Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2007

Ποδοσφαιρικά

Και ενω ο Ντίντα έφαγε τιμωρία δύο αγωνιστικών για το εξευτελιστικό θέατρο , ο Μισέλ Πλατινί δηλώνει αντίθετος ως προς την χρήση βίντεο για τις αμφισβητούμενες φάσεις στο ποδόσφαιρο, θεωρώντας οτι τα ανθρώπινα λάθη είναι πιο φυσιολογικά, εδω στην Ελλάδα περιμένουμε τον Σαββατιάτικο αγώνα της Εθνικής.

Θυμίζουμε απλά ότι τον Δεκέμβρη στην Ιαπωνία, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Συλλόγων θα έχουμε τρεις διαιτητές και τους δύο βοηθούς.

Εθνική ομάδα λοιπόν και απολογισμός Κυπέλλου στο μεταξύ, και ενα φιλικό του Ολυμπιακού με την Σαχτάρ στο Καραϊσκάκη. Πολυ θα ήθελα να δω πώς θα αντιμετωπίσουν τον Καστίγιο οι φίλοι της πρώην ομάδας του.
Η Σαχτάρ την Κυριακή θα αντιμετωπίσει τον ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη.
Εναν ΠΑΟΚ που προσπαθεί να συνέλθει απο τον αποκλεισμό του Κυπέλλου και τον Ζαγοράκη να ψάχνει να βρεί τι πρέπει να κάνει για να συνεφέρει την ομάδα του.

Ο Ρεχάγκελ απλά και γερμανικά είπε οτι πρέπει να νικήσουμε και όλα ειναι στο χέρι μας.
Ετσι είναι.

Γιαννακόπουλος-Τζίγγερ σημειώσατε διπλό

'Ετσι είδα εγω την συνέντευξη τύπου που έδωσε εσπευσμένα ο Γιάννης Βαρδινογιάννης σήμερα στις 12:00 το μεσημέρι.Κάτι το οποίο ξεκίνησε ο Θανάσης Γιαννακόπουλος σαν να ήταν στην έδρα του,φαίνεται να κερδίζει τις εντυπώσεις ο Τζίγγερ,κάνοντας μια συνέντευξη την οποία δεν ειχε σχεδιάσει αλλα χρειάστηκε για να λύσει κάποια καυτά θέματα του Παναθηναικού.

Μήλισε για την ticket club και τους οργανωμένους καθώς και για την βία που προσπαθεί να βγάλει απο τον Παναθηναικό,και θα το κάνει με όποιο τρόπο χρειάζεται.Απο εκει και πέρα είπε πως αν εχει πραγματικά πρόβλημα ο ερασιτέχνης με τα εισητήρια μπορούν να πάνε στα δικαστήρια.Ειναι πιο αντρίκιο απο το να προσπαθεί να κάνει λαικά δικαστήρια.

Ταυτόχρονα έκανε πρόταση να υπάρχουν μέλη και να βγαίνουν και απο εκει αρκετά χρήματα.Φαντάζομαι ειχε στο μυαλλό του τα μέλη του Ολυμπιακού που δίνουν ενα ποσό κάθε χρόνο το οποίο πάει σε όποιο τμήμα έχει ανάγκη.Σημείωσε οτι είναι εδω αυτός και η οικογένεια του αν εχει ανάγκη ο ερασιτέχνης αλλα μέχρι τώρα δεν του εχει ζητήσει κανείς βοήθεια εκτός απο αθλήτες του ερασιτέχνη.Κοινώς αυτό που καταλαβαίνω εγω οτι θέλει να πει,είναι οτι ειναι πιο Παναθηναικός απο τον Θανάση,και αν χρειαστεί δεν έχει πρόβλημα να βοηθήσει αρκεί να του το ζητήσουν.

'Εβαλε τέλος στα σενάρια πρότασης για την πώληση της ΠΑΕ και είπε πως δεν θα ανεχτεί απο κανέναν να βρίζει τους παίχτες.Παραθέτω μερικά απο τα ακριβή λόγια του απο την συνέντευξη.

"Τι είναι ο ερασιτέχνης; Λαϊκό δικαστήριο; Το θέμα έχει τελειώσει για μένα και δεν θα ανεχτώ κάτι παρόμοιο ξανά στο μέλλον. Στόχο είχε τον Παναθηναϊκό και να θέσει στον κόσμο διλήμματα. Ο ερασιτέχνης πεθαίνει, διοικείται αναχρονιστικά. Θέλει βοήθεια; Εδώ είμαι εγώ."


"Δεν έχει έρθει κανένας από τον ερασιτέχνη να ζητήσει χρήματα για ενίσχυση των τμημάτων. Εδώ είμαι, εγώ κι η οικογένειά μου, όχι η ΠΑΕ. Δεν επιτρέπεται να υπάρχουν αθλητές στον ΠΑΟ και να ζητάνε χρήματα από γραφείο σε γραφείο. Αυτό είναι ελεημοσύνη. "

"Ο ερασιτέχνης διοικείται ερασιτεχνικά και κάνω μία πρόταση. Γιατί δεν ανοίγει την πόρτα στον κόσμο να γραφτεί μέλος;Το θέμα είναι ξεκάθαρο δεν υπάρχει θέμα αγοροπωλησίας. Δεν πωλείται η ΠΑΕ. Το δηλώνω εδώ και τώρα."

Για ολόκληρη την συνέντευξη μπορείτε να πάτε στο παρακάτω λινκ :
http://www.sport-fm.gr/news.jsp?newsID=104774

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2007

Κυπελλοεκπλήξεις

Το κύπελλο Ελλαδας φαίνεται οτι μπορει να δώσει εκπλήξεις
με αυτά το μονά νοκ άουτ παιχνίδια στην έδρα της αδύναμης ομάδας.
Πριν λίγο τελείωσε το παιχνίδι "ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ-ΠΑΟΚ" με 4-2.

Ο Σάντος,οταν η ομάδα του δέχτηκε το 4ο γκολ στα τελευταία λεπτά και ενώ
το σκορ ήταν 3-2,ηταν έτοιμος να τραβίξει τα μαλλιά του.
Μακάρι να δούμε κι άλλες εκπλήξεις στην συνέχεια.Σε λίγο
ξεκινάει ένα ακόμα παιχνίδι για την τέταρτη φάση του κυπέλου με
τηλεοπτική κάλυψη,"ΑΙΓΑΛΕΩ-SKODA ΞΑΝΘΗ".Για να δούμε τι μπορεί
να γίνει και εκει.'Οποιος δεν είναι σοβαρός,και οπως
έχουμε δει και τις προηγούμενες χρονιές με αποκλεισμούς
ΠΑΟ και ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ,η ομαδες των μικρότερων κατηγοριών περιμένουν
για να γράψουν την δική τους ιστορία.

Ελλάδα-Βοσνία, Τουρκία-Ελλάδα


Και μετά απο την κλήρωση του ΟΥΕΦΑ, έχουμε Εθνική Ελλάδας.
Δύο παιχνίδια όπου απαιτούνται τουλάχιστον 4 βαθμοί, δηλαδή μία νίκη και μια ισοπαλία.

Φαινομενικά το Βοσνία λέω θα το περάσουμε εστω και με 1-0 αν και θα ήθελα πολύ μια ευρεία νίκη με 5-1.

Μπορεί όμως να λειτουργήσει πιο καλά μια νίκη με 1-0 αντι μιας άνετης επικράτησης, αφου ακολουθεί το σοβαρό ματς με τους τούρκους στην Τουρκία και πρέπει να πάνε εκεί με την ψυχολογία του πολύ σοβαρού αγώνα.

Οι Ελληνες νιώθουν καλά και μπορούν να κάνουν θαύματα μετα απο επιτυχίες αλλα συχνά υπερεκτιμούν εαυτούς. Αυτο συμβαίνει γενικά στον Ελληνα.
Αλλα στο τιμόνι έχουμε Γερμανό.

Να δούμε τι θα κάνει με παίκτες ερωτηματικά όπως Μπασινάς, Γκέκας, Χαριστέας.
Ισως τους δωσει χρόνο συμμετοχής.
Το τι θα γίνει το Σάββατο στις 21.30 με τη Βοσνία θα δείξει και το τι ομάδα θα κατεβάσει στο επόμενο με τους Τούρκους ο Ρεχάγκελ.

Οι Τούρκοι δεν εχουν βγεί εκτός μάχης, αντίθετα αν καταφέρουμε να μην πάρουμε 4 βαθμούς τότε παίζουν και αυτοί για πρόκριση, αλλα εμένα με απασχολεί πάρα πολύ το γόητρο.
Επιβάλλεται ως Πρωταθλητές Ευρώπης να διασώσουμε όποιο κύρος απόμεινε.

Τουλάχιστον να αποφύγουν τον διασυρμό γιατι όσο σκέφτομαι κάτι Αγγλους να γελάνε με μας, δεν αντέχω.

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

Aγωνία με λαχτάρα και ΟΥΕΦΑ

Σε κανα δίωρο το πολύ, θα ξέρουμε τους αντιπάλους των ελληνικών ομάδων στους ομίλους του UEFA.
Αγωνία με λαχτάρα για παίξουνε μπαλλάρα.
Ας δούμε.
Προβλέπω οτι ο ΠΑΟ θα πέσει με Τότεναμ και Τουλούζ.
Λάρισα με Βιγιαρεάλ, Αλκμααρ
ΑΕΚ με Νυρεμβέργη, Βασιλεία.
Πανιώνιος με Αντερλεχτ, Ζυρίχη
Αρης με Χάποελ, Μπόλτον.


Μετά την κλήρωση θα βάλω εδω ενημέρωση.
ετσι θα δω και πόσο μέσα έπεσα στις προβλέψεις.

Update :
1ο γκρουπ: Αλκμάαρ, Ζενίτ, Eβερτον, Νυρεμβέργη, Λάρισα
2ο γκρουπ: Παναθηναϊκός, Λοκομοτίβ Μόσχας, Ατλέτικο Μαδρίτης, Κοπεγχάγη, Αμπερντίν
3ο γκρουπ: Βιγιαρεάλ, ΑΕΚ, Φιορεντίνα, Μλάντα Μπόλεσλαβ, Ελφσμποργκ
4ο γκρουπ: Βασιλεία, Αμβούργο, Διναμό Ζάγκρεμπ, Ρεν, Μπραν
5ο γκρουπ: Λεβερκούζεν, Σπάρτα Πράγας, Σπάρτακ Μόσχας, Τουλούζ, Ζυρίχη
6ο γκρουπ: Μπάγερν Μονάχου, Μπράγκα, Μπόλτον, Ερυθρός Αστέρας, Αρης
7ο γκρουπ: Αντερλεχτ, Τότεναμ, Χετάφε, Χάποελ Τελ Αβίβ, Ααλμποργκ
8ο γκρουπ: Μπορντό, Αούστρια Βιέννης, Γαλατασαράι, Πανιώνιος, Χέλσινμποργκ

Καλή επιτυχία σε όλες !

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2007

Επικαιρότητα 08/10/2007

Μάλιστα, με τούτα και με κείνα στο ποδόσφαιρο το ΑΕΚάκι ξέφυγε πρώτο και καλύτερο.
Ο λε-μο-νί παρέμεινε αφου παρα το θαύμα της Βέρντερ αν δεν κέρδιζε την Καλαμαριά μάλλον θα χε πρόβλημα, ενω ο Πέσε-δείρο πρέπει να δει τι θα κάνει με την δική του πράσινη... θύελλα. Δεν πείθει. Η ...Αρτμέντια Τρίπολης νίκησε, απλά και τίμια.
Το Παν-Ιώνιο ντέν κατάφερε να δείξει οτι μπορεί πολλά παραπάνω απο όσα φαντάστηκαν πολλοί με τέτοιο ξεκίνημα. Θα δείξει.
Μας προέκυψε και πάλι Ατρόμητος στην κορυφή όπως και άλλη χρονιά αλλα ξεφούσκωσε στη συνέχεια.
Ο Αρης πρέπει να χει πιστέψει πολλά πράγματα μετα τα φετινά του αποτελέσματα. Λες να γίνει το θαύμα ;
Λάρ'σα, ΠΑΟΚ , το παλεύουν. Απο κει και πέρα η εμπειρία των τελευταίων ετών εχει δείξει οτι τα πράγματα θα λήξουν περίπου όπως θα είναι μετά την 9η αγωνιστική.
Εκεί θα έχουν ξεχωρίσει ποιοί πάνε για τι πράγμα.
Αν και ποτέ δεν ξέρεις. Η ιστορία δεν είναι σίγουρο οτι επαναλαμβάνεται.

Είχαμε και πρωτάθλημα βόλλεϊ, ξέρετε αυτο με το δίχτυ στη μέση ; αυτό.
Ο Ηρακλής άλωσε τον Ολυμπιακό με 0-3 ενω στην βαθμολογία ειναι πρώτος και ακολουθούν ο Παναθηναϊκός, η Λαμία και ο Ολυμπιακός.
Ιδιοι πρωταγωνιστές αναμένονται και φέτος με έκπλξη μεχρι τώρα τον Α.Ο.Κηφισιάς.

Η Ρωσία Πρωταθλήτρια Ευρώπης Γυναικών στο μπάσκετ, νικώντας τις Ιταλίδες στον μεγάλο τελικό.
Είμαστε γάϊδαροι. Η είδηση πέρασε στα ψιλά αφου δεν έχουμε τόσο υψηλού επιπέδου Εθνική Γυναικών στο μπάσκετ. Αλλα κι αν είχαμε, αμφιβάλλω αν θα έδειχνε η τηλεόραση κάποια παιχνίδια αντι να δείξει Αστέρα-ΠΑΟ.

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2007

Περι αναβολικών και δόξας.

Ομολόγησε η Marion Jones οτι έπαιρνε ντόπες !
Σωωωώωωπα !!! Δεν το χαμε σκεφτεί !

Και τωρα ; Θα γίνει λέει συνεδρίαση για να αποφασίσουν αν τα μετάλλιά της θα δοθούν στην δικιά μας Κατερίνα-πέφτω-με-Κεντέρη-Θάνου.
Τι ; έπαιρνε κι αυτή ; Μα αυτό δεν εχει αποδειχτεί.
Η ιστορία των Κεντέρη - Θάνου απ οτι κατάλαβα τέλειωσε με σιωπηρό αποκλεισμό των δύο αθλητών μας και όχι με τιμωρία λόγω αναβολικών.
Βέβαια αυτη η ιστορία φάνηκε να θέλουν να την κουκουλώσουν.

Η κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ στα 100 μ. γυναικών είναι ήδη νεκρή στα 36 της απο καιρό.
Ετρεχε σαν να είχε ενα τούρμπο στο κωλομέρι. Οι συγγενείς της έχουν ασκήσει δίωξη κατα παντός σε παγκόσμιο επίπεδο για όποιον πει οτι η Γκρίφιθ έπαιρνε αναβολικά.
Ο χρόνος ; 10".36 !!!
Δηλαδη η Μάριον δεν κατάφερε κάτι καλύτερο απο 10".60 αν θυμάμαι καλά, φανταστείτε οσοι δεν είχατε δει την Γκρίφιθ πώς έτρεχε για να κάνει 10".36.

Αυτη όμως ηταν αμερικάνα και οι Κορεάτες διοργανωτές της Ολυμπιάδας στη Σεούλ δεν ήθελαν να πειράξουν αμερικανό αθλητή προφανώς. Γι αυτό δεν πιάστηκε, ή δεν βρέθηκε κάτι.
Πιάστηκε τότε ο Μπεν Τζόνσον, Καναδός.
Θα μείνει λοιπόν αυτο το παγκόσμιο ρεκόρ ως επίσημο.
Επειδη οι αμερικανοί έχουν ανάγκη απο πρωτιές.

Ο μπασκετμπολίστας Γιάννης Γιαννούλης έθαψε μια καριέρα καλή λόγω αναβολικών.
Δεν ξερω αν έπαιρνε, πάντως τον έπιασαν.
Ο αρσιβαρίστας Σαμπάνης κατηγορήθηκε επίσης, μάλλον άδικα.
Ο Ζαγοράκης είχε λέει πολλή τεστοστερόνη στον οργανισμό του.

Δεν ξερω τι θα γίνει στα άλλα αθλήματα, ο στίβος όμως έχει δεχθεί μεγάλο πλήγμα.

Sports-squall

Αυτο ειναι ενα ιστολόγιο που θα ασχολείται με θέματα αθλητικά, με κουβεντούλα, φωτογραφίες, γνώμες και απόψεις για όσο γίνεται περισσότερα σπόρ.
Εξηγώντας στα γρήγορα την ονομασία του, προέρχεται απο την λέξη ΣΠΟΡ και squall που στα αγγλικά σημαίνει ξαφνικό μπουρίνι, άνεμος με βροχή. Κι αυτό επειδή ενα μπουρίνι μας πιάνει και μας βρέχει όλους, οτι "ομάδα" κι αν είμαστε.

Σας καλωσορίζω και θέλω να περνάμε καλά.

Να θυμάστε οτι τα σπόρ είναι ψυχαγωγία, άθληση, χαρά, ζωή.

Ευχαριστώ :)
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.