Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

Περιγραφές : ΠΑΟ-ΑΕΚ κλπ

Mόλις πήρε το ριμπάουντ ο Μπατίστ και πέτυχε καλάθι. Πάλι καλά.
Βλέπω το ματς ΠΑΟ-ΑΕΚ στο μπάσκετ ... να και ο Πέκοβιτς κάτι έκανε μόλις αλλα ο πρώην πράσινος Παπανικολάου με δύο τρίποντα μας κάνει ζημιά. Ανταποδίδει ο Μπατίστ, το σκόρ 75-74 στο δ' δεκάλεπτο.
Παραπατάει ο Πανάθας τελευταία ή μας μάθανε και δεν προσαρμοστήκαμε ;
Κουράστηκαν ή - ... φάουλ ρεεεε ... οκ το έδωσε - απλά η ομαδάρα έκανε τον κύκλο της ;
Μεγάλα ερωτήματα.

Χτές έκανα το λάθος να δω λιγάκι ποδόσφαιρο, ή μάλλον γαβρόσφαιρο. Το ίδιο έργο βλέπουμε, οπότε δεν ασχολούμαι. Πιο πολύ χάρηκα για την πρώτη νίκη του Θρασύβουλου εντός.

Πάμε πάλι στο μπασκετάκι, η κάμερα δείχνει μια όμορφη στην κερκίδα με κατι σκουλαρίκια σαν χούλα-χούπ. Βολές ο Μπατίστ. Το παλληκάρι έπαιξε καλά στη Σιέννα αλλα χάσαμε και κλάψψψ ... 77-74 το σκορ τωρα. Σούταρε μωρέεεε ... ελα ... το βαλε ! Τρίποντο ο Διαμαντριποντίδης 80-74.

Το όρθιο βουνό ο Τσέκος τι κάνει εκει στον πάγκο της ΑΕΚ ; ...άσχετο. Να και replay είδες η τιβι ; Τα replay παίζουν αργά, σαν στόπερ του Παναθηναϊκού στο ποδόσφαιρο. Εχεις την άνεση να τα θαυμάζεις. Απορώ ρε παιδί μου, πώς μπορεί ενας Σύλλογος να μην παραδειγματίζεται και στα άλλα αθλήματα απο το καλύτερό του.
Τι εφαρμόζει ο Γιαννακόπουλος στο μπάσκετ ;
Ε, κάτι ανάλογο να κάνουν και στο κλωτσόμπαλλο. Τόσο ζόρικο είναι ;
Οχι δεν θα θελα να ειμαι ο Αντωνίου.

Να τος πάλι ο Παπανικολάου, τι θέλαμε και τον διώξαμε ; Το 5ο του τρίποντο, 84-82 το σκορ.
Ζούμ στον Ομπράντοβιτς : Μασουλάει κάτι μικρό νευρικά.
Θα θελα να ειμαι Σπανουλιβίτσιους. Δηλαδη Γιασικεβίτσιους + Σπανούλης.
Καλοί παίκτες, καλά τα λεφτά που παίρνουν, παραείναι πολλά.

Κι άλλες όμορφες στην κερκίδα. Η ξανθιά λέει πολλά. Στο καπάκι η κάμερα δείχνει τον Χατζηβρέττα. Λες αυτον να λιγουρεύεται η κσανθιά ; Ωπ !!! Λήξη ! Σκόρ 86-82 νίκη ΠΑΟ.
Αντε γιούπι. Να χαρούμε λιγάκι.
Παραλίγο το ΑΕΚάκι ε ; Μπράβο τους.

Αλλάζω κανάλι να δώ λίγο μπάλλα, Αγέρα Τρίκαλης εναντίον Λάρ'σα στη Λάρ'σα κι εχει φάει γκόλ ο Μωριάς. Η Θεσσαλία προηγείται. Πολυ τονε συμπαθάω τον Αγέρα Τρίπολης του Μωριά.

Λοιπόν η σημερινή περιγραφή ηταν μια προσφορά του αποτριχωτικού μύτης Malaperde.
Ευχαριστούμε που μας παρακολουθήσατε, πάμε για το βραδινό ματς Δικέφαλου εναντίον Δικέφαλου, όχι δεν ειναι οικογενειακό δίτερμα. Ειναι ματς που αν δεν ερθει ισόπαλο θα αλλάξει την βαθμολογία.

...για την περιγραφή ...tzonakos

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

Η σέξι κόρη του Χενκ Τεν Κάτε !


Απολαύστε τη και εδώ... σε άλλες πόζες. Για πρωτάθλημα είναι!!!
island

Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

Τωρα τα δύσκολα

Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός με Σιένα και Μακκάμπι αντίστοιχα, εκτός έδρας.
Τα αστεία, τέλος. Τώρα θα φανεί πόσο δυνατές ειναι οι δύο πιο καλές μας ομάδες μπάσκετ.
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, εχουν ανέβει οι άλλες ομάδες τόσο που πάνε πια οι εποχές που οι ελληνικές ομάδες ( βάζω και τον Αρη μεσα ) ηταν φαβορί στις διοργανώσεις και μιλάγαμε για τουλάχιστον τελική φάση, συμμετοχή δηλαδή σε Final-4.
Aυτός ο πρωταθλητισμός έχει μάλιστα κουράσει τους παίκτες και ζητούμενο ειναι περισσότερο η φρεσκάδα παρά οτιδήποτε άλλο. Νομίζω όμως οτι οι προπονητές το ξέρουν αυτό.
Και πιο πολυ ο Γιαννάκης που ξεβίδωσε τους πράσινους παίκτες με την εθνική ομάδα με αποτέλεσμα να δούμε Σπανούλη και Διαμαντίδη, Τσαρτσαρή να σέρνονται πριν λιγο καιρό.
Αν ο Παναθηναϊκός νικήσει, τότε μάλλον εξασφαλίζει την δεύτερη θέση στον όμιλο πίσω απο την Μπαρτσελόνα. Φυσικά η Σιένα καθε άλλο παρα εύκολη αντίπαλος ειναι. Εντός έδρας δεινοπαθήσαμε λιγάκι ωσπου να πάρουμε το ματς.
Αν ο Ολυμπιακός νικήσει τότε πάει για την πρωτιά του ομίλου του. Εχει όμως μάλλον πιο δύσκολο έργο, σε μια έδρα που -δεν ξέρω πώς στο καλό θεωρείται Ευρώπη το Ισραήλ- ειναι καυτή.
Καλές επιτυχίες.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

ΠΑΟΚ ΟΦΗ 2-0 : Χαλαρά..

Με το δεξί μπήκαμε στο 2009 σαν ποδοσφαιρική ομάδα. Στην Τούμπα σήμερα το απόγευμα καμιά 15ρια χιλιάδες παρά την βροχή και το κρύο πανυγηρίσαμε την πρώτη φετινή μας νίκη σε ένα παιχνίδι που το σκορ αν μη τι άλλο μας αδικεί αφού θα μπορούσε άνετα να είναι τουλάχιστον διπλάσιο.

Δύο ομάδες στο γήπεδο υπήρχαν μόνο μέχρι το 25' περίπου που έγινε η τελευταία αξιόλογη επιθετική προσπάθεια του ΟΦΗ που ο πολύ καλός χθες Κώστας Χαλκιάς έβγαλε το τετ α τετ του Ταραλιδη.

Στο 34 ο Μουσλίμοβιτς έκανε το 1-0 μετά από πολύ όμορφο συνδιασμό που πολλοί βέβαια λένε ότι ο Κωνσταντινίδης -που έδωσε την πάσα - ήταν σε θέση οφσαίντ όταν του πάσαρε ο Μπακαγιόκο. Η φάση για μένα είναι οριακή και σε τέτοιες φάσεις οη αμφιβολία είναι στον επιτιθέμενο. Επίσης στην κοκορομαχία του Μουσλίμοβιτς με τον Ισσα, σωστά δόθηκε κάρτα στον Ισσα για θέατρο- δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε τι λέω - αν και του στραβού το δίκιο είναι ότι θα έπρεπε να δωθεί κιτρινή και στον Ζλάταν.

8 λεπτά αργότερα ο Ιβιτς διπλασίασε τα τέρματα μας και από εκεί και μετά χάσαμε τουλάχιστον 4 κλασικά τετ α τετ είτε λόγω Μάλαρτζ είτε λόγω της υπερβολικής σιγουριάς μας. Έτσι όπως και πρόπερσι νίκησαμε τον ΟΦΗ.




Από εκεί και μετά φάγαμε πολύ βροχή και είδαμε αρκετά καλή μπάλα δυστυχώς μόνο γκολ δεν είδαμε.

Πάντως πανυγηρίσαμε άλλα δύο γκολ στο δεύτερο ημίχρονο αυτά του Λεονάρντο και του Κιάσου στην Λειβαδιά! ;-)

Καλή ποδοσφαιρικη χρονιά να έχουμε!


Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

Καλές Γιορτές

Καλές Γιορτές σε όλους, φιλάθλους και μή, με ζεστές αγκαλιές και χαμόγελα.
Με τον Νέο Χρόνο ας κάνουμε κάτι καλύτερο ο καθένας, είναι αρκετό για να γίνουν καλύτερες οι μέρες οι δικές μας και των άλλων.
Ας δούμε τους άλλους με θετική ματιά και χιούμορ.
Καλές Αθλητικές ώρες και επιτυχίες.

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Το μέλος κηπουρός!!!


Μετά τις αναταραχές και την όλη κρίση που περνάμε σε όλο τον κόσμο, το μέλος, σύμφωνα με την εφημερίδα της κυβερνήσεως διορίζεται κηπουρός!!! στον δήμο Κηφισιάς χάρη στην κατάκτηση του Euro2004. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα τέτοια νομοσχέδια που εξασφαλίζουν σε έναν αμοιβόμενο με μόλις 800.000€ το χρόνο μία θέση και έναν μισθό για τα βαθιά γεράματα! Ελπίζω να μπορέσει να ζήσει άξια το μέλος και όλα τα μέλη και μη που θα δεχτούν την θέση ενώ θα την στερούν από κάποιον που πραγματικά την έχει ανάγκη.

Γειά σου Ελλάδα με του διορισμούς σου!!!


island

Ευρώπας

Στας Ευρώπας η κλήρωση έφερε αντίπαλους τις δύο ελληνικές ομάδες με μία ισπανική και μία γαλλική. Αναμφίβολα οποιαδήποτε ισπανική ομάδα δεν ειναι αστεία.


Παναθηναϊκός - Βιγιαρεάλ.

Το ειχα προβλέψει και το ειχα γράψει κιόλας κάπου. Πρόκειται για μια ομάδα με δεμένο σύνολο που θα δυσκολέψει πολύ. Πρόβλεψη δεν θέλω να κάνω αλλα θα ήθελα ισοπαλία εκει και νίκη εδω με 2-0 για τον Παναθηναϊκό. Σίγουρα θα δούμε δύο δυνατά ματς.
Εχω αγχωθεί απο τώρα λέμε :)


Ολυμπιακός - Σεντ Ετιέν.

Ισως η πιο εύκολη αντίπαλος αφου απ οτι μαθαίνω παλεύει να μην υποβιβαστεί στο γαλλικό πρωτάθλημα που ειναι και υποδεέστερο του ισπανικού. Νομίζω οτι μόνο απο τον κακό του εαυτο θα αποκλειόταν ο Ολυμπιακός αλλα ας μη βιαστώ να προβλέψω τίποτα κι εδω, ας πώ νίκη εδω με δύο γκόλ διαφορά και ισοαπαλία εκει για τον Ολυμπιακό.

Ούγκ : Η Ελλάδα απο χθές έπιασε την 12η θέση στην βαθμολογία χωρών της ΟΥΕΦΑ !

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008

Μπάσκετ 13-14 Δεκέμβρη 2008

Στην Α1 μπάσκετ αναμενόμενα τα αποτελέσματα.
Σπουδαία νίκη του ΠΑΟΚ επι της ΑΕΚ και επίδειξη δύναμης του Παναθηναϊκού στη Λάρισα και του Ολυμπιακού στο ΣΕΦ επι του Πανιωνίου.

Βαθμολογία :

Παναθηναϊκός 19
Ολυμπιακός 19
Αρης 18
Πανελλήνιος 18
ΠΑΟΚ 15


Στο μπάσκετ Γυναικών είχαμε πολλά παιχνίδια με μικρές διαφορές στο σκορ.
Παγχιακός - ΠΑΟ 61-63, Ολυμπιάδα Λ. - Πανιώνιος 69-66, Μ.Αλέξανδρος - Αρης Χολ. 53-64, ΔΑΣΑΛ - Εσπερίδες 73-78, Απ. Πτολ.- Απ. Καλαμαριάς 66-71 και Siemens - Π.Φάληρο 57-75
Στη βαθμολογία :

Αθηναϊκός 20
Εσπερίδες 19
ΠΑΟ 18
Αρης Χολ. 16
Π.Φάληρο 16
Απόλλων Κ. 15
Απόλλων Πτ. 15

Α2 Ανδρών :

Δάφνη - ICBS 67-56
Ηλυσιακός - Παγκράτι 69-67
Πανερυθραϊκός - ΑΓΟΡ 75-71
Ερμής - Ολυμπιάδα 77-75
ΚΑΟΔ - Νήαρ Ηστ 63-67
Κεραυνός - Ξάνθη 77-70
Απόλλων Π. - ΜΕΝΤ 80-69
Ηρακλής - Περιστέρι 66-62

Βαθμολογία :

Ηλυσιακός 19
Δάφνη 19
Περιστέρι 18
Ηρακλής 17
ΑΓΟΡ 16

Καιρός για έργα

Αντε καιρός ήτανε να το δούμε αυτό :
Νίκη ΠΑΟΚ, νίκη Παναθηναϊκού, απώλεια Ολυμπιακού, ταυτόχρονα.
Τώρα η βαθμολογική απόσταση μεταξύ τους ειναι πιο ...λογική.

Στο μεταξύ στο θέμα του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού στον Βοτανικό εμφανίζονται διάφορα εμπόδια και οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού άρχισαν να κάνουν δηλώσεις.
Εχουν τον κόσμο με το μέρος τους και ξέρουν την δύναμη που εχει αυτό.
Ο Καραγκούνης αναρωτιέται αν και το παιδί του ακόμα, θα προλάβει να παίξει στο νέο γήπεδο !
Αυτο σημαίνει οτι υπάρχουν φόβοι για συνεχείς αναβολές των εργασιών απο "ευαίσθητους" πολίτες, παρά τις δεσμεύσεις για βελτίωση του περιβάλλοντος χώρου μεσω της σύνθετης ανάπλασης της περιοχής.

Σαν πολίτης απαιτώ απο την Πολιτεία να βρεί λύση για τον Παναθηναϊκό και όλους τους Συλλόγους ακριβώς όπως βρήκε και για τον Ολυμπιακό. Αλλιώς εχω κάθε λόγο να πιστεύω οτι η Πολιτεία μεροληπτεί -ξανά- υπέρ του Ολυμπιακού. Αυτο πρέπει να σταματήσει.

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2008

ΠΑΟ-Ολυμπιακός 2-3

Γυνακείο βόλλεϊ. ντέρμπι με τα όλα του και στον "Τάφο του Ινδού" οι πρωτοπόρες υποδέχονταν τα κορίτσια του Ολυμπιακού. Για να ειμαι ειλικρινής δεν πήγα απο το φόβο οτι μπορεί να πέσει ξύλο και δεν τα γουστάρω αυτά καθόλου. Μάλιστα ειχε πολλή αστυνομία και έμαθα οτι παραλίγο να γίνει έφοδος θεατών οταν μια παίκτρια των φιλοξενούμενων έκανε ειρωνική χειρονομία προς την εξέδρα.
Περίμενα νίκη του Παναθηναϊκού εστω και δύσκολα, όμως ηρθε ήττα εστω και δύσκολα, με 2-3.
Τα σετ 23-25, 25-22, 25-22, 23-25, 10-15
Παρα την ήττα ο Παναθηναϊκός παραμένει πρώτος.
Αλλα αποτελέσματα :
Πανιώνιος - ΕΑΛάρισας 3-2
Κτησιφών - Αρης 0-3
Ηρακλής Κηυφ. - Ιωνες 3-0
Πανελλήνιος - Ηρακλής 2-3

Η βαθμολογία :
  1. Παναθηναϊκός - 28
  2. Ολυμπιακός - 25
  3. Ηρακλής Κηφισιάς - 21
  4. Ηρακλής Θεσ/νίκης - 21
  5. Μαρκόπουλο - 20
  6. Πανελλήνιος - 19
  7. Πανιώνιος - 17

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2008

H εβδομάδα που πέρασε και η συνέχεια.

Ας γράψω μια μικρή ανασκόπηση όσων έγινα στη βδομάδα που πέρασε στη σκιά της εξέγερσης, των καταστροφών που ακολούθησαν τον φόνο του μικρού Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.
- Είχαμε ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλλεϊ, πόλο απ όλα με σημαντικότερο το Champions League.

Παναθηναϊκός : Εχασε στο πόλο απο τον Ολυμπιακό και ακολούθησε είσοδος οπαδών του Παναθηναϊκού και επίθεση στην ομάδα του Ολυμπιακού.Αλλο ενα σκηνικό ντροπής, το περασμένο Σάββατο. Στο επόμενο ματς έχασε και απο τον Πανιώνιο με 13-6.
Στο ποδόσφαιρο μετά την σπουδαία νίκη στην Ξάνθη με 1-2 παίζοντας καλό ποδόσφαιρο, έπαιξε με την Ανόρθωση Κύπρου για το Champions League. Η νίκη αλλα και η ισοπαλία θα έδιναν την πρόκριση.
Η κυπριακή ομάδα ήθελε ισοπαλία και όχι νίκη της Βέρντερ στο άλλο ματς στην έδρα της με την Ιντερ.
Ομως ο Παναθηναϊκός κέρδισε με 1-0 έχοντας την υπεροχή σε όλο το ματς και οι Κύπριοι έμεινα εκτός Ευρώπης αν και εντυπώσίασαν στον α' γύρο. Ο Παναθηναϊκός προκρίθηκε ως πρώτος στον όμιλό του εκει που τον είχαν πολλοί για ξεγραμμένο.

Για το πρωτάθλημα έχουμε τους σημαντικούς αγώνες Λάρισα-Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ-Ξάνθη, Αρης-ΑΕΚ.

Στο μπάσκετ μετά την νίκη του επι του Αρη σε άδειο γήπεδο λόγω τιμωρίας υποδέχθηκε την Μπαρτσελόνα στο ΟΑΚΑ. Εχασε  με 76-87 απο μια ομάδα που φέτος αξίζει να κερδίσει την Ευρωλίγκα και μοιάζει διαστημική σχεδόν.

Ο Πανιώνιος και ο Ολυμπιακός επίσης έχασαν εκτός έδρας και δεν θυμάμαι καν απο πότε έχουμε να δούμε να χάνουν όλοι στα ευρωπαϊκά παιχνίδια μπάσκετ στην ίδια αγωνιστική !
Οκ, ο Πανελλήνιος και ο Αρης κέρδισαν, πάλι καλά.
*Για το πρωτάθλημα είχαμε ακομα την σπουδαία νίκη της Καβάλας επι του ΠΑΟΚ με 73-72.

Στο βόλλεϊ ειχαμε στα σημαντικότερα ματς ΠΑΟΚ-ΠΑΟ 0-3 και Ηρακλής Λαμία 1-3 !!!
Σήμερα έχουμε το ματς Ολυμπιακός - Ηρακλής.
Στο μεταξύ ο Παναθηναϊκός πέτυχε την πρώτη του ευρωπαϊκή εκτός εδρας νίκη επι της πρωταθλήτριας Ευρώπης Φρίντριχσχάφεν με 2-3 !
Σπουδαία νίκη πέτυχε και η ΕΑ Πατρών στην Γαλλία για το ευρωπαϊκό Τσάλλεντζ Κάπ.

Ας έχουμε ενα ήρεμο καλό αθλητικό Σαββατοκύριακο

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Διάλειμμα για διαφημίσεις


Ξέρω είναι αθλητικό το μπλόγκ αλλά μια φωτογραφία, μετά την απολογία του φονιά και τον Κούγια, είναι απαραίτητη φαντάζομαι. Τίποτα άλλο...
island


Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Αυτα δεν γίνονται ...

Τι αθλητικά να γράψεις και τι να χαρείς ;
Εδω όλη η χώρα κάηκε απο διαδηλώσεις διαμαρτυρίας για τον φόνο ενός παιδιού 15-16 χρονών.
Δεν ξέρω τι ομάδα ηταν ο μικρός ούτε πώς έμοιαζε καν, ειδα μια φωτο στην τηλεόραση.
Δεν θα μπορέσει να πανηγυρίσει για την ομάδα του.
Ειμαι, είμαστε σε θλίψη απο χτες και αυτο θα αργήσει, ή μάλλον ΔΕΝ θα ξεχαστεί ποτέ !
Και η Αστυνομία δεν θα εχει ποτέ ξανά την εμπιστοσύνη μας !
Ναι, ξέρω δεν ειναι όλοι ίδιοι, μα ... ποιός μπορεί να σκεφτεί πια κάτι τέτοιο ;
Δε μπορώ να γράψω τίποτε, χάσανε, κερδίσανε, δε με νοιάζει.

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008

Κορμοράνοι ;

Επιτέλους έφυγε ο Γιαννάκης απο την εθνική ομάδα μπάσκετ και θα ναι πλεόν σκέτος Γάβρος και όχι Εθνικός Γάβρος. Μπορούμε να τον βρίζουμε άφοβα.
Και τωρα ψάξτε όνομα. Εγω λέω Ματσόν. Αλλιως θέλω τον Σκότ Σκάϊλς.

Πάει κι ο Λεμονής, πόσα του δωσαν για να κάτσει για δύο μόλις αγώνες στον πάγκο του Πανθηρώνιου ; Ακουσα οτι διαφώνησε λέει με κάποιους, καλά δεν ειχαν συνεννοηθεί απο πριν ;

Μέταλλιστ - Ολυμπιακός 1-0 και αντε τωρα να τραβήξουν την ίδια ταλαιπωρία στην επιστροφή, αεροπλάνα, ιστορίες ...! Πραγματικά αυτη η ομάδα... πετάει !

Πανιωνάρα - Ρεάλ 68-66 στο ντεμπούτο Ντικούδη. Ούρλιαζα απο χαρά, γουστάρω πολύ !
Οχι τίποτ' άλλο αλλα στο ελληνικό πρωτάθλημα φαίνεται οτι θα έχουμε 5-6 πολυ υπολογίσιμες ομάδες και αυτο ανεβάζει κι άλλο το επίπεδο.
Φυσικά ειναι μακράν ανώτερο του επιπέδου του ποδοσφαίρου, χρόνια τώρα.
Μπράβο στον Πανιώνιο.

Παίκτης του μήνα λέει στο μπάσκετ ο Γκόλεματς του Πανελλήνιου.
Οκ, αλλα ενω όλοι εχουν πάθει πλάκα με τον Ντάνιελς ( σας τα λεγα ) της Καβάλας, ο Γκόλεματς γιατι ; Επειδη κέρδισαν τον Παναθηναϊκό ;

Εκει στο ΣΥΡΙΖΑ ακούνε Βοτανικός και σκέπτονται Τιτανικός... κατι για προστατευόμενες περιοχές άκουσα και τέτοια ! Δε φαντάζομαι να βόσκουν κορμοράνοι στο Βοτανικό ; Ε ;
Ελεος είδαμε και τον Τσίπρα φωτο σε αθλητική φυλλάδα, τι σπόρ κάνει ο κύριος ;

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

'Οπως και να το κάνουμε,έχουν ένα δίκιο.




Αυτή είναι η Ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός για τα επεισόδεια στον αγώνα με τον Παναθηναικό στο μπάσκετ.

«Κατόπιν της προσφυγής της ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ κατά της υπ αρ. 79/27.11.2008 απόφασης του Μονομελούς Δικαιοδοτικού Οργάνου του ΕΣΑΚΕ, με την οποία η ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ ζητεί να μετατραπεί σε χρηματικό πρόστιμο η ποινή που της επιβλήθηκε για τα θλιβερά επεισόδια που έλαβαν χώρα στον μεταξύ μας αγώνα της 23.11.2008, η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΦΠ αναγκάστηκε να προσφύγει σήμερα (σ.σ.: Δευτέρα, 1/12) και αυτή κατά της ίδιας απόφασης, ζητώντας να επιβληθεί στην ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ η νόμιμη πειθαρχική ποινή της διεξαγωγής εντός έδρας αγώνα της χωρίς την παρουσία θεατών για 6 (έξι) τουλάχιστον αγωνιστικές ημέρες και χρηματικού προστίμου τουλάχιστον 150.000 Ευρώ».

Και τώρα πείτε μου.Εχουν άδικο?Ξέρω πως έιναι άσχημο να χάνεις τον κόσμο απο την έδρα σου.Ξέρω οτι δεν κάνουν όλοι επεισόδεια στο γήπεδο και οι άλλοι που θέλουν να πάνε δεν φταίνε σε τίποτα,αλλα αφού έφαγες την ποινή,ας την λουστείς οπως είναι.Αλλιώς βρες τρόπο να ελέγχεις αυτους που κάνουν τα επεισόδια.
Δεν συμφωνω με την ανακοίνωση ως προς τις έξι αγωνιστικές,αλλα αμα γίνουν τεσσερις δεν θα έχω κανένα πρόβλημα.Στο θέμα της βίας πρέπει οι ποινές να είναι αυστηρές.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.