Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πανελλήνιος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πανελλήνιος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

Aυτος πoυ πέταξε το καπνoγόνo

Ποιός ήταν και γιατι το πέταξε ;
Μα έλεος !
Ευρωπαϊκό ματς Πανελλήνιος - Μαρούσι στο Ελληνικό και δευτερόλεπτα πριν το τέλος κι ενω προηγείτο με ασφαλή διαφορά το Μαρούσι, ενα καπνογόνο προσγειώθηκε σοτ ενα μέτρο απο τα πόδια του παίκτη του Πανελλήνιου Grundy που εκτελούσε βολές και κάποιο θραύσμα τον τραυμάτισε ελαφρά.
Πολυ θα ήθελα να βρω αυτον που το πέταξε και να τον ρωτήσω γιατι το έκανε.
Αν φυσικά ήθελε να μου απαντήσει, ή είχε μιά λογική απάντηση.
Δεν έμαθα αν συνελήφθη, αν όχι όμως, τότε η Αστυνομία τι σκατά κάνει ;
Πότε θα γίνει κάτι ; Οταν σκοτωθεί αθλητής απο εναν μαλάκα με περικεφαλαία ;

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Χάσαμε κι εμείς !

Στο προηγούμενο ΠΑΟΚικό θεμα λέει "Χάσαμε"
Ε, κι εμείς χάσαμε στο μπάσκετ !!!!
Αυτο ειναι είδηση, οταν ο Παναθηναϊκός χάνει απο τον Πανελλήνιο !
Τι να πώ ;
Ομάδα με μπάτζετ 5πλάσιο σχεδον του Πανελλήνιου χάνει απο αυτον !
Ασύνδετοι, αγνώριστοι, ράθυμοι, χωρίς αρχοντιά και ρυθμό που τους αξίζει, καλά πάθανε !
Και ο Ολυμπιακός ζορίστηκε άσκημα απο την ΑΕΚ ( μπράβο στην πολύπαθη ΑΕΚ ) αλλα οχι κι ετσι.
Για μενα ο Γιαννακόπουλος πρέπει να βάλει πρόστιμα, εδω και τώρα !
Μηδενός εξαιρουμένου, όλων ! Οχι σε μενα βέβαια, εγω τι φταίω ; Τα λεφτά μου πίσω !
Δεν μπορεί ρε συ να χάνεις για πλάκα απο τον Γκόλεματς και τον Παπαμακάριο και τον πεταμένο πια Καλαϊτζή !
Εδω η Καβάλα και τους ζόρισε πιο πολυ απο κοτζάμ Παναθηναϊκό !!!
Φτου ρε γαμώτη και πήγα να τους δω με τη Σιέννα, κέρδισαν και μετά πήγαν να κάνουν πλάκα με τον Πανελλήνιο ;;;; Πλάκα ;;;;
Ε τους ανταπέδωσε την πλάκα η ομάδα που αγωνίζεται στο κοτέτσι της Κυψέλης !
Το φχαριστήθηκα, αντε τωρα να βάλεις μυαλό και να μιλάς για Ευρωπαϊκό και για ελληνικό.
Απο την ψυχή που έδειξε η ΑΕΚ στο ΣΕΦ, ουτε το μισό δεν ειχαν οι πράσινοι χτες.
Κι ας λένε οι οπαδοί βλακίες. Εγω την αγαπάω την ομάδα, αλλα αυτο δεν καταπίνεται εύκολα !
Οι ψηλοί έχουν πρόβλημα και πρέπει αυτο να αλλάξει.
Οι "κοντοί" δεν λειτουργούν με ρυθμό και κάνουν πάρα πολλά λάθη για ομάδα με τέσσερα ευρωπαϊκά ! Ο Ντρού Νίκολας βλέπω να αλλάζει όνομα σε Ντροπή Νίκολας.
Δεν καταλαβαίνω... μήπως δοκιμάζει πράγματα ο Ομπράντοβιτς ;
Μεχρι πότε θα δοκιμάζει ;
Μήπως παίζει το παιχνίδι του Ολυμπιακού ;
Να προσαρμόζει ομάδα ανάλογα τι κάνει ο γάβ... Ολυμπιακός ;
Ρε συ Ομπράντοβιτς ... καλα οκ συγχωρείσαι, φτιάξε κατι καλό λέμε !

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2008

Πανελλήνιος 74-61 Καβάλα

Πήγα Κυψέλη. Είδα μπάσκετ. Το χάρηκα αρκετά.
Πανελλήνιος : Πότε πατάει καλά, πότε όχι.
Καβάλα : Καλορίζικα. Πολυ καλές εντυπώσεις.
Διαιτητές : Με τρια σφυρίγματα ανάποδα υπερ του Πανελλήνιου σε κρίσιμο σημείο.
Τελικό αποτέλεσμα : Αδικεί την Καβάλα.
Γήπεδο : Μικρό.
Θεατές : Πιτσιρικαρία, χαλαρά. Περίπου 500 άτομα μέσα.
Σταρ στις κερκίδες : Εγω και ο Καρνισόβας !
Αντιστάρ : Ο παππούς που κλήρωσε μια μπάλλα δώρο και έβγαλε νικητή το εισιτήριο Νο.2 !
Φάση του αγώνα : Κάρφωμα του Daniels πολυ θεαματικό.

Πώς το είδα :
O Πανελλήνιος δεν σκέφτηκε οτι μια ...Καβάλα μπορεί να τον νικήσει στο σπίτι του, κι ετσι στο α' δεκάλεπτο βρέθηκε προ εκπλήξεων απέναντι στην ταλαιπωρημένη με τα διαδικαστικά ομάδα αλλα ώριμη. Ο Πιλαφίδης εχει κάνει καλή δουλειά.
Στη συνέχεια ο γηπεδούχος είπε να δείξει οτι ειναι πράγματι γηπεδούχος και το έκανε.
Πίεσε και πήρε τα αμυντικά ρημπάουντ. Πήρε παραπάνω επιθέσεις απο την καλή του άμυνα.
Απο την άλλη οι Καβαλιώτες προσπαθούσαν να βρούν ελεύθερο σουτ.
Στο ημίχρονο ο Πανελλήνιος ηταν 11 πόντους μπροστά, αλλα η Καβάλα ισοφάρισε σε 57-57 και ειχε την δυναμική να κάνει το διπλό !
Ομως στα 4' πριν το τέλος του αγώνα οι διαιτητές σφύριξαν 2-3 φορές ανάποδα, σε βάρος της και δεν έδωσαν δύο αμυντικά φάουλ υπέρ της. Εκει κρίθηκε και το ματς.
Εχω την αίσθηση οτι 'σπρώχθηκε' ο Πανελλήνιος που εκείνη τη στιγμή ειχε 'κάτσει' κάπως.

Μου άρεσαν : Νewley, Grundy, Golemac απο Πανελλήνιο και Γκαγκαλούδης, Daniels, Amagou, Pandic απο Καβάλα.

Σκχράτς ( όπως gatti ) : Μέγας παίκτης ο Γκαγκαλούδης.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.