Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γενικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γενικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Αμοιρο μπάσκετ ...

Τιμωρία 9 αγωνιστικών επιβλήθηκε στον Ολυμπιακό που θα πρέπει να αγωνιστεί στη νεα σεζόν χωρίς θεατές εντός εδρας για 9 αγώνες. Ενα χρηματικό πρόστιμο της τάξης των 110.000 ευρώ ειναι μικρό αν αναλογιστεί κανείς την κόλαση του ΣΕΦ που σαφώς έγινε μετά απο την κόλαση μιας Ριζούπολης όπου και οι όποιες ποινές έπεσαν τότε δεν ηταν αρκετές για να συνετιστούν κάποιοι απερίσκεπτοι οπαδοί.
Η τιμωρία θα ηταν σωστή αν ειχαν αφαιρεθεί εστω και 2 βαθμοί απο την ομάδα μπάσκετ του Πειραιά και γι ανα ειμαι δίκαιος, θα πρέπει το ίδιο να πω και αν τυχόν επαναληφθεί ενα τέτοιο ντροπιαστικό σκηνικό οπουδήποτε αλλού.
Ας αφαιρεθούν βαθμοί να δούμε πόσο θα πονέσει, γιατι πολυ φοβάμαι οτι αν ασκήσουν έφεση, θα μειωθεί η ποινή των 9 αγωνιστικών σε 5 κι ουτε γάτα ουτε ζημιά. Πάλι θα πάνε μεσα στο ΣΕΦ οι ίδιοι και θα τρομοκρατούν όποιον δεν γουστάρουν. Αυτο δεν ειναι τίποτα που εχει σχέση με αθλητισμό, αλλα καθαρή τρομοκρατία, άρα έγκλημα που ξεφεύγει πια απο τις δικαιοδοσίες της αθλητικής δικαιοσύνης και πάει στην ποινική/αστική δικαιοσύνη. Πρέπει οι υπόλοιποι αλλα και το άθλημα, να προστατευτεί απο βάνδαλους.


Στο Μουντομπάσκετ της Τουρκίας, αγωνίζεται μια χαρά ο κύριος Κρστσιτς και ο Μίλος Τεόντοσιτς φυσικά, όπως κι ο Φώτσης και ο Σοφοκλής. Το να βλέπω να αγωνίζεται άνθρωπος που πέταξε καρέκλα σε αντίπαλο αθλητή με κάνει κι εχω αναγούλα.

* Μόλις ειδα στην τιβι εξώφυλλα αθλητικών φυλλάδωνφίλα προσκείμενων στο λιμάνι ... καλεί τους οπαδούς να μην φύγουν απο το ΣΕΦ, δηλαδη τι ; Να πάνε απ' εξω και να κάνουν φασαρία ; Δεν θα έπρεπε να διωχθεί ως υποκινητής επεισοδίων ο συντάκτης της εφημερίδας κι οι ιδιοκτήτες της ; Αν γίνει χαμός τον Οκτώβριο στο ΣΕΦ, ποιός θα θυμάται τι γράφουν σήμερα οι εφημερίδες 'Πρωταθλητής' και άλλες ;

Με αυτά και με κείνα σήμερα η εθνική ομάδα παίζει με την Ισπανία το βράδι σε εναν αγώνα όπου επιβάλλεται να μεταμορφωθεί εν μία νυκτί στην λιονταρίσια ψυχή που ξέραμε και με φρεσκάδα και φαντασία να βγει στο γήπεδο να νικήσει.
Αν όχι, με την επιστροφή τους εδω θα προστεθούν και οι παίκτες της εθνικής στο αιώνιο μπάχαλο της αντιπαλότητας κόκκινων - πράσινων που το μόνο που κάνει ειναι να καταστρέφει το μπάσκετ.

Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Στα μέτρα μας

Πόσοι πιστεύουν οτι οι επαγγελματικές μας ομάδες μπάσκετ και ποδοσφαίρου αντέχουν να ανταγωνιστούν τα οικονομικά μεγέθη των μεγάλων ευρωπαϊκών συλλόγων ;
Πόσοι πιστεύουν οτι 22 εκ.ευρώ για εναν μόνο ποδοσφαιριστή ή 8 εκ.ευρώ για εναν παίκτη μπάσκετ αντανακλούν μια ελληνική κοινωνία που βρίσκεται με το ενα πόδι στην πτώχευση ;
(Να σκεφτεςί κανείς οτι ο Πλατινί ειχε ζητήσει να λογικευτούν οι προϋπολογισμοί των συλλόγων )
Πόσοι πιστεύουν οτι αυτό ειναι δίκαιο και πόσοι το πανηγυρίζουν οταν οι ίδιοι ειναι χρεωμένοι ή και άνεργοι, ή εργάζονται κάπου με 800 ευρω το μήνα ;
Πόσοι χαίρονται τρελά που ο λεφτάς αγόρασε παίκτες οταν οι ίδιοι δεν ξέρουν αν θα βγάλουν τον μήνα τους με τα χρήματα που παίρνουν ;
Πόσοι αν θες στο τέλος πιστεύουν οτι παρά τα τρελά έξοδα της ομάδας τους, δεν θα πανηγυρίσουν εναν τίτλο στην επόμενη χρονιά ;
Κι εγω ο ίδιος πάντα χαιρόμουν με τις καλές μεταγραφές, αλλα πάντα αναρωτιόμουν πού στο καλό βγάζουν νόμιμα τόσα λεφτά οι ιδιοκτήτες ομάδων ;
Πόσο κουλός ειμαι και δεν πήγα να κάνω την ίδια δουλειά και εγω ;
Αθλητικά σκεπτόμενος και με καθαρά φίλαθλο πνεύμα εύχομαι σε όλους επιτυχίες, μα κι αν δεν έρθουν, να ξέρουμε οτι πάμε σύμφωνα με τα μέτρα μας. Δεν ζητάω να πάρει triple crown η ομάδα μου αν δεν το αποδείξει μεσα στο γήπεδο οτι το αξίζει, δίκαι και καθαρά.
Πότε θα μάθουμε να έχουμε σωστό μέτρο ;
Δεν το βλέπω σύντομα.

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

No more δικηγόροι !

Δύο δικηγόροι στην ηγεσία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός !
Βγενόπουλος και Κωνσταντόπουλος !
Ο δεύτερος ειναι λέει και πρόεδρος !!! Χαχαχαααααα !
ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ καλά !
Ενας δικηγόρος αφεντικό στην ΕΠΟ για πολλά χρόνια, ο Γκαγκάτσης.
Και όλο και κάπου ανακατεύεται.
Ο Κούγιας πάλι όλο και με κάποια ποδοσφαιρική ομάδα μπλέκεται....
Μα ... τι γίνεται ;
Τι παίζεται με το ποδόσφαιρό μας επιτέλους ;
Γιατι σε τέτοιο βαθμό εμπλοκή δικηγόρων στο ποδόσφαιρο ;
Ε ;
Ντεν καταλαβαίνει ... !

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Ελλας Ευρώπη

Η νίκη με το ίδιο σκόρ εκτός έδρας επι της Ρόμα ειναι μιά απο τις μεγάλες ευρωπαϊκές βραδιές, ελληνικές βραδιές δόξας. Πραγματικά μεθύσαμε απο τον θρίαμβο. Εξαιρετικά ώριμο παιχνίδι, σωστό και δυνατό αν και δεν πιστεύω οτι ηταν δίκαιες ολες αυτες οι κίτρινες κάρτες.  Οι Ιταλοί παρουσιάστηκαν νωθροί στο α' ημίχρονο και χτυπήθηκαν μεσα σε ενα εξάλεπτο, ετσι στο β' ημίχρονο έπρεπε να πετύχουν άλλα 4 γκολ για να προκριθούν.
Πώς να μην εισαι περήφανος για τέτοιες εμφανίσεις ;
Πάνε περίπατο οι ταπεινωτικές ήττες στο ελληνικό πρωτάθλημα, αν και δεν με ενδιαφέρει και πολυ αν θα το πάρει ο Παναθηναϊκός, για μενα η ομάδα εχει κάνει το καθήκον της και θα συνεχίσει να το κάνει όσο μπορεί και γι αυτο θα χειροκροτήσω και θα τραγουδήσω, σε ολα μαζι, στις νίκες και στις ήττες !
Η ομάδα μπάσκετ δεν κατάφερε να προκριθεί στην Ευρωλίγκα, πράγμα αναμενόμενο με βάση την εικόνα της τον τελευταίο καιρό. Δεν πειράζει, αυτη η ομάδα μας εχει κάνει περήφανους και θα συνεχίσει να το κάνει και θα είμαστε εκει μαζί της πάντα.
Στον αντίποδα, ο αιώνιος αντίπαλος κέρδισε το Κύπελλο Μπάσκετ με καλή απόδοση και οσα χρειαζόταν για να κερδίσει αλλα στο ποδόσφαιρο δεν περπατάει καλά.
Στο ματς για το Τσάμπιονς Λιγκ με την Μπορντό έχασε 0-1 και κινδυνεύει να χάσει και την έδρα αφου ειναι υπότροπος στην UEFA και αναμένεται βαριά τιμωρία. Μπορει να φτάσει μεχρι και σε αποκλεισμό απο τις ευρωπαϊκες διοργανώσεις ! Τους αξίζει.  Μετά θα θέλουν να ειναι πρώτοι στο χωριό μόνο, οπως πάντα ήθελαν για να μειώνεται η ευρωπαϊκή αξία των υπόλοιπων ελληνικών συλλόγων. Κοντόφθαλμη λογική. Ας μείνουν χωρίς εδρα τωρα και ας μάθουν όλοι να φέρονται ως φίλαθλοι καιοχι ως τρομοκράτες.

Η ελληνική παρουσία στην Ευρώπη δεν ειναι μόνο αυτοί οι δύο σύλλογοι, μην ξεχνάμε και άλλους και σε διάφορα αθλήματα, απλά υποτίθεται οτι οι περισσότεροι συμπαθούν τους πράσινους, τους κόκκινους και τους δυο δικέφαλους. Εγω απλά δεν συμπαθώ τους ανεγκέφαλους.

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Kαλή Χρονιά

Πολλές Ευχές για Καλή Χρονιά σε όλους και ειδικά στον φίλαθλο κόσμο θέλω να ευχηθώ να μάθει οτι ο αθλητισμός ειναι γιορτή και συμφιλίωση, το να χειροκροτούμε και τον αντίπαλο μας κάνει καλύτερους όλους. Ευχομαι πολλές επιτυχίες στον ελληνικό αθλητισμό.

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2008

H εβδομάδα που πέρασε και η συνέχεια.

Ας γράψω μια μικρή ανασκόπηση όσων έγινα στη βδομάδα που πέρασε στη σκιά της εξέγερσης, των καταστροφών που ακολούθησαν τον φόνο του μικρού Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.
- Είχαμε ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλλεϊ, πόλο απ όλα με σημαντικότερο το Champions League.

Παναθηναϊκός : Εχασε στο πόλο απο τον Ολυμπιακό και ακολούθησε είσοδος οπαδών του Παναθηναϊκού και επίθεση στην ομάδα του Ολυμπιακού.Αλλο ενα σκηνικό ντροπής, το περασμένο Σάββατο. Στο επόμενο ματς έχασε και απο τον Πανιώνιο με 13-6.
Στο ποδόσφαιρο μετά την σπουδαία νίκη στην Ξάνθη με 1-2 παίζοντας καλό ποδόσφαιρο, έπαιξε με την Ανόρθωση Κύπρου για το Champions League. Η νίκη αλλα και η ισοπαλία θα έδιναν την πρόκριση.
Η κυπριακή ομάδα ήθελε ισοπαλία και όχι νίκη της Βέρντερ στο άλλο ματς στην έδρα της με την Ιντερ.
Ομως ο Παναθηναϊκός κέρδισε με 1-0 έχοντας την υπεροχή σε όλο το ματς και οι Κύπριοι έμεινα εκτός Ευρώπης αν και εντυπώσίασαν στον α' γύρο. Ο Παναθηναϊκός προκρίθηκε ως πρώτος στον όμιλό του εκει που τον είχαν πολλοί για ξεγραμμένο.

Για το πρωτάθλημα έχουμε τους σημαντικούς αγώνες Λάρισα-Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ-Ξάνθη, Αρης-ΑΕΚ.

Στο μπάσκετ μετά την νίκη του επι του Αρη σε άδειο γήπεδο λόγω τιμωρίας υποδέχθηκε την Μπαρτσελόνα στο ΟΑΚΑ. Εχασε  με 76-87 απο μια ομάδα που φέτος αξίζει να κερδίσει την Ευρωλίγκα και μοιάζει διαστημική σχεδόν.

Ο Πανιώνιος και ο Ολυμπιακός επίσης έχασαν εκτός έδρας και δεν θυμάμαι καν απο πότε έχουμε να δούμε να χάνουν όλοι στα ευρωπαϊκά παιχνίδια μπάσκετ στην ίδια αγωνιστική !
Οκ, ο Πανελλήνιος και ο Αρης κέρδισαν, πάλι καλά.
*Για το πρωτάθλημα είχαμε ακομα την σπουδαία νίκη της Καβάλας επι του ΠΑΟΚ με 73-72.

Στο βόλλεϊ ειχαμε στα σημαντικότερα ματς ΠΑΟΚ-ΠΑΟ 0-3 και Ηρακλής Λαμία 1-3 !!!
Σήμερα έχουμε το ματς Ολυμπιακός - Ηρακλής.
Στο μεταξύ ο Παναθηναϊκός πέτυχε την πρώτη του ευρωπαϊκή εκτός εδρας νίκη επι της πρωταθλήτριας Ευρώπης Φρίντριχσχάφεν με 2-3 !
Σπουδαία νίκη πέτυχε και η ΕΑ Πατρών στην Γαλλία για το ευρωπαϊκό Τσάλλεντζ Κάπ.

Ας έχουμε ενα ήρεμο καλό αθλητικό Σαββατοκύριακο

Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2008

Mακέτεςςςς

Ωραίες μακέττες ρε παιδιά τα γήπεδα, τα προπονητήρια, οι χώροι ακαδημιών, μουσεία Συλλόγων, χώροι άθλησης, πράσινου, αναψυχής.
Λες και ζούμε σε μια χώρα που αναγεννιέται και οργιάζει η δημιουργία τροφοδοτούμενη απο μιά υγιή οικονομία ευημερούντων πολιτών. Δε λέω, καλά φαίνονται. Στις μακέτες τουλάχιστον.
Ε, θα αργήσουν λιγάκι να γίνουν πράξη, έργο οι μακέτες αλλα το καλό το πράγμα, αργεί να γίνει. Τόσο που το προλαβαίνει η επόμενη γενιά. Σημερα η γενιά των 700 ευρώ εχει τα Ολυμπιακά Εργα, άσχετο που αραχνιάζουν αχρησιμοποίητα πιά.
Των πόσων ευρώ θα ειναι η επόμενη γενιά, που θα εχει τα εργα που σημερα δεν εχουν καν ξεκινήσει αλλα θαυμάζουμε σε μακέτες ... ;
Ας ειναι, εστω κι ετσι, κάτι θα γίνει, κάτι θα μείνει.
Μετά οι ομάδες μας θα μπορούν να περηφανεύονται κιόλας που ..."μένουν Ελλάδα" :)

Τρίτη 15 Ιουλίου 2008

Γενικά αθλητικά,καλοκαίρι έχουμε.

Ο κόσμος ζει αυτή την στιγμή για τις μεταγραφές.Ο φίλαθλος του Παναθηναικού είναι χαρούμενος βλέποντας τον Ζιλμπέρτο Σίλβα να έρχετε στην ομάδα.Ο φίλαθλος του Ολυμπιάκου περιμένει με αγωνία κάποια δυνατή μεταγραφή γιατί ήδη έχουν αργήσει,και υπάρχουν τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ.Στην ΑΕΚ υπάρχει γκρίνια για τον Νίκο Λυμπερόπουλο που έμεινε ελεύθερος.Ο κόσμος του ΠΑΟΚ δείχνει οτι όταν θέλει μπορεί να βοηθήσει την ομάδα με τον τρόπο του.Ζαγορακης,Βρύζας και Σάντος πιστεύω οτι θα κάνουν καλη δουλειά.Ο Αρης είναι λίγο αίνιγμα στο τι θα μας δειξει φέτος.'Εφυγαν Χαλκιάς,Ιβιτς,Παπαδόπουλος και ο Μπάγεβιτς.

Απο εκεί και πέρα υπάρχουν μερικά όμορφα παιχνιδάκια που μπορούμε να δούμε αυτήν την εποχή.Η εθνική νέων παίζει στο ευρωπαικό πρωτάθλημα κατω των 19ετών.Χθες με μια καλή εμφάνιση έφερε 1-1 με την Ιταλία.Το επόμενο ματς είναι με την Τσεχία.Καλη επιτυχία τους εύχομαι.
Το ιδιο και στην Εθνική Ελλάδος μπάσκετ στο προλυμπιακό τουρνουά η οποία παίζει την Τετάρτη με την Βραζιλία,αφου χθες συνέτριψε την εθνική ομάδα απο τον Λίβανο με 119-62.
Η γκρίνια για τον Γιαννάκη δεν έχει σταματίσει ακόμα,αλλα η νίκες θα τον αφήνουν σε δεύτερη μοίρα.

Τα κρούσματα ντόπινγκ συνεχίζουν να κάνουν την εμφάνιση τους,αλλά όπως ξέρουμε όλοι είναι κάτι που δύσκολα θα σταματίσει.Στο βόλλεϊ έρχονται δυνατά ονόματα,στο πόλο ο Παναθηναίκος κάνει προσπάθεια να φτιάξει μια ανταγωνιστική ομάδα,οπως και ο Ολυμπιακός στο Μπασκετ.

Τελευταίο,αφου πριν λίγο έγινε η κλήρωση της Σουπερ Λιγκ,το ντέρμπι ΑΕΚ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ έσκασε την πρώτη αγωνιστική.Αυτο συνέβει αφού συζήτησαν οι υπεύθυνοι και δεν έβαλαν κλειδάριθμους να μην γίνει κάτι τέτοιο στις πρώτες αγωνιστικές.Σίγουρα θα ήταν καλύτερο τα ντέρμπι να γίνονται λίγο αργότερα,αφου η ομάδες έχουν παίξει μερικά παιχνίδια για να δούμε οσο το δυνατόν καλύτερο θέαμα.

Αναλυτικά το πρόγραμμα εδώ: http://www.sport-fm.gr/article/138533

Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

Γιατι το ελληνικό πρωτάθλημα δεν ...

...δεν πήγε τόσο καλά όσο θα άξιζε μετα την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος απο την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου ;
Δύο παράγοντες :

- Γκαγκάτσης
- Βόδιαφον

Ας φύγει ο Γκαγκάτσης και ας κλείσει η Βόδαφον και πάμε στοίχημα πόσα πράγματα θα αλλάξουν !

Βλέπουμε το ίδιο έργο κάθε χρόνο. Κάκιστη ποιότητα μπάλλας με ελάχιστες εξαιρέσεις που πνίγονται στην μετριότητα, τον ίδιο πρωταθλητή να ρεζιλεύεται στην Ευρώπη με φωτεινή εξαίρεση τη φετινή χρονιά ομολογουμένως αν και κάτι μου λέει οτι δεν θα το ξανακάνουν αυτο απο τον Πειραιά, ζαλίζονται, διαιτησίες μέτριες με ελάχιστες εξαιρέσεις και μαγειρέματα ειδικά στις τελευταίες αγωνιστικές.
Δεν πανηγυρίζει κανείς. Αντίθετα ο κόσμος θα απομακρυνθεί πάλι απο τα γήπεδα και θα στραφεί σε άλλα αθλήματα και καλά θα κάνει. Αλλα κι εκει φυτρώνουνε Γκαγκάτσηδες.

Προτείνω να μην ξαναγίνει πρωτάθλημα Α' εθνικής στο ποδόσφαιρο. Να αρχίζουμε απο την Γ' Εθνική, αφου γάμα ( τα ) ειναι.
Το πρωτάθλημα Α' εθνικής Σούπερ-Λίγδας να δοθεί μόνιμα στον Ολυμπιακό και οι υπόλοιπες ομάδες να συγχωνευθούν σε το πολύ 5 ομάδες που θα συμμετέχουν σε ξένα πρωταθλήματα.
Εδω, τέλος. Το παίρνει κάθε χρόνο η ομάδα που θα έπρεπε απο καιρό να έχει υποβιβαστεί 2 κατηγορίες κάτω λόγω των προέδρων που ειχε και μόνο !

Και τωρα που ειναι περήφανοι οι φίλοι του μπορούμε όλοι να ασχοληθούμε με κάτι άλλο.
Χαμένος καιρός να ασχολούμαστε με το πρωτάθλημα Α' εθνικής.

Οποιος θέλει να γίνει συντάκτης εδω ας στείλει ενα mail σε μενα και ας προσπαθήσουμε να γράφουμε για αθλητικά νέα για όλα τα σπορ. Το ποδόσφαιρο θα με απασχολήσει μόνο μεχρι το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 2008. Εκει όπου επιβάλλεται να φανεί η γύμνια του ποδοσφαίρου μας. Γιατι αν ξαναπάμε καλά εκει, τότε ο Γκαγκάτσης θα βγάλει ρίζες και δεν θα δούμε προκοπή.

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Διάφορα αξιοσημείωτα

¤ Ο Πλατινί ρωτήθηκε απο ρεπόρτερς για το μάτς που παρακολούθησε στο στάδιο Καραϊσκάκη.
Απάντησε : " Θα πώ μόνο τούτο, οι τερματοφύλακες δέν είχαν πολλή δουλειά ... "

¤ Ο Ηρακλής στο βόλλεϊ ηταν ο σούπερ χτεσινός άτυχος. Στην ρεβάνς του 3-1 της Θεσσαλονίκης, έχασε με 3-2 και δεν προκρίθηκε στο final-4.
Λεπτομέρεια : Σε αυτο το κύπελλο, δεν μετράνε τα σετ !!! Ετσι, προκρίνεται όποιος πάρει το χρυσό πέμπτο σετ στα 15 !

¤ Ο Πανιώνιος στο μπάσκετ πέτυχε καλή νίκη επι της Βαλένθια. Μπράβο.

¤ Παναθηναϊκός - Παρτίζαν : Παίξτε σαν σεφ, τηγανίστε τους.

¤ Ενας απίθανος τύπος που διοργανώνει μίτινγκ στίβου είπε οτι δεν θα καλέσει ποτέ τον Κεντέρη και την Θάνου επειδή τιμωρήθηκαν ! .... Απορία : Τιμωρήθηκαν ;;;;

¤ Εκει στην ΑΕΚ πρέπει να ξεχάσουν δια παντός την πλάκα που έπαθαν με τον απίθανο Φερέρ. Αν βγάλουν πάθος θα νικήσουν στην Ισπανία ! Να το πιστέψουν.

¤ Πάω στοίχημα οτι η Καλαμαριά τελικά φέτος θα υποβιβαστεί. Να μάθει να αντιστέκεται στο χοντρό ψάρι.

¤ Εθνική Ομάδα και Στολτίδης : Απλά ντροπή, για να μην πώ κατι άλλο.

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

Τυφλή αθλητική δικαιοσύνη.

Των δύο μέτρων και δύο σταθμών.
Ο Γεωργιάδης έφαγε 5 αγωνιστικές τιμωρία βάσει βίντεο.
Ο διαιτητής δεν ειχε γράψει κάτι στο φύλλο αγώνα.
Ο Τζιμπούρ αλλη μία, βάσει βίντεο και αυτή απ οσο ξέρω.
Ο Κοβάσεβιτς ;;; Καμμία. Εκει η δικαιοσύνη δεν βλέπει. Δεν κλήθηκε καν ο Κοβάσεβιτς.

Μήπως οι τιμωρίες αυτες και η ατιμωρησία Κοβάσεβιτς ειναι προειδοποίηση προς τους παίκτες του Απόλλωνα Καλαμαριάς εν όψει της επανάληψης εκείνου του αγώνα ;
Μήπως κάποιοι φοβούνται οτι θα τους σπάσουν τα πόδια οι πόντιοι ;
Μήπως το κοινό αίσθημα δεν συνάδει με την συμπεριφορά των αθλητικών δικαστών ;
Ειμαι αθλητής εδω και πολλά χρόνια. Ποτέ δεν ήμουν υπέρ της οποιασδήποτε βίας.
Τωρα εχω αρχίσει να αμφιβάλλω.

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2008

Aθλητική Δικαιοσύνη

Δεν καταλαβαίνω γιατι διακόπηκαν τα πάντα επειδή έφυγε ενας αμφιβόλου κύρους παραπολιτικός ντυμένος με ράσα. Δεν το καταλαβαίνω σε σχέση με τον Αθλητισμό.
Θα υποθέσω λοιπόν οτι οταν τα κακαρώσει ο Γκαγκάτσης πχ. θα διακόψουν την τέλεση λειτουργιών οι ναοί για μία εβδομάδα.
Πάμε παρακάτω.
Ας δούμε τι ψηφίσαμε περι Αθλητικής Δικαιοσύνης.
Καλή μόλις ένας ψήφισε.
Μέτρια εως ασταθής ψήφισαν το 49 % δηλαδή οι μισοί.
Κακή ψήφισαν το 61% ενω μόλις 2 δεν ασχολούνται με το θέμα.
Θυμίζω οτι στην ψηφοφορία επιτρεπόταν πολλαπλή ψήφος.
Σαν συμπέρασμα βγαίνει οτι θεωρούμε ανεπαρκή εως κακή την αθλητική μας δικαιοσύνη.
Πράγματι δεν είναι λίγες οι φορές που χαϊδεύτηκαν κακές συμπεριφορές και οι φορές που δεν αντιμετωπίστηκαν περιστατικά αθλητών με δόση χιούμορ και επιείκεια ή εστω μια πρωτότυπη ποινή.
Εγω θα έβαζα τον Ζήκο πχ να φοράει τη φανέλλα της ομάδας του με τυπωμένο πισω να λέει :
"Δεν ειμαι χεζμένος"
Θα τιμωρούσα διαιτητές που δεν τιμώρησαν το θέατρο να παίζουν με σκούφο νάνου.
Αντίθετα -αν ήμουν δικαστής- θα κυνηγούσα ανελέητα τον βόθρο των αθλητικών φυλλάδων για παραπλάνηση του κοινού και για προτροπή σε βία.
Αναρωτιέμαι αν σε άλλες χώρες λειτουργεί η αθλητική δικαιοσύνη όπως εδώ.
Ειναι ενα θέμα που θέλω να το ψάξω και θα το κάνω.
Η οποιαδήποτε δικαιοσύνη γενικότερα δεν σωφρονίζει με τη λογική "πονάει-χέρι-κόψει" παρα μόνο σε ακραίες περιπτώσεις. Το να μην αγωνιστεί ενας αθλητής πχ για 3 αγώνες δεν ειναι τιμωρία δίκαιη. Δίκαιο είναι να του δώσεις μια και δύο ευκαιρίες να επανορθώσει.
Ετσι θα μαθαίνει και ο φίλαθλος.
Αλλιώς, αντιδρά νευρικά και αυτο δεν ειναι καλό. Οι κερκίδες πρέπει να είναι ήρεμες μελωδικές και ευχάριστες. Οχι τίποτα άλλο, αλλα να μην μεταφέρονται και αλλού άσχημες καταστάσεις.
Αλλα εχω την εντύπωση οτι οι δικαστές εχον διαχωρίσει την ποινική απο την αθλητική ποινή χωρίς να σκέφτονται σε ποιόν βαθμό η μία επηρρεάζει την άλλη.
Καλή σας ημέρα.

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008

Ετος δίντερμπο

Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός δυο φορές απανωτές.
Ας γράψουμε κι εδω κατι για το ντέρμπι.
Μας έπεισαν οτι πρόκειται για το γεγονός του αιώνα.
Λες και καθάρισαν όλα τα άλλα ματς και αυτα τα δύο θα ειναι περίπου κατι σαν παγκόσμιος πόλεμος. Στις κερκίδες και εξω, σίγουρα όχι κόσμιος πόλεμος. Τα απανταχού καφρόνια σε "θέσεις μάχης". Δηλαδη να μην βγω απο το σπίτι ! Ετσι και αλλιώς στο γήπεδο δεν θα πάω.
Εγραψα περι παιδικών κερκίδων και αναρωτήθηκα πόση τεστοστερόνη μπορεί απο μεσα της να με έβρισε που θέλω να πηγαίνουμε στα γήπεδα για διασκέδαση και όχι για να βγάζουμε απωθημένα επειδή δεν θέλουμε να πάμε στον ψυχίατρο. Δεν ειναι αγώνες για παιδιά αυτοί.
Η ατμόσφαιρα δυναμιτίζεται πάντα απο τις πάμπολλες αμφιλεγόμενου κύρους αθλητικοφυλλάδες με ρήματα που λήγουν σε -ίστε τους, -άτε τους, και λοιπά γαλλικά.
Φως φανάρι οτι απευθύνονται σε πορωμένους και ψυχάκηδες.
Δεν περιμένω να παιχτεί καμμια μπάλλα αξιώσεων, αλλα ποτέ δεν ξέρεις. Μπορεί το παιχνίδι κατα λάθος να οδηγηθεί σε θεαματικό απο κατι τυχαίο. Πχ ενα αυτογκόλ στο 7'.
Η μπορεί να καεί το Τηγάνι, απο ενα πέναλτι ή μια κάρτα που θα δείξει ο διαιτητής ετσι για να μη φανεί "χεζμένος" :)
Θα παιχτεί παιχνίδι σκοπιμότητας. Το ανοιχτό παιχνίδι θα ευνοούσε τον Ολυμπιακό, οπότε ενα τσούκου-τσούκου μπόλ μπορεί να ειναι η καλύτερη συνταγή με σκοπό αποκλειστικά το αποτέλεσμα.
Οι δηλώσεις μετά απο τα δύο ματς σε περίπτωση ισοπαλίας ειναι ήδη έτοιμες. Ολοι ξέρουμε τι θα ειπωθεί. το θέμα ειναι οτι τα ματς κρίνουν την χρονιά σε ενα βαθμό με την προϋπόθεση οτι στα υπόλοιπα μάτς οι δύο "αιώνιοι" θα δείξουν υπεροχή.
Με την ΑΕΚ απο κοντά στην τριάδα να ειναι σαν πληγωμένο λιοντάρι που κανείς δεν πρέπει να υποτιμήσει, η ισοπαλία φαίνεται να βολεύει τους πάντες. Νομίζω όμως οτι την νίκη θέλει περισσότερο ο Παναθηναϊκός, για λόγους και μόνο γοήτρου. Θα περάσει και πρώτος.
Δεν μας ενδιαφέρει καθόλου η "ανάλυση" μετα, στις αθλητικές εκπομπές της ΕΡΤ, δεν μας ενδιαφέρει αν ρεύτηκε ο χ παίκτης, δεν μας ενδιαφέρει το όλο παραμύθι παρα μόνο μεσα στο γήπεδο. Θέλω να παιχτεί άξια μπάλλα και να φύγουν όλοι ευχαριστημένοι για τις καλές προσπάθειες.
Αν μετα απο τα μάτς ο φίλαθλος φεύγει μόνο και μόνο με μια ικανοποίηση, αυτην του αποτελέσματος, αυτο δεν ειναι αρκετό αν ειδε την ομάδα του να παίζει χάλια. Αντίθετα, η αδρεναλίνη ανεβαίνει κατακόρυφα οταν βλέπεις θέαμα και ουσία. Γι αυτό πληρώνεις εισιτήριο, μην το ξεχνάς. Η ουσία ειναι μεν το αποτέλεσμα αλλα εχω την αίσθηση οτι στην Ελλάδα προσπαθούν να μας πουλήσουν και άλλα πράγματα που δεν εχουν καμμία σχέση και μπορούν να δυναμιτίζουν καταστάσεις.
Ας παιχτεί σωστή μπάλλα και ο καλύτερος ας κερδίσει.

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2008

Παιδική Κερκίδα.

Διάβασα στην επίσημη ιστοσελίδα του ΠΑΟΚ για την παιδική κερκίδα του συλλόγου στα ματς ποδοσφαίρου.
Δεν ειναι κάτι εντελώς καινούργιο, απο παλιότερα ειχαν πει και άλλοι σύλλογοι για παιδικές και για οικογενειακές κερκίδες. Τι καλύτερο απο το να προσπαθείς να φέρεις στην κερκίδα τις οικογένειες, τα παιδια μαζι με μπαμπάδες που μάλλον για χάρη του παιδιού δεν θα βρίζουν, δεν θα πετούν αντικείμενα, δεν θα τσακώνονται και ταυτόχρονα τα πιτσιρίκια, αγόρια και κορίτσια θα μπαίνουν στον αθλητισμό !
Ρομαντικό θα ακούγεται αυτό στην "βράζουσα" νεολαία που ακόμα δεν εχει παιδιά ή δεν νοιάζεται για να δει παιδιά στα γήπεδα, παρα μόνον να βγάζει απωθημένα με άσκημο τρόπο.
Στα γήπεδα μπάσκετ, μπήκαν στις ανάπαυλες οι μαζορέτες. Ετσι, εκτος απο θέαμα, το βούλωναν και οι βοθρόστομοι για λίγο. Ακούς ετσι λιγότερα "γαλλικά".
Στο ποδόσφαιρο δεν ξερω αν θα πιανε το κόλπο, αλλα σίγουρα, η παρουσία παιδιών θα απέτρεπε επεισόδια, με την προϋπόθεση βέβαια οτι δεν είμαστε τελείως ζούγκλα και αυτη η κατάσταση δεν ειναι μη αναστρέψιμη πιά.
Συγχαρητήρια σε όσους Συλλόγους στηρίζουν τις οικογενειακές - παιδικές κερκίδες.
Να ειναι σίγουροι οτι οι σπόροι θα βλαστήσουν υπέρ τους και υπέρ όλων.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.