Προσωπικά θεωρούσα τον Ιβιτς πετυχημένο και αξιοπρεπή.
Το γιατι έφυγε το ξέρουν μόνο οι δυό τους, αυτος και το πρώην αφεντικό του.
Οπως Λεμονής....
Μα πόσο θα του πηγαίνουν καλά τα πράγματα του μπαρμπα Σωκράτη με όλα οσα αποφασίζει και διατάσσει ; Τόσο, όσο πληρώνουν οι βοδιαφόνιες και εκτελούν οι γκαγκάουτς !
Ευκαιρία τωρα που έμεινε άνεργος -αλλα όχι φτωχός- ο Ιβιτς, να τον πάριε ο Τζίγκερ.
Απορώ μάλιστα πώς αυτοί οι δύο δεν έχουν ακόμα συνεργαστεί.
Καιρός ειναι να γίνει και καμμια καλή μεταγραφή σε άλλο έμψυχο υλικό εκτός απο παίκτες.
Σκέτα λεφτά μπορεί να φέρουν Ραμπρεσαντρατανάδες καιροσκόπους της αρπαχτής.
Ας ελπίσουμε να οργανωθούν σωστά όλες οι ΠΑΕ.
Η ανάσταση του Ραούλ Χιμένες
-
Στο ξεκίνημα της σεζόν 2020-21 ο Ραούλ Χιμένες πετούσε στα ουράνια. Ήταν 29
ετών, είχε αφήσει πίσω του τα προβλήματα που είχε στην Ατλέτικο, το σώμα
του ...
Πριν από 1 χρόνια


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου