Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007
Ανοδος για την Ελλάδα.
1. Αργεντινή 1.523 βαθμοί
2. Βραζιλία 1.502
3. Ιταλία 1.498
4. Ισπανία 1.349
5. Γερμανία 1.298
6. Τσεχία 1.290
7. Γαλλία 1.243
8. Πορτογαλία 1.241
9. Ολλανδία 1.170
10. Κροατία 1.129
11. Ελλάδα 1.114
12. Αγγλία 1.113
Ποιός θα περίμενε οτι οι αριθμοί θα έδειχναν την Ελλάδα ανώτερη ποδοσφαιρικά απο την Αγγλία ; Μπράβο μας και εις ανώτερα, μπορούμε !
Κόκκινο το Σαββατοκύριακο
φωτογραφία από sport24.grΣτα άλλα ματς της ημέρας:
Ο ΟΦΗ και η Βέροια νίκησαν για δεύτερη φορά στο πρωτάθλημα τον Ηρακλή και την έκπληξη του πρωταθλήματος τον Αστέρα Τρίπολης αντίστοιχά. Και οι δύο ομάδες παίρνουν πολύτιμους βαθμούς στην προσπάθεια του για παραμονή ενώ αντίθετα η λευκή ισοπαλία στην Λειβαδιά μεταξύ Εργοτέλη και Λεβαδειακού τους οφέλησε και τους δύο.
Στο Καυταντζόγλειο η Λάρισα πέτυχε το μοναδικό γκολ φιλοξενούμενης ομάδας και απέσπασε ισοπαλία 1-1 με την Καλαμαριά, που φέτος αισθάνεται περισσότερο απο κάθε φορά το φάσμα του υποβιβασμού.
Χθες ο Παναθηναϊκός στραβοπάτησε στην Νέα Σμύρνη μετά απο 28 χρόνια! Ο Άρης νίκησε εύκολα την Ξάνθη με διαιτησία κόντρα που του ακύρωσε κανονικό γκολ του Ιβίτς και δεν έδωσε και πέναλτυ σε ανατροπή του Φελίπε στα τελευταία λεπτά του αγώνα.
Εμείς πήραμε το Χ στο Περιστέρι. Αν και παίξαμε πιο έξυπνα από τον τοπικό Ατρόμητο χώρις όμως για μια ακόμη φορά να πιάσουμε καλή απόδοση. Ακυρώθηκε σαν οφσαίντ -λάθος κατ' εμέ- γκολ του Γκόνζαλες στο α ημίχρονο και ο ίδιος παίκτης αποδείχθηκε μοιραίος όταν μετά από πάσα του Μπαλάφα βγήκε τετ α τετ με τον Μιχαηλίδη και έχασε μοναδική ευκαιρία να ανοίξει το σκορ. Η καλύτερη φάση για τον Ατρόμητο ήρθε στο 3 λεπτό των καθυστερήσεων με φάουλ που πέρασε αούτ από τον Λουτσιάνο.
Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2007
Κιτρινοκόκκινο ΣΚ
Μάλιστα ΑΕΚ και Ολυμπιακός έπαιξαν και στο βόλλεϊ την περασμένη αγωνιστική (1-3).
Τα φαινόμενα απατούν, και τα λεγόμενα παραπλανούν.
Στο ποδόσφαιρο λογικά ο Ολυμπιακός θα ιδρώσει πολυ και ισως η ΑΕΚ πάρει τουλάχιστον εναν βαθμό. Με ενθουσιασμό και ανεβασμένη ψυχολογία οι κόκκινοι, με συγκρατημένη αισιοδοξία οι κίτρινοι.
Κατα τα άλλα, το ενδιαφέρον στρέφεται στο ματς Πανιωνίου - Παναθηναϊκού.
Στο μπάσκετ δεν το συζητάω καν, αν η ΑΕΚ κερδίσει θα πρόκειται για μεγάλη έκπληξη.
Η διαφορά δυναμικότητας ειναι μεγάλη, και ναι μεν ποτέ δεν ξέρεις, αλλα η λογική λέει επικράτηση του Ολυμπιακού, άνετα κιόλας. Θα δούμε.
Κατα τα άλλα, πολυ ενδιαφέρον ματς θα ειναι το Αιγάλεω - Μαρούσι.
Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2007
Aμυνα γιοκ
Αυτος λοιπόν με φωνές και γαλλικά ευχετήρια, άλλο αν ειναι θεοσεβούμενος, αποφάσισε να μάθει τον Ργόϊ ( κατα Γιατζόγλου ) Τάρπλεϊ και τ' άλλα παιδιά να παίζουν άμυνες γιατι λέει η άμυνα κερδίζει. Μάλιστα, σωστά.
Αλλα πρέπει να βάζεις και κανα καλάθι, ειδικά αν δεν εχεις παίκτη - καλαθομηχανή -γκάνγστερ - Γκάλη, όπως είχε στον Αρη. Βέβαια στον Αρη τότε έπαιζε για όλους άμυνα ο Γιάννάκης, μη ξεχνάμε.
Και πάμε στο σήμερα, όπου για την στα τελευταία ματς πρωτθλήματος αλλα και Ευρωλίγκας βλέπουμε κάπως μεγάλα σκόρ με αποκορύφωμα τους 123 πόντους του ΠΑΟ εκτός εδρας μάλιστα για την Ευρωλίγκα και το 106-112 του Αιγάλεω με τον Ολυμπιακό για την Α1.
Η ίδια ομάδα που διασύρθηκε απο τον Παναθηναϊκό στην Ευρωλίγκα, αμεσως μετά φιλοδώρησε τους Ιταλούς με μια κατοστάρα.
Χθες ο Αρης και ο Ολυμπιακός ηττήθηκαν για την Ευρωλίγκα και οι δυο εκτός έδρας.
Οι προπονητές τους μίλησαν για κακή άμυνα.
Ο Ολυμπιακός δέχθηκε 75 πόντους και ο Αρης 73, χμμμ δεν ειναι και πολλοί, δηλαδη αν έτρωγαν απο 97 πόντους τι θα έλεγαν για την άμυνά τους ;
Την ίδια στιγμή ο Ολυμπιακός πέτυχε 64 πόντους και ο Αρης μόλις 52 !
Δηλαδη, για να καταλάβω, η επίθεση τους ηταν καλή ;;;
Για να σοβαρευτούμε, αν δεν πετυχαίνεις στην επίθεση σχεδόν 80 πόντους σε κάθε ματς, δεν εχεις πολλές ελπίδες. Και σίγουρα δεν δίνεις καλό θέαμα.
Εφέτος ειναι η χρονιά που θα κερδίσει η ομάδα με υψηλό σκόρ στην επίθεση, και άμυνα απλή αλλα αλάνθαστη, χωρίς χαζά φάουλ.
Πιστεύω οτι οι εποχές των γυναικείων σκόρ πέρασαν και κάθε σκόρ κάτω απο 60 πόντους ειναι απαράδεκτο ακόμα κι αν ο σκοπός αγιάζει τα μεσα.
Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007
Τι έκανε λέει ;
Αυτη την Βέρντερ την περιποιήθηκαν καλά φέτος :)
Ο Στολτίδης, σκοράροντας δύο φορές, ήταν ο κορυφαίος της νίκης των ερυθρόλευκων.
Μαζι με αρκετή τύχη, κράτησαν το μηδέν πίσω και κατάφεραν να τρυπήσουν την γερμανική -κακή- άμυνα με ακόμα ενα γκόλ απο τον Κοβάσεβιτς.
Ισόβαθμος με την Ρεάλ και δεύτερος ο Ολυμπιακός.
Αλλη μία ελληνική επιτυχία φέτος ( κατι δεν πάει καλά ;;; χαχαχα )
Καλή συνέχεια.
Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2007
Πήραμε το προ-ολυμπιακό τουρνουά
Ειναι μια επιτυχία αυτό αφου μεσα στην έδρα μας θα έχουμε περισσότερες πιθανότητες πρόκρισης.
Οι ομάδες που θα συμμετέχουν θα ειναι σε τέσσερα γκρούπ απο όπου θα προκύψουν 4 ζευγάρια.
Την πρόκριση θα πάρουν οι τρείς πρώτες ομάδες.
Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2007
ΠΑΟΚ ΒΕΡΟΙΑ 2-0
Ο Γκονζάλες πανηγυρίζει το πρώτο γκολ από ριμπάουντ!φώτο από sport24.gr
Το ματς ήταν ένα από τα χειρότερα που έτυχε να δω φέτος και η απόδοση του ΠΑΟΚ ειδικά στο α' ημίχρονο, πρέπει να προβληματίσει τον Σάντος.
Βέβαια ότι έλειπε σε απόδοση ήρθε σε τύχη και ο Δικέφαλός ευτύχησε να προηγηθεί μόλις στο 3' μετά από "ριμπάουντ" που πήρε ο Γκονζάλες μετά από ασταθής απόκρουση του τερματοφύλακα της Βέροιας Τερόλ σε σούτ του Γεωργιάδη. Παρόλα αυτά ο ΠΑΟΚ οπισθοχώρησε αναίτια και έδωσε χώρο στην Βέροια η οποία και πίεσε για την ισοφάριση χωρίς όμως να την καταφέρει. Να σημειώσω ότι με θλίβει να παρατηρώ ότι η ομάδα της ιδιαίτερης πατρίδας μου έχει μακράν την χειρότερη επίθεση στη Super League και σίγουρα κινδυνεύει άμεσα με υποβιβασμό!
Στο β' ημίχρονο κάπως οι φωνές του Σάντος ξύπνησαν την ομάδα και στο 51' ο Σάλμον διπλασίασε τα τέρματα. Ο Γκονζάλες σούταρε, οΤερόλ απόκρουσε ασταθεστατα και ο Σάλμον έστειλε την μπάλα στο πλεχτό. Εκεί η Βέροια παράτησε το παιχνίδι και ο ΠΑΟΚ έχασε δυο-τρεις ευκαιρίες για το 3-0.
Κορυφαίος για τον ΠΑΟΚ ο Σάλμον όπου ήταν πανταχού παρών και τον ακολούθησε ο Γεωργιάδης που παρα τα 35 χρόνια του τρέχει σαν 18 χρονος! Αντίθετα με τον κατα πολύ μικρότερο Βαγγελή που δεν μπορώ να καταλάβω τι του βρίσκει ο Σάντος και τον ξεκινά βασικό! Κρίνω ότι ο Χριστοδουλόπουλος πρέπει να ξεκινάει σε αυτή την θέση.
Ο ΠΑΟΚ συνεχίζει να είναι ο Dr Jekyl και Mr Hyde του Ελληνικού Ποδοσφαίρου αφού σε 6 παιχνίδια εντός έχει 5 νίκες και μία ισοπαλία και σε 5 εκτός έχει 5 ήττες!!! Με λίγα λόγια αν μετρούσαν μόνο οι εντός έδρας αγώνες είναι δεύτερος κάτω από τον Ολυμπιακό και αν μετρούσαν μόνο οι εκτός έδρας θα ήταν τελευταίος με κανένα βαθμό! Τι μπορεί να πει κανεις?!
Πριν κλείσω να σας δώσω και ένα μικρό στιγμιότυπο από τις κερκίδες της Τούμπας...
Επόμενος αγώνας με Ατρόμητο στο Περιστέρι το άλλο Σαββάτο στις 16.45. Ελπίζω να πάρουμε το πρώτο μας διπλό επιτέλους!!!!
Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007
Για την Ελλάδα ρε μαμώτο
1. Ισπανία 69.766 (7/8)
2. Αγγλία 66.874 (7/8)
3. Ιταλία 57.160 (5/8)
4. Γαλλία 50.382 (5/7)
5. Γερμανία 42.293 (7/7)
6. Ρουμανία 40.599 (1/5)
7. Ρωσία 39.250 (4/4)
8. Ολλανδία 36.879 (2/6)
9. Πορτογαλία 36.784 (4/7)
10. Ουκρανία 30.100 (1/4)
11. Σκωτία 29.625 (3/4)
12. Τουρκία 29.225 (3/4)
13. Τσεχία 25.500 (3/4)
14. Βέλγιο 25.200 (1/4)
15. Ελλάδα 24.164 (6/6)
16. Ελβετία 23.725 (2/4)
17. Βουλγαρία 23.166 (0/4)
18. Νορβηγία 22.425 (2/5)
19. Δανία 19.950 (2/4)
20. Αυστρία 17.500 (1/5)
Update : Μετα την νίκη του Πανιωνίου την ισοπαλία του Αρη και της Αντερλεχτ, έχουμε :
14. Βέλγιο 25.450
15. Ελλάδα 24.664
Στόχος η 12η θέση ωστε η πρωταθλήτρια να αγωνίζεται απ ευθείας στους ομίλους του Champions League. Aνεβαίνουμε συνεχώς και δεν θυμάμαι να έχει ξαναγίνει αυτό.
Μεταξύ μας δεν μπορώ να εξηγήσω αυτη την εκπληκτική άνοδο !
Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007
Υγεία να έχουμε
Σήμερα που οι αθλητές ειναι επαγγελματίες, αυτο ισοδυναμεί ακόμα και με απώλεια της δουλειάς τους. Οσο και υγιής να επιστρέψει μετά, θα θέλει χρόνο προσαρμογής ωστε να επανέλθει στο επίπεδο που ήταν.
Πέρισι ήταν ο Ματσιγιάουσκας στο μπάσκετ του Ολυμπιακού, που έπαιξε μόνο στο τέλος.
Ηταν ο Γκονζάλες, ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού, ο Πατσατζόγλου του Ολυμπιακού, ο Λεοντίου φέτος και καθε τόσο κάποιος τραυματίζεται άσχημα ωστε χάνει ακόμα και ολόκληρη τη σεζόν.
Δεν ξεχνάω περιπτώσεις όπως του Χρήστου Κωστή της ΑΕΚ που απο τραυματισμούς δεν μπόρεσε να παίξει την μπάλλα που μπορούσε και να βοηθήσει την ομάδα του.
Ο ΠΑΟΚ έχει μείνει χωρίς δεξί μπακ απο τραυματισμούς.
Τραυματισμοί όπως μηνίσκος, ρήξεις χιαστών, αχιλλείου, κατάγματα, αφήνουν αθλητές όχι μόνο εκτός αγώνων αλλα μερικες φορες και σακάτηδες για το υπόλοιπο της ζωής τους.
Σκέφτομαι κάποιους προπονητές που οταν η ομάδα τους πετυχαίνει σπουδαία πράγματα, εκείνοι αυτο που έχουν να πούν είναι "να είμαστε καλά πρώτα" !
Πόσο δίκιο έχουν !
Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007
φταίει το φεγγάρι..
ΑΡΗΣ-ΑΕΚ : 0-1 . ένα παιχνίδι που μάλλον μέτριο το χαρακτηρίζεις . άξιζε να το παρακολουθήσεις μόνο κ μόνο για την απίστευτη απόδοση του Rivaldo , σε μαγνήτιζαν οι κινήσεις του!
δυστυχώς την πρώτη φορά, για την φετινή χρονιά ,που οι οργανωμένοι πήραν εισητήρια για εκτός έδρας ντέρμπυ προκάλεσαν επεισόδια , με αποτέλεσμα να ξεκινήσει το δεύτερο ημίχρονο με 1 ώρα καθυστέρηση΄. οι φίλαθλοι του άρη έδειξαν πιο ψύχραιμοι κ δεν απάντησαν στις προκλήσεις . φαίνεται οτι "κάποιοι" δεν θέλουν να συμμορφωθούν , αλλά μόνο να προκαλούν . απορώ με τόσες κάμερες κανείς δεν τους είδε πάλι? φαντάσματα έριξαν τις φωτοβολίδες? έμαθα ότι κ σε άλλους αγώνες είχαμε μικροεπεισόδια. αφού δεν φταίει κανείς αρμόδιος κ κανείς φίλάθλος (ονομαστικά κ όχι γενικά με το "κάποιοι"), θα φταίει το φεγγάρι..
Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2007
Αστεράκια ο ΠΑΟΚ στην Τρίπολη
φωτογραφία από sport24.grIbrahim Jaaber
Αιγάλεω Ολυμπιακός : 106 - 112
Τέσσερις λόγοι για να πάς στο γήπεδο.
Τα σέβη μου !
Ετοιμαστείτε...

...να βγείτε στους δρόμους πάλι.
Ναι είμαι υπεραισιόδοξος.
Αλλά πιστεύω ότι πλέον έχουμε την ωριμότητα να αντιμετωπίσουμε οποιαδήποτε ομάδα.
Και να σας πω την αλήθεια, απ' όλες τις ομάδες των ομίλων, μόνο τους Ιταλούς δεν ήθελα
Την Ισπανία τη ξέρουμε
Τη Ρωσία το ίδιο.
Η Σουηδοί είναι νέοι για εμάς, αλλά καλή σαν ομάδα.Γενικά αν το καλοσκεφτεί κανείς, είμαστε η 4-5 χειρότερη σε δυναμικότητα ομάδα.
Παρόλαυτα είναι κανείς, ο οποίος δε πιστεύει στο θαύμα;
Και όταν μιλάμε για θαύμα δεν είναι μόνο ο τελικός.
Θαύμα είναι η πρόκριση στους Ομίλους.
Ναι δεν έχουμε γίνει ακόμα φόβητρο.
Παρόλαυτά είμαστε μια υπολογίσιμη ομάδα που θα φτύνουν αίμα για να μας περάσουν.
Καλη επιτυχία παιδιά
Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2007
Σουπερλίγκα, θα αλλάξει η κορυφή ;
Σήμερα έχουμε Παναθηναϊκός - Ξάνθη, ενα ματς που δεν ειναι εύκολο μεν αλλα οι πράσινοι εχουν ψηλά την ψυχολογία τους λόγω ξεκούραστης πρόκρισης στο ΟΥΕΦΑ.
Την Κυριακή το πρόγραμμα :
Πανιώνιος - Ηρακλής : Ο Πανιώνιος θέλει οπωσδήποτε νίκη, ο Ηρα ανεβασμένος.
Απόλλων Καλαμαριάς - Λεβαδειακός : Ισοπαλία μυρίζομαι.
Βέροια - Εργοτέλης : Ο Εργοτέλης πρέπει να αποδείξει οτι δίκαια θεωρείται καλή ομάδα και δεν του αξίζει η τελευταία θέση στην βαθμολογία.
Ο.Φ.Η. - Λάρισα : Εδω η Λάρισα ειναι φαβορί αλλα ποτέ δεν ξέρεις.
Άρης - Α.Ε.Κ. : Το πιο δυνατο ματς της αγωνιστικής. Σε περίπτωση νίκης του Αρη, ισως εχουμε ανακατατάξεις στην κορυφή. Οι δύο κιτρινόμαυρες ομάδες, μετα απο δυνατά ματς στο ΟΥΕΦΑ πρέπει και αυριο να κοντραριστούν πολύ δυνατά. Θα κερδίσει η πιο φρέσκια ομάδα.
Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. : Μπιιιπππ !!! ο κακός Αστέρας που κερδίζει τους μεγάλους ! Αν πάρει εστω ισοπαλία ο ΠΑΟΚ θα ειναι επιτυχία.
Ατρόμητος - Ολυμπιακός : Πέρισι ο Ατρό ειχε κερδίσει τον Ολυμπιακό με 1-0. Φέτος όμως ; Και εδω σε περίπτωση μη νίκης του Ολυμπιακού θα έχουμε ανακατατάξεις, αφού οι κόκκινοι μπορί ανάλογα με τα υπόλοιπα αποτελέσματα να βρεθει μεχρι και εβδομος στον πίνακα βαθμολογίας !
Α1 μπασκετ 1.12.2007
Σήμερα έχουμε τα παιχνίδια Ολυμπιάδα Πατρών-Π.Α.Ο.Κ., Άρης - Λάρισα, Α.Ε.Κ.-ΑΓΟΡ, και Πανιώνιος - Πανελλήνιος.
Η ΑΕΚ φαίνεται να εχει εύκολο εργο μεν αλλα της λείπει σταθερότητα.
Θα δούμε αν ο ΠΑΟΚ κερδίσει στην Πάτρα, και αν ο Πανελλήνιος ειναι πράγματι ικανός να νικήσει στον Πανιώνιο, ωστόσο αύριο δεν ειμαι σίγουρος οτι ο Ολυμπιακός ειναι φαβορί στο Αιγάλεω.
Ολύμπια - Μαρούσι το άλλο αυριανό παιχνίδι, ανοικτό σε ολα τα αποτελέσματα και Κολοσσός-Παναθηναϊκός όπου απλά μπορούμε να στοιχηματίσουμε για την έκταση της διαφοράς πόντων.


