Τετάρτη 1 Απριλίου 2009
Αθλητικολογίες
Εντάξει δεν μπορώ να γράφω συνεχώς νεα θέματα.
Δεν πειράζει οκ ειμαι.
Εχουμε το τελευταίο διάστημα :
Δεύτερος ο ΠΑΟ στο CEV Cup του βόλλεϊ ανδρών στο ΟΑΚΑ. ( Φτου γαμώτο )
Δεύτερες οι γυναίκες του ΠΑΟ στο final4 του Champions Cup στην Ιταλία. ( Γαμώτο πάλι )
Μία νίκη και μία ήττα του ΠΑΟ με Sienna στα playoffs Euroleague για πρόκριση στο final4. ( Πού πα ρε Καραμήτρο ; )
Δύο νίκες ο Ολυμπιακός εντός με Ρεάλ Μαδρίτης για την ίδια ιστορία. ( Ωραίος )
Ισοπαλία η εθνική ανδρών ποδοσφαίρου 1-1 στο Ισραήλ για τα προκριματικά του Mundial 2010. ( Καλά που δε χάσαμε κιόλας )
Κυπελλούχος Ελλάδας στο βόλλεϊ γυναικών ο Παναθηναϊκός. ( ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ )
Αποχωρεί και ο Τζόρτζεβιτς σύντομα απο το ποδόσφαιρο. ( Καιρός ηταν )
Ηττα του Ολυμπιακού στην Μαδρίτη 71-63 ( ούπς )
Νίκη του ΠΑΟ στην Σιέννα 72-53. ( Μα να βάλει μόνο 72 και να νικήσει με 19 πόντους !!!! μα, να πατήσει τους 30 πόντους η γηπεδούχος στο 25' !!!! )
Σήμερα παίζει μποδόσφερον η εθνική ομάδα πάλι με τους Εβ... με το Ισραήλ και πάμε λέει φούλ για νίκη αλλιώς θα γίνουμε ρόμπα αμα δε μπροκριθούμε απο αυτον τον -εύκολο- όμιλο.
Κυριακή 15 Μαρτίου 2009
Challenge Cup 2009 Γυναικών Final-4

Τα κορίτσια του Παναθηναϊκού στον τελικό του Challenge Cup [πρώην Κυπελλούχων] ηττήθηκαν απο την οικοδέσποινα Μοντεσκιάβο με 3-0 και έμειναν στην δεύτερη θέση με μία και μοναδική ήττα στην διοργάνωση, αυτην στον Τελικό !
Ειναι πικρή η γεύση να φτάνεις σε τελιό ευρωπαϊκής διοργάνωσης και να έρχεσαι δεύτερος.
Ειναι όμως σπουδαίο κατόρθωμα για οποιοδήποτε σύλλογο σε οποιοδήποτε άθλημα να φτάνει εστω και στις 8 καλύτερες ομάδες της Ευρώπης.
Μπράβο στα κορίτσια και καλή συνέχεια.
Κυριακή 8 Μαρτίου 2009
Κύπελλο Γυναικών Μπάσκετ Εσπερίδες-ΠΑΟ

Πήγα να δω το ματς κυπέλλου Εσπερίδες - Παναθηναϊκός χτες βράδι για το Final-4.
Αφου κατάφερα να βρω το γήπεδο, σε μια περιοχή που δεν ειχα ξαναπάει ποτέ, πάρκαρα κάπου στα βουνά μεταξύ λύκων και τσακαλιών τρίτη πέτρα γωνία.
Προηγουμένως ειχα συναντήσει εναν με παπάκι που έψαχνε κι αυτός το γήπεδο και είπαμε να τον ακολουθήσω να πάμε μαζι. Μετά απο 5 λεπτά παρακολούθηση, αυτος σταμάτησε.
Σταμάτησα κι εγω να τον ρωτήσω γιατι σταμάτησε.
Μου απάντησε : "έκανα στην άκρη να περάσεις" ! Ηταν άλλος, ειχα χάσει τον πρώτο και ακολουθούσα εναν άσχετο.
Τελος πάντων. Φωνές απο μεσα, ώπα λέω εχει κόσμο.Μπήκα τσάμπα, απο μιά ανοιχτή πόρτα και κοίταξα αμέσως το σκόρ, μόλις ειχε αρχίσει.
Βρήκα μιά θέση να κάτσω. Eκει μεσα οι γυναίκες ηταν οι πιο πολλές πάνω απο 1,80.
To ματς ειχε τρέξιμο. Οι πράσινες έτρεχαν περισσότερο, οι μπλε ( Εσπερίδες ) ηταν κάπως πιο νωχελικές και φαινόταν φυσιολογικό να προηγείται ο Παναθηναϊκός με 5-6 πόντους.
Ομως στην πορεία του ματς οι πράσινες δεν έδειξαν πλουραλισμό, φοβούνταν να πάρουν πολλές πρωτοβουλίες και σιγα σιγά οι Εσπερίδες πήραν κεφάλι με ενα σερί κάπου 8-0 και 11-3 αν θυμάμαι καλά.

Η κερκίδα νότια ηταν γεμάτης φίλους του Παναθηναϊκού που τραγουδούσαν και φώναζαν ενω απέναντι 15 φίλοι της ομάδας της Καλλιθέας με τρία τύμπανα και καραμούζες έκαναν θόρυβο, ρυθμικό κάπως, αλλα θόρυβο. Φασαρία δηλαδη στο γήπεδο.
Το τελευταίο δεκάλεπτο ανήκει σχεδόν ολοκληρωτικά στις Εσπερίδες, που ωστόσο ευνοήθηκαν σε 2-3 φάσεις απο τον διαιτητή. Εκει κάπου άρχισαν να διαμαρτύρονται και οι οπαδοί.

Κι ενω το παιχνίδι έφτανε στο τέλος του, ήθελε 3' λεπτά ακόμα, ο Ντρού Νίκολας παρέα με τον Μάϊκ Μπατίστ δίπλα μου, με φανερή την αγωνία τους για την εξέλιξη του ματς, έβλεπαν την διαφορά στους 9 πόντους υπέρ των Εσπερίδων.
Στα 28" πριν το τέλος και με την διαφορά αυτη πάλι, κάποιοι πράσινοι ανεγκέφαλοι καραγκιόζηδες πετούσαν στο γήπεδο πλαστικά μπουκαλάκια νερό. Ενα πέτυχε και τον διαιτητή στο πόδι. Τον έβρεξε και τωρα πάει για εντριβές.
Ασε που δεν εχω ξαναδεί τόσο σφουγγάρισμα παρκέ.
Aυτά τα πράματα δεν μου αρέσουν καθόλου. Αφ' ενός ειναι απαράδεκτα, ειναι αγένεια και βλακία και επιπλέον δεν αρμόζουν στην ανωτερότητα που πρέπει να δείχνει ενας βάζελος.
Δεν ειναι δυνατόν να θέλουν τόσο πολύ κάποιοι να γίνουν γάβροι.
Για μενα δεν υπολογίζονται ως Παναθηναϊκοί. Ειναι απλά ταραξίες και τρομοκράτες και το μυαλό τους ειναι κάπου χαμηλά ...
Αφου ειδα οτι πάει να γίνει χοντρός σαματάς και τα ΜΑΤ να μπουκάρουν, την κοπάνησα σαν αλβανός. Χάσαμε, τέλειωσε, 57-45 τελικό σκορ και αντε γειά μας.
Τουλάχιστον κερδίσαν στο βόλλεϊ οι γυναίκες του ΠΑΟ τον Ολυμπιακό μεσα στο Ρέντη με 2-3.
Κυριακή βραδάκι ο τελικός, Εσπερίδες - Π.Φάληρο ( 93-23 τον Χολαργό ) και πριν, οι πράσινες θα λιώσουν τον άμοιρο Χολαργό στον μικρό τελικό.
* οι εικόνες ειναι απο κινητό γιατι η φωτογραφική έπαθε αλτσχάϊμερ, εγκεφαλικό και σκλήρυνση κατα πλάκας... οπότε σόρρι για την ποιότητα.
Τρίτη 3 Μαρτίου 2009
Κύπελλο Γυναικών Μπάσκετ 2009
Σάββατο 7 Μαρτίου
Image by piotrpazola via Flickr
17.00 ΑΚΟ Άρης Χολαργού – ΑΟ Π.Φαλήρου
19.00 ΑΕ Εσπερίδες – Παναθηναϊκός ΑΟ
Κυριακή 8 Μαρτίου
17.00 Μικρός Τελικός
19.00 Τελικός
Η διοργάνωση θα λάβει χώρα στο 3ο κλειστό των Άνω Λιοσίων το διήμερο 07-08/03/09.
Αξίζει να πάμε να δούμε.
* ενημέρωση : Προγνωστικά του προπονητή του Αθηναϊκού στις wombers.
Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009
Παναθηναϊκός - Μαρκόπουλο 3-0

Και η πρόκριση στο final four του Challenge Cup του βόλλεϊ γυναικών ειναι γεγονός.
Σε μια πανηγυρική ατμόσφαιρα με ενα συγκινητικό φινάλε με "όλε" απο τις κοπέλλες και standing ovation απο τους θεατές, η βραδιά ηταν απο αυτές που συνιστώ σε κάθε φίλαθλο.
Πίσω μου κάθονταν οι Ρουκάβινα, Μούν και Σιμάο, πιο πίσω ο Πανταλέων και ο Αγκάμεζ.
Σε αυτο το βίντεο ο Μούν τραγουδά και πανηγυρίζει :
Τα δύο πρώτα σετ έληξαν με άνετη επικράτηση του Παναθηναϊκού.
Στο τρίτο το Μαρκόπουλο προηγήθηκε με 9-1 αλλα και αυτό το έχασε.
Κοριτσάρες συγχαρητήρια.
Αξιόμαχη η ομάδα του Μαρκόπουλου αλλα χωρίς το κατι που θα επέτρεπε να διεκδικήσουν κατι παραπάνω.

Ολε, ολε, ολε !
Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009
Χάντμπωλ γυναικών
Η ομάδα του ΟΦΝΙ αντιμετωπίζει την γερμανική Τούρινγκερ και χρειάζεται στήριξη όχι μόνο για την πρόκριση αλλα και για την διάδοση του αθλήματος.
Ετσι, καλούν τον κόσμο να πάει στο γήπεδο και τους προπονητές άλλων ομάδων να πάνε με τις παίκτριές τους ωστε να διδαχτούν απο αυτο το ματς.
Αυτο το άθλημα ταιριάζει στους Ελληνες και τις Ελληνίδες.
Καλή επιτυχία στο ελληνικό γυναικείο χάντμπολ.
Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009
Μια φορά κι έναν καιρό ήτανε ο Άρης Χολαργού
Και λέμε μια φορά κι έναν καιρό για να ακουστεί σαν παραμύθι που δυστυχώς το συγκεκριμένο μόνο αίσιο τέλος δεν έχει. Πάμε πίσω στο χρόνο και συγκεκριμένα την περίοδο 2005-06 όπου η ομάδα του Άρη Χολαργού αποκτά το πρωτάθλημα της Α2 κατηγορίας του Νότου και μπαίνει με όνειρα και προοπτικές στα σαλόνια της Α1!
Το 2006-07 τερματίζει 8η στο πρωτάθλημα, ενώ αμέσως την επόμενη χρονιά εκτοξεύεται στην τέταρτη θέση που σημαίνει και την έξοδό της στην Ευρώπη.
Την φετινή χρονιά όμως κανείς δεν φανταζότανε την εξέλιξη της όπου μέχρι περίπου τα Χριστούγεννα ήτανε μέσα στην τετράδα, είχαν περάσει στο final four του κυπέλλου και είχανε κάνει μια αξιόλογη πορεία στην Ευρώπη.
εθήκαμε με τα κορίτσια του Άρη Χολαργού και μας εξομολογήθηκαν τα παράπονά τους προς τη διοίκηση, τα προσωπικά τους προβλήματα, τα συναισθήματά τους, καθώς και την αβεβαιότητα τους για όσα το μέλλον τους επιφυλάσσει.- Η αδιαφορία και οι δήθεν υποσχέσεις είναι τα βασικά παράπονα των παικτριών. Όταν αυτά τα παιδιά στηρίζονται στα λόγια των παραγόντων και η ομάδα κάνει τα αδύνατα δυνατά για να πετύχει μία αξιόλογη πορεία στο Ελληνικό πρωτάθλημα, αλλά και στην Ευρώπη, παρόλα τα προβλήματα που επικρατούν χωρίς να υπάρχει κάποια ουσιαστική ανταπόκριση και ενδιαφέρον, έρχονται οι επιπτώσεις που δυστυχώς στη συγκεκριμένη περίπτωση μόνο θετικές δεν είναι.
- Τα προσωπικά αλλά και τα συναισθηματικά προβλήματα των αθλητριών δεν αργούν να φανούν. Πρώτα απ’ όλα το θέμα του οικονομικού…Απλήρωτες σχεδόν όλο το χρόνο τουλάχιστον μέχρι την αποχή τους (πλην 1 ½ μήνα) με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλο πρόβλημα σε ορισμένα κορίτσια που έχουν έρθει από την επαρχία κι αυτό γιατί βασίζονταν στα χρήματα που τους είχε υποσχεθεί η ομάδα.
Μέχρι να βρεθεί κάποιος «διάδοχος» οι παίκτριες έκαναν μόνες τους προπονήσεις
Μετά την απόκτηση του Κύριου Ρουμελιώτη η ομάδα μέσα σε 5 αγωνιστικές κατάφερε και έκανε 3 νίκες αλλά και πάλι δεν υπήρχε «φως στο τούνελ».
Η ψυχολογία των παιχτριών ολοένα και μειωνόταν, υπήρχε μεγάλη πίεση κυρίως μετά το τέλος των παιχνιδιών όπου η ένταση και ο εκνευρισμός ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά και γι’ αυτό πολλές φορές ξεσπούσαν σε κλάματα εξαιτίας της κατάστασης που επικρατούσε όλο αυτό τον καιρό.
>> Το «σχοινί» δεν άργησε να κοπεί όταν στην ενδέκατη αγωνιστική και ύστερα από νίκη της ομάδας με αντίπαλο τον Απόλλων Πτολεμαΐδας αποφασίστηκε ομόφωνα αποχή από προπονήσεις και από κάθε άλλου είδους αγωνιστική συμμετοχή. << Το αποτέλεσμα? Θα το χαρακτήριζα προσωπικά απαράδεκτο έως τραγικό αφού στις επόμενες αγωνιστικές «έτρωγε» μέχρι και κατοστάρες από τις υπόλοιπες ομάδες και συνεχίζει ακάθεκτη αφήνοντας τα μικρά κοριτσάκια να ανταπεξέλθουν στις τρομερές απαιτήσεις που έχει μία κατηγορία όπως είναι η Α1.
Ο επίλογος για αυτή την ομάδα ποιος μπορεί να είναι ? Ποιο είναι το μέλλον των παικτριών που την απαρτίζανε πριν από μερικούς μήνες αφού ανήκουν στον σύλλογο? Γιατί να γίνονται τέτοια λάθη από τους παράγοντες ή να δίνονται δήθεν υποσχέσεις και να καταστρέφουν ομάδες? Γιατί να αλλοιώνεται το πρωτάθλημα με τέτοιες συμπεριφορές? Γιατί κάθε χρόνο τα πράγματα πρέπει να χειροτερεύουν αντί να καλυτερεύουν? Φέτος είναι ο Άρης
Χολαργού, του χρόνου?Εμείς λοιπόν θεωρήσαμε σωστό να αναφέρουμε έξω από τα δόντια αυτά ακριβώς που μας είπαν οι παίκτριες του Άρη Χολαργού. Ίσως με αυτόν τον τρόπο κάνει ορισμένους να ξυπνήσουν από τον λήθαργο και να καταλάβουν ότι αυτό το άθλημα και συγκεκριμένα το γυναικείο μπάσκετ που τόσο πολύ αγαπάμε και πονάμε «αργοπεθαίνει» και είναι κρίμα να το αφήνουμε έτσι απλά….στην τύχη του!
Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009
Κυριακή 01 Φεβρουαρίου 2009
Είχαμε χτες τις νίκες του Αιγάλεω επι του Αρη στο μπάσκετ ( ! ) και του Κολοσσού επι του Μαρουσιού στη Ρόδο !
Οι "μικρές" ομάδες άρχισαν να χτυπούν στα ίσια τις μεγαλύτερες και το ίδιο περίπου συμβαίνει αυτη τη στιγμή στο ΣΕΦ όπου η Ολύμπια Λάρισας τόλμησε να εχει πετύχει 40 πόντους επι του Ολυμπιακού στο ημίχρονο. Αλλο που έχασε με 78-73, δεν ειναι και λίγο να βάζεις 73 πόντους στην έδρα του Ολυμπιακού και να χάνεις με 5 πόντους διαφορά !
Εχει κι ενα παραπάνω ενδιαφέρον το πρωτάθλημα μπάσκετ Ανδρών οταν συμβαίνουν τέτοια και οι πρωταγωνιστές δεν ειναι πάντα οι ίδιοι.
Στην Α2 ανδρών έχουμε Περιστέρι, Δάφνη, Ηλυσιακός, Ηρακλής να προηγούνται στη βαθμολογία.
Στις γυναίκες ο Αθηναϊκός μοιάζει ασταμάτητος φέτος με Εσπερίδες και Παναθηναϊκό να ακολουθούν. Ηττα για Παναθηναϊκό απο τον Πανιώνιο.
Στην Α2 γυναικών στον Νότο προηγούνται οι ΟΑ ΧΑΝΙΩΝ, ΦΕΑ ΝΦ/ΝΧ και ΑΡΗΣ ΘΗΒΑΣ.
Στον Βορρά οι ΚΟΜΟΤΗΝΗ, ΑΡΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ και ΑΡΤΕΜΙΣ ΒΟΛΟΥ.
Στο βόλλεϊ εχουμε τους αγώνες της τελικής οκτάδας στο Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών που γίνεται στην Πάτρα. Ο τελικός ειναι σήμερα στις 17:00 μεταξύ Παναθηναϊκού - Ολυμπιακού.
Χθες εγιναν επεισόδια στην Πάτρα με πολλές υλικές ζημιές, μεταξύ -υποτίθεται- οπαδών των "αιωνίων". Αλλη μία ντροπή. Και μη μου πείτε οτι τσακώθηκαν για το δύσμοιρο το βόλλεϊ !
Στο βόλλεϊ γυναικών έχουμε Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Μαρκόπουλο και Ηρακλής στην πρώτη τετράδα.
Στο ποδόσφαιρο έχουμε το ντέρμπι ΑΕΚ-Ολυμπιακός σημερα στις 19:00.
Είδηση η επανεμφάνιση του Στέλιου Γιαννακόπουλου στην Ελλάδα με δύο γκολ εκτός έδρας.
Στα άλλα ματς πιο ενδιαφέρον μου φαίνεται το Ξάνθη - Αστέρας Τρ.
Πέρα απο την πλάκα που θα κάνουν οι μεν στους δε, Αεκτζήδες και Ολυμπιακοί δεν εχει κανένα άλλο ενδιαφέρον το ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα πλέον.
Μ αρέσει που κάποιος Πηλαδάκης ειπε λέει οτι πρέπει να πληρώνουμε και συνδρομητικά κανάλια να βλέπουμε μπάλλα γκρέκο ! .... το άλλο με τον Τοτό το ξέρει ;
Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009
Γυναικείο μπάσκετ. Γιατι δεν βλέπουμε ;
Aπο τις συντάκτριες του sportsquall Wombers
Ή για να είμαστε και πιο σωστοί, γιατί -στην Ελλάδα- ο κόσμος δε βλέπει γυναικείο μπάσκετ.
Συγχωρέστε με για τον διαχωρισμό, αλλά είναι αναγκαίος μιας και δυστυχώς έχουμε να κάνουμε με ακόμη ένα ατυχές ελληνικό φαινόμενο. Η απάντηση φοβάμαι είναι πολύ απλή και τόσο τετριμμένη, που μερικές φορές, από την συχνότητα με την οποία σκοντάφτουμε επάνω της, αναγκαζόμαστε να τη δούμε αφ’ υψηλού: Έλα μωρέ, πάλι για την παιδεία μας θα λέμε;
-Μη σταματήσετε να διαβάζετε το κείμενο αυτό, επειδή η λεξούλα ‘παιδεία’ μόλις σας πέταξε ένα σπυράκι ΝΑ, μετά συγχωρήσεως, στο μάγουλο και βιάζεστε να πάτε να το σπάσετε!-
Ναι, πάλι για την παιδεία μας θα λέμε και θα λέμε ξανά και ξανά, μέχρι να μη φτάνει που τα αυτιά μας τα έχουν σκεπάσει τα χέρια μας και που το πρόσωπο μας έχει σμιλευτεί με σπυριά απ’ την κληρονομημένη αλλεργία μας στην πραγματική αντιμετώπιση των προβλημάτων.
Δεν έχουμε αθλητική παιδεία (.) + (-) !
Δεν είναι λοιπόν ότι ο κόσμος στην Ελλάδα δε βλέπει γυναικείο μπάσκετ, αλλά ότι ο αναπτυσσόμενος λαός μας δεν παρακολουθεί ούτε βόλεϊ, ούτε πόλο, ούτε αντρικό μπάσκετ καλά- καλά. Δεν έχουμε μάθει τι σημαίνει φίλαθλος και τι δυνατότητες μας δίνει ο πραγματικός ορισμός της έννοιας αυτής. Δε γνωρίζουμε πώς να παρακολουθούμε ένα άθλημα και ποια πρέπει να είναι η στάση μας μέσα στους εν λόγω χώρους. Το πιο δημοφιλές σπορ εντός συνόρων είναι το ποδόσφαιρο, αλλά κι αυτό ακόμη μετράει ελάχιστους εξ’ ορισμού φιλάθλους.
Παρακάτω εδώ δεν θα προχωρήσω, γιατί είναι ιστορία γνωστή σε όλους, το πώς τα γήπεδα γεμίζουν από ανθρώπους που δεν τα γέμισαν από αγάπη και ενδιαφέρον, αλλά από ανάγκη προσωπικής έκφρασης όλων των καταπιεσμένων και άστοχων με τον περιβάλλον χώρο, συναισθημάτων τους.
Και για να έρθω στο ζουμί ξανά της υπόθεσης ορίστε και κάτι απ’ το ημερολόγιό μου…
Χθες παρακολούθησα τον αγώνα του Παναθηναϊκού για την Ευρωλίγκα, κόντρα στην Πρόκομ με μια φίλη (πρώην αθλήτρια του βόλεϊ) στο κλειστό του ΟΑΚΑ, όπου είχαν συγκεντρωθεί λίγοι οπαδοί της ομάδας, φαντάζομαι, κάποιοι από συνήθεια και χόμπι (βλ.Θυρα13), μερικοί από πραγματικό ενδιαφέρον για τα μπασκετικά δρώμενα και ελάχιστοι τυχαίοι, που θεώρησαν πως θα ήταν μια καλή ιδέα να γεμίσουν το βράδυ μιας άχαρης Τετάρτης με λίγο άρτο και θέαμα. Προσωπικά βρέθηκα εκεί, γιατί και άρτο με ολίγον θέαμα γούσταρα, αλλά και μια γερή μπασκετική δόση από μια ομάδα γεμάτη διάνοιες (προσοχή είμαι γαύρος, αλλά το καλό να λέγεται).
Ρώτησα λοιπόν την φίλη αν της αρέσει να παρακολουθεί γυναικείο μπάσκετ, μιας και με το αντρικό τα πήγαινε μια χαρά. Μου απάντησε θετικά και επέμεινα ρωτώντας την, γιατί, μπας και βγάλω κάνα λαβράκι.
Επειδή μου αρέσει το μπάσκετ, απάντησε πολύ απλά και καλά έκανε, γιατί σε αυτή την απάντηση κρύβεται όλη η αλήθεια. Από εκεί προκύπτει και η εξής μαθηματική πράξη >
- αν σου αρέσει το μπάσκετ, σου αρέσει και το γυναικείο και το αντρικό και το παιδικό και το ερασιτεχνικό!
- Αν σου αρέσει το μπάσκετ θες να το παρακολουθείς παντού, είτε αυτοί που παίζουν είναι άσπροι, είτε είναι κίτρινοι ή και πορτοκαλί με ροζ βούλες.
- If you like what it’s in the game, μένεις ως και το τελευταίο λεπτό στο γήπεδο, ακόμα κι αν το αποτέλεσμα είναι προκαθορισμένο και δε φεύγεις πριν χειροκροτήσεις, έστω για τον άρτο και το θέαμα που έλαβες! Είναι απλή ευγένεια, είναι απλοί τρόποι καλής συμπεριφοράς, είναι τέλος, ένδειξη παιδείας.
Άρα :
γιατί -στην Ελλάδα- ,ο κόσμος δε βλέπει γυναικείο μπάσκετ;;
- Γιατί εδώ στο Γκρίχενλαντ, ο κόσμος ΔΕΝ ξέρει ΠΩΣ να δει μπάσκετ!
Παρακάτω ακολουθεί μια μίνι σύγκριση δύο ομάδων. Της ομάδας μπάσκετ αντρών του Παναθηναϊκού (1οι αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα) και της ομάδας γυναικών του Αθηναϊκού (1ες αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα)
Αθηναϊκός Παναθηναϊκός άντρες γυναίκες
12 παιχνίδια 12 παιχνίδια
945 πόντοι 1075 πόντοι +130 πόντοι
70% βολές 76% βολές + 6% βολές
53% δίποντα 64% δίποντα +11% δίποντα
33% τρίποντα 43% τρίποντα +10% τρίποντα
349/737 (47%)ε.επ. 382/671 (57%)ευστ. Επιθ. +10% πιο εύστοχοι +66 επιθ.
463 ριμπάουντ 390 ριμπάουντ
189 λάθη 148 λάθη
179 ασίστ 190 ασίστ
127 κλεψίματα 90 κλεψίματα
17 κοψίματα 33 κοψίματα +16 κοψίματα
75/104 αιφν.(72%) 65/87 αιφν. (75%) +3% πετ.αιφν. +17 αιφν.
0 τεχνικές 3 τεχνικές
Συμπεράσματα:
- Οι άντρες σκοράρουν 11 πόντους παραπάνω ανά αγώνα και είναι κατά 10% πιο εύστοχοι απ’ ότι οι γυναίκες (το ποσοστό αυτό φτάνει μόλις το 6% από τη γραμμή των ελευθέρων βολών)
- Οι γυναίκες επιτίθενται περισσότερο (5 φορές επιπλέον ανά παιχνίδι μ.ο.) και υποπίπτουν σε 3 παραπάνω λάθη από τους άντρες
- Οι άντρες είναι κατά 0,8 φορές πιο ομαδικοί από τις γυναίκες, καθώς σε αυτό τον αριθμό αντιστοιχούν οι επιπλέον ασίστ τους
- Οι γυναίκες κλέβουν 2,8 φορές περισσότερο την μπάλα, απ’ όσο οι άντρες και οι άντρες κόβουν τον αντίπαλο τους στον αέρα 1,2 φορές περισσότερες απ’ τις αντίστοιχες των γυναικών
- Ακόμη το παιχνίδι των γυναικών περιλαμβάνει 1,3 παραπάνω αιφνιδιασμούς, που όμως έχει κατά 3% λιγότερες πιθανότητες επιτυχίας από εκείνους των αντρών.
Τα νούμερα που προκύπτουν μας οδηγούν στο ασφαλές συμπέρασμα, ότι στατιστικά οι γυναίκες με τους άντρες δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν. Και η στατιστική ανάλυση των παιχνιδιών, όλοι γνωρίζουμε ότι λέει παραπάνω απ’ τη μισή αλήθεια για την ποιότητά τους. Η υπόλοιπη αλήθεια που λείπει είναι εκείνη του θεάματος.
Το θέαμα στο μπάσκετ δεν είναι τίποτα άλλο από τα καρφώματα και οι περίτεχνες πάσες που κάνουν τον αντίπαλό σου να μοιάζει χαζός. Μέγα λάθος της αθλητικής μας φιλοσοφίας: να κοιτάμε την χαζομάρα του άλλου κι όχι την ομαδική δουλειά που στρώνει το έδαφος για την εμφάνιση ενός ευφυούς, στην προκειμένη περίπτωση, πασέρ.
Είναι αυτό που λέμε ότι κοιτάμε το δέντρο και όχι το δάσος..
Και για να μην αφήνουμε αναπάντητες υπόνοιες, ο Γκάλης είχε πει, αυτό που πολλοί αναμασάμε, αλλά δε δείχνουμε να το καταλαβαίνουμε, ότι και το κάρφωμα 2πόντοι είναι! Δύο πόντοι είναι και η θεαματική ασίστ (άντε τρεις!). Αρκεί να ξέρεις τι ζητάς.. Για εμένα, που το μπάσκετ είναι από τις μεγαλύτερες αγάπες μου, θέαμα είναι όταν η μπάλα μπαίνει στο καλάθι από χέρια που δεν έχουν ‘τεμπελιάσει’. Κάντε μετάφραση και βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας.
Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008
Μπάσκετ 13-14 Δεκέμβρη 2008
Στο μπάσκετ Γυναικών είχαμε πολλά παιχνίδια με μικρές διαφορές στο σκορ.
Παγχιακός - ΠΑΟ 61-63, Ολυμπιάδα Λ. - Πανιώνιος 69-66, Μ.Αλέξανδρος - Αρης Χολ. 53-64, ΔΑΣΑΛ - Εσπερίδες 73-78, Απ. Πτολ.- Απ. Καλαμαριάς 66-71 και Siemens - Π.Φάληρο 57-75
Στη βαθμολογία :
ΠΑΟ 18
Αρης Χολ. 16
Π.Φάληρο 16
Απόλλων Κ. 15
Απόλλων Πτ. 15
Α2 Ανδρών :
Πανερυθραϊκός - ΑΓΟΡ 75-71
Ερμής - Ολυμπιάδα 77-75
ΚΑΟΔ - Νήαρ Ηστ 63-67
Κεραυνός - Ξάνθη 77-70
Απόλλων Π. - ΜΕΝΤ 80-69
Ηρακλής - Περιστέρι 66-62
Περιστέρι 18
Ηρακλής 17
ΑΓΟΡ 16
Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2008
ΠΑΟ-Ολυμπιακός 2-3
Περίμενα νίκη του Παναθηναϊκού εστω και δύσκολα, όμως ηρθε ήττα εστω και δύσκολα, με 2-3.
Τα σετ 23-25, 25-22, 25-22, 23-25, 10-15
Παρα την ήττα ο Παναθηναϊκός παραμένει πρώτος.
Κτησιφών - Αρης 0-3
Ηρακλής Κηυφ. - Ιωνες 3-0
Πανελλήνιος - Ηρακλής 2-3
Η βαθμολογία :
- Παναθηναϊκός - 28
- Ολυμπιακός - 25
- Ηρακλής Κηφισιάς - 21
- Ηρακλής Θεσ/νίκης - 21
- Μαρκόπουλο - 20
- Πανελλήνιος - 19
- Πανιώνιος - 17
Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008
Δημοπρασία σέξι για Χορηγούς

Οι παίκτριες της γυνακείας ποδοσφαιρικής ομάδας Μεϊεντόρφερ της Γερμανίας αποφάσισαν να προσκαλέσουν χορηγούς με εναν τρόπο κάπως ανορθόδοξο αλλα ενδιαφέροντα.
Η ομάδα τους έχει ανάγκη απο σοβαρό χορηγό κι ετσι σκέφτηκαν να προτείνουν σε όποιον δώσει τα περισσότερα, να φωτογραφηθούν γι αυτόν μόνο με τα μπικίνι !
Κάπως ετσι δηλαδή :

Αναμένουμε το αποτέλεσμα. Δεν είμαστε κατά της προβολής καλλίγραμμων αθλητικών κορμιών και φυσικά αυτο που θα θαυμάσουμε ειναι η γράμμωση, το σχήμα, η φρεσκάδα, η ενέργεια, τα νιάτα, των αθλητριών. Αντε και στα δικά μας !
Οι φωτο ειναι απο την ιστοσελίδα τους.
υγ(αττι) : Να δω Γκούμα, Καραγκούνη, Σάλπι, Νεμπεγλέρα, Γκόγκιτς ( !!! ), Δέλλα, Μουσλίμοβιτς, Ογκουνσότο, Σωκρ. Κόκκαλη, Πατέρα, Αχ. Μπέο και μερικούς ακόμα ομορφάντρες σε αφίσα στο γήπεδο με μαγιό και σαγιονάρα .... μέχρι που θα γίνω σπόνσορας !
Σάββατο 10 Μαΐου 2008
Beach Volley - Αυστριακό Οπεν

Διπλή συμμετοχή ελληνίδων στο τουρνουά μπήτς βόλλεϊ της Αυστρίας.
Οι πρωταθλήτριες Ευρώπης Καραντάσιου/Αρβανίτη με απ ευθείας πρόκριση στο κύριο ταμπλό και οι Κουτρουμανίδου / Τσαρτσιάνη μετά απο τρείς νίκες στα προκριματικά.
Να που ο ελληνικός αθλητισμός μπορεί να εκπροσωπείται εκτός συνόρων πολύ καλά απο γυναίκες σε αθλήματα που μπορεί να μην ειναι πάρα πολυ δημοφιλή αλαλ ειναι όμορφα και δυνατά.
Καλή επιτυχία.
* φωτο απο eurοbeachtour.com
Σάββατο 26 Απριλίου 2008
Καλό Πάσχα.
Αξίζει να αναφέρουμε μία είδηση που μάλλον είναι οτι καλύτερο εχει να αναδείξει ο ελληνικός αθλητισμός αυτη την εποχή :
Τα κορίτσια της Βουλιαγμένης προκρίθηκαν στον Τελικό του Τσάμπιονς Καπ του πόλο, νικώντας μεσα στην Ιταλία την πρωταθλήτρια Ευρώπης Φιορεντίνα με 13-12 στην παράταση !
Στον Τελικό θα αντιμετωπίσουν την επίσης ιταλική Κατάνια μεσα στην έδρα της !
Αντιλαμβανόμαστε πόσο δύσκολο έργο θα έχουν σήμερα στον Τελικό και πόσο μεγάλη επιτυχία είναι ήδη αυτό.
Για την ιστορία, οι παίκτριες που συνθέτουν την ομάδα της Βουλιαγμένης είναι :
Μυλωνάκη, Κάντζιου, Τσουκαλά, Λιόση, Μελιδώνη, Αλεξάκη, Ασημάκη, Γερόλυμου, Ρουμπέση, Χρυσικοπούλου, Λαρά, Κουτέλη, Κούβδου.
Καλή επιτυχία κοριτσάρες !
![Reblog this post [with Zemanta]](http://img.zemanta.com/reblog_e.png?x-id=02d3c990-a692-40fe-ad31-89e51573d0ef)
![Reblog this post [with Zemanta]](http://img.zemanta.com/reblog_e.png?x-id=184c8ae5-d290-463d-b100-876acd159e7c)

