Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2007

Euro2008 Κλήρωση

Γκρούπ δυναμικότητας εθνικών ομάδων :

- Α' Γκρουπ: Ελλάδα, Αυστρία, Ελβετία, Ολλανδία
- Β' Γκρουπ: Κροατία, Ιταλία, Τσεχία, Σουηδία
- Γ' Γκρουπ: Ρουμανία, Γερμανία, Πορτογαλία, Ισπανία
- Δ' Γκρουπ: Πολωνία, Γαλλία, Τουρκία, Ρωσία

Αν υποψιαστώ όμιλο με Ελλάδα, Τσεχία, Πορτογαλία, Γαλλία ....
θα γυρίσει ο εγκέφαλος 3 χρόνια πίσω :)
edit : Ακόμα δεν το έχω πιστέψει αυτο ...

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2007

Εθνική Ελλάδας Γεια ΣΟΥ και πάλι

Σε ενα μάλλον μέτριο παιχνίδι και αρκετά νευρικό καταφέραμε να κερδίσουμε εκτός έδρας ενα μάτς οπου ο αντίπαλος μόνο με ομάδα των τελευταίων θέσεων δεν έμοιαζε !
Το τελικό 1-2 θα μπορούσε να είναι 3-1 ή 2-2.
Η 10η νίκη σε 12 μάτς συνοδεύτηκε απο μάλλον μέτρια εμφάνιση αν και αυτο δεν μειώνει την επιτυχία.
Στην αρχή η άμυνα φαινόταν να μπάζει κάπως και δεχθήκαμε γκόλ νωρίς μετα απο κακό σουτ που κόντραρε πάνω στον Κατσουράνη. Ισορρόπησε αρκετα για ενα διάστημα το παιχνίδι και ισοφαρίσαμε με παρόμοιο γκόλ-αυτογκόλ.
Απο κει και περα οι Ούγγροι έπαιζαν γρήγορα, δυνατά και εκαναν φάσεις που δεν κατάλαβα πώς δεν τις μετέτρεψαν σε γκόλ. Εμείς δεν ειχαμε ευκαιρίες κλασσικές εκτός απο μερικά αστοχα μακρινά σούτ. Καλό παιχνίδι απο Καραγκούνη, Πατσατζόγλου, Γκέκα που όμως δεν σκόραρε.
Σαν να μου έλειπε ενας Γιαννακόπουλος απο αυτο το ματς, αλλα χάρηκα που ξανάδα τον Καψή μεσα και πήγε και αρκετά καλά.
Το νικητήριο γκόλ ο Μπασινάς με πέναλτι στο β' ημίχρονο.
Με αυτη την νίκη η Ελλάδα οριστικά τερμάτισε τον όμιλο πρώτη και θα μπει επικεφαλής ομίλου στο Μουντιάλ του 2010 !
Απίστευτο ;
Tουρκία - Βοσνία 1-0 και Μάλτα - Νορβηγία 1-4 τα άλλα μάτς. Οι Τούρκοι προκρίνονται.
Η συνέχεια τωρα εχει κληρωτίδες ! Καλή κλήρωση !

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007

Ελλαδάρα

Χορταστικό θέαμα υπο βροχή με χιλιάδες θεατές που στην πλειοψηφία τους ηταν οικογένειες με παιδάκια στο Ολυμπιακό Στάδιο χθες.
Το 5-0 ακούγεται συντριπτικό αλλα ειναι ακρως κατάλληλο για την περίσταση που δεν ειναι άλλη απο το οριστικό και αμετάκλητο σφράγισμα του εισιτηρίου για τα τελικά του Euro2008 με θριαμβευτική εμφάνιση χωρίς άγχος και με επιβλητική παρουσία που αρμόζει σε πρωταθλήτρια Ευρώπης.
Δε θελω να πω πολλά, απλα μας ενθουσίασε η απόδοση όλων των παιδιών και μας έδωσε ελπίδα για κατι καλό στο μέλλον. Ενα μέλλον που πρέπει να ειναι η συνέχεια καλών εμφανίσεων και διακρίσεων.
Καλη συνεχεια στην Εθνική μας !

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2007

Ο ΠΑΟΚ στον Αθλητικό Δικαστή για τον "Κωστάκη"

το πανώ της "οργής"!!!!
(φώτο απο goalnews)
Διαβάζω σήμερα στο goalnews ότι ο ΠΑΟΚ κλήθηκε στον Αθλητικό Δικαστή για τί στον αγώνα με τον Εργοτέλη δεν κατέβασε το πανώ της φωτογραφίας. Μπορεί να μου πει κανεις τι το υβριστικό έχει η φράση "Kωστάκη, ρίξε μας αν τολμάς. Nα δούμε ποιος θα πέσει"? Απαγορεύεται να αναφέρεσαι στον Πρωθυπουργό σε αυτόν τον τόπο? Ασχετά αν έχεις δίκιο ή όχι σε αυτό που λες, απαγορεύεται να το λές? Είναι υβριστική η φράση? Μήπως τους πείραξε το "Εξω τα ΕΚΑΜ από τα Ζωνιανά" αλλά δεν μπορούν να πουν τίποτε?!?!

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2007

Δέλλας -Εντόι

Μια φάση που έχουμε δει πολλές φορές στο ποδόσφαιρο.'Ενας παίχτης(Δέλλας) πάει με φόρα στον άλλο και ο αλλος(Εντόι)βρίσκεται στο έδαφος.Την φάση δεν την έχει πιάσει καλά η κάμερα.Ο καθένας μπορει να λέει οτι θέλει.Ο Δέλλας γκρινιάζει γιατί του χάλανε την καριέρα.Ξέρω,όταν είναι κάποιος χαμένος του φτάινε ολα.Μίλησε για διακωμώδηση του αθλήματος.Ξέχασε οτι ήταν απο αυτούς που είχαν πεσει κάτω στο παιχνίδι ΑΕΚ-ΟΣΦΠ για να διακόψουν τον αγώνα.

Και αντε,εγώ να δεχτώ οτι δεν έκανε τίποτα στον Εντόι,αν και εγώ μέσα στο γήπεδο είδα οτι έτρεξε κατά πάνω του και αμέσως σηκώθηκα όρθιος γιατί πίστεψα οτι τον χτύπησε.Γιατί ο Κος Δελλας πήγε με φόρα κατά πάνω του?Αμα πήγαινε προς την περιοχή που είναι και η θέση του για να αμυνθεί,δεν θα είχε γίνει τίποτα.'Ηθελε να πει τα ηθικά λογάκια του.

Πιο όμορφα απο όλους τα είπε ο Ριβάλντο,άλλωστε έχει κάνει και εκείνος παρόμοια θέατρα τα οποία πιθανότατα πιστεύει οτι είναι μέσα στο παιχνίδι.'Οποιος Θυμάτε το ματς Εθνικών ομάδων Βραζιλιας-Τουρκιας(για το μουντιάλ νομίζω)καταλαβαίνει τι εννοώ.

Τέλος,θέλω να πω,πως ο Εντόι κλήθηκε απο τον αθλητικό δικαστή σε απολογία.Εγω είμαι της άποψης οτι πρέπει να τιμωρηθεί.Δεν μου αρέσουν τα θέατρα.Απο εκεί και πέρα θέλω να μείνει η τιμωρία που προβλέπεται στον Δέλλα,γιατί πήγε με κάποια πρόθεση τρέχοντας προς τον Εντόι.Τα κατορθώματα του με την εθνική δεν του δίνουν ασυλία για οτιδηποτε κάνει.

Αναπαρακαταδιανομή

Χωρίς 11 διεθνείς παίκτες του έμεινε ο Παναθηναϊκός λόγω των εθνικών ομάδων.
Ε και ; Πρώτος είναι και πιστεύει οτι θα παραμείνει. Δε νομίζω οτι είναι σοφό με αυτο το πλευρό να κοιμάται. Εχει δρόμο ακόμα.
Στην ΑΕΚ γκρίνια λένε τα ρεπορτάζ εδω κι εκει επειδή χάσαν, και ξαφνου οι φίλοι της ομάδας δε βλέπουν με καλό μάτι τον Φερέρ.
Τα ίδια και στο λιμάνι, όχι ακριβώς, επειδη ειναι ζωντανό ακόμα το όνειρος της πρόκρισης στον β' γύρο όχι του playstation αλλα του Champions League.
Μα αυτο ειναι το παιχνίδι !
Εχει νίκες αλλα και ήττες. Παίζεις, χάνεις, κερδίζεις μετά και άντε πάλι. Ετσι δεν ειναι ;
Noμίζω οτι οι πιο χαμογελαστοί πρέπει να ναι φέτος οι φίλοι του Αρη, με πολύ θετικό απολογισμό μεχρι τώρα, αντε και οι βάζελοι επειδη ειναι πρώτοι.
Ειχα γράψει να περιμένουμε 2-3 αγωνιστικές ακόμα για να αρχίσει να δείχνει το πράγμα κάτι απο τον Μάϊο, δηλαδή το τέλος της σεζόν.
Νομίζω λοιπόν οτι μπορεί να είχα δίκιο. Κάτι άλλαξε απο τότε και κάτι φαίνεται.
Ολοι, μικροί και μεγάλοι θα έχουν απώλειες, όλοι θα έχουν εντυπωσιακά αποτελέσματα, όπως αυτο του Πανιώνιου στο 3-2 με ανατροπή σκορ με την Ξάνθη.
Ειναι σαν να βλέπω πιο κοντα ενα παλιό όνειρο :
Επτα-οκτώ σχεδόν ισοδύναμες ομάδες, άλλες 5-6 μέτριες και ο τελευταίος ( Εργοτέλης τωρα ) να ειναι ικανός να πάρει αποτέλεσμα απο τον πρώτο ή τον τρίτο εστω.
Κατι δηλαδη που να δικαιολογεί και το πρόθεμα "Σούπερ" στην Λίγκα ( την ποιά ; ) και μια κατάσταση ομαλή, ήρεμη, φίλαθλη, αλλα και με ενδιαφέρον, με δύσκολα προγνωστικά, με ματς σαν αυτο του ΠΑΟΚ στο τεφαλισκάκη, με φρέσκιες παρουσίες όπως Μήτρογλου, Νίνης, Παπασταθόπουλος, ελληνόπουλα δηλαδη, ωραία ματς, πολλά γκόλ, και χωρίς αηδίες μεταξύ "φιλάθλων" !

Ας μην γίνει ...Σουπερλίμπα !

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2007

ΠΑΟΚ Εργοτέλης 1-0

Με την ψυχή στο στόμα νίκησε ο ΠΑΟΚ 1-0 τον καλά στημένο Εργοτέλη.

Αντίθετα με χθες όπου ο δαιμονισμένος αέρας έφθανε τα 10 και 11 μποφώρ, σήμερα η μέρα ήταν ανοιξιάτική και έτσι αρκετός κόσμος, σχεδόν 12.000, ανηφόρισαν στην Τούμπα για να παρακολουθήσουν το εξ αναβολής από χθες ματς του ΠΑΟΚ με τον Εργοτέλη.

Ο ΠΑΟΚ ξεκίνησε δυνατά το ματς, με φόρα από τον Πειραιά. Το αποτέλεσμα ήταν δύο χαμένες ευκαιρίες με Σάλμον και Κωνσταντινίδη στο πρώτο δεκάλεπτο. Εκεί κάπου ήρθε η 6' διακοπή του αγώνα από τον διαιτητή κ. Κοντογιαννίδη επειδή δεν του άρεσε (!!) το πανω που είχαν αναρτήσει οι οπαδοί του ΠΑΟΚ και έλεγε "Κωστάκη, αν τολμάς ρίξε μας, να δούμε ποιος θα πέσει"! Τι να πεις?!

Απο εκεί και μετά όμως ο νεόκοπος οίστρος του ΠΑΟΚ έπεσε και αντίθετα ο Εργοτέλης ανέβηκε το κέντρο και πίεσε σε όλη την υπόλοιπη διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου. Αποκορύφωμα ήταν η φάση του 30ου λεπτού όπου ο Φερνάντεζ μπλόκαρε θαυμάσια το σουτ του Ογκνιένοβιτς.

Στο δεύτερο ημίχρονο ο Σάντος άλλαξε τον Μουμίν με τον Μπαλάφα και ο ΠΑΟΚ πήρε το κέντρο και δεν άφησε ξανά τον Εργοτέλη να απειλήσει. Ειδικά στο διάστημα 50-70 ο ΠΑΟΚ έπαιξε "μονότερμα" αλλά δυστύχως για μας το καλύτερο ήταν μια κεφαλιά του Μαλεζά που έβγαλε κόρνερ εξ' επαφής ο γκολκίπερ του Εργοτέλη Δασκαλάκης.


Με το βίντεο σας τρατάρω μια μικρή δόση από Τούμπα.

Ευτυχώς για μας στο 87ο και εκεί που όλα έδειχναν ότι άλλοι δύο βαθμοί θα πηγαίναν στον κάδο των απορριμάτων ο Σάλμον έστειλε την μπάλα στο πλεχτό μετά από πολύ καλή σέντρα του Γκονζάλες που αποτέλεσε και την τρίτη αλλαγή του Σάντος.

Στο πεντάλεπτο που μας χώριζε από την τρίτη μας νίκη στο πρωτάθλημα δεν άλλαξε τίποτα. Έτσι μετά από πολύ καιρό ο ΠΑΟΚ κέρδισε ένα ματς στα τελευταία λεπτά! Επόμενος αγώνας στην Τούμπα με Πανιώνιο την Κυριακή 25 Νοεμβρίου στις 16.45 με κάλυψη απο το SuperSport.


Οι συνθέσεις των ομάδων

(Φερνάντο Σάντος): Φερνάντεζ, Κωνσταντινίδης (79' Γκονζάλες), Μουμίν (46' Μπαλάφας), Μπαΐάνο, Μελίσσης, Χριστοδουλόπουλος (71' Βρύζας), Χαραλάμπους, Σνάουτσερ, Γεωργιάδης, Σάλμον, Μαλεζάς.

(Νίκος Καραγεωργίου): Δασκαλάκης, Μιλάντιν, Χίμπλινκγερ, Χάτζι (44' Φραγκουλάκης), Ογκνιένοβιτς, Τζούνιορ, Μπουντιμίρ, Κορδονούρης, Κεφαλούκος (37' Τάσιτς), Γραμμόζης, Θεοδωρίδης (87' Κοτσιανικούλης).

Αστερας-Ολυμπιακός....Που πας χωρίς πάγκο....



xμ......





















Ξαναχμμμμμμμμ...
























Τι ψάχνεις πρόεδρε?

















Λεμονή παιδί μου....είχες δίκιο...θέλουμε μπακ απ του Τζόλε και του Γκαλέτι...









...



Α για μισό λεπτό...νομίζω οτι βρήκα...παίζει και απο τις 2 μεριές και ειναι πολύ έμπειρος...





















Ούτε που να το φανταστείς πρόεδρε..























Παλιόπαιδα...

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2007

Αστέρας-Ολυμπιακός 1-0....






Oχι πρόεδρε...δε ξανάρχομαι.












Πρόεδρε σου είπα όχι...Να βγάλετε μόνοι σας τα κάστανα από τη φωτιά φέτος..




















Μην επιμένεις λέμε.
















Πρόεδρε θα χιεστούμε




















Πρόεδρε..εγώ είμαι ελεύθερος αν θέλεις.






































Λες να το σκέφτεται?????

ΠΑΟΚ - ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΑΝΑΒΟΛΗ ΛΟΓΩ ΙΣΧΥΡΩΝ ΑΝΕΜΩΝ!!!!

Στις 16:45 σήμερα ανοίγει η αυλαία της 8ης Αγωνιστικής του πρωταθλήματος Super League στην Τούμπα . Toν αγώνα θα παρακολουθήσουμε απο το Supersport 1.
Αναμένετε ότι στις εξέδρες της Τούμπας θα βρεθούν αρκετοί φίλοι της ομάδας, λόγω της πολύ καλής εμφάνισης που παρουσίασε η ομάδα την προηγούμενη αγωνιστική κόντρα στον Ολυμπιακό, παρότι έχασε το βαθμό στις λεπτομέρειες.
Το κλίμα στον κόσμο είναι πολύ καλό και όλοι ευελπιστούν ότι σήμερα το απόγευμα 16:45 ο κόσμος θα δώσει το παρών, παρότι ο καιρός στη Θεσσαλονίκη δεν βοηθάει ιδιαίτερα.

Ο Φερνάντος Σάντος ζήτησε να υπάρξει το πάθος της προηγούμενης αγωνιστικής αλλά παράλληλα ζήτησε να γίνουν λιγότερα λάθη.
Ο ΠΑΟΚ πρέπει να κυνηγήσει τη νίκη σε αυτήν την αγωνιστική γιατί έχει μείνει πολύ πίσω βαθμολογικά.
Από το σημερινό αγώνα θα απουσιάσουν ο τραυματισμένος Κνολ και ο Βαγγελής.

Στο αντίπαλο στρατόπεδο ο φιλοξενούμενος ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ έρχεται θέλοντας να παραμείνει αήττητος για τρίτη αγωνιστική, αφού οι δύο ισοπαλίες που είχε σε εντός έδρας ματς τον έκαναν να ξεκολλήσει από τον πάτο της βαθμολογίας. Ο προπονητής Νίκος Καραγεωργίου δεν μπορεί να υπολογίζει στον τιμωρημένο Μελισσα καθώς και στον τερματοφύλακα Ποζα ο οποίος έμεινε εκτός αποστολής λόγω ενοχλήσεων που παρουσιάστηκαν στους προσαγωγούς.

Update

Αναβλήθηκε για άυριο Κυριακή 11/11/07 και ώρα 16:45 ο αγώνας λόγων ισχυρών ανέμων που πνέουν στη Θεσσαλονίκη από το πρωί
Ο διαιτητής κύριος Κοντογιαννίδης αποφάσισε, πως κινδυνεύει η σωματική ακεραιότητα των φιλάθλων, αλλά και των παικτών αφού τα 6 περίπου μποφόρ, έχουν δημιουργήσει πολλά προβλήματα στον περιβάλλοντα χώρο του γηπέδου...μέχρι και οι πάγκοι των παικτών αναποδογύρισαν, επίσης ένα κομμάτι από διαφημιστική πινακίδα ξεκόλλησε και χτύπησε ένα φίλο του ΠΑΟΚ χωρίς ευτυχώς να τον τραυματίσει σοβαρά.
Να επισημάνουμε ότι είναι η πρώτη φορά που αναβάλλετε αγώνας λόγω δυνατού ανέμου, και ας ευχηθούμε αύριο να μπορέσει να διεξαχθεί κανονικά.

8η αγωνιστική

Αυριο έχουμε 'ντέρμπι'. Ναι, ΠΑΟ-ΑΕΚ.
Δεν ηρθε ακόμα ο καιρός να ειναι ντέρμπι το κάθε ματς ( ή μήπως ναι ; ) αν και η νοοτροπία των προπονητών έχει αλλάξει προς αυτη την κατεύθυνση.
"Προσοχή στον Ηρακλή" έλεγε ο Φερέρ, και τελικά η αήτηττη ΑΕΚ έχασε εντός έδρας !

Τα μάτς αυτης της αγωνιστικής θα αλλάξουν πολλά στον πίνακα της βαθμολογίας της "Σουπερλίγκας". Με νίκη ο ΠΑΟ περνάει πρώτος με 1 βαθμό μπροστά απο την ΑΕΚ.
Με ισοπαλία, η ΑΕΚ μένει πρώτη αλλα περνάει δεύτερος ο Ολυμπιακός αν νικήσει.
Με νίκη η ΑΕΚ απομακρύνεται κι άλλο και ο Ολυμπιακός θα περάσει δεύτερος αν κερδίσει στην δυνατή έδρα του Αστέρα Τρίπολης. Αν όμως χάσει ο πρωταθλητής, και ο Ατρόμητος κερδίσει στην έδρα του τον Αρη τότε θα έχουμε τρίτο στον πίνακα τον Ατρόμητο !
Απο κει και κάτω ο Πανιώνιος θέλει νίκη με την Ξάνθη για να μείνει κοντά στην κορυφή και ο ΠΑΟΚ φιλοξενεί τον Εργοτέλη που καίγεται για βαθμούς.

Οπως φαίνεται, μόνο σε περιπτώσεις πολλών ισοπαλιών δεν θα αλλάξουν και πολλά στην βαθμολογία. Θα αλλάξουν όμως, είτε τωρα ειτε στην επόμενη αγωνιστική, η κατάσταση θα αλλάξει. Θα δούμε πώς.

Η βαθμολογία σήμερα :
ΑΕΚ ----------18
ΠΑΟ ----------16
ΟΣΦΠ ---------15
Αρης ----------13
Ατρόμητος ---13
Πανιώνιος ---11
Αστέρας ------9
Ηρακλής -----9
Ξάνθη --------8
ΠΑΟΚ ---------7
ΟΦΗ -----------7
Βέροια --------6
Λάρισα -------6
Απόλλων -----5
Εργοτέλης ---5
Λεβαδειακός 4

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2007

Απολογισμός και τι εισπράττουμε

Εβδομάδα Ευρώπης και επιτυχίας για σχεδόν όλες τις ομάδες που μετειχαν σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ.
Μετα απο μια αγωνιστική με πλούσιο θέαμα και σκόρ και στα δύο, ειχαμε την Ευρώπη.
Εκει, μπορεί να ειχαμε ήττες για Λάρισα στο ΟΥΕΦΑ και Πανιώνιο στο Uleb Cup αλλα οι υπόλοιποι νίκησαν εστω και δύσκολα.

Ειδική περίπτωση ο πρωταθλητής Ολυμπιακός που με βλάση οσα εγιναν μεσα στο γήπεδο με την Ρεάλ Μαδρίτης μπορεί να θεωρεί επιτυχία τελικά την ισοπαλία στο Champions League και να ελπίζει στη συνέχεια. Ηταν τυχερός.

Ο Παναθηναϊκός πήρε μια δίκαια νίκη επειδη έπαιξε πιο ουσιαστική μπάλλα απο την πολύ καλή FC Κοπεγχάγης. Δεν κλείστηκε, έψαξε το γκόλ, ειχε δοκάρι, ικανοποίησε σε γενικές γραμμές. Αυτη η νίκη θα ειναι για την συνέχεια πολύ καθοριστική.

Ο Αρης μεχρι αργα στο ματς ηταν στο 0-0 και μάλιστα οι Σέρβοι ειχαν ευκαιρίες.
Το τελικό 3-0 τον τιμα πολύ. Αξιος και μπράβο.

Η Λάρισα, κρίμα. Αυτο το 2-3 ηταν πλήγμα. Τουλάχιστον μια ισοπαλία την δικαιούταν.
Μου φαίνεται πως εχει δίκιο ο Δώνης που μίλησε για τύχη.

Πάμε στο μπάσκετ.
Πανάθα και Αρης έκαμαν το καθήκον τους λέμε εστω και μάλλον ζόρικα.
Ειδικα ο Παναθηναϊκός με μια πολύ βαριά ομάδα, πανάκριβη και ακριβοθώρητη, ισως το πληρώσει αυτο στο μέλλον, οτι δηλαδή πρέπει να νικάει. Αυτο προσθέτει ισως άγχος.
Δεν εχουν ακόμα βρει τον καλό ρυθμό και θέλουν χρόνο να δεσουν οι ομάδες.
Ο Ολυμπιακός, χωρις κι αυτος να εχει δεσει ακομα, κατάφερε άνετη νίκη με κατοστάρα.
Σαφώς θα ειναι δυνατός φέτος. Θα δούμε καλά ματς.
Ο Πανιώνιος δεν τα κατάφερε εκτός έδρας αλλα βασικά κατι λείπει απο αυτη την ομάδα φέτος, δεν ξερω τι. Την ειδα απο κοντά με το Αιγάλεω εντος εδρας που έχασε. Εχι καλούς παίκτες αλλα κάτι λείπει.

Τελικός απολογισμός βαθμοί για την Ελλάδα που ανέβηκε ηδη μια θέση ακόμα και ικανοποίηση απο το θέαμα και την απόδοση όλων των ομάδων. Νομίζω οτι όλοι περιμένουν καλύτερη ακόμα συνέχεια.

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2007

Δημοσιοκάφροι - εγω φταίω μετα ;

Πολλή απο την κουβέντα στην τηλεόραση αλλα κυρίως στο ραδιόφωνο που το προτιμώ απο το γυαλί γίνεται για την διαιτησία και ποιούς ευνοεί.
Το θέμα μου δεν ειναι η διαιτησία αλλα το πόσο επηρρεάζει αποτελέσματα.
Και δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται έγκριτοι υποτίθεται δημοσιογράφοι, εστω, σχολιαστές, να μην δέχονται οτι μπορεί σε ενα παιχνίδι -για ποδόσφαιρο αλλα και άλλα αθλήματα- μια δυο μεμονωμένες φάσεις να δόθηκαν λάθος κι ανάποδα, και αυτες οι φάσεις να επηρρέασαν το αποτέλεσμα !
Μιλούν με ακροατές - στο ραδιόφωνο - και λένε οτι οκ η διαιτησία ειναι καλή φέτος, και δεν υπάρχει Παράγκα κλπ. αλλα δέχονται οτι 1-2 φάσεις δόθηκαν λάθος.
Απαντα ο ακροατής οτι αυτες οι φάσεις ευνόησαν τον γηπεδούχο πχ και ο σχολιαστής δεν το δέχεται αυτό !
Δεν μπορώ να καταλάβω τι φοβία ειν αυτη επιτέλους στην Ελλάδα !
Μην τυχόν και χάσει ο Ολυμπιακός, μην τυχόν και πει κανεις για παράγκες μην τυχόν και αδικημένοι ζητήσουν κατι παραπάνω, μην τυχόν και αυτο το "παραπάνω" ειναι εις βάρος της ομάδας του Πειραιά !
Δεν λέμε να ευνοούνται άλλοι, λέμε να βλέπουμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη !
Εχει καταντήσει το ανέκδοτο της δεκαετίας :
Η ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΑΔΙΚΗΣΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.

Κι αν όντως αδικηθεί κάποια σπάνια φορά, τότε γίνεται αμέσως ο χαμός, η καταστροφή, ο τρόμος, θα τα σπάσουμε, σας φάγαμε ρε και όλα τα όμορφα...

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007

Ζητήτε θαύμα

Μόνο σα θαύμα θα μπορουσα να χαρακτηρίσω ένα καλο αποτέλεσμα υπερ του πρωταθλητή Ελλάδος, εναντίον της Ρεαλ Μαδρίτης στο αυριανό παιχνίδι τους στο στάδιο Καραισκάκη.

Πολύ θεωρούν οτι η εμφάνιση στο Μπερναμπέο που θύμησε σε πολλούς Παναθηναικό του 1996 και της εκπληκτικής τότε πορείας του, οτι μπορει να επαναληφθεί και γιατί όχι να υπάρξει επικράτησει.

Δυστυχώς ο Ολυμπιακός είναι άρρωστος.
Αρρωστος στον πάγκο.

Ο τραυματισμός του Αντζα και του Λεντέσμα μαζί με την απουσία του Τοροσίδη, δίνουν ένα σαφές προβάδισμα στη Ρεαλ.
Ο Ολυμπιακός πιστεψε στην ευκολη επικράτηση με τον ΠΑΟΚ.
Παρολαυτα ο ΠΑΟΚ απέδειξε οτι δεν ειναι καμία μικρή ομάδα.
Εχει ταλέντο και σιγουρα θα πρωταγωνιστίσει φέτος.

Θα πει κανεις..."μα και η Ρεαλ ειναι κουρασμένη"
Σιγουρα.Μονο που ο βάθος πάγκου που έχει η Ρεαλ δεν έχει σχέση με αυτον του Ολυμπιακου.Ενας παίχτης της 2ης ομάδας της Ρεαλ, θα πρωταγωνιστουσε άνετα στο Ελληνικο πρωτάθλημα.

Τι θέλω να πω με όλα αυτά
Ας κρατήσουμε μικρό καλάθι

Ο Ομιλος ειναι δυσκολος.Η 4η θέση δεν απέχει πολύ απο την πραγματικότητα.
Ο Ολυμπιακος ειναι ικανός να αντιμετωπίσει με επιτυχία ομάδες οπως η Λατσιο ή η Βερνερ.Εχει καλή ομάδα.
Οταν ομως παίζουν όλοι.Διοτι περα απο τη βασικη 11αδα, οι υπολοιποι δειχνουν λιγοι για την ώρα.
Θα δείξει...
Καλη επιτυχία σε ολες μας τις ομάδες

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2007

Προβληματικό ντέρμπι

Την Κυριακή θα γίνει τελικά το ντέρπι μπάσκετ,Παναθηναικού-Ολυμπιακού αφου απορρίφθηκε από το Πρωτοδικείο η έφεση που είχε καταθέσει η ΚΑΕ Ολυμπιακός κατά της απόφασης του ΑΣΕΑΔ για τη μείωση της ποινής των τριών αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών που είχε επιβληθεί στον Παναθηναικό.

Η αλήθεια είναι οτι όλο αυτό με έχει μπερδέψει.'Εχει τα δίκια του ο Ολυμπιακός
γιατί πολυ απλά εγω ειμαι της άποψης οτι η τιμωρία είναι τιμωρία.'Εφαγε τρείς ο Παναθηναικός;Να τις εκτίσει κανονικά.Βέβαια ειναι λίγο μπέρδεμα το πως δίνονται αυτές οι ποινές.'Ειχα ακούσει οτι ήταν μια αγωνιστική για το ένα διάζωμα και δύο για το άλλο.

Απο εκει και πέρα ο Παναθηναικός που εχει ρίξει αρκετά λεφτά και φέτος,δεν θέλει να χάσει τα έσοδα απο το ντέρπι,και φυσικά ούτε την δύναμη των φιλάθλων του,αφού δεν ειναι και στην καλύτερη κάτασταση και χρειάζεται την ώθηση τους.Αν το παιχνίδι ακυρονώταν,θα έκανε καλό στον Παναθηναικό γιατί θα είχε χρόνο να δέσει κι άλλο η ομάδα.

'Αργησε να κατάθεσει την έφεση ο Ολυμπιακός,και θα υπήρχαν και καποια προβλήματα για το πότε θα γινόταν ο αγώνας,αφού εχει αργήσει να ξεκινίσει το πρωτάθλημα και δεν υπάρχουν πολλες κενές ημερομηνίες.Δεν θα έπρεπε να γίνουν και τα αλλα εντός παιχνίδια του Παναθηναικού,γιατι θα έπρεπε να εξεταστεί ποιά ποινή θα πρέπει να ισχύσει τώρα και διάφορα δικαστικά που θα έπερναν χρόνο,ενα μπέρδεμα δηλαδή.

Οπότε όλα καλά για το άθλημα.Ας κερδίσει ο καλύτερος.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.