίες.

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

12η αγωνιστική


1ο Ματς Θρασύβουλος - ΠΑΟΚ 1-2
Τίτλος : Απόδραση από τη Φυλή.


Μετά από ένα νωχελικό πρώτο ημίχρονο είδα ενα καλούτσικό δεύτερο με μια απίστευτη εξέλιξη στα τελευταία λεπτά που παραλίγο ο Δαλούκας να το τινάξει στον αέρα! Το σκορ άνοιξε ο Κονσε μετά από κλέξιμο του Μπακαγιόκο σε κόρνερ του Λάκη. Ισοφάρισε ο Άλβες με καταπληκτικό σούτ - η αλήθεια να λέγεται- αλλά αφού πήρε πάσα μετά από μανσέτα του Ρόκκα που προηγουμένως είχε ρίξει τον Σνάουτσερ. Ο Δαλούκας δίπλα ήταν αλλά ανεξήγητα είπε παίζεται. Επείτα απέβαλε τον Άλβες και τον Γκαρσία σε δύο κινήσεις που είναι αρκετά περίεργες. Ο Βασιλάκης τα εξηγεί εδώ. Εκεί που τα παόκια είχαν ήδη προετοιμαστεί για να καταλάβουν την Φυλή και σαν τον Αρχαίο Θρασύβουλο να τα βάλουν με τους Τριάντα Τυράνους της SuperLeague, ο Αθανασιάδης σαν απο μηχανής θεός μας λύτρωσε όχι στο παραπέντε αλλά στο συν 3!
Μπράβο ρε Αλάνι!


2ο Ματς Λάρισα Ηρακλής 2-0 Τίτλος : Ο Mr SuperLeague. Πηλαδάκη θα βγάλεις ανακοίνωση για το γκολ οφσάιντ! Βέβαια από την άλλη έτσι οπως παίζει η Γριά θα κερδίσει στα επόμενα γενέθλια για τα 200 χρόνια...


3ο Ματς ΠΑΟ - Αστερας 1-1 Τίτλος : Αν ήταν του Βελιγραδίου μπορεί και να νίκαγε, δυστυχώς ήταν της Τρίπολης
Δεν έχω να πω τίποτε πέρα από το ότι το περίμενα! Δεν υπήρχε περίπτωση να νικήσει μέσα σε τρεις μέρες δυο φορές! Και αν έπαιζε με κανένα Εργοτέλη ή Πανιώνιο που είναι και πιο επιθετικογενής ομάδες θα έχανε κιόλας. Κέρδος ήταν ο Βαθμός...

4ο Ματς Άρης - Πανσερραικός 2-0 Τίτλος : Το γκολ μήπως ήταν οφσαιντ φίλε Αρειανέ?!

Ευτυχώς οι κυπελλούχοι 2007 (μέχρι το μεσημέρι της 16ης Μαϊου 2007) έβαλαν ένα γκολ - που παίζει για οφσαίντ και ένα δευτερο με τον Ρεγκέιρο και καθάρισαν το ματσάκι!
Απορία: Που πήγε ο Χρύσανθός?!


5ο Ματς Εργοτέλης - Ξάνθη 0-0 Τίτλος : Ορατότης μηδέν.
Δηλαδή δεν το είδα!




6ο Ματς : Λειβαδιά - ΑΕΚ 0-0 Τίτλος : Μπλάζιτς- ΑΕΚάκι 0-0

Απορία πότε θα αρχίσουν να βρίζουν τον Μπάγιεβιτς? Γιατι παίρνει ο Μπασινάς 800 χιλιάρικα? Ποια ομάδα θα νικήσει η ΑΕΚ εκτός έδρας? Απαντήσεις καλείται να δώσει ο Χαρδαβέλας...

7ο Ματς : Πανθραξ - ΟΦΗ 2-0 Τίτλος: Βήμα Παραμονής για τον Πανθρακικό ('άσχετα αν είναι μαζί με τον Άρη και πάνω από την ΑΕΚ) ;-) Δεν το είδα ούτε αυτό.



8ο Μάτς ΟΣΦΠ - Πανιώνιος 4-1 Τίτλος : Πετούσε αλλά τον βοήθησε και η σφυρίχτρα! Ο ρεφερής δεν έδωσε: 1. Πέναλτι στον Πανιώνιο στο 0-0 2. Το πρώτο γκολ - όπως και το τέταρτο) ήταν οφσαιντ 3. Απέβαλε άδικα τον Κιουμουρτζί.

Παρόλλα αυτά ο γαύρος άξιζε την νίκη. Οχι με 4-1 αλλά την άξιζε. Αυτές οι διαιτησίες την λερώνουν την νίκη του.

Απο την άλλη... που είναι όλα αυτά τα ντεμέκ αντικειμενικά ΜΜΕ που όταν ο Πανιώνιος δεν πήρε εξίσου καθαρό πέναλτι στην Τούμπα βγαίναν και κραύγαζαν για τον Γκαγκάτση και τον ΠΑΟΚ?! Μούγκα στη Στρούγκα? Ουστ ρε!


Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.