Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ηρακλής. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ηρακλής. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

ΠΑΟΚ Ηρακλής 1-0

Όπως και με τον Άρη έτσι και με τον Ηρακλή ο Κοντρέρας καθάρισε την μπουγάδα και μας έδωσε την 9 νίκη σε 12 παιχνίδια εντός.

Ωραίο ποδοσφαιρικό απόγευμα περάσαμε σήμερα στην Τούμπα παρά το κρύο που παρόλο που είχε υποχωρήσει από τον χθεσινό παγετώνα ήταν αρκετά τσουχτερό.


Βεβαία μετά από πολλά παιχνίδια οι συμπαθητικές "γριές" μας κάνανε την τιμή και είχαμε αντίπαλη κερκίδα! Γεγονός που έδωσε ένα ωραίο χρώμα στο παιχνίδι!



Εμείς μπήκαμε φουριόζοι αλλά επιπόλαιοι με την κεκτημένη ταχύτητα μετά από την νίκη επί του Λεβαδειακού να εξατμίζεται κάπου στο 20 και με πολλά λάθη να καταστρέφουν τις όποιες ευκαιρίες είχαμε να σκοράρουμε. Αντιθετα ο Ηρακλής, που ο Κατσαβάκης τον έστησε πολύ καλά αμυντικά πήρε θάρρος και προσπάθησε να σκοράρει με καλύτερες ευκαιρίες το φάουλ του Κονέ και την απίστευτη αστοχία του Αγρίτη σχεδόν σε κενή εστία. Και φυσιολογικό ήταν να χάσει από την στιγμή που η επιθετική του γραμμή είναι σχεδόν πιο ακίνδυνη από του Άρη.

Στο β' ημίχρονο μπήκαμε πολύ καλύτερα και η αναγκαστική αλλάγη του Χούτου στον Γκαρσία στο τέλος του α' ημιχρόνου, απέδωσε καρπούς αφού η ομάδα πίεσε τον Ηρακλή και δημιούργησε 5-6 ευκαιρίες χωρίς να δώσει χώρο στους φιλοκενούμενους. Καλές ευκαιρίες είχαμε με δύο ωραίες κεφαλιές του Χούτου, ένα σούτ του Ιβιτς στην κίνηση, ένα ακόμα από τον Κονσεισάο. Η καλύτερη ευκαιρία μας ήταν ένα χαμένο τετ α τετ του αρχηγού που απέκρουσε ο Κοιβαλέφσκι ο οποίος έκανε και μια πολύ ωραία απόκρουση σε μια γυριστή κεφαλιά του Χούτου που αν έμπαινε θα ήταν από τα πιο όμορφα γκολ που είδα φέτος στην Τούμπα.

Ο Κοντρέρας με πολύ έξυπνη προβολή μετά από σέντρα του Κονσεισάο μας λύτρωσε στο 79' και άναψε την Τούμπα. Ο Ηρακλής - ειδικά με τον Ρατόν - ήταν αδύνατο να απειλήσει οπότε το ματς τελειώσε κάπου στο 86' όπου ο Χούτος συνδιάστηκε πολύ ωραία με τον Μούσλιμοβιτς και ο τελευταίος τελειώσε άσχημα την φάση που μπορούσε να διπλασιάσει τα τέρματα μας.


Βιντεάκι με τις καλύτερες φάσεις..

MVP ο Κοντρέρας χωρίς αμφιβολία, ενώ ο Χούτος με τον - όχι και τόσο καλό σήμερα - Μουσλιμοβιτς δώσαν καλά δείγματα, αν βέβαια ο Σάντος "τολμήσει" να τους χρησιμοποιήσει μαζί... Αρνητικός ο Ιβιτς, ενώ Σορλεν, Λινο, Βερον και Γκαρσία δεν έπιασαν την απόδοση που έχουν συνήθως.

Ακολουθούν δύσκολα ματς με Πανιώνιο εκτός (1/3) και Ολυμπιακό εκτός για το κύπελο (4/3) και εντός για το πρωτάθλημα (8/3).

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2008

Παναθηναϊκός - Ηρακλής 3-1

Και μετα τα τελευταία μου δέκα θέματα που εγινε χαμός απο σχόλια και δεν προλάβαινα να απαντάω, πήγα να δω Παναθηναϊκό. Να πάρω γεύση απο το πράσινο κλίμα εν όψει -ποδοσφαιρικού- ντέρμπι.


Πήγα λοιπόν στον 'τάφο του Ινδού' να δω γυναικείο βόλλεϊ.



Ντέρμπι κορυφής, δύο απο τις τρείς ως τότε αήτηττες ομάδες σε ενα γήπεδο ο θεός να το κάνει.


Ο Παναθηναϊκός κέρδισε με 3-1 αφου έχασε το πρώτο σετ με 28-26 !
Οι εντυπώσεις μου καλες παρα το οτι σιχτίρισα μεχρι να βρω να παρκάρω, πέρασα απο καμμια εικοσαριά και βάλε μπάτσους με ασπίδες και ρόπαλα, ανέχτηκα τη δυσάρεστη μυρωδιά του 'γηπέδου' και την ποδοσφαιροκαφρίλα που ουκ ολίγες φορές ασχολήθηκε με τον Ολυμπιακό, δίχως να νοιάζεται καθόλου για το οτι 12 εξαίσιες κοπέλλες αγωνίζονταν στο παρκέ σε ενα απο τα δυνατά ματς του φετινού πρωταθλήματος βόλλεϊ.
ΒΟΛΛΕΪ ρε γμτ !
Τελοσπάντων η πρασινίλα καλή ηταν. Νομίζω θετική αύρα και στο ποδόσφαιρο θα νικήσουμε.
Μπράβο στις αθλήτριες γιατι πρόσφεραν και θέαμα και ουσία.
Οι γυναίκες του Ηρακλή, πολυ καλές και στην έδρα τους θα ειναι ακόμα πιο δυνατές.

Τελικά το γυναικείο πρωτάθλημα βόλλεϊ Α' εθνικής αδικείται.
Θα έπρεπε να προβάλλεται πολυ περισσότερο.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.