Σάββατο 16 Αυγούστου 2008

Ντοπέ η Χαλκιά


Είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ. Και ευχαριστώ πολύ τον Τζονάκο που μου δίνει την ευκαιρία. Λέγομαι island και θα με βρίσκετε και εδώ. Πρώτη φορά σε αθλητικό μπλόγκ γι αυτό θα ήθελα για αρχή την επιοίκεια αυτού που διαβάζει.

Το θέμα μου για σήμερα είναι το ντόπινγκ. Ντοπέ και η Χαλκιά λοιπόν!!! Μα είναι δυνατόν; Η πρωταθλήτρια(και όχι αθλήτρια) και ολυμπιονίκης; Αυτή που μας έλεγε μετά το χρυσό μετάλλιο της Αθήνας για το μεγάλο μυαλό, την μεγάλη ψυχή, το ιδεώδες, το άρτιο, το έξοχο, και γενικά όλα τα μεγάλα του ελληνισμού;;; Αυτά που τα έχουμε κληρονομήσει από τους αρχαίους βεβαίως βεβαίως....

Να κάνω και λίγο το συνήγορο του ακατονόμαστου(και δεν εννοώ του Νταλάρα). Είναι γνωστό πως η Χαλκιά είχε βρέθει σχεδόν από το πουθενά στο 2004. Είναι γνωστό πως ο χρόνος της στο αγώνισμά της βελτιώθηκε κάποια δευτερόλεπτα σε δύο χρόνια προπονήσεων και μετά από αποχή ετών. Άρα είναι λίγο δύσκολο να έχει προσπαθήσει να ντοπαριστεί λίγο πριν τους αγώνες. Ως γνωστών επίσης η ντόπα θέλει χρόνο(μήνες ) για να ενεργήσει. Άρα δέχομαι την υπόνοιά της ότι δεν γνωρίζει τίποτα. Ένας ακόμα λόγος που την πιστεύω είναι πως μετά τις επιτυχίες της είχε τακτικότατους ελέγχους και πολύ σκληρούς. Άρα είναι λίγο δύσκολο.

Μετά το χρυσό στην Αθήνα είχαν πέσει επάνω της τα βρετανικά και τα αμερικανικά δίκτυα λέγοντας πως είναι αδύνατον αθλητής(μάλλον πρωταθλητής είναι) να βελτιώνει έτσι τον χρόνο του. Εξάλλου μετά τα πόσα μετάλλια πήραμε το 2004 μας έχουν ξεσκίσει στους ελέγχους. Και από εκεί βγήκανε πολλά λαβράκια. Θυμίζω τους αρσιβαρίστες(όπου το μαχαίρι μπήκε στο κόκκαλο και βρέθηκε η ένοχη Τσου...λί), τον Γκούση(επίσης το μαχαίρι θα μπει στο κόκκαλο) την Χαλκιά τώρα και έναν άλλον πιο πριν στην κολύμβηση που δεν θυμάμαι το όνομά του.

Και βέβαια τα αμερικανάκια δεν είναι τίποτις τυχαίοι. Είναι μάστορες(καθώς και μαστούρες) στην ντόπα. Όταν θέλουν να ξεφτιλίσουν πρωταθλητή τους το κάνουν(Τζόουνς) και το παίζουν και "καθαροί". Εδώ ο Φέλπς που μπορεί το παλληκάρι να μην ξέρει και τίποτα ή μπορεί να κάνω λάθος κιόλας, αλλά ο άνθρωπος τα έχει γαμήσει όλα και δεν ξέρουμε αν και πότε περνάει ελέγχους καθώς και τα αποτελέσματά τους.Το ένα ρεκόρ πέφτει πριν ακόμα ανέβει και το άλλο σπάει μετά από 20 χρόνια.

Παραδείγματα υπάρχουν πολλά. Καθώς και υπόνοιες για δολιοφθορές, πολέμους εταιριών ένδυσης, νεα φάρμακα που δεν μπορούν να τα ανιχνεύσουν ακόμα κτλ. Σαπίλα μπόλικη δηλαδή. Η λύση είναι μία. Πρέπει να διαχωριστεί άμεσα ο αθλητισμός από τον πρωταθλητισμό. Γιατί είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Στον αθλητισμό συμπεριλαμβάνονται γυμναστήρια, ερασιτεχνικές ομάδες, σχολεία, ακόμα και εγώ που πάω και τρέχω στο γήπεδο και βάζω και κανένα καλάθι, ενώ πρωταθλητισμός είναι όλα εκείνα που έχουν να κάνουν με επαγγελματικές ομάδες, με εταιρίες ένδυσης, με συμβόλαια, με υπεραθλητές κτλ. Και στον πρωταθλητισμό πρέπει να τα επιτρέψουν ΟΛΑ. Ως τα πιο σκληρά που μπορεί να εφεύρει η χημική βιομηχανία. Στον αθλητισμό πρέπει να απαγορευτούν ακόμα και οι βιταμίνες και όχι να βλέπω στα γυμναστήρια τίγκα στο φάρμακο τα ράφια τους και στο φυτοφάρμακο. Οι πρωταθλητές είναι μεγάλοι άνθρωποι, ξέρουν πως έστω και εν αγνοία τους "κάτι" παίρνουν και εξάλλου είναι και επιλογή τους. Οπότε όσοι θα παίρνουν μετά θα ξέρουν και τις επιπτώσεις στον οργανισμό τους. Μόλις έρθουν και οι πρώτοι θάνατοι τότε και μόνο τότε ίσως να υπάρξει μία "αυτοκάθαρση" του χώρου.

Και μην ξεγιελιέστε και νομίζετε πως υπάρχουν και καθαροί πρωταθλητές. Εδώ πιάσανε ντοπέ αθλητή στη τοξοβολία!!!! Όλοι παίρνουν. Είτε μαλακά είτε σκληρά. Είχα ένα φίλο αθλητή στα 100 μέτρα. Είχε φτάσει τον χρόνο σε ηλικία 18 χρονών στα 10,74 δευτερόλεπτα. Και πάσχιζε να τον μειώσει και δεν μπορούσε. Ο προπονητής του λοιπόν του είπε πως για να κατέβει πιο κάτω πρέπει να χαπακωθεί. Αλλιώς δεν θα κατέβει. Δεν μπορεί ο άνθρωπος άλλο(άντε πιο καλή σωματοδομή και πιο καλή τεχνική να το φτάσουν στο 10,50). Δεν ξέρω αν ήταν παπάρας ο προπονητής αλλά επειδή είναι η τέταρτη παρόμοια ιστορία που ακούω από αθλητές(και αθλήτριες) δεν μπορώ να μην την βάζω στο σακούλι των σκέψεών μου. Το σημερινό ρεκόρ στα 100 μέτρα έπεσε (με μείωση ταχύτητας στα τελευταία 30!!! μέτρα) στα 9,69!!!!! Έλεος...

Πέμπτη 14 Αυγούστου 2008

ΗΠΑ - Ελλάδα 92-69

Πολυ σωστά το είπε ο Κακιούσης μετα το τέλος του ματς :
"Τους σεβαστήκαμε περισσότερο απ οτι έπρεπε αλλα τωρα είδαμε τι μπορούν να κάνουν και ίσως ξανασυναντηθούμε"
Αυτο που μου τη δίνει ειναι που η Ανγκόλα τους έβαλε 76 κι εχασε με 21 πόντους, εμείς βάλαμε 69 και χάσαμε με 23. Ισως ήμουν οκ με ήττα με 10 πόντους μόνο.
Ηθελα να νικήσουμε και πίστευα οτι θα έχουμε καλά σούτ και καλά ποσοστά ευστοχίας.
Αλλα οταν οι αμερικανοί άπλωσαν και έπαιξαν σοβαρή άμυνα -για σεμινάριο σε κάποιες φάσεις- τότε μας έσπρωξαν εξω και ταυτόχρονα οι παίκτες κάπως φοβήθηκαν.
Φοβήθηκαν πως τίποτα δνε θα περάσει και κρατήθηκαν.
Εντάξει δεν ηταν ενα ματς ζωής και θανάτου αλλα εγω σαν φίλαθλος και οι παίκτες στην αρχή, το θέλαμε πολύ !
Αλλο να θες κι άλλο να μπορείς. Εδειξαν οτι δεν μπορούν. Επιμένω οτι μπορούν.
Και αν στην ηταα απο Ισπανία έριξα την ευθύνη στον προπονητή ( του Ολυμπιακού ) σήμερα λεω πως οι ίδιοι οι παίκτες φοβήθηκαν περισσότερο απ όσο έπρεπε.
Δε λέω, καλή η ομάδα των αμερικανών, πολυ καλή, σχεδόν τέλεια.
Αλλα δεν μου αρέσει να τελειώνει τον αγώνα άποντος ο Διαμαντίδης και να μην τραβήξουν περισσότερο τα παιδιά, να κάνουν τους αντίπαλους να τους αισθανθούν για τα καλά.
Ο Τσαρτσαρής εκανε μόλις 3 σούτ, 2 ο Βασιλόπουλος. Μας έκλεψαν μπάλλα πολλές φορές και πέσαμε σε πάρα πολλά λάθη.
Μόνο Σπανούλης και Παπαλουκάς φάνηκαν αρκετά.
Λίγο άδοξη αυτη η ήττα.
Πάμε παρακάτω, Ανγκόλα τωρα σε παιχνίδι πρωινό, 9.00 ωρα Κίνας το πρωι και μετα η Κίνα.
Καλή συνέχεια.

Τετάρτη 13 Αυγούστου 2008

Ελλάδα - Γερμανία 87-64

Η νίκη που τόσο θέλαμε ήρθε χθες άνετα επι της Γερμανίας σε ενα παιχνίδι όπου επιβάλαμε τον δικό μας ρυθμό σταθερά και ψύχραιμα. Τα ατού των Γερμανών περιορίστηκαν και οι Ελληνες παίκτες πρόσφεραν και θέαμα εκτός απο ουσία.
Εκπληκτικός για άλλη μιά φορά ο Σπανούλης με 23 πόντους αλλα και ενεργή συμμετοχή σε όλες τις φάσεις. Συμπαραστάτης ο Διαμαντίδης που ευχόμαστε να βρήκε οριστικά τον καλό του εαυτό και μαζι με τον Παπαλουκά καθοδήγησαν πολυ καλά όλη την ομάδα.
Εξαιρετικός ο Γλυνιαδάκης και με περισσότερη όρεξη όλα τα παιδιά.
Αυτη τη φορά στις βολές πήγαν καλύτερα και έτρεξαν περισσότερο παρα το οτι εξασφάλισαν νωρίς μια καλή διαφορά στο σκόρ.

Θα χρειαστεί να βρούν ακόμα περισσότερη όρεξη και φρεσκάδα απέναντι στους Αμερικανούς αύριο για να νικήσουν. Το μάτς ειναι δύσκολο και μπορεί να κριθεί ακόμα και στο ενα καλάθι.
Απαιτεί τεράστια αυτοσυγκέντρωση και καθαρό μυαλό.
Το να νικήσεις δεύτερη φορά τους Αμερικανούς ειναι μια πρόκληση κι ενα μεγάλο στοίχημα.
Αν δεν εισαι όμως αυτός που μπορείς κινδυνεύεις να χάσεις με 30 πόντους.
Η Ανγκόλα πάντως έχασε με 21 μόλις.
Εγω θέλω να κερδίσουμε, ναι ξανά !

Κυριακή 10 Αυγούστου 2008

Ελλάδα - Ισπανία 66-81


Πάλι ήττα απο τους Ισπανούς, πάλι μας παγίδεψαν στον εκνευρισμό, πάλι η ομάδα κόλλησε.
Αυτο που ειχε πει ο Γιαννάκης πριν το ματς, δηλαδη "να μην μας νευριάσουν οι αντίπαλοι όπως έκαναν παλιότερα", αυτο ακριβώς συνέβη ξανά.
Σαφώς η ήττα χρεώνεται 99% στον κ.Γιαννάκη αφου απέτυχε παταγωδώς με εξαίρεση το α' δεκάλεπτο να αποφύγει τις ισπανικές παγίδες.
Κάποια δόση ατυχίας είχαν οι Ελληνες παίκτες αλλα φάνηκε οτι δεν μπόρεσε ο προπονητής τους να τους κάνει να βρούν ψυχολογία και αέρα νίκης.
Χειρότερο απο μιά ήττα ειναι να σε κάνει ο άλλος να φαίνεσαι μικρός και ανεπαρκής.
Αυτο μας κάνουν οι Ισπανοί απο τον Τελικό του Παγκοσμίου και μετά. Βρήκαν το κουμπί και ο Γιαννάκης έχασε ακόμα και απο τον loser τον Ρενέσες ! Και μη μου πείτε οτι δεν τον ενδιέφερε το ματς, το ήθελε πολύ, εγω πάντως το ήθελα σαν φίλαθλος.
Μα, να μην βάζουν τις βολές ;
Μα, να χαζέψουν ετσι απο το β' δεκάλεπτο και μετά ;
Μα, να έχουμε τόσους κορυφαίους γκάρντ και να φαίνονται τα κ*λοπαίδια ο Ναβάρρο και ο Καλντερόν μακράν καλύτεροι ;
Μα, ήττα με 15 πόντους διαφορά ;
Mα, να πάρεις; μόνο 1 πόντο απο τον Τσαρτσαρή ;
Μα, να χάσεις με το Γκασόλ να τελειώνει με μόλις 11 πόντους !
Και πού στο καλό πήγε το πάθος ;
Δεν το χωνεύω ! Ο προπονητής του Ολυμπιακού απέτυχε γιατι πήγε σε Ολυμπιακούς Αγώνες και η λέξη "Ολυμπιακός" μάλλον τον μπέρδεψε. Καλά ξεμπερδέματα λοιπόν.
Αντε τωρα να αγχωθείς να κερδίσεις Κινέζους και Γερμανούς !
Η μόνη εξιλέωση θα ειναι να κερδίσουμε τις ΗΠΑ. Ναι, ξανά, γίνεται.
Ας δούμε τη συνέχεια.
Τα παιδιά μπορούν, εχουν δυνατότητες και εμπειρία και πάθος.

Ομοιότητες !



----- Αθήνα 2004 ----------------- Πεκίνο 2008 ----------

Μαζορέτες στο beach volley.
Tην πρώτη φωτο την τράβηξα εγω, την άλλη άλλος και την κλέβω κατα παράβαση των αρχών μου, ποιητική αδεία.
Μήπως οι ομοιότητες ειναι εκπληκτικές ;

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2008

Ολυμπιακοί Αγώνες 2008 έναρξη

Επίσημη έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων στο Πεκίνο στις 08/08/08.
Μετά το τεράστιο σώου περιμένουμε να δούμε αγώνες.
Η διαφορά ώρας θα ναι ενα πρόβλημα.
Ωστόσο ανυπομονώ να δώ μπάσκετ. Αρχίζουμε την Κυριακή 10/08 με Ισπανία στις 9.30' ωρα Ελλάδας.
Θα εχει προηγηθεί στις 9.00 ο αγώνας πόλο Ελλάδα-Αυστραλία.
Για τα άλλα αθληματα πρέπει να δω το πρόγραμμα μεταδόσεων.
Στο μεταξύ ο σκηνοθέτης της τελετής έναρξης μας έδειξε τον Κοκό ! Λένε πως ηταν λάθος, αλαλ σίγουρα εγινε εσκεμμένα. Τους μαμείς μετα η οχι για το Θιβέτ ;

Απο το contra.gr μερικοί αριθμοί της ημέρας :

*
4.000.000.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν την τελετή έναρξης

* 179.400 μπουκάλια αλκοόλ πουλήθηκαν στη διάρκεια της τελετής

* Από τα 91.000 εισιτήρια πουλήθηκαν μόνο τα 60.207

* 14.000 άνθρωποι πήραν μέρος στο τελετουργικό εντός του σταδίου και 9.000 στρατιώτες

* 10.000 γάμοι υπολογίζεται ότι έγιναν την ίδια ημέρα με την τελετή λόγω του ότι αυτή διεξήχθη στις 8/8 στις 8.08 μ.μ. και ο αριθμός αυτός είναι γούρικος για την Κίνα

* 2.583 ήταν τα ειδικά φώτα που άναψαν

* 2.488 οι εθελοντές που βοήθησαν

* 2.000 τα γελαστά πρόσωπα των παιδιών που φάνηκαν στο τέλος

* 18 συνθέτες έγραψαν τη μουσική που ακούστηκε στην τελετή

* 56 παιδιά διαφορετικών εθνικοτήτων πλαισίωσαν την ολυμπιακή σημαία

* 56 ηθοποιοί έπαιξαν στην τελετή

Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

GP Ουγγαρίας

Στο Γκράν Πρι της Ουγγαρίας τερμάτισε πρώτος ο Κοβαλάϊννεν με δεύτερο τον Γκρόκ και τρίτο τον Ραϊκόννεν, ενω ο προπορευόμενος τρείς γύρους πριν το τέλος Φ. Μάσσα προδόθηκε απο τον κινητήρα της Φερράρι και αποχώρησε !
Βοθμολογίες :
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Λιούις Χάμιλτον (GBR/ΜακΛάρεν) 62 βαθμοί
2. Κίμι Ραϊκόνεν (FIN/Φεράρι) 57
3. Φελίπε Μάσα (BRA/Φεράρι) 54
4. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (POL/BMW Ζάουμπερ) 49
5. Νικ Χάιντφελντ (GER/BMW Ζάουμπερ) 41
6. Χέικι Κοβαλάινεν (FIN/ΜακΛάρεν) 38
7. Γιάρνο Τρούλι (ITA/Τογιότα) 22
8. Φερνάντο Αλόνσο (ESP/Ρενό) 18
. Μαρκ Ουέμπερ (AUS/Red Bull) 18
10. Τίμο Γκλοκ (GER/Τογιότα) 13

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. FERRARI - 111 βαθμοί
2. McLAREN-Mercedes - 100
3. BMW Sauber - 90
4. Τoyota - 35
5. Renault 31
6. Red Bull-Ρενό 24
7. Williams-Toyota - 16
8. Honda - 14
9. Toro Rosso-Ferrari - 8

Μπάσκετ Εφήβων

Παρακολουθώ τα πιτσιρίκια απο τα προκριματικά ακόμα.
Αλλωστε ειναι απο τα ελάχιστα που ανοίγω την τηλεόραση να δώ.
Τέτοια ωριμότητα στο παιχνίδι δεν την περίμενα, ομολογώ.
Τώρα παίζουν απόψε στον Τελικό του Ευρωπαϊκού Εφήβων και φυσικά ήδη βλέπουμε να κρεμάνε το χρυσό στο στήθος τους.
Συγχαρητήρια και σίγουρα θα έχουν όλα τα παιδιά μια συνέχεια ανάλογη με των άλλων τεράστιων εφήβων εδω και 15 χρόνια. Το ταλέντο τους, περισσεύει. Οι ικανότητές τους μεγάλες.
Αν συνεχιστεί η παραγωγή πολλών τέτοιων παικτών τότε το ελληνικό μπάσκετ θα μείνει για μια ακόμα εικοσαετία στην κορυφή της Ευρώπης και του κόσμου.

Κυριακή 20 Ιουλίου 2008

Ο νέος ΠΑΟ

Το άρθρο ΕΔΩ τα λέει όπως περίπου τα ειχα φανταστεί γνωρίζοντας τις νέες μεταγραφές και την διάθεση των ανθρώπων του Παναθηναϊκού για το χτίσιμο μια νεας ομάδας.
Πιστεύω οτι θα δούν όλοι εναν πολύ διαφορετικό ΠΑΟ φέτος.
Ελπίζω πολλές ομάδες να βελτιωθούν σε σημείο που το πρωτάθλημα να ανέβει επίπεδο.

Τρίτη 15 Ιουλίου 2008

Γενικά αθλητικά,καλοκαίρι έχουμε.

Ο κόσμος ζει αυτή την στιγμή για τις μεταγραφές.Ο φίλαθλος του Παναθηναικού είναι χαρούμενος βλέποντας τον Ζιλμπέρτο Σίλβα να έρχετε στην ομάδα.Ο φίλαθλος του Ολυμπιάκου περιμένει με αγωνία κάποια δυνατή μεταγραφή γιατί ήδη έχουν αργήσει,και υπάρχουν τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ.Στην ΑΕΚ υπάρχει γκρίνια για τον Νίκο Λυμπερόπουλο που έμεινε ελεύθερος.Ο κόσμος του ΠΑΟΚ δείχνει οτι όταν θέλει μπορεί να βοηθήσει την ομάδα με τον τρόπο του.Ζαγορακης,Βρύζας και Σάντος πιστεύω οτι θα κάνουν καλη δουλειά.Ο Αρης είναι λίγο αίνιγμα στο τι θα μας δειξει φέτος.'Εφυγαν Χαλκιάς,Ιβιτς,Παπαδόπουλος και ο Μπάγεβιτς.

Απο εκεί και πέρα υπάρχουν μερικά όμορφα παιχνιδάκια που μπορούμε να δούμε αυτήν την εποχή.Η εθνική νέων παίζει στο ευρωπαικό πρωτάθλημα κατω των 19ετών.Χθες με μια καλή εμφάνιση έφερε 1-1 με την Ιταλία.Το επόμενο ματς είναι με την Τσεχία.Καλη επιτυχία τους εύχομαι.
Το ιδιο και στην Εθνική Ελλάδος μπάσκετ στο προλυμπιακό τουρνουά η οποία παίζει την Τετάρτη με την Βραζιλία,αφου χθες συνέτριψε την εθνική ομάδα απο τον Λίβανο με 119-62.
Η γκρίνια για τον Γιαννάκη δεν έχει σταματίσει ακόμα,αλλα η νίκες θα τον αφήνουν σε δεύτερη μοίρα.

Τα κρούσματα ντόπινγκ συνεχίζουν να κάνουν την εμφάνιση τους,αλλά όπως ξέρουμε όλοι είναι κάτι που δύσκολα θα σταματίσει.Στο βόλλεϊ έρχονται δυνατά ονόματα,στο πόλο ο Παναθηναίκος κάνει προσπάθεια να φτιάξει μια ανταγωνιστική ομάδα,οπως και ο Ολυμπιακός στο Μπασκετ.

Τελευταίο,αφου πριν λίγο έγινε η κλήρωση της Σουπερ Λιγκ,το ντέρμπι ΑΕΚ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ έσκασε την πρώτη αγωνιστική.Αυτο συνέβει αφού συζήτησαν οι υπεύθυνοι και δεν έβαλαν κλειδάριθμους να μην γίνει κάτι τέτοιο στις πρώτες αγωνιστικές.Σίγουρα θα ήταν καλύτερο τα ντέρμπι να γίνονται λίγο αργότερα,αφου η ομάδες έχουν παίξει μερικά παιχνίδια για να δούμε οσο το δυνατόν καλύτερο θέαμα.

Αναλυτικά το πρόγραμμα εδώ: http://www.sport-fm.gr/article/138533

Κυριακή 13 Ιουλίου 2008

Προολυμπιακό τουρνουά 2008

Προολυμπιακό Μπάσκετ

Όμιλος Α1
Λίβανος -Ελλάδα - Βραζιλία

Όμιλος Β1
Πρ. Ακρωτήρι - Νέα Ζηλανδία - Γερμανία

Όμιλος Γ1
Σλοβενία - Νότιος Κορέα - Καναδάς

Όμιλος Δ1
Πουέρτο Ρίκο - Κροατία - Καμερούν

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2008

Κλήρωσε η Euroleague

Α' Όμιλος
Μακάμπι Τελ Αβίβ
Ολυμπιακός
Μάλαγα
Τσιμπόνα
Λε Μαν
Αβελίνο

Β' Όμιλος
Σιένα
Μπαρτσελόνα
Παναθηναϊκός
Ζαλγκίρις
Πρόκομ Τρεφλ
Νανσί

Γ' Όμιλος
Τάου Κεράμικα
Φενέρμπαχτσε
ΡόμαΟλίμπια
Μπανταλόνα
Άλμπα Βερολίνου

Δ' Όμιλος
ΤΣΣΚΑ Μόσχας
Παρτιζάν
Ρεάλ Μαδρίτης
Εφές Πίλσεν
Αρμάνι Μιλάνο
Πανιώνιος

Κυριακή 6 Ιουλίου 2008

Wimbledon 2008 Τελικός Ανδρών


O φοβερότερος τελικός όλων των εποχών στο τέννις τελείωσε με θρίαμβο του Ισπανού Ραφαέλ Ναδάλ επι του Ελβετού Ρότζερ Φέντερερ.
Σίγουρα απο στιγμή σε στιγμή θα λιποθυμήσουν απο την κούραση !
Οι αντοχές, σωματικές και ψυχολογικές που απαιτούνται για να ανταπεξέλθεις σε τέτοιον αγώνα ειναι υπεράνθρωπες.
Απόλυτη ισορροπία δυνάμεων αν δει κανείς και τα στατιστικά. Ολα τα σετ και τα games κρίθηκαν οριακά.
Αποκορύφωμα το τελευταίο σετ που τέλειωσε με 9-7 !!!
Οι δύο καλύτεροι τεννίστες στον κόσμο έδωσαν ρεσιτάλ. Μπράβο !

Ντούσαν Μπάγεβιτς ο τζέντλεμαν

Εμεινε χωρίς ομάδα για λόγους επαγγελματικής δεοντολογίας.
Μάλιστα έφυγε απο την ομάδα την οποία τίμησε με το να μην απαιτήσει να πάει σε άλλη, τιμώντας και το συμβόλαιό του.
Το πέρασμά του απο την Ελλάδα απο τότε που ήρθε, σαν παίκτης, μέχρι σήμερα, ειναι μιά επιτυχία. Δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ουτε η ποδοσφαιρική του αξία, ούτε η προσφορά του ουτε η αξιοπρέπειά του.
Οταν πήγε στον Ολυμπιακό πολλοί τον κατηγόρησαν και πολλοί τον έβριζαν, εκείνος όμως μας έχει μάθει, ξέρει πώς ειναι τα πράγματα στην Ελλάδα και μιλούσε λιγο, συνήθως μόνο οταν έπρεπε, για να πεί μόνο πράγματα ουσίας.
Οπου πήγε σαν προπονητής άφησε καλύτερη ομάδα απο αυτην που παρέλαβε.
Ανέδειξε παίκτες που με τη σειρά τους πρόσφεραν πολλά και οταν έφευγε ηταν πάντα σεμνός.
Τουλάχιστον δεν θυμάμαι άσχημες δηλώσεις και γενικότερα οι προπονητές ποδοσφαίρου μαθαίνουν να ειναι λιγομίλητοι, σοβαροί, απλοί και ξέρουν καλά την μοίρα του προπονητή.
Υπάρχουν μερικοί που τους θυμόμαστε. Κάποιους άλλους τους ξεχάσαμε ήδη.
Ο Μπάγεβιτς ειναι πρότυπο για πολλούς. Τον ευχαριστούμε.

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

Κράξιμο στον εθνικό προπονητή μπάσκετ

Απο δηλώσεις του Τεό Παπαλουκά, απο γεννησιμιού γάβρου και βασικού στην Εθνική Μπάσκετ :

" ... ο Γιαννάκης με έπεισε να ερθω στον Ολυμπιακό "

Ε, πάς γυρεύοντας Γιαννάκη να φάς κράξιμο. Εμεις θα φταίμε ;
Ξεκίνα να κλαίς.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.