Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Μουνδιαλόγια


- Πώς την είδες την εθνική μας ομάδα στο Μουντιάλ ;
- της Αφρικής ;
- Ναι κάπου εκει εγινε αν και έκανε κρύο λέει, νόμιζα πως στην Αφρική κάνει μόνο ζέστη.
- Δεν με ζέστανε η εθνική, κάτι πήγε να κάνει πάντως.
- Καλά το φοβόμουνα εγω το ξεκίνημα, είδες ; Το πρώτο ματς μας χάλασε τη δουλειά.
- Και τι θα γινόταν δηλαδή αν προκρινόμασταν ;
- Ελα τωρα όλα γίνονται. Η ομάδα ειχε βρεί ρυθμό στο τέλος, οπότε θα είχαμε τσαμπουκά για τα επόμενα.
- Πφφφφ ... σιγά, με τον παππού Ρεχάγκελ τι θα κάναμε ; Καμμια ισοπαλία 0-0 ;
- Μπα, οχι θα βάζαμε κι άλλα γκολ. Δυο βάλαμε...
- Ναι, δύο βάλαμε ενω έπρεπε 5-6 σε ομάδα με 10 παίχτες.
Και μετά με Αργεντινή παίξαμε με 8 σέντερ μπακ, 2 τερματοφύλακες κι εναν ξεχασμένο περα.
- Ειδες όμως ; Καλά την κοντράραμε την Μέσσι-γεντινή. Παρα λίγο ε ;
- Τι παραλίγο ; ε ναι θα μου πείς όλα γίνονται. Αλλα ειχαμεκι ατυχία με τους τραυματισμούς.
- Α ρε θα σκίσουμε στα επόμενα, να δείς. Ατυχία ρεεεε, αντε γειά μας.
- ... έφυγε ο Οττος, το έμαθες ;
- Ναι κατι άκουσα, θα αναλάβει μάλλον ο Σαντέ Φερνάντος
- Ασχετε, Φερνάντο Σάντος, προπονηταράς με νεύρο.
- Νεύρο ; Ο Σάντος ; Σωθήκαμε τωρα.
- Κάνε υπομονή ρε υπάρχει κι άλλο Μουντιάλ. Θα πάμε καλύτερα.
- Σε 4 χρόνια ; Ε άμα ζούμε ως τότε θα το δούμε στην τι-βι, πού γίνεται λεει το επόμενο ;
- ... ΒΡΑΖΙΛΙΑ νομίζω !
- Ολε, ωραία εκει δεν εχουν βουβουζέλες αλλα λέει να πάμε για τρέλες.
- Καλά, ας προκριθούμε πρώτα και μετά βγάλε εισιτήριο.
- Καλύτερα θα ειναι Βραζιλία σίγουρα παρά στη Νότια Αφρική. Εκει τουλάχιστον λατρεύουν τη μπάλλα με ενα τρόπο μοναδικό. Ασε το τι χορούς θα ρίξουν στους δρόμους και παντού.
- Ρε φιλε ,,, οχι απλά ρωτάω, άμα γινόταν εδω το Μουντιάλ τι το ξεχωριστό θα κάναμε ; Κλαρίνα στη θέση της ηλίθιας βουβουζέλας ; Η Τζούλια σώου για τους επισκέπτες ; Η θα τους καταπλήσσαμε με την μπάλλα που παίζουμε ;
- Ολα γίνονται. Αλλα γίνονται κάποτε, οχι συνέχεια, οπως το Euro 2004 θα το ξαναπάρουμε ποτέ ;
Να ναι καλά ο Ρεχάγκελ και τα παιδιά που ΄πιστεψαν σε κατι τρελό.
- Ναι εχεις δίκιο. Εδω κάναν το λάθος φέτος στο Μουντιάλ. Δεν πίστεψαν σε κατι τρελό. Ηταν όμως και λιγο γερασμένη ομάδα, δεν ήταν ;
- Ε όσο νά ναι κι η εμπειρία μετράει, δε γίνεται να κατέβεις με 18χρονους και 22χρονους θα φάς 15 γκολ σε κάθε ματς. Αλλα ξέρεις τι με παραξένεψε ακόμα ;
- Ο Μαντέλα, ο Μαντέλης και η Μαντέλη ;
- Οχι, το οτι επιλέγουν προπονητή για την Εθνική Ομάδα πάντα κάποιον πάνω απο 60 ετών, γιατι άραγε, τόσο πολυ ; Δεν υπάρχει κάποιος φρέσκος με όρεξη και πιο μοντέρνος ; Ενας 47ρης ας πούμε ; Πάρε παράδειγμα, Νιόμπλιας, ή ακόμα και Λεμονής, γιατι όχι ;
- Εγω θα λεγα και Τεν Κάτε και  Λίνεν και  Καραγεωργίου ακόμα αλλα ξέρεις ο κόσμος θα στραβώσει με προπονητή νέο η με προπονητή με μπλοκάκαι οπως ο Λίνεν πχ.
- Ναι καλά, τους χάλασε το μπλοκάκι του Σόλιντ, δεν θα τους χαλάσει αυτό του Λίνεν ; Μαλακίες, δε γίνεται να ακούς βλακίες απο τον κάθε βλάκα της κερκίδας. Κι εμείς τωρα αυτό κάνουμε, ρε συ, τους προπονητές κάνουμε λέμε.
- Οχι ρε, κουβέντα κάνουμε, όνειρα για το μέλλον, μπας και δούμε αξιοπρεπή μπάλλα.
- Η αξιοπρέπεια ειναι ενα στρογγυλό πράγμα, όπως η μπαλλίτσα. Πάει όπου νά ναι, δεν εχει γωνίες.
Και πιστευω στην τελική οτι ο Οττος ηταν αξιοπρεπής, παρά τα λάθη. Και τα παιδιά το πάλεψαν καλά.
Προσωπικά περιμένω βελτίωση στο ποδόσφαιρό μας, αλλα πρέπει να αλλάξουν μυαλά κι οι ομάδες, να εμπιστεύονται πιτσιρικάδες απο τις ακαδημίες αντι να χώνουν εκατομμύρια ευρά σε ξένες φίρμες.
- Να γίνουμε Ολλανδία δηλαδή ;
- Γιατι ; Σε χαλάει η παρουσία της Ολλανδίας γενικότερα τα τελευταία 15-20 χρόνια διεθνώς ;
- Οχι. Μια χαρά ειναι. Μακάρι να γίνουμε ετσι.
- Εβίβα ...
- Εβίβα μουντιάλ.

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Η φιέστα του Πρωταθλητή

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010.
Η χρονιά τελειώνει με την απονομή της κούπας του Πρωταθλήματος Μπάσκετ της χρονιάς 2009-2010 στους πρωταθλητές, μεσα σε μία ακόμα γιορτή του πράσινου λαού.
Τα λόγια ειναι περιττά, ενα μόνο θα πω, μεγάλη συγκίνηση και μεγαλείο, γιορτή χαράς και αποθέωση.






ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ !!!

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

O Παναθηναϊκος πρωταθλητής Ελλάδας μπάσκετ 2010

ΤΕΛΟΣ ! ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ, ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!
Αξιοι ηττημένοι οι κόκκινοι, άξιοι νικητές οι πράσινοι.
Πάντως πρέπει να τους προπονούσε νύχτα ο Ομπράντοβιτς, δεν εξηγείται οτι άντεξαν να παίζουν σε τελικό μέχρι τις 2 παρά τη νύχτα ! Ξεκίνησαν ώρα 22.25' ( αντι 21.45' ) για να τελειώσει ο αγώνας στις 01.45'  με νικητή τον γίγαντα Παναθηναϊκό με 69-76........... με οριστική διακοπή του αγώνα απο τους διαιτητές στο 1'.03" πριν το τέλος μετά  απο ρίψη αντικειμένων απο εναπομείναντες "φίλους" του γηπεδούχου.
Ειχε προηγηθεί μεγάλη διακοπή του αγώνα και εκκένωση των μεσαίων κερκίδων.
Αν και ηταν σχεδον οτι χειρότερο εχω δει σε μπάσκετ χάρη στην παρέα των Αγγελόπουλων/γάβρων που φανάτισε 50-60 ηλίθιους ωστε να μας αναγκάσουν να δούμε αυτό το αίσχος στο ΣΕΦ, αξίζουν συγχαρητήρια στους παίκτες και τα επιτελεία των δύο ομάδων που προσπάθησαν απλά να παίξουν μπάσκετ.
Με καλή άμυνα στο Β' δεκάλεπτο ο Παναθηναϊκός πέρασε μπροστά ενω ηταν σαφώς πίσω στο Α' και το παιχνίδι φαινόταν χαμένο γι αυτόν. Ομως οταν άρχισε να ελέγχει μερικά περισσότερα επιθετικά ρημπάουντς και να εχει κάπως λιγότερα λάθη, σιγά σιγά γονάτισε τον αντίπαλο που έδειχνε μάλλον πελαγωμένος παρα το οτι έπαιζε στην έδρα του. Αν και σκόραρε τον πρώτο του πόντο 4'.25" απο την έναρξη, έφτασε να ανατρέψει το ματς !
Η ζημιά στον γηπεδούχο έγινε ακριβώς απο τους οπαδούς του, που μη καταλαβαίνοντας μπάσκετ, πηγαν να κάνουν αυτά που πίστεψαν οτι τους πρόσταζε η ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός πριν απο αυτόν τον αγώνα. Πρέπει κάποτε να περνά απο κάποιο τεστ όποιος θέλει να μπεί να παρακολουθήσει παιχνίδι μπάσκετ. Να ξέρουμε αν καταλαβαίνει μπάσκετ, ή τελος πάντων αν ειναι στα καλά του.
Αδίκησαν οι ίδιοι την ομάδα τους και δεν τους φταίει κανένας.
Οι πράσινοι ειναι οι απόλυτοι αυτοκράτορες του ελληνικού μπάσκετ και απο τις κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης τα τελευταία 10 χρόνια. Δέκα χρόνια κυριαρχίας, περηφάνιας, και συνεχίζει. Πού θα φτάσει δεν ξέρω. Χαιρόμαστε να βλέπουμε αυτη την ομάδα.
Προς το παρόν, ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ το Πρωτάθλημα το φετινό, ΟΛΕ, ΟΛΕ, ΟΛΕ !
Είμαστε περήφανοι Παναθηναϊκοί !

Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Kαναοίνωση της Καημε Ομπυληακώς

Η αρχίδραση του Ολυμπηακού για τη διαιτησία του 3ου τελικού με τον Παναθηναϊκό   συγχίστηκε με ανακοίνωση παραγγελία στην οποία ζητά τον διορισμό ξένων διαιτητών  βουλευτών για τον 5ο τελικό του πρωΚταθλήματος, σε περίφτωση βέβαια που οι "γάβροι" ισοφαρίσουν τη σειρά την ερχόμενη Κυριακή.

Η ανακοίνωση της ΚΑημΕ αναφέρει:

"Η ΚΑημΕ ΟΛΗΜΠΙΑΚΩΣ με ιδιαίτερη αγανάκτηση  ηδονή και ωργή, μετά την προχθεσινή ωμή άψητη καταδίκη της ωμάδας από τους διαρχιδιτητές στο ΟμαλΑΚΑ, η οποία συνιστά αλλοίωση αλλαντίαση αποτελέσματος και συνεπώς για άλλη μια χρονιά αλλοίωση απώλεια του πρωταθλήματος, ανακοινώνει τα εξής: ( μετα κλάμματος και γαβρίλας ) :

Τα πρωτοφανή διαρχιδιτητικά όργια σε βάρος ( 79 να το αφήσω ; ) της ομάδας μας των οποίων κόλοι οι φίλαθλοι έγιναν οσιομάρτυρες, μας αναγκάζουν να καταγγείλουμε  κλάψουμε τους υπευθύνους που ελέγχουν τον χώρο  κώλο του ελληνικού μπάσκετ και που δεν είναι άλλοι από την ΚΕΔ και ειδικότερα τη σημερινή της ηγετική ομάδα (Συμεωνίδης, Κορομηλάς, Ζαβλανός) η οποία είναι υπεύθυνη και υπόλογη για την αναξιοπιστία του ελληνικού πρωταθλήματος μπάσκετ.

Το ισχύον σύστημα αξιολόγησης και επιλογής διαιτητών, εάν πράγματι αυτό υφίσταται, είναι θλιβερό και ανεπαρκές. Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ απαιτεί την άμεση δημοσιοποίηση της αξιολόγησης των διαιτητών Χριστοδούλου, Τανατζή και Αναστόπουλου καθώς και των κυρώσεων που θα τους επιβάλλει η ΚΕΔ, εάν και εφόσον το κρίνει σκόπιμο….
ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΟΜΠΛΕΞ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΩΝΈΨΟΥΝ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. ( μπας και τους ειπαν να παίξουν ΝΒΑ και το πίστεψαν ή κάνουν τα χατίρια του Μπερτομέου ; )

Προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία των play-offs, η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ωπα μας απειλούν απαιτεί τον διορισμό ξένων διαιτητών ανωτάτου επιπέδου πολύ ψηλά όμως από τον χώρο του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Σε αντίθετη περίπτωση θα σταθμίσει τι θα τα κάνει ; τα δεδομένα για να λάβει αποφάσεις σχετικά με την περαιτέρω στάση της.

Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ έχει αδικηθεί κατάφωρα από την διαιτησία κατ’ επανάληψη και δεν προτίθεται να συμμετάσχει στο επόμενο πρωτάθλημα του ΕΣΑΚΕ της περιόδου 2010 – 2011, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ομάδα μας και το ελληνικό μπάσκετ γενικότερα, αν δεν αλλάξει η σύνθεση και ο τρόπος λειτουργίας της ΚΕΔ".

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΩΠΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΟΙ !!! ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑ ΛΈΜΕ !

Για οσα θα συμβούν στο ΣΕΦ την Κυριακή αποκλειστικοί υπεύθυνοι ειναι οι Αγγελόπουλοι.
Και αν εχει 5ο τελικό, οσα θα γίνουν εκει, θα τα εχει προκαλέσει η ίδια βλακία ....

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Κάρφωμα ;

Και όμως αυτο το κάρφωμα απέτυχε !
Η μπάλλα βρήκε στο μπροστινό μερος του στεφανιού.
Κρίμα.

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Καρότα

Με το ζόρι 150 άτομα προσκείμενοι στους γηπεδούχους βρέθηκαν στο κλειστό γήπεδο της Ν.Σμύρνης χτες για να εκφράσουν μερικά απο τα ιερά και όσια του οπαδικού υπόκοσμου που μεγαλουργεί στο χώρο του ποδοσφαίρου. Καμαρώστε τους !
Οσο σκέφτομαι οτι όσο ο Πανιώνιος έπαιζε στο -εκπληκτικό- κλειστό του Ελληνικού, πήγαινα πολυ συχνά και παρακολουθούσα και συμπαθούσα τον Πανιώνιο, μου  έρχεται να αυτοφασκελλωθώ.
Τι κι αν το ελληνικό μπάσκετ θα εκπροσωπηθεί ξανά στις 7 Μαϊου στο fianal four της Ευρωλίγκας ;
Τι κι αν στο γήπεδο βρισκόταν η κορυφαία ελληνική όλων των εποχών ομάδα ;
Τι κι αν πολλοί παίκτες αγωνίζονται με την εθνική μας ομάδα ;
- Ας τους ρίξουμε καρότα.
Το γήπεδο εκκενώθηκε, ο ΣΚΑΪ σταμάτησε να το δείχνει κι εβαλε ενα επεισόδιο του Mr.Bean ( ! ) ο αγώνας συνεχίστηκε και έληξε με το εκκωφαντικό 59-107 υπερ του Παναθηναϊκού.
Δεν πειράζει όμως, τα καρότα τα έριξαν, αυτοί που ξέρουν οπωσδήποτε τόσο μπάσκετ όσο η θειά μ' στην Αμοργό και θέλουν πολύ να μοιάσουν σε όσους καταστρέφουν, αφου οι ίδιοι ειναι ανίκανοι να δημιουργήσουν και μόνο να χαλάνε μπορούν.
Τους αξίζει η ομαδούλα τους να πέσει στη Γ' εθνική εκεί όπου θα πηγαίνουν κι επαρχία να παίζουν και στην επαρχία ξέρεις εχουν πολλά ζαρζαβατικά, καροτάκια, αγγουράκια, να τους φιλοφορνήσουν με κάμποσα.
Η ίδια η Ν.Σμύρνη πρέπει να τους πετάξει εξω γιατι μια μερα θα πετάξουν αντικείμενα που θα τραυματίσουν σωματικά κάποιον αθλητή και τότε ... εχε χάρη που δεν ειμαι αθλητικός  δικαστής.
Με τι μούτρα θα πάνε να δουν αγώνα μπάσκετ στο ΟΑΚΑ ;
Α, ξέχασα, "απαγορεύεται' η μετακίνηση οπαδών ... κατα τα άλλα πάμε μπροστά σαν χώρα.
Ειλικρινά εχω απογοητευτεί τόσο, που δεν θέλω να πατήσω σε γήπεδο για να μην δώ τέτοιες μαλακίες και για να μην κινδυνέψω αλλα και για να μην με βγάλουν κι εμένα εξω αν εκκενωθεί λόγω κακής συμπεριφοράς μερικών 100 ατόμων που θα πρεπε να βρίσκονται σε ιδρύματα και σε φυλακές.
Με αυτα και με κείνα, καλή επιτυχία στον Ολυμπιακό στο Final-Four και μια μεγάλη ευχή να συνεχιστεί η φάση των ελληνικών play-offs με το μυαλό μεσα στο κεφάλι.

Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Πρασίνισε ο τόπος

Ανοιξιάτικο το τοπίο, και γέμισε ο τόπος τριφύλλια.
Ποδόσφαιρο : Πρωτάθλημα και Κύπελλο.
Μπάσκετ πάμε σε πλέη οφφ.
Βόλλεϊ πρασίνισε το Κύπελλο Ανδρών.
Και οχι μόνο.
Αγαλλίαση στον πράσινο λαό. Μεσα σε ολο τον χαμό του οικονομικού τίποτα, πολύς κόσμος βρίσκει παρηγοριά στο να κερδίζει η ομάδα του. Απο αυτη την άποψη καλύτερα θα ηταν να κερδίζει κι απο ενα τρόπαιο κάθε ομάδα ωστε οσο γίνεται περισσότεροι να λάβουν μιά ικανοποίηση, μια ψευδαίσθηση νίκης, υπεροχής.
Μετά τον χτεσινό Τελικό Κυπέλλου Ελλάδας ΠΑΟ-Αρη ( 1-0 ) η χρονιά τελείωσε, σχεδόν. Ακολουθούν τα play-offs του πρωταθλήματος. Για να δούμε μεσα απο αυτά αν θα παραμείνει δεύτερος και αρα παει Τσάμπιονς Λιγκ ο Ολυμπιακός ή θα του φάει τη θέση ο ΠΑΟΚ ή γινει κανα θαύμα και κερδίσει άλλος.
Βλακεία τα πλέη-όφφς.
Τουλάχιστον οι περισσότεροι παραδέχονται οτι άξια ειναι πρωταθλητήςε και κυπελλούχος ο πράσινος πολυμετοχικός. Αφιέρωσε λέει το Κύπελλο σε όλους τους μετόχους ο Πατέρας. Μάϊστα, εμ πού θα το αφιέρωνε, στη μάνα μου ; Κι ας λατρεύει τον Καραγκούνη η κακομοίρα.
Λοιπόν τωρα πρέπει σοβαρότητα και ηρεμία αγαπητοί πατέρες πολυμετοχικοί και αγήπεδοι.
Δεν εχετε γήπεδο. Εχετε ; Αντε γιατι δεν το βλέπω να γίνεται ουτε το 2014.
Αφήστε τις μεταγραφές εντυπωσιασμού και φτιάχτε την ομάδα της επόμενης διετίας, βάλτε νέους μεσα, αξιοποιείστε το φυτώριο και αγοράστε μόνο ουσία. Εκτός κι αν μου φέρετε τον Γκέρραρντ της Λίβερπουλ. Εκει θα έλεγα οκ :) Ειδες ο Λέτο ; Μια χαρά μεταγραφή. Ο Σισσέ ; Εσκισε. Κι ας ηταν ο Σαλπιγγίδης αυτός που ξεθεώθηκε στο τρέξιμο πιο πολύ.
Κάντε μας να λατρεύουμε να βλέπουμε Παναθηναϊκό !

Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Mαθηματικά

Ποδόσφαιρο, ονόματι κατ' ευφημισμόν "Σούπερ Λίγκα" :
Οταν προ ημερών ή μάλλον προ δύο εβδομάδων σχεδόν σύσσωμος ο αθλητικός Τύπος έγραφε οτι "πάει ο Ολυμπιακός, χάνει το τραίνο του πρωταθλήματος" ήμουν απο αυτούς που έλεγαν να μην ξεγράφει κανείς ποτέ κανέναν.
Θες επειδη θέλαν να χαϊδέψουν το φιλο-παναθηναϊκό αίσθημα που περιρρέει την ατμόσφαιρα φέτος, θες επειδή η δυναμική του ΠΑΟΚ ηταν και φέτος σταθερή, θες βιασύνη, προχειρότητα, οι αθλητικογράφοι βάλθηκαν να μας πείσουν οτι ενα πρωτάθλημα και οι θέσεις των ομάδων του οριστικοποιούνται πριν την οριστικοποίηση της βαθμολογίας !
Απο μικρός έμαθα παίζοντας μπάσκετ, οτι ενας πόντος, μισό καλάθι δηλαδη, δεν σου δίνει τη νίκη οταν το ματς ειναι λιγο πριν τη μέση χρονικά. Ομως αυτός ο ενας πόντος κι άλλος ενας κι άλλος κι άλλος, μπορούν να φέρουν τη νίκη και η νίκη οριστικοποιείται  με το τελευταίο σφύριγμα του κυρίου διαιτητά.
  Δεν ειμαι μετά Χριστόν προφήτης, απλά δεν μου αρέσει να ξοφλάνε κάποιον πριν την ωρα του.
Και τι πάει να πεί οτι τα Γιάννενα παλεύουν να μην υποβιβασθούν ;
Πήραν ισοπαλία στο Καραϊσκάκη, δεν ηταν τυχαίο αυτό, παραλίγο να νικούσαν κιόλας.
Ειναι όμως μαθηματικά σίγουρο οτι τα Γιάννενα ΔΕΝ θα πάρουν πρωτάθλημα.

Την ίδια ωρα οι διθύραμβοι υπερ του Τριφυλλιού άρχιζαν, σίγουρος πρωταθλητής και τέτοια, στο λιμάνι μουρμούρες για Μπάντοβιτς και τα ρέστα, Βαλβερδολογίες και άλλα. Παραλίγο να ξεχάσουμε οτι φέτος δεν πήγαν κι άσκημα στας Εβρώπας, αλλα αυτο δεν εχει σημασία, αφου το ελληνικό πρωτάθλημα μας κάνουν πλύση εγκεφάλου να θεωρείται το σούπερ καλύτερο όλων.
  Και για να τελειώνουμε, κάθε ομάδα εχει χρέος να παλεύει για κάθε βαθμό, είτε στην αρχή είτε στη μέση ή στο τέλος ενός πρωταθλήματος. Κάθε βαθμός χτίζει μια εικόνα, βάζει τον πήχυ πιο ψηλά και οτι καλύτερο μπορει να γίνει, αυτό θα γίνει.
  Ακόμα κι αν εισαι 6 με 7  βαθμούς μπροστά συνεχίζεις και δεν ακούς κανέναν να λέει οτι το κέρδισες κιόλας ! Ο σεβασμός στο πρωτάθλημα και στο άθλημα επιβάλλει να περιμένουμε ως την τελευταία αγωνιστική. Ως τότε, τίποτα δεν εχει κριθεί αν δεν ειναι και μαθηματικά σίγουρο.

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Ζήτω το μπάσκετ

Οταν βλέπεις τέτοια ματς σαν το χτεσινό Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός, πορώνεσαι ακόμα περισσότερο.
Το σκορ ειχε ξεφύγει απο νωρίς, στο ημίχρονο κόντεψαν να εχουν το σκόρ του Τελικού Κυπέλλου, αλλα και το τελικό 98-90 υπέρ του Παναθηναϊκού εκτός απο θεαματικό δείχνει πολλά ακόμα. Τι ειδα εγω  :
- Οι πράσινοι ειναι ικανοί να πετύχουν κατοστάρες.
- Οι κόκκινοι έβαλαν 90 πόντους και δεν νίκησαν !
- Το σκορ θα ηταν ακομα μεγαλύτερο αν δεν έδειχνε κυρίως ο ΠΑΟ ενα διάστημα αρρυθμίας στο γ' δεκάλεπτο.
- Με τόσο πληθωρικό Διαμαντίδη μπορείς να φανταστείς και σκορ 125-95. Βαρόμετρο ο Μητσάρας για τον Παναθηναϊκό, βαρόμετρο ο Τεόντοσιτς για Ολυμπιακό.
- Αν έπαιζαν Μπουρούσης και Κλέϊζα ισως τωρα να μιλάγαμε για πολυ χαμηλότερο σκορ.
- Το μεγάλο σκορ ήρθε επειδη οι δυο ομάδες δεν εκαναν πολλά λάθη και έτρεξαν πιο ελεύθερα.
- Η έδρα παίζει μεγάλο ρόλο τελικά μετά την τριτοκοσμική απαγόρευση παρουσίας οπαδων των φιλοξενούμενων.
- Και οι δύο ομάδες ειναι απο τις κορυφαίες στην Ευρώπη, αυτο το χω ξαναπεί.
Αδιαμφισβήτητοι πρωταγωνιστές που ανεβάζουν το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος πολυ ψηλά.

Ειχαμε ακομα :

Π.Α.Ο.Κ.-Καβάλα 77-84

- Η Καβάλα κάνει διπλό στην εδρα που πριν λιγα χρόνια ηταν πολυ δύσκολο για οποιονδήποτε να νικήσει. Ισως ο δικέφαλος να υποτίμησε τον αντίπαλο.

Ηλυσιακός-Μαρούσι 74-69

- Το Μαρούσι της Ευρωλίγκας χάνει απο τον Ηλυσιακό ! Ποιός θα το περίμενε ! Ομως η Ευρωλίγκα δεν ειναι εύκολη υπόθεση και ισως η κούραση να έκανε την ζημιά.

Πανιώνιος-Πανελλήνιος 85-87

- Ο Πανελλήνιος ειναι σκληρό καρύδι πάντα. Και ο Πανιώνιος, μια απο τις καλές μας ομάδες εχει φέτος αστάθεια. Αλλο ενα διπλό που δεν το περίμενα και τόσο.

Α.Ε.Κ.-Κολοσσός 59-64

- Χαχ ! Πωπω η ιστορική ΑΕΚ δεν πάει καλά. Ομως ο Κολοσσός Ρόδου ειναι 5ος στη βαθμολογία κι αυτο δεν ειναι τυχαίο. Επιτέλους δυο ομάδες επαρχίας, Κολοσσός και Καβάλα κάνουν αισθητή την παρουσία τους στο πρωτάθλημα. Ευχομαι να βγούν Ευρωλίγκα σύντομα.

Περιστέρι-ΓΣ Ολύμπια Λάρισας 90-69

- Εκει στη Λάρισα πρέπει κατινα κάνουν να βγάλουν μια ομάδα πιο δυνατή και υπολογίσιμη.

Το Περιστέρι πάει πολυ καλά και για λίγες ηττες στον πόντο δεν ειναι πιο ψηλά στη βαθμολογία.

Τρίκαλα-Άρης 87-85

- Ο Αρης του Μπλάττ εχει δείξει μεγάλη βελτίωση και χαρακτήρα σαν ομάδα. Ομως φαίνεται οτι εκει στα Τρίκαλα εχουν πάρει στα ζεστά την υπόθεση μπάσκετ και στηρίζουν την ομάδα τους με αποτέλεσμα να πέφτει χρήμα και ο κόσμος να γεμίζιε το γήπεδο κάνοντας μια δυνατή έδρα.
Εδω περίμενα διπλό γιατι ο Αρης εχει τη στόφα μεγάλης ομάδας αλλα όπως ολες πρέπει να εχει σταθερό παιχνίδι. Ευστοχία τρίποντων 9 στα 35 ειναι απαράδεκτη.

Οποιοι πάμε γήπεδο να δούμε οποιοδήποτε ματς Α1 μπάσκετ είμαστε τυχεροί.
Μας αποζημιώνει το θέαμα με το παραπάνω και τα εισιτήρια δεν ειναι πανάκριβα όπως στο πολυ κατώτερης ποιότητας ποδόσφαιρο. Και ακριβώς αυτο με χαλάει, το οτι μεταφέρεται ποδοσφαιρική καφρίλα στο μπάσκετ απο ηλίθιους κάθε χρώματος. Ας πάνε εκει που ανήκουν. Εμεις αγαπάμε το μπάσκετ και το θέλουμε καθαρό και όμορφο.

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Ελλας Ευρώπη

Η νίκη με το ίδιο σκόρ εκτός έδρας επι της Ρόμα ειναι μιά απο τις μεγάλες ευρωπαϊκές βραδιές, ελληνικές βραδιές δόξας. Πραγματικά μεθύσαμε απο τον θρίαμβο. Εξαιρετικά ώριμο παιχνίδι, σωστό και δυνατό αν και δεν πιστεύω οτι ηταν δίκαιες ολες αυτες οι κίτρινες κάρτες.  Οι Ιταλοί παρουσιάστηκαν νωθροί στο α' ημίχρονο και χτυπήθηκαν μεσα σε ενα εξάλεπτο, ετσι στο β' ημίχρονο έπρεπε να πετύχουν άλλα 4 γκολ για να προκριθούν.
Πώς να μην εισαι περήφανος για τέτοιες εμφανίσεις ;
Πάνε περίπατο οι ταπεινωτικές ήττες στο ελληνικό πρωτάθλημα, αν και δεν με ενδιαφέρει και πολυ αν θα το πάρει ο Παναθηναϊκός, για μενα η ομάδα εχει κάνει το καθήκον της και θα συνεχίσει να το κάνει όσο μπορεί και γι αυτο θα χειροκροτήσω και θα τραγουδήσω, σε ολα μαζι, στις νίκες και στις ήττες !
Η ομάδα μπάσκετ δεν κατάφερε να προκριθεί στην Ευρωλίγκα, πράγμα αναμενόμενο με βάση την εικόνα της τον τελευταίο καιρό. Δεν πειράζει, αυτη η ομάδα μας εχει κάνει περήφανους και θα συνεχίσει να το κάνει και θα είμαστε εκει μαζί της πάντα.
Στον αντίποδα, ο αιώνιος αντίπαλος κέρδισε το Κύπελλο Μπάσκετ με καλή απόδοση και οσα χρειαζόταν για να κερδίσει αλλα στο ποδόσφαιρο δεν περπατάει καλά.
Στο ματς για το Τσάμπιονς Λιγκ με την Μπορντό έχασε 0-1 και κινδυνεύει να χάσει και την έδρα αφου ειναι υπότροπος στην UEFA και αναμένεται βαριά τιμωρία. Μπορει να φτάσει μεχρι και σε αποκλεισμό απο τις ευρωπαϊκες διοργανώσεις ! Τους αξίζει.  Μετά θα θέλουν να ειναι πρώτοι στο χωριό μόνο, οπως πάντα ήθελαν για να μειώνεται η ευρωπαϊκή αξία των υπόλοιπων ελληνικών συλλόγων. Κοντόφθαλμη λογική. Ας μείνουν χωρίς εδρα τωρα και ας μάθουν όλοι να φέρονται ως φίλαθλοι καιοχι ως τρομοκράτες.

Η ελληνική παρουσία στην Ευρώπη δεν ειναι μόνο αυτοί οι δύο σύλλογοι, μην ξεχνάμε και άλλους και σε διάφορα αθλήματα, απλά υποτίθεται οτι οι περισσότεροι συμπαθούν τους πράσινους, τους κόκκινους και τους δυο δικέφαλους. Εγω απλά δεν συμπαθώ τους ανεγκέφαλους.

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Κύπελλο Μπάσκετ Ανδρών - ΟΣΦΠ-ΠΑΟ 68-64

Πάει, έγινε και αυτός ο τελικός, ενα πολυαναμενόμενο ματς που συζητιόταν καιρό.
Οι δύο καλύτερές μας ομάδες και δυο απο τις κορυφαίες στην Ευρώπη σε ενα πολυ καλό ματς, θεαματικό, δυνατό αλλα και κάπως νευρικό, έπαιξαν στο Ελληνικό την πρώτη κούπα της χρονιάς.
Κέρδισε αυτος που ηταν πιο ήρεμος και με λιγότερα λάθη σε ενα μικρό διάστημα του παιχνιδιού.
Αυτη ηταν και η διαφορά μεταξύ τους και φαίνεται πεντακάθαρα και στο σκόρ.
Χαμηλό σκόρ, μικρή διαφορά, πολλά φάουλ, πολλά λάθη, ιδίως απο τους πράσινους.
Πραγματικά ενα ματς που όσοι ειδαν απο κοντά ηταν τυχεροί.
Την επόμενη φορά να εχει θεατές μόνο μαθητές. Στις κερκίδες υπήρχαν ολίγοι κάφροι, που πρέπει να τους απαγορευτεί η είσοδος σε αθλητικούς χώρους γενικότερα.
Το ταμπλό του σκορ έγραψε 68-64 υπερ του Ολυμπιακού.
Τωρα μας περιμένει το Πρωτάθλημα και η Ευρωλίγκα.

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

Mέθυσέ μας, οεοεοεεεε

Καταπληκτικό ματς, μεγάλη ανατροπή και ενας Παναθηναϊκός που μου άρεσε αρκετά, δεν φοβήθηκε, ρίσκαρε, πίεσε, καθήλωσε την Ρόμα με 3-2 μεσα στο ΟΑΚΑ.
Αν και βρέθηκε πίσω στο σκορ, συνέχισε να ψάχνει το γκολ.
Η Ρόμα προηγήθηκε εχοντας απειλήσει μόλις δύο φορές, η πρώτη σουτ στο δοκάρι.
Απο κει και περα φάνηκε πιο ώριμη η ιταλική ομάδα αλλα ο Παναθηναϊκός έψαχνε την νίκη περισσότερο. Οι αλλαγές του Νιόμπλια αυτη τη φορά ηταν καλές, φρεσκάρισαν την ομάδα.
Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι Καραγκούνης, Σιμάο, Σαλπιγγίδης, Λέτο, Νίνης. Ο Σισσέ περίμενα να φανεί περισσότερο μα αποζημίωσε όλους με το γκολ που πέτυχε.

Αυτα τα ματς σε κάνουν να λες οτι το ποδόσφαιρο ειναι μαγεία. Μεθάς και τραγουδάς !
Αυτά ειναι. Και αυτά θέλουμε, αυτά γουστάρουμε.

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Νικολακό... για δες εδώ

Αντιγράφω από το Γαττί ένα καταπληκτικό κείμενο-απάντηση στον Νικολακό... Ξέρετε ποιόν.

"Στο προηγούμενο ποστ είχα γράψει για το άρθρο του Νικολακόπουλου στο sport-fm όπου προσπαθούσε να μας πείσει πως όλες οι ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος κάνουν ...ορίστε στον Παναθηναϊκό να περάσει αέρα για το πρωτάθλημα, φυλάγοντας στα παιχνίδια τους με τους "πράσινους" τους καλούς τους παίκτες για να κάνουν το έργο του ευκολότερο. Σήμερα, επανήλθε με συμπλήρωμα.

***

Παραθέτω λοιπόν το κείμενο - απάντηση ενός οπαδού του Παναθηναϊκού από τους GreenWebFans που κάθισε και μελέτησε αναλυτικά αγωνιστική προς αγωνιστική τα παιχνίδια τα δικά μας και του γαύρου, ποιοι έπαιξαν ποιοι δεν έπαιξαν και γιατί και καταρρίπτει τους ισχυρισμούς του "γκεμπελιστή" δημοσιογράφου.

Γιατί στην εποχή του Ιντερνετ είναι πρόκληση να νομίζει κανείς ότι ο κόσμος τρώει κουτόχορτο...


***
Το κείμενο

Γράφει ο νικολακόπουλος:
Την 1η αγωνιστική έπαιξαν Εργοτέλης-ΠΑΟ. Ο Εργοτέλης δεν είχε τον Κορδονούρη και είχε αφήσει στον πάγκο Λεάλ, Βερπακόφσκις, Φραγκουλάκη και Ρουμπάκη. Στη θέση του τελευταίου προτιμήθηκε ο Γιαλούσης, που έκτοτε δεν ξανάπαιξε.
Ποια είναι η αλήθεια: Επειδή είναι πρώτη αγωνιστική, θα τα πούμε αναλυτικά, για να εμπεδώνουμε κιόλας πώς γίνεται η προπαγάνδα του νικωλου… Λοιπόν, για 1η αγωνιστική μιλάμε, άρα ο Κορδονούρης ήταν προφανώς τιμωρημένος από την προηγούμενη σεζόν, όταν κανείς δεν ήξερε το πρόγραμμα του Εργοτέλη! Λεάλ, Βερπακόφσκις και Ρουμπάκης είχαν μόλις αποκτηθεί, άρα δεν είναι τόσο παράλογο που δεν ξεκίνησαν. Όπως τα γράφει ο γκεμπελίσκος, νομίζει κανείς ότι δεν έπαιξαν καθόλου, όμως η αλήθεια είναι ότι Βερπακόφσκις και Ρουμπάκης μπήκαν αλλαγή. Ο Βερπακόφσκις και ο Λεάλ δεν ξεκίνησαν γιατί απλούστατα στην ίδια θέση ξεκίνησε ο βασικός την προηγούμενη χρονιά Μπούντιμιρ. Σημειωτέον ότι και φέτος, ο Μπούντιμιρ έχει ξεκινήσει 12 φορές βασικός ενώ οι άλλοι δύο από 11. Τίποτα το περίεργο δηλαδή. Με πόσους επιθετικούς να έπαιζε ο Εργοτέλης τον Παναθηναϊκό, 3; Ο δε Γιαλούσης δεν είναι κάνας άσχετος που ξαφνικά μπήκε μέσα, αλλά βασικότατος την προηγούμενη χρονιά. Όσο για τον Φραγκουλάκη, ούτε αυτός είναι κανένας αναντικατάστατος, έχει ξεκινήσει σε 13 παιχνίδια και την προηγούμενη χρονιά (μιας και μιλάμε για 1η αγωνιστική, μην ξεχνάτε) μόλις σε 9. Επειδή όμως προκαλείς ρε νικολακόπουλε, κρατήστε τους παραπάνω παίχτες και ιδίως θυμηθείτε το όνομα «Φραγκουλάκης», θα γελάσουμε πολύ στη συνέχεια με αυτόν!
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: αεκ – ολυμπιακός. Απλώς σημειώνω ότι δεν έπαιξαν οι Ζεράλδο και Καράμπελας. Γιατί το αναφέρω; Σημειώστε το και θα δείτε σε λίγο…

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 2η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Ξάνθη. Η Ξάνθη δεν είχε τον Λουτσιάνο και άφησε στον πάγκο τον Μαρτσελίνιο.
Ποια είναι η αλήθεια: Ο Λουτσιάνο ήταν τραυματίας και ο Μαρτσελίνιο (που θα νόμιζε κανείς ότι δεν έπαιξε καθόλου) μπήκε αλλαγή. Πέρα από αυτή τη μισή αλήθεια όμως, το θέμα είναι ότι το διαβάζει κανείς άσχετος και νομίζει ότι μιλάμε για τους δύο βασικότερους παίχτες της Ξάνθης… Ε λοιπόν μέχρι την 21η αγωνιστική, ο Λουτσιάνο έχει ξεκινήσει στην 11άδα 8 φορές (και όλες έχει γίνει αλλαγή!) και ο Μαρτσελίνιο…6 (κι έχει βγει τις 5)! Απλώς ο αποτυχημένος επιλέγει 2 παίχτες με κάπως αναγνωρίσιμα ονόματα στους χαχόλους και τα πετάει για να εντυπωσιάσει… Κρατάμε όμως και αυτά τα ονόματα, για να γελάσουμε κι άλλο σε λίγο…
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Λάρισα – ολυμπιακός. Αναφέρουμε κι εμείς, κατά τη λογική του κώστα, ότι η Λάρισα είχε τραυματίες τους Ντέλσον και Κυριακίδη. Σημειώστε επίσης γιατί θα μας χρειαστεί, ότι ο Κάσας δεν έπαιξε, ενώ ο Βενετίδης βγήκε αλλαγή.

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 3η αγωνιστική έπαιξαν Πανθρακικός-Παναθηναϊκός. Ο Πανθρακικός έπαιξε χωρίς τον Μαρτσέλο, που είχε αποβληθεί στο προηγούμενο παιχνίδι του, αλλά και χωρίς τους Βελάσκο, Ρομπέρ, ενώ ο περσινός πρώτος σκόρερ της ομάδας, ο Ντιαλό, είχε μείνει στον πάγκο.
Ποια είναι η αλήθεια: Και πάλι νομίζει κανείς ότι έλειπε η ραχοκοκαλιά της αντίπαλης ομάδας… Η αλήθεια είναι η ακριβώς αντίθετη! Ο Ρομπέρ οκ, είναι μάλλον βασικός με 14 εμφανίσεις στην αρχική 11άδα. Αλλά ο Βελάσκο έχει παίξει…3 φορές κι όλες έγινε αλλαγή, ενώ ο Ντιαλό ξεκίνησε 11άδα 4 φορές, τα περσινά του γκολ ήταν όλα κι όλα 6 (το γράφω κι αυτό γιατί από το γαβροκείμενο μπορεί να φαντάστηκε κανείς ότι παρολίγο να πάρει Χρυσό Παπούτσι) και βέβαια όπως ίσως υποψιαστήκατε…στο συγκεκριμένο ματς μπήκε αλλαγή. (Συμπέρασμα: Η φράση «στον πάγκο» στη νικωλογλώσσα σημαίνει συνήθως «μπήκε αλλαγή αλλά δεν το λέμε, χωρίς να μπορούν και να μας κατηγορήσουν τυπικώς ότι είπαμε ψέματα»… Ξέρετε, αντρίκεια πράγματα…) Α, σημειώστε στο τεφτέρι με αυτούς που θα μας κάνουν να γελάσουμε λίγες αγωνιστικές αργότερα, τους Βελάσκο και Ντιαλό…

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 4η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Άρης. Ο Άρης είχε αφήσει στον πάγκο Κάμπορα, Κάλβο και Χαβίτο.
Ποια είναι η αλήθεια: Ότι όλοι αυτοί τότε ήταν αναπληρωματικοί! Ο Κάμπορα αναπληρωματικός τότε του Αμπρέου –και βέβαια μπήκε αλλαγή. Ο Κάλβο δεν έπαιζε λόγω του άλλου μεγάλου καλοκαιρινού αποκτήματος, του Γκρασιάν. Και ο Χαβίτο ακόμα και σήμερα δεν είναι βασικός, μόνο 8 φορές έχει ξεκινήσει 11άδα φέτος. Αν έκανε κανένα αστείο τότε ο Άρης να μην ξεκινήσει Αμπρέου και Γκρασιάν, θα πάθαινε κάνα εγκεφαλικό από τις φωνές ο αργόστροφος…
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Παοκ – γαύρος χωρίς τους Κοντρέρας, Σνάουτσερ, Βιτόλο (ε ρε και να πετύχαινε εναντίον μας τον πάοκ με τέτοιες ελλείψεις ο κωστάκης...)

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 5η αγωνιστική έπαιξαν ΑΕΚ-ΠΑΟ. Η ΑΕΚ έπαιξε χωρίς τους Νέμεθ (τότε ήταν ο καλύτερος παίκτης της), Ζεράλντο, Καράμπελα, Μάκο.
Ποια είναι η αλήθεια: Έπος μισής αλήθειας για δημιουργία εντυπώσεων! Ο Νέμεθ («καλύτερος παίκτης της» τόοοοτε παλιά, πριν 5 μήνες και μετά από 4 ολόκληρες αγωνιστικές!) δεν έπαιξε ξέρετε γιατί; Διότι δάκτυλος του Πατέρα τον έστειλε να παίξει…στην Εθνική Νέων της Ουγγαρίας στο Παγκόσμιο! Μα τι να κάνουμε εμείς δηλαδή για αυτό; Παρόλα αυτά…κρατήστε και το δικό του όνομα για αργότερα! Όσο για τους άλλους; Έλεος με τα φίδια ρε κωστάκη, την 11άδα της αεκ την ξέρουμε τουλάχιστον πάνω κάτω. Ξέρουμε ότι ο Μάκος είναι παγκούρα του κερατά -με μόλις 8 συμμετοχές στην αρχική 11άδα. Τι μας τον κοπανάς έτσι λοιπόν; Όσο για τους Ζεράλντο και Καράμπελα; Ήταν τα πρώτα ονόματα που είχαμε σημειώσει την 1η αγωνιστική αν θυμάστε, γιατί απλούστατα…δεν έπαιξαν ούτε τότε εναντίον του γάβρου!
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Ολυμπιακός – Πανιώνιος, χωρίς τον Εστογιανόφ.

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 6η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Λάρισα. Η Λάρισα έπαιξε χωρίς Ιγκλέσιας, Βενετίδη, Γιαννακόπουλο, Αμπουχατζίρα, Κάσας, ενώ ο Μετίν έμεινε στον πάγκο. Με το που μπήκε αλλαγή είχε δοκάρι, στο 1-0.
Ποια είναι η αλήθεια: Πωπω πανικός! Κανείς βέβαια δεν είναι αδικαιολογήτως απών, όλοι τραυματίες. Πάμε να δούμε πόσο βασικοί και αναντικατάστατοι είναι όμως: ο Μετίν όντως βασικός, αν και μόλις με 14 συμμετοχές στην αρχική 11άδα –και…κρατήστε το όνομά του! Ο Ιγκλέσιας 11 φορές βασικός, ο Βενετίδης 10, ο Αμπουχατζίρα 11, ο Κάσας 5 και ο Γιαννακόπουλος 4 αλλά τον αναφέρουμε γιατί τον αναγνωρίζουν οι γάβροι, ε κωστάκη; Τώρα που είπα γάβροι και το θυμήθηκα, σε εκείνο το παιχνίδι είχαμε σημειώσει ότι ο Κάσας επίσης δεν έπαιξε ενώ ο Βενετίδης βγήκε αλλαγή…
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Λεβαδειακός – ολυμπιακός. Ένα ασυνήθιστο γεγονός εδώ, ο Μπάρκογλου βγήκε με αλλαγή στο 30’. Ακόμα πιο ασυνήθιστο αν σκεφτεί κανείς ότι μέχρι εκείνη την αγωνιστική ο Λεβαδειακός είχε βάλει 4 γκολ στο πρωτάθλημα. Τα 3 τα είχε βάλει ο Μπάρκογλου και στο 4ο είχε δώσει την ασίστ!

Για την 7η ο έγκριτος δημοσιογράφος δεν λέει τίποτα.
Εγώ όμως λέω: στο γαύρος – Αστέρας, χωρίς από τα ρεπορτάζ που διάβασα να προκύπτει τραυματισμός, δεν έπαιξαν ο Καρέρα (σε 21 αγωνιστικές ξεκίνησε 16 φορές 11άδα, άλλες 3 μπήκε αλλαγή, δηλαδή έλειψε μόνο από εκείνο το παιχνίδι κι ένα ακόμα) και ο Αργυρόπουλος με 13 συμμετοχές ως βασικός σε 21 αγώνες.

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 8η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ έπαιξε χωρίς τους δύο βασικούς κυνηγούς του, τους Μουσλίμοβιτς, Φιλομένο, λόγω τραυματισμών.
Ποια είναι η αλήθεια: Το διαβάζεις και λες ρε τον γκαντέμη τον πάοκ, βρήκε ματς να χάσει ξαφνικά τους βασικούς επιθετικούς του… Η αλήθεια είναι ότι ο Φιλομένο έχει παίξει βασικός μόλις…2 φορές και ο Μουσλίμοβιτς φέτος έχει ξεκινήσει 11άδα άλλες 8. Και οι δύο μαζί έχουν βάλει ως σήμερα τον εκπληκτικό αριθμό των 4 γκολ! Ε και για να μην το κουράζω «σημειώστε» και «σημειώστε», το λέω από τώρα, θα το έχετε καταλάβει άλλωστε: κανείς από τους δύο τους δεν έπαιξε ούτε στο καραϊσκάκη!
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: ολυμπιακός – Εργοτέλης. Αν θέλετε, κάντε έναν κόπο να φρεσκάρετε το πύρινο κομμάτι του τσάκαλου για το ματς Εργοτέλης-Παναθηναϊκός. Ποιοι έβραζε επειδή έλειπαν τότε; Ο Κορδονούρης, που κόντρα στο γάβρο μπήκε…αλλαγή στο 73 (ο κώστας θα έλεγε ότι «τον άφησε στον πάγκο)». Ο Λεάλ και ο Βερπακόφσκις που τώρα…μπήκαν αλλαγή ο ένας στη θέση του άλλου στο 66. Και ο Φραγκουλάκης που κόντρα στο γάβρο δεν έπαιξε γιατί…ήταν τιμωρημένος (κόκκινη). Σημειώστε ότι επιπλέον ο Μπουντιμίρ και ο Βίσιο ήταν τραυματίες.

Για την 9η δεν λέει τίποτα.
Εγώ όμως λέω: Ατρόμητος – ολυμπιακός. Τραυματίας ο Μασάρα, δεν έπαιξε ούτε ο Ολιβέιρα (θυμηθείτε το αυτό).

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 10η αγωνιστική έπαιξαν Λεβαδειακός-ΠΑΟ. Βασικός γκολκίπερ στον Λεβαδειακό δεν ήταν ο Μπλάζιτς, αλλά ο Καρακώστας, που από τότε έπαιξε μόνο σε δύο ματς.
Ποια είναι η αλήθεια: Αυτό είναι από τα πιο εκπληκτικά νικωλοκείμενα. Τι σκέφτεστε όλοι; «Ρε τον πούστη το Λεβαδειακό, πέταξε έξω ξαφνικά τη βασικούρα τον Μπλάζιτς για να βάλει έναν ανύπαρκτο Καρακώστα»… Η αλήθεια όμως είναι ότι ο Λεβαδειακός σε 21 αγώνες έχει αλλάξει 4 τερματοφύλακες! Ο Μπλάζιτς έχει 8 συμμετοχές και ο Καρακώστας 5, όχι και καμιά τρομερή διαφορά δηλαδή, δεν είναι ότι βγήκε ο Μπανκς και μπήκε ο Μίρτσος! Και το κυριότερο; Δεν έγινε ξαφνικά η αλλαγή όπως υπαινίσσεται ο μικρός ψευτάκος, αλλά αυτό ήταν το 3ο συνεχόμενο παιχνίδι πρωταθλήματος που έπαιζε ο Καρακώστας! Να σας πω και το καλύτερο; Σημειώστε τα ονόματα αυτών των 2 τερματοφυλάκων… (Το πιάσατε το υπονοούμενο νομίζω!)
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Γαύρος – ηρακλής. Τραυματίες οι Πιλότο, Λέκι, Μπόσνιακ. Τιμωρημένος από κίτρινες ο Γιάκομπ, επελέγη αυτό το παιχνίδι για να εκτίσει την ποινή του.

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 11η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Αστέρας Τρίπολης. Εξέτισε την ποινή του στον Αστέρα ο Μπαστία (ενώ ήταν τραυματίας κι ο έτερος βασικός αμυντικός χαφ, ο Καρντόζο).
Ποια είναι η αλήθεια: Για βάλτε και το όνομα του Μπαστία στο τεφτέρι! Κατά τα’ άλλα, υπενθυμίζω: Καρντόσο απών με Παναθηναϊκό 12 φορές 11άδα φέτος, Καρέρα απών με γάβρο 16.

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 13η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Ατρόμητος. Εξέτισαν την ποινή τους στον Ατρόμητο οι Νεμπεγλέρας και Φαβάλι. Έμειναν στον πάγκο Ολιβέϊρα και Κουτσόπουλος. Τραυματίας ο Τάτος.
Ποια είναι η αλήθεια: Ο Ολιβέιρα, όπως είχαμε σημειώσει, δεν έπαιξε ούτε με το γάβρο, ενώ ο Κουτσόπουλος «έμεινε στον πάγκο» με την έννοια ότι…μπήκε αλλαγή. Και οι δύο πάντως φέτος δεν είναι και υπέρ-βασικοί, 11 παρουσίες στην αρχική 11άδα έχουν!
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Ξάνθη-ολυμπιακός. Ποιο ήταν το πρόβλημα του κωστάκη στο Παναθηναϊκός-Ξάνθη, θυμάστε; Ότι δεν έπαιξε ο Λουτσιάνο και μπήκε αλλαγή ο Μαρσελίνιο. Κόντρα στο γάβρο όμως, ομολογουμένως είχαμε εντελώς διαφορετική εικόνα: δεν έπαιξε ο Μαρσελίνιο και μπήκε αλλαγή στο 79 ο Λουτσιάνο!

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 14η αγωνιστική έπαιξαν Ηρακλής-ΠΑΟ. Παραμονές του ματς τιμωρήθηκαν και δεν έπαιξαν εναντίον του ΠΑΟ για μεταξύ τους επεισόδιο στην προπόνηση οι δύο βασικοί μέσοι της ομάδας, ο Ντιέ κι ο Ντίκα.
Ποια είναι η αλήθεια: Άλλο ένα νικωλοψέμα… Μόνο ο Ντιέ τιμωρήθηκε, ο Ντίκα έπαιξε στο ματς αλλαγή. Και για να μην ξεχνιόμαστε, «οι δύο βασικοί μέσοι της ομάδας»…έφυγαν κι οι δύο τον Ιανουάριο!
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: γαύρος – Πανθρακικός. Ο Τζόκιτς εκτίει ποινή από κίτρινες. Απόντες οι (κρατηθείτε) Ολίσε, Βρονταράς, Ενγκαμπί, Κλεμάν, Αρσενίεβιτς, Ρούνιε και οι..περίφημοι Ντιαλό και Βελάσκο τους οποίους ο δαιμόνιος ρεπόρτερ είχε καταγγείλει που δεν έπαιξαν με εμάς!

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 15η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Γιάννινα. Εξέτισε την ποινή του στα Γιάννινα ο Κώτσιος (ενώ δεν έπαιξε κι ο Μπακαγιόκο, που είχε ισοφαρίσει τον Ολυμπιακό).
Ποια είναι η αλήθεια: Ο Κώτσιος πράγματι είχε κίτρινες. Ενδεικτικά αναφέρω –και κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τις άλλες περιπτώσεις απόντων με κίτρινες- ότι οι άλλες επιλογές για να εκτίσει την ποινή του ήταν τα ματς με Ατρόμητο, Ηρακλή, Εργοτέλη. Όλα δηλαδή, ντέρμπυ για τον Πας. Όσο για τον Μπακαγιόκο; Σε 5 ματσάκια ξεκίνησε όλα κι όλα και σε όλα βγήκε αλλαγή! Επειδή το παλτό ισοφάρισε τον γάβρο, έπρεπε δηλαδή να παίζει συνεχώς ρε κωστάκη;
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Άρης – ολυμπιακός. Έξω ο Φερνάντεζ ο οποίος εξέτισε ποινή από κίτρινες, έξω κι ο τραυματίας Γκαρσία. Λίγες μέρες πριν, αν δεν κάνω λάθος, ο Άρης άφησε ελεύθερο τον βασικό ως τότε Αμπρέου.

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 16η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Εργοτέλης. Εξέτισε την ποινή του στον Εργοτέλη ο Ρουμπάκης (ενώ δεν έπαιξε κι ο τραυματίας Μπέτο). Γκολκίπερ στον Εργοτέλη ήταν ο τρίτος της ομάδας, ο Αθανασίου, που έκτοτε δεν ξανάπαιξε.
Ποια είναι η αλήθεια: Άλλο ένα έπος παραποίησης της αλήθειας με τερματοφύλακες. Παίζουμε με τις λέξεις μπας και κοροϊδέψουμε τον κόσμο… Ο Αθανασίου δεν ξεθάφτηκε από το πουθενά για να παίξει σε αυτό το ματς. Είχε 5 συμμετοχές κι αυτή ήταν η 3η συνεχόμενη, άρα ήταν ο βασικός τερματοφύλακας εκείνης της περιόδου.
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: γαύρος – αεκ. Και να σας πω κάτι ενδιαφέρον; Δεν έπαιξε ο…Νέμεθ (καλύτερος παίχτης της αεκ…κάαααποτε).


Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 17η αγωνιστική έπαιξαν Ξάνθη-ΠΑΟ. Εξέτισε την ποινή του στην Ξάνθη ο Κιντάνα (ενώ ήταν τραυματίας κι ο άλλος βασικός ακραίος κυνηγός, ο Ζιέντσουκ).
Ποια είναι η αλήθεια: Ο Κιντάνα όντως δεν έπαιξε, επισημαίνω όμως ότι είχε 7 κάρτες και η ομάδα του έπρεπε να διαλέξει 2 παιχνίδια για να μείνει εκτός. Πόση λογική θα είχε να μην ήταν κανένα από τα δύο εναντίον του Παναθηναϊκού; Ο…«άλλος βασικός Ζίαντσουκ», έχει ξεκινήσει 11άδα 6 φορές σε 21 αγώνες κι άλλη μία μπήκε αλλαγή -τόσο βασικός είναι ρε ψεύτη!!! Προσέξτε και το εξής ωραίο: στον α γύρο που έπαιζαν βασικοί εναντίον του Παναθηναϊκού ο Κιντάνα και ο Ζίαντσουκ, ο κωστάκης φώναζε που δεν έπαιξαν ο Λουτσιάνο και ο Μαρτσελίνιο… Στο β γύρο που έπαιξαν ο Λουτσιάνο και ο Μαρτσελίνιο, ο κωστάκης φωνάζει που δεν έπαιξαν…ο Κιντάνα και ο Ζίαντσουκ! Για να είναι ευχαριστημένος, θα πρέπει η Ξάνθη να αντιμετωπίζει τον Παναθηναϊκό με 8 μεσοεπιθετικούς μέσα! Ή τότε θα την κατηγορεί ότι κατέβηκε επίτηδες χωρίς άμυνα;;;
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: γαύρος – Λάρισα. Κρατήστε την αναπνοή σας, την ποινή τους από κίτρινες επελέγη να εκτίσουν σε αυτό το παιχνίδι οι Βενετίδης, Μετίν και Μάλαρτζ! Ναι, δεν είναι συνωνυμία, πρόκειται για τον ίδιο Βενετίδη και κυρίως για τον ίδιο Μετίν που ο γκεμπελίσκος φώναζε γιατί δεν έπαιξαν εναντίον του Παναθηναϊκού! Επίσης, τραυματίες οι Μπουκουβάλας, Αμπουχατζίρα (ναι, κι αυτός είναι ο ίδιος), Τουάμα, Ααράμπ.


Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 18η αγωνιστική έπαιξαν ΠΑΟ-Πανθρακικός. Εξέτισαν την ποινή τους στον Πανθρακικό οι Μαρτσέλο και Παπαδόπουλος.
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: Καβάλα – ολυμπιακός. Ο Ντομπρασίνοβιτς εξέτισε την ποινή του (αν ήμουν κωστάκης θα το άφηνα έτσι σκέτο, αλλά επειδή δεν είμαι συμπληρώνω ότι η τιμωρία ήταν από κόκκινη κάρτα).


Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 19η αγωνιστική έπαιξαν Άρης-ΠΑΟ. Εξέτισε την ποινή του στον Άρη ο Ναφτί.
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: γαύρος – Παοκ και όπως ήδη είπαμε έλειπαν οι τραυματισμένοι Μουσλίμοβιτς και Φιλομένο (αυτοί που είναι σκάνδαλο να είναι τραυματίες μόνο όταν ο Παοκ αντιμετωπίζει τον Παναθηναϊκό).

Για την 20η αγωνιστική ο μικρός ψευτράκος δεν λέει τίποτα.
Λέω εγώ όμως: στο Πανιώνιος – ολυμπιακός, εξέτισε την ποινή του από κίτρινες κάρτες ο κορυφαίος φέτος παίχτης του Πανιωνίου Κιουμορτζί και ταυτόχρονα ήταν τιμωρημένος από κόκκινη κάρτα και ο Εστογιανόφ! Για να μην ξεχνιόμαστε, τηρήθηκε και το έθιμο να αλλάζει προπονητή ο Πανιώνιος 3 μέρες πριν παίξει με το γάβρο και έφυγε ο Φερέρα –που μέχρι πριν λίγες εβδομάδες τον αποθέωναν στην πλατεία.

Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 21η αγωνιστική έπαιξαν Λάρισα-ΠΑΟ. Εξέτισε την ποινή του στη Λάρισα ο Κατσιαρός (ενώ ήταν τραυματίας κι ο έτερος αριστερός μπακ, Βενετίδης, όπως κι ο Αμπουχατζίρα).
Την ίδια αγωνιστική έπαιξαν: γαύρος – Λεβαδειακός. Λοιπόν, εδώ καθήστε γιατί έχει πολλή πλάκα… Θυμάστε το περίφημο…«σκάνδαλο Μπλάζιτς-Καρακώστα» την 10η αγωνιστική; Ε λοιπόν, ο κωστάκης ξέχασε να αναφέρει ότι ΚΑΙ εναντίον του γάβρου δεν έπαιξε τερματοφύλακας ο Μπλάζιτς, αλλά…ο Καρακώστας! Η μόνη διαφορά είναι ότι όταν ο Λεβαδειακός έπαιξε με τον Παναθηναϊκό, ο Καρακώστας ήταν ήδη για 3 συνεχή ματς βασικός, ενώ πριν το παιχνίδι με το γάβρο έτρωγε πάγκο. Επανεμφανίστηκε ξαφνικά (παρόλο που η ομάδα του στο προηγούμενο ματς ούτε καν είχε φάει γκολ) έφαγε την 5άρα του κι ησυχάσαμε… Σημειώστε επίσης ότι στο ίδιο ματς εξέτισε την ποινή του από κίτρινες κάρτες ο Κόλτζος!


Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 22η αγωνιστική παίζουν ΠΑΟ-Καβάλα. Θα εκτίσει την ποινή του ο αρχηγός της Καβάλας Παβίσεβιτς.
Ποια είναι η αλήθεια: Όχι ότι έχει μεγάλη σημασία, αλλά επειδή και οι λεπτομέρειες χρησιμοποιούνται στην προπαγάνδα για να δημιουργηθούν εντυπώσεις, αν δεν κάνω λάθος αρχηγός στην Καβάλα είναι νομίζω ο Ντομπρασίνοβιτς. Ξέρετε, αυτός που δεν έπαιξε κόντρα στο γάβρο…
Την ίδια αγωνιστική παίζουν: Αστέρας Τρίπολης – ολυμπιακός. Και συμβαίνει κάτι τρομερό ρε κώστα… Εκτίει την ποινή του από κίτρινες ο Μπαστία! Ξέρεις, εκείνος που την προηγούμενη ποινή του την είχε εκτίσει σκανδαλωδώς εναντίον του Παναθηναικού… Επίσης, είναι τραυματίας ο Νταμόντε και αμφίβολος προς το παρόν ο Τσέζαρεκ.


Γράφει ο νικολακόπουλος: Την 23η αγωνιστική παίζουν ΠΑΟΚ-ΠΑΟ. Θα λείψει από τον ΠΑΟΚ ο τιμωρημένος Βιτόλο.
Την ίδια αγωνιστική παίζουν: Εργοτέλης – ολυμπιακός. Και θα εκτίσουν τις ποινές τους από κάρτες ο εκ των κορυφαίων παιχτών του γηπεδούχου Τσεσνάουσκις και ο…Φραγκουλάκης! Σας θυμίζει κάτι το όνομα του τελευταίου; Είναι εκείνος που ο κωστάκης εξεράγη πώς τόλμησε να μην παίξει 1η αγωνιστική εναντίον του Παναθηναϊκού και τελικά έτυχε ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ παιχνίδια με το γάβρο να είναι τιμωρημένος! Ρέκορντμαν!

Επίσης, ο νικολακόπουλος δεν γράφει τίποτα για την 24η αγωνιστική αλλά γράφω εγώ: από το παιχνίδι γαύρος – Ατρόμητος ανακοινώθηκε ότι θα απουσιάσει ο Μελισσάς, που συμπλήρωσε 4 κίτρινες και θα εκτίσει τότε την ποινή του…


Θέλετε να κάνουμε μια σούμα;
:arrow: Ο κωστάκης υπαινίσσεται ότι οι αντίπαλοι του Παναθηναϊκού του κάνουν τη «χάρη» να μην βάζουν εναντίον του παίχτες που έχουν ποινή από κίτρινες. Ε λοιπόν, αυτό έχει γίνει 12 φορές εναντίον του Παναθηναϊκού και ακριβώς άλλες 12 εναντίον του ολυμπιακού.
:arrow: Ο κωστάκης υπαινίσσεται επίσης ότι οι διαιτητές σημαδεύουν αντιπάλους του Παναθηναϊκού και αποβάλλουν παίχτες τους. Ε λοιπόν αυτό έχει γίνει μόλις μια φορά με «ευνοημένο» τον Παναθηναϊκό και…3 φορές, τις τριπλάσιες δηλαδή, με ευνοημένο τον ολυμπιακό.
:arrow: Ο κωστάκης υπαινίσσεται ότι θες από εύνοια θες από τύχη, με τις απουσίες εναντίον του Παναθηναϊκού έχει αλλοιωθεί το πρωτάθλημα. Ε λοιπόν, συνολικά 13 παίχτες έχουν εκτίσει ποινές εναντίον του Παναθηναϊκού και 15 (2 περισσότεροι!) εναντίον του ολυμπιακού!
:arrow: Ο κωστάκης μιλάει και για άλλους απόντες, τραυματίες κλπ, στα παιχνίδια εναντίον του Παναθηναϊκού. Αλλά ξεχνάει να μας πει ότι τόσοι και περισσότεροι είναι και οι απόντες στα παιχνίδια εναντίον του ολυμπιακού… Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα, μιλάμε για τους ίδιους ακριβώς παίχτες!
:arrow: Μέσα σε όλη αυτή τη γραφικότητα, είχαμε φυσικά και χάιλάιτς, όπως: Τον Καρακώστα που είναι σκάνδαλο να παίζει εναντίον του Παναθηναϊκού αλλά μια χαρά να τρώει 5 από τον πεθαμένο γάβρο… Τον Νέμεθ που σκανδαλωδώς…πήγε να παίξει στο Παγκόσμιο ενώ έπρεπε να μείνει εδώ και να παίξει εναντίον μας (αλλά που δεν έπαιξε με το γάβρο δεν πειράζει)... Τον Φραγκουλάκη που επίσης σκανδαλωδώς δεν έπαιξε με τον Παναθηναϊκό, αλλά μετά κατάφερε να είναι τιμωρημένος και στα δύο παιχνίδια εναντίον του γάβρου… Παίχτες που λείπουν από τα ματς με τον Παναθηναϊκό και αναφέρονται από τον κωστάκη ως δήθεν βασικοί στις ομάδες τους, ενώ έχουν όλες κι όλες 6 (πχ Ζίαντσουκ) ή…3 συμμετοχές (πχ Βελάσκο)… Ομάδες που κατηγορούνται που δεν βάζουν και τους 25 παίχτες τους εναντίον του Παναθηναϊκού, όπως η Ξάνθη που όταν παίζει ο ένας ο κωστάκης φωνάζει που δεν έπαιξε ο άλλος και το αντίθετο… Και βέβαια σήμα κατατεθέν του κωστάκη οι κουτοπόνηρες διατυπώσεις με τις οποίες προσπαθεί να παραπλανήσει λέγοντας τη μισή αλήθεια…


Κάπου εδώ τελειώνει το ωραίο αυτό οδοιπορικό κωστάκη… Το οποίο με τη δική σου λογική απέδειξε ότι δεν είσαι παρά ένας αποτυχημένος γκεμπελίσκος. Κάποιοι θα σε αποκαλούσαν ΑΡΧΙΨΕΥΤΗ (που λέει κι ένας συνάδελφός σου –σε όλα- και πιθανότατα φιλαράκος σου). εγώ σε λέω απλώς ψευτάκο, γιατί για παραπάνω δεν είσαι.
Και κάτι τελευταίο: Όποιος απαντάει σε όλα αυτά, δεν είναι εξίσου βλαμμένος. Απλώς κάποιες φορές, δεν πρέπει να λυπάσαι όσους πουλάνε ψέμα και δηλητήριο, όσο αναξιοπαθούντες και γραφικοί κι αν μοιάζουν. Όταν το παρακάνουν με την προπαγάνδα της κακιάς ώρας, πρέπει έστω για μια φορά να τους βάζει κανείς στη θέση τους… Έτσι, για να καταλαβαίνουν ότι και οι κανονικοί άνθρωποι βρίσκουν καμιά φορά την όρεξη και το χρόνο να ασχοληθούν με αυτά. Και να μαζεύονται λιγάκι -ελπίζω δηλαδή, γιατί βαριέμαι να ξαναγράφω…


Συμπλήρωμα για Ναφτί: O Αρης ειχε τραυματιες τον Nατσο Γκαρσια και τον Φερναντεζ στις αρχες του Ιανουαριου δλδ τα αλλα 2 αμ χαφ που εχει... Και ο Ναφτι ειχε ηδη συμπληρωσει καρτες απο το ματς με τον γαυρο... Και θα επρεπε να λειψει σε 2 απο τα επομενα 5 παιχνιδια.. Αν τον δηλωναν σε 2 απο τα 3 πρωτα ματς τοτε ο Αρης σε αυτα τα παιχνιδια (με Ατρομητο - Γιαννενα και Ηρακλη) θα κατεβαινε με μοναδικο αμ. χαφ τον πριττα!!! (αφού οι αλλοι 2 λογω τραυματισμων θα εχαναν τα 3 πρωτα ματς) φυσικα δεν τον δηλωσαν σε αυτα τα ματς και ο αρης εκανε 3 νικες εκ των οποιων στις 2 mvp ηταν ο Ναφτι... Και μαλιστα στο ματς με τα γιαννενα πετυχε και το νικητηριο γκολ στο 85..!!! Aναγκαστικα επρεπε να τον δηλωσουν στα 2 τελευταια ματς (αφου ο κανονισμος μιλαει για οριο 5 αγωνων) γιατι ο Νατσο Γκαρσια επανηλθε απο τον τραυματισμο του μετα τα 3 προαναφερθεντα ματς..και αρα ειχαν και 2ο αμ.χαφ.. Γι' αυτό λοιπόν δεν επαιξε ο Ναφτι... ενω και ο Φερναντεζ, νομιζω, ακομα τραυματιας ειναι..

Συμπλήρωμα για Βιτόλο: Tον είχαν δηλωσει εδω και καιρο να εκτισει την ποινη του στο ματς με τα Γιαννενα για να μην εχει καμια καρτα με εμας... O δαιμονιος Bιτολο ομως αφου επεισε την διοίκηση να τον δηλωσει στο ματς με τα Γιάννενα, σήκωσε επιτηδες το χερι του στο 30 με το σκορ στο 0-1 για να παρει κοκκινη και να χασει και το δικο μας παιχνίδι... Eτσι το σχεδιο του σατανικου Βιτολο ολοκληρωθηκε...


***


Scratch: Να πω κι εγώ με τη σειρά μου ότι το θεωρώ γελοίο να καθόμαστε και να ασχολούμαστε τόσο αναλυτικά με τον συγκεκριμένο ή με άλλους όμοιούς του και θα προσπαθήσω να μη το επαναλάβω. Αλλά ειδικά το παραπάνω κείμενο ήταν παράκληση να προωθηθεί σε όσο γίνεται περισσότερους...


Scratch 1: Kαι φυσικά να προσθέσω ότι ο Νικολακόπουλος τουλάχιστον έχει το "ακαταλόγιστο". Γράφει χρόνια στο "Φως", οπότε μπορεί κάποιος να κατανοήσει την γαυροπροπαγάνδα του (αν και όχι την "φιλοξενία" του από το Sport-fm) με τον ίδιο τρόπο που μπορεί να κατανοήσει (και όχι να δικαιολογήσει) την προπαγάνδα των δημοσιογράφων που γράφουν στις οπαδικές εφημερίδες του Παναθηναϊκού, της ΑΕΚ, του ΠΑΟΚ, του Αρη κ.λπ. Yπάρχουν όμως και οι λεγόμενοι "αντικειμενικοί" δημοσιογράφοι που γράφουν στις λεγόμενες "αντικειμενικές" εφημερίδες όπως ο αξιότιμος κύριος Καραπαπάς που γράφει τα ίδια στο Goal... Και αυτοί είναι περισσότερο επικίνδυνοι... "

Φυσικά συμφωνώ με τις απόψεις του Γαττιού!!!

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Βγενό : οι μισοί δεν ήθελαν ...

Καλά, ειπες κε Βγενόπουλε οτι
"οι μισοί παράγοντες δεν ήθελαν να κερδίσουμε"

Οκ εκτός απο το οτι εισαι μέντιουμ και διάβασες τις σκέψεις τους, ενα άλλο δεν κατάλαβα :

Ποιοί μισοί ήταν ;
Απο τη μέση και κάτω ή το δεξί μισό τους ή το άλλο μισό ;
Ποιό μισό ήταν τελος πάντων ... ;
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.