Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Εκεί που έχω ταξιδέψει εγώ...





Το μέλος είχε πει πριν από το πρώτο ματς πως ο σωστός Ολυμπιακός πρέπει να πάρει σκορ πρόκρισης στο Καραϊσκάκη. Αλήθεια την ταπεινότητα δεν την έμαθε από τις ευρωπαϊκές βραδιές στην Πανάθα; Ακόμα και οι υπόλοιποι παίχτουρες αλλά και γαυροσυντάκτες- γαυροεκφωνητές (πουρουπουπού- Χελάκης) πως αυτή η ομάδα δεν γίνεται να δημιουργήσει πρόβλημα στον καλό Ολυμπιακό. Τώρα κρύβονται όλοι πίσω από την "αντικειμενικότητά" τους. Μιλάνε για λάθη του παρελθόντος (κάτι σε Νδ παραπέμπει αυτό) για λάθος φιλοσοφία και τα ρέστα. Βέβαια μην γελιόμαστε. Οι ίδιοι τον Μάιο στην στέψη θα λένε για την μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας και πως τώρα πρέπει να αφοσιωθεί και στην Ευρώπη και όλα αυτά που ακούμε τόσα χρόνια.


Ας το πάρουν χαμπάρι οι γαύροι. Η βαριά φανέλα στην Ευρώπη θέλει κόπο και θυσίες. Θέλει χαμένα πρωταθλήματα. Θέλει ταπεινότητά, και σίγουρα δεν θέλει εύνοια από την διαιτησία. Γιατί με την τελευταία δεν πας πουθενά. Και για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους ναι, στην ψωροκώσταινα ο γαύρος έχει την ομάδα, που ξέρει, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, να παίρνει τους αγώνες και τους τίτλοι. Έξω από εδώ όμως είναι ένα ΤΙΠΟΤΑ.

Και όσο πιο γρήγορα αποδεχτούνε αυτόν τον χαρακτηρισμό τόσο πιο γρήγορα θα μπορέσουν να αποκτήσουν νοοτροπία ευρωπαϊκής ομάδας. Και όσο πιο γρήγορα σταματήσουν να γλύφουν εκεί στην 7 τα αρχίδια του Κόκκαλη άλλο τόσο πιο γρήγορα θα ανοίξει το μυαλό τους για να αντιδράσουν για το καλό της ομάδας τους. Όπως γίνεται με εμάς που καμιά διοίκηση δεν είναι τέλεια για την ομάδα. Τα χώναμε στον Βαρδινογιάννη και τώρα τα χώνουμε στους πολυμετοχικούς. Μέχρι και ο Γιαννακόπουλος τα έχει ακούσει όταν χρειαστεί. Γιατί πάνω από όλα είναι η ομάδα. Τα λέω αυτά εγώ που είμαι κυρίως μπασκετικός και δεν είμαι κιόλας και υπέρμαχος της νοοτροπίας Γιαννακόπουλου αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Βέβαια τον Μάιο θα ξαναβγεί ο Τζόρτζεβιτς και θα μιλάει για μεγαλεία. Και το γαύρικο κοπάδι θα χαίρεται που έχει τέτοιον πρόεδρα που σαρώνει τα πρωταθλήματα. Εγώ δεν θέλω τα πρωταθλήματα. Όχι πως με χαλάνε κιόλας. Αλλά προτιμώ μεγάλες πορείες στην Ευρώπη από τις μεγάλες πορείες στην Καλαμαριά (δεν έχω κάτι με την ομάδα, μια χαρά ομάδα είναι).

ΥΓ Το μαντρόσκυλο σε πιο λαγούμι χώθηκε;

ΥΓ2 Αυτός ο Γιαννάκης έχει ξεφύγει. Άρχισε την προπαγάνδα για την διαιτησία; Μου φαίνεται πως φοβαται πάρα πολύ το μάτς και καλά κάνει δηλαδή. Αλλά μη λέει παπαριές για διαιτησία. Και να σταματήσει για λίγο το γλύψιμο στους αδερφούς. Χαλάει την εικόνα που είχα για αυτόν όταν την έφτιαξε επί εθνικής.

ΥΓ3 Το υπερηχητικό στο μπασκετάκι πάει για μεγάλα πράγματα. Μόνο την Μπαρτσελόνα φοβάμαι αλλά όλο και πιο λίγο γιατί φορμαρίστηκε σαν ομάδα πάρα πολύ νωρίς. Τώρα κάνει κοιλιά και μάλλον θα είναι μέχρι το τέλος σε καθοδική πορεία.

ΥΓ4 Μένετε Ελλάδα (ως συνήθως δηλαδή)… Συνηθίστε το

ΥΓ5 Νέα Ριζούπολη ετοιμάζουν στο τηγάνι; Μόνο έτσι μπορείτε.

ΥΓ6 Αυτός ο πουρουπουπού είναι όλα τα λεφτά. Μιλάμε σε κάθε φάση της Βιγιαρεάλ μπορεί και να τον έπαιζε από ευχαρίστηση. Ξελαρυγγιάστηκε ο άνθρωπος για τα κόκκινα ιδεώδη του.

ΥΓ7 Η εικόνα είναι από το αγαπητό γατί.

island

Σπέσιαλ thanks

Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Είδα Champions League

Alpha Ethniki 1976-77Image via Wikipedia
Ηδονή. Να βάζεις γκολάρα εκτός έδρας ενω δεν σου εχουν κατοχυρώσει κανονικό γκόλ. Η μπάλλα πέρασε όλη μεσα απο την γραμμή.
Βλακεία. Να τρως πέναλτι 11 λεπτά μετά, δεν εχεις προλάβεις να το χαρείς και την ωρα που οι άλλοι έχουν σκορπίσει δεν τους έχεις βάλει δεύτερο.
Αποθέωση. Μου άρεσε ο Panathinaikos ενω η Villareal δεν ηταν και τόσο κακή.
Ελπίδα. Πολλές υποσχέσεις άφησε για το μέλλον ο αποψινός Παναθηναϊκός με δυνάμεις, με όρεξη για μπάλλα, λίγο συγκρατημένος αλλα τολμηρός, να κλέβει μπάλλες, να κάνει γρήγορα τις επιθέσεις χωρίς χασομέρια και με λίγη παραπάνω τύχη θα είχε φύγει νικητής απο το Madrigal.
To τελικό αποτέλεσμα 1-1 θα υποχρεώσει και τις δύο ομάδες να παίξουν για την νίκη στη ρεβάνς.
Θα περάσει πιστεύω και θα χαρούμε την πρόκριση στην τετράδα. Μισό βήμα ακόμα.
Απολογισμός. Μιά ωραία βραδιά, πράσινη, ελληνική, ποδοσφαιρική.


Reblog this post [with Zemanta]

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Πάω να δω Champions League

Εχει Champions League. Πάω να δω το ματς.

Champions' League logoImage via Wikipedia

Reblog this post [with Zemanta]

Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Oι πρωτιές

Πρώτος σκόρερ και Πολυτιμότερος παίκτης ο Διαμαντίδης στον Τελικό Κυπέλλου μπάσκετ.
Ομως υπάρχει κι άλλη μια πρωτιά που ειναι πολυ σημαντική για δύο αθλητές εκείνης της βραδιάς. Δεν αγωνίστηκαν, αλλα γι αυτούς ειναι ο πρώτος τίτλος της καριέρας τους.
Οι υπόλοιποι έχουν τόσους τίτλους που καταδικάστηκαν προ πολλού σε μόνιμο πρωταθλητισμό.
Μιλάμε για τον Βεργίνη και τον Σερμαντίνι.
Καλή συνέχεια παιδιά. Οι πρωτιές ειναι πολυ σημαντικές για νέα παιδιά.

Με τούτα και με κείνα ξεχάστηκε η ήττα στο βόλλεϊ ανδρών απο την ΕΑΠ στην Πάτρα.
Δεν πειράζει. Εδω κοντέψαμε να ξεχάσουμε την πρόκριση επι του Ολυμπιακού.

Κι έχουμε και Champions League στο ποδόσφαιρο με Βιγιαρεάλ αυριο βράδι.
Ευελπιστούμε να ξεχάσουμε τα πάντα ή μάλλον να χωρέσουμε πολλά να θυμόμαστε.

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

Παναθηναϊκός Κυπελλούχος Μπάσκετ 2009


ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 80-70

Σε ενα παιχνίδι αντάξιο της δυναμικότητας των δυο κορυφαίων ομάδων μας μπάσκετ, Κυπαλλούχος Ελλάδας για το 2009 ο Παναθηναϊκός, άξια απέναντι σε επίσης άξιο αντίπαλο.

Το παιχνίδι είχε εναλλαγές στο σκορ, δυνατές άμυνες, πείσμα και πολυ καλές φάσεις.
Στο Α' 10λεπτο ξεκίνησε κάπως πιο κρύος ο Ολυμπιακός και ετσι ο Παναθηναϊκός δεν του επέτρεψε να πετύχει καλάθια. Αμυνα για σεμινάριο απο Παναθηναϊκό.
Το χαμηλό σκορ 16-13 προμηνύει παιχνίδι κλειστό και μάλλον αγχωτικό.
Στο Β' 10λεπτο και ενω οι ομάδες σουτάρουν με ευστοχία ΠΑΟ 55% - 50% ΟΣΦΠ στα δίποντα, πήγε να αλλάξει την κατάσταση ο Ολυμπιακός. Σχεδόν τα κατάφερε αλλα ο ΠΑΟ συνήλθε και το ημίχρονο έληξε με 32-30 υπέρ του.

Στο Γ' δεκάλεπτο ο Παναθηναϊκός εξακολουθεί να μην βάζει όλες τις κερδισμένες βολές.
Ο Παπαλουκάς αποτυγχάνει να περιορίσει τον Διαμαντίδη, ωστόσο ο Ολυμπιακός προηγείται και το δεκάλεπτο λήγει 53-53.

Στο Δ' 10λεπτο ο Μπουρούσης παίρνει πιο πολλές προσπάθειες, δεν καταφέρνει τόσα οσα θα ήθελε και ενω οι ομάδες σουτάρουν τρίποντα με ποσοστά ΠΑΟ 40% - 26% ΟΣΦΠ έρχονται δύο φονικά τρίποντα απο Περπέρογλου και Φώτση να διαμορφώσουν το σκορ σε 63-57.
Ομως δεν ειχε πει την τελευταία του λέξη ο Ολυμπιακός και με ενα σερί 7-0 πέρασε μπροστά !
Η συνέχεια είχε ενα σερι 9-0 αυτη τη φορά απο τον Παναθηναϊκό και κάπου εκει, με σκορ 72-64 φάνηκε να γέρνει η πλάστιγγα υπερ των πράσινων.

Τελικό σκορ 80-70 και MVP του αγώνα ο Δ. Διαμαντίδης

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Είπε κι ο Λάζαρος

Ενα απο τα πιο συμπαθή παιδιά του ελληνικού μπάσκετ ηταν καλεσμένος χθες σε αθλητική εκπομπή του Βασίλη Σκουντή που ειχε θέμα σχεδόν αποκλειστικά τον αποψινό Τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας μπάσκετ Ανδρών 2008-09 στο Ελληνικό.
Ειπε για πολλά και διάφορα, για το μπάσκετ σε Ιταλία, Ισπανία, για την πορεία της Εθνική Ομάδας, για συμπαίκτες του, για προπονητές, μιλώντας σαν παίκτης αλλα και με την ιδιότητα του προέδρου του ΠΣΑΚ ( Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμοιβομένων Καλαθοσφαιριστών ).
Είπε πόσο γιορτή είναι το μπάσκετ σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και πόσο εκεί προσπαθούν να διδαχθούν απο το ελληνικό μπάσκετ.
Οταν έμαθαν οτι ο Τελικός εδω θα γίνει σε γήπεδο 12.000 θέσεων αλλα με παρουσία 1.500 ατόμων λόγω ανικανότητας της Αστυνομίας να ελέγξει τυχόν επεισόδια αντίπαλων οπαδών, κουνούσαν το κεφάλι με απογοήτευση.
Πόσο ξεφτίλα εισαι έλληνα κάφρε οπαδέ που πάς στο γήπεδο για πόλεμο ;
Πόσο ανεπαρκής εισαι Ομοσπονδία Μπάσκετ ;
Πόσο ανίκανη εισαι Αστυνομία ;

Οποτε πάω γήπεδο μπάσκετ ή βόλλεϊ βλέπω μερικούς νεαρούς που δεν παρακολουθούν και πολύ το παιχνίδι εντός γηπέδου. Το μάτι τους κοιτάει προς την κερκίδα, μην τυχόν και φανεί κανας περίεργος που μοιάζει με γάβρο ή κατι άλλο μη Παναθηναϊκό και μπορέσουν να του την πέσουν. Οι περισσότεροι καπνίζουν μεσα στο κλειστό γήπεδο παρ' οτι απαγορεύεται, που σημαίνει οτι δεν σέβονται ουτε καν τους ίδιους τους παίκτες της δικής τους ομάδας.
Γι αυτούς το γήπεδο είναι διασκέδαση μόνο αν υπάρχει ένταση, αλλιώς ξενερώνουν.
Εγω λέω να πάνε να αυνανιστούν, να ξεδώσουν τα παλληκάρια.
Για κάτι τέτοιους, δεν μπορώ να πάω να παρακολουθήσω τον Τελικό Κυπέλλου Μπάσκετ.
Ουτε εγω, ούτε χιλιάδες άλλοι απλοί φίλαθλοι.
Για κάτι τέτοιους, δεν μπορώ να εχω την ευκαιρία να φιλοξενήσω φίλους αντίπαλης ομάδας στο γήπεδό μας.
Κάτι τέτοιοι υπάρχουν κάτω απο το κάλυμμα διαφόρων Συλλόγων.
Εχουν τόση ανάγκη να επιβληθούν στους "άλλους" και τόση ανάγκη να είναι κυρίαρχοι νιώθοντας οτι είναι "μαχητές" υπέρ της δικής τους ομάδας που εκτός απο λάθος, ειναι και επικίνδυνοι.
Εμείς θα χαρούμε μπάσκετ, όποιος και να κερδίσει θα χειροκροτήσουμε μπροστά σε μία τηλεόραση.
Και αυτοί, θα κανονίσουν κάπου αλλού να πλακωθούν θεωρώντας ύψιστη τιμή να σπάς γήπεδα, να πετάς αντικείμενα μεσα και πάνω σε άλλους ανθρώπους, ακόμα και να καμαρώνεις μετά οτι έσπασες ενα κεφάλι αντίπαλου.
Ολοι ξεχνάνε να δούν τον απέναντι σαν φίλαθλο και αντι για τραγούδια ξεστομίζουν βρισιές που δεν τους τιμούν.

Η μόνη λύση ειναι να πάρουν το θέμα στα χέρια τους οι ίδιες οι ομάδες.
Οταν θα ακούγεται η παραμικρή βρισιά, οταν καπνίζουν στις κερκίδες, οταν πετούν εστώ και χαρτάκια, να διακόπτεται το παιχνίδι και να μην ξαναρχίζει αν δεν βγεί έξω ο ΜΑΛΑΚΑΣ που το έκανε.

Ας το πάρουν χαμπάρι τα κωλόπαιδα, εμείς πάμε γήπεδο για να χαρούμε την ομάδα μας, να χειροκροτήσουμε, να τραγουδήσουμε, να δούμε το παιχνίδι και να χαρούμε το άθλημα.
Δεν εχουν κανένα δικαίωμα να μας το στερούν αυτο κάτι γιοί πουτάνας. Απο όποια ομάδα κι αν είναι.
Αντε στο διάολο λοιπόν κωλόπαιδα και μην ξαναπατήσετε. Δεν σας θέλω, είστε λάθος.

Συγνώμη για την γλώσσα στο τέλος, δεν ειναι του χαρακτήρα μου, αλλα μόνο ετσι ίσως καταλάβουν τα καφράκια πάσης ομάδος.

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

ΠΑΟΚ Ηρακλής 1-0

Όπως και με τον Άρη έτσι και με τον Ηρακλή ο Κοντρέρας καθάρισε την μπουγάδα και μας έδωσε την 9 νίκη σε 12 παιχνίδια εντός.

Ωραίο ποδοσφαιρικό απόγευμα περάσαμε σήμερα στην Τούμπα παρά το κρύο που παρόλο που είχε υποχωρήσει από τον χθεσινό παγετώνα ήταν αρκετά τσουχτερό.


Βεβαία μετά από πολλά παιχνίδια οι συμπαθητικές "γριές" μας κάνανε την τιμή και είχαμε αντίπαλη κερκίδα! Γεγονός που έδωσε ένα ωραίο χρώμα στο παιχνίδι!



Εμείς μπήκαμε φουριόζοι αλλά επιπόλαιοι με την κεκτημένη ταχύτητα μετά από την νίκη επί του Λεβαδειακού να εξατμίζεται κάπου στο 20 και με πολλά λάθη να καταστρέφουν τις όποιες ευκαιρίες είχαμε να σκοράρουμε. Αντιθετα ο Ηρακλής, που ο Κατσαβάκης τον έστησε πολύ καλά αμυντικά πήρε θάρρος και προσπάθησε να σκοράρει με καλύτερες ευκαιρίες το φάουλ του Κονέ και την απίστευτη αστοχία του Αγρίτη σχεδόν σε κενή εστία. Και φυσιολογικό ήταν να χάσει από την στιγμή που η επιθετική του γραμμή είναι σχεδόν πιο ακίνδυνη από του Άρη.

Στο β' ημίχρονο μπήκαμε πολύ καλύτερα και η αναγκαστική αλλάγη του Χούτου στον Γκαρσία στο τέλος του α' ημιχρόνου, απέδωσε καρπούς αφού η ομάδα πίεσε τον Ηρακλή και δημιούργησε 5-6 ευκαιρίες χωρίς να δώσει χώρο στους φιλοκενούμενους. Καλές ευκαιρίες είχαμε με δύο ωραίες κεφαλιές του Χούτου, ένα σούτ του Ιβιτς στην κίνηση, ένα ακόμα από τον Κονσεισάο. Η καλύτερη ευκαιρία μας ήταν ένα χαμένο τετ α τετ του αρχηγού που απέκρουσε ο Κοιβαλέφσκι ο οποίος έκανε και μια πολύ ωραία απόκρουση σε μια γυριστή κεφαλιά του Χούτου που αν έμπαινε θα ήταν από τα πιο όμορφα γκολ που είδα φέτος στην Τούμπα.

Ο Κοντρέρας με πολύ έξυπνη προβολή μετά από σέντρα του Κονσεισάο μας λύτρωσε στο 79' και άναψε την Τούμπα. Ο Ηρακλής - ειδικά με τον Ρατόν - ήταν αδύνατο να απειλήσει οπότε το ματς τελειώσε κάπου στο 86' όπου ο Χούτος συνδιάστηκε πολύ ωραία με τον Μούσλιμοβιτς και ο τελευταίος τελειώσε άσχημα την φάση που μπορούσε να διπλασιάσει τα τέρματα μας.


Βιντεάκι με τις καλύτερες φάσεις..

MVP ο Κοντρέρας χωρίς αμφιβολία, ενώ ο Χούτος με τον - όχι και τόσο καλό σήμερα - Μουσλιμοβιτς δώσαν καλά δείγματα, αν βέβαια ο Σάντος "τολμήσει" να τους χρησιμοποιήσει μαζί... Αρνητικός ο Ιβιτς, ενώ Σορλεν, Λινο, Βερον και Γκαρσία δεν έπιασαν την απόδοση που έχουν συνήθως.

Ακολουθούν δύσκολα ματς με Πανιώνιο εκτός (1/3) και Ολυμπιακό εκτός για το κύπελο (4/3) και εντός για το πρωτάθλημα (8/3).

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Παναθηναϊκός - Μαρκόπουλο 3-0


Και η πρόκριση στο final four του Challenge Cup του βόλλεϊ γυναικών ειναι γεγονός.
Σε μια πανηγυρική ατμόσφαιρα με ενα συγκινητικό φινάλε με "όλε" απο τις κοπέλλες και standing ovation απο τους θεατές, η βραδιά ηταν απο αυτές που συνιστώ σε κάθε φίλαθλο.
Πίσω μου κάθονταν οι Ρουκάβινα, Μούν και Σιμάο, πιο πίσω ο Πανταλέων και ο Αγκάμεζ.
Σε αυτο το βίντεο ο Μούν τραγουδά και πανηγυρίζει :

Τα δύο πρώτα σετ έληξαν με άνετη επικράτηση του Παναθηναϊκού.
Στο τρίτο το Μαρκόπουλο προηγήθηκε με 9-1 αλλα και αυτό το έχασε.
Κοριτσάρες συγχαρητήρια.
Αξιόμαχη η ομάδα του Μαρκόπουλου αλλα χωρίς το κατι που θα επέτρεπε να διεκδικήσουν κατι παραπάνω.



Ολε, ολε, ολε !
Reblog this post [with Zemanta]

Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

Ο άλλος ήτανε

Αν η ομάδα σου δεν παίζει καλά ωστε να πάρει αποτελέσματα, όσο κι αν ο άλλος εχει παράγκες, ειτε εχει, ειτε όχι μια καλή ομάδα, σου λένε οτι χάνεις το δίκιο σου....

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Η απόσταση αυξάνεται

Και επειδή δεν εγραψα τίποτε για τα τελευταία ματς μπάσκετ ανδρών και επειδή βλέπω ωραία πράγματα τελευταία, δυό λόγια μόνο θελω να γραψω για να μείνουν.
Κατ' αρχην η απόσταση Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού απο τους υπόλοιπους εντός Ελλάδας αυξάνεται αντι να μειώνεται, παρα το γεγονός οτι όλοι πλέον βγάζουν οτι καλύτερο διαθέτουν στους αγώνες τους με ΠΑΟ και Ολυμπιακό.
Ειλικρινά περίμενα οτι θα μειωνόταν με τον καιρό και θα δυνάμωναν άλλες 5-6 ομάδες όπως ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, Πανιώνιος, Αρης, Πανελλήνιος, που ναι μεν ακολουθούν αλλα απο απόσταση που δεν θα λεγε κανεις οτι ανησυχεί τους πρωτοπόρους.
Μάλιστα οι πρωτοπόροι εντός και εκτός Ελλάδας καταφέρνουν να αυξήσουν τον μέσο όρο πόντων στην επίθεση και να μειώσουν αυτον στην άμυνα τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ματς του πρωταθλητή με τον τριταθλητή Πανιώνιο που έληξε με θρίαμβο του Παναθηναϊκού με 97-50, σχεδόν διπλό σκορ και ο τριταθλητής με το ζόρι κατάφερε να πετύχει 50 πόντους.
Επίδειξη δύναμης πράσινων και κόκκινων και στην Ευρώπη όπου η Πρόκομ στην εδρα της δεν δυσκόλεψε τον Ολυμπιακό και η Ρόμα στην Αθήνα άντεξε σχεδόν ενα ημίχρονο, για να δεχθεί και αυτη τελικά 92 πόντους !
Δεν ξέρω αν η Ελλάδα ειναι μικρή χώρα για να χωράνε πέντε - έξι μεγάλες ομάδες, αλλα σίγουρα θα ειναι καλό να μικρύνει η διαφορά μεταξύ των πρώτων και των υπολοίπων, αλλιως θα πρέπει να δημιουργηθεί μιά "Πρώτη Λίγκα" έξι ομάδων αφου η διαφορά τους με τις υπόλοιπες εναι σχεδόν χαώδης.
Τα δεδομένα των δύο πρωτοπόρων ετσι κι αλλιώς εχουν ξεφύγει απο χρόνια και συγκαταλέγονται μεταξύ των πέντε κορυφαίων ομάδων στην Ευρώπη απο άποψη προϋπολογισμών, αποτελεσμάτων, ρόστερ και διακρίσεων.

Επόμενο βήμα για τους δύο, ενα Παγκόσμιο ΝΒΑ ;

Αποκλειστικά...


Αυτό είναι το νέο γήπεδο της ΑΕΚ...
island


Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Καλόοο :)

Ατάκα φίλης :
Μιλούσαμε στο τηλέφωνο και της ειπα οτι ο τάδε κοινός φίλος ειχε πάει να δει την Ταού με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ.
Αυτη, άσχετη με τα αθλητικά, άκουσε Νταού και έμεινε εμβρόντητη στη σκέψη οτι μπορεί ο κοτζάμ Ολυμπιακός να έπαιξε μπάσκετ με ομάδα του Νταού Πεντέλης !!!!
Μπουαααχαχαχαχαχαχαχαααχ...

Εθνικές ομάδες ποδοσφαίρου : Ανάβουν μηχανές

Φιλικό της Εθνικής Ανδρών ποδοσφαίρου με την Δανία σήμερα στις 21.15' στο Καραϊσκάκη.Καιρό ειχα να δω εθνική ομάδα, είχα ξεχάσει οτι έχουμε μία :)
Αντε να δούμε τι θα δούμε απο μια εθνική ομάδα που μην ξεχνάμε, διεκδικεί πρόσκριση στο επόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο !

Φιλικό και η Εθνική Νέων με την Γερμανία σήμερα στις 16.00 στην Κοζάνη.
Φιλικό και η Εθνική Ελπίδων στην Ολλανδία σημερα στις 19.00'
Χθες στην Καισαριανή η Εθνική ποδοσφαίρου Παίδων νίκησε με 1-0 την Δανία.

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

Kεφαλόσφαιρo ΠΑΟ-ΠΑΟΚ 3-0

Το είδαμε κι αυτό. Τρία γκολ με κεφαλιές και τα δύο απο αυτά ο Βύντρα !
Που απο πότε ειχε να σκοράρει ούτε που θυμάμαι.
Αμυντικός ειναι βέβαια οκ.
Το ματς στο Α' ημίχρονο δεν μου άρεσε. Ειχε τρέξιμο αλλα αυτη η τακτική με τόσες σέντρες δεν ηταν οτι καλύτερο. Ο ΠΑΟΚ κράτησε και αν συνεχιζόταν αυτός ο ρυθμός ισως έπαιρνε μία λευκή ισοπαλία.
Ειρωνία όμως, απο σέντρες ήρθαν τρία σχεδον απανωτά γκολ στο Β' ημίχρονο.
Φανταστικός Νίνης. Εκπληξη ο σκόρερ Βύντρα.
Χάρηκαν μπάλλα όσοι πήγαν γήπεδο.
Η αλλαγή Λίνο με Μούσλι δεν ηταν καλή για τον Σάντος.
Επόμενα ματς για τους Νο2. και Νο3 της βαθμολογίας ειναι :
Ηρακλής - Παναθηναϊκός
και Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.