Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

Πρώην διαιτητής Κασναφέρης.Κάτι το μοναδικό.




Στην αγωνιστική που μας πέρασε,ο πρωην διαιτητής και νυν παράγοντας της SCODA Ξανθης έκανε παράπονα και σχόλια για τον διαιτητή του αγώνα.Ποιος.Ο Κασναφέρης.Είναι πολύ κωμικό το θέμα όσο και πολύ σοβαρό.Κωμικό γιατί δεν τον λυπάσαι καθόλου για ότι του έχουν σούρει φίλαθλοι,ποδόσφαιριστές και παράγοντες,και σόβαρο γιατι μπορεί να ξέρει παραπάνω πράγματα από άλλους επειδή ήταν και ο ίδιος στην θέση αυτουνού που τα έχωνε.

Το σίγουρο ειναι πως δεν θα επρεπε να εχει τετοια αντιδραση αφου πριν λιγο καιρο ηταν και αυτος διαιτητης.Αντιθέτως θα έπρεπε να στηρίξει τον μέχρι πριν λίγο καιρό συνάδελφο του.

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

ΠΑ ΝΑ δω πότε ΘΑ νικήσω

Με την Ανόρθωση, δεν τη χώνεψα αυτη την ήττα ακόμη. Κι ουτε πρόκειται.
Με την Ιντερ μεσα, δύο λάθη, και ήττα, αν και έπαιξα καλά.
Με τη Βέρντερ μέσα, ισοπαλία ετσι για σπάσιμο.
Να δώ πότε θα νικήσω, ο Πανάθας.
Αν υποψιαστώ οτι σύντομα θα γίνουν δηλώσεις γαβρικού τύπου "τωρα πρωτάθλημα" και θα καμαρώνω μόνο για το μπάσκετ, άντε και για το βόλλεϊ, τότε μία απο τα ίδια και φέτος.
Σαν να βαρέθηκα να περιμένω κατι καλό πλέον.
Ομως παραμένω πιστός φίλος και δεν γκρινιάζω. Ισως και να περιμένω πολλά παραπάνω απο όσα θα έπρεπε. Στο χέρι του οπαδού δεν ειναι άλλο παρα να δίνει το παρόν και να τραγουδάει.
Και να εχει το θάρρος να χειροκροτήσει και τον αντίπαλο, άσχετα αν δέχεται την ήττα ή όχι.
Και μην περιμένουμε πολλά, καλύτερα.

Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Απο σχόλιό μου στο Γατάκι


Καλημέρα γατάκι. Πρε γκέιμ σόου δεν έχεις ετοιμάσει; GREEN DAY αύριο (συγκροτηματάρα έτσι;)


Πέρασα να πω και κάτι για τον Τζιόλη (μη μου ρίξεις ποντικοφάρμακο)... Όλοι τον θεωρούν για παίχτη που αξίζει να παίζει σε ομάδα μέσης κατηγορίας (για να μην πω στις ομάδες που υποβιβάζονται). Όλοι όμως οι προπονητές τον προτιμούν (ισχύει και για τον Βύντρα) για το κέντρο του Παναθηναϊκού και ήδη τον θέλει ο αθλητικός διευθυντής της Βέρντερ σε επίσημες δηλώσεις του (όχι σε δηλώσεις που δεν ξέρει αν έχει κάνει). Είναι τυχαίο που τον προτιμάνε όλοι εκτός από τους οπαδούς; Μήπως επειδή κάνει την βρώμικη δουλειά στο κέντρο και δεν φαίνεται στον αγώνα τον κακοχαρακτηρίζουμε άδικα; Τον έχω παρακολουθήσει σε ένα ματς πέρισυ (δεν θυμαμαι ποιό ματς) από κοντά και αυτό που είδα ήταν ότι οι τοποθετήσεις του στο κέντρο σε ανασταλτικό ρόλο είναι απίστευτες. Πάρα πολύ καλή αντίληψη χώρου σε σχέση με το πού θα πάει η μπάλα.


Μήπως λοιπόν έχουμε πέσει και πάλι στην παγίδα όπου οι νέοι και ελπιδοφόροι δεν μας γεμίζουν το μάτι γιατί απλά δεν κάνουν τα τσαλιμάκια και τα τακουνάκια του Λέτο αλλά κάνουν δουλειά που δεν φαίνεται; Άλλωστε έχουμε παράδοση εμείς οι Παναθηναϊκοί σε τέτοιες συμπεριφορές. Μην ξεχνάμε ότι στις μεγάλες πορείες μας στην Ευρώπη αναφερόμασταν με σχεδόν μίσος και σίγουρα με περιφρόνηση στους ΓκουμοΜπασινάδες οι οποίοι απλά κάναν την δουλειά τους καλά και αθόρυβα και επειδή ήταν Έλληνες και μικροί τότε σε ηλικία λέγαμε: Μα καλά με αυτούς προχωράμε;; Στην πρώτη στραβή όλα αυτά. Σε αυτούς τους παίχτες που οδηγούσαν την ομάδα σε πορείες στην Ευρώπη για χρόνια και στον Μπασινά που έχει και ένα ευρωπαϊκό στην πλάτη του σαν ενεργός παίχτης.


Τα λέω όλα αυτά με βάση τη δήλωση του Γερμανού μάνατζερ της Βέρντερ ότι θέλει τον Τζιόλη ως αντικαταστάτη του Ζιλμπέρτο που έχασε το Καλοκαίρι, και ένα μήνυμα που είδα κάτω από την δήλωση στο γαυροσάιτ σπόρ εφ εμ που έλεγε: "Δίνω και λεφτά από την τσέπη μου για να πάρουν τον Τζιόλη".


ΥΓ Το Καλοκαίρι κηνυγούσαμε να διώξουμε όσο όσο τον Βύντρα και τώρα είναι αυτός που μας ξελασπώνει (ανασταλτικά τουλάχιστον) σε δύο και τρείς θέσεις. Τί άλλο να ζητήσεις από έναν αμυντικό παίχτη δηλαδή; Να βάζει και γκόλ ή και να κάνει σεντρες με διαβήτη; Πόσο κοστίζει ο Βύντρα δηλαδή; Υπάρχουν πολλοί Έλληνες παίχτες στην θέση του Βύντρα και σε αυτό το επίπεδο; Υπάρχουν πολλοί τσαμπουκαλεμένοι παίχτες σαν τον Βύντρα; (αλήθεια τον είδες στο ματς με τον ΠΑΟΚ στο νταβαντούρι που έγινε πως χώθηκε με την μία μέσα;).

Αλάθητος δεν είναι. Αλλά κανείς δεν είναι αλάθητος. Ακόμα και ο μέγιστος Χένρικσεν είχε τις άσχημες μέρες του και τα παρατράγουδά του.


Και μην μου πεις ότι δεν είναι Γιούρκας... Σίγουρα δεν είναι, αλλά ανασταλτικά είναι καλύτερος. Μην ξεχνάμε πως και τον μεγάλο Γιούρκα ακόμα στο ΟΑΚΑ με την εθνική τον έβριζε εν χορώ ένα ολόκληρο στάδιο.


ΥΓ2 Πάλι καλά που μπήκα μόνο για καλημέρα!!!

Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

ΠΑΟΚ - ΠΑΟ : Φόβαται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη..

Τι να πούμε άνθρακες το ντέρμπι. Εμπεδώσαμε ότι έχουμε καλή άμυνα ακόμα και χωρίς τον Πάμπλο Κοντρέρας - του οποίου η μη χρησιμοποίηση στο παραπέντε γέννησε ψίθυρους στις κερκίδες. Αλλά στο κέντρο από την στιγμή που "χάσαμε' τον άλλον Πάμπλο, χαθήκαμε! Ο Μούσλι μόνος να παλέυει μαζί με τον Σερτζιο και να τρων πολύ ξύλο, πάρα πολύ ξύλο!

Καλά ρε Κύρκο σαν πολύ μονόμπατα δεν σφύριζες? Δεν ήταν πεναλτι στον Μουσλίμοβιτς στο πρώτο μέρος?! Το έχασες το παιχνίδι λέμε! Για να μην πουμε πιο βαριά κουβέντα.. Αλλά δεν έφταιγε αυτός που δεν νικήσαμε..επιθετικά είμαστε προβλέψιμοί αυτό είναι το πρόβλημα...

Καλά και ο Παναθηναϊκος, τι να πουμε.. όταν κατεβαίνεις με 3 ανασταλτικά χαφ και παίζεις σαν τον Άρη ή τον Τέλη περιμένεις τίποτε καλύτερο?!

Δάρλας και Μαλεζάς ξεχώρισαν απο μας και οΚωστάκης ο Χαλκιάς όταν χρειάστηκε έκανε το καθήκον του. Απο εκεί και πέρα αναρωτιέμαι πότε θα παίξει ο Ιβιτς? .....
Τέλος πάντων! Πάρτε στιγμιότυπά από τις κερκίδες ..








Tendex

O δείκτης tendex ειναι ενας δείκτης αξιολόγησης απο τα στατιστικά του κάθε παίκτη και της ομάδας του. Αντικατοπτρίζει την απόδοση κάποιου παίκτη με βάση το σύνολο των προσπαθειών του μέσα στον αγώνα.
Υπολογίζεται με την παρακάτω φόρμουλα :
(ΠΟΝΤΟΙ) μείον (Χαμένες Βολές) μείον (Χαμένα δίποντα) + (rebounds) + (assists) + (Kλεψίματα) + (Τάπες) μείον (Λάθη) και όλο αυτο δια (Χρόνο Συμμετοχής)
Παράδειγμα τα στατιστικά του Παναθηναϊκού με τον Κολοσσό χτες ( απο το contra.gr )


( κάνε κλικ ναμεγαλώσει )
Ομάδα με υψηλό δείκτη tendex κερδίζει, αρκεί να εχει πάρει πολλές προσπάθειες.
Παίκτης με υψηλό tendex μπορεί να μην ειναι ο καλύτερος του γηπέδου.
Παράδειγμα χθες ο Σχορτσιανίτης έκανε tendex 0.812 ενω ο Διαμαντίδης με τον Κολοσσό έκανε 0.875.
Ναι αλλα ο Σχορτσιανίτης πέτυχε 8 πόντους σε 8.30" λεπτά συμμετοχής ενω ο Διαμαντίδης 15 πόντους σε 22.50" με τρίποντα και ασσίστς.
Αν ενας παίκτης εχει και τάπες και κλεψίματα και μεγάλη ευστοχία, λίγα λάθη, τότε βγάζει ενα tendex πάνω απο 0.800.
Δείκτης ποιότητας παίκτη και ομάδας αφου βγαίνει και ενα συνολικό.

Απο τους χθεσινούς αγώνες ο δείκτης tendex των ομάδων με μπλε χρώμα :

Παναθηναϊκός 0.580 [92-66] 0.280 Κολοσσός
Ολυμπιακός 0.430 [74-57] 0.250 Αρης
ΑΕΛ 0.385 [63-62] 0.320 ΑΕΚ
Πανελλήνιος 0.485 [82-60] 0.210 Ολύμπια

Ενα ομαδικό tendex πάνω απο 0.500 ειναι πολύ καλό και ενα ατομικό tendex πάνω απο 0.600 δείχνει παίκτη με μεγάλη συνεισφορά στην ομάδα του.
Παράδειγμα οι Φώτσης, Περπέρογλου και Διαμαντίδης στα δύο πρώτα φετινά ματς έχουν μέσο όρο tendex αντίστοιχα 0.832, 0.868 και 0.592

Σίγουρα ειναι απο τώρα υποψήφιοι για MVP του πρωταθλήματος, αρκεί βέβαια να διατηρηθούν σε τόσο υψηλά επίπεδα απόδοσης.

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

Της Α2 το κάγκελο ... συνέχεια

Ανακοίνωση της ΚΑΕ ΡΕΘΥΜΝΟ για το χάλι στο ελληνικό μπάσκετ :
"Η ΚΑΕ ΡΕΘΥΜΝΟ AEGEAN παρακολουθεί τα τελευταία τεκταινόμενα στο Ελληνικό μπάσκετ με ιδιαίτερο προβληματισμό και ανησυχία.

Παρακολουθήσαμε τον αγώνα και την αγωνία της διοίκησης του Πανοράματος να συγχωνευτεί για να σωθεί και να σώσει (χωρίς όμως να εξοφλήσει τους εργαζόμενους της για τα δεδουλευμένα της περασμένης άκρως επιτυχημένης χρονιάς), παρατηρήσαμε με ενδιαφέρον την προσπάθεια των παικτών για την εξασφάλιση των δικαιωμάτων τους (με αποτέλεσμα την απεργία στην πρώτη επίσημη αγωνιστική του Κυπέλλου), προβληματιστήκαμε με την διαμάχη των σωματείων για την επίμαχη θέση στην Α1 (με ασαφές και θολό τοπίο δικαιολογητικών και ημερομηνιών) και ανησυχήσαμε με την αποποίηση ευθυνών των θεσμοθετημένων οργάνων του αθλήματος και την κατ’ εξακολούθηση επιλεκτική μεταχείριση με αποτέλεσμα την παραβίαση και παραποίηση των νόμων και των κανονισμών.

Βρισκόμαστε στην 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος και δεν γνωρίζουμε ποιες είναι οι ομάδες που θα αγωνίζονται σ’ αυτό, όπως δεν γνωρίζουμε πότε θα γίνουν οι αγωνιστικές που θα υπολείπονται.

Η ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΑΕ θέτει τα παρακάτω ερωτήματα προς την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης και τον ΕΣΑΚΕ τα οποία ζητούν άμεσες απαντήσεις :

1. Πώς αποφασίσατε την αναβολή της αγωνιστικής ανακοινώνοντάς το στο επίσημο site σαν ένα απλό δελτίο τύπου χωρίς να υπάρχει καμιά επίσημη ενημέρωση στους άμεσα ενδιαφερόμενους δηλαδή τις ομάδες;

2. Πώς και με ποιό δικαίωμα αποφασίσατε να διαχειριστείτε τα χρήματα μας και τα χρήματα των χορηγών μας ακυρώνοντας αεροπορικά εισιτήρια, κρατήσεις ξενοδοχείων και μεταφορές;

3. Με ποιο κριτήριο ο ΕΣΑΚΕ έκανε δεκτή την συμμετοχή ομάδας που δεν είχε τα απαραίτητα δικαιολογητικά και πώς μετέθεσε τις καταληκτικές ημερομηνίες έχοντας μάλιστα δεχτεί τον εκπρόσωπο της σαν κανονικό μέλος στις συνεδριάσεις;

4. Τι κάνατε για να διαφυλάξετε την υστεροφημία και την αξιοπιστία της διοργάνωσης ώστε να μην οδηγηθούμε στην αναβολή του αγώνα Καβάλα - ΑΕΛ μια μέρα πριν την έναρξη του πρωταθλήματος;

5. Πως δέχεστε τις αποφάσεις της ΕΕΑ από την στιγμή που θεωρείτε ότι είναι αναρμόδια;

6. Σε ποια κατηγορία θα αγωνίζονται η Καβάλα και το Πανόραμα την τρέχουσα περίοδο;

7. Γιατί έπρεπε να οδηγηθούμε σ αυτή την εξέλιξη και δεν φροντίσατε με το θεσμικό σας ρόλο να ξεκαθαρίσετε νωρίτερα το θολό τοπίο που είχε δημιουργηθεί;

8. Με ποια αξιοπιστία νομίζετε ότι μπορούν οι ομάδες να πείσουν τους χορηγούς να υποστηρίξουν και να επενδύσουν στο μπάσκετ με την σημερινή κατάσταση που επικρατεί;

Καλούμε την Ομοσπονδία και την διοργανώτρια αρχή να απαντήσει άμεσα στα παραπάνω ερωτήματα και να ενημερώσει επίσημα τους άμεσα ενδιαφερόμενους, δηλαδή τις ομάδες που αγωνίζονται στο επαγγελματικό πρωτάθλημα, για τις προθέσεις τους όσον αφορά την συνέχεια της αγωνιστικής περιόδου.

Πιστεύουμε ότι το Ελληνικό μπάσκετ βρίσκεται στην χειρότερη στιγμή της διοικητικής ιστορίας του, εγκλωβισμένο σε ένα πηγάδι απηρχαιωμένων αντιλήψεων και στεγνό ιδεών.

Το μέλλον του αθλήματος δείχνει ζοφερό και δυσοίωνο.

Είναι καιρός όλοι εμείς που αγαπάμε το μπάσκετ να απαιτήσουμε τον εκσυγχρονισμό του και την εξωστρέφεια του. Είναι καιρός να ανανεώσουμε τις ιδέες, να θεσπίσουμε κανόνες που θα ισχύουν για όλους, να διαφυλάξουμε την αξιοπιστία και φροντίσουμε την ανάπτυξη.

Το ΡΕΘΥΜΝΟ AEGEAN έχει αποδείξει τα τελευταία χρόνια ότι προσπαθεί να συμβάλλει στην αναβάθμιση του μπάσκετ, προσελκύοντας νέους φίλους που θέλουν να επενδύσουν και να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του αθλήματος.

Το ΡΕΘΥΜΝΟ AEGEAN εκφράζοντας την θλίψη και την απογοήτευση του για την κατάσταση που έχουν δημιουργήσει ερήμην μας οι διάφοροι διοικούντες, θα παρακολουθήσει την συνέχεια αυτού του θεάτρου και επιφυλάσσεται να διεκδικήσει κάθε νόμιμο δικαίωμα του που τυχόν απορρέει από την εσφαλμένη η κακή διαχείριση της διοργάνωσης.

Αν συνεχιστεί αυτή η παρωδία, η ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΑΕ ενώνοντας τις δυνάμεις της με τις υπόλοιπες ομάδες της Α2, θα εξετάσει ακόμη και την πιθανή αποχώρηση μας από το πρωτάθλημα".

(*πηγή contra.gr )

Να δεις που κανένας -πάλι- δεν θα βρεθεί ένοχος για αυτό το χάλι.

Ντροπή στην ΕΟΚ, τον ΕΣΑΚΕ, τον Υπουργό Αθλητισμού, για αυτο το χάλι, ντροπή σας. Είστε ανάξιοι.

Τηλεοπτικά

Πλακωθήκανε τωρα για τα τηλεοπτικά.
Είπαν να πάνε όλοι μαζί και τελευταία στιγμή την κοπάνησε ο Γάβρος.
Μα απ οσο θυμάμαι αυτοί έλεγαν να πάνε όλοι σε κεντρική διαχείριση τηλεοπτικών δικαιωμάτων. Οκ, τόσο ενδιαφέρονται για το καλό του ποδοσφαίρου, το απέδειξαν.
Η ΑΕΚ εξέδωσε ανακοίνωση για το θέμα και μπράβο που δεν την κοπάνησε και αυτή για καλύτερες προσφορές. Τιμάει αυτο την ιστορία της ΑΕΚ.
Τωρα θα μου πείς τα δώσανε σε Alpha - Nova, δηλαδη θα πρέπει να πληρώνω συνδρομή για να βλέπω μπαλίτσα. Δεν μ αρέσει αυτό αλλα δεν μου άρεσε και ο τρόπος που αντιμετώπιζαν το ποδόσφαιρο εκει στην ΕΡΤ. Τα εχω πει και ξαναπεί, ειναι σχεδόν απαράδεκτοι.
Απαράδεκτος και ο Ολυμπιακός. Αραγε γι αυτό έφυγε ο γιός Κόκκαλης ; Ο μπαμπάς ειχε άλλα σχέδια ;
Μα οχι να μας χαλάνε τον καναπέ μας ! Οχι οτι έβλεπα και πολυ γάβρο, αλλα γενικώς, λέμε τώρα...

update : Διάβασα κάπου οτι ο γάβρος θέλει τον Μυτόγκα. Ενα εχω να πω : Μπουααααααααχαχαχαχαχαχα :)

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Δεν πειράζει αλλα πειράζει κιόλας

Με ήττα 1-2 απο την Ελβετία μεσα στο γήπεδο της ομάδας του Πειραιά με τα κόκκινα καθίσματα, σαν τις εμφανίσεις των Ελβετών δηλαδή ωστε αυτοι να νιώθουν εντός έδρας, έληξε το τέταρτο ματς της εθνικής Ελλάδας για τα προκριματικά του Μουντιάλ.
Μόνο κατα διαστήματα μου άρεσε. Δεν μπορώ να βρω πολλούς διακριθέντες αν και η είσοδος του Καραγκούνη έφερε κατι διαφορετικό αλλα αυτο δεν κράτησε πολύ.
Κρίμα, πάνω που έλεγα θα έρθει ισοπαλία δεχτήκαμε κι άλλο γκόλ. Κρίμα.
Αλλα αυτο δεν πειράζει και τόσο αν πάμε καλά στα επόμενα. Ακολουθεί στις 28/03/2009 εκτός εδρας ματς με το Ισραήλ που καμμια δουλειά δεν εχει με την Ευρώπη αλλα τι να κάνουμε.

Αυτο που πειράζει πολύ όμως ειναι ο Υπουργός Αθλητισμού.
Ο κ. Γιάννης Ιωαννίδης που με πολύ στόμφο και αγριάδα κάνει δηλώσεις όποτε σκάσει κανα θέμα, δεν εχει πει κουβέντα για το θέμα της Καβάλας στο μπάσκετ.
Η Καβάλα εισέπραξε νέο "όχι" απο το Υπουργείο Ανάπτυξης κι ετσι δεν θα συμμετέχει στην Α1 φέτος. Μπορεί όμως να ανέβει η Δάφνη που ηταν τρίτη στη βαθμολογία.
Φυσικά και θα φάει κράξιμο όπου παίζει η Δάφνη φέτος.
Εχουμε και λέμε, Γιάννης Ιωαννίδης, Γιώργος Βασιλακόπουλος τι ρε παληκάρια κάνετε εκει που εχετε καρέκλες ; Είστε μια τεράστια απογοήτευση και ειδικά ο πρώην προπονητής του Ολυμπιακού που τωρα ειναι υπουργός.
Μας πειράζει πολύ που είστε άσχετος κύριε Ιωαννίδη.

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

Προπόνηση της Εθνικής Ομάδας.


Πήγα το απόγευμα να δω λίγη προπόνηση της εθνικής ποδοσφαίρου.
Ωραία ηταν, ο καιρός καλός, το μέρος όμορφο, ο Ρεχάγκελ σοβαρός, ο Τοπαλίδης όλο ενέργεια, οι παίκτες ορεξάτοι και συγκεντρωμένοι στην προπόνηση, χωρίς πολλούς χαβαλέδες μεταξύ τους.


Το μόνο κακό ηταν ο Γκαγκάτσης που ηταν εκει πίσω με άλλους τρείς κι έβλεπαν.
Μέχρι που έφυγα, έκαναν ασκήσεις χωρίς μπάλλα και γυμναστική, μετά πήραν μπάλλα και χωρίστηκαν σε μπλέ και κόκκινους για να παίξουν στη σέντρα ενα διπλό όπου η κάθε ομάδα έπρεπε ταχύτατα να κυκλοφορεί την μπάλλα και αν της την έκλεβαν την έπαιρνε η άλλη ομάδα και ούτω καθεξής.

(*Εδω ο Λυμπερόπουλος κατι λέει με Κατσουράνη και πισω ο Τοπαλίδης κάτι άλλο λέει στον Οττο )
Κατι παραπάνω απο μισή ωρίτσα έμεινα, ερκετά για να δω απο κοντά κάμποσους πρώην πρωταθλητές Ευρώπης και υποψήφιους για το επόμενο Μουντιάλ.
(*Εδω σε πρώτο πλάνο ο Μπασινάς και πίσω Σαμαράς, Σεϊταρίδης, Δέλλας, Χαριστέας, Αμανατίδης )
Εχω και δύο μικρά βιντεάκια, ενα την ωρα των ασκήσεων, με τον Χαλκιά σε πρώτο πλάνο.

Και ενα με τον Καραγκούνη να εκτελεί άσκηση μόνος του την ωρα που οι άλλοι είχαν πάρει μπάλλες για πάσες σε ζεύγη.




Καλή επιτυχία την Τετάρτη με την Ελβετία !

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Ο Θρύλος της Παρτιζάν ;

Ο Ολυμπιακός παίζει πόλο αυτες τις μέρες στο Βελιγράδι.
Εκει που γέλασα ειναι οτι το τουρνουά λέει ονομάζεται :
" Ο Θρύλος της Παρτιζάν " :)
Οπου Θρύλος και γάβροι ; Τελος πάντων χάσανε 13-14 απο την Παρτιζάν οι "θρύλοι".
Στο άλλο ματσάκιον η Βάσας νίκησε την Μπουντβάνσκα με 12-7.
Προτείνω να γίνεται εδω τουρνουά πόλο που θα ονομάζεται :
" Τριφύλλι - Καριοφύλλι "
...μιας και ο ΠΑΟ στο πόλο δεν τραβάει δυστυχώς αλλα η εμπειρία απο τέτοια ματς θα ειναι σούπερ.

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008

Tης Α2 το κάγκελο

Τι γίνεται εκει περα τόσο καιρό με τις ομάδες που συγχωνεύτηκαν, δηλαδή το Πανόραμα και η Καβάλα ;
Γίνεται οτι πήρε τόσο καιρό να αποβληθεί η Καβάλα απο το πρωτάθλημα της Α1 ενω η Δάφνη και άλλοι να εχουν σηκώσει τον κόσμο στις διαμαρτυρίες.
Μάλιστα η τελευταία τους διαμαρτυρία με επιστολή στον Υπουργό Ανάπτυξης κ. Φώλια ειναι πλήρης καταγγελιών για παράτυπες διαδικασίες συγχώνευσης των δυό εκείνων ομάδων.
Φαίνεται να εχει δίκιο η Δάφνη αλλα θέλω να πώ δύο πράγματα :

1. Ρε παιδιά πόσο καιρό θέλει για να αποφασιστεί αν ενας Σύλλογος εχει δικαίωμα συμμετοχής ή οχι ; Τι σαϊνια Κράτος έχουμε, τι ταχείς μηχανισμούς και δίκαιους ;
Και η ΕΟΚ τι κάνει ;
Η Ομοσπονδία του μπάσκετ τι κάνει ; Σκέφτεται ακόμα αν θα κρατήσει το Γιαννάκη ;
Ντάξ, κανα χρόνο θα το σκέφτεται για να μας τρελάνει στο τέλος προσλαμβάνοντας τον Ομπράντοβιτς. Μόνο που αυτος δεν θα πάει.
Στο μεταξύ άρχισε το πρωτάθλημα μπάσκετ και αναβλήθηκε ο αγώνας Λάρισα-Καβάλα 24 ωρες πριν το ματς, παράτυπα πάλι διότι οι αναβολές πρέπει να δίνονται τουλάχιστον 48 ωρες πριν ! Μύλος !

2.
Οι κύριοι της Δάφνης καλό θα ήταν να μην επικαλούνται το γεγονός οτι "εκπροσωπούν τον φίλαθλο κόσμο μιας περιοχής με 200.000 πληθυσμό".
Αυτο ηταν κατινιά. Σαφής σπόντα στον Υπουργό οτι "έχουμε πολλές ψήφους για εσάς αν μας κάνετε τη χάρη".
Αυτο λοιπόν ειναι χειρότερο απο την αδράνεια της Ομοσπονδίας και δεν τιμά καθόλου την Δάφνη ουτε τον αθλητικό χώρο.

Αίσχος κύριοι, ντροπή. Ουτε στην Γκαγκατσονία δεν θα τα έκαναν ετσι !
Πόσο άραγε σας ενδιαφέρει και το γυναικείο μπάσκετ, και τα παιδο-εφηβικά και τα ερασιτεχνικά πρωταθλήματα ; Ωρα για αλλαγή νοοτροπίας γιατι αυτα μας γυρίζουν πίσω, πολύ πισω.

Στατιστικά Blog

Τον τελευταίο καιρό εχει ανέβει η κίνηση σε αυτο εδω το μπλόγκ.
Φιλοδοξώ να ανέβει κι άλλο αλλα αυτο ειναι δύσκολο τη στιγμή που υπάρχουν χιλιάδες αθλητικά στέκια, μπλόγκς, μεγάλα ειδησεογραφικά sites και φόρουμς με αθλητική ενότητα.
Εδω ειναι μπλόγκ και οχι δημοσιογραφικό αλλα καθαρά για να λέμε μερικές κουβέντες για τα αθλητικά. Θα μπουν και θέματα μη αθλητικά κι άλλα που ενδιαφέρουν τον ιντερνετόκοσμο, τα μπλογκς και άλλα διάφορα.
Πάντα η πρωτότυπη προσωπική ματιά ειναι ενα ζητούμενο. Αυτο προσπαθούμε.
Μια απλή πρόταση μπορεί να κινήσει μεγάλο διάλογο και μεσα απο αυτον να βγούμε καλύτεροι.
Ευχαριστώ για την συμμετοχή σας.


1. Κίνηση απο 28/04/2008 εως 1/10/2008


2. Κίνηση μήνα απο 11/09/2008 εως 10/10/2008

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

Volley Ανδρών, 41ο πρωτάθλημα Α1

Ετοιμοι οι μονομάχοι για την φετινή Α1 του βόλλεϊ που κατι μου λέει πως θα ειναι ενα συναρπαστικό πρωτάθλημα.
Συμμετέχοντες :
ΗΡΑΚΛΗΣ,
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΑΡΗΣ
ΜΙΛΩΝ
ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
ΠΑΟΚ
ΓΣ ΛΑΜΙΑΣ
ΕΑ ΠΑΤΡΩΝ
ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΣΥΡΟΥ
ΑΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ
ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ

Να το ευχαριστηθούμε ! Καλή χρονια στο βόλλεϊ :)

Ελλάδα-Μολδαβία

Ε σίγουρο τό χουμε ετσι ;
Δεν πιστεύω να γίνει καμμια γκέλα !
Ενα ενα τα ματσάκια και ήρεμα πρέπει να τα κερδίζει, με μπάλλα χορταστική.
Οπως με τη Λετονία, καθάρισε το ματς εύκολα μάλλον.
Αν και θα λείψει ο Καραγκούνης, νομίζω οτι το κλίμα ειναι ήρεμο και οι παίκτες δεν ανησυχούν.
Εχουν κάνει καλή αρχή και το πιστεύουν οτι θα πάνε εξ ίσου καλά στη συνέχεια.
Εχει δρόμο ακόμα.
Α, και θέλω να δω και νέο αίμα να παίζει, κι όχι οι ίδιοι μόνιμα.

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

Αγληντικί Γκυργιαγκί

Aν περίμενα απο την "Αθλητική Κυριακή" να ενημερωθώ για τα σημερινά ματς του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, σώθηκα !
Ο αθλητισμός ειναι υγεία λένε. Ναι, και το ξενύχτι επίσης, για να μάθουμε ολα τα νεα του Σαββατοκύριακου ! Γκρρρρ ....
Μπλόγκερ απο το 2005 και στο Ιντερνετ απο το 1994, με δείγμα γραφής μεγάλο και πλούσιο, όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν οτι δεν βρίζω. Η εξαιρετικά σπάνια. Τωρα όμως δεν αντέχω άλλο. Ειμαι στο όριό μου.
Οπότε ... βάλε με το νού σου οτι βρισιά θες για τους ανεκδιήγητους τύπους εκει στην ΕΡΤ.
Βρε Αννα, βρε μανάρι μου, σε λατρεύω και σε γουστάρω να ξέρεις θα θελα μια σαν εσένα να βλέπω κάθε μερα, σηκω φύγε απο κει μεσα με τους ...*μπλιπ* ( βάλε οτι θες στη θεση του μπλιπ )
Τελοσπάντων η ανάλυση του ντέρμπι Ολυμπιακού-ΑΕΚ 2-0 κράτησε κάπου πάνω απο μία ωρα και στο μεταξύ άλλαζα κανάλια. Δεν με νοιάζει τόση ανάλυση. Ουτε τόση παραπάνω προβολή κάποιων ομάδων.
Τι να πει και ο ΟΦΗ δηλαδή ; Πόση ανάλυση θα έπρεπε να γίνει ;

Μετά την διακοπή πάμε στον ΠΑΟΚ για ενα ματς που κατι μου λέει πως θα ειναι ενα απο τα καλύτερα της τριετίας. Ολα τα αποτελέσματα ανοικτά. Με τον ΠΑΟ να ψάχνεται και τον ΠΑΟΚ να διψά.

beep-1 : Ο Σαριέγκι πήγε να βάλει γκολ με κεφαλιά. Στο άλλο τέρμα. Φτου γμτ δεν το έβαλε.

beep-2 : Αυτος ο Ρουκάβινα θα αφήσει εποχή πιστεύω. Μου αρέσει.
Το ίδιο και ο Ντιόγο και ο Μπλάνκο.
Κι αυτος ο Κοντρέρας ειναι καλός.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.