Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γήπεδο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γήπεδο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

Γήπεδο στην Αθήνα,χαχαχα




Πραγματικά δεν ξέρω τι θα γίνει με αυτό το θέμα.Είμαι πολυ απογοητευμένος.Δεν με ενδιαφερουν οι ήττες της ομάδας.Με ενδιαφέρει κάτι που θα ανεβάσει κατα πολυ τον σύλλογο και την δυναμική του.Ελπίζω να βρεθεί μια λυση και να γίνει αυτη η διπλή ανάπλαση.Δεν ξερω τι αντισυνταγματικά πράγματα μπορεί να έχουν γίνει.Εγω ξέρω πως με απλό τρόπο γήπεδο δεν φτιάχνεις.Πάντοτε πρέπει να γίνονται κάποιες τροποποιήσεις αμα είναι για μεγάλα έργα.Βέβαια οταν θα μπουν άνθρωποι που θα θέλουν να βγάλουν λεφτά όπως ο δήμος και ο Βωβός σίγουρα Θα υπάρξουν προβλήματα.Είναι τεράστιος ο Ανταγωνισμός.
Ανταγωνισμός για τον Βωβό αλλα και για τον δήμο φυσικά αφου πάντοται υπάρχουν τα πολιτικά στην μέση.Δεν τον γουσταρω τον Κακλαμάνη καθόλου.Είδαμε όμως οτι και αυτοί που έλεγαν οτι τους ενοχλεί μόνο το εμπορικό κέντρο έλεγαν ψέματα αφου η εισήγηση του Κ Μαρκάτη ακουσα οτι καίει και το γήπεδο και δεν έχει βγεί κανένας να πεί τίποτα.

Φαίνεται πάντως οτι τα μεγάλα έργα δεν είναι για αυτή την χώρα.Μερικές φορές πρέπει κάποιοι να βλέπουν το κοινό καλό και αυτό θα ήταν να γίνει πάρκο στην Λεωφόρο και αναβάθμιση μιας περιοχής όπως ο Βοτανικός με αθλητικες εγκαταστάσεις που θα μείνει σάπια αν οι αποφάσεις του ΣτΕ είναι καταδικαστικές για αυτό το έργο.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.