Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Στα μέτρα μας

Πόσοι πιστεύουν οτι οι επαγγελματικές μας ομάδες μπάσκετ και ποδοσφαίρου αντέχουν να ανταγωνιστούν τα οικονομικά μεγέθη των μεγάλων ευρωπαϊκών συλλόγων ;
Πόσοι πιστεύουν οτι 22 εκ.ευρώ για εναν μόνο ποδοσφαιριστή ή 8 εκ.ευρώ για εναν παίκτη μπάσκετ αντανακλούν μια ελληνική κοινωνία που βρίσκεται με το ενα πόδι στην πτώχευση ;
(Να σκεφτεςί κανείς οτι ο Πλατινί ειχε ζητήσει να λογικευτούν οι προϋπολογισμοί των συλλόγων )
Πόσοι πιστεύουν οτι αυτό ειναι δίκαιο και πόσοι το πανηγυρίζουν οταν οι ίδιοι ειναι χρεωμένοι ή και άνεργοι, ή εργάζονται κάπου με 800 ευρω το μήνα ;
Πόσοι χαίρονται τρελά που ο λεφτάς αγόρασε παίκτες οταν οι ίδιοι δεν ξέρουν αν θα βγάλουν τον μήνα τους με τα χρήματα που παίρνουν ;
Πόσοι αν θες στο τέλος πιστεύουν οτι παρά τα τρελά έξοδα της ομάδας τους, δεν θα πανηγυρίσουν εναν τίτλο στην επόμενη χρονιά ;
Κι εγω ο ίδιος πάντα χαιρόμουν με τις καλές μεταγραφές, αλλα πάντα αναρωτιόμουν πού στο καλό βγάζουν νόμιμα τόσα λεφτά οι ιδιοκτήτες ομάδων ;
Πόσο κουλός ειμαι και δεν πήγα να κάνω την ίδια δουλειά και εγω ;
Αθλητικά σκεπτόμενος και με καθαρά φίλαθλο πνεύμα εύχομαι σε όλους επιτυχίες, μα κι αν δεν έρθουν, να ξέρουμε οτι πάμε σύμφωνα με τα μέτρα μας. Δεν ζητάω να πάρει triple crown η ομάδα μου αν δεν το αποδείξει μεσα στο γήπεδο οτι το αξίζει, δίκαι και καθαρά.
Πότε θα μάθουμε να έχουμε σωστό μέτρο ;
Δεν το βλέπω σύντομα.

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

No more δικηγόροι !

Δύο δικηγόροι στην ηγεσία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός !
Βγενόπουλος και Κωνσταντόπουλος !
Ο δεύτερος ειναι λέει και πρόεδρος !!! Χαχαχαααααα !
ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ καλά !
Ενας δικηγόρος αφεντικό στην ΕΠΟ για πολλά χρόνια, ο Γκαγκάτσης.
Και όλο και κάπου ανακατεύεται.
Ο Κούγιας πάλι όλο και με κάποια ποδοσφαιρική ομάδα μπλέκεται....
Μα ... τι γίνεται ;
Τι παίζεται με το ποδόσφαιρό μας επιτέλους ;
Γιατι σε τέτοιο βαθμό εμπλοκή δικηγόρων στο ποδόσφαιρο ;
Ε ;
Ντεν καταλαβαίνει ... !

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Mουντιάλ 2010 ημιτελικοί

Μεχρι τώρα δεν με συγκίνησε ιδιαίτερα αυτο το Μουντιάλ και μόνο 5 ομάδες μου άρεσαν, Ολλανδία, Βραζιλία, Γερμανία, Γκάνα, Μεξικό.
Για μενα λοιπόν ο Τελικός με βαση τα μεχρι τώρα, θα πρεπε να ειναι ΟΛΛΑΝΔΙΑ-ΒΡΑΖΙΛΙΑ.
Αρα για μενα θα δω Τελικό. ( Eίδα, το άρθρο το γραψα πριν το ματς )
Εστω και με τη φασαρία της ηλίθιας βουβουζέλας.
Μεταξύ Γερμανίας κι Αργεντινής θα διαλέξω φυσικά Γερμανία για τον τρόπο παιχνιδιού αλλα και γιατι η Αργεντίνοι υπήρξαν μπαλλόφαρδοι και παρά το 3-1 με τα διαιτητικά λάθη, παραλίγο θα έμεναν εκτός απο το Μεξικό και θα φώναζαν τωρα όλοι για έκπληξη ή για αδικία αν τυχόν ειχε το Μεξικό ευνοηθεί απο κάποιες φάσεις. ( Ειδα, κι ευχαριστήθηκα τρελά την τεσσάρα πάνω στον σαλτιμπάγκο Μαραντόνα)
Η Γερμανία τωρα, αν μέτραγε το γκολ της Αγγλίας μπορεί τώρα να λέγαμε άλλα.
Ωστόσο βάζει κάτω τη μπάλλα και παίζει καθαρό ποδόσφαιρο. Μου αρέσει αυτό.
Η  Ολλανδία πέταξε εξω τη Βραζιλία, λίγοι πανηγύρισαν, ομως μήπως ειναι καιρός να δούμε ενα Τελικό Παγκοσμίου Κυπέλλου ή εστω ημιτελικούς χωρίς τα λεγόμενα ‘φαβορί’ ;
Ξενέρωμα να δώ Τελικό πχ Παραγουάη - Γκάνα ή Νιγηρία - ΗΠΑ αλλα επιτέλους βαρέθηκα να τρελαίνονται όλοι ειδικά με την Αργεντινή. Η Βραζιλία ειναι εκτός συναγωνισμού αφου εχει δείξει οτι ειναι και πάντα ηταν σε άλλο ποδοσφαιρικό κόσμο και παίζει την δική της ξεχωριστή μπάλλα, οπότε ειτε ειναι ειτε οχι σε Τελικό, εμένα το ίδιο μου κάνει.
Η Αργεντινή όμως, έλεος πια, εκει που πάει να κόψει το γνωστό βρώμικό λατίνικο ποδόσφαιρο, και να αρχίσει να παίζει μία κάποια καθαρή μπάλλα, βλέπουμε να κερδίζει, μόνο και μόνο επειδή ειναι Αργεντινή. Ε οχι ! θέλω να δω κατι διαφορετικό.
Αρκει να βρεθεί κάποια ομάδα να το κάνει, είπαμε η Βραζιλία ήδη το έκανε, ζητούνται οι επόμενοι μάγκες.
Σήμερα είμαστε πια στους ημιτελικούς, σημερα ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗ - ΟΛΛΑΝΔΙΑ και αύριο ΓΕΡΜΑΝΙΑ - ΙΣΠΑΝΙΑ.
Αλήθεια ποιός στοιχημάτιζε Ουρουγουάη σε ημιτελικό ;
Πρόβλεψη κάνω για Τελικό Γερμανία - Ολλανδία φυσικά, τα λογικά φαβορί, αλλα αν δω στον τελικό τους άλλους δύο θα ειναι πράγματι κάτι το διαφορετικό, χωρίς ωστόσο να με εμπνέει το ποδόσφαιρο που παίζουν.
Σε αυτο το Μουντιάλ θριάμβευσαν όσοι έπαιξαν συγκρατημένα μεν, επιθετικά δε, με πολύ τρέξιμο και λίγα λάθη.
Φάνηκε οτι όποιες ομάδες δεν είχαν εγγυημένη άμυνα και τερματοφύλακα αξιόπιστο δεν μπορούσαν να αναπτύξουν επιθετικά σχέδια πάνω απο κάποιες σέντρες, σουτ οτι να ναι και απόπειρες διείσδυσης.
Τα κόρνερ λόγω της νέας μπάλλας ηταν επικίνδυνα, μπορούσε απο το τίποτα να  μπεί γκολ μόνο και μόνο επειδή ξεγελά άσκημα τους τερματοφύλακες.
Ενας Μέσσι δε φέρνει την άνοιξη ούτε ενας Ποντόλσκι ουτε ενας Πουγιόλ ουτε ενας Ρούνεϊ.
Ομαδικό πάθος και πολύ τρέξιμο, συνεχής αναζήτηση της κατάλληλης πάσας, καλοί αυτοματισμοί.
Αυτά φέρνουν τις προκρίσεις, Κι άσε τον μαραντόνα να κλαίγεται και τον ρεχάγκελ να παίζει με σεντρούλες ενω ξεπατώνει Καραγκούνη, Τοροσίδη, Κατσουράνη στο τρέξιμο και δεν εχει εναλλακτικές.
Λοιπόν, κρατάω μόνο οτι η απεχθής αργεντινή πήγε σπιτάκι της μετά απο το ταπεινωτικό 4-0 και οι Ολλανδοί που απο την αρχή πόνταρα σε αυτούς, πάνε για Τελικό, άξια.
Ισπανοί και Ουρουγουανοί δεν μ ενδιαφέρουν, οι λατίνοι ειναι καταστροφή του ποδοσφαίρου δεν τους γουστάρω ποδοσφαιρικά καθόλου, δεν τους παρακολουθώ καν.
Αντε απομένουν ακομα τρία ματς να ησυχάσουμε απο τις βουβουζέλες.

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Μουνδιαλόγια


- Πώς την είδες την εθνική μας ομάδα στο Μουντιάλ ;
- της Αφρικής ;
- Ναι κάπου εκει εγινε αν και έκανε κρύο λέει, νόμιζα πως στην Αφρική κάνει μόνο ζέστη.
- Δεν με ζέστανε η εθνική, κάτι πήγε να κάνει πάντως.
- Καλά το φοβόμουνα εγω το ξεκίνημα, είδες ; Το πρώτο ματς μας χάλασε τη δουλειά.
- Και τι θα γινόταν δηλαδή αν προκρινόμασταν ;
- Ελα τωρα όλα γίνονται. Η ομάδα ειχε βρεί ρυθμό στο τέλος, οπότε θα είχαμε τσαμπουκά για τα επόμενα.
- Πφφφφ ... σιγά, με τον παππού Ρεχάγκελ τι θα κάναμε ; Καμμια ισοπαλία 0-0 ;
- Μπα, οχι θα βάζαμε κι άλλα γκολ. Δυο βάλαμε...
- Ναι, δύο βάλαμε ενω έπρεπε 5-6 σε ομάδα με 10 παίχτες.
Και μετά με Αργεντινή παίξαμε με 8 σέντερ μπακ, 2 τερματοφύλακες κι εναν ξεχασμένο περα.
- Ειδες όμως ; Καλά την κοντράραμε την Μέσσι-γεντινή. Παρα λίγο ε ;
- Τι παραλίγο ; ε ναι θα μου πείς όλα γίνονται. Αλλα ειχαμεκι ατυχία με τους τραυματισμούς.
- Α ρε θα σκίσουμε στα επόμενα, να δείς. Ατυχία ρεεεε, αντε γειά μας.
- ... έφυγε ο Οττος, το έμαθες ;
- Ναι κατι άκουσα, θα αναλάβει μάλλον ο Σαντέ Φερνάντος
- Ασχετε, Φερνάντο Σάντος, προπονηταράς με νεύρο.
- Νεύρο ; Ο Σάντος ; Σωθήκαμε τωρα.
- Κάνε υπομονή ρε υπάρχει κι άλλο Μουντιάλ. Θα πάμε καλύτερα.
- Σε 4 χρόνια ; Ε άμα ζούμε ως τότε θα το δούμε στην τι-βι, πού γίνεται λεει το επόμενο ;
- ... ΒΡΑΖΙΛΙΑ νομίζω !
- Ολε, ωραία εκει δεν εχουν βουβουζέλες αλλα λέει να πάμε για τρέλες.
- Καλά, ας προκριθούμε πρώτα και μετά βγάλε εισιτήριο.
- Καλύτερα θα ειναι Βραζιλία σίγουρα παρά στη Νότια Αφρική. Εκει τουλάχιστον λατρεύουν τη μπάλλα με ενα τρόπο μοναδικό. Ασε το τι χορούς θα ρίξουν στους δρόμους και παντού.
- Ρε φιλε ,,, οχι απλά ρωτάω, άμα γινόταν εδω το Μουντιάλ τι το ξεχωριστό θα κάναμε ; Κλαρίνα στη θέση της ηλίθιας βουβουζέλας ; Η Τζούλια σώου για τους επισκέπτες ; Η θα τους καταπλήσσαμε με την μπάλλα που παίζουμε ;
- Ολα γίνονται. Αλλα γίνονται κάποτε, οχι συνέχεια, οπως το Euro 2004 θα το ξαναπάρουμε ποτέ ;
Να ναι καλά ο Ρεχάγκελ και τα παιδιά που ΄πιστεψαν σε κατι τρελό.
- Ναι εχεις δίκιο. Εδω κάναν το λάθος φέτος στο Μουντιάλ. Δεν πίστεψαν σε κατι τρελό. Ηταν όμως και λιγο γερασμένη ομάδα, δεν ήταν ;
- Ε όσο νά ναι κι η εμπειρία μετράει, δε γίνεται να κατέβεις με 18χρονους και 22χρονους θα φάς 15 γκολ σε κάθε ματς. Αλλα ξέρεις τι με παραξένεψε ακόμα ;
- Ο Μαντέλα, ο Μαντέλης και η Μαντέλη ;
- Οχι, το οτι επιλέγουν προπονητή για την Εθνική Ομάδα πάντα κάποιον πάνω απο 60 ετών, γιατι άραγε, τόσο πολυ ; Δεν υπάρχει κάποιος φρέσκος με όρεξη και πιο μοντέρνος ; Ενας 47ρης ας πούμε ; Πάρε παράδειγμα, Νιόμπλιας, ή ακόμα και Λεμονής, γιατι όχι ;
- Εγω θα λεγα και Τεν Κάτε και  Λίνεν και  Καραγεωργίου ακόμα αλλα ξέρεις ο κόσμος θα στραβώσει με προπονητή νέο η με προπονητή με μπλοκάκαι οπως ο Λίνεν πχ.
- Ναι καλά, τους χάλασε το μπλοκάκι του Σόλιντ, δεν θα τους χαλάσει αυτό του Λίνεν ; Μαλακίες, δε γίνεται να ακούς βλακίες απο τον κάθε βλάκα της κερκίδας. Κι εμείς τωρα αυτό κάνουμε, ρε συ, τους προπονητές κάνουμε λέμε.
- Οχι ρε, κουβέντα κάνουμε, όνειρα για το μέλλον, μπας και δούμε αξιοπρεπή μπάλλα.
- Η αξιοπρέπεια ειναι ενα στρογγυλό πράγμα, όπως η μπαλλίτσα. Πάει όπου νά ναι, δεν εχει γωνίες.
Και πιστευω στην τελική οτι ο Οττος ηταν αξιοπρεπής, παρά τα λάθη. Και τα παιδιά το πάλεψαν καλά.
Προσωπικά περιμένω βελτίωση στο ποδόσφαιρό μας, αλλα πρέπει να αλλάξουν μυαλά κι οι ομάδες, να εμπιστεύονται πιτσιρικάδες απο τις ακαδημίες αντι να χώνουν εκατομμύρια ευρά σε ξένες φίρμες.
- Να γίνουμε Ολλανδία δηλαδή ;
- Γιατι ; Σε χαλάει η παρουσία της Ολλανδίας γενικότερα τα τελευταία 15-20 χρόνια διεθνώς ;
- Οχι. Μια χαρά ειναι. Μακάρι να γίνουμε ετσι.
- Εβίβα ...
- Εβίβα μουντιάλ.

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Η φιέστα του Πρωταθλητή

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010.
Η χρονιά τελειώνει με την απονομή της κούπας του Πρωταθλήματος Μπάσκετ της χρονιάς 2009-2010 στους πρωταθλητές, μεσα σε μία ακόμα γιορτή του πράσινου λαού.
Τα λόγια ειναι περιττά, ενα μόνο θα πω, μεγάλη συγκίνηση και μεγαλείο, γιορτή χαράς και αποθέωση.






ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ !!!

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

O Παναθηναϊκος πρωταθλητής Ελλάδας μπάσκετ 2010

ΤΕΛΟΣ ! ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ, ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!
Αξιοι ηττημένοι οι κόκκινοι, άξιοι νικητές οι πράσινοι.
Πάντως πρέπει να τους προπονούσε νύχτα ο Ομπράντοβιτς, δεν εξηγείται οτι άντεξαν να παίζουν σε τελικό μέχρι τις 2 παρά τη νύχτα ! Ξεκίνησαν ώρα 22.25' ( αντι 21.45' ) για να τελειώσει ο αγώνας στις 01.45'  με νικητή τον γίγαντα Παναθηναϊκό με 69-76........... με οριστική διακοπή του αγώνα απο τους διαιτητές στο 1'.03" πριν το τέλος μετά  απο ρίψη αντικειμένων απο εναπομείναντες "φίλους" του γηπεδούχου.
Ειχε προηγηθεί μεγάλη διακοπή του αγώνα και εκκένωση των μεσαίων κερκίδων.
Αν και ηταν σχεδον οτι χειρότερο εχω δει σε μπάσκετ χάρη στην παρέα των Αγγελόπουλων/γάβρων που φανάτισε 50-60 ηλίθιους ωστε να μας αναγκάσουν να δούμε αυτό το αίσχος στο ΣΕΦ, αξίζουν συγχαρητήρια στους παίκτες και τα επιτελεία των δύο ομάδων που προσπάθησαν απλά να παίξουν μπάσκετ.
Με καλή άμυνα στο Β' δεκάλεπτο ο Παναθηναϊκός πέρασε μπροστά ενω ηταν σαφώς πίσω στο Α' και το παιχνίδι φαινόταν χαμένο γι αυτόν. Ομως οταν άρχισε να ελέγχει μερικά περισσότερα επιθετικά ρημπάουντς και να εχει κάπως λιγότερα λάθη, σιγά σιγά γονάτισε τον αντίπαλο που έδειχνε μάλλον πελαγωμένος παρα το οτι έπαιζε στην έδρα του. Αν και σκόραρε τον πρώτο του πόντο 4'.25" απο την έναρξη, έφτασε να ανατρέψει το ματς !
Η ζημιά στον γηπεδούχο έγινε ακριβώς απο τους οπαδούς του, που μη καταλαβαίνοντας μπάσκετ, πηγαν να κάνουν αυτά που πίστεψαν οτι τους πρόσταζε η ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός πριν απο αυτόν τον αγώνα. Πρέπει κάποτε να περνά απο κάποιο τεστ όποιος θέλει να μπεί να παρακολουθήσει παιχνίδι μπάσκετ. Να ξέρουμε αν καταλαβαίνει μπάσκετ, ή τελος πάντων αν ειναι στα καλά του.
Αδίκησαν οι ίδιοι την ομάδα τους και δεν τους φταίει κανένας.
Οι πράσινοι ειναι οι απόλυτοι αυτοκράτορες του ελληνικού μπάσκετ και απο τις κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης τα τελευταία 10 χρόνια. Δέκα χρόνια κυριαρχίας, περηφάνιας, και συνεχίζει. Πού θα φτάσει δεν ξέρω. Χαιρόμαστε να βλέπουμε αυτη την ομάδα.
Προς το παρόν, ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ το Πρωτάθλημα το φετινό, ΟΛΕ, ΟΛΕ, ΟΛΕ !
Είμαστε περήφανοι Παναθηναϊκοί !

Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Kαναοίνωση της Καημε Ομπυληακώς

Η αρχίδραση του Ολυμπηακού για τη διαιτησία του 3ου τελικού με τον Παναθηναϊκό   συγχίστηκε με ανακοίνωση παραγγελία στην οποία ζητά τον διορισμό ξένων διαιτητών  βουλευτών για τον 5ο τελικό του πρωΚταθλήματος, σε περίφτωση βέβαια που οι "γάβροι" ισοφαρίσουν τη σειρά την ερχόμενη Κυριακή.

Η ανακοίνωση της ΚΑημΕ αναφέρει:

"Η ΚΑημΕ ΟΛΗΜΠΙΑΚΩΣ με ιδιαίτερη αγανάκτηση  ηδονή και ωργή, μετά την προχθεσινή ωμή άψητη καταδίκη της ωμάδας από τους διαρχιδιτητές στο ΟμαλΑΚΑ, η οποία συνιστά αλλοίωση αλλαντίαση αποτελέσματος και συνεπώς για άλλη μια χρονιά αλλοίωση απώλεια του πρωταθλήματος, ανακοινώνει τα εξής: ( μετα κλάμματος και γαβρίλας ) :

Τα πρωτοφανή διαρχιδιτητικά όργια σε βάρος ( 79 να το αφήσω ; ) της ομάδας μας των οποίων κόλοι οι φίλαθλοι έγιναν οσιομάρτυρες, μας αναγκάζουν να καταγγείλουμε  κλάψουμε τους υπευθύνους που ελέγχουν τον χώρο  κώλο του ελληνικού μπάσκετ και που δεν είναι άλλοι από την ΚΕΔ και ειδικότερα τη σημερινή της ηγετική ομάδα (Συμεωνίδης, Κορομηλάς, Ζαβλανός) η οποία είναι υπεύθυνη και υπόλογη για την αναξιοπιστία του ελληνικού πρωταθλήματος μπάσκετ.

Το ισχύον σύστημα αξιολόγησης και επιλογής διαιτητών, εάν πράγματι αυτό υφίσταται, είναι θλιβερό και ανεπαρκές. Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ απαιτεί την άμεση δημοσιοποίηση της αξιολόγησης των διαιτητών Χριστοδούλου, Τανατζή και Αναστόπουλου καθώς και των κυρώσεων που θα τους επιβάλλει η ΚΕΔ, εάν και εφόσον το κρίνει σκόπιμο….
ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΟΜΠΛΕΞ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΩΝΈΨΟΥΝ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. ( μπας και τους ειπαν να παίξουν ΝΒΑ και το πίστεψαν ή κάνουν τα χατίρια του Μπερτομέου ; )

Προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία των play-offs, η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ωπα μας απειλούν απαιτεί τον διορισμό ξένων διαιτητών ανωτάτου επιπέδου πολύ ψηλά όμως από τον χώρο του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Σε αντίθετη περίπτωση θα σταθμίσει τι θα τα κάνει ; τα δεδομένα για να λάβει αποφάσεις σχετικά με την περαιτέρω στάση της.

Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ έχει αδικηθεί κατάφωρα από την διαιτησία κατ’ επανάληψη και δεν προτίθεται να συμμετάσχει στο επόμενο πρωτάθλημα του ΕΣΑΚΕ της περιόδου 2010 – 2011, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ομάδα μας και το ελληνικό μπάσκετ γενικότερα, αν δεν αλλάξει η σύνθεση και ο τρόπος λειτουργίας της ΚΕΔ".

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΩΠΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΟΙ !!! ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑ ΛΈΜΕ !

Για οσα θα συμβούν στο ΣΕΦ την Κυριακή αποκλειστικοί υπεύθυνοι ειναι οι Αγγελόπουλοι.
Και αν εχει 5ο τελικό, οσα θα γίνουν εκει, θα τα εχει προκαλέσει η ίδια βλακία ....

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Κάρφωμα ;

Και όμως αυτο το κάρφωμα απέτυχε !
Η μπάλλα βρήκε στο μπροστινό μερος του στεφανιού.
Κρίμα.

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Καρότα

Με το ζόρι 150 άτομα προσκείμενοι στους γηπεδούχους βρέθηκαν στο κλειστό γήπεδο της Ν.Σμύρνης χτες για να εκφράσουν μερικά απο τα ιερά και όσια του οπαδικού υπόκοσμου που μεγαλουργεί στο χώρο του ποδοσφαίρου. Καμαρώστε τους !
Οσο σκέφτομαι οτι όσο ο Πανιώνιος έπαιζε στο -εκπληκτικό- κλειστό του Ελληνικού, πήγαινα πολυ συχνά και παρακολουθούσα και συμπαθούσα τον Πανιώνιο, μου  έρχεται να αυτοφασκελλωθώ.
Τι κι αν το ελληνικό μπάσκετ θα εκπροσωπηθεί ξανά στις 7 Μαϊου στο fianal four της Ευρωλίγκας ;
Τι κι αν στο γήπεδο βρισκόταν η κορυφαία ελληνική όλων των εποχών ομάδα ;
Τι κι αν πολλοί παίκτες αγωνίζονται με την εθνική μας ομάδα ;
- Ας τους ρίξουμε καρότα.
Το γήπεδο εκκενώθηκε, ο ΣΚΑΪ σταμάτησε να το δείχνει κι εβαλε ενα επεισόδιο του Mr.Bean ( ! ) ο αγώνας συνεχίστηκε και έληξε με το εκκωφαντικό 59-107 υπερ του Παναθηναϊκού.
Δεν πειράζει όμως, τα καρότα τα έριξαν, αυτοί που ξέρουν οπωσδήποτε τόσο μπάσκετ όσο η θειά μ' στην Αμοργό και θέλουν πολύ να μοιάσουν σε όσους καταστρέφουν, αφου οι ίδιοι ειναι ανίκανοι να δημιουργήσουν και μόνο να χαλάνε μπορούν.
Τους αξίζει η ομαδούλα τους να πέσει στη Γ' εθνική εκεί όπου θα πηγαίνουν κι επαρχία να παίζουν και στην επαρχία ξέρεις εχουν πολλά ζαρζαβατικά, καροτάκια, αγγουράκια, να τους φιλοφορνήσουν με κάμποσα.
Η ίδια η Ν.Σμύρνη πρέπει να τους πετάξει εξω γιατι μια μερα θα πετάξουν αντικείμενα που θα τραυματίσουν σωματικά κάποιον αθλητή και τότε ... εχε χάρη που δεν ειμαι αθλητικός  δικαστής.
Με τι μούτρα θα πάνε να δουν αγώνα μπάσκετ στο ΟΑΚΑ ;
Α, ξέχασα, "απαγορεύεται' η μετακίνηση οπαδών ... κατα τα άλλα πάμε μπροστά σαν χώρα.
Ειλικρινά εχω απογοητευτεί τόσο, που δεν θέλω να πατήσω σε γήπεδο για να μην δώ τέτοιες μαλακίες και για να μην κινδυνέψω αλλα και για να μην με βγάλουν κι εμένα εξω αν εκκενωθεί λόγω κακής συμπεριφοράς μερικών 100 ατόμων που θα πρεπε να βρίσκονται σε ιδρύματα και σε φυλακές.
Με αυτα και με κείνα, καλή επιτυχία στον Ολυμπιακό στο Final-Four και μια μεγάλη ευχή να συνεχιστεί η φάση των ελληνικών play-offs με το μυαλό μεσα στο κεφάλι.

Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Πρασίνισε ο τόπος

Ανοιξιάτικο το τοπίο, και γέμισε ο τόπος τριφύλλια.
Ποδόσφαιρο : Πρωτάθλημα και Κύπελλο.
Μπάσκετ πάμε σε πλέη οφφ.
Βόλλεϊ πρασίνισε το Κύπελλο Ανδρών.
Και οχι μόνο.
Αγαλλίαση στον πράσινο λαό. Μεσα σε ολο τον χαμό του οικονομικού τίποτα, πολύς κόσμος βρίσκει παρηγοριά στο να κερδίζει η ομάδα του. Απο αυτη την άποψη καλύτερα θα ηταν να κερδίζει κι απο ενα τρόπαιο κάθε ομάδα ωστε οσο γίνεται περισσότεροι να λάβουν μιά ικανοποίηση, μια ψευδαίσθηση νίκης, υπεροχής.
Μετά τον χτεσινό Τελικό Κυπέλλου Ελλάδας ΠΑΟ-Αρη ( 1-0 ) η χρονιά τελείωσε, σχεδόν. Ακολουθούν τα play-offs του πρωταθλήματος. Για να δούμε μεσα απο αυτά αν θα παραμείνει δεύτερος και αρα παει Τσάμπιονς Λιγκ ο Ολυμπιακός ή θα του φάει τη θέση ο ΠΑΟΚ ή γινει κανα θαύμα και κερδίσει άλλος.
Βλακεία τα πλέη-όφφς.
Τουλάχιστον οι περισσότεροι παραδέχονται οτι άξια ειναι πρωταθλητήςε και κυπελλούχος ο πράσινος πολυμετοχικός. Αφιέρωσε λέει το Κύπελλο σε όλους τους μετόχους ο Πατέρας. Μάϊστα, εμ πού θα το αφιέρωνε, στη μάνα μου ; Κι ας λατρεύει τον Καραγκούνη η κακομοίρα.
Λοιπόν τωρα πρέπει σοβαρότητα και ηρεμία αγαπητοί πατέρες πολυμετοχικοί και αγήπεδοι.
Δεν εχετε γήπεδο. Εχετε ; Αντε γιατι δεν το βλέπω να γίνεται ουτε το 2014.
Αφήστε τις μεταγραφές εντυπωσιασμού και φτιάχτε την ομάδα της επόμενης διετίας, βάλτε νέους μεσα, αξιοποιείστε το φυτώριο και αγοράστε μόνο ουσία. Εκτός κι αν μου φέρετε τον Γκέρραρντ της Λίβερπουλ. Εκει θα έλεγα οκ :) Ειδες ο Λέτο ; Μια χαρά μεταγραφή. Ο Σισσέ ; Εσκισε. Κι ας ηταν ο Σαλπιγγίδης αυτός που ξεθεώθηκε στο τρέξιμο πιο πολύ.
Κάντε μας να λατρεύουμε να βλέπουμε Παναθηναϊκό !

Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Mαθηματικά

Ποδόσφαιρο, ονόματι κατ' ευφημισμόν "Σούπερ Λίγκα" :
Οταν προ ημερών ή μάλλον προ δύο εβδομάδων σχεδόν σύσσωμος ο αθλητικός Τύπος έγραφε οτι "πάει ο Ολυμπιακός, χάνει το τραίνο του πρωταθλήματος" ήμουν απο αυτούς που έλεγαν να μην ξεγράφει κανείς ποτέ κανέναν.
Θες επειδη θέλαν να χαϊδέψουν το φιλο-παναθηναϊκό αίσθημα που περιρρέει την ατμόσφαιρα φέτος, θες επειδή η δυναμική του ΠΑΟΚ ηταν και φέτος σταθερή, θες βιασύνη, προχειρότητα, οι αθλητικογράφοι βάλθηκαν να μας πείσουν οτι ενα πρωτάθλημα και οι θέσεις των ομάδων του οριστικοποιούνται πριν την οριστικοποίηση της βαθμολογίας !
Απο μικρός έμαθα παίζοντας μπάσκετ, οτι ενας πόντος, μισό καλάθι δηλαδη, δεν σου δίνει τη νίκη οταν το ματς ειναι λιγο πριν τη μέση χρονικά. Ομως αυτός ο ενας πόντος κι άλλος ενας κι άλλος κι άλλος, μπορούν να φέρουν τη νίκη και η νίκη οριστικοποιείται  με το τελευταίο σφύριγμα του κυρίου διαιτητά.
  Δεν ειμαι μετά Χριστόν προφήτης, απλά δεν μου αρέσει να ξοφλάνε κάποιον πριν την ωρα του.
Και τι πάει να πεί οτι τα Γιάννενα παλεύουν να μην υποβιβασθούν ;
Πήραν ισοπαλία στο Καραϊσκάκη, δεν ηταν τυχαίο αυτό, παραλίγο να νικούσαν κιόλας.
Ειναι όμως μαθηματικά σίγουρο οτι τα Γιάννενα ΔΕΝ θα πάρουν πρωτάθλημα.

Την ίδια ωρα οι διθύραμβοι υπερ του Τριφυλλιού άρχιζαν, σίγουρος πρωταθλητής και τέτοια, στο λιμάνι μουρμούρες για Μπάντοβιτς και τα ρέστα, Βαλβερδολογίες και άλλα. Παραλίγο να ξεχάσουμε οτι φέτος δεν πήγαν κι άσκημα στας Εβρώπας, αλλα αυτο δεν εχει σημασία, αφου το ελληνικό πρωτάθλημα μας κάνουν πλύση εγκεφάλου να θεωρείται το σούπερ καλύτερο όλων.
  Και για να τελειώνουμε, κάθε ομάδα εχει χρέος να παλεύει για κάθε βαθμό, είτε στην αρχή είτε στη μέση ή στο τέλος ενός πρωταθλήματος. Κάθε βαθμός χτίζει μια εικόνα, βάζει τον πήχυ πιο ψηλά και οτι καλύτερο μπορει να γίνει, αυτό θα γίνει.
  Ακόμα κι αν εισαι 6 με 7  βαθμούς μπροστά συνεχίζεις και δεν ακούς κανέναν να λέει οτι το κέρδισες κιόλας ! Ο σεβασμός στο πρωτάθλημα και στο άθλημα επιβάλλει να περιμένουμε ως την τελευταία αγωνιστική. Ως τότε, τίποτα δεν εχει κριθεί αν δεν ειναι και μαθηματικά σίγουρο.

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Ζήτω το μπάσκετ

Οταν βλέπεις τέτοια ματς σαν το χτεσινό Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός, πορώνεσαι ακόμα περισσότερο.
Το σκορ ειχε ξεφύγει απο νωρίς, στο ημίχρονο κόντεψαν να εχουν το σκόρ του Τελικού Κυπέλλου, αλλα και το τελικό 98-90 υπέρ του Παναθηναϊκού εκτός απο θεαματικό δείχνει πολλά ακόμα. Τι ειδα εγω  :
- Οι πράσινοι ειναι ικανοί να πετύχουν κατοστάρες.
- Οι κόκκινοι έβαλαν 90 πόντους και δεν νίκησαν !
- Το σκορ θα ηταν ακομα μεγαλύτερο αν δεν έδειχνε κυρίως ο ΠΑΟ ενα διάστημα αρρυθμίας στο γ' δεκάλεπτο.
- Με τόσο πληθωρικό Διαμαντίδη μπορείς να φανταστείς και σκορ 125-95. Βαρόμετρο ο Μητσάρας για τον Παναθηναϊκό, βαρόμετρο ο Τεόντοσιτς για Ολυμπιακό.
- Αν έπαιζαν Μπουρούσης και Κλέϊζα ισως τωρα να μιλάγαμε για πολυ χαμηλότερο σκορ.
- Το μεγάλο σκορ ήρθε επειδη οι δυο ομάδες δεν εκαναν πολλά λάθη και έτρεξαν πιο ελεύθερα.
- Η έδρα παίζει μεγάλο ρόλο τελικά μετά την τριτοκοσμική απαγόρευση παρουσίας οπαδων των φιλοξενούμενων.
- Και οι δύο ομάδες ειναι απο τις κορυφαίες στην Ευρώπη, αυτο το χω ξαναπεί.
Αδιαμφισβήτητοι πρωταγωνιστές που ανεβάζουν το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος πολυ ψηλά.

Ειχαμε ακομα :

Π.Α.Ο.Κ.-Καβάλα 77-84

- Η Καβάλα κάνει διπλό στην εδρα που πριν λιγα χρόνια ηταν πολυ δύσκολο για οποιονδήποτε να νικήσει. Ισως ο δικέφαλος να υποτίμησε τον αντίπαλο.

Ηλυσιακός-Μαρούσι 74-69

- Το Μαρούσι της Ευρωλίγκας χάνει απο τον Ηλυσιακό ! Ποιός θα το περίμενε ! Ομως η Ευρωλίγκα δεν ειναι εύκολη υπόθεση και ισως η κούραση να έκανε την ζημιά.

Πανιώνιος-Πανελλήνιος 85-87

- Ο Πανελλήνιος ειναι σκληρό καρύδι πάντα. Και ο Πανιώνιος, μια απο τις καλές μας ομάδες εχει φέτος αστάθεια. Αλλο ενα διπλό που δεν το περίμενα και τόσο.

Α.Ε.Κ.-Κολοσσός 59-64

- Χαχ ! Πωπω η ιστορική ΑΕΚ δεν πάει καλά. Ομως ο Κολοσσός Ρόδου ειναι 5ος στη βαθμολογία κι αυτο δεν ειναι τυχαίο. Επιτέλους δυο ομάδες επαρχίας, Κολοσσός και Καβάλα κάνουν αισθητή την παρουσία τους στο πρωτάθλημα. Ευχομαι να βγούν Ευρωλίγκα σύντομα.

Περιστέρι-ΓΣ Ολύμπια Λάρισας 90-69

- Εκει στη Λάρισα πρέπει κατινα κάνουν να βγάλουν μια ομάδα πιο δυνατή και υπολογίσιμη.

Το Περιστέρι πάει πολυ καλά και για λίγες ηττες στον πόντο δεν ειναι πιο ψηλά στη βαθμολογία.

Τρίκαλα-Άρης 87-85

- Ο Αρης του Μπλάττ εχει δείξει μεγάλη βελτίωση και χαρακτήρα σαν ομάδα. Ομως φαίνεται οτι εκει στα Τρίκαλα εχουν πάρει στα ζεστά την υπόθεση μπάσκετ και στηρίζουν την ομάδα τους με αποτέλεσμα να πέφτει χρήμα και ο κόσμος να γεμίζιε το γήπεδο κάνοντας μια δυνατή έδρα.
Εδω περίμενα διπλό γιατι ο Αρης εχει τη στόφα μεγάλης ομάδας αλλα όπως ολες πρέπει να εχει σταθερό παιχνίδι. Ευστοχία τρίποντων 9 στα 35 ειναι απαράδεκτη.

Οποιοι πάμε γήπεδο να δούμε οποιοδήποτε ματς Α1 μπάσκετ είμαστε τυχεροί.
Μας αποζημιώνει το θέαμα με το παραπάνω και τα εισιτήρια δεν ειναι πανάκριβα όπως στο πολυ κατώτερης ποιότητας ποδόσφαιρο. Και ακριβώς αυτο με χαλάει, το οτι μεταφέρεται ποδοσφαιρική καφρίλα στο μπάσκετ απο ηλίθιους κάθε χρώματος. Ας πάνε εκει που ανήκουν. Εμεις αγαπάμε το μπάσκετ και το θέλουμε καθαρό και όμορφο.

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Ελλας Ευρώπη

Η νίκη με το ίδιο σκόρ εκτός έδρας επι της Ρόμα ειναι μιά απο τις μεγάλες ευρωπαϊκές βραδιές, ελληνικές βραδιές δόξας. Πραγματικά μεθύσαμε απο τον θρίαμβο. Εξαιρετικά ώριμο παιχνίδι, σωστό και δυνατό αν και δεν πιστεύω οτι ηταν δίκαιες ολες αυτες οι κίτρινες κάρτες.  Οι Ιταλοί παρουσιάστηκαν νωθροί στο α' ημίχρονο και χτυπήθηκαν μεσα σε ενα εξάλεπτο, ετσι στο β' ημίχρονο έπρεπε να πετύχουν άλλα 4 γκολ για να προκριθούν.
Πώς να μην εισαι περήφανος για τέτοιες εμφανίσεις ;
Πάνε περίπατο οι ταπεινωτικές ήττες στο ελληνικό πρωτάθλημα, αν και δεν με ενδιαφέρει και πολυ αν θα το πάρει ο Παναθηναϊκός, για μενα η ομάδα εχει κάνει το καθήκον της και θα συνεχίσει να το κάνει όσο μπορεί και γι αυτο θα χειροκροτήσω και θα τραγουδήσω, σε ολα μαζι, στις νίκες και στις ήττες !
Η ομάδα μπάσκετ δεν κατάφερε να προκριθεί στην Ευρωλίγκα, πράγμα αναμενόμενο με βάση την εικόνα της τον τελευταίο καιρό. Δεν πειράζει, αυτη η ομάδα μας εχει κάνει περήφανους και θα συνεχίσει να το κάνει και θα είμαστε εκει μαζί της πάντα.
Στον αντίποδα, ο αιώνιος αντίπαλος κέρδισε το Κύπελλο Μπάσκετ με καλή απόδοση και οσα χρειαζόταν για να κερδίσει αλλα στο ποδόσφαιρο δεν περπατάει καλά.
Στο ματς για το Τσάμπιονς Λιγκ με την Μπορντό έχασε 0-1 και κινδυνεύει να χάσει και την έδρα αφου ειναι υπότροπος στην UEFA και αναμένεται βαριά τιμωρία. Μπορει να φτάσει μεχρι και σε αποκλεισμό απο τις ευρωπαϊκες διοργανώσεις ! Τους αξίζει.  Μετά θα θέλουν να ειναι πρώτοι στο χωριό μόνο, οπως πάντα ήθελαν για να μειώνεται η ευρωπαϊκή αξία των υπόλοιπων ελληνικών συλλόγων. Κοντόφθαλμη λογική. Ας μείνουν χωρίς εδρα τωρα και ας μάθουν όλοι να φέρονται ως φίλαθλοι καιοχι ως τρομοκράτες.

Η ελληνική παρουσία στην Ευρώπη δεν ειναι μόνο αυτοί οι δύο σύλλογοι, μην ξεχνάμε και άλλους και σε διάφορα αθλήματα, απλά υποτίθεται οτι οι περισσότεροι συμπαθούν τους πράσινους, τους κόκκινους και τους δυο δικέφαλους. Εγω απλά δεν συμπαθώ τους ανεγκέφαλους.

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Κύπελλο Μπάσκετ Ανδρών - ΟΣΦΠ-ΠΑΟ 68-64

Πάει, έγινε και αυτός ο τελικός, ενα πολυαναμενόμενο ματς που συζητιόταν καιρό.
Οι δύο καλύτερές μας ομάδες και δυο απο τις κορυφαίες στην Ευρώπη σε ενα πολυ καλό ματς, θεαματικό, δυνατό αλλα και κάπως νευρικό, έπαιξαν στο Ελληνικό την πρώτη κούπα της χρονιάς.
Κέρδισε αυτος που ηταν πιο ήρεμος και με λιγότερα λάθη σε ενα μικρό διάστημα του παιχνιδιού.
Αυτη ηταν και η διαφορά μεταξύ τους και φαίνεται πεντακάθαρα και στο σκόρ.
Χαμηλό σκόρ, μικρή διαφορά, πολλά φάουλ, πολλά λάθη, ιδίως απο τους πράσινους.
Πραγματικά ενα ματς που όσοι ειδαν απο κοντά ηταν τυχεροί.
Την επόμενη φορά να εχει θεατές μόνο μαθητές. Στις κερκίδες υπήρχαν ολίγοι κάφροι, που πρέπει να τους απαγορευτεί η είσοδος σε αθλητικούς χώρους γενικότερα.
Το ταμπλό του σκορ έγραψε 68-64 υπερ του Ολυμπιακού.
Τωρα μας περιμένει το Πρωτάθλημα και η Ευρωλίγκα.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.