Κυριακή 28 Ιουνίου 2009

Μεταγραφές ουσίας για ΠΑΟ



Μετά απο μια περίοδο γκρίνιας ο Παναθηναικός κάνει τις κινήσεις του που δείχνουν οτι ένα σχέδιο υπάρχει και εχει μπει σε ισχύ μετά τις μεταγραφές Κατσουράνη,Λέτο και Σισέ.Παίχτες που όλοι μας έχουμε δει και απλά περιμένουμε να δούμε αν θα δώσουν το κάτι παραπάνω στην ομάδα.Τον Καντέ που ήταν και η πρώτη μεταγραφή περιμένουμε να τον δουμε στο γήπεδο για να κρίνουμε την αξία του.

Ο Κατσουράνης δίπλα στον Ζιλμπέρτο δημιουργούν ένα πολύ ποιοτικό κέντρο κάτι που θα δείξει την εξοδο σε κάποιον απο τους Σιμάο-Μάτος.Κανείς δεν έχει ενδοιασμούς για το τι μπορεί να κάνει ο Κατσουράνης μέσα στο γήπεδο,αν και στην αρχή υπήρχαν κάποιες μουρμούρες για το αν χρειαζόμαστε παίχτη στο κέντρο.Η άποψη μου είναι οτι φτιάχνεις σε ένα πολυ σημαντίκο χωρο,αυτον της μεσαίας γραμμής κάτι καλύτερο απο αυτό που είχες πριν.

Ο Λέτο είναι ένα μεγάλο στοίχημα για την ομάδα.Ενας γρήγορος παίχτης για την γραμμή με καλή τρίπλα που έλλειπε απο τον Παναθηναικό.Χρειαζόμασταν εδω και χρόνια κάποιον καλό στο ένας εναντίον ενός για τις κλειστές άμυνες.Αυτό μπορεί να το κάνει.Περιμένουμε ακόμα περισσότερα απο τον παίχτη μιας και θα είναι η δεύτερη του χρονιά στην Ελλάδα και δεν χρειάζεται κάποια προσαρμογή.Βοηθάει πολυ η μεταγραφή του Σισέ γιατι πραγματικά κάποιοι παίχτες όπως ο Λέτο βλέπουν οτι υπάρχει υψηλό επίπεδο και θα πρέπει να τα δώσουν όλα για να φανούν αντάξιοι των περιστάσεων.

Και περνάμε στον Σισέ.Μια κίνηση όνειρο για κάθε οπαδό και φίλαθλο.Μια κίνηση ουσίας γιατί ήθελες ενα τέτοιο παίχτη στην επίθεση σου,γιατι ήθελες ένα ακόμη μεγάλο όνομα στο ρόστερ σου,γιατί ήθελες να δείξεις στους αντίπαλους την δυναμική σου,γιατί εκτός απο παίχτη έφερες ενα Στάρ στην ομάδα,γιατί κατι τέτοιο περίμεναν οι φίλαθλοι και το κατάφερες,γιατί ειναι σε σωστή ηλικία με γεματες χρονιές τα τελευταια 2 χρονια και γιατι θέλει να επιστρεψει στην εθνική Γαλλιας και είναι ενα κίνητρο γι αυτόν.Πολλά τα συν αυτης της μεταγραφής.Μπορείς μαζι με τον Ζιλμπέρτο να θέσεις ως επιχειρημα σε κάποιον παίχτη που θέλεις την αξία τους."Εχω στην ομαδα τον Σισε και τον Ζιλμπέρτο και μαζί σου θέλουμε να κάνουμε ενα ακόμα πιο ισχυρό σύνολο την ομάδα".
Απο φανέλες θα γίνει πανικός οπως και απο διαρκείας φαντάζομαι το ιδιο.
Περιμενω με αγωνια να τον δω με την πράσινη φανέλα στο γήπεδο.

Ελλείψεις ακόμα υπάρχουν στο ρόστερ.Θέλεις σίγουρα έναν κεντρικό αμυντικο ένα δεξί μπακ και έναν επιθετικό ακόμα.θα περιμένουμε να δούμε τις κινήσεις που θα γίνουν.

Τις τελευταίες μέρες υπάρχουν φήμες για τον πρώην παίχτη του Ολυμπιακού Νέρι Καστίγιο.Είναι μια πολύ περίεργη υπόθεση.ο παίχτης έχει αυτοπροταθεί στην ομάδα και αν επιλέξουν να τον πάρουν είναι κατι εύκολο αφου θέλει ο ίδιος να έρθει.Αποψη μου είναι οτι μια τέτοια μεταγραφή έχει μέγαλο ρίσκο.Δεν ξέρω αν έχει αλλαξει απο πλευρά συμπεριφοράς και αν μπορει να μπει καποιος όρος στο συμβολαιο του αλλα τα τελευταια χρόνια δεν έχει σχεδόν συμμετοχές σε ομάδα.Θα πρέπει να μπουν πολλοί οροι στο συμβόλαιο του για να έρθει και να ελπίζεις οτι μπορείς να δεις κάτι.
Εγω προσωπικά δεν τον θέλω στην ομάδα,αλλα ετσι και αποφασίσει η διοίκηση και τον πάρει,θα τον καλοσωρίσω οπως και τους άλλους νέους παίχτες της ομάδας.

Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

Τραγική κατάσταση και δεν θέλουν να το καταλάβουν

Στην ιστοσελίδα contra.gr ειδα μερικά στοιχεία που προκύπτουν απο έρευνα της Metron Analysis για λογαριασμό της αγαπητής Σουπερλίγκας μας !

• Το 53% του συνόλου δεν πηγαίνει ΠΟΤΕ στο γήπεδο και το 25% σπάνια.
Δηλαδή το 77% έχει από ανύπαρκτη έως ελάχιστη σχέση με το γήπεδο.
• Κάθε Κυριακή στο γήπεδο, πηγαίνει το 1,2% των ερωτηθέντων! Δηλαδή, ένας στους 100! Η Σούπερ Λίγκα παρουσιάζει ως μεγάλη επιτυχία το ότι πέρσι το ποσοστό αυτό ήταν 0,6%. Μουααααχαχαχαχαχα !!! πωπω ειναι γελοίοι !
• Το 58,7% δεν πατάει ποτέ στο γήπεδο γιατί φοβάται ότι θα γίνουν επεισόδια.
Δηλαδή υπάρχει και ενα 40% που δεν φοβάται τα επεισόδια ή μήπως μεσα σε αυτο το ποσοστό ειναι και αυτοί που δημιουργούν τα επεισόδια ;
¤ Το 23,8% δεν πάει ποτέ στο γήπεδο λόγω της αναξιοπιστίας του πρωταθλήματος και της κακής διαιτησίας, Σχεδόν ο ενας στους τέσσερις γι αυτο το λόγο δεν πάει γήπεδο !!!
Αποτελεί επιτυχία πρώτου μεγέθους ότι μόλις το 60,2% θεωρεί «κακό» το επίπεδο της διαιτησίας! Θα περίμενε κανείς ένα 99% στο θέμα αυτό.
Το 59,3% πάντως, θεωρεί ότι η διαιτησία επηρεάζει αρνητικά το πρωτάθλημα.
• «Ικανοποιητικό» το επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου, θεωρείται από το 18,6% των ερωτηθέντων.
ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ ! Δηλαδή ρε μάγκες ουτε 2 στους 10 δεν το θεωρούν καλό !

Το αντίθετο υποστηρίζει το 75,2%!
• Προσέξτε αυτό: Μόνο το 47,8% θεωρεί ότι η Σούπερ Λίγκα διοργανώνει καλύτερα το πρωτάθλημα απ’ ότι το διοργάνωνε η ΕΠΑΕ! Ούτε ένας στους δύο, δηλαδή! Ότι η Σούπερ Λίγκα είναι ξεκάθαρα χειρότερη από την ΕΠΑΕ, το υποστηρίζει το 13,1%.
Από αυτούς, όμως, το 49% δικαιολογεί την άποψη του με το επιχείρημα ότι «η λίγκα δεν ελέγχει την αξιοπιστία της διαιτησίας»!
• Το καλύτερο όλων: Το 67,2% δεν γνώριζε ποιος είναι ο πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας! Το 5% είπε ότι γνώριζε, αλλά ανέφερε λάθος όνομα! Ότι τον πρόεδρο της διοργανώτριας τον λένε Κώστα Πηλαδάκη, το γνώριζε μόλις το 26,5%! Αυτές οι απαντήσεις δόθηκαν από το σύνολο, δηλαδή από ερωτηθέντες που μπορεί να ασχολούνται με το ποδόσφαιρο, αλλά μπορεί και όχι. Οι «φίλοι του ποδοσφαίρου» όμως, δεν πάνε πίσω: Το 44,6% δεν είχε ιδέα για το ποιος είναι ο πρόεδρος της λίγκας!
Ε οχι και το καλύτερο όλων αυτό !!! Χεστήκαμεν με το συμπάθειο ποιός ειναι πρόεδρος.
• Όσον αφορά την αντικατάσταση του Βασίλη Γκαγκάτση από τον Σοφοκλή Πιλάβιο, το 42,9% την κρίνει θετικά, το 10,6% αρνητικά και το 40,3% δεν είχε άποψη ή δεν απάντησε.
Λάθος ερώτηση. Επρεπε να ρωτήσουν αν ο γκαγκάτσης θα έπρεπε να γιαουρτωθεί δημόσια !
• Τέλος, το 56,2 των «φίλων του ποδοσφαίρου», δεν θέλει τα πλέι οφς! Αυτό το είδαν στη Σούπερ Λίγκα ή το προσπέρασαν έτσι; Μπα, σιγά μην ενδιαφέρονται γι αυτό !

Πρόσθεσα τα χρωματιστά δικά μου σχόλια και αφήνω ως έχουν τα σχόλια απο το contra.gr το οποίο και συγχαίρω για την ποιότητα πολλών απο τα άρθρα τους. Εγω ελάχιστα εχω να προσθέσω και επιτέλους δεν αισθάνομαι μόνος, δεν αισθάνομαι οτι εχω άδικο που έβλεπα τόσο καιρό ποιά ειναι η κατάσταση του ποδοσφαίρου μας που απο τον θρίαμβο του 2004 βρέθηκε στον πάτο του 2009.  Αυτο κι αν ηταν έργο γκαγκάτση ! και όχι μόνο....

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Aύξηση των ομάδων ; Γιατί ;

Πήρε το αυτί μου οτι στην δημοκρατική και σύγχρονη ελλάδα κάποιοι δεν βάζουν μυαλό και σκέφτονται να αυξήσουν τον αριθμό των ομάδων της Α' εθνικής και ίσως και της Β' στο ποδόσφαιρο.
Την ίδια στιγμή -άσχετο- στις γυνάικες στο μπάσκετ, μειώνονται κατα δύο οι ομάδες της Α1 και της Α2.
Με ποιά λογική οι μάδες θα ειναι περισσότερες ;
Μήπως αυτο θα προάγει το άθλημα ή θα βελτιώσει το θέαμα ή μήπως αυτο θα δώσει ευκαιρία σε παραπάνω "παράγοντες" να εχουν την τύχη του άμοιρου ελληνικού ποδοσφαίρου στα χέρια τους ;
Σε τι θα οφελήσει αυτο τον φίλαθλο ;
Αντέχουν να σταθούν οικονομκά τόσοι πολλοί Σύλλογοι ;
Μηπως θα ηταν καλύτερα να γίνον συγχωνεύσεις συλλόγων και να έχουμε λιγότερες αλα πιο δυνατές ομάδες ;
Ποιό ειναι το ζητούμενο κύριοι ; Και κυρίες αν θέλετε γιατι πολυ την έχουνε δει ως αντρικό πράμα τα σπόρ οι άντρακλες μας. Ποιό εναι το ζητούμενο ;
Ποιά ειναι η αναλογία ομάδων ανα κάτοικο στη χώρα μας και ποιά ειναι στην Γερμανία και στην Αγγλία ;
Για άλλη μιά φορά δείχνουν πώς σκέφτονται εκει στην ΕΠΟ.
Πολύ φτωχά, πολυ κοντόφθαλμα, πολυ μικροπρεπώς και χωρίς όραμα.
Ελάχιστα ασχολούμαι ήδη και θα ασχοληθώ στο μέλλον με το ποδόσφαιρο, όσο υπάρχουν αυτές οι καταστάσεις σε αυτό. Και δεν ειμαι ο μόνος. Σιγα σιγά οι κερκίδες θα αδειάζουν.
Στο τέλος θα μείνουν οι ηλίθιοι που τα σπάνε δήθεν επειδή 'αγαπάνε' την ομάδα τους.
Κούνια που τους κούναγε.

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

Κακακακα πόσαααα ;

Ελα, θα τρελαθούμε, τι λεφτά δώσαν οι άνθρωποι για δύο ποδοσφαιριστές λέμε, τον Κακά και τον Κρ.Ρονάλντο ; Χοχοχοχοχο .... ειναι στα καλά τους ;
Ξεπέρασε λέει τα 161.000.000 ευρώ η αγορά 2 παικτών !
Αντε τωρα οι πολυμετοχικοί και λοιποί να δώσουνε εστω και το 1/10 απο αυτό το ποσό για να πάρουν 7-8 παίκτες απο αυτούς τους ψιλο-άγνωστους που μας πρήζουν κάθε καλοκαίρι οι δενεχωτιάλλοναγράψω-φυλλάδες !

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

Αυτό είναι το πνεύμα του νικητή




Είδα αυτό το βιντεάκι σε σχόλιο φίλου σε άλλο μπλόγκ και ήθελα να το μοιραστώ μαζι σας.Δεν νομίζω οτι χρειάζεται να πω κάτι άλλο.Δείχνει απλά γιατί κερδίζουμε τίτλους με τον Ομπράντοβιτς

Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Η καλύτερη ομάδα μπάσκετ όλων των εποχών.



Πρωταθλητής για το 2009 ο Παναθηναϊκός. Ναι ! Πάλι !!!
Δεν υπάρχει άλλη ομάδα ελληνική με τόσες επιτυχίες.
Συγχαρητήρια και ...και του χρόνου !
OLE OLE OLE !

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Oι βασιλιάδες

Βασιλιάδες στα σπορ ειναι λίγοι και συνήθως οι ίδιοι.
Ενα πράγμα που ξεχωρίζει τον κάθε βασιλιά απο τους άλλους ειναι η αλαζονεία.
Αυτη πληρώνεται. Αντίθετα αν ειναι σεμνός, εργατικός, ταπεινός, τότε ειναι κι ανώτερος.
Τα εκατομμύρια των Αγγελόπουλων εναντίον των εκατομμυρίων των Γιαννακόπουλων, αυτη τη διαφορά έχουν.
Οι κόκκινοι έδωσαν πνοή ζωής στην ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού και οι προσδοκίες ηταν μεγάλες και δικαιωματικά εκ του αποτελέσματος αφου με την πρόκριση της ομάδας τους φέτος στο final-4 της Ευρωλίγκας δημιουργήθηκαν και προσδοκίες για κατι μεγάλο.
Οι πράσινοι απο την άλλη έχουν πιο παλιό και με μεγαλύτερες βάσεις οικοδόμημα που ενω φάνηκε οτι μπορεί να μην προκριθούν στο final-4 ωστόσο κατάφεραν να κερδίσουν το 5ο ευρωπαϊκό τη στιγμή που ο συμπατριώτης τους έφευγε με την 4η θέση και επέστρεφε στην Ελλάδα όπου ΔΕΝ υπήρχε υποδοχή γι αυτούς στο αεροδρόμιο !
Ελληνικότατο φαινόμενο, να πανηγυρίζουμε για τον πρώτο.
Λες κι ο δεύτερος, τρίτος, τέταρτος δεν κατάφεραν κατι σπουδαίο.
Ειπε λέει ενας σπουδαίος παλιά οτι τον δεύτερο δεν τον θυμάται κανείς.
Κι όμως αξία στον νικητή δίνει η αξία του ηττημένου. Ο ηττημένος πρέπει να χειροκροτηθεί για την προσπάθειά του.
O Obradovic παλεύει εκτός απο το να εμφυσήσει νοοτροπία παρέας με κοινούς στόχους στους παίκτες του, να δώσει και στις κερκίδες ενα μάθημα συμπεριφοράς. Ο άνθρωπος αυτός στενοχωριέται περισσότερο απο κάθε άλλον οταν βλέπει οτι 2-3 που θα έπρεπε να βρίσκονται σε ιδρύματα και όχι ελεύθεροι, πάνε να κάνουν το μπάσκετ ενα πεδίο εκτόνωσης της ηλιθιότητάς τους χωρίς να σκέφτονται οτι ετσι καταστρέφουν τους κόπους της ομάδας.
Ο Γιαννάκης πρέπει να διδαχθεί απο αυτό αλλα εχει πιο δύσκολο έργο καθώς οι μπασκετικοί φίλοι της ομάδας του δεν μπορούν να απεξαρτηθούν απο το ποδόσφαιρο και θεωρούν τον αντίπαλο ως εχθρό παρα το οτι βαθιά μεσα τους γνωρίζουν την ανωτερότητα του Παναθηναϊκού αλλα αυτην ακριβώς θέλουν να καταστρέψουν.
Εννοείται οτι και μεσα στις τάξεις των πράσινων βρίσκονται κάμποσοι με νοοτροπία τέτοια.
Οταν δεν μπορείς να νικήσεις κάποιον, αρχίζεις να τον μουντζουρώνεις όπου βρείς, με κάθε μέσο, του βρίζεις τη μάνα και οτι σου κατέβει και τους πετάς αντικείμενα. Σου αξίζει λοιπόν κάθε αστυνόμευση που θα σου βάλουν κάφρε οπαδέ ! Εγω όμως τι φταίω ;
Πρωτοτυπία, να εχουμε τόσο υψηλό επίπεδο ομάδων μπάσκετ αλλα στους εντός έδρας αγώνες απαγορεύεται η προσέλευση φίλων της φιλοξενούμενης ομάδας.
Αυτο τωρα ειναι ελληνική 'φιλοξενία΄!
Αυτο ειναι γνώρισμα αρχοντιάς και ανωτερότητας ;
Αντι να πουν οκ δώστε τους ενα πέταλο και δεν θα τους πειράξει κανεις οτι και να κάνουν, πέτυχαν οι πολεμοχαρείς να έχουν ενα ολάκερο γήπεδο μοναχά δικό τους.
Αυτο όμως δεν τους κάνει βασιλιάδες αλλα μονάρχες, δικτάτορες, φανατικούς και επικίνδυνους.

Αυτο θέλουμε ;

Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Ο Γκαγκάτσης στον ΠΑΟΚ

Για μενα θα έπρεπε να αράξει καναδυό χρονάκια πριν πάει να αναλάβει ο δικηγόρος κάποιο πόστο σε κάποια ΠΑΕ. Μεγάλη πληγή οι δικηγόροι σε αυτον τον τόπο.
Δεν το έκανε, έπρεπε αμέσως να εξαργυρώσει τη δόξα του, αυτην που ειναι πολύ παραπάνω απο όση του αναλογεί και εξαντελείται κυρίως με την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού του 2004 απο την εθνική ομάδα Ποδοσφαίρου. Κακώς εχει αποδοθεί σε αυτον τόσο μεγάλος μέρος της επιτυχίας.
Απο κει και περα, για ξεκάρφωμα δεν πήγε στο λιμάνι αλλα ανέβηκε στον ΠΑΟΚ.
Τωρα αν σκεφτώ ιστορίες φανταστικές για βόρεια παράγκα και τέτοια θα φανώ κακός.
Μπα δεν ειμαι κακός αλλα ποιός -εκτός κι αν ειναι καραγάβρος- δεν εχει συνδέσει το όνομα Γκαγκάτσης ( μα ειναι όνομα αυτό ; ) με τις εποχές παράγκας και ποδοσφαιρικής αλητείας του Ολυμπιακού ; Ποιός ξεχνάει την υπόθεση Βάλνερ που εδωσε πρωτάθλημα στο λιμάνι ;
Οι συμπαθείς ΠΑΟΚτσήδες βάζουν εναν δικηγόρο με γαβρικό πνεύμα σε θέση κλειδί για την ποδοσφαιρική τους ομάδα.
Θα δείξει στην πορεία τι ακριβώς εχει σκοπό να κάνει.
Εγω προσωπικά τον θεωρώ ανεπιθύμητο γενικά και με παραξενεύει η επιλογή των ανθρώπων του ΠΑΟΚ στο πρόσωπό του.
Ευχομαι καλή πορεία στον ΠΑΟΚ και να κερδίζει παληκαρίσια εντός γηπέδου όπως ακριβώς θέλουν και οι φίλοι του. Δηλαδή όπως ακριβώς θέλουμε όλοι.

Ενα στοίχημα : Το πολύ μέχρι αρχές Δεκέμβρη ο Γκαγκά θα εχει επιτεθεί στην διαιτησία, αυτην ακριβώς που κατα την θητεία του στην ΕΠΟ είδαμε σε τι επίπεδο ηταν, είδαμε τα έργα σε αυτην την ιστορία.

Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Ποτέ δεν προκαλείς τον Παναθηναϊκό

από gazzeta.gr


batm.jpgΜπορείς να κοροϊδέψεις πολλούς για λίγο καιρό ή λίγους για πολύ καιρό όπως ο μπασκετικός Ολυμπιακός. Πολλούς για πολύ καιρό δεν γίνεται...

Ο Αγγελόπουλος, ο Γιαννάκης και οι παίκτες του με πρώτο τον Μπουρούση έκαναν το ίδιο λάθος με τον πρωθυπουργό. Εξήγγειλαν στην αρχή της χρονιάς ότι θα προχωρούσαν «σεμνά και ταπεινά», αλλά στην πορεία σήκωσαν το ανάστημά τους και προκάλεσαν, όχι το κοινό αίσθημα όπως η κυβέρνηση, αλλά την ίδια την κυβέρνηση. Τον Παναθηναϊκό δεν τον προκαλείς. Τον κοιμίζεις. Εκείνοι προτίμησαν να περάσουν στην περιρρέουσα ατμόσφαιρα πως «θα τα πούμε σε δέκα μέρες», πως «χάνουμε στις λεπτομέρειες», πως «χάνουμε στο ένα σουτ», πως «χάνουμε από τη διαιτησία», πως «η χρονιά ξεκινάει από αύριο».

Το βράδυ της Δευτέρας ήταν η τιμωρία τους. Κι αν ο Ομπράντοβιτς δεν σκεφτόταν τους τραυματίες Γιασικεβίτσιους, Διαμαντίδη που παίζουν με σοβαρά προβλήματα, αν δεν είχε στο μυαλό του τον τρίτο τελικό της Παρασκευής, δεν θα έδινε καμία χάρη, κανέναν οίκτο στον Ολυμπιακό. Αυτή ήταν και η τιμωρία του Ολυμπιακού. Μια ομάδα 35 εκατομμυρίων να παλεύει για να μην χάσει με διαφορά 35 πόντων.


Κάποια στιγμή οι δικαιολογίες θα στέρευαν για τον Γιαννάκη και τους ερυθρόλευκους. Διότι απέναντι στην μεγαλύτερη ομάδα που ανέδειξε ο ελληνικός αθλητισμός θα έπρεπε να είναι συνετοί και να μην σπαταλούν την ενέργειά τους αναζητώντας άλλοθι.


Το ματς θα μπορούσε να τελειώσει και με 45 πόντους διαφορά. Κι ας μην είναι η διαφορά των δύο ομάδων για 45 πόντους, ούτε καν για 27. Συνέβη γιατί σε ένα βράδυ όλα μπορεί να συμβούν. Ακόμα και να νικήσει ο Ολυμπιακός τον Παναθηναϊκό. Αυτή ήταν η μεγαλύτερη έκπληξη που έγινε φέτος στους έξι αγώνες που έδωσαν μεταξύ τους οι δύο ομάδες. Γιατί σε αυτό το παιχνίδι όχι μόνο κέρδισε ο Ολυμπιακός, αλλά ήταν και καλύτερος έστω και στις λεπτομέρειες που αρέσκεται να λέει ο Γιαννάκης.


Με τα πολλά, δεν κάναμε καμία αναφορά στον δεύτερο τελικό. Μα τι κριτική να κάνεις όταν η μία ομάδα είναι πυραυλοκίνητη και η άλλη με το ηθικό στα τάρταρα; Μια ομάδα με αυτοσυγκέντρωση και μια ομάδα χωρίς συγκέντρωση δε μπορούν να αναμετρηθούν στα ίσα. Ο Ολυμπιακός είχε έναν παίκτη στο παρκέ, τον Τεόντοσιτς με το κρύο αίμα που ο Γιαννάκης ξέχασε και στο Βερολίνο και στο ΣΕΦ και ο Παναθηναϊκός είχε καμικάζι. Δεν φάνηκε καν ότι έπαιζε... χωρίς τεσσάρι, με τους Φώτση και Τσαρτσαρή να μην συμμετέχουν στο πάρτι.


Αυτή είναι και η δύναμη του Παναθηναϊκού. Ξέρει να κρύβει τα λάθη της και ξέρει να παίζει το παιχνίδι της κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Ο Παναθηναϊκός είναι μια πολεμική μηχανή. Ένα «εθνικό προϊόν» όπως εύστοχα είχε γράψει η «Εξέδρα» μετά την κατάκτηση του πέμπτου ευρωπαϊκού. Ο ηδονιστικός τρόπος με τον οποίο οδεύει προς το τριπλ κράουν, με τρία τρόπαια μπροστά στα... μούτρα του αιώνιου αντιπάλου, αποτελεί την απόλυτη δικαίωση της πράσινης αυτοκρατορίας που όπως φαίνεται μετά και τις μεταγραφές των Καλάθη, Τέπιτς θα συνεχιστεί για πολλά χρόνια ακόμα. Διότι οι ομάδες φτιάχνονται με τα λεφτά τα οποία όμως θα χρησιμοποιούν κανονικούς προπονητές και όχι παράγοντες που νομίζουν ότι είναι προπονητές.


ΥΓ1. Όπως και μετά το ΣΕΦ, έτσι και για όσα έγιναν στο ΟΑΚΑ, δεν θα ασχοληθούμε. Η απορία είναι μία: Με αυτούς τους τύπους που πετάνε καπνογόνα και ιπτάμενα αντικείμενα στο +20 ή 1'30'' πριν τη λήξη δεν είναι άδικο να... αναπνέουμε τον ίδιο αέρα; Με βλάκες που χρησιμοποιούν gps για να βρουν το σπίτι τους αρνούμαστε να καταπιαστούμε.


ΥΓ2. Σήμερα είναι η μέρα των αθλητών και των ομάδων. Ο Κόκκαλης και ο Βγενόπουλος ή ο Βγενόπουλος και ο Κόκκαλης, καθώς και όλοι οι άλλοι που ενδιαφέρονται πρώτα για την προσωπική τους προβολή σε σημείο ναρκισσισμού, δεν έχουν θέση στην δική μας επικαιρότητα όταν αγωνίζονται παικταράδες τέτοιου επιπέδου.

Βασίλης Παπαθεοδώρου

Σάββατο 23 Μαΐου 2009

Εκεί στον ΠΑΟΚ ...

Λίγο ποδόσφαιρο και λίγο απ όλα θα γράψω, θες επειδή γνωρίζω πολλούς Παοκτζήδες, θες επειδή ετσι ειμαι φτιαγμένος να υποστηρίζω συλλόγους που το παλεύουν παληκαρίσια, θες επειδή σαν 'νότιος' δεν μπορώ παρα να ειμαι ουδέτερος στην τοπική διαμάχη παοκτζήδων με 'γριές' , 'σκουλήκια' και άλλα ...πτηνά, αυτη η συμμορία του Σάντος με άρεσε φέτος.
Τι μου άρεσε ; Οχι τόσο η τεχνική και η φινέτσα, όσο το πείσμα και η δύναμη.
Λίγο ξυλοκόποι, λίγο νευρικοί, αλλα τα αποτελέσματα τα πήραν.
Οχι τόσο τα γκολ που έβαλαν όσο ο κόσμος τους που τους στήριξε φέτος πολύ. Νομίζω πιο πολύ απο ποτέ. Τοσα διαρκείας λίγες χρονιές πωλούνται.
Τερμάτισε δεύτερος στην κανονική περίοδο άξια και με λίγη τύχη παραπάνω θα κυνηγούσε τον πρώτο ως το τέλος απο κοντά. Το δυναμικό του Συλλόγου ειναι τέτοιο που εγγυάται μετρημένη δουλειά.
Αυτο πρέπει να συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά όπου πιστεύω οτι θα 'στρώσουν' τα πράγματα και μπορούμε να περιμένουμε περισσότερα απο τον ΠΑΟΚ.
Προσωπικά πιστεύω οτι του χρόνου οι πρωταγωνιστές θα ειναι ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, ΠΑΟ και Ολυμπιακός, Λάρισα, Αρης και ίσως μια ομάδα-έκπληξη απο επαρχία όπως η Ξάνθη, πράγμα που εύχομαι.
Για να ανταγωνιστεί αυτούς ο ΠΑΟΚ πρέπει να κρατήσει τον ίδιο βασικό κορμό ωστε να δέσουν καλά μεταξύ τους. Μικρές και οικονομικές προσθήκες συν νέο αίμα, νέα παιδιά, θα ειναι οτι καλύτερο για τα επόμενα χρόνια. Σορλέν, Γκαρσία, Μπακαγιόκο, Μούσλι, Κοντρέρας, Αναστασάκος, μερικοί παίκτες απαραίτητοι. Η προσθήκη του Κουτσιανικούλη ειναι οτι πρέπει.
Την  Κυριακή 24/5 έχουμε το ματς ΠΑΟ-ΠΑΟΚ στο ΟΑΚΑ, όπου οι απουσίες των  Γκαρσία, Σορλέν, Κονσεϊσάο ειναι ενα πρόβλημα σημαντικό.
Οτι και να γίνει όμως πρέπει να δούν το αύριο εκει στον ΠΑΟΚ. Την ομάδα της επόμενης χρονιάς.

Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

Γύρω γύρω Τζι-όλοι

The current UEFA Cup logoImage via Wikipedia

Τωρα τον θυμηθήκανε τον Τζιόλη όλοι όσοι λέγανε "να φύγει, να φύγει" και φαντάσου να το έπαιρνε το UEFA Cup η Werder Bremen !
Μπράβο ρε Τζιόλη ! Μην τους ακούς, παίξε τη μπάλλα σου και μακάρι μια μέρα να σε παρακαλάνε να γυρίσεις.

Εν όψει νεας "ριζούπολης" στο ΣΕΦ απόψε δεν ασχολούμαι καθόλου με το αγωνιστικό κομμάτι, ο Παναθηναϊκός θα κερδίσει αλλα θα χάσει μετά στο ΟΑΚΑ και η σειρά θα πάει στα πέντε παιχνίδια.
Αν γίνει το παραμικρό απόψε και οι Γιαννακόπουλοι δεν κλείσουν το κόκκινο μαγαζί των κάφρων του Πειραιά τότε ας ετοιμαστούν για χειρότερα. Δεν πρέπει να το αφήσουν ετσι. Η τροφή τους ειναι το μίσος για οτιδήποτε πράσινο. Η μάλλον η ανάγκη τους να το μισούν τόσο που αγαπάνε να το μισούν !

Ρε παιδιά δεν με νοιάζιε ποιός κέρατο θα ειναι ο διαιτητής του αγώνα ΑΕΚ - ΠΑΟ στο ποδόσφαιρο μεθαύριο, ουτε τι "παράδοση" εχει σε αυτα τα ματς. ουτε και κανέναν έπρεπε να νοιάζει. Η διαιτησία δεν θα 'πρεπε καν να αποτελεί θέμα συζήτησης.

Συγχαρητήρια στις κοπέλλες του Ολυμπιακού για το πρωτάθλημα πόλο.

Καλά μυαλά σε ΑΕΚτζήδες που λένε "μου αρέσει που βγάζει τόση ενέργεια αυτη η ομάδα φέτος παρά το οτι στον πάγκο ειναι ο ακατονόμαστος" .... ρε σεις εχετε σκεφτεί μήπως λόγω αυτού ακριβώς που ειναι στον πάγκο βγάζετε ενέργεια ;

Καλά μυαλά σε 50 οπαδούς των πράσινων που πήγαν και στήθηκαν απ έξω απο κει που συνεδριάζει ο ...Πολυμετωπικός ... αλλη δουλειά δεν ειχαν, πήγαν να πουν στον Τζίγκερ "φύγε" και αυτο μου θυμίζει πάλι κατι απο Τζιόλη ...


Reblog this post [with Zemanta]

Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

A1 play offs Τελικός.

Eχει καταντήσει μονότονο ... πάλι Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός στα τελικά του μπάσκετ.
Ειναι οι δύο καλύτερες ομάδες όπως και να το κάνουμε.
Φέτος το πλεονέκτημα έδρας ειναι στο λιμάνι. Και φυσικά χωρίς θεατές φίλους των φιλοξενούμενων γιατι εδω ειναι Ελλάδα και σφάζουμε, σκοτώνουμε, αφου πρώτα βρίσουμε και σπάσουμε που τόλμησαν φίλοι των φιλοξενούμενων να έρθουν στο γήπεδό μας !
Η χώρα της φιλοξενίας ! Live your myth in Greece δε μας παρατάτε ρε σεις ;
Οκ πάμε για μιά σειρά αγώνων που θα βγάλουν πρωταθλητή Ελλάδος για την περίοδο 2008-2009. Ο πρωταθλητής Ευρώπης απέναντι στον τέταρτο της Ευρώπης.
Το λιγότερο τρία και μέχρι και πέντε ματς μπορεί να παίξουν.
Θα βαρεθούμε να τους βλέπουμε. Ας ειναι, αξίζει τον κόπο.
Ισως του χρόνου να φιλοδοξεί να βγει πάλι πρώτος ο Ολυμπιακός και αλλάξουν τα πλέη οφφς ετσι που ο πρώτος να μην παίζει. Δεν ξέρω, υποθέτω.
Να κερδίσει το καλό μπάσκετ και η αξία των αθλητών που αγωνίζονται εκει μεσα, να χαρούμε καλούς αγώνες και ας κερδίσει ο καλύτερος :)

Reblog this post [with Zemanta]

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Σούπες ...

Παρακολούθησα χθες το ματς του μπάσκετ Αρης - ΠΑΟ 53-66.
Αγχώθηκα με αυτο το θέαμα και λίγες φορές θυμάμαι να εχει σχεδόν κακοποιηθεί τόσο πολυ το μπάσκετ και μάλιστα απο ομάδες επιπέδου κορυφής. Το χαμηλό σκορ τα λέει ολα νομιζω και το μόνο που μπορούμε να βρούμε θετικό ειανι ενα πράγμα, αντε δύο.
Το οτι ο Αρης ανάγκασε τον Παναθηναϊκό σε πολυ πιο χαμηλό σκορ απ οτι μας συνηθίζει αφου βρέξει-χιονίσει θα βάλει πάνω απο 80 πόντους και το οτι απο την άλλη ο Παναθηναϊκός με στοιχειωδώς μεγαλύτερη σοβαρότητα, πήρα το ματς.
Ο Αρης πέτυχε στο γήπεδό του μόλις 53, δείγμα νευρικότητας της ομάδας του Ματσόν.
Ενα άλλο στοιχείο που παρατήρησα ηταν ο κόσμος του Αρη. Στήριξε την ομάδα του όσο μπορούσε και ως εδω καλώς. Απο κει και πέρα ομως πιστεύω οτι αυτος ο κόσμος του Αρη δεν εχει σχέση με τον παλιό κόσμο του πάλαι ποτέ 'αυτοκράτορα' Αρη. Εκείνος ο κόσμος έμοιαζε να ήξερε η τουλάχιστον έμαθε μπάσκετ. Οι σημερινοί αμφιβάλλω πόσο ξέρουν μπάσκετ αλλα αυτο ειναι ενα θέμα για όλους τους "φανατικούς" ( ποδοσφαιρικής προέλευσης) θεατές των γηπέδων, όλων των συλλόγων. Οταν πάνε γήπεδο οι περισσότεροι πάνε για να γλεντήσουν τη νίκη και οχι για να δούν μπάσκετ. Εδω και διαφωνούμε. Κάθετα.

Ακολούθησε πάλι Παναθηναϊκός, στο ποδόσφαιρο με την ΑΕΚ.
Ενα ματς οπου σαφώς την υπεροχή ειχαν οι πράσινοι -και χαμένο πέναλτι- με την ΑΕΚ να προσπαθεί απλώς να μην περνάνε οι μπαλλιές στους πράσινους επιθετικούς και απο κει και περα λίγα πράγματα.
Το γκόλ δοκάρι+μέσα μου άρεσε και το δοκάρι του Καραγκούνη στο τέλος που μια τρίχα ήθελε για να περάσει η μπάλλα τη γραμμή και να μιλούσαμε για γκολ-καρμπόν με αυτο της ΑΕΚ.
Απο κει και περα μου άρεσε ο Γκάμπριελ και η συνεργασία των δεξιών μεσοεπιθετικών.
Κατάφεραν οι πράσινοι να μην κερδίσουν ενα τέτοιο ματς ... ακόμα δεν έμαθαν να ειναι "αλήτες" όπως πολυ σωστά εχει επισημάνει ο Καραγκούνης και άλλοι.
Ο ΠΑΟΚ πήρε εκπληκτικό διπλό στη Λάρισα κι ελπίζουμε να πάψει να γκρινιάζει τωρα ο Σάντος.
Ετσι η βαθμολογία των πλέη-όφφ πλεον ειναι ζόρικη, ΠΑΟ,ΠΑΟΚ απο 6 και ΑΕΚ 5 βαθμούς.
Η Λάρισα παρ' οτι δεν φαίνεται να εχει ελπίδες χρειάζεται σοβαρότητα και προσοχή γιατι ειναι ικανή να κόψει βαθμούς κρίσιμους.

Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Εγω ΠΑΟ Βερολίνο

27 Μαρτίου 2009 - 04 Μαϊου 2009

Σάββατο 9 Μαΐου 2009

Δηλώσεις γκρίνιας Σάντος.

'Ακουσα τον Κο Σάντος να λάει "αλλα πλέι οφ εγω δεν παίζω".Στο καλό και να μας γράφει αμα δεν θέλει να παίζει,εκτός αμα ξέρει απο τώρα οτι η ομάδα του δεν μπορεί να πάρει καλύτερη θέση απο την 6η στο πρωτάθλημα του χρόνου.Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την γκρίνια.Ξέρουν όλοι απο την αρχή του πρωταθλήματος οτι θα υπάρχουν πλέι οφ.Ας συμβιβαστούν με την ιδέα.Δεν είναι καν η πρώτη χρονιά που γίνεται αυτό.Είναι η δεύτερη και θα έπρεπε να το δούνε σοβαρά.Εμένα αυτό που μου βγάζει ο ΠΑΟΚ ειναι νοοτροπία μικρής ομάδας.Εχει πάρει την δεύτερη θέση και φοβάται οτι θα την χάσει.Ας τους πληροφορήσω εγω οτι δεν εχουν πάρει τίποτα γιατί το πρωτάθλημα για τις θέσεις 2-5 δεν εχει τελειώσει ακόμα.Αμα είναι μάγκες ας κάνουν αυτό που έκαναν στην κανονική διάρκεια και ας βγουν στο Τσάμπιονς Λιγκ.Κατι βέβαια οχι καλό για την χώρα μας(θα παίξουν 2 προκριματικά με κλήρωση στους αδύνατους και φυσικά λίγες πιθανότητες πρόκρισης) αλλα αμα τα καταφέρουν θα το αξίζουν τουλάχιστον πραγματικά.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.