Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΜΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΜΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Mαθηματικά

Ποδόσφαιρο, ονόματι κατ' ευφημισμόν "Σούπερ Λίγκα" :
Οταν προ ημερών ή μάλλον προ δύο εβδομάδων σχεδόν σύσσωμος ο αθλητικός Τύπος έγραφε οτι "πάει ο Ολυμπιακός, χάνει το τραίνο του πρωταθλήματος" ήμουν απο αυτούς που έλεγαν να μην ξεγράφει κανείς ποτέ κανέναν.
Θες επειδη θέλαν να χαϊδέψουν το φιλο-παναθηναϊκό αίσθημα που περιρρέει την ατμόσφαιρα φέτος, θες επειδή η δυναμική του ΠΑΟΚ ηταν και φέτος σταθερή, θες βιασύνη, προχειρότητα, οι αθλητικογράφοι βάλθηκαν να μας πείσουν οτι ενα πρωτάθλημα και οι θέσεις των ομάδων του οριστικοποιούνται πριν την οριστικοποίηση της βαθμολογίας !
Απο μικρός έμαθα παίζοντας μπάσκετ, οτι ενας πόντος, μισό καλάθι δηλαδη, δεν σου δίνει τη νίκη οταν το ματς ειναι λιγο πριν τη μέση χρονικά. Ομως αυτός ο ενας πόντος κι άλλος ενας κι άλλος κι άλλος, μπορούν να φέρουν τη νίκη και η νίκη οριστικοποιείται  με το τελευταίο σφύριγμα του κυρίου διαιτητά.
  Δεν ειμαι μετά Χριστόν προφήτης, απλά δεν μου αρέσει να ξοφλάνε κάποιον πριν την ωρα του.
Και τι πάει να πεί οτι τα Γιάννενα παλεύουν να μην υποβιβασθούν ;
Πήραν ισοπαλία στο Καραϊσκάκη, δεν ηταν τυχαίο αυτό, παραλίγο να νικούσαν κιόλας.
Ειναι όμως μαθηματικά σίγουρο οτι τα Γιάννενα ΔΕΝ θα πάρουν πρωτάθλημα.

Την ίδια ωρα οι διθύραμβοι υπερ του Τριφυλλιού άρχιζαν, σίγουρος πρωταθλητής και τέτοια, στο λιμάνι μουρμούρες για Μπάντοβιτς και τα ρέστα, Βαλβερδολογίες και άλλα. Παραλίγο να ξεχάσουμε οτι φέτος δεν πήγαν κι άσκημα στας Εβρώπας, αλλα αυτο δεν εχει σημασία, αφου το ελληνικό πρωτάθλημα μας κάνουν πλύση εγκεφάλου να θεωρείται το σούπερ καλύτερο όλων.
  Και για να τελειώνουμε, κάθε ομάδα εχει χρέος να παλεύει για κάθε βαθμό, είτε στην αρχή είτε στη μέση ή στο τέλος ενός πρωταθλήματος. Κάθε βαθμός χτίζει μια εικόνα, βάζει τον πήχυ πιο ψηλά και οτι καλύτερο μπορει να γίνει, αυτό θα γίνει.
  Ακόμα κι αν εισαι 6 με 7  βαθμούς μπροστά συνεχίζεις και δεν ακούς κανέναν να λέει οτι το κέρδισες κιόλας ! Ο σεβασμός στο πρωτάθλημα και στο άθλημα επιβάλλει να περιμένουμε ως την τελευταία αγωνιστική. Ως τότε, τίποτα δεν εχει κριθεί αν δεν ειναι και μαθηματικά σίγουρο.

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

Μπούρδες

Ακούω ραδιόφωνο, αθλητικά, συχνά.
Τον τελευταίο καιρό ακούω Αρρένα Ράδιο 89.2 αλλα βάζω και ΕΡΑ-Σπορ και ΑΝΤ1 και μερικές φορές κι άλλους. Μου αρέσει να ακούω όμορφες συζητήσεις και διάφορα νεα ομάδων και αθλημάτων. Να εξηγούμαι, δεν ακούω μόνο για ποδόσφαιρο.
Και να γιατί :
Λέγανε λοιπόν σε ενα σταθμό δύο ( αλήτες-ρουφιάνοι ) οτι τώρα που δεν πέρασε απ' ευθείας η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου στο Μουντιάλ κι ενω έφερε στην τελευταία αγωνιστική το Ισραήλ ισοπαλία στην Ελβετία, τώρα -λέγανε- φαίνεται πόσο οδυνηρή ηταν η ισοπαλία στη Μολδαβία.
Μάλιστα... σωστό.
Αλλα ξέχασαν οι επιστήμονες οτι πριν απο αυτο το ματς, ειχαμε παίξει δύο φορές με την Ελβετία και χάσαμε και τις δύο !

Και ρωτάω τωρα εγω : Γιατι ρε μάγκες ητανε πιο οδυνηρή η Μολδαβία απο την Ελβετία ;;;;

Δεν πέσαμε στον πιο εύκολο όμιλο ; Πέσαμε.
Δεν σκόνταψε η Ελβετία με το Λουξεμβούργο εντός ;;; και το σκόνταμμα !
Δεν παίξαμε κι εμει με Ελβετία ; Κερδίσαμε ; ΟΧΙ

Εμ, αντε και ρε παιδιά, αντε και ... μη μας πρήζετε φιλόσοφοι της μπάλλας !

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Το τρίο και ο σοφός και δυστυχώς

Ρε παιδιά μα την αλήθεια δεν ήθελα να ασχοληθώ καν.Αυτη την εκπομπή εχω πάψε να τη βλέπω εδω και 3-4 χρόνια.
Μιλάω για την λεγόμενη ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ο θεός να την κάνει ή αν θέλετε αφαιρέστε το γράμμα Θ να βγει το πώς θα πρεπε να λέγεται.
Χτες βράδι έτυχε να δω πριν πάω για ύπνο, αναλύσεις φάσεων του κ.Βαρούχα νομιζω πώς τονλέν αυτόν, κι απέναντι τρείς παλαίμαχοι, Μίχος, Καραγκιοζόπουλος, Καρούλιας, κατι σαν εκπρόσωποι (;) των ΟΣΦΠ, ΑΕΚ, ΠΑΟ.... τελος πάντων.

Εχω μιά απορία, οκ πολλές αλλα μία βασικά :
Ο Μίχος γιατι δεν δέχεται ποτέ ΤΙΠΟΤΑ σε βάρος του Ολυμπιακού ;
Γιατι αυτοι οι *μπιπ* δημοσιογράφοι ανέχονται τέτοιο επίπεδο σε εμπομπές κρατικών καναλιών ;
Σαν το σκύλο τον εχουν βάλει εκει, μην τυχόν και πει κανεις κατι που δεν αρέσει στον Ολυμπιακό, τσούπ πετάγεται σαν τη τσουτσού ο ΄Μίχος ... και τον ειχα σε εκτίμηση παλιά.Να καταλάβω ποιο ειναι και καλά το concept της εκπομπής, βάλανε τρεις δικηγόρους των ομάδων του Κέντρου κι απέναντι τον αδέκαστο αμερόληπτο σοφό και ο θεατής υποτίθεται οτι γουστάρει να βλέπει να τσακώνονται μιλώντας 3 άτομα μαζί ;Χθες μάλιστα σε μιά στιγμή άκουγα 6 φωνές μαζι ! Μιλούσαν όλι μαζι ο ενας πάνω στον άλλον ! Μπράβο ! Αυτο δείχνει καθαρά ΓΙΑΤΙ το ποδόσφαιρό μας ειναι τόσο εξευτελιστικά χαμηλού επιπέδου. Ουτε να συζητήσουν μπορούν, ουτε εκπομπή της προκοπής μπορούν να κάνουν, και επιπλέον προάγουν συζήτηση χειρότερη του καφενείου.

Γι αυτό μετά κάθονται και ξανα-συζητάνε, ξανα-φωνάζοντας για το τι φταίει ενω φταίνει οι ίδιοι και το επίπεδο τους. Γκαγκάτσηδες και βαλτοί μεσαιωνικών εποχών που πάνε να συντηρήσουν την έχθρα στο ποδόσφαιρο διχάζοντας τους φιλάθλους σε οπαδούς υποχρεωτικά.

Ελεος ρε παιδιά εκει στην ΕΡΤ λυπηθείτε μας.Είστε για κλάμματα, αλλα εμεις τι φταίμε ;

Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Εγω ΠΑΟ Βερολίνο

27 Μαρτίου 2009 - 04 Μαϊου 2009

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

Ταραχές, επεισόδια και η προβολή τους.

Τέθηκε θέμα απο τον πρόεδρο της ποδοσφαιρικής ( ολε, ζήτω και λοιπά ) Super League να μην μεταδίδονται τηλεοπτικά τα επεισόδια στις κερκίδες γηπέδων.
Ειλικρινά δεν ξέρω με ποιά λογική δεν θα έπρεπε να προβάλλονται !
Θα μειωθούν αν δεν τα δείχνουν ;
Θα πάψουν να γίνονται ;
Να μην μαθαίνουμε ; Λογοκρισία ; Ακατάλληλον ;
Και η Αστυνομία πού ειναι ;
Εχω και μια ψηφοφορία αριστερά στο μπλογκ για το θέμα, όποιος επιθυμεί ας ψηφίσει.

Τρίτη 8 Απριλίου 2008

Αθλητικές εφημερίδες, χρειάζονται τόσες πολλές ;



Σε ενα οποιοδήποτε περίπτερο κρέμονται πάνω απο 35 εφημερίδες. Τις εχω μετρήσει.
Απο αυτές, σίγουρα θα δείτε και κάπου 10 αθλητικές.
Ομως δεν ειναι όλες γιατι υπάρχουν και άλλες. Με εναν γρήγορο υπολογισμό βρήκα οτι τουλάχιστον αυτες με εμβέλεια πάνω απο ενα-δύο νομούς ειναι 19.
Δεκαεννιά αθλητικές εφημερίδες, εκ των οποίων οι 16 ειναι ημερήσιες και οι 3 εβδομαδιαίες.
Προσωπικά κάποτε διάβαζα Sportime. Τα τελευταία δέκα χρόνια εχω διαβάσει όλες κι όλες 10-15 φορές αθλητική εφημερίδα κι αυτο χωρίς να την αγοράσω. Τρακαδόρος :Ρ
Δεν θέλω να πληρώνω για κάτι που απευθύνεται σε ΟΠΑΔΟΥΣ. Ενα έντυπο που στοχεύει στην φανατίλα και την δίψα φιλάθλων για αυτό που νομίζουν οτι τους εκπροσωπεί :
Την ομάδα τους.
Δηλαδη την ποδοσφαιρική ομάδα να εξηγούμαστε διοτι λίγοι ειναι φίλοι μόνο του μπάσκετ, βόλλεϊ και άλλων αθλημάτων που στην χώρα μας η αντρακλαρία -ναι, αυτη που πετάει αντικείμενα μεσα στους αγωνιστικούς χώρους- τα αποκαλεί "φλούφλικα".
Γύρω απο το μάλλον πτωχό ποδόσφαιρό μας εχει στηθεί ενας χορός κερδοσκοπίας με αμφίβολης ποιότητας δημοσιογραφία που προσπαθεί να προσελκύσει αγοραστές με πηχιαίους υβριστικούς τίτλους του στυλ :
"Ξεσκίστε τους"
"Τους Φάγαμε .."
"Τσόντα ΧΧ για το λαό"
"Πατήστε τους"
"Λύσσα για τίτλο"
... και άλλα χαριτωμένα. Πόλεμος !
Το να κραυγάζουν με τεράστια γράμματα μπροστά χωρίς να έχουν να πουν κάτι σημαντικό εχει εναν και μοναδικό σκοπό : Να φανατίσει.
Τι αποτελέσματα έχει αυτός ο εμπρηστικός και υβριστικός χαμηλού επιπέδου και υπερπροσφερόμενος Τύπος δεν φαίνεται να απασχολεί σοβαρά το Κράτος. Ενω κάποιο ΕΣΡ απαγόρευσε τον Μπομπ Σφουγγαράκη, ωστόσο κάποιο ΕΣΡ δεν εχει βρεθεί να κλείσει τις εφημερίδες αυτές που χλευάζουν, υβρίζουν, λασπολογούν, σπρώχνουν κόσμο σε φανατισμό !
Εχει μπερδευτεί το πάθος με το σέξ, ο αθλητισμός με την ψυχοθεραπεία της κερκίδας.
Εχει παρεξηγηθεί η ψυχαγωγία με τον πόλεμο, το υβρεολόγιο και την καφρίλα.
Εχει δοθεί η εντύπωση οτι οι κερκίδες ειναι μόνο για όσους γ*μάνε και δέρνουνε, οι άλλοι θεωρούνται απλώς φλώροι. Αυτο εξυπηρετεί τις αθλητικοφυλλάδες που ειναι όλες ακατάλληλες ακόμα και για το τζάκι, για προσάναμμα, ξέρετε.
Και να πείς οτι οι Ελληνες τα έχουν καλά με το διάβασμα γενικώς ;
Ολο και λιγότερο διαβάζουμε βιβλία, και έρχονται οι εφημερίδες τέτοιου τύπου να θέλουν να καλύψουν το κενό του "μη χρόνου" δηλαδή εύκολο, γρήγορο διάβασμα με στοιχεία βίας και πάθους, με κραυγές λες και το να γράψεις απλά "Νικήσαμε" ειναι κακό και πρέπει να πείς "Γ*μίσαμε"
Το επίπεδο που θέλουν να έχουμε ειναι αυτό των ανθρώπων που πριν η Ελλάδα κερδίσει το Euro2004 έφτιαξε το γνωστό τραγουδάκι που λέει :
"Σήκωσε το το γαμημένο ..."
Μάλιστα. Και μη μου πείτε οτι ειναι απλά σχήμα λόγου.
Κακοήθεια και αμορφωσιά ειναι. Και μετά θέλουμε να μας υπολογίζουν σοβαρά τα υπόλοιπα κράτη. Μα πώς ; Ποιά ειναι η συμπεριφορά των φανατικών, ποιά ειναι η νοοτροπία του ποδοσφαιρόφιλου που μάλιστα σπρώνεται να μπει -και εχει ήδη μπεί σε ενα βαθμό- και στα κλειστά του μπάσκετ και του βόλλεϊ ;
Ειναι αυτη που οταν κάνει λάθος σφύριγμα ο διαιτητής του λέει "Γαμιέται η μάνα σου"
Ειναι αυτη που αν πάς με πράσινο μπλουζάκι στον Πειραιά μπορεί να φάς ξύλο χωρίς να καταλάβεις και γιατί.
Ειναι αυτή που αποκαλεί τους βορειοελλαδίτες "Βούλγαρους".
Ειναι αυτή που δεν βγάζει τραγούδια, αλλα συνθήματα, υβριστικά και χαμηλής αισθητικής.
Ειναι αυτη που εξυπηρετεί επιχειρηματίες είτε των Συλλόγων είτε του Τύπου για να έχει πελατεία και για να ελέγχει μεγάλο μέρος αυτής.
Ειναι αυτή που σιωπά για τις "Παράγκες" ή αν μιλήσει, βρίζει χειρότερα και απο ισοβίτη κατάδικο. Αν και ενας ισοβίτης σίγουρα βρίζει τον εαυτό του σε όλη του την ζωή εκει μεσα.
Ειναι αυτή που παράγει φιλάθλους-οπαδούς.
Ο οπαδισμός δεν παράγει τίποτα. Ειναι για εσωτερική κατανάλωση όσων μετέχουν ενεργά.
Θεωρώντας οτι υποστηρίζουν την ομάδα τους, δεν βλέπουν τίποτα άλλο.
Και οι αθλητικοφυλλάδες δεν κάνουν τίποτα άλλο απο το να συντηρούν την φωτιά.
Πορωμένοι οπαδοί και ταυτόχρονα πελάτες τους. Ολοι ευχαριστημένοι.
Εκτός απο τον κανονικό φίλαθλο, αυτον που του αρέσουν τα σπορ, που ψυχαγωγείται με το θέαμα και που θέλει να μπορεί να πάει στο γήπεδο χωρίς να φοβάται και να πάρει και την οικογένεια μαζί του.
Για να γεμίσουν φύλλα γράφουν οτι να ναι, μεχρι αν έξυσε το νύχι του τρίτου δάχτυλου του δεξιού του ποδιού ο Νικοπολίδης ! ... λες και με νοιάζει !

Οταν γίνουν επεισόδια, γράφουν και γι αυτά απο πάνω !!!
Γράφουν γι αυτά που σαν ηθικοί συνένοχοι προκάλεσαν. ...

Πάλι καλά που δεν μπορούν να γράψουν λάθος τα σκόρ κι ετσι υπάρχει μιά μικρή δόση αναπόφευκτης αλήθειας σε αυτές.

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007

Aθλητική Κυριακή μπλιαχχ

Δείτε αυτο το θέμα :

Αθλητική Κυριακή

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

Αθλητικές φυλλάδες

Στην Ελλάδα υπάρχουν νομίζω πάνω απο 15 αθλητικές εφημερίδες, χώρια τα ένθετα των πολιτικών εφημερίδων και τα περιοδικά.
Αφορμή για να ασχοληθώ με αυτο το είδος αθλητικής ενημέρωσης μου έδωσε το θέμα της ανακοίνωσης του Ολυμπιακού σχετικά με δημοσίευμα φυλλάδας ( φιλικής κιόλας ) για την υγεία της συζύγου αλλοδαπού ποδοσφαιριστή του συλλόγου.
Ολες αυτες οι φυλλάδες για να γεμίσουν τα φύλλα τους, ψάχνουν να βρούν ειδήσεις.
Ως γνωστό, πέρα απο αποτελέσματα, τα σκόρ δηλαδή αγώνων όπου δεν μπορεί παρα να πούν την αλήθεια τα ΜΜΕ, υπάρχουν μερικά θέματα που είναι αθλητικά, όπως οι αόψεις ενός προπονητή ή τα πλάνα συλλόγων, φωτογραφικό υλικό και λοιπά.
Οτιδήποτε άλλο είναι σκέτο κουτσομπολιό, που συνήθως καταλήγει σε παραπληροφόρηση.
Κατα την διάρκεια δε του καλοκαιριού με πηχιαία γράμματα στην πρώτη σελίδα τους ανακοινώνουν μεταγραφές για τις ομάδες τις οποίες πρόσκεινται φιλικά.
Φυσικά το 95% απο αυτες τις βροντερές "μεταγραφές δεν γίνονται ποτέ !
Μη γελιόμαστε, όλες δηλώνουν "ανεξάρτητες" εφημερίδες αλλα ουσιαστικά στηρίζουν μία -ποδοσφαιρική- ομάδα, άντε δύο.
Νέος ορισμός της αντικειμενικότητας !!!

Ποδοσφαιρικά κουτσομπολόχαρτα έπρεπε να λέγονται.
Δεν ξεχνώ που αναγκάστηκαν να αφιερώσουν στο μπάσκετ μια μικρή στήλη στην 4η-5η σελίδα τους στις αρχές του '80 μετα το Ευρωμπάσκετ της Γαλλίας και το φονικό τρίποντο του Σενεγκάλ που μας άφησε έξω απο την τετράδα. Στη συνέχεια έπρεπε να υπάρχει ενας Γκάλης κι ενας Γιαννάκης για να γράφουν κάτι παραπάνω για το μπάσκετ.
Και μετά το Ευρωμπάσκετ του '87 το έμαθαν όλοι το άθλημα ξαφνικά ! ...επειδή το κερδίσαμε, ενω αν είχαμε έρθει πέμπτοι δεν θα ασχολούνταν.

Και σαν να μη φτάναν αυτά, ασχολούνται συχνά με λεπτομέρειες της προσωπικής ζωής αθλητών λες και είναι κυρίες του πρωινού καφέ !
Απο το αν τον έτρωγε το νύχι του τον Ριβάλντο μεχρι πού πήγε με τη γυναίκα του ο Ζαγοράκης, και άλλα όμορφα !
Μία απορία έχω μόνο :
Δεν υπάρχει κάποιος θεσμός που να ελέγχει την ποιότητα, εγκυρότητα και αξιοπιστία αυτών των ΜΜΕ ; Αν υπάρχει, γιατι κάνει την πάπια ;

Γι αυτο -ξαναδηλώνω- δεν διαβάζω αθλητικές εφημερίδες !

οκ, αν βρεθώ στη Σαχάρα με ενα λίτρο νερό, καπέλλο και το sportime ή το ΦΩΣ μπορεί και να το διαβάσω :)
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.