Δηλώσεις Κύρου Βασσάρα στο MEGA πριν λιγο :
Πρώτα θα γεμίσουμε τις κερκίδες, με οπαδούς και των δύο ομάδων, με οικογένειες και παιδιά και μετά θα κοιτάξουμε να δείξουμε σε όσους ασχολούνται με την διαιτησία, οτι πρέπει να ασχοληθούν με το ποδόσφαιρο.
Κι αν εχουμε καλό ποδόσφαιρο θα εχουμε και καλή διαιτησία.
Τιποτα άλλο. Τα σέβη μου.
Κάποιοι εχουν καταλάβει τι πρέπει να γίνει, όμως κάποιοι άλλοι δεν θέλουν να το κάνουν.
Καληνύχτα σας κύριοι του ποδοσφαίρου.
Η ανάσταση του Ραούλ Χιμένες
-
Στο ξεκίνημα της σεζόν 2020-21 ο Ραούλ Χιμένες πετούσε στα ουράνια. Ήταν 29
ετών, είχε αφήσει πίσω του τα προβλήματα που είχε στην Ατλέτικο, το σώμα
του ...
Πριν από 1 χρόνια


2 σχόλια:
nai kala...
ela re file twra..
apo logia egw na deis ti tha pw..
to thema einai oso eisai diaithths ti kaneis..
PRWTA na ftiaksei h diathsia,to podosfairo k meta gemizei me paidia..
Δεν νομιζω οτι ειναι λόγια απλά ουτε οτι ο πρώτος που τα ειπε ειναι ο Κ.Βασσάρας. Θα τα εχουν πει κι άλλοι αλλα βλέπεις οι άλλοι ειναι ισχυρότεροι, αυτοι που δεν θέλουν παιδάκια στις κερκιδες αλλα μαντράχαλους που τα σπάνε.
Εγω πάντως αυτο που ειπε ο Βασσάρας το κρατάω.
Προτιμώ να ελπίζω.
Δημοσίευση σχολίου