Μετά απο εννέα χρόνια ευρωπαϊκής σχεδόν πλήρους αποτυχίας, ο Ολυμπιακός νίκησε 3-0 τη Βέρντερ Βρέμης στο Καραϊσκάκη και πήρε την πολυπόθητη πρόκριση για τους "16" του Champions League.
Αυτη την Βέρντερ την περιποιήθηκαν καλά φέτος :)
Ο Στολτίδης, σκοράροντας δύο φορές, ήταν ο κορυφαίος της νίκης των ερυθρόλευκων.
Μαζι με αρκετή τύχη, κράτησαν το μηδέν πίσω και κατάφεραν να τρυπήσουν την γερμανική -κακή- άμυνα με ακόμα ενα γκόλ απο τον Κοβάσεβιτς.
Ισόβαθμος με την Ρεάλ και δεύτερος ο Ολυμπιακός.
Αλλη μία ελληνική επιτυχία φέτος ( κατι δεν πάει καλά ;;; χαχαχα )
Καλή συνέχεια.
Η ανάσταση του Ραούλ Χιμένες
-
Στο ξεκίνημα της σεζόν 2020-21 ο Ραούλ Χιμένες πετούσε στα ουράνια. Ήταν 29
ετών, είχε αφήσει πίσω του τα προβλήματα που είχε στην Ατλέτικο, το σώμα
του ...
Πριν από 1 χρόνια


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου