Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2008

What happens here mr. Gerson ?

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2008

Aθλητική Δικαιοσύνη

Δεν καταλαβαίνω γιατι διακόπηκαν τα πάντα επειδή έφυγε ενας αμφιβόλου κύρους παραπολιτικός ντυμένος με ράσα. Δεν το καταλαβαίνω σε σχέση με τον Αθλητισμό.
Θα υποθέσω λοιπόν οτι οταν τα κακαρώσει ο Γκαγκάτσης πχ. θα διακόψουν την τέλεση λειτουργιών οι ναοί για μία εβδομάδα.
Πάμε παρακάτω.
Ας δούμε τι ψηφίσαμε περι Αθλητικής Δικαιοσύνης.
Καλή μόλις ένας ψήφισε.
Μέτρια εως ασταθής ψήφισαν το 49 % δηλαδή οι μισοί.
Κακή ψήφισαν το 61% ενω μόλις 2 δεν ασχολούνται με το θέμα.
Θυμίζω οτι στην ψηφοφορία επιτρεπόταν πολλαπλή ψήφος.
Σαν συμπέρασμα βγαίνει οτι θεωρούμε ανεπαρκή εως κακή την αθλητική μας δικαιοσύνη.
Πράγματι δεν είναι λίγες οι φορές που χαϊδεύτηκαν κακές συμπεριφορές και οι φορές που δεν αντιμετωπίστηκαν περιστατικά αθλητών με δόση χιούμορ και επιείκεια ή εστω μια πρωτότυπη ποινή.
Εγω θα έβαζα τον Ζήκο πχ να φοράει τη φανέλλα της ομάδας του με τυπωμένο πισω να λέει :
"Δεν ειμαι χεζμένος"
Θα τιμωρούσα διαιτητές που δεν τιμώρησαν το θέατρο να παίζουν με σκούφο νάνου.
Αντίθετα -αν ήμουν δικαστής- θα κυνηγούσα ανελέητα τον βόθρο των αθλητικών φυλλάδων για παραπλάνηση του κοινού και για προτροπή σε βία.
Αναρωτιέμαι αν σε άλλες χώρες λειτουργεί η αθλητική δικαιοσύνη όπως εδώ.
Ειναι ενα θέμα που θέλω να το ψάξω και θα το κάνω.
Η οποιαδήποτε δικαιοσύνη γενικότερα δεν σωφρονίζει με τη λογική "πονάει-χέρι-κόψει" παρα μόνο σε ακραίες περιπτώσεις. Το να μην αγωνιστεί ενας αθλητής πχ για 3 αγώνες δεν ειναι τιμωρία δίκαιη. Δίκαιο είναι να του δώσεις μια και δύο ευκαιρίες να επανορθώσει.
Ετσι θα μαθαίνει και ο φίλαθλος.
Αλλιώς, αντιδρά νευρικά και αυτο δεν ειναι καλό. Οι κερκίδες πρέπει να είναι ήρεμες μελωδικές και ευχάριστες. Οχι τίποτα άλλο, αλλα να μην μεταφέρονται και αλλού άσχημες καταστάσεις.
Αλλα εχω την εντύπωση οτι οι δικαστές εχον διαχωρίσει την ποινική απο την αθλητική ποινή χωρίς να σκέφτονται σε ποιόν βαθμό η μία επηρρεάζει την άλλη.
Καλή σας ημέρα.

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

Από την Νίκη στην Πυλαία μέχρι την ήττα στην Τούμπα.

Από την Νίκη στην Πυλαία μέχρι την ήττα στην Τούμπα μας χώρισαν μερικά χιλιόμετρα και δύο περίπου ώρες! Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά. Σήμερα ήταν μια δύσκολη μέρα για τον πιστό οπαδό του ΠΑΟΚ -σαν και εμένα και τον αδερφό μου- αφού έπρεπε να παραστεί και στο ντέρμπυ του Μπάσκετ αλλά και να διακτινιστεί στο καπάκι στο ντέρμπι -ο Θεός να το κάνει βέβαια - της Τούμπας!

Έτσι γύρω στις 16.30 βρέθηκα με άλλα 5.000 παόκια να δημιουργούμε μια καυτή ατμόσφαιρά και να βοηθάμε την ομάδα να κερδίσει έναν ολυμπιακό του οποίο ο πιο φθηνός παίκτης της αρχικής πεντάδας αξίζει όσο πανώ κάτω το μπατζετ του ΠΑΟΚ.

Ο αγώνας ήταν εκπληκτικός και σχεδόν στα 3/4 του ο ΠΑΟΚ ητάν μπροστά ακόμη και με διαφορά 15 πόντνω (50-35) στα μέσα της τρίτης περιόδου. Κάπου εκεί όμως ο Ολυμπιακός ξεκίνησε την αντεπίθεση του και κατάφερε να προηγηθεί με 63-65 στην τέταρτη περίοδο. Τότε όμως ο Ντιαρά με ένα 4ποντό και ο MVP του αγωνα Κούβελας (απίστευτο και αληθινό!!!) έγειραν το ματς προς την μεριά του Δικέφαλου. Σημαντική βοήθεια και η ψυχραιμία του πολύ καλού Βεργίνη στις βολές του τέλους!

Μεγάλη νίκη με 81-80 για τον ΠΑΟΚ και πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια γαι την ομάδα του Φλεβαράκη που από μία νίκη σε οκτώ αγώνες και το φάσμα της Α2 να πλανάται στην Πυλαία έκανε 5 νίκες σε 6 παιχνίδια!!!!

Ακολουθούν δύο φάσεις που δίχνουν το μεγάλο πάθος του 35 χρόνου Κούβελα που σήμερα έβαλε 20 πόντους όσους και σε όλους τους 13 προηγούμενους αγώνες!!!



Αν οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ είχαν το μισό αυτού του πάθους τότε η ομάδα μου θα έπαιρνε και κάτι καλύτερο από τον αγωνιστικό χώρο εκτός από απογοήτευση! Δεν θέλω να πώ πολλά. Η σημερινή εμφάνισή ήταν μια συνέχεια της εμφάνισης εναντίον του Ηρακλή και η τρίτη συνεχόμενη ήττα μας μαζί με αυτή της Ξάνθης. Ουδεις δεν ξεχώρισε σε ενα μάτς που είχαμε μόλις μια καλή ευκαιρία στο 36 με τον Γεωργιάδη. Όταν ο ΠΑΟ είχε 3 τετ α τετ χαμένα σε όλο το ματς! Και μπορεί το γκολ να ήταν ένα δώρο από την ασυνεννοησία του Σνάουτσερ και την στραβοκλωτσιά του Φερναντεζ αλλά η νίκη του ΠΑΟ ήταν πέρα για πέρα δίκαιη. Οποιοδήποτε άλλο αποτέλεσμα θα ήταν απλά τύχη για μας...

Πραγματικά κρίμα για τον κόσμο που πλημμύρισε την Τούμπα σήμερα. Σίγουρα του αξίζει κάτι καλύτερο...



Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008

Tennis - Australian Open 2008

Τελικός Ανδρών :
N. Djokovic (SRB) 4 - 6 - 6 - 7
J0 Will Tsonga (FRA) 6 - 4 - 3 - 6

Eίχε δεν είχε...



....την έκανε και τη τρίτη μεταγραφή ο Ολυμπιακός.


Και εκεί που όλοι νομίζαμε οτι έχασε μέσα απο τα χέρια του τον Σπυρόπουλο, ο οποίος κατέλειξε στον Παναθηναικό πράγμα που άμεσα σήμαινε και επικοινωνιακή ήτα, τα Βραζιλιάνικα ΜΜΕ σου φέρνουν τον -από την Πεμπτη κλεισμένο- Λεονάρντο της Πορτουγκέσε.

Μάλιστα το εξέδωσαν και στην ιστοσελίδα της ομάδας.
Απ ότι φαίνεται λοιπόν, κάποιο λάκκο έχει η φάβα με τον Σπυρόπουλο...
Χάθηκε σίγουρα επικοινωνιακό παιχνίδι...ή μήπως δεν έγινε καν παιχνίδι
Επι της ουσίας, ο Λεοντάρντο λέγεται ότι είναι ένας αριστεροπόδαρος παίχτης, καθαρόαιμος αριστερός μπακ και θα καλύψει τη θέση που πονάει αυτή την εποχή ο Ολυμπιακός

Είναι 22 ετών, έχει ύψος 1.72μ. και βάρος 79 κιλά και θεωρείτε ως ο νέος Ρομπέρτο Κάρλος στη Βραζιλία.

Βαση των δημοσιευμάτων ο Ολυμπιακός τον άρπαξε από τα χέρια της Μπενφίκα, ενώ είχαν ενδιαφερθεί κατα το παρελθόν, η Γιουβέντους,η
Στουτγκάρδη ενώ για οικονομικούς λόγους. δεν έκλεισε στη ΤΣΣΚΑ Μοσχας το καλοκαίρι
Είναι πολύ καλός "κόφτης", προωθείτε αφου του το επιτρέπει η ταχύτητά του, ενώ διακρίνεται για τη ντρίπλα του και τις σέντρες του

Αν όλα αυτά αληθεύουν τότε ο Ολυμπιακός έπιασε λαβράκι.

Θα δούμε....

Βόλλεϊ 15η αγωνιστική

Αφου όλοι ασχολούνται με τα ποδόσφαιρα, οκ. εμείς κόντρα στη λογική που θεωρεί σπόρ μόνο το ποδόσφαιρο θα μιλάμε για όποιο άθλημα μας αρέσει, και όχι μόνο για το ποδόσφαιρο της εποχής του Γκαγκάτση.
Στην βαθμολογία προηγείται ο Παναθηναϊκός και ακολουθούν Ηρακλής, Ολυμπιακός, Αρης και Λαμία.
Φέτος δεν εχω πάει να δω κάποιο ματς ακόμα και ψάχνω και το πρόγραμμα των γυναικών.
Αξίζει να παρακολουθεί κανεις βόλλεϊ αφου οι ελληνικές ομάδες έχουν υψηλό επίπεδο και κάθε χρόνο φέρνουν επιτυχίες και στην Ευρώπη.
Τα αποτελέσματα της 15ης αγωνιστικής :
ΠΑΟΚ-Άρης 2-3 (25-18, 21-25, 25-17, 23-25, 13-15)
ΑΕΚ-Παναθηναϊκός 0-3 (18-25, 17-25, 23-25)
Ηρακλής-Μίλωνας 3-0 (25-21, 26-24, 25-21)
Εθνικός Αλεξ.-ΕΑ Πατρών 0-3 (16-25, 20-25, 15-25)
Ολυμπιακός-Λαμία 1-3 (20-25, 27-25, 22-25, 25-27)
Απομένει ο αγώνας Πανελλήνιος-Κηφισιά σήμερα στις 18.00
...
Στην βαθμολογία των γυναικών προηγούνται Παναθηναϊκός, Ολυμπιακός, Ηρακλής Κηφισιάς και Μαρκόπουλο.

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2008

O Σπυρόπουλος στον Παναθηναϊκό

Με μια κίνηση ματ ο Παναθηναϊκος πέρνει μεσα απο τα χέρια του Ολυμπιακού τον Νίκο Σπυρόπουλο.

Τι όμορφα που ακούγετε.

Μια κίνηση σε μια θέση που πολύ καιρό χρειαζόμασταν καποιον αφού παίζαμε με λύσεις ανάγκης,πότε με τον Βύντρα και πότε με τον Νίλσον,παίχτες που είναι δεξιοπόδαροι.
Ακόμα περνάει ενα μύνημα στον Σέριτς οτι θα πρέπει να δείξει πολύ περισσότερα για να έχει μια θέση στην εντεκάδα.

Μετά απο την συνέντευξη τύπου του Βγενόπουλου,ηταν οτι καλύτερο για να κέρδισει κάποιες εντυπώσεις οι πλευρά της ΠΑΕ.

Αναμένουμε πιθανότατα αλλη μια μεταγραφή,ξένου αθλητή,αφου λύθηκε το συμβόλαιο του Ζόζεφ Ενακαριρε και έτσι υπάρχει μια ελεύθερη θέση για ενα μη κοινοτικό παίχτη.
Το βάρος ακούγετε οτι θα πέσει για να έρθει ενας καλός μέσος.
Αντε,με το καλό.

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2008

Εγω ΠΕΚ είμαι μαζί σου,για τον Γιάννη δεν ξέρω.

Νομίζω οτι όποιος άκουσε τον Ανδρέα Βγένοπουλο και αγαπάει πραγματικά τον Παναθηναϊκό,εχει ταχθεί μαζί του.Ελπίζω οτι ο Τζίγγερ θα κάνει το βήμα και θα δούμε ενα ενωμένο και αδιαίρετο Παναθηναϊκό.Εγώ που δεν είμαι γενίκοτερα κατα του Γιαννάκη,θα είμαι ακόμα περισσότερο μαζί του,αν δεχτεί να μιλήσει μαζι τους και να βρουν κάποια λύση που θα μας πάει μπροστά.

Ενα κομμάτι απο τα λεγόμενα του που μου άρεσε,ειναι αυτό:

«Ο Παναθηναϊκός αργοπεθαίνει. Δεν θέλουμε να διώξουμε την οικογένεια Βαρδινογιάννη. Θέλουμε να μας επιτραπεί να βοηθήσουμε. Όλοι μαζί είμαστε πιο δυνατοί από τον Αμπράμοβιτς»

'Οποιος θέλει να ακούσει και να δει ολόκληρη την συνέντευξη τύπου μπορεί να το κάνει απο την ιστοσελίδα της ΠΕΚ:
http://www.panathinaikosmas.com/

Και μπορεί να την διαβάσει στο σάιτ του Sporfm:
http://www.sport-fm.gr/article.jsp?id=117084

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2008

Πλατινί μπράβο.

Θέλω να πω ενα μπράβο στον Μισέλ Πλατινί που άρχισε να κάνει πραγματικότητα πολλά απο όσα ειχαν ειπωθεί λιγο πριν αναλάβει πρόεδρος της UEFA.
Σύμφωνα λοιπόν με όσα αποφασίστηκαν, οι Ευρωπαϊκοί Σύλλογοι που θα δίνουν παίκτες τους για συμμετοχές σε διεθνείς διοργανώσεις θα λαμβάνουν χρήματα ως αποζημίωση για τυχόν τραυματισμούς αλλα και για την απουσία του κάθε παίκτη για χάρη της Εθνικής του Ομάδας.

Το ποσόν φτάνει τα 172.000.000 € για την επόμενη τετραετία.
Επίσης θα καταβάλει χρήματα και η FIFA για τις συμμετοχές στα Παγκόσμια Κύπελλα.
Η απόφαση ισχύει άμεσα.
Δικαίωμα λαμβάνειν έχουν οι Σύλλογοι που είχαν εστω και εναν διεθνή ποδοσφαιριστή στις τάξεις τους, μέχρι και δύο χρόνια πριν απο μια μεγάλη διοργάνωση.
Αρα χαράς ευαγγέλια για για τις ελληνικές ομάδες αφου η Εθνική μας θα συμμετέχει τόσο στο Euro2008 όσο και στο Παγκόσμιο Κύπελλο !

Αυτά κάνει ο Πλατινί και μας σκλαβώνει. Μπράβο του, ειναι δίκαιο αυτό το μέτρο και αξίζουν οι Σύλλογοι που δίνουν διεθνείς να ανταμείβονται. Ετσι θα δοθεί κίνητρο σε όλους τους Συλλόγους να βοηθούν τις Εθνικές Ομάδες.

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2008

Η Κατάρα της γριάς

6.500 οπαδοί του ΠΑΟΚ κάναν το Καυταντζόγλειο Τούμπα αλλά δεν ήταν αρκετό για να κάνει η ομάδα το πρώτο της διπλό. Και σαν να μην έφτανε αυτό ο ΠΑΟΚ ήταν ανύπαρκτός στο πρώτο 45λέπτο του αγώνα. Όχι ότι ήταν καλός στο δεύτερο. Απλά έδειξε λίγο να πατάει στο γήπεδο. Κατάρα της γριάς λέγαν πολλά παόκια αφού απο το 1998 έχουμε να κερδίσουμε στο Καυταντζόγλειο και ας τερματίζει ο Ηρακλής κάτω απο μάς - πλην του 2005-2006.


ΠΑΟΚ ξέρεις πόσο σ'αγαπάω σε λύπες και χαρές σ'ακολουθάω....

Μόνο που τώρα τελευταία σπανίζουν οι χαρές για να πούμε και του στραβού το δίκιο και ειδικά εκτός έδρας! Πάντως αγωνιστικά ο Ηρακλής κέρδισε δίκαια με γκόλ του Γιάντση στο 12ο λεπτο. Εμείς πιέσαμε στο δεύτερο αλλά χωρίς ουσία. Μόνος διακριθέντας κατ'εμέ ο Χριστοδουλόπουλος και λίγο ο Λάκης. Αρνητικότατος ο Γ.Χ. μείναμε με δέκα παίκτες όταν ο Γερμανάκος απέβαλε τον Κνολ -άδικα- και με εννέα εργότερα όταν αποβλήθηκε - πολύ σωστά - ο Μπαλάφας. Βέβαια ο Γερμανάκος έπαιζε φουλ έδρα ολοφάνερα -ξεπλήρωσε για τον Πολατιάν?- αλλά δεν έκρινε το αποτέλεσμα. Χωρίς μεγάλη ανάλυση για την εμφάνιση και την ήττα οι παίκτες αλλά και ο προπονητής πρέπει να ντρέπονται.

Συγχαρητήρια στον Ηρακλή για την δίκαιη νίκη.

Τέλος θα ήθελα πάντως να ευχαριστήσω την Ελληνική Αστυνομία για τα δακρυγόνα που μας κέρασε απόψε και για την φαεινή ιδέα 6500 άτομα να περάσουν απο μια σιδερένια πόρτα......

Παναθηναϊκός - Εργοτέλης 1-0

Ενα εύκολο απόγευμα πέρασε ο Παναθηναϊκός με τον Εργοτέλη κερδίζοντας με 1-0 κάτω απο
τις έντονες αποδοκιμασίες οπαδών κατά του Γιάννη Βαρδίνογιαννη.Στο πρώτο ημίχρονο ήταν σαφώς ανώτερος κάνοντας ευκαιρίες και πετυχαίνοντας το γκολ μετα απο μια στημένη φάση και γκολ του Σαλπιγγίδη.

Κάποιο σύνθημα πήρε το αυτί μου και για τον Παπαδόπουλο.Κατι οτι έδειξε την κάλτσα του στον Νικοπολίδη για το που θα ρίξει το πέναλντι.Και εμένα μου εχει σπάσει τα νεύρα ο Παπαδόπουλος αλλα το βρίσκω λίγο ακραίο αυτο.Γελάω βέβαια που όταν ήταν να φύγει ολοι γκρίνιαζαν.Δεν πειράζει άλλωστε δεν θα βάλει ποτέ κανείς μυαλό.

Ατραξιόν ήταν ο νοσοκόμος του Εργοτέλη,που έδειξε τα τέσσερα δάχτυλα του σε κάποια φάση και απο εκείνη την στίγμη τα άκουγε.'Εφαγε και μερικούς καφέδες και μέτα δεν τον άφησε ο Καραγεωργίου να ξαναμπεί στον αγωνιστικό χώρο.Μερίκοι τελικά έχουν πολύ θράσος και θα έπρεπε να ντρέπονται.

Αρκετά και τα συνθήματα κατά του Κώστα Γκόντζου,διευθυντή της εφημερίδας DERBY και
του Χρήστου Αθανασόπουλου,διευθυντή επικοινωνίας της ΠΑΕ.Αρκετά με τα εξωαγωνιστικά.

Καλύτερος παίκτης του γηπέδου ηταν ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης που εκτός απο το γκολ που έβαλε,πίεζε και κηνυγούσε κάθε φάση,κάτι που έκανε τον κόσμο να τον χειροκροτήσει και να φωναξει το όνομα του αρκετές φορές,και να σηκωθεί όρθιος στην αλλαγή του.Πολυ καλός και ο Αντρέας 'Ιβανσιτς που έκανε ατελείωτα χιλίομετρα και αρκετές καλές ενέργειες απο την αριστερή πλευρά.

Ντεμπούτο στο Ελληνικό πρωτάθλημα ως αλλαγή έκανε ο 'Ελντερ Πόστιγκα που δείχνει πολύ καλά σημάδια αλλα ακόμα πρέπει να δέσει λίγο με τους υπόλοιπους και να πάρει πέρισσοτερο χρόνο στα πόδια του.
Θετικός ήταν και ο 'Εκι Γκονζάλες που έχει αρχίσει να βρίσκει τα πατήματα του στο γήπεδο και μπορεί να δώσει αρκετές λύσεις στην συνέχεια.

Επόμενος αγώνας το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ.Ενα δύσκολο παιχνίδι εκτός έδρας που πρέπει να δείξει σοβαρός για να πάρει το διπλό.

Ενα δυνατό πρωτάθλημα μπάσκετ

Ο Αρης πήρε το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ σε ενα κατάμεστο Αλεξάνδρειο που θύμισε άλλες εποχές.
Αισθητά βελτιωμένος ο ΠΑΟΚ αλλα δυνατός ο Αρης που καιρό τωρα ειναι άξια μεσα στις 3 καλύτερες ομάδες μας. Το τελικό 83-73 μπορεί να αδικέι ελαφρώς τον ΠΑΟΚ που έφερε τον Κουτλουάϊ και κεινος έπαιξε σαν να ηταν απο παλια στην ομάδα. Πολύ καλός.
Ο Αρης ειναι 3ος στην βαθμολογία και ο ΠΑΟΚ 8ος.
Το εντυπωσιακό Αιγάλεω αν διατηρούσε την ίδια σταθερότητα σε όλο το πρωτάθλημα θα μας έκανε να μιλάμε για μια ευχάριστη έκπληξη. Νίκησε χθές στην Πάτρα την Ολυμπιάδα με 80-87 και βρίσκεται στην 5η θέση της βαθμολογίας.
Η ΑΕΚ εύκολα νίκησε τον Κολοσσό και πήρε ανάσα ηθικού.
Ο Πανιώνιος, 4ος στην βαθμολογία τωρα, συνεχίζει να φλερτάρει έντονα με την τελική τετράδα του πρωταθλήματος. Νίκησε φυσιολογικά την Ολύμπια με 75-62.
Απομένουν τα παιχνίδια Πανελλήνιος - Παναθηναϊκός στις 19.00 στην Κυψέλη, και επίσης στις 19.00 Λάρισα - Μαρούσι και ΑΓΟΡ - Ολυμπιακός.

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2008

Grand Slam Australian Open 2008


Συνεχίζεται στην Αυστραλία το πρώτο μεγάλο τουρνουά κάθε χρονιάς.
Αν και οι ελληνικές συμμετοχές δεν συνεχίζουν πια, ωστόσο τέτοια τουρνουά κρατούν πάντα αμείωτο το ενδιαφέρον με δυνατούς αγώνες.
Η Λένα Δανιηλίδου έμεινε εκτός συνέχειας απο τον πρώτο γύρο όπως και ο Οικονομίδης.
Συνεχίζει ο Κύπριος Μάρκος Παγδατής που μετά τον Γιόχανσον και τον Σάφιν καλείται τώρα να αντιμετωπίσει τον "ντόπιο" Λέητον Χιούϊτ.
Στο μπλόγκ του ο Παγδατής λέει πως θα πανηγυρίσει τρελλά αν φτάσει μεχρι τα ημιτελικά.
Και εμείς ετσι κι αλλιώς γιατι αυτό το παιδί ειναι το κάτι άλλο.
Update :
Nικητής ο Hewitt με 3-2
Τα σετ
Παγδατής - Hewitt 6-4 5-7 5-7 7-6 (7-4) 3-6

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

Παναθηναϊκός - Ροάν 102-78


Ευρωλίγκα. Ωρα 20.45 ΟΑΚΑ
Κόσμος όχι τόσο πολύς όσο συνήθως, αλλα όμορφη ατμόσφαιρα.
Αντίπαλος η ομάδα την οποία ειχε νικήσει στην έδρα της στην Γαλλία ο Παναθηναϊκός με 83-123. Οι προσδοκίες για ακόμα μεγαλύτερο σκορ επι της Ροάν ήταν βάσιμες.

Οταν είδαμε το ταμπλό να γράφει σκόρ 20-8 απο νωρίς, και 29-15 στο α' δεκάλεπτο, ετοιμαστήκαμε για 130άρα.
Ομως στο β' δεκάλεπτο η Ροάν συνήλθε και έπαιξε πιεστική άμυνα για να κλείσει το δεκάλεπτο με 23-22. Ετσι πλησίασε στο σκόρ και το ημίχρονο έκλεισε με 52-37.

Η διαφορά των ομάδων ηταν εμφανής κάτω απο το καλάθι. Στην Ευρωλίγκα αν δεν έχεις δύναμη να παίξεις τις σχετικές "σφαλιάρες" κάτω απο το καλάθι, χάνεις.
Ο Διαμαντίδης έκανε τάπα-πάρτι και Τσαρτσαρής, Ντικούδης φόρτωναν το καλάθι εύκολα.
Τα τρίποντα έμπαιναν, ο Χατζηβρέττας μας θύμισε γιατί θεωρείται ως ενας παίκτης πολύ καλό εργαλείο.
Μερίδα θεατών αποδοκίμασε την ΠΑΕ και τους ιδιοκτήτες της, πράγμα που ανάγκασε τον Π.Γιαννακόπουλο να πάρει μικρόφωνο και να ζητήσει εκνευρισμένος "να μην βρίζουν".
Το δ' δεκάλεπτο άρχισε με όλους να αναρωτιούνται αν θα έφτανε τους 100 πόντους ενας Παναθηναϊκός μάλλον χαλαρός. Και οι δύο ομάδες ειχαν χαλαρώσει και το 92-68 έγινε 99-72 και τελικά 102-78 με τρίποντο του Σπανούλη και οχι παραπάνω αφου στο τελευταίο δίλεπτο τα σούτ των πράσινων ήταν βιαστικά και απρόσεκτα.
Τσαρτσαρής και Διαμαντίδης οι δύο καλύτεροι απο τον ΠΑΟ.
Φιλότιμη ομάδα η Ροάν και ευχάριστη η παρουσία μερικών Γάλλων με λευκά Γαλατικά κράνη στην εξέδρα !
Δείτε και δυο βίντεο εδω :


...

καλύτερα να μασάς..

Action Images
ποινή 2 αγωνιστικών για τον Ζήκο για τις δηλώσεις του μετά το ντέρμπυ με τον Ολυμπιακό , συν άλλη μια καθώς συμπλήρωσε κάρτες .. χάνει Λεβαδειακό , Ατρόμητο κ Πανιώνιο ..
την άποψή μας τελικά να την κρατάμε για εμάς κ τον καθρέπτη του σπιτιού μας . αφορμή ψάχνουν , δεν θέλουν κ πολύ , μια δήλωση τους αρκεί . τι κ αν εχουμε δει ΜΕΣΑ στο γήπεδο ποδοσφαιριστές να φέρονται σαν χούλιγκανς , προέδρους ομάδων να εκφράζονται με χυδαίο τρόπο . η δήλωση ΕΞΩ τους πείραξε . λες κ είπε τίποτα τρελό δηλαδή , χεσμένους τους είπε , λες κ δεν είναι . σταματάω εδώ μην τυχόν κ οι αγωνιστικές γίνουν 4..

Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.