Παρακολουθώ τα πιτσιρίκια απο τα προκριματικά ακόμα.
Αλλωστε ειναι απο τα ελάχιστα που ανοίγω την τηλεόραση να δώ.
Τέτοια ωριμότητα στο παιχνίδι δεν την περίμενα, ομολογώ.
Τώρα παίζουν απόψε στον Τελικό του Ευρωπαϊκού Εφήβων και φυσικά ήδη βλέπουμε να κρεμάνε το χρυσό στο στήθος τους.
Συγχαρητήρια και σίγουρα θα έχουν όλα τα παιδιά μια συνέχεια ανάλογη με των άλλων τεράστιων εφήβων εδω και 15 χρόνια. Το ταλέντο τους, περισσεύει. Οι ικανότητές τους μεγάλες.
Αν συνεχιστεί η παραγωγή πολλών τέτοιων παικτών τότε το ελληνικό μπάσκετ θα μείνει για μια ακόμα εικοσαετία στην κορυφή της Ευρώπης και του κόσμου.
Η ανάσταση του Ραούλ Χιμένες
-
Στο ξεκίνημα της σεζόν 2020-21 ο Ραούλ Χιμένες πετούσε στα ουράνια. Ήταν 29
ετών, είχε αφήσει πίσω του τα προβλήματα που είχε στην Ατλέτικο, το σώμα
του ...
Πριν από 1 χρόνια


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου