Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εθνική. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εθνική. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

FIBA : η καλύτερη διοργάνωση ; Χα !

Η αγαπητή μας FIBA ανακοινώνει οτι ισως ηταν η καλύτερη διοργάνωση Μουντομπάσκετ ως τωρα.
Πώς το έκριναν αυτό ;
Απο το πλήθος θεατών ;
Μα σε κάθε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τα γήπεδα ειναι γεμάτα. εξαίρεση αυτο της Αργεντινής το 1990 όπου ηταν αδύνατο οι φτωχοί Αργεντίνοι να πληρώνουν για να βλέπουν μπάσκετ. Λογικό ; Ναι. Ομως οι τούρκοι φαίνεται οτι ισως δεν ειναι φτωχοί ;
Απο το επίπεδο μπάσκετ που παίχτηκε ;
Τόση ζώνη ειχα να δώ απο το 1986 ! Ελεος πιά !
Αν αυτο ειναι πρόοδος του μπάσκετ, καλύτερα να πάω να βλέπω ποδόσφαιρο !
Απο το επίπεδο της διαιτησίας ;
Τέτοια σφαγή ειχα χρόνια να δω σε επίπεδο παγκόσμιας διοργάνωσης.
Υπάρχει ενα βίντεο, το τελευταίο καλάθι των Τούρκων στη νίκη τους με ενα πόντο απέναντι στη Σερβία, λίγα δευτερόλεπτα προ της λήξης, ο παίκτης που πέτυχε το νικητήριο καλάθι πατάει γραμμή ! ας το δούμε :

Και δεν ηταν μόνο αυτό, αλλα και μερικά γκολ-φάουλ που δεν δόθηκαν στους Σέρβους. Και δεν ηταν μόνο με τους Σέρβους κακή η διαιτησία αλλα σε πολλά άλλα ματς. ειναι ζήτημα αν ειδα 4 απο τα 35 ματς που ειδα, με διαιτησία 50-50.
Μέχρι και "πλεονέκτημα" άφηναν, πράγμα που δεν υπάρχει στο μπάσκετ.
Τι μένει απο αυτο το Μουντομπάσκετ ;
Ο θρίαμβος της Αμερικής με τους παικταράδες, η εκπληκτική τελικά Σερβία, μια Τουρκία που δεν άξιζε κατι καλύτερο απο μια πέμπτη θέση, μια ελληνική ομάδα που δεν έβγαλε πάθος, η εκπληκτικές Λιθουανία, Αργεντινή και η πτώση του μύθου της Ισπανίας. Απο κει και περα ολα τα άλλα θα ξεχαστούν.
Εγω θα θυμάμαι ελάχιστα πράγματα απο αυτο που η ΦΙΜΠΑ χαρακτήρισε ως το καλύτερο Μουντομπάσκετ ... να το χαίρονται.

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Eνας μικρός απολογισμός

Κάπου χάθηκαν κρίκοι της ισχυρής αλυσίδας που έδενε μεταξύ τους τους έλληνες διεθνείς παίκτες της εθνικής μπάσκετ, κάπου στο δρόμο χύθηκε μέρος απο τον μαγικό ζωμό που τους έκανε να γίνουν η αγαπημένη ελληνική ομάδα.
Δεν νομίζω να υπάρχει άλλη ομάδα σε οποιοδήποτε άλλο άθλημα που να αγαπήθηκε τόσο πολύ και να ειχε τόσες πολλές επιτυχίες τα τελευταία 25 χρόνια στην Ελλάδα.
Δεν συγκρίνονται οι επιτυχίες αυτές με καμμία άλλη, οποιαδήποτε άλλη επιτυχία του ελληνικού αθλητισμού ειναι μακράν δεύτερη.

Κάπου δεν είδα αυτό που περιμέναμε να δούμε, κάπου κάτι ηταν θολό, δεν ειδα καθαρή ματιά, κρυστάλλινο μυαλό και αντοχές ατσαλιού, δεν ειδα πείσμα κι αντάρτικο ελληνικό που θα έβγαζαν φαντασία στο παρκέ. Αλλα δε θέλω να μειώσω την προσπάθεια των παιδιών.
Στέκομαι σε δυο-τρια πράγματα μόνο :
- Την αποχώρηση του Διαμαντίδη που πιστεύω οτι έπρεπε να γίνει μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012 και που δεν ξέρω πότε θα βγεί ξανά τέτοιος παίκτης.
- Την τραγική φιγούρα του Φώτση που έλαχε αρχηγός σε τόσο πολλά υποσχόμενη ομάδα αλλα το όνομα του συνδέθηκε με μια σειρά εμφανίσεων τη ομάδας,  που κατέληξαν να χαρακτηριστούν ως αποτυχία. Ειναι κρίμα ο Φώτσης, με τόσο μεγάλη καριέρα αθλητή να μην εχει την τύχη του Κακιούζη ας πούμε που ηταν αρχηγός στο τελευταίο Ευρωμπάσκετ που κερδίσαμε, και να ειναι εκείνος που άρχισε ( εξ αιτίας του Τεόντο-τσογλάνο-σιτς ) εκείνη τη φασαρία στο φιλικό με την Σερβία.
- Την στάση των διαιτητών απέναντι στην ομάδα μας, που αν την σφύριζαν λίγο καλύτερα, ενα σφυριγμα στα δέκα να παίρναμε παραπάνω, ισως ηταν αλλιως σημερα η κατάσταση. Μαζι με αυτο θα προσθέσω και την στάση των Τούρκων που μπροστά στην ευκαιρία να περάσουν στον Κόσμο οτι ειναι ενα κοσμικό και δυτικό κράτος, έκαναν οτι μπορούσαν για να διοργανώσουν πιθηκίζοντας μια φιέστα αμερικάνικου τύπου όπου ηταν αδιανόητα η ομάδα τους να μην φτάσει ως τα μετάλλια.
Ολο το κλίμα ηταν εχθρικό, το 'φαγε κι ο γάϊδαρος ... ο κ.Καζλάουσκας δεν κατάφερε να εμφυσήσει πάθος στους παίκτες του τέτοιο σαν αυτό που χρειαζόταν για τέτοιους αγώνες σε τέτοιο κλίμα. Επιβεβαιώθηκα στο έπακρο, στις προβλέψεις μου οτι η ομάδα που έστησε ο λιθουανός ηταν για να πετυχαίνει πολλούς πόντους αλλιώς δεν κέρδιζε.
Δεν σκέφτηκε όμως οτι αν δεν τους βγαίνει χάνουν την ψυχολογία τους, καταρρέει το σύστημα και πρέπει να εχει έτοιμο κάτι άλλο.
Η Ελλάδα εχει γυρίσει σπίτι απο χτές και η Κίνα ειναι ακόμα εκει επειδή απλά το πρόγραμμά της έλεγε οτι παίζει αυριο με την Λιθουανία. Κι εμείς δεν είμαστε εκεί, χάσαμε και φύγαμε λες και ακόμα κι αυτο ηταν φτιαχτό, να μην υπάρχουν έλληνες στην Τουρκία.
Ξέρουμε τι μπάσκετ έχουμε και τι παίκτες και τι ομάδες.
Μένει να δούμε και αν οι οπαδοί θα βάλουν μυαλό και θα κάνουν γιορτή το κάθε παιχνίδι, ωστε να έχουμε καλύτερο αποτέλεσμα στην εθνική ομάδα, με παίκτες που θα το διασκεδάζουν το μπάσκετ που παίζουν και οχι ψυχικά φορτωμένους απο τους άθλιους φανατισμένους που εξάγει το ποδόσφαιρο στα γήπεδα μπάσκετ.
Αξίζουν το χειροκρότημά μας, άσχετα αν η ήττα ειδικά η τελευταία απο την Ισπανία με 80-72 άφησε μιά πικρή γεύση και μιαν απορία :
Γιατι αυτη η ομάδα που εχει αποδείξει πολλές φορές οτι αξίζει να ειναι στην κορυφαία πεντάδα του κόσμου, με τους τόσο καταπληκτικούς αθλητές, δεν τα κατάφερε.
Φώτση, Διαμαντίδη, Ζήση, Σχορτσιανίτη, Σπανούλη, Τσαρτσαρή, Περπέρογλου, Καϊμακόγλου, Βουγιούκα, Μπουρούση, Καλάθη, Πρίντεζη σας ευχαριστούμε και αστο εξής θα σας φωνάζουμε με τα μικρά σας ονόματα. Είμαστε περήφανοι όπως και να'χει.

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Kι άλλη νιίκη σήμερα, ήττα χτες, νίκη αύριο.

Τουρκία - Ελλάδα : 76 - 65
Ελλάδα - Ακτή Ελεφαντοστού : 97 - 60

Επιβεβαιώνομαι που έλεγα απο το πρώτο μάτς του τουρνουά 'Ακρόπολις' οτι αυτη η ομάδα που εχει φτιάξει ο κ.Καζλάουσκας δεν νικάει αν δεν βάλει πάνω απο 75 πόντους.

Με τους Τούρκους δεν υπήρχε φρεσκάδα και συγκέντρωση. Παιδαριώδη σχεδόν λάθη στην άμυνα που κόστισαν τουλάχιστον δέκα εύκολα καλάθια και μικρό ρεπερτόριο στις επιθέσεις μας, αστοχία στα τρίποντα και έλλειψη ενέργειας γενικά.

Δεν θέλω να γράψω τίποτα άλλο, τα ειπε ολα ο κ.Καζλάουσκας και καλά θα κάνουν αυτοί που πρέπει να τον ακούσουν. Το παραθέτω εδω όπως υπάρχει δημοσιευμένο στην gazetta.gr :

«Τις τελευταίες εβδομάδες είχαμε διάφορα θέματα: τις ποινές, τον τραυματισμό του Μπουρούση, τα δυο ματς χωρίς τους Σχορτσιανίτη και Φώτση, στα οποία ξοδέψαμε πολύ ενέργεια, όταν επέστρεψαν με την Τουρκία δεν προσαρμόστηκαν άμεσα, παρότι προσπάθησαν πολύ, πράγμα φυσιολογικό, δεδομένης της απουσίας τους.

Αυτό που έχω να πω είναι ότι ακόμα και στους Ολυμπιακούς Αγώνες οι πόλεμοι σταματούν. Στην Ελλάδα, η διαμάχη του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό διαρκεί όλους τους μήνες. Πρέπει να σταματά όταν παίζει η Εθνική. Κάνει κακό στους παίκτες. Πολλά αρνητικά προκύπτουν από αυτή τη διαμάχη, από πράγματα που γράφονται για το ποιος βοήθησε περισσότερο, ποιος λιγότερο, ποιον βοήθησε ποιον και ποιος όχι.

Πρέπει να βάλετε ένα όριο. Να μην αφορούν όλα διαρκώς το ότι ο Ολυμπιακός γ… τον Παναθηναϊκό ή ο Παναθηναϊκός γ… τον Ολυμπιακό. Σταματήστε το. Δεν βοηθά την Εθνική. Και είστε Ελληνες. Θα έπρεπε να καταλαβαίνετε τι είναι για το καλό της ομάδας.  Αυτό το παιχνίδι ήταν πολύ σημαντικό. Όλοι το ξέρουμε. Δεν ξέρω γιατί δεν παίξαμε καλά. Προφανώς, όμως, όταν συμβαίνουν όλα αυτά, δεν γίνεται να είσαι συγκεντρωμένος 100% στο παιχνίδι. Χάσαμε τον έλεγχο.

Yπάρχει το internet και τα κινητά τηλέφωνα και όλοι μαθαίνουν τι γράφεται. Εγώ δεν διαβάζω τι γράφεται, όμως, μου τα λένε οι συνεργάτες μου και δεν χρειάζονται και πολλά για να πιάσω το κλίμα. Οι παίκτες μου είναι επαγγελματίες και εξαιρετικοί χαρακτήρες, όμως, δεν γίνεται να μείνουν ανεπηρέαστοι, όταν τους τηλεφωνούν συνεχώς, για κάτι που γράφτηκε.
Και έτσι δημιουργούνται πολλά προβλήματα για εμάς. Συνεχίστε να μάχεστε μετά το τέλος του Mundobasket. Τώρα σταματήστε» είπε ο Λιθουανός προπονητής της «γαλανόλευκης».

Tι άλλο να πούμε εμείς ; Τα είπε ολα ενας ξένος. Respect !
H λογική οτι ο Περπέρογλου πχ. που ειναι στον Παναθηναϊκό πέτυχε 5 πόντους ενω ο Μπουρούσης του Ολυμπιακού πέτυχε 20 και ο Σπανούλης ηταν ο καλύτερος προχθές ενω ο Βουγιούκας ειναι βόδι και ο Καλάθης ειναι παιχταράς ενω ο Ζήσης όχι αφου δεν παίζει στον ΠΑΟ ... αυτή η λογική ειναι για τα σκουπίδια. Οπαδική λογική, τροφή για κάφρους.
Αυτη η λογική παράγεται απο ανθρώπους που δεν εχουν ιδέα απο μπάσκετ αλλα ουτε και απο αθλητισμό, και θέλουν απλά να εμπορεύονται τα σπορ για όφελός τους, αδιαφορώντας για το τι ζημιά προκαλούν.

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Μετά απο δύο νίκες στο Παγκόσμιο του Μπάσκετ

 ... και τι νίκες ! Και οι δύο αγχωτικές αρκετά, απέναντι σε άμυνες ζώνης.
Ελλάδα - Κίνα : 89-81
Ελλάδα - Π.Ρίκο : 83-80


Και στους δύο αγώνες είχαμε αρκετό πρόβλημα στα ελεύθερα σούτ.
Και στους δύο αγώνες αντιμετωπίσαμε κυρίως άμυνες ζώνης.
Και στους δύο αγώνες δεν αγωνίστηκαν οι (τιμωρημένοι) Σόφο και Φώτσης.
Και στους δύο αγώνες είχαμε σε βάρος μας τεχνικές ποινές απο όπου δεχθήκαμε πόντους.
Γενικά η ομάδα κυμάνθηκε σε μέτρια επίπεδα, ( ή εμείς απαιτούμε πολλά ) αν και μάλλον ανέβηκε πολύ τόσο η Κίνα όσο και το Πουέρτο Ρίκο απο τις προηγούμενες φορές που τους παίξαμε.
Υπάρχει και κούραση και κορεσμός αφου η ομάδα εχει "καταδικάσει" τον εαυτό της να κάνει πρωταθλητισμό τουλάχιστον απο το 2004 και μετά για να μην πώ πιο πριν γιατι πιο πριν δεν έπαιζε κανείς απο τους σημερινούς παίκτες της.
Απο το 2006 και την νίκη επι των NBAers αμερικανών ανέβηκαν κι άλλο οι απαιτήσεις όλων απο αυτη την ομάδα και λογικό μεν αλλα απο την άλλη η υπερπροσπάθεια έχει κι ενα τίμημα. Δεν γίνεται να παίζει συνεχώς ενας παίκτης επι χρόνια. Ο Διαμαντίδης ειχε παίξει συνεχόμενα κάπου 250 παιχνίδια αν θυμάμαι, με την ομάδα του και με την εθνική ομάδα. Καλά που ο Ομπράντοβιτς τον ξεκούρασε σε κάποια φάση, αλλα νομίζω οτι το παιδί αυτό εχει ήδη επηρρεαστεί, πιστεύω οτι μετά το Μουντομπάσκετ της Τουρκίας, οτι κι αν γίνει εκει, τουλάχιστον 5 παίκτες θα ανακοινώσουν αποχώρηση ή ανάπαυλα απο την εθνική ομάδα. Ειναι λογικό, τόσο που μου έρχεται να κάτσω ακόμα και να δικαιολογώ τον κάθε Παπαλουκά, όπως δικαιολόγησα τον Χατζηβρέττα και θα δικαιολογήσω και τον Σπανούλη οταν πει "τα 'παιξα".
ποσοστά ευστοχίας είναι μέτρια ως χαμηλά για ομάδα υψηλών στόχων. Με 43.3% στα εντός παιδιάς σούτ δεν πάς πολύ μπροστά. Κάτι πρέπει να γίνει εδω, όπως και στα κλεψίματα, κάποτε είμαστε κορυφαίοι κλέφτες αλλα τώρα όχι.

Πρέπει να βελτιωθούμε κι άλλο στα rebounds.

Ενα πράγμα μπορεί να μας δώσει πόντους, τα λάθη μας, είμαστε η ομάδα με τα λιγότερα λάθη και αυτο ειναι σημαντικό.

Εν όψει Τουρκίας τώρα, προσωπικά εχω πει οτι η ομάδα μας εχει φτιαχτεί για να κερδίζει οταν πετύχει σε ενα ματς κάτι πάνω απο 75 πόντους. Οι Τούρκοι σήμερα κέρδισαν τους Ρώσους αλλα με χαμηλό σκόρ ( 65-56 ). Δυστυχώς ενα προβληματάκι δεν με άφησε να δω αυτο το ματς. Δεν θέλουμε να μας πάνε σε χαμηλό σκορ.

Ομως οι Τούρκοι θα έχουν την έδρα τους να βράζει και να τους ζεσταίνει.
Ας ελπίσουμε να τους κάψει κιόλας.
Η έδρα δίνει πόντους συνήθως, δίνει σκοράρισμα και ρυθμό οταν δεν αγχώνει την γηπεδούχο, πράγμα που πιστεύω οτι θα συμβεί, θα αγχωθούν περισσότερο απο εμάς οι αντίπαλοι γείτονες και ελπίζω να κάνουν πολλά λάθη.
Δεν ειναι ενα ματς 'τελικός' όπως λένε, αλλα ενα κρίσιμο για την ψυχολογία παιχνίδι. Οποιος το πάρει θα χει ενα πλεονέκτημα στη συνέχεια.
Αν χάσουμε δεν ειναι καταστροφή. Πάμε για όλα τα επόμενα ματς.
Πρόβλεψη εδω θα ρισκάρω να κάνω οτι θα κριθεί στους 3-5 πόντους αλλα δεν θα στοιχημάτιζα πολλά για το ποιός θα νικήσει.

Η εθνική μπάσκετ ειναι ήδη νικήτρια μεσα στις καρδιές μας.

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Mύλος .... θεόδο σκις

Ξύλο στο μπάσκετ, σύρραξη παικτών μεταξύ τους με αρχή τις παρατηρήσεις σε ... έντονο ύφος του Φώτση στον Τεόντοσιτς και την απάντηση του Σέρβου με γροθιά.
Λάθος νο.1 : Ο Τεόντοσιτς και η ύπουλη συμπεριφορά του.
Λάθος νο.2 : Ο Φώτσης έπρεπε να χει δώσει τόπο στην οργή.
Λάθος νο.3 : Ο Κρστσιτς ( όνομα με 7 σύμφωνα κι ενα φωνήεν ) σκέτο λάθος.
Λάθος νο.4 : Οι διοργανωτές δεν ειχαν αστυνομία εντός γηπέδου !!!
Λάθος νο.5 : Οι διαιτητές κάπου ... δεν ξερω, κάπου το 'χασαν.
Λάθος νο.6 : Η καρέκλα έπρεπε να μείνει εκει που είναι ΡΕ ΚΑΘΙΚΙ !
Λάθος νο.7 : Ο Ιβκοβιτς ... προκάλεσε εκνευρισμό στην ίδια του την ομάδα, άσχετα αν ειχε δίκιο η οχι ο ίδιος.
Επακόλουθο νο.1 : Τωρα που ο Σπανούλης πήγε λιμάνι και εχουμε εκει Τεόντο-σκις, Χέσε-λι, Μπουρούση και στον Παναθηναϊκό Διαμαντίδη, Τσάρτσα, Φώτση, Καλάθη ... ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ στο πρωτάθλημα ΜΕ θεατές μεσα εστω κι αν ειναι μόνο της γηπεδούχου ; Θα αναλάβει ρόλο πυροσβέστη ο Παπαλουκάς ; Η μήπως οι κουμπάροι προπονητές θα κάνου εκκλήσεις ειρήνης ;
Τσι πτάνας ....
Επακόλουθο νο.2 : Μπάτσοι παντού, κλούβες, κροτίδες, συλλήψεις, και το μπάσκετ θα γίνει σαν το ποδόσφαιρο, δηλ. ... αυτο ακριβώς που θέλουν τα λαμόγια που ασχολούνται με το άθλημα που το λένε -και εδω- ποδόσφαιρο.
Επακόλουθο νο.3 : Δίνεται ενα επιπλέον χαρτί στον ιθπανό Μπερτομέου να χώσει την Ελλάδα μπασκετικά όσο πιο πολύ στην άκρη του ευρωπαϊκού μπάσκετ μπορεί.
Επακόλουθο νο.4 και το καλύτερο : Ισως φάνε τιμωρία μερικές αγωνιστικές κάποιοι παίκτες, ο Κρστσιτς σίγουρα κι απο κει και περα Μπίγκ Σόφο, Φώτσης, Τεό-δο-σκις κι άλλοι ενω σε 9 μέρες αρχίζει το Μουντομπάσκετ !
Για την ιστορία, διακόπηκε το ματς 2' λεπτά και κατι πριν το τέλος ενω πήγαινε πόντο-πόντο κι ηταν αμφίρροπο ενω η ελληνική ομάδα ειχε προηγηθεί 74-73.
* Το ειπα εγω ... αμα δε βάλει πάνω απο 75 πόντους, δεν νικάει :P
.... αλλά ποιός ασχολείται τωρα με το μπάσκετ .... ε ;

Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Ελλάδα - Καναδάς 123-49 !!!

Τουρνουά ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2010
Ελλάδα - Καναδάς : 123 - 49

Ειχα καιρό να δω εθνική ομάδα μπάσκετ απο κοντά αλλα αυτό δεν το περίμενα.
Ηξερα οτι οι Καναδοί διαθέτουν κάποιους καλούς παίκτες και οτι πρόσφατα σε κάποια φιλικά τους πήγαν πολύ καλά. Δεν περίμενα τετραπλάσιο σκόρ κάποια στιγμή ( 40 - 10 ), ουτε στο ΠΑΟ - Αιγάλεω δεν ηταν τόσο !
Οι Καναδοί στην επίθεση -μάταια :)
Ειδα ομως μια αρκετά  φρέσκια ομάδα, με μεγάλα ερωτηματικά πάνω απο τα κεφάλια των παικτών σχετικά με την τελική δωδεκάδα του Μουντομπάσκετ, αφου δεν ξέρουμε αν ο Μπουρούσης θα παίξει κι αν ο σοφο εχει κατι σοβαρό.
Αν έλειπαν κι οι ανεγκέφαλοι που έκραξαν τον Σπανούλη κι οι άλλοι που του τραγούδησαν " εσυ δεν εισαι παναθηναϊκός, εισαι ενας γάβρος μεγάλος και τρελός " τότε ολα θα ηταν ενα ποίημα.
Οι καναδοί φαίνοντνα σαν κοτόπουλα σχεδόν, προσπαθούσα να καταλάβω τι είχαν κι ηταν ετσι, μετά σκέφτηκα οτι ισως ειχαν φτάσει Ελλάδα αεροπορικώς πριν λιγο και το τζετ-λαγκ τους πείραξε. Δεν εξηγείται αλλιώς.
Αφού πέρασαν πάνω απο 2 λεπτά χωρίς καλάθι, μετά εκτοξεύτηκε η διαφορά τόσο πολυ που πάψαμε να περιμένουμε οτι θα βάλουν κάποιο καλάθι και οι Καναδοί.
Το 8-0 ηρθε με όλους τους πόντους απο τον μπίγκ Σόφο.
Ο Σόφο τους ταλαιπώρησε πολύ και ηταν σαφές οτι δεν ήξεραν πώς να αντιμετωπίσουν εναν παίκτη σαν τον Διαμαντίδη και μιά ομάδα πολύ καλά δουλεμένη.
Αν και η εθνική μας ομάδα διέλυσε τους Καναδούς, δεν με έπεισε οτι θα πάει για τετράδα στο Μουντομπάσκετ. Βέβαια όλα γίνονται και πολλά θα εξαρτηθούν απο την κατάσταση που θα βρεθούν κι οι άλλες ομαδες στην Τουρκία στις 28 Αυγούστου.
Οι μαζορέτες και ο διαιτητής
Μου άρεσε η σπιρτάδα και το οτι δεν χαλάρωσαν ακόμα κι οταν η διαφορά ηταν στους 40 πόντους, συνέχισαν, ήξεραν τον σκοπό τους και μας χάρισαν πολύ ωραίες στιγμές με αποκορύφωμα ενα διπλό καλάθι του διαμαντίδη στα 3".1 πριν τη λήξη του γ' δεκαλέπτου όπου πέτυχε καλάθι και αμέσως έκλεψε μπάλλα μετά και πέτυχε άλλο ενα για να χτυπιόμαστε στις εξέδρες μην πιστεύοντας τι είχαμε μόλις δεί.
Απο κει και περα μου άρεσαν οι Πρίντεζης, Βασιλειάδης, Καλάθης, Σχορτσιανίτης ( πρώτος σκόρερ ), Τσαρτσαρής και Περπέρογλου. Βουγιούκας ψιλομέτριος, Καϊμακόγλου έπαιξε λιγο αλλα καλός, Φώτσης πολυ καλός.
To τελικό σκόρ και σκόρερς


Θα δούμε τι θα γίνει στα επόμενα δύο ματς με πολύ διαφορετικές ομάδες, με άλλες άμυνες και πιο πεισματάρικες.
Η εθνική του Καζλάουσκας μου μοιάζει με ομάδα που αν βρεί γερή άμυνα και δεν πετύχει πάνω απο 75 πόντους επίθεση, δεν θα κερδίσει. Πιστέυω ομως οτι θα πάνε καλά. Θα τα δώσουν όλα και θα πάνε καλά. Και τετράδα να πάνε, θα ειναι επιτυχία.
Σερβία - Σλοβενία επική ανατροπή και νίκη Σερβίας στον πόντο

Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009

Για την κλήρωση του Μουντιάλ "μπάλλας"


Καλά, δεν υπήρχε περίπτωση ουτε μια στο εκατομμύριο να προέβλεπε κάποιος τον όμιλο της εθνικής Ελλάδας στο Μουντιάλ ποδοσφαίρου του 2010 !
Καλά, την Αργεντινή την ειχα προβλέψει σε συζητήσεις με φίλους αλλα και τη Νιγηρία όχι.
Πώς να μην θυμάμαι εφιαλτικές μέρες Παναγούλια ;
Και οχι τίποτ' άλλο, αλλα απο χθές μέχρι να τελειώσει η διοργάνωση, ποιός αντέχει να ακούει τα αφιερώματα απο τους λάτρεις του Μαραντόνα, δημοσιογράφους, μπλόγκερς και λοιπούς !
Το νούμερο θα προβληθεί περισσότερο κι απ τα δικά μας παιδιά, ετσι επειδή ο κάθε στραβός και γκάου θεωρεί αθλητική ιδιοφυία τον μεθύστακα αργεντίνο.
Πρώτη και τελευταία φορά, γιατι σε αυτο εδω το μπλογκ το όνομα του κλόουν αυτού ειναι απαγορευμένη λέξη. Το θέμα μου δεν ειναι αυτός, αλλα δυό λογάκια για τον όμιλο θέλω να γράψω.
Εχουμε Κορέα, Νιγηρία και Αργεντινή.
Οι Ασιάτες τρέχουν σαν μηχανάκια, οι αφρικάνοι ειναι δυνατοί και αρκετά τεχνίτες, οι λατίνοι ειναι για φάπες. Και ετσι θα μπουν οι δικοί μας μεσα να παίξουν, με θράσος.
Σαν να πήγαν εκει για να τους νικήσουν. Χωρίς καμμία σκέψη ούτε για Χ ουτε για Ψ.
Θα έχει ενδιαφέρον ο όμιλος κι απ οσο ειδα και οι άλλοι όμιλοι δεν θα ειναι αδιάφοροι.
Ηρθαν πάλι 2 απο τους 3 αντιπάλους μας στο πρώτο μουντιάλ που πήγαμε, το 1994, ίσως σαν δεύτερη ευκαιρία.
Κι αυτη τη φορά ελπίζω να μην πάνε σαν τσίρκο του '94 αλλα να μπούν μεσα και το μάτι να πετάει σπίθες. Να χαρούν μπάλλα και να μας κάνουν να ξεχάσουμε το '94. Να έχουμε να μιλάμε για το 2010 !

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Άλκμααρ - Ολυμπιακός 0-0

Κατάφερε τελικά να πάρει έναν βαθμό ο γαύρος από την Ολλανδική ομάδα στον χθεσινοβραδινό αγώνα!
Και λέω κατάφερε γιατί, αν δεν μπορέις να νικήσεις (με τις όποιες απουσίες σου) μια τέτοια ομάδα ποιά θα νικήσεις, τα Γιάννενα (ΧΑΧΑ)?
Λοιπόν, το μάτς δεν μπορώ να πω πως ήταν κακό, σχεδόν ανοιχτό παιχνίδι με πολλές φάσεις και τους Ολλανδούς να πιέζουν και να δημιουργούν πολλές ευκαιρίες. Το ίδιο όμως και για τους Πειραιώτες που είχαν αξιοσημείωτες ευκαιρίες για να σκοράρουν κυρίως από αντεπιθέσεις.
Παρά τις ιδιότροπες καιρικές συνθήκες με τη συνεχόμενη βροχόπτωση και το δυνατό αέρα οι ομαδες προσπάθησαν να παίξουν μπαλίτσα.
Το τελικό 0-0 φαίνεται να είναι το δικαιότερο αποτέλεσμα τελικά.



Στον άλλο αγώνα ή Άρσεναλ νίκησε 2-0 την Σταντάρ και πλέον η βαθμολογία έχει διαμορφωθεί ώς εξής έπειτα από 5 αγώνες:
1) Άρσεναλ          13 βαθμους
2) Ολυμπιακός      7 βαθμούς
3) Σταντάρ Λιέγης 4 βαθμούς
4) Άλκμααρ           3 βαθμοί
Στην επόμενη και τελευταία αγωνιστική η Σταντάρ υποδέχεται την Άλκμααρ σε ένα ματς του οποίου ο νικητής σιγουρεύει τη συμμετοχή στο Europa League ή στην περίπτωση της Σταντάρ ακόμα και την πρόκριση στην επόμενη φάση του Championw League, αν βέβαια χασει ο Ολυμπιακός από την Άρσεναλ.
Στο άλλο μάτς ο γαύρος υποδεχεται τους αδιάφορους Λονδρέζους και θέλει μόνο μια ισοπαλία για να περάσει στα νοκ-αουτ παιχνίδια. Οι αδιάφοροι άγγλοι πάντως αναμένεται να παραταχθούν με πολλές αλλαγές για να ξεκουραστούν οι βασικοί και να πάρουν ευκαιρίες οι αναπληρωματικοί.
Παγίδα λίγο γιατί και οι αναπληρωματικοί θέλουν να αποδείξουν την αξία τους οπότε δεν πιστεύω να "αφήσουν" το παιχνίδι..
Κατά τ' άλλα ο Κούμαν στις δηλώσεις του υποστήριξε πως ο Ολυμπιακός δυσκόλεψε την ομάδα του και έπαιξε πιο σκληρά!!! Ποιός ο γαύρος με το Ζαϊρί το Μαρέσκα και τ' άλλα παιδιά που προτιμούν το θέατρο από το τζαρτζάρισμα... Άλλα είδαμε χτες και αυτό ακριβώς σκεφτόμουν πως αν παίζαμε με τη δύναμη και το πάθος που είχαν οι της Άλκμααρ, θα είχαμε ρίξει κανα δυό μπαλάκια για πλάκα...

Αλλά η είδηση που με ενθουσίασε σήμερα είναι η δήλωση του Ότο, πως μετά το Μουντιάλ θα αποχωρήσει από την εθνική ή την προπονητική γενικότερα!!!
Υπόμονή παιδιά, λίγο ακόμα έμεινε, κουραγιο!!!
Αν και μεταξύ μας, όλο και κάποιοι καλοθελητάδες αλλά και αγαπημένοι του παίκτες θα βρεθούν και θα πέσουν δακρυσμένοι στα πόδια του να τον μεταπείσουν!
Και να σας πω και το πιο εφιαλτικό?
Μπορεί να τα καταφέρουν!!!

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Πάμε Μουντιάλ !!!


Καλα, δεν το πιστεύω.
Κάναμε τα εύκολα, δύσκολα και τελευταία ωρα πήραμε παλληκαρίσια πρόκριση σε μπαράζ, νικώντας την Ουκρανία εκει μεσα με 0-1 στη ρεβάνς του άψυχου 0-0.

Δεν ειχα γράψει κατι, βαριόμουν κιόλας, έτρεχα και με άλλα, μα να που τωρα αυτο το ευχάριστο νέο δίνει κάποια χαμόγελα στους Ελληνες.
Ο Ρεχάγκελ έκλεισε 100 ματς με την εθνική Ελλάδας και το γιόρτασε με πρόκριση σε Μουντιάλ !
Αυτά ειναι !
Φαντάσου να το κερδίσει κιόλας το Μουντιάλ -λέμε τώρα- τι εχει να γίνει.
Για χρόνια θα μιλάνε γι αυτόν.
Εντάξει ώπα, οκ να μην το παρακάνω, δεν ήμουν ποτέ προσωπολάτρης ετσι απλά.
Δεν θα γίνω τώρα.
Μας έβγαλε την ψυχή ο μπαρμπα Οττο αλλα αντε χαλάλι, μια χαρά τα κατάφερε η ομάδα του και μου φερε προσωρινά μνήμες απο τον Γιαννακόπουλο, τον Βρύζα, Δέλλα, Ντέμη, και κείνα τα ματς του Euro2004 αν και δεν υπάρχει σύγκριση σωστή.
Τέτοια ωρα, τέτοια λόγια, ο ενθουσιασμός ειναι μεγάλος.

Ομως καλύτερα να ρωτήσουν τον Ομπράντοβιτς πώς να διαχειριστούν τη χαρά μιας κατάκτησης. Τα κεφάλια κάτω και δουλειά ! Δεν τέλειωσε τίποτα ακόμη.
Χρωστάμε καλές εμφανίσεις και νίκες και γκόλ για να ξεπλυθεί η ντροπή του θίασου του Αλκέτα το 1994 στις ΗΠΑ.

Σεμνά και ταπεινά για να μη πάθουμε πάλι πλάκες.
Να 'χουν την υγεία τους τα παιδιά να παίξουν, ο Τζόρβας, ο Σαλπιγγίδης, ο Γκέκας, ο Κατσουράνης, ο Μώρας, ο Νίνης, ο Τοροσίδης, ο Σαμαράς όλοι !
Θα θελα να ειμαι ο Δέλλας τώρα, ή ο Μπασινάς, η εστω, κάποιος φροντιστής της ομάδας του 2004.
Απολαυστικά σε εναν καναπέ να έρχονται στο νού μου στιγμές θριάμβων τότε και να ονειρεύομαι νέες τέτοιες στιγμές, ξέροντας όμως πόσο δύσκολη ειναι η διαδρομή ως να φτάσει μια ομάδα ψηλά, να κρατηθεί σε ψηλό επίπεδο και να αποδίδει αξιοπρεπές θέαμα μαζι με ουσία με πάθος, με μέταλλο.

Το εύχομαι λοιπόν, και τ' ονειρεύομαι, να πάνε εκει και να πετύχουν.
Ραντεβού στη νότια Αφρική το 2010 !

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

Μπούρδες

Ακούω ραδιόφωνο, αθλητικά, συχνά.
Τον τελευταίο καιρό ακούω Αρρένα Ράδιο 89.2 αλλα βάζω και ΕΡΑ-Σπορ και ΑΝΤ1 και μερικές φορές κι άλλους. Μου αρέσει να ακούω όμορφες συζητήσεις και διάφορα νεα ομάδων και αθλημάτων. Να εξηγούμαι, δεν ακούω μόνο για ποδόσφαιρο.
Και να γιατί :
Λέγανε λοιπόν σε ενα σταθμό δύο ( αλήτες-ρουφιάνοι ) οτι τώρα που δεν πέρασε απ' ευθείας η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου στο Μουντιάλ κι ενω έφερε στην τελευταία αγωνιστική το Ισραήλ ισοπαλία στην Ελβετία, τώρα -λέγανε- φαίνεται πόσο οδυνηρή ηταν η ισοπαλία στη Μολδαβία.
Μάλιστα... σωστό.
Αλλα ξέχασαν οι επιστήμονες οτι πριν απο αυτο το ματς, ειχαμε παίξει δύο φορές με την Ελβετία και χάσαμε και τις δύο !

Και ρωτάω τωρα εγω : Γιατι ρε μάγκες ητανε πιο οδυνηρή η Μολδαβία απο την Ελβετία ;;;;

Δεν πέσαμε στον πιο εύκολο όμιλο ; Πέσαμε.
Δεν σκόνταψε η Ελβετία με το Λουξεμβούργο εντός ;;; και το σκόνταμμα !
Δεν παίξαμε κι εμει με Ελβετία ; Κερδίσαμε ; ΟΧΙ

Εμ, αντε και ρε παιδιά, αντε και ... μη μας πρήζετε φιλόσοφοι της μπάλλας !

Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

Ευρωμπάσκετ 2009

Θα μποροούσα να γράψω ενα κατεβατό πράματα γι αυτη την εθνική ομάδα μπάσκετ.
Ας κρατήσουμε τα πιο σημαντικά :
Εφτασε στους 4 της Ευρώπης παίζοντας ημιτελικό με την Ισπανία που πάλι μας κέρδισε.
Ξεκίνησε με τον Καζλάουσκας, με ελλέιψεις σε παλαιούς καλούς παίκτες και με νέα πρόσωπα τους 20χρονους Κουφό και Καλάθη, τον Καϊμακόγλου και τον 31χρονο Καλαμπόκη.
Παραλίγο να ειχε μαζι και τον 19χρονο Παπανικολάου.
Με διέψευσε ο Καζλάουσκας αφού κάτι πρόλαβε να πετύχει θέλοντας να προσθέσει ταχύτητα και ευελιξία. Με τις εμφανίσεις της ομάδας φάνηκε να είμαστε σε καλό δρόμο αλλα και αναπολήσαμε τις εποχές του "βάλ'το αγόρι μου" ειδικά οταν με την Γαλλία χάσαμε για πρώτη φορά μετά απο 23 χρόνια με σούτ στην εκπνοή ενω φωνάζαμε "χάσ'το αγόρι μου".
Αυτο που αποδείχτηκε οτι έλειπε ηταν παίκτες με ταλέντο επιπέδου και είδους Γκασόλ κι ακόμα και ενας - δύο παίκτες σαν τα Γαλλάκια που πηδούσαν ως το ταβάνι.
Δεν λέω οτι ηταν κακές επιλογές οι παίκτες.
Αλλα πολλοί δεν ειχαν παίξει μαζι ποτέ. Μόνο ο Περπέρογλου με Σπανούλη και αντε και λιγο ο Μπουρούσης με Σόφο. Και πάλι, όλοι μαζι ειχαν παίξει μόνο στις προπονήσεις και σε 10 φιλικά παιχνίδια.
Σε αυτές τις διοργανώσεις πρέπει να ξέρουμε οτι παίζει ρόλο και η τύχη, μιά τύχη που έφερε την Σερβία στον σημερινό Τελικό χωρίς κανείς να το ειχε προβλέψει αυτό.
Ολες οι αλλες ομάδες παίζουν κανονικό ευρωπαϊκό μπάσκετ.
Η Ισπανία όχι. Αυτη παίζει το επόμενο ευρωπαϊκό μπάσκετ δημιουργώντας νέα σχολή για τους επόμενους παίκτες της αφου οι σημερινοί θα σταματήσουν σε λιγο καιρό, ισως 2-3 χρόνια. Ταλέντο πολύ, δεμένη ομάδα και άλλη μία τύχη, να εχουν καλή χημεία μεταξύ τους.
Σε εμάς τι χημεία να εχει ο Πρίντεζης με τον Καλαμπόκη πχ και ο Κουφός με τον Σχορτσιανίτη ; Δεν φταίνε τα παιδιά, αυτο ειναι κάτι που καλλιεργείται με τον καιρό και δεν αγοράζεται. Αλλωστε μιά ανανέωση έπρεπε κάποτε να γίνει και δεν δέχομαι οτι ο Καλαμπόκης ειναι 31 και δεν ειναι ανανέωση αυτό.
Αν ήμουν προπονητής θα καλούσα ακόμα κι εναν σαραντάρη αν ηταν καλός.
Ειμαι περήφανος για το ελληνικό μπάσκετ.
Μου έδωσε πάλι χαρά, αγωνία και ενδιαφέρον, ελπίδα οτι έχουμε ελληνες παίκτες και δεν θα πάθουμε αυτο που εχει πάθει το ποδόσφαιρο με την πλημμύρα βραζιλιάνων και άλλων.
Πριν απο αυτην την εθνική ηταν το καλοκαίρι η εθνική Εφήβων καταπληκτική στην Νέα Ζηλανδία και μετά η ίδια σχεδόν εθνική με μικρές αλλαγές, ως Νέων πια, στην Ρόδο.
Χορτάσαμε μπάσκετ φέτος, δεν μπορώ να πώ.
Ας θεωρηθεί επιτυχία η κατάληψη μιάς εκ των τεσσάρων πρώτων θέσεων στο Ευρωμπάσκετ που οδηγεί και στο επόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αυτο στην Τουρκία το 2010.
Το πετύχαμε κερδίζοντας στην Πολωνία, την ίδια την διοργανώτρια του επόμενου Μουντομπάσκετ.
Είδαμε καλό μπάσκετ, όπως είδαμε και οτι "κάτι" δεν ειχε αυτη η εθνική.
Εχει όμως μέλλον. Συγχαρητήρια σε όλους.

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Μαύρο-Ασπρο

Αυτη η Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου με απογοητεύει.
Ψάχνω να βρω το χαμένο μου γόητρο σε αυτην του μπάσκετ και στο βόλλεϊ και στο πόλο και αλλού.
Προηγείται 0-1 στη Μολδαβία και τρώεει γκόλ στο 90+φεύγα.
Πώς να νιώσω καλά με αυτο το επίπεδο ποδοσφαίρου μας ;
Ενω οι άλλες εθνικές ομάδες με κάνουν περήφανο, αυτη που ήθελα τόσο να πάει στο Μουντιάλ φαίνεται να το αποχαιρετάει πιά.

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Εθνικές ομάδες ποδοσφαίρου : Ανάβουν μηχανές

Φιλικό της Εθνικής Ανδρών ποδοσφαίρου με την Δανία σήμερα στις 21.15' στο Καραϊσκάκη.Καιρό ειχα να δω εθνική ομάδα, είχα ξεχάσει οτι έχουμε μία :)
Αντε να δούμε τι θα δούμε απο μια εθνική ομάδα που μην ξεχνάμε, διεκδικεί πρόσκριση στο επόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο !

Φιλικό και η Εθνική Νέων με την Γερμανία σήμερα στις 16.00 στην Κοζάνη.
Φιλικό και η Εθνική Ελπίδων στην Ολλανδία σημερα στις 19.00'
Χθες στην Καισαριανή η Εθνική ποδοσφαίρου Παίδων νίκησε με 1-0 την Δανία.

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Δεν πειράζει αλλα πειράζει κιόλας

Με ήττα 1-2 απο την Ελβετία μεσα στο γήπεδο της ομάδας του Πειραιά με τα κόκκινα καθίσματα, σαν τις εμφανίσεις των Ελβετών δηλαδή ωστε αυτοι να νιώθουν εντός έδρας, έληξε το τέταρτο ματς της εθνικής Ελλάδας για τα προκριματικά του Μουντιάλ.
Μόνο κατα διαστήματα μου άρεσε. Δεν μπορώ να βρω πολλούς διακριθέντες αν και η είσοδος του Καραγκούνη έφερε κατι διαφορετικό αλλα αυτο δεν κράτησε πολύ.
Κρίμα, πάνω που έλεγα θα έρθει ισοπαλία δεχτήκαμε κι άλλο γκόλ. Κρίμα.
Αλλα αυτο δεν πειράζει και τόσο αν πάμε καλά στα επόμενα. Ακολουθεί στις 28/03/2009 εκτός εδρας ματς με το Ισραήλ που καμμια δουλειά δεν εχει με την Ευρώπη αλλα τι να κάνουμε.

Αυτο που πειράζει πολύ όμως ειναι ο Υπουργός Αθλητισμού.
Ο κ. Γιάννης Ιωαννίδης που με πολύ στόμφο και αγριάδα κάνει δηλώσεις όποτε σκάσει κανα θέμα, δεν εχει πει κουβέντα για το θέμα της Καβάλας στο μπάσκετ.
Η Καβάλα εισέπραξε νέο "όχι" απο το Υπουργείο Ανάπτυξης κι ετσι δεν θα συμμετέχει στην Α1 φέτος. Μπορεί όμως να ανέβει η Δάφνη που ηταν τρίτη στη βαθμολογία.
Φυσικά και θα φάει κράξιμο όπου παίζει η Δάφνη φέτος.
Εχουμε και λέμε, Γιάννης Ιωαννίδης, Γιώργος Βασιλακόπουλος τι ρε παληκάρια κάνετε εκει που εχετε καρέκλες ; Είστε μια τεράστια απογοήτευση και ειδικά ο πρώην προπονητής του Ολυμπιακού που τωρα ειναι υπουργός.
Μας πειράζει πολύ που είστε άσχετος κύριε Ιωαννίδη.

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

Προπόνηση της Εθνικής Ομάδας.


Πήγα το απόγευμα να δω λίγη προπόνηση της εθνικής ποδοσφαίρου.
Ωραία ηταν, ο καιρός καλός, το μέρος όμορφο, ο Ρεχάγκελ σοβαρός, ο Τοπαλίδης όλο ενέργεια, οι παίκτες ορεξάτοι και συγκεντρωμένοι στην προπόνηση, χωρίς πολλούς χαβαλέδες μεταξύ τους.


Το μόνο κακό ηταν ο Γκαγκάτσης που ηταν εκει πίσω με άλλους τρείς κι έβλεπαν.
Μέχρι που έφυγα, έκαναν ασκήσεις χωρίς μπάλλα και γυμναστική, μετά πήραν μπάλλα και χωρίστηκαν σε μπλέ και κόκκινους για να παίξουν στη σέντρα ενα διπλό όπου η κάθε ομάδα έπρεπε ταχύτατα να κυκλοφορεί την μπάλλα και αν της την έκλεβαν την έπαιρνε η άλλη ομάδα και ούτω καθεξής.

(*Εδω ο Λυμπερόπουλος κατι λέει με Κατσουράνη και πισω ο Τοπαλίδης κάτι άλλο λέει στον Οττο )
Κατι παραπάνω απο μισή ωρίτσα έμεινα, ερκετά για να δω απο κοντά κάμποσους πρώην πρωταθλητές Ευρώπης και υποψήφιους για το επόμενο Μουντιάλ.
(*Εδω σε πρώτο πλάνο ο Μπασινάς και πίσω Σαμαράς, Σεϊταρίδης, Δέλλας, Χαριστέας, Αμανατίδης )
Εχω και δύο μικρά βιντεάκια, ενα την ωρα των ασκήσεων, με τον Χαλκιά σε πρώτο πλάνο.

Και ενα με τον Καραγκούνη να εκτελεί άσκηση μόνος του την ωρα που οι άλλοι είχαν πάρει μπάλλες για πάσες σε ζεύγη.




Καλή επιτυχία την Τετάρτη με την Ελβετία !

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

Ελλάδα-Μολδαβία

Ε σίγουρο τό χουμε ετσι ;
Δεν πιστεύω να γίνει καμμια γκέλα !
Ενα ενα τα ματσάκια και ήρεμα πρέπει να τα κερδίζει, με μπάλλα χορταστική.
Οπως με τη Λετονία, καθάρισε το ματς εύκολα μάλλον.
Αν και θα λείψει ο Καραγκούνης, νομίζω οτι το κλίμα ειναι ήρεμο και οι παίκτες δεν ανησυχούν.
Εχουν κάνει καλή αρχή και το πιστεύουν οτι θα πάνε εξ ίσου καλά στη συνέχεια.
Εχει δρόμο ακόμα.
Α, και θέλω να δω και νέο αίμα να παίζει, κι όχι οι ίδιοι μόνιμα.

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

Διλήμματα και χρήματα

Aπο τότε που ο Π. Γιαννάκης ανέλαβε τον Ολυμπιακό εχει τεθεί θέμα για το πόσο θα ηταν συγκεντρωμένος στην εθνική ομάδα και εάν θα μπορούσε να λειτουργεί ταυτόχρονα σαν εθνικός προπονητής και σαν κόουτς του Ολυμπιακού.
Εγω αν ήμουν στη θέση του θα ειχα παραιτηθεί απο την εθνική ομάδα.
Η ακόμα καλύτερα δεν θα πήγαινα σε Σύλλογο ενω βρισκόμαστε σε Ολυμπιακή χρονιά.
Πιθανόν να μπέρδεψε ο κ. Γιαννάκης το όνομα "Ολυμπιακός" με τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Κόκκινοι θα ειναι, λεφτά θα πάρω, σου λέει ας μη φύγω. Και τι τρέχει ; Τίποτα.

Ο Γιαννάκης, ενας παίκτης στα νιάτα του κορυφαίος για τον οποίο καμαρώναμε όλοι, σημαιοφόρος του μπάσκετ για πολλούς πολλαπλάσιας αξίας του Νίκου Γκάλη σε συνολική προσφορά στο μπάσκετ, έκανε πολλά χρήματα και τα άξιζε.
Φαίνεται όμως οτι δεν ηταν αρκετά.
Και φαίνεται οτι το απωθημένο του σαν παίκτης, τότε που επι Κοσκωτά ειχε τρέξει σαν πύραυλος να λάβει τα Κοσκωτο-εκατομμύρια τότε, παρέμεινε.
Τάμα το 'χε να πάει μια μερα στο λιμάνι. Και μόλις του κάναν πρόταση οι Αγγελόπουλοι, πήγε αμέσως.
Και ειχε πιάσει δουλειά απο πριν, και μετά, για να φέρει διεθνείς έλληνες παίκτες στο ΣΕΦ.
Ισως ειχε και μπόνους για αυτην ακριβώς την δουλειά. Ενας ενας πήγαιναν στον Ολυμπιακό.
Και στα ματς πρωταθλήματος που ειχε τον Ολυμπιακό ηταν προκλητικότατος.
Καμμία σχέση με τον άνθρωπο που εκπροσωπεί όλους τους Ελληνες. Κλάμμα, θέατρο και τέτοια.

Επεσαν οι μάσκες κε. Γιαννάκη. Δεν σας ενδιαφέρει καθόλου η εθνική ομάδα.
Αν σας ενδιέφερε πραγματικά, θα παίζατε αλλιώς στο Πεκίνο. Δεν είπαμε κακιά κουβέντα ως τώρα απο σεβασμό. Ομως ολα εχουν ενα όριο. Τέλος τα ψέμματα.
Δεν μπορείς να βάζεις τον Σπανούλη και τον Τσαρτσαρή να παίζουν ετσι.
Του γ*μάς την ψυχολογία. Ο ενας ειχε 100% ευστοχία σε οτι έκανε αλλα ελάχιστα σούτ και ο άλλος πήρε πάνω στις πλάτες του όλη την ομάδα σε όλα τα παιχνίδια.
Ο δε Διαμαντίδης δεν απέδωσε τα αναμενόμενα και γιατί άραγε ;
Και δεν ειναι μόνο αυτά.
Απέτυχες με Σχορτσιανίτη αφου δεν απέδωσε, με Μπουρούση που έπρεπε να παίζει περισσότερο, με Πρίντεζη που δεν τον έδεσες καλά με τους υπόλοιπους.

Εδω και τώρα μεσιέ απο τη Νίκαια να παραιτηθείς απο την εθνική ομάδα επιστρέφοντας χρήματα για την απόφασή σου να αναλάβεις Σύλλογο και μάλιστα κορυφαίο και όχι ομαδούλα που θα το καταλάβαινα.
Κατάφερες να στρέψεις οπαδικό μίσος εναντίον σου και αυτο δεν θυμάμαι να το έχει κάνει άλλος προπονητής εθνικής ομάδας εκτός απο τον απερίγραπτο Γιάννη Ιωαννίδη που σήμερα τον εχουν και υπουργό, για να καταλάβεις το μέγεθος της βλακίας που κουβαλάνε.
Αλλα εδω ειναι βουλευτής ο Κουκοδήμος ...

Καλή επιτυχία στον Σύλλογό σου και καλύτερη στους άλλους.
Να δούμε καλό μπάσκετ φέτος απο όλες τις ομάδες.
Η εθνική μπάσκετ όμως εχει ανάγκη να φύγεις. Κλαίς πολύ.
Και να μην ορίσεις και διάδοχο, αυτο ειναι αλλωνών δουλειά, αυτων που σε προσέλαβαν και μετα σε άφησαν να πάς και σε σύλλογο. Βασικά αυτοί φταίνε.

Φύγε τώρα για να περισώσεις κάτι απο την δόξα σου και να ησυχάσουμε όλοι και η εθνική να βρεί τον δρόμο που της αξίζει. Ευχαριστούμε, αλλα τέλος, γεια !
Στην τελική, σε βαρέθηκα ρε παιδί μου, αντε γεια.

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

Ωρα Εθνικής Ελλάδας

Ωρα να αρχίσουν τα προκριματικά για το επόμενο Μουντιάλ.
Η Εθνική Ανδρών Ποδοσφαίρου πάει να παίξει στο Λουξεμβούργο σήμερα στις 21.15'.
Προσωπικά δεν περίμενα κατι καλύτερο για αρχή. Σχεδόν εύκολο ματς.
Είδηση θα ειναι αν ΔΕΝ νικήσουν.
Την Τετάρτη ξαναπαίζουν, άλλο ενα ματς. Κι εκει περιμένουμε νίκη.
Απαραίτητη προϋπόθεση το απλό ποδόσφαιρο, σεμνό και ταπεινό αλλα με δύναμη και καθρό μυαλό.
Δεν υπάρχει τωρα κανένα άγχος "της πρωταθλήτριας".
Νομίζω οτι το ξέρουν καλά αυτό και ξέρουν ποιοί ειναι.
Τωρα ειναι απλά μία εθνική ομάδα σαν όλες τις άλλες. Εντεκα εναντίον έντεκα.
Θεωρώ οτι ο Ρεχάγκελ εχει στο νού του την ανανέωση άρα σιγα σιγά πρέπει να δώσει ευκαιρίες σε νέα παιδιά, με προσοχή μην τα "κάψει" και να καλέσει και άλλους νέους.
Πώς να το κάνουμε, ωραίος ο Μπασινάς αλλα ο νέος πιο ωραίος.

Καλή συνέχεια στην Εθνική Ομάδα κι ας ειναι αυτη πάνω απο όλα.

Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

Μπάσκετ Εφήβων

Παρακολουθώ τα πιτσιρίκια απο τα προκριματικά ακόμα.
Αλλωστε ειναι απο τα ελάχιστα που ανοίγω την τηλεόραση να δώ.
Τέτοια ωριμότητα στο παιχνίδι δεν την περίμενα, ομολογώ.
Τώρα παίζουν απόψε στον Τελικό του Ευρωπαϊκού Εφήβων και φυσικά ήδη βλέπουμε να κρεμάνε το χρυσό στο στήθος τους.
Συγχαρητήρια και σίγουρα θα έχουν όλα τα παιδιά μια συνέχεια ανάλογη με των άλλων τεράστιων εφήβων εδω και 15 χρόνια. Το ταλέντο τους, περισσεύει. Οι ικανότητές τους μεγάλες.
Αν συνεχιστεί η παραγωγή πολλών τέτοιων παικτών τότε το ελληνικό μπάσκετ θα μείνει για μια ακόμα εικοσαετία στην κορυφή της Ευρώπης και του κόσμου.

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

Κράξιμο στον εθνικό προπονητή μπάσκετ

Απο δηλώσεις του Τεό Παπαλουκά, απο γεννησιμιού γάβρου και βασικού στην Εθνική Μπάσκετ :

" ... ο Γιαννάκης με έπεισε να ερθω στον Ολυμπιακό "

Ε, πάς γυρεύοντας Γιαννάκη να φάς κράξιμο. Εμεις θα φταίμε ;
Ξεκίνα να κλαίς.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.