Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα AEK. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα AEK. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Σούπες ...

Παρακολούθησα χθες το ματς του μπάσκετ Αρης - ΠΑΟ 53-66.
Αγχώθηκα με αυτο το θέαμα και λίγες φορές θυμάμαι να εχει σχεδόν κακοποιηθεί τόσο πολυ το μπάσκετ και μάλιστα απο ομάδες επιπέδου κορυφής. Το χαμηλό σκορ τα λέει ολα νομιζω και το μόνο που μπορούμε να βρούμε θετικό ειανι ενα πράγμα, αντε δύο.
Το οτι ο Αρης ανάγκασε τον Παναθηναϊκό σε πολυ πιο χαμηλό σκορ απ οτι μας συνηθίζει αφου βρέξει-χιονίσει θα βάλει πάνω απο 80 πόντους και το οτι απο την άλλη ο Παναθηναϊκός με στοιχειωδώς μεγαλύτερη σοβαρότητα, πήρα το ματς.
Ο Αρης πέτυχε στο γήπεδό του μόλις 53, δείγμα νευρικότητας της ομάδας του Ματσόν.
Ενα άλλο στοιχείο που παρατήρησα ηταν ο κόσμος του Αρη. Στήριξε την ομάδα του όσο μπορούσε και ως εδω καλώς. Απο κει και πέρα ομως πιστεύω οτι αυτος ο κόσμος του Αρη δεν εχει σχέση με τον παλιό κόσμο του πάλαι ποτέ 'αυτοκράτορα' Αρη. Εκείνος ο κόσμος έμοιαζε να ήξερε η τουλάχιστον έμαθε μπάσκετ. Οι σημερινοί αμφιβάλλω πόσο ξέρουν μπάσκετ αλλα αυτο ειναι ενα θέμα για όλους τους "φανατικούς" ( ποδοσφαιρικής προέλευσης) θεατές των γηπέδων, όλων των συλλόγων. Οταν πάνε γήπεδο οι περισσότεροι πάνε για να γλεντήσουν τη νίκη και οχι για να δούν μπάσκετ. Εδω και διαφωνούμε. Κάθετα.

Ακολούθησε πάλι Παναθηναϊκός, στο ποδόσφαιρο με την ΑΕΚ.
Ενα ματς οπου σαφώς την υπεροχή ειχαν οι πράσινοι -και χαμένο πέναλτι- με την ΑΕΚ να προσπαθεί απλώς να μην περνάνε οι μπαλλιές στους πράσινους επιθετικούς και απο κει και περα λίγα πράγματα.
Το γκόλ δοκάρι+μέσα μου άρεσε και το δοκάρι του Καραγκούνη στο τέλος που μια τρίχα ήθελε για να περάσει η μπάλλα τη γραμμή και να μιλούσαμε για γκολ-καρμπόν με αυτο της ΑΕΚ.
Απο κει και περα μου άρεσε ο Γκάμπριελ και η συνεργασία των δεξιών μεσοεπιθετικών.
Κατάφεραν οι πράσινοι να μην κερδίσουν ενα τέτοιο ματς ... ακόμα δεν έμαθαν να ειναι "αλήτες" όπως πολυ σωστά εχει επισημάνει ο Καραγκούνης και άλλοι.
Ο ΠΑΟΚ πήρε εκπληκτικό διπλό στη Λάρισα κι ελπίζουμε να πάψει να γκρινιάζει τωρα ο Σάντος.
Ετσι η βαθμολογία των πλέη-όφφ πλεον ειναι ζόρικη, ΠΑΟ,ΠΑΟΚ απο 6 και ΑΕΚ 5 βαθμούς.
Η Λάρισα παρ' οτι δεν φαίνεται να εχει ελπίδες χρειάζεται σοβαρότητα και προσοχή γιατι ειναι ικανή να κόψει βαθμούς κρίσιμους.

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Αποκλειστικά...


Αυτό είναι το νέο γήπεδο της ΑΕΚ...
island


Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

Κατώτερος των περιστάσεων..

Σε ένα από τα πιο σημαντικά ματς του πρωταθλήματος ο ΠΑΟΚ έκανε την χειρότερη εμφάνιση του μέχρι τώρα, χειρότερη ακόμα και από την τραγική εμφάνιση των Σερρών συνεχίζοντας το Dr Jekyl και Mr Hyde των τελευταίων 4 αγωνιστικών. Και από εκεί που πετούσαν στο γήπεδο με τον ΟΦΗ την προηγούμενη αγωνιστική σερνούντουσαν στο ταλαιπωρημένο γκαζόν του ΟΑΚΑ σήμερα το βράδυ.

Και σαν να μην έφτανε αυτό όταν επιτέλους ο "Ψαράς" από το Εστορίλ εδέησε να βάλει τον Μπακαγιόκο στο παιχνίδι και πιέσαμε για 15 λεπτά κάνοντας καναδύο καλές ευκαιρίες ήρθε η αψυχολόγητη ενέργεια του Κοντρέρας να κλωτσήσει εν ψυχρώ τον - καλύτερο παίκτη της ΑΕΚ- Τζιμπούρ και να δεχτεί 100% δίκαια την κόκκινη κάρτα και να κρεμάσει την ομάδα. Αλάνθαστος σχεδόν στον πρώτο γύρο ο Χιλιανός αλλά όταν κάνει λάθος αυτό είναι μεγάλο. Όπως και με τον Ηρακλή έτσι και σήμερα,το λάθος του Χιλιανού ηταν καθοριστικό. Βέβαια για να πούμε και του στραβού το δίκιο, δεν έφταιγε και ο Σάντος για την σημερινή ήττα οταν ο καλύτερος μας ήταν ο.. Χαλκιάς...

Πάντως κακά τα ψέμματα η νίκη της ΑΕΚ ήταν πέρα για πέρα δίκαιη και αν δεν ήταν ο Χαλκιάς θα ήταν κατα 2 ή τρία γκολ μεγαλύτερη. Έτσι μας έφτασε ο ΠΑΟ και η ΑΕΚ μείωσε στους 5. Όσο για τον Ολυμπιακό, ρωτήστε τον Γερμανάκο καλύτερα, αν και η Ξάνθη στο πρώτο μέρος δεν ήταν στο Καραισκάκη. Στο δεύτερο βέβαια....

Το χειρότερο με μας είναι τα δείγματα έλειψης πειθαρχείας που παρουσιάζουμε και νομίζω ότι είναι λογικό ειδικά όταν εμείς σαν φίλαθλοί πριμοδοτούμε σκηνές χειροδικίας όπως του Γκαρσία να τις ξαναβλέπουμε από άλλους.

Τέλος πάντων έχει ακόμα 13 αγώνες το πρωτάθλημα και πρέπει οι παίκτες να σφίξουν τα δόντια και να προσπαθήσουν για το καλύτερο. Την Τετάρτη έχουμε και κύπελλο.. με τον Άρη.. Δεν λέω άλλα. Πάλι καλά κάνει δηλώσεις ο Κόκε...

Καλή εβδομάδα σε όλους.

Περιγραφές : ΠΑΟ-ΑΕΚ κλπ

Mόλις πήρε το ριμπάουντ ο Μπατίστ και πέτυχε καλάθι. Πάλι καλά.
Βλέπω το ματς ΠΑΟ-ΑΕΚ στο μπάσκετ ... να και ο Πέκοβιτς κάτι έκανε μόλις αλλα ο πρώην πράσινος Παπανικολάου με δύο τρίποντα μας κάνει ζημιά. Ανταποδίδει ο Μπατίστ, το σκόρ 75-74 στο δ' δεκάλεπτο.
Παραπατάει ο Πανάθας τελευταία ή μας μάθανε και δεν προσαρμοστήκαμε ;
Κουράστηκαν ή - ... φάουλ ρεεεε ... οκ το έδωσε - απλά η ομαδάρα έκανε τον κύκλο της ;
Μεγάλα ερωτήματα.

Χτές έκανα το λάθος να δω λιγάκι ποδόσφαιρο, ή μάλλον γαβρόσφαιρο. Το ίδιο έργο βλέπουμε, οπότε δεν ασχολούμαι. Πιο πολύ χάρηκα για την πρώτη νίκη του Θρασύβουλου εντός.

Πάμε πάλι στο μπασκετάκι, η κάμερα δείχνει μια όμορφη στην κερκίδα με κατι σκουλαρίκια σαν χούλα-χούπ. Βολές ο Μπατίστ. Το παλληκάρι έπαιξε καλά στη Σιέννα αλλα χάσαμε και κλάψψψ ... 77-74 το σκορ τωρα. Σούταρε μωρέεεε ... ελα ... το βαλε ! Τρίποντο ο Διαμαντριποντίδης 80-74.

Το όρθιο βουνό ο Τσέκος τι κάνει εκει στον πάγκο της ΑΕΚ ; ...άσχετο. Να και replay είδες η τιβι ; Τα replay παίζουν αργά, σαν στόπερ του Παναθηναϊκού στο ποδόσφαιρο. Εχεις την άνεση να τα θαυμάζεις. Απορώ ρε παιδί μου, πώς μπορεί ενας Σύλλογος να μην παραδειγματίζεται και στα άλλα αθλήματα απο το καλύτερό του.
Τι εφαρμόζει ο Γιαννακόπουλος στο μπάσκετ ;
Ε, κάτι ανάλογο να κάνουν και στο κλωτσόμπαλλο. Τόσο ζόρικο είναι ;
Οχι δεν θα θελα να ειμαι ο Αντωνίου.

Να τος πάλι ο Παπανικολάου, τι θέλαμε και τον διώξαμε ; Το 5ο του τρίποντο, 84-82 το σκορ.
Ζούμ στον Ομπράντοβιτς : Μασουλάει κάτι μικρό νευρικά.
Θα θελα να ειμαι Σπανουλιβίτσιους. Δηλαδη Γιασικεβίτσιους + Σπανούλης.
Καλοί παίκτες, καλά τα λεφτά που παίρνουν, παραείναι πολλά.

Κι άλλες όμορφες στην κερκίδα. Η ξανθιά λέει πολλά. Στο καπάκι η κάμερα δείχνει τον Χατζηβρέττα. Λες αυτον να λιγουρεύεται η κσανθιά ; Ωπ !!! Λήξη ! Σκόρ 86-82 νίκη ΠΑΟ.
Αντε γιούπι. Να χαρούμε λιγάκι.
Παραλίγο το ΑΕΚάκι ε ; Μπράβο τους.

Αλλάζω κανάλι να δώ λίγο μπάλλα, Αγέρα Τρίκαλης εναντίον Λάρ'σα στη Λάρ'σα κι εχει φάει γκόλ ο Μωριάς. Η Θεσσαλία προηγείται. Πολυ τονε συμπαθάω τον Αγέρα Τρίπολης του Μωριά.

Λοιπόν η σημερινή περιγραφή ηταν μια προσφορά του αποτριχωτικού μύτης Malaperde.
Ευχαριστούμε που μας παρακολουθήσατε, πάμε για το βραδινό ματς Δικέφαλου εναντίον Δικέφαλου, όχι δεν ειναι οικογενειακό δίτερμα. Ειναι ματς που αν δεν ερθει ισόπαλο θα αλλάξει την βαθμολογία.

...για την περιγραφή ...tzonakos

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

12η αγωνιστική


1ο Ματς Θρασύβουλος - ΠΑΟΚ 1-2
Τίτλος : Απόδραση από τη Φυλή.


Μετά από ένα νωχελικό πρώτο ημίχρονο είδα ενα καλούτσικό δεύτερο με μια απίστευτη εξέλιξη στα τελευταία λεπτά που παραλίγο ο Δαλούκας να το τινάξει στον αέρα! Το σκορ άνοιξε ο Κονσε μετά από κλέξιμο του Μπακαγιόκο σε κόρνερ του Λάκη. Ισοφάρισε ο Άλβες με καταπληκτικό σούτ - η αλήθεια να λέγεται- αλλά αφού πήρε πάσα μετά από μανσέτα του Ρόκκα που προηγουμένως είχε ρίξει τον Σνάουτσερ. Ο Δαλούκας δίπλα ήταν αλλά ανεξήγητα είπε παίζεται. Επείτα απέβαλε τον Άλβες και τον Γκαρσία σε δύο κινήσεις που είναι αρκετά περίεργες. Ο Βασιλάκης τα εξηγεί εδώ. Εκεί που τα παόκια είχαν ήδη προετοιμαστεί για να καταλάβουν την Φυλή και σαν τον Αρχαίο Θρασύβουλο να τα βάλουν με τους Τριάντα Τυράνους της SuperLeague, ο Αθανασιάδης σαν απο μηχανής θεός μας λύτρωσε όχι στο παραπέντε αλλά στο συν 3!
Μπράβο ρε Αλάνι!


2ο Ματς Λάρισα Ηρακλής 2-0 Τίτλος : Ο Mr SuperLeague. Πηλαδάκη θα βγάλεις ανακοίνωση για το γκολ οφσάιντ! Βέβαια από την άλλη έτσι οπως παίζει η Γριά θα κερδίσει στα επόμενα γενέθλια για τα 200 χρόνια...


3ο Ματς ΠΑΟ - Αστερας 1-1 Τίτλος : Αν ήταν του Βελιγραδίου μπορεί και να νίκαγε, δυστυχώς ήταν της Τρίπολης
Δεν έχω να πω τίποτε πέρα από το ότι το περίμενα! Δεν υπήρχε περίπτωση να νικήσει μέσα σε τρεις μέρες δυο φορές! Και αν έπαιζε με κανένα Εργοτέλη ή Πανιώνιο που είναι και πιο επιθετικογενής ομάδες θα έχανε κιόλας. Κέρδος ήταν ο Βαθμός...

4ο Ματς Άρης - Πανσερραικός 2-0 Τίτλος : Το γκολ μήπως ήταν οφσαιντ φίλε Αρειανέ?!

Ευτυχώς οι κυπελλούχοι 2007 (μέχρι το μεσημέρι της 16ης Μαϊου 2007) έβαλαν ένα γκολ - που παίζει για οφσαίντ και ένα δευτερο με τον Ρεγκέιρο και καθάρισαν το ματσάκι!
Απορία: Που πήγε ο Χρύσανθός?!


5ο Ματς Εργοτέλης - Ξάνθη 0-0 Τίτλος : Ορατότης μηδέν.
Δηλαδή δεν το είδα!




6ο Ματς : Λειβαδιά - ΑΕΚ 0-0 Τίτλος : Μπλάζιτς- ΑΕΚάκι 0-0

Απορία πότε θα αρχίσουν να βρίζουν τον Μπάγιεβιτς? Γιατι παίρνει ο Μπασινάς 800 χιλιάρικα? Ποια ομάδα θα νικήσει η ΑΕΚ εκτός έδρας? Απαντήσεις καλείται να δώσει ο Χαρδαβέλας...

7ο Ματς : Πανθραξ - ΟΦΗ 2-0 Τίτλος: Βήμα Παραμονής για τον Πανθρακικό ('άσχετα αν είναι μαζί με τον Άρη και πάνω από την ΑΕΚ) ;-) Δεν το είδα ούτε αυτό.



8ο Μάτς ΟΣΦΠ - Πανιώνιος 4-1 Τίτλος : Πετούσε αλλά τον βοήθησε και η σφυρίχτρα! Ο ρεφερής δεν έδωσε: 1. Πέναλτι στον Πανιώνιο στο 0-0 2. Το πρώτο γκολ - όπως και το τέταρτο) ήταν οφσαιντ 3. Απέβαλε άδικα τον Κιουμουρτζί.

Παρόλλα αυτά ο γαύρος άξιζε την νίκη. Οχι με 4-1 αλλά την άξιζε. Αυτές οι διαιτησίες την λερώνουν την νίκη του.

Απο την άλλη... που είναι όλα αυτά τα ντεμέκ αντικειμενικά ΜΜΕ που όταν ο Πανιώνιος δεν πήρε εξίσου καθαρό πέναλτι στην Τούμπα βγαίναν και κραύγαζαν για τον Γκαγκάτση και τον ΠΑΟΚ?! Μούγκα στη Στρούγκα? Ουστ ρε!


Πέμπτη 28 Αυγούστου 2008

Γελάει καλύτερα...

Χθες καθίσαμε όλοι οι φίλαθλοι -λέμε τώρα!!- της Ελλάδας να απολαύσουμε το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου που θα έλεγε και ο Μάρκες. Την επόμενη ημέρα οι οπαδοί του φίλτατου συμπολίτη σε μια έκρηξη μετριοφροσύνης βγήκαν στα ραδιόφωνα και μιλούσαν για δεύτερες θέσεις και άλλα ευτράπελα...

Σήμερα αρπάξαν 2 τεμάχια από την Σλάβεν Κοπρίβιτσα( Την Ξάνθη της Κροατίας δηλαδή) και άρχισαν να ψυλλιάζονται ότι ίσως - λέμε ίσως - η φυγή του Μπάγιεβιτς να έριξε λιγάκι - μια σταλιά - το επίπεδο της σούπερ ομάδας τους!

Νοτιότερα και αργότερα η ΑΕΚ μετα από τα πλάνα πενταετίας και με τις εξυγιάνσεις και τις επενδύσεις πήρε στο 90' το χηνάρι από την Ομόνοια Λευκωσίας και αποχαιρέτησε χώρις νίκη τις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις και συνεχίζει αμέριμνει να τρώει τις σάρκες της....

Όλοι οι φίλαθλοι των τριών ομάδων πανηγύριζαν μετά την κλήρωση. Δεν είχαν υπολογίσει τα μαύρα χάλια του ελληνικού ποδοσφαίρου. Γιαυτό και γελάει καλύτερα όποιος γελάει στο τέλος.....

Με αυτά και με εκείνα φεύγω Χαλκιδική την Παρασκεύη για να περάσω εκεί το τελευταίο σαββατοκύριακο του Αυγούστου και να παρακολουθήσω το Σάββατο τον πρώτο αγώνα της ομάδας μου στο Ηράκλειο με τον ΟΦΗ στην έναρξη της νέας Σουπερ Λίγκας. Ελπίζω να μην έχουμε τα περσινά χάλια και κρατάω την μπάλα χαμηλά! Περισσότερα την Δευτέρα!

Φιλιά σε όλους..


Κυριακή 2 Μαρτίου 2008

Kίτρινοι - Πράσινοι απο ένα

Απο εναν βαθμό κι απο ενα γκόλ . Οσοι περίμεναν ισοπαλία δικαιώθηκαν.
Σε ενα ΟΑΚΑ με πολύ κόσμο και συνθήκες καλές για ποδόσφαιρο, έγινε το ντέρμπι της τρίτης στην βαθμολογία με την πρώτη ομάδα.
Σαφώς ο Παναθηναϊκός είχε περισσότερη κατοχή μπάλλας και συνολικά ήταν καλύτερος, με εξαίρεση το διάστημα 45' - 70 όπου είχε "καθίσει" δίνοντας χώρο στην ΑΕΚ να γίνεται πιο επικίνδυνη.
Στο α' ημίχρονο ο Μπλάνκο ηταν αυτός που έδειξε οτι μπορεί να κάνει ζημιά. Ο μικρός είναι καλός παίκτης. Η άμυνα της ΑΕΚ ηταν καλή και καθαρή ενω οι πράσινοι κοίταξαν να κάνουν καλή κυκλοφορία μπάλας και γενικά τα κατάφεραν, χωρίς όμως να γίνουν φοβερά επικίνδυνοι παρά τα ωραία σούτ των Σιμάο και Σπυρόπουλου. Ακόμα μερικά καλά σουτ είχαν ο Καραγκούνης και ο Ν'ντόϊ απο κοντά έχασε καλή ευκαιρία.
Στο μεταξύ η ΑΕΚ ανέβηκε με το ξεκίνημα του β'΄ημιχρόνου και κέρδισε και φάουλ σε καλή θέση για τον σπεσιαλίστα Ριβάλντο. Σωστά ακυρώθηκε σαν οφ-σάϊντ ενα γκόλ της ΑΕΚ για να φτάσουμε στο πέναλτι που μετέτρεψε σε γκόλ ο Ριμπο που σηκώνει λίγη συζήτηση.
Κατα τη γνώμη μου δεν ήταν πέναλτι αφου φάνηκε να διώχνει μπάλα ο Νίλσον και μετα πόδια αντιπάλου.
Το γκόλ αυτο πείσμωσε παραπάνω τους πράσινους που πίεσαν και τελικά απο δυνατό φάουλ του Μάττος απο αριστερά, πετάχτηκε ο Ποστίγκα με κεφαλιά να στείλει την μπάλα στο πλεχτό. Ομορφο γκόλ.
Οι δύο ομάδες με την απόδοσή τους έδειξαν οτι δίκαια ειναι στην κορυφή, όμως η ΑΕΚ δεν ευνοείται απο την ισοπαλία. ΠΑΟ και ΑΕΚ πρέπει να κερδίσουν όλα τα εναπομείναντα μάτς.
Κάθε χαμένος βαθμός έχει τώρα μεγάλο βάρος.

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007

να μην το έλεγα..

πηγή φωτοκίνηση

ΑΕΚ - Φιορεντίνα 1-1 . μέτριο μάλλον ματς , κ οι δυο φαίνονταν ικανοποιημένοι με την ισοπαλία . αρκετές απουσίες για την ΑΕΚ , αρκετά αλλαγμένη ενδεκάδα από την οποία ξεχώρισε ο Παπασταθόπουλος με την απόδοσή του .

καθότι η ΑΕΚ δέχθηκε πρώτη γκολ μάλλον πρέπει να είμαστε κ ευχαριστημένοι , είναι η πρώτη φορά (νομίζω) που φέτος αφού δεχθεί πρώτη γκολ καταφέρνει κ παίρνει βαθμό τελικά έστω κ αυτό της ισοπαλίας .

την κυριακή είναι η αναμέτρηση με τον Άρη στο χαριλάου . ελπίζω οι ανεγκέφαλοι να μην με εμποδίσουν να δω τον αγώνα..
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.