Aπο τότε που ο Π. Γιαννάκης ανέλαβε τον Ολυμπιακό εχει τεθεί θέμα για το πόσο θα ηταν συγκεντρωμένος στην εθνική ομάδα και εάν θα μπορούσε να λειτουργεί ταυτόχρονα σαν εθνικός προπονητής και σαν κόουτς του Ολυμπιακού.
Εγω αν ήμουν στη θέση του θα ειχα παραιτηθεί απο την εθνική ομάδα.
Η ακόμα καλύτερα
δεν θα πήγαινα σε Σύλλογο ενω βρισκόμαστε σε Ολυμπιακή χρονιά.Πιθανόν να μπέρδεψε ο κ. Γιαννάκης το όνομα "
Ολυμπιακός" με τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Κόκκινοι θα ειναι, λεφτά θα πάρω, σου λέει ας μη φύγω. Και τι τρέχει ; Τίποτα.
Ο Γιαννάκης, ενας παίκτης στα νιάτα του κορυφαίος για τον οποίο καμαρώναμε όλοι, σημαιοφόρος του μπάσκετ για πολλούς πολλαπλάσιας αξίας του Νίκου Γκάλη σε συνολική προσφορά στο μπάσκετ, έκανε πολλά χρήματα και τα άξιζε.
Φαίνεται όμως οτι δεν ηταν αρκετά.
Και φαίνεται οτι το απωθημένο του σαν παίκτης, τότε που επι Κοσκωτά ειχε τρέξει σαν πύραυλος να λάβει τα Κοσκωτο-εκατομμύρια τότε, παρέμεινε.
Τάμα το 'χε να πάει μια μερα στο λιμάνι. Και μόλις του κάναν πρόταση οι Αγγελόπουλοι, πήγε αμέσως.
Και ειχε πιάσει δουλειά απο πριν, και μετά, για να φέρει διεθνείς έλληνες παίκτες στο ΣΕΦ.
Ισως ειχε και μπόνους για αυτην ακριβώς την δουλειά. Ενας ενας πήγαιναν στον Ολυμπιακό.
Και στα ματς πρωταθλήματος που ειχε τον Ολυμπιακό ηταν προκλητικότατος.
Καμμία σχέση με τον άνθρωπο που εκπροσωπεί όλους τους Ελληνες. Κλάμμα, θέατρο και τέτοια.
Επεσαν οι μάσκες κε. Γιαννάκη. Δεν σας ενδιαφέρει καθόλου η εθνική ομάδα.
Αν σας ενδιέφερε πραγματικά, θα παίζατε αλλιώς στο Πεκίνο. Δεν είπαμε κακιά κουβέντα ως τώρα απο σεβασμό. Ομως ολα εχουν ενα όριο. Τέλος τα ψέμματα.
Δεν μπορείς να βάζεις τον Σπανούλη και τον Τσαρτσαρή να παίζουν ετσι.
Του γ*μάς την ψυχολογία. Ο ενας ειχε 100% ευστοχία σε οτι έκανε αλλα ελάχιστα σούτ και ο άλλος πήρε πάνω στις πλάτες του όλη την ομάδα σε όλα τα παιχνίδια.
Ο δε Διαμαντίδης δεν απέδωσε τα αναμενόμενα και γιατί άραγε ;
Και δεν ειναι μόνο αυτά.
Απέτυχες με Σχορτσιανίτη αφου δεν απέδωσε, με Μπουρούση που έπρεπε να παίζει περισσότερο, με Πρίντεζη που δεν τον έδεσες καλά με τους υπόλοιπους.
Εδω και τώρα μεσιέ απο τη Νίκαια να παραιτηθείς απο την εθνική ομάδα επιστρέφοντας χρήματα για την απόφασή σου να αναλάβεις Σύλλογο και μάλιστα κορυφαίο και όχι ομαδούλα που θα το καταλάβαινα.
Κατάφερες να στρέψεις οπαδικό μίσος εναντίον σου και αυτο δεν θυμάμαι να
το έχει κάνει άλλος προπονητής εθνικής ομάδας εκτός απο τον απερίγραπτο Γιάννη Ιωαννίδη που σήμερα τον εχουν και υπουργό, για να καταλάβεις το μέγεθος της βλακίας που κουβαλάνε.
Αλλα εδω ειναι βουλευτής ο Κουκοδήμος ...
Καλή επιτυχία στον Σύλλογό σου και καλύτερη στους άλλους.
Να δούμε καλό μπάσκετ φέτος απο όλες τις ομάδες.
Η εθνική μπάσκετ όμως εχει ανάγκη να φύγεις. Κλαίς πολύ.
Και να μην ορίσεις και διάδοχο, αυτο ειναι αλλωνών δουλειά, αυτων που σε προσέλαβαν και μετα σε άφησαν να πάς και σε σύλλογο. Βασικά αυτοί φταίνε.
Φύγε τώρα για να περισώσεις κάτι απο την δόξα σου και να ησυχάσουμε όλοι και η εθνική να βρεί τον δρόμο που της αξίζει. Ευχαριστούμε, αλλα τέλος, γεια !
Στην τελική, σε βαρέθηκα ρε παιδί μου, αντε γεια.