Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Ο Θρύλος της Παρτιζάν ;

Ο Ολυμπιακός παίζει πόλο αυτες τις μέρες στο Βελιγράδι.
Εκει που γέλασα ειναι οτι το τουρνουά λέει ονομάζεται :
" Ο Θρύλος της Παρτιζάν " :)
Οπου Θρύλος και γάβροι ; Τελος πάντων χάσανε 13-14 απο την Παρτιζάν οι "θρύλοι".
Στο άλλο ματσάκιον η Βάσας νίκησε την Μπουντβάνσκα με 12-7.
Προτείνω να γίνεται εδω τουρνουά πόλο που θα ονομάζεται :
" Τριφύλλι - Καριοφύλλι "
...μιας και ο ΠΑΟ στο πόλο δεν τραβάει δυστυχώς αλλα η εμπειρία απο τέτοια ματς θα ειναι σούπερ.

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008

Tης Α2 το κάγκελο

Τι γίνεται εκει περα τόσο καιρό με τις ομάδες που συγχωνεύτηκαν, δηλαδή το Πανόραμα και η Καβάλα ;
Γίνεται οτι πήρε τόσο καιρό να αποβληθεί η Καβάλα απο το πρωτάθλημα της Α1 ενω η Δάφνη και άλλοι να εχουν σηκώσει τον κόσμο στις διαμαρτυρίες.
Μάλιστα η τελευταία τους διαμαρτυρία με επιστολή στον Υπουργό Ανάπτυξης κ. Φώλια ειναι πλήρης καταγγελιών για παράτυπες διαδικασίες συγχώνευσης των δυό εκείνων ομάδων.
Φαίνεται να εχει δίκιο η Δάφνη αλλα θέλω να πώ δύο πράγματα :

1. Ρε παιδιά πόσο καιρό θέλει για να αποφασιστεί αν ενας Σύλλογος εχει δικαίωμα συμμετοχής ή οχι ; Τι σαϊνια Κράτος έχουμε, τι ταχείς μηχανισμούς και δίκαιους ;
Και η ΕΟΚ τι κάνει ;
Η Ομοσπονδία του μπάσκετ τι κάνει ; Σκέφτεται ακόμα αν θα κρατήσει το Γιαννάκη ;
Ντάξ, κανα χρόνο θα το σκέφτεται για να μας τρελάνει στο τέλος προσλαμβάνοντας τον Ομπράντοβιτς. Μόνο που αυτος δεν θα πάει.
Στο μεταξύ άρχισε το πρωτάθλημα μπάσκετ και αναβλήθηκε ο αγώνας Λάρισα-Καβάλα 24 ωρες πριν το ματς, παράτυπα πάλι διότι οι αναβολές πρέπει να δίνονται τουλάχιστον 48 ωρες πριν ! Μύλος !

2.
Οι κύριοι της Δάφνης καλό θα ήταν να μην επικαλούνται το γεγονός οτι "εκπροσωπούν τον φίλαθλο κόσμο μιας περιοχής με 200.000 πληθυσμό".
Αυτο ηταν κατινιά. Σαφής σπόντα στον Υπουργό οτι "έχουμε πολλές ψήφους για εσάς αν μας κάνετε τη χάρη".
Αυτο λοιπόν ειναι χειρότερο απο την αδράνεια της Ομοσπονδίας και δεν τιμά καθόλου την Δάφνη ουτε τον αθλητικό χώρο.

Αίσχος κύριοι, ντροπή. Ουτε στην Γκαγκατσονία δεν θα τα έκαναν ετσι !
Πόσο άραγε σας ενδιαφέρει και το γυναικείο μπάσκετ, και τα παιδο-εφηβικά και τα ερασιτεχνικά πρωταθλήματα ; Ωρα για αλλαγή νοοτροπίας γιατι αυτα μας γυρίζουν πίσω, πολύ πισω.

Στατιστικά Blog

Τον τελευταίο καιρό εχει ανέβει η κίνηση σε αυτο εδω το μπλόγκ.
Φιλοδοξώ να ανέβει κι άλλο αλλα αυτο ειναι δύσκολο τη στιγμή που υπάρχουν χιλιάδες αθλητικά στέκια, μπλόγκς, μεγάλα ειδησεογραφικά sites και φόρουμς με αθλητική ενότητα.
Εδω ειναι μπλόγκ και οχι δημοσιογραφικό αλλα καθαρά για να λέμε μερικές κουβέντες για τα αθλητικά. Θα μπουν και θέματα μη αθλητικά κι άλλα που ενδιαφέρουν τον ιντερνετόκοσμο, τα μπλογκς και άλλα διάφορα.
Πάντα η πρωτότυπη προσωπική ματιά ειναι ενα ζητούμενο. Αυτο προσπαθούμε.
Μια απλή πρόταση μπορεί να κινήσει μεγάλο διάλογο και μεσα απο αυτον να βγούμε καλύτεροι.
Ευχαριστώ για την συμμετοχή σας.


1. Κίνηση απο 28/04/2008 εως 1/10/2008


2. Κίνηση μήνα απο 11/09/2008 εως 10/10/2008

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

Volley Ανδρών, 41ο πρωτάθλημα Α1

Ετοιμοι οι μονομάχοι για την φετινή Α1 του βόλλεϊ που κατι μου λέει πως θα ειναι ενα συναρπαστικό πρωτάθλημα.
Συμμετέχοντες :
ΗΡΑΚΛΗΣ,
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΑΡΗΣ
ΜΙΛΩΝ
ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
ΠΑΟΚ
ΓΣ ΛΑΜΙΑΣ
ΕΑ ΠΑΤΡΩΝ
ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΣΥΡΟΥ
ΑΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ
ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ

Να το ευχαριστηθούμε ! Καλή χρονια στο βόλλεϊ :)

Ελλάδα-Μολδαβία

Ε σίγουρο τό χουμε ετσι ;
Δεν πιστεύω να γίνει καμμια γκέλα !
Ενα ενα τα ματσάκια και ήρεμα πρέπει να τα κερδίζει, με μπάλλα χορταστική.
Οπως με τη Λετονία, καθάρισε το ματς εύκολα μάλλον.
Αν και θα λείψει ο Καραγκούνης, νομίζω οτι το κλίμα ειναι ήρεμο και οι παίκτες δεν ανησυχούν.
Εχουν κάνει καλή αρχή και το πιστεύουν οτι θα πάνε εξ ίσου καλά στη συνέχεια.
Εχει δρόμο ακόμα.
Α, και θέλω να δω και νέο αίμα να παίζει, κι όχι οι ίδιοι μόνιμα.

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

Αγληντικί Γκυργιαγκί

Aν περίμενα απο την "Αθλητική Κυριακή" να ενημερωθώ για τα σημερινά ματς του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, σώθηκα !
Ο αθλητισμός ειναι υγεία λένε. Ναι, και το ξενύχτι επίσης, για να μάθουμε ολα τα νεα του Σαββατοκύριακου ! Γκρρρρ ....
Μπλόγκερ απο το 2005 και στο Ιντερνετ απο το 1994, με δείγμα γραφής μεγάλο και πλούσιο, όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν οτι δεν βρίζω. Η εξαιρετικά σπάνια. Τωρα όμως δεν αντέχω άλλο. Ειμαι στο όριό μου.
Οπότε ... βάλε με το νού σου οτι βρισιά θες για τους ανεκδιήγητους τύπους εκει στην ΕΡΤ.
Βρε Αννα, βρε μανάρι μου, σε λατρεύω και σε γουστάρω να ξέρεις θα θελα μια σαν εσένα να βλέπω κάθε μερα, σηκω φύγε απο κει μεσα με τους ...*μπλιπ* ( βάλε οτι θες στη θεση του μπλιπ )
Τελοσπάντων η ανάλυση του ντέρμπι Ολυμπιακού-ΑΕΚ 2-0 κράτησε κάπου πάνω απο μία ωρα και στο μεταξύ άλλαζα κανάλια. Δεν με νοιάζει τόση ανάλυση. Ουτε τόση παραπάνω προβολή κάποιων ομάδων.
Τι να πει και ο ΟΦΗ δηλαδή ; Πόση ανάλυση θα έπρεπε να γίνει ;

Μετά την διακοπή πάμε στον ΠΑΟΚ για ενα ματς που κατι μου λέει πως θα ειναι ενα απο τα καλύτερα της τριετίας. Ολα τα αποτελέσματα ανοικτά. Με τον ΠΑΟ να ψάχνεται και τον ΠΑΟΚ να διψά.

beep-1 : Ο Σαριέγκι πήγε να βάλει γκολ με κεφαλιά. Στο άλλο τέρμα. Φτου γμτ δεν το έβαλε.

beep-2 : Αυτος ο Ρουκάβινα θα αφήσει εποχή πιστεύω. Μου αρέσει.
Το ίδιο και ο Ντιόγο και ο Μπλάνκο.
Κι αυτος ο Κοντρέρας ειναι καλός.

Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Γκόλ στο 94' και διαιτησία

Λάρισα - ΟΦΗ : 4-3 και Αρης - Ηρακλής : 1-0
Και τα δύο ματς με γκόλ στο τέλος των καθυστερήσεων !
Ειδικά στη Λάρισα, ο ΟΦΗ έδειχνε οτι αυτο το ματς δεν χανόταν γι αυτον, αλλα η μπάλλα κάνει παιχνίδια μεχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο.
Eνα μάθημα για όλους, οτι το παιχνίδι τελειώνει οταν σφυρίξει ο διαιτητής.
Βέβαια θα μιλάγαμε για κάτι άλλο τωρα αν δεν ακυρωνόταν ενα ακομα γκολ του ΟΦΗ.
Λάθος του διαιτητή και μιλάμε εδω για αλλοίωση αποτελέσματος, κρίμα για τον ΟΦΗ.
Μακάρι να έχουμε πολλά παιχνίδια με τόσο συγκλονιστική εξέλιξη του σκορ και πολλά γκολ.
Μακάρι να εχουμε διαιτησίες χωρίς κραυγαλέα λάθη.
Ο κ. Βατσινάς της ΠΑΕ ΟΦΗ δήλωσε "αισθάνομαι την ανάγκη να ζητήσω συγνώμη που παίζουμε σε αυτο το πρωτάθλημα" !!! Αφησε υπονοούμενα για την διαιτησία.
Το άλλο ματς δεν μου άρεσε, δεν παίχτηκε καμμια μπάλλα αξιώσεων ουτε απο τον Ηρακλή, ούτε απο τον Αρη. Ο Ηρα πήγαινε για την ισοπαλία, αλλα ηταν κι αυτός θύμα των καθυστερήσεων.
Ο Αρης ηταν λίγο καλύτερος, δίκαιο το αποτέλεσμα.

Και λιγα λόγια για την διαιτησία :
Το να γίνονται λάθη το δέχομαι σε ενα βαθμό.
Το να αλλοιώνεται αποτέλεσμα, όχι.
Ας βάλουν οθόνη να βλέπουν replay δεν ξέρω τι θα κάνουν αλλα ειναι μ*λ*kίa να δίνουν οι διαιτητές μετά, δικαίωμα στον καθένα να μιλάει για παράγκες, συνεννοημένα αποτελέσματα και άλλες διαπλοκές.
Αν σήμερα ακυρωθεί κακώς ενα γκολ του Ολυμπιακού ή της ΑΕΚ στο ντέρμπι, τι θα λένε μετά για εβδομάδες ολόκληρες, τόσο οι φίλαθλοι, όσο και οι φυλλάδες ; Θα βρίζουν τον Βασσάρα ;
Και λοιπόν ; Η ωφελημένη ομάδα θα πάρει βαθμούς και μετά ;
ΘΑ τρέχει στα CAS ; Ωραία πράματα ! Καθαρή μπάλλα, ευχαριστούμε.

Μωρε καλά κάνω και παίζω τέννις :)

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

Διλήμματα και χρήματα

Aπο τότε που ο Π. Γιαννάκης ανέλαβε τον Ολυμπιακό εχει τεθεί θέμα για το πόσο θα ηταν συγκεντρωμένος στην εθνική ομάδα και εάν θα μπορούσε να λειτουργεί ταυτόχρονα σαν εθνικός προπονητής και σαν κόουτς του Ολυμπιακού.
Εγω αν ήμουν στη θέση του θα ειχα παραιτηθεί απο την εθνική ομάδα.
Η ακόμα καλύτερα δεν θα πήγαινα σε Σύλλογο ενω βρισκόμαστε σε Ολυμπιακή χρονιά.
Πιθανόν να μπέρδεψε ο κ. Γιαννάκης το όνομα "Ολυμπιακός" με τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Κόκκινοι θα ειναι, λεφτά θα πάρω, σου λέει ας μη φύγω. Και τι τρέχει ; Τίποτα.

Ο Γιαννάκης, ενας παίκτης στα νιάτα του κορυφαίος για τον οποίο καμαρώναμε όλοι, σημαιοφόρος του μπάσκετ για πολλούς πολλαπλάσιας αξίας του Νίκου Γκάλη σε συνολική προσφορά στο μπάσκετ, έκανε πολλά χρήματα και τα άξιζε.
Φαίνεται όμως οτι δεν ηταν αρκετά.
Και φαίνεται οτι το απωθημένο του σαν παίκτης, τότε που επι Κοσκωτά ειχε τρέξει σαν πύραυλος να λάβει τα Κοσκωτο-εκατομμύρια τότε, παρέμεινε.
Τάμα το 'χε να πάει μια μερα στο λιμάνι. Και μόλις του κάναν πρόταση οι Αγγελόπουλοι, πήγε αμέσως.
Και ειχε πιάσει δουλειά απο πριν, και μετά, για να φέρει διεθνείς έλληνες παίκτες στο ΣΕΦ.
Ισως ειχε και μπόνους για αυτην ακριβώς την δουλειά. Ενας ενας πήγαιναν στον Ολυμπιακό.
Και στα ματς πρωταθλήματος που ειχε τον Ολυμπιακό ηταν προκλητικότατος.
Καμμία σχέση με τον άνθρωπο που εκπροσωπεί όλους τους Ελληνες. Κλάμμα, θέατρο και τέτοια.

Επεσαν οι μάσκες κε. Γιαννάκη. Δεν σας ενδιαφέρει καθόλου η εθνική ομάδα.
Αν σας ενδιέφερε πραγματικά, θα παίζατε αλλιώς στο Πεκίνο. Δεν είπαμε κακιά κουβέντα ως τώρα απο σεβασμό. Ομως ολα εχουν ενα όριο. Τέλος τα ψέμματα.
Δεν μπορείς να βάζεις τον Σπανούλη και τον Τσαρτσαρή να παίζουν ετσι.
Του γ*μάς την ψυχολογία. Ο ενας ειχε 100% ευστοχία σε οτι έκανε αλλα ελάχιστα σούτ και ο άλλος πήρε πάνω στις πλάτες του όλη την ομάδα σε όλα τα παιχνίδια.
Ο δε Διαμαντίδης δεν απέδωσε τα αναμενόμενα και γιατί άραγε ;
Και δεν ειναι μόνο αυτά.
Απέτυχες με Σχορτσιανίτη αφου δεν απέδωσε, με Μπουρούση που έπρεπε να παίζει περισσότερο, με Πρίντεζη που δεν τον έδεσες καλά με τους υπόλοιπους.

Εδω και τώρα μεσιέ απο τη Νίκαια να παραιτηθείς απο την εθνική ομάδα επιστρέφοντας χρήματα για την απόφασή σου να αναλάβεις Σύλλογο και μάλιστα κορυφαίο και όχι ομαδούλα που θα το καταλάβαινα.
Κατάφερες να στρέψεις οπαδικό μίσος εναντίον σου και αυτο δεν θυμάμαι να το έχει κάνει άλλος προπονητής εθνικής ομάδας εκτός απο τον απερίγραπτο Γιάννη Ιωαννίδη που σήμερα τον εχουν και υπουργό, για να καταλάβεις το μέγεθος της βλακίας που κουβαλάνε.
Αλλα εδω ειναι βουλευτής ο Κουκοδήμος ...

Καλή επιτυχία στον Σύλλογό σου και καλύτερη στους άλλους.
Να δούμε καλό μπάσκετ φέτος απο όλες τις ομάδες.
Η εθνική μπάσκετ όμως εχει ανάγκη να φύγεις. Κλαίς πολύ.
Και να μην ορίσεις και διάδοχο, αυτο ειναι αλλωνών δουλειά, αυτων που σε προσέλαβαν και μετα σε άφησαν να πάς και σε σύλλογο. Βασικά αυτοί φταίνε.

Φύγε τώρα για να περισώσεις κάτι απο την δόξα σου και να ησυχάσουμε όλοι και η εθνική να βρεί τον δρόμο που της αξίζει. Ευχαριστούμε, αλλα τέλος, γεια !
Στην τελική, σε βαρέθηκα ρε παιδί μου, αντε γεια.

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

Απο τότε που βγήκε η συγνώμη ...


Aπολογήθηκαν λέει κι είπαν δε θα το ξανακάνουν άλλη φορά και στο εξής θα ειναι εντάξει και θα παίξουν μπάλλα και θα δούμε πράματα και θάματα. Οτι πείτε, παιδιά, οτι πείτε !

Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2008

Πωπωωω

Ρε την πάθαμεν κι εμείς σαν το Γάβρο ρε ! Αμαναμάν μωρε !
Φάγαμαν το πρώτον το γκόλ μονάχοι μας απ' του Σαργιέγκι την στραβή την κεφάλα και μετα καπάκι άλλο ενα καλό με αλλουνού κεφάλα !
Μετά ανεβήκαμεν, απειλήσαμεν, είμαστε καλύτεροι αλλα τρομάρα μας, μονάχα ενα γκολάκι απο μπέναλτι και πάει το Α' ημιχρόνιον.
Στο Β' αρχίσανε κάπως καλά μα μετά όχι και δε φτάνει αυτό, μετά το τρίτο γκολάκι το γκελαριστό πάλι με μια κεφάλα, εσκορπίσαμεν στις άκρες της Τζύμπρου.
Δεν μου άρεσαν οι Ζιλμπέρτο και Βύντρα. Μόνο ο Μούν, ο Σάλπι και ο Κλέητον οκ.

Τρία αυτοί με τις κεφάλες, ενα εμείς με το πόδι, τελικόν αποτέλεσμαν :
Ανορθωκεφαλιά - Πρασινοελλαδίτες 3-1

Εβίβεςςςς ....

Φτιάξε καμμια άμυνα της προκοπής πολυμετοχικέ γιατι σου σχεται η Βέρντερ και με τις πεντάρες που βάζει σε βλέπω να παίζεις σύστημα 8-1-1. Για λευκή ισοπαλία. Και πάλι παίζεται.

Μπράβο στην ομάδα του Κετσπάγια. Αν μου λέγαν οτι στους ομίλους θα ητνα πρώτη μιά Κυπριακή ομάδα σε 2 αγωνιστικές θα βαζα στοίχημα. Και θά χανα όπως οταν βάζω.
Κερδίζω μόνο οταν δεν βάζω.

Ασε πίκρα που με βλέπω σε καναπέ... ευρωπαϊκό.

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2008

Μένουμε Ελλάδα Νο2-Η επιστροφη

Οι Ολυμπιακοι ειπαν οτι ειναι τυχεροι.

Οι Γερμανοι ειπαν οτι δε παίξανε οι ιδιοι καλά.

Οι Παναθηναικοι δεν ειχαν καμια δικαιολογία.Απλά πηγαν για να τους ριξουν 3...και τα φάγανε...

Η Κυπριακη ομάδα απέδειξε οτι μια ομάδα δε χρειάζεται παιχταράδες και ονόματα για να κανει μια καλη πορεία.
Δε χρειάζεται προπονηταράδες και ονόματα.

Εμπιστοσυνη στο δυναμικο και στο προπονητή της θέλει...

Μετά απο τη σημερινη ητα του (σιγουρου για τη 2η θέση) ΠΑΟ, τον καλούμε να έρθει να μας κάνει παρέα στον καναπέ.

Αλλωστε τον έχει συνηθισει τοσα χρονια...Πιθανον να του έλειψε μάλλον:-P:-P

Πέρα απο τη πλάκα ο ΠΑΟ παρά τις 2 ηττες έχει ακομα τη τυχη με το μέρος του, αφου η Βερντερ ειναι ή του υψους ή του βάθους.
Και του υψους ειναι μονο μια φορά το 6μηνο...

Αντε και περαστικά μας

Φοβηθήκαμαν !

Απο τη συνέντευξη των Αφων Αγγελόπουλων, κι ενός προπονητού μπάσκετ :

Εγινε μεγάλη προσπάθεια το καλοκαίρι [ ενω εμείς κάναμε μπάνια εσείς ψωνίζατε ] και το υλικό που έχουμε είναι από τα καλύτερα της Ευρώπης. [Γουάου ] Ο στόχος όπως πάντα, είναι η κατάκτηση των τριών τίτλων. [ Μόνο ; ] Δεν θα απογοητευτούμε φυσικά αν πάρουμε μόνο το πρωτάθλημα. [ Οπως ποδόσφαιρο, πρώτοι στο χωριό κι εφτάρες αλλού ]
Κάναμε όμως μεταγραφές, οι οποίες ταρακούνησαν ολόκληρο τον κόσμο.
[ Μιλάμε για βρίχτερ ολόκληρα ε ; ]
Συνεπώς, ο στόχος μας είναι να κατακτήσουμε τα πάντα".
[ Να ιδρύσετε και Ομιλο Σκοπευτών Γαύρων.]

"Οι φίλοι του Ολυμπιακού πήραν 9.000 διαρκείας, [ επι 233 ανα παιχνίδι ο καθένας, μας κάνει αυτο 2.097.000 βρισιές ανα αγώνα ] γεγονός που αποδεικνύει ότι θέλει να έρχεται στο γήπεδο και δεν θέλει η ομάδα να αγωνίζεται σε άδειες κερκίδες. [ Οπως στο βόλλεϊ πέρισι ] Με αυτόν τον τρόπο ουσιαστικά ο κόσμος περιφρουρεί το γήπεδο". [ Α, οκ, περιφρονεί διάβασα ]

Σε ερώτηση για το ιδιοκτησιακό καθεστώς της ΚΑΕ, απέφυγε να ανοίξει τα χαρτιά του: "Εδώ είμαστε για την παρουσίαση της φανέλας. [ Ποια ΚΑΕ, φανελάκια πουλάμε ]
Στο μέλλον όμως θα υπάρξουν εξελίξεις". [ Δηλαδή ; ]

O Γιώργος Αγγελόπουλος, είπε από την πλευρά του: "Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και κυρίως χωρίς επεισόδια. Είναι προφανές από τις μεταγραφές που πραγματοποιήσαμε ότι θέλουμε να κατακτήσουμε όλους τους τίτλους". [ Αδέρφια ειναι, μονοιασμένα καμάρια, μπράβο]

Ο κόουτς της Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ Παν. Γιαννάκης τόνισε: "Εχουμε ενισχυθεί σημαντικά και θέλουμε να φτιάξουμε μια ομάδα που θα μείνει στην κορυφή για χρόνια.
[ Πόσα ; ]
Με υπομονή και προσπάθεια [ και δίαιτα ] μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας και εύχομαι να έχουμε μια χρονιά χωρίς επεισόδια, [ εγκεφαλικά ; ] να παρουσιάσουμε καλό μπάσκετ και να κατακτήσουμε όσο περισσότερους τίτλους μπορούμε". [ Τρείς είπε τ' αφεντικό σου, κλαψιάρη ]

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

Ένα και να καίει...



Όπως πέρσι και πρόπερσι το παιχνίδι ήταν δικό μας. Με αυτό το γκολ καθαρίσαμε χθες, μέσα στη βροχή, το μεγάλο ντέρμπι της πόλης. Και τα παιχνίδια ΠΑΟΚ -Άρη είναι πάντα ντέρμπι. Το 1985 πηγαίναμε για θρίαμβο αφού είχαμε κατακτήσει το πρωτάθλημα και χάσαμε 3-0. Το 1998, την χρονιά μετά την νίκη επί της Άρσεναλ, περιμέναμε να διασύρουμε τους νεοφώτιστους και χάσαμε 1-4! Όμοιως πέρσι οι συμπολίτες θέλαν να μας "ρίξουν" - dream on -στη Β' αλλά αρπάξαν 3 μπαλάκια και το ρίξαν στο Σταυρίδη. Γιαυτό και η footballderbies το καταττάσει στην 13η θέση στα ντέρμπι μεταξύ ομάδων από την ίδια πόλη.

Το χθεσινό παιχνίδι δεν "διεκδικεί δάφνες" που λέν και οι κλισαρισμένοι σπίκερς. Απο την άλλη όμως είδαμε μια δεμένη ομάδα μέσα στο γήπεδο και μια που κατέβηκε με 3 αμυντικά χαφ για να μην χάσει. Ο Άρης έκανε το πρώτο σουτ στο 42' και κάπου εκεί τελείωσε και η επιθετική τους προσπάθεια. Εμείς χάσαμε 3 καραμπινάτες φάσεις στο α' ημίχρονο αλλά όσο η τύχη μας γύρισε την πλάτη στο πρώτο μέρος τόσο μας χαμογέλασε στη φάση του γκολ και κάπου εκεί τελείωσε το ματς και ο Σκόρδας έριξε για μια ακόμη φορά την χολή του.. Μεγάλο Κόμπλεξ!!!! Αλλά ας κοιτάξουν την βαθμολογία και ας ξυπνήσουν από την εγωπάθεια που τους δέρνει.....

Ο κόσμος ήταν πάλι φανταστικός (με την θλιβερή εξαίρεση του 3ου λεπτού- πότε θα τελειώσουν αυτα από την Τούμπα, Τεο?) και εδώ μερικά από τα χθεσινά παραλειπόμενα!



Και ένα βιντεάκι από την ατμόσφαιρα της Τούμπας λίγο πριν να αρχίσει το παιχνίδι...



ΠΑΟΚ και τα μυαλά στην Ταράτσα... δείτε το βίντεο...


Μεγάλη νίκη μέχρι την επόμενη που έλεγε και ο Γκάλης...

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2008

Ο ΟΦΗ άφησε 2 βαθμούς


Στο γήπεδό του και οπωσδήποτε σε ατμόσφαιρα οικεία, ο ΟΦΗ με προβλήματα κυκλοφορίας της μπάλλας δεν κατάφερε να νικήσει τον Ολυμπιακό.
Ηταν η τρίτη ισοπαλία της κρητικής ομάδας και στο μέλλον η ανάγκη κατάκτησης βαθμών γίνεται πιο επιτακτική. Ολες οι ομάδες πρέπει μεσα στην έδρα τους να μην χάνουν βαθμούς.
Την διαφορά θα την κάνουν οι εκτός έδρας νίκες και αυτο το γνωρίζουν καλά όλοι. Και ο Βαλβέρδουλας.
Οπως Λάρισα. Πήγε, έβαλε τρία γκολάκια, καθάρισε το ματς.
Σε ανύποπτο χρόνο σεχδόν, μπάμ, μπάμ, μπάμ. Ενω ο γηπεδούχος δεν μπόρεσε να παίξει επίθεση σωστή εντός έδρας και αυτο κοστίζει, δυστυχώς.
Σκόνταψε ο ΟΦΗ, σκόνταψε πολυ και ο Πανσερραϊκός.
Περιμένω με αγωνία το ντέρμπι ΠΑΟΚ-Αρη σήμερα και το Πανιώνιος-ΑΕΚ.

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

«Αλεξάντερ Γκομέλσκι Καπ»

Δεν τα κατάφερε ο Παναθηναικός στην Ρωσία και ηττήθηκε απο την Ζαλγκίρις Κάουνας με 80-69.Το μεγάλο πρόβλημα του Παναθηναικού ήταν στους ψηλούς.Εκεί εκαναν οτι ήθελαν οι Λιθουανοί γιατί οι Πέκοβιτς και Κέτσμαν δεν έχουν ενσωματωθεί ακόμα στην αποστολή του Παναθηναικού,κάτι που θα γίνει αύριο στην Σλοβενία.
Ακόμα και έτσι όμως,ο Παναθηναικός κόντραρε στα ίσα την Ζαλκγίρις η οποία πήρε την διαφορά των 11 πόντων στο τελευταίο δίλεπτο.
Οι Περπέρογλου και Μπατίστ ήταν οι καλύτεροι παίχτες του Παναθηναικού με 11 πόντους ενώ ο Ντρού Νίκολας δεν κατάφερε να σημειώσει πόντο.Απο την Ζαλγκίρις ο Βαρντα πέτυχε 15 και οι Μασιούλις και Μπράουν απο 11.
Απο αυτά που είδα,η ομάδα χρειάζεται λίγο χρόνο ακόμα για να δέσει και σίγουρα θα είναι πολύ διαφορετίκα όταν θα έχει ακόμα 2 ψηλούς στο ρόστερ της.Ο πιτσιρικάς Σάκοτα έχει βάλει μερικά κίλα στο κοκκαλιάρικο σώμα του και πιστεύω οτι θα δώσει αρκετές βοήθειες όπως και ο Γιασικεβίτσιους που φέτος θα έχει μπεί καλύτερα στο κλίμα της ομάδας.Μεγάλη προσθήκη φυσικά είναι και ο Αντώνης Φώτσης.
Θα περιμένουμε λίγο ακόμα αλλά με τον Ομπράτοβιτς στον πάγκο,πάντα νιώθεις μια σιγουριά.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.