Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2007

Ανασκόπηση 2007

Το 2007 είχαμε σημαντικές διοργανώσεις και ακόμα σημαντικές επιτυχίες για τα ελληνικά χρώματα.

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ : Ελλάδα 4η θέση και απώλεια άμεσης πρόκρισης στην Ολυμπιάδα του 2008.

Προκριματικά Euro2008 : Ελλάδα : Προκρίθηκε πρώτη στα τελικά με καλές εμφανίσεις.

Euroleague : Ο Παναθηναϊκός για τέταρτη φορά πρωταθλητής.

Σουπερλίγκα : Ο Ολυμπιακός και πάλι πρωταθλητής Ελλάδας.

Α1 Μπάσκετ : Ο Παναθηναϊκός και πάλι πρωταθλητής Ελλάδας και κυπελλούχος.

Champions League : ο Τελικός στην Αθήνα, Μίλαν-Λίβερπουλ 2-1

Champions League : ο Ολυμπιακός επιτέλους προκρίνεται απο την α' φάση κάνοντας για πρώτη φορά εκτός έδρας νίκες και μάλιστα δύο !

Uefa : Ολες οι ελληνικές ομάδες μας κατέπληξαν με τις εμφανίσεις τους και προκρίθηκαν στους ομίλους. Μετά την φάση των ομίλων, συνχίζουν Παναθηναϊκός και ΑΕΚ.

Η χρονιά θα κλείσει με πρωτοπόρους στο ποδόσφαιρο τους ΑΕΚ, Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, στο μπάσκετ Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό, Αρη και στο βόλλεϊ Παναθηναϊκό, Ηρακλή, Ολυμπιακό.

Το 2008 προβλέπεται πλούσιο και πάλι αθλητικά.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2007

Γυναικείος Αθλητισμός


Τι γνώμη έχετε για τον γυναικείο αθλητισμό ;
Παρακολουθείτε ; Σας αρέσει ; Σας ενδιαφέρει ;

Μαθήματα πολιτισμού.

"Η ομάδα μας αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει δημόσια την διοίκηση της ΚΑΕ Αιγάλεω για την άψογη φιλοξενία και να συγχαρεί τους οπαδούς των γηπεδούχων για την εξαιρετική ατμόσφαιρα που δημιούργησαν. Παρότι το ματς είχε αμφίρροπη εξέλιξη και κρίθηκε στα τελευταία δευτερόλεπτα η συμπεριφορά τους ήταν υποδειγματική για σαράντα λεπτά. Υποσχόμαστε να ανταποδώσουμε στο παιχνίδι του δεύτερου γύρου με τον καλύτερο τρόπο και είμαστε σίγουροι ότι αν όλα τα παιχνίδια γίνονται κάτω από τέτοιες συνθήκες το μπάσκετ θα είχε κάνει ακόμη μεγαλύτερα βήματα μπροστά".

Αυτη ηταν η ανακοίνωση της ΚΑΕ Μαρούσι μετα τον αγώνα με το Αιγάλεω όπου έχασε στον πόντο.

Παρακαλώ να θυμηθούμε πότε, ποιοί και πόσες φορές εξέδωσαν ανάλογη ανακοίνωση μετα απο αγώνα Σουπερλίγκας στο ποδόσφαιρο !

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2007

η πρώτη ανατροπή την έφερε στην κορυφή!

πηγή φωτό contra.gr

νίκη για την ΑΕΚ κόντρα στον δυναμικό Εργοτέλη με 1-4 . το σκορ μάλλον αδικεί τους κρήτες , καθότι είχαν προηγηθεί στο 18' μόλις . χρειάστηκε ο Δέλλας στο 29' να ισοφαρίσει κ ο Μαντούκα στο 74' (!) για να προηγηθεί η ομάδα . ο Λυμπερόπουλος σκόραρε διπλά στις καθυστερήσεις .
πρώτη ανατροπή για την ΑΕΚ φέτος. ομολογώ μόλις βρεθήκαμε πίσω στο σκορ πίστεψα οτι εκεί τελείωσαν όλα . οι αλλαγές όμως έφεραν τελικά την νίκη , καθότι από σέντρα του Μανού , που μπήκε αλλαγή , σκόραρε ο Μαντούκα . πλήγμα για την ΑΕΚ ο τραυματισμός του Παπασταθόπουλου . ο παίκτης που έχει ψηφιστεί ως MVP σε αρκετά τελευταία παιχνίδια της ΑΕΚ αλλά κ από την Π.Σ.Α.Π θα μείνει εκτός για 4 εβδομάδες σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ .
νίκη αυτή την φέρνει στην κορυφή καθώς ο Ολυμπιακός έφυγε με τον ένα βαθμό της ισοπαλίας στην Λάρισα . για τους θεσσαλούς τι να πεις , με εκπλήσσουν ευχάριστα φέτος! έχουν φέρει μεγάλους συλλόγους σε δύσκολη θέση , σε uefa κ superleague.
κ ας ήταν η 13η αγωνιστική λοιπόν , αποδείχτηκε γούρικη για τους κιτρινόμαυρους!
καλά χριστούγεννα σε όλους , κ καλές γιορτές!!

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007

Ο Βρύζας και ο Λάκης σώσαν την παρτίδα..

φωτογραφία απο sport.gr

Ο Αγιος Βασίλης Λάκης έφερε το δώρο στον λαό του ΠΑΟΚ στο 88' λεπτό της αναμέτρησης με τον Λεβαδειακό όταν νίκησε για πρώτη και τελευταία φορά τον μαχητικό Μπλάζιτς και διαμόρφωσε το τελικό 1-0.

Το παιχνίδι ξεκίνησε με τον ΠΑΟΚ να μην μπορεί να αναπτυχθεί και αντίθετα ο Λεβαδειακός που πήρε το κέντρο με τους Ζησόπουλο και Αντράλα να αμύνεται εύκολα και αποτελεσματικά κάνοντας μάλιστα και τρεις φάσεις στο 'α ημίχρονο, όλες με τον Ντιμπαλά στο 20', 34 και 40'. Απο εκεί και έπειτα όμως ο Λεβαδειακός κλείστηκε στην άμυνα και προσπάθησε έτσι να πάρει τον βαθμό της ισοπαλίας.

Ο ΠΑΟΚ του α' ημιχρόνου ήταν ο χειρότερος που έχουμε δει φέτος στην Τούμπα αφού έπαιζε ανοργάνωτα και κατόρθωσε να κάνει την πρώτη αξιόλογη φάση στο 42'! Τότε ο Γεωργιάδης με ατομική προσπάθεια σούταρε από πλάγια για να διώξει ο Μπλάζιτς.

Στο β ημίχρονο τα πράγματα άλλαξαν και ο ΠΑΟΚ μπήκε πολύ πιο δυνατά. Βέβαια βοήθησαν και οι αλλαγές του Σάντος. Ειδικά η πρώτη όταν άλλαξε τον αρνητικό Μουμίν με τον Λάκη και απέκτησε πλήρη έλεγχο στον χώρο του κέντρου. Ο Χριστοδουλόπουλος με πολύ καλή κεφαλιά στο 50 και ο Σάλμον στο 64 και στο 87 με σουτ ανάγκασαν τον Μπλάζιτς σε τρεις πολύ καλές αποκρούσεις. Και ενώ όλα έδειχναν ότι η λευκή ισοπαλία θα ήταν το αποτέλεσμα του παιχνιδιού, ο Ζήσης Βρύζας -με την καλύτερη προσωπική προσπάθεια που έκανε απο τότε που ήρθε- έβγαλέ στον αμαρκάριστο Λάκη ο οποίος με ωραίο σουτ έστειλε την μπάλα στο πλεχτό και τον Μπλάζιτς ανύμπορο να αντιδράσει. Είναι η δεύτερη φορά που γίνεται αυτό μετά από την λύτρωση του Σάλμον με τον Εργοτέλη! Ίσως είναι ένα στοιχείο του Σάντος. Η ομάδα αγωνίζεται 90 λεπτά και δεν τα παρατάει στιγμή.

Τέλος θα ήθελα να σχολιάσω τον ανεκδιήγητο Καζναφέρη που δεν έδωσε πέναλτι στον ΠΑΟΚ σε δύο φάσεις και αφου σφύριξε διάφορα κουφά -όπως ενα ανύπαρκτο φάουλ στον Σάλμον όταν βγήκε μόνος με τον τερματοφύλακα στο 75'- ζήτησε αλλάγη στο 92' για να πάει γρήγορα στα αποδυτήρια!!!! Έτσι ο τέταρτος μπήκε στον αγώνα για 20'' και σφύριξε τη λήξη!!!!!

Για το τέλος να σας δώσω τις δύο φάσεις που ζήτησε ο ΠΑΟΚ πέναλτι.

Τράβηγμα του Παστού στον Κνολ.

Μαρκάρισμα του Μπλάζιτς στον Χριστοδουλόπουλο.

Ετσι αφού ευχηθήκαμε Καλές Γιορτές σε όλους δώσαμε ραντεβού για ανήμερα τα Φώτα και το παιχνίδι με την Λάρισα ενώ το επόμενο παιχνίδι του ΠΑΟΚ είναι την επόμενη Κυριακή 30/12 στις 19.00 στο ΟΑΚΑ με τον δικέφαλό του Νότου.


Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007

Nέες ήττες στο ΟΥΕΦΑ ...

Ατλέτικο Μαδρίτης - Παναθηναϊκός : 2-1
ΑΕΚ - Βιγιαρεάλ : 1-2
Λάρισα - Νυρεμβέργη : 1-3

Απολογισμός δύο προκρίσεις, του Παναθηναϊκού και της ΑΕΚ παρα τις ήττες.
Συνολικά τέρματα 5 - 16 !!!!!!!
Ούτε ενας ακόμα βαθμός για την Ελλάδα, κρίμα.
Κι όμως μπορούσαν όλοι περισσότερα.
Ας χειροκροτήσουμε.

Κάζο 9-2

Μεγα στραπάτσο και δεν το περίμενα τόσο πολύ !
Εξάρα ο Αρης απο την Μπάγερν και ο Πανιώνιος στην έδρα του σε μια μεγάλη ανατροπή του 2-0 υπέρ του απώλεσαν τις ελπίδες τους για πρόκριση !
Κρίμα για τον Πανιώνιο πιο πολυ γιατι ο Αρης έπεσε σε μια καταιγίδα που λέγεται Μπάγερν και μάλλον αυτη θα ειναι η μία ομάδα του Τελικού.
Ο Πανιώνιος μπορούσε αλλα δέχθηκε γκόλ που δείχνουν απειρία αντιμετώπισης αλλα και υποτίμηση του αντίπαλου μετα το γρήγορο 2-0.
Ο Αρης μετά το 3-0 σκόρπισε και κάποια απο τα γκόλ που δέχθηκε ηταν αστεία.
Δεν πειράζει, χειροκροτούμε ετσι κι αλλιως κι ευχόμαστε το καλύτερο στη συνέχεια και καλά αποτελέσματα απο Παναθηναϊκό και ΑΕΚ.

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007

έχω κ εγώ μια απορία..

"Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι διαιτητές -συγνώμη για την έκφραση- παίζουν σαν χεσμένοι στο Καραϊσκάκη . Αυτό το πράγμα είναι αρρώστια. Μπαίνουν σε αυτό το γήπεδο φοβισμένοι, όχι μόνο σε αυτό το παιχνίδι, αλλά και με άλλες ομάδες"
αυτή είναι η δήλωση του Άκη Ζήκου, μετά τον αγώνα Ολυμπιακός - ΑΕΚ . έχω ακούσει πολλές απόψεις , διάβασα πολλά κ αναρωτιέμαι : τι είναι αυτό που μπορεί να ωθήσει ένα επαγγελματία ποδοσφαιριστή να προβεί σε τέτοιες δηλώσεις;; έχει δίκιο ή τελικά τα νεύρα μένουν μετά από ώρα , ακόμα κ σε ένα τόσο έμπειρο παίκτη;;

Στη μέση

Τίποτα δεν ειναι σίγουρο ακόμα αλλα ήδη φαίνεται πώς θα πάμε. Αυτο το πρωτάθλημα θα κριθεί στο τέλος, στς τελευταίες τρείς αγωνιστικές.
Εκει θα κριθούν και οι θέσεις υποβιβασμού αν και όλοι έχουμε στο μυαλό ποιές πέντε ομάδες θα κινδυνέψουν.
Ειχα γράψει οτι θα έπρεπε να περιμένουμε μερικές αγωνιστικές ακομα για να φανούν μερικά πράγματα. Νομίζω οτι ειναι ωρα για το ενα τρίτο ενος απολογισμού και μιας κριτικής γενικής και λιγότερο ειδικής, μια και μ αρέσιε να μπορώ να βλέπω το σύνολο και όχι σαν οπαδός.
Εχουμε τον Ολυμπιακό πρώτο στο πρωτάθλημα και θεαματικά άξιο στην Ευρώπη.
Εκει που δεν ειχε κάνει ποτέ νίκη εκτός, έκανε δύο φέτος ! Με ενα καλό σύνολο που μπορεί να προδοθεί μόνο απο την άμυνα που εχω την εντύπωση οτι κουράζει περισσότερο ο σερ Λεμονής. Μου αρέσει η μπάλλα που παίζουν αλλα θα ήθελα να παίζουν λιγότερο "βρώμικα".
Η ΑΕΚ δεύτερη και με μια πιο σταθερή ομάδα που όμως αν και με άρωμα Ριβάλντο και Ζορρό, κάτι της λείπει. Αυτο το "κατι" πρέπει να το προσθέσει ο Φερέρ στην ομάδα του που επίσης παίζει καλή μπάλλα και πάει καλά και στην Ευρώπη.
Ο Παναθηναϊκός εχει βελτιωθεί αισθητά καθως ο προπονητής αυτη τη χρονιά κατάφερε να την δέσει και να καταλάβουμε κι εμείς τι ζηταέι απο τους παίκτες του. Τα τελευταία τρία χρόνια δεν καταλαβαίναμε και ουτε και οι παίκτες μάλλον. Η επάνοδος του Καραγκούνη έδειξε πόσο άξιος παίκτης ειναι αλλα νομίζω οτι χρειάζεται εναν ακόμα ισάξιο του. Παρά τις ήττες απο Αστέρα και Πανιώνιο του δίνω ελπίδες.
Ελπίδες θεωρητικά εχει και ο Αστέρας, και αν το δω αυτο ποτέ, θα αγοράσω φανέλα του Αστερα για τον τοίχο μου ! Μακάρι αλλα δύσκολο καθως τα μεγέθη εχουν μεγάλες διαφορές.
Ο Πανιώνιος μου αρέσει. Ο Λίνεν πέρασε μια νοοτροπία με άλλον αέρα στην ομάδα του και αυτο ειναι καλό νέο. Ενα πρωτάθλημα δεν το κάνουν μόνο οπαδοί και φίλοι, παίκτες και γήπεδα. Το κάνουν και οι προπονητές.
Ειναι μεγάλη τύχη να συμπέσουν Μπάγεβιτς, Λίνεν, Πεσέϊρο, Σάντος, Φερέρ και ο Λεμονής είναι η έκπληξη, επειδη -πάλι- τον είχαν να μη βγάλει ουτε την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου. Αυτο βέβαια ειναι άλλο θέμα, μπορεί τον άλλο μήνα να φύγει ως "αποτυχημένος" επειδη τρεχα-γύρευε πώς σκέπτονται οι οπαδοί.
Ο Αρης μου αρέσει επίσης χωρίς όμως να εντυπωσιάζει. Εκ των αποτελεσμάτων όμως πέτυχε ενα καλό σύνολο που όλοι το υπολογίζουν σοβαρά. Αν προκριθεί και στο Uefa θα εχει πετύχει ήδη πάρα πολλά.
Δεμένο σύνολο ο Ατρόμητος και δείχνει οτι αν δεν τον υπολογίσεις θα σου κάνει ζημιά.
Το ίδιο και ο ΠΑΟΚ με την διαφορά οτι είναι πιο ασταθής. Ο Σάντος εχει να κάνει πολλά ακόμα αρκει να λυθούν με κάποιο μαγικό τρόπο τα προβλήματα του Συλλόγου.
Ο Ηρακλής το παλεύει αλλα εχει την πιο αδιάφορη ίσως ομάδα των τελευταίων ετών. Στη μέση θα μείνει μεχρι το τέλος.
Η Λάρισα εντυπωσίασε στην αρχή αλλα στη συνέχεια δεν πήρε τα αποτελέσματα που άξιζε.
Της δίνω πιθανότητες για έξοδο και πάλι στο ΟΥΕΦΑ, το αξίζει.
Απο κει και κατω Ξάνθη, Καλαμαριά, Λεβαδειακός, ΟΦΗ, Βέροια, Εργοτέλης.
Η Ξάνθη μπορεί να παλέψει γιατι εχει την εμπειρία και ο Εργοτέλης ειναι άδικο να βρίσκεται τελευταίος. Οι υπόλοιπες ομάδες, επαρχιακές, με νοοτροπία μικρής ομάδας, θα παλέψουν για όποιο αποτέλεσμα βγεί ωστε να μην υποβιβαστούν. Ακομα και ο ΟΦΗ που κάποτε ηταν υπολογίσιμη ομάδα, φέτος ελάχιστοι θυμούνται οτι μετέχει στην Σουπερλίγκα. Κρίμα.
Συνολικά βλέπω άνοδο της ποιότητας του ποδοσφαίρου που δεν πρέπει να ειναι συγκυριακή και πρόσκαιρη γιατι αυτο αντανακλά και στην Εθνική Ομάδα και στις βαθμολογίες.
Η διαιτησία μέχρι τωρα εχει σταθεί καλά με παράπονα να υπάρχουν πάντα αλλα χωρίς μουρμούρες για παράγκες αν και κανεις δεν τιμωρήθηκε ακόμα για αυτές ούτε κανεις μπορεί να ειναι σίγουρος αν υπάρχουν τωρα και πώς ελέγχονται και απο ποιούς. Αν μας φταίει η διαιτησία, ας δούμε και πόσο ευθύνεται η ομάδα μας για το κακό αποτέλεσμα ή πόσο ευνοήθηκε για το καλό αποτέλεσμα. Μην βλέπουμε μόνο τα στραβά.

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

Ανοδος για την Ελλάδα.

Παγκόσμια κατάταξη Εθνικών Ομάδων, Δεκέμβριος 2007 :
1. Αργεντινή 1.523 βαθμοί
2. Βραζιλία 1.502
3. Ιταλία 1.498
4. Ισπανία 1.349
5. Γερμανία 1.298
6. Τσεχία 1.290
7. Γαλλία 1.243
8. Πορτογαλία 1.241
9. Ολλανδία 1.170
10. Κροατία 1.129
11. Ελλάδα 1.114
12. Αγγλία 1.113

Ποιός θα περίμενε οτι οι αριθμοί θα έδειχναν την Ελλάδα ανώτερη ποδοσφαιρικά απο την Αγγλία ; Μπράβο μας και εις ανώτερα, μπορούμε !

Κόκκινο το Σαββατοκύριακο

φωτογραφία από sport24.gr

Εκεί που η ΑΕΚ πίεζε και έχανε την μία ευκαιρία μετά την άλλη, σε μια αντεπίθεση που έσταζε φαρμάκι, ο σύνήθης ύποπτος Ντάρκο Κοβασεβίτς υλοποίησε τον μοναδικό κανόνα του ποδοσφαίρου... "Όποιος χάνει γκόλ, τρώει". Έτσι απλά ο Ολυμπιακός έπιασε την ΑΕΚ στην κορυφή της βαθμολογίας με 27 βαθμούς...

Στα άλλα ματς της ημέρας:

Ο ΟΦΗ και η Βέροια νίκησαν για δεύτερη φορά στο πρωτάθλημα τον Ηρακλή και την έκπληξη του πρωταθλήματος τον Αστέρα Τρίπολης αντίστοιχά. Και οι δύο ομάδες παίρνουν πολύτιμους βαθμούς στην προσπάθεια του για παραμονή ενώ αντίθετα η λευκή ισοπαλία στην Λειβαδιά μεταξύ Εργοτέλη και Λεβαδειακού τους οφέλησε και τους δύο.

Στο Καυταντζόγλειο η Λάρισα πέτυχε το μοναδικό γκολ φιλοξενούμενης ομάδας και απέσπασε ισοπαλία 1-1 με την Καλαμαριά, που φέτος αισθάνεται περισσότερο απο κάθε φορά το φάσμα του υποβιβασμού.

Χθες ο Παναθηναϊκός στραβοπάτησε στην Νέα Σμύρνη μετά απο 28 χρόνια! Ο Άρης νίκησε εύκολα την Ξάνθη με διαιτησία κόντρα που του ακύρωσε κανονικό γκολ του Ιβίτς και δεν έδωσε και πέναλτυ σε ανατροπή του Φελίπε στα τελευταία λεπτά του αγώνα.

Εμείς πήραμε το Χ στο Περιστέρι. Αν και παίξαμε πιο έξυπνα από τον τοπικό Ατρόμητο χώρις όμως για μια ακόμη φορά να πιάσουμε καλή απόδοση. Ακυρώθηκε σαν οφσαίντ -λάθος κατ' εμέ- γκολ του Γκόνζαλες στο α ημίχρονο και ο ίδιος παίκτης αποδείχθηκε μοιραίος όταν μετά από πάσα του Μπαλάφα βγήκε τετ α τετ με τον Μιχαηλίδη και έχασε μοναδική ευκαιρία να ανοίξει το σκορ. Η καλύτερη φάση για τον Ατρόμητο ήρθε στο 3 λεπτό των καθυστερήσεων με φάουλ που πέρασε αούτ από τον Λουτσιάνο.

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2007

Κιτρινοκόκκινο ΣΚ

Ντέρμπι Ολυμπιακού - ΑΕΚ στο ποδόσφαιρο και ΑΕΚ - Ολυμπιακού στο μπάσκετ.
Μάλιστα ΑΕΚ και Ολυμπιακός έπαιξαν και στο βόλλεϊ την περασμένη αγωνιστική (1-3).

Τα φαινόμενα απατούν, και τα λεγόμενα παραπλανούν.
Στο ποδόσφαιρο λογικά ο Ολυμπιακός θα ιδρώσει πολυ και ισως η ΑΕΚ πάρει τουλάχιστον εναν βαθμό. Με ενθουσιασμό και ανεβασμένη ψυχολογία οι κόκκινοι, με συγκρατημένη αισιοδοξία οι κίτρινοι.
Κατα τα άλλα, το ενδιαφέρον στρέφεται στο ματς Πανιωνίου - Παναθηναϊκού.

Στο μπάσκετ δεν το συζητάω καν, αν η ΑΕΚ κερδίσει θα πρόκειται για μεγάλη έκπληξη.
Η διαφορά δυναμικότητας ειναι μεγάλη, και ναι μεν ποτέ δεν ξέρεις, αλλα η λογική λέει επικράτηση του Ολυμπιακού, άνετα κιόλας. Θα δούμε.
Κατα τα άλλα, πολυ ενδιαφέρον ματς θα ειναι το Αιγάλεω - Μαρούσι.

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2007

Aμυνα γιοκ

Κάποτε ήταν ενας νευρικός και ζοχάδας και προληπτικός προπονητής μπάσκετ που μετά έγινε και βουλευτής και υφυπουργός.
Αυτος λοιπόν με φωνές και γαλλικά ευχετήρια, άλλο αν ειναι θεοσεβούμενος, αποφάσισε να μάθει τον Ργόϊ ( κατα Γιατζόγλου ) Τάρπλεϊ και τ' άλλα παιδιά να παίζουν άμυνες γιατι λέει η άμυνα κερδίζει. Μάλιστα, σωστά.
Αλλα πρέπει να βάζεις και κανα καλάθι, ειδικά αν δεν εχεις παίκτη - καλαθομηχανή -γκάνγστερ - Γκάλη, όπως είχε στον Αρη. Βέβαια στον Αρη τότε έπαιζε για όλους άμυνα ο Γιάννάκης, μη ξεχνάμε.
Και πάμε στο σήμερα, όπου για την στα τελευταία ματς πρωτθλήματος αλλα και Ευρωλίγκας βλέπουμε κάπως μεγάλα σκόρ με αποκορύφωμα τους 123 πόντους του ΠΑΟ εκτός εδρας μάλιστα για την Ευρωλίγκα και το 106-112 του Αιγάλεω με τον Ολυμπιακό για την Α1.
Η ίδια ομάδα που διασύρθηκε απο τον Παναθηναϊκό στην Ευρωλίγκα, αμεσως μετά φιλοδώρησε τους Ιταλούς με μια κατοστάρα.
Χθες ο Αρης και ο Ολυμπιακός ηττήθηκαν για την Ευρωλίγκα και οι δυο εκτός έδρας.
Οι προπονητές τους μίλησαν για κακή άμυνα.
Ο Ολυμπιακός δέχθηκε 75 πόντους και ο Αρης 73, χμμμ δεν ειναι και πολλοί, δηλαδη αν έτρωγαν απο 97 πόντους τι θα έλεγαν για την άμυνά τους ;
Την ίδια στιγμή ο Ολυμπιακός πέτυχε 64 πόντους και ο Αρης μόλις 52 !
Δηλαδη, για να καταλάβω, η επίθεση τους ηταν καλή ;;;
Για να σοβαρευτούμε, αν δεν πετυχαίνεις στην επίθεση σχεδόν 80 πόντους σε κάθε ματς, δεν εχεις πολλές ελπίδες. Και σίγουρα δεν δίνεις καλό θέαμα.
Εφέτος ειναι η χρονιά που θα κερδίσει η ομάδα με υψηλό σκόρ στην επίθεση, και άμυνα απλή αλλα αλάνθαστη, χωρίς χαζά φάουλ.
Πιστεύω οτι οι εποχές των γυναικείων σκόρ πέρασαν και κάθε σκόρ κάτω απο 60 πόντους ειναι απαράδεκτο ακόμα κι αν ο σκοπός αγιάζει τα μεσα.

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007

Τι έκανε λέει ;

Μετά απο εννέα χρόνια ευρωπαϊκής σχεδόν πλήρους αποτυχίας, ο Ολυμπιακός νίκησε 3-0 τη Βέρντερ Βρέμης στο Καραϊσκάκη και πήρε την πολυπόθητη πρόκριση για τους "16" του Champions League.
Αυτη την Βέρντερ την περιποιήθηκαν καλά φέτος :)
Ο Στολτίδης, σκοράροντας δύο φορές, ήταν ο κορυφαίος της νίκης των ερυθρόλευκων.
Μαζι με αρκετή τύχη, κράτησαν το μηδέν πίσω και κατάφεραν να τρυπήσουν την γερμανική -κακή- άμυνα με ακόμα ενα γκόλ απο τον Κοβάσεβιτς.
Ισόβαθμος με την Ρεάλ και δεύτερος ο Ολυμπιακός.
Αλλη μία ελληνική επιτυχία φέτος ( κατι δεν πάει καλά ;;; χαχαχα )
Καλή συνέχεια.

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2007

Πήραμε το προ-ολυμπιακό τουρνουά

Η ελληνική υποψηφιότητα για τη διοργάνωση του προ-ολυμπιακού τουρνουά στην Αθήνα κέρδισε και ετσι την εβδομάδα 14-20 Ιουλίου στο ΟΑΚΑ η Εθνική μας ομάδα θα διεκδικήσει την πρόκρισή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Κίνας μπροστά στον κόσμος της, δηλαδή εμάς.
Ειναι μια επιτυχία αυτό αφου μεσα στην έδρα μας θα έχουμε περισσότερες πιθανότητες πρόκρισης.
Οι ομάδες που θα συμμετέχουν θα ειναι σε τέσσερα γκρούπ απο όπου θα προκύψουν 4 ζευγάρια.
Την πρόκριση θα πάρουν οι τρείς πρώτες ομάδες.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.