
Tελικός Ανδρών Αυστραλιανού Οπεν 2009
R. Nadal - R. Federer 3-2
( 7-5, 3-6, 7-6, 3-6, 6-2 )
Παρά τους 11 άσους ο Φέντερερ ειχε πολλά περισσότερα λάθη απο τον αντίπαλό του.
Αλλος ενας τελικός αντάξιος των τεράστιων αυτών αθλητών.
Tελικός γυναικών : Serena Williams ( USA ) - Dinara Safina ( RUS ) : 6-0, 6-3
Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι τιποτε δε τελειώνει εαν δεν ειναι και μαθηματικά αποδεδειγμένο.
Ο "γαυρεν" έχει ένα αρκετά δυσκολο πρόγραμμα με πολλούς εκτος έδρας αγωνες συν το γεγονος οτι συνεχίζει σε πρωτάθλημα και κύπελλο.
Αυτο βέβαια για τους υποστηριχτές της άποψης πως ο Θειος ελεγχει τη διαιτησία δε λέει και πολλά.
Αν υποθέσουμε λοιπόν οτι πράγματι ο Ολυμπιακος ευνοείτε απ τη διαιτησία.Η μάλλον όπως λένε οι περισσότεροι...σφυριζονται υπερ του αμφισβητούμενες φάσεις που δε θα δινόντουσαν υπερ άλλης ομάδας.
Υπάρχει μια παράμετρος που δε τις δινει κανεις σημασία.
Ο Ολυμπιακος φέτος παίζει ουσιαστικά με 6 παίχτες.
Παίχτες οι οποίοι όταν δε παίζουν η ομάδα θα χάσει βαθμους.
Τρανη αποδειξη η χθεσινη οπου μέσα σε 3 λεπτά ένας παίχτης κατάφερε και έκρινε ολο το ματς με το που μπηκε στον αγωνα.
Αραγε ποσο θα αντέξει μια ομάδα με 6 παίχτες?Ποσο θα τρέμει ο Βαλβέρδε μη του τραυματιστει ο ένας και μοναδικος αξιοπιστος επιθετικος ή το ένα και μοναδικο αξιοπιστο δεξι εξτρέμ που έχει??
Πόσο ακομα θα αντέξει ο Ντιογκο και ο Ντουντου σκασμένοι?
Απ την άλλη μεριά ο Παναθηναικος.
Η πληρέστερη ισως ομάδα φέτος απο αποψη μονάδων μιας που έχει σε κάθε θέση 2-3 παίχτες.
Που ομως της λείπει ενας μονο που θα έκανε και τη ζημιά.Ενα καθαρόαιμο σεντερ φορ, τυπου Κοβάσεβιτς.
Ο Παναθηναικος χθες, βάση του προπονητή του πάντα
"Έχασε δίκαια. Όχι γιατί ο Εργοτέλης ήταν καλύτερος, αλλά επειδή ως ομάδα δούλεψε περισσότερο και είχε καλύτερη νοοτροπία"
Μέγιστη μαγκιά για ένα προπονητή να παραδέχεται μονος του κάτι που η αθλητικη δημοσιογραφικη καφρίλα ηταν έτοιμη να κρύψει..
Η αλήθεια ειναι πως, εαν χθες το πέναλντι δινόταν στο 7 υπερ του ΠΑΟ, ισως ειχαμε μια επανάληψη του αγωνα με τον ΑΡΗ.
Το πέναλντι δε δωθηκε.Ο ΠΑΟ ξέρουμε οτι ειναι 10 φορές καλυτερος απ τον Εργοτέλη, αλλά χθες έχασε...οπως έχασε και στην έδρα του.
Μια φορά ειναι κάτι τυχαίο.Η δευτερη ομως σημαίνει ικανότητα.
Ο Παναθηναικος πάσχει απο αρρώστια την οποια ακομα δε μπορω να ονομάσω
Οσο και αν θεωρητικά ο Ολυμπιακος ευνοείτε (άσχετα αν τα σπασμένα ποδια των Μπελουτσι, Γκαλέτι, Ντιογκο κτλ, μαρτυρουν άλλα πράγματα), έχει να αντιμετωπισει μια ομάδα με 6 παίχτες και μια ΑΕΚ που έχει τα χάλια της.
Λαμβάνοντας υποψη οτι ο ΠΑΟΚ δεν έχει πάγκο, ο ΠΑΟ εαν δεν ειχε κάνει τοσες χαζές ηττες και ισοπαλίες, πιθανον να ηταν 7 βαθμους μπροστά απ τον Ολυμπιακο και φαβορι για το πρωτάθλημα...
Τέλος η διαιτησία.
Αποτελει τη καθημερινη συζήτηση ολων.
Ανικανοι ή πληρωμένοι??
Βλέποντας ένα παιχνιδι του Ολυμπιακου, σιγουρα θα δουμε οτι ευκολα ενας διαιτητής θα σφυριξει πέναλντι σε μια φάση που εμεις για να καταλάβουμε τι έχει γινει θα πρέπει να το δουμε 70 φορές.
Απ την άλλη, δε θα δωσει τις 3-4 κοκκινες κάρτες στους αντιπαλους παίχτες για τον τροπο που παίζουν τον Ολυμπιακο
Κατα τα άλλα, στην επαρχία επικρατεί μια γενικη σφαγη.
Εαν κάποιος παρακολουθησει ένα μικρο παιχνίδι, τυπου, Λεβαδειακος-Θρασυβουλος, θα δει τραγικότατα λάθη, που κρινουν παιχνιδια.
Λάθη συστηματικά που γινονται κάθε Κυριακη.
Για τη Β και Γ Εθνικη δε το συζητάω....εκει γινεται πανυγιρι
Στην Ευρωπη τα πράμματα δεν ειναι καλυτερα.
Η Γιουβέντους προελαμβάνει, με πέτσινα πέναλντι, η Ιντερ προχωράει έχοντας μολις ένα παίχτη για να κάνει τη διαφορά, ενω Ουκρανοι, Ελβετοι κτλ, μας κοροιδευουν οταν γκρινιάζουμε για διαιτησία, λέγοντας μας να δουμε κανα ματς εκει, για να καταλάβουμε τι σημαίνει "παράγκα"
Αυτά τα πράγματα ο εγωιστης Ελληνας δε προκειτε να τα δει ποτέ.
Του αρέσει η γκρινια.
Οχι μονο στον Αθλητισμο αλλά σε κάθε επιπεδο.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα που γκρινιάζουμε για τους πολιτικους που οι ιδιοι ψηφιζουμε
Ειμαστε η μοναδικη χωρα που καψαμε μονοι μας τους Ολυμπιονικες μας, χωρις να αποδειχθεί ποτέ εαν πράγματι ηταν ντοπαρισμένοι.
Και η τραγικη υποθεση Τσουμελέκα μας διχνει το ποσο χαζοί ειμαστε σα λαός, την ιδια στιγμη που ο Μπολτ σπάει το ένα ρεκορ μετά το άλλο...

Ή για να είμαστε και πιο σωστοί, γιατί -στην Ελλάδα- ο κόσμος δε βλέπει γυναικείο μπάσκετ.
Συγχωρέστε με για τον διαχωρισμό, αλλά είναι αναγκαίος μιας και δυστυχώς έχουμε να κάνουμε με ακόμη ένα ατυχές ελληνικό φαινόμενο. Η απάντηση φοβάμαι είναι πολύ απλή και τόσο τετριμμένη, που μερικές φορές, από την συχνότητα με την οποία σκοντάφτουμε επάνω της, αναγκαζόμαστε να τη δούμε αφ’ υψηλού: Έλα μωρέ, πάλι για την παιδεία μας θα λέμε;
-Μη σταματήσετε να διαβάζετε το κείμενο αυτό, επειδή η λεξούλα ‘παιδεία’ μόλις σας πέταξε ένα σπυράκι ΝΑ, μετά συγχωρήσεως, στο μάγουλο και βιάζεστε να πάτε να το σπάσετε!-
Ναι, πάλι για την παιδεία μας θα λέμε και θα λέμε ξανά και ξανά, μέχρι να μη φτάνει που τα αυτιά μας τα έχουν σκεπάσει τα χέρια μας και που το πρόσωπο μας έχει σμιλευτεί με σπυριά απ’ την κληρονομημένη αλλεργία μας στην πραγματική αντιμετώπιση των προβλημάτων.
Δεν έχουμε αθλητική παιδεία (.) + (-) !
Δεν είναι λοιπόν ότι ο κόσμος στην Ελλάδα δε βλέπει γυναικείο μπάσκετ, αλλά ότι ο αναπτυσσόμενος λαός μας δεν παρακολουθεί ούτε βόλεϊ, ούτε πόλο, ούτε αντρικό μπάσκετ καλά- καλά. Δεν έχουμε μάθει τι σημαίνει φίλαθλος και τι δυνατότητες μας δίνει ο πραγματικός ορισμός της έννοιας αυτής. Δε γνωρίζουμε πώς να παρακολουθούμε ένα άθλημα και ποια πρέπει να είναι η στάση μας μέσα στους εν λόγω χώρους. Το πιο δημοφιλές σπορ εντός συνόρων είναι το ποδόσφαιρο, αλλά κι αυτό ακόμη μετράει ελάχιστους εξ’ ορισμού φιλάθλους.
Παρακάτω εδώ δεν θα προχωρήσω, γιατί είναι ιστορία γνωστή σε όλους, το πώς τα γήπεδα γεμίζουν από ανθρώπους που δεν τα γέμισαν από αγάπη και ενδιαφέρον, αλλά από ανάγκη προσωπικής έκφρασης όλων των καταπιεσμένων και άστοχων με τον περιβάλλον χώρο, συναισθημάτων τους.
Και για να έρθω στο ζουμί ξανά της υπόθεσης ορίστε και κάτι απ’ το ημερολόγιό μου…
Χθες παρακολούθησα τον αγώνα του Παναθηναϊκού για την Ευρωλίγκα, κόντρα στην Πρόκομ με μια φίλη (πρώην αθλήτρια του βόλεϊ) στο κλειστό του ΟΑΚΑ, όπου είχαν συγκεντρωθεί λίγοι οπαδοί της ομάδας, φαντάζομαι, κάποιοι από συνήθεια και χόμπι (βλ.Θυρα13), μερικοί από πραγματικό ενδιαφέρον για τα μπασκετικά δρώμενα και ελάχιστοι τυχαίοι, που θεώρησαν πως θα ήταν μια καλή ιδέα να γεμίσουν το βράδυ μιας άχαρης Τετάρτης με λίγο άρτο και θέαμα. Προσωπικά βρέθηκα εκεί, γιατί και άρτο με ολίγον θέαμα γούσταρα, αλλά και μια γερή μπασκετική δόση από μια ομάδα γεμάτη διάνοιες (προσοχή είμαι γαύρος, αλλά το καλό να λέγεται).
Ρώτησα λοιπόν την φίλη αν της αρέσει να παρακολουθεί γυναικείο μπάσκετ, μιας και με το αντρικό τα πήγαινε μια χαρά. Μου απάντησε θετικά και επέμεινα ρωτώντας την, γιατί, μπας και βγάλω κάνα λαβράκι.
Επειδή μου αρέσει το μπάσκετ, απάντησε πολύ απλά και καλά έκανε, γιατί σε αυτή την απάντηση κρύβεται όλη η αλήθεια. Από εκεί προκύπτει και η εξής μαθηματική πράξη >
Άρα :
γιατί -στην Ελλάδα- ,ο κόσμος δε βλέπει γυναικείο μπάσκετ;;
Παρακάτω ακολουθεί μια μίνι σύγκριση δύο ομάδων. Της ομάδας μπάσκετ αντρών του Παναθηναϊκού (1οι αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα) και της ομάδας γυναικών του Αθηναϊκού (1ες αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα)
Αθηναϊκός Παναθηναϊκός άντρες γυναίκες
12 παιχνίδια 12 παιχνίδια
945 πόντοι 1075 πόντοι +130 πόντοι
70% βολές 76% βολές + 6% βολές
53% δίποντα 64% δίποντα +11% δίποντα
33% τρίποντα 43% τρίποντα +10% τρίποντα
349/737 (47%)ε.επ. 382/671 (57%)ευστ. Επιθ. +10% πιο εύστοχοι +66 επιθ.
463 ριμπάουντ 390 ριμπάουντ
189 λάθη 148 λάθη
179 ασίστ 190 ασίστ
127 κλεψίματα 90 κλεψίματα
17 κοψίματα 33 κοψίματα +16 κοψίματα
75/104 αιφν.(72%) 65/87 αιφν. (75%) +3% πετ.αιφν. +17 αιφν.
0 τεχνικές 3 τεχνικές
Συμπεράσματα:
- Οι άντρες σκοράρουν 11 πόντους παραπάνω ανά αγώνα και είναι κατά 10% πιο εύστοχοι απ’ ότι οι γυναίκες (το ποσοστό αυτό φτάνει μόλις το 6% από τη γραμμή των ελευθέρων βολών)
- Οι γυναίκες επιτίθενται περισσότερο (5 φορές επιπλέον ανά παιχνίδι μ.ο.) και υποπίπτουν σε 3 παραπάνω λάθη από τους άντρες
- Οι άντρες είναι κατά 0,8 φορές πιο ομαδικοί από τις γυναίκες, καθώς σε αυτό τον αριθμό αντιστοιχούν οι επιπλέον ασίστ τους
- Οι γυναίκες κλέβουν 2,8 φορές περισσότερο την μπάλα, απ’ όσο οι άντρες και οι άντρες κόβουν τον αντίπαλο τους στον αέρα 1,2 φορές περισσότερες απ’ τις αντίστοιχες των γυναικών
- Ακόμη το παιχνίδι των γυναικών περιλαμβάνει 1,3 παραπάνω αιφνιδιασμούς, που όμως έχει κατά 3% λιγότερες πιθανότητες επιτυχίας από εκείνους των αντρών.
Τα νούμερα που προκύπτουν μας οδηγούν στο ασφαλές συμπέρασμα, ότι στατιστικά οι γυναίκες με τους άντρες δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν. Και η στατιστική ανάλυση των παιχνιδιών, όλοι γνωρίζουμε ότι λέει παραπάνω απ’ τη μισή αλήθεια για την ποιότητά τους. Η υπόλοιπη αλήθεια που λείπει είναι εκείνη του θεάματος.
Το θέαμα στο μπάσκετ δεν είναι τίποτα άλλο από τα καρφώματα και οι περίτεχνες πάσες που κάνουν τον αντίπαλό σου να μοιάζει χαζός. Μέγα λάθος της αθλητικής μας φιλοσοφίας: να κοιτάμε την χαζομάρα του άλλου κι όχι την ομαδική δουλειά που στρώνει το έδαφος για την εμφάνιση ενός ευφυούς, στην προκειμένη περίπτωση, πασέρ.
Είναι αυτό που λέμε ότι κοιτάμε το δέντρο και όχι το δάσος..
Και για να μην αφήνουμε αναπάντητες υπόνοιες, ο Γκάλης είχε πει, αυτό που πολλοί αναμασάμε, αλλά δε δείχνουμε να το καταλαβαίνουμε, ότι και το κάρφωμα 2πόντοι είναι! Δύο πόντοι είναι και η θεαματική ασίστ (άντε τρεις!). Αρκεί να ξέρεις τι ζητάς.. Για εμένα, που το μπάσκετ είναι από τις μεγαλύτερες αγάπες μου, θέαμα είναι όταν η μπάλα μπαίνει στο καλάθι από χέρια που δεν έχουν ‘τεμπελιάσει’. Κάντε μετάφραση και βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας.
Σε ένα από τα πιο σημαντικά ματς του πρωταθλήματος ο ΠΑΟΚ έκανε την χειρότερη εμφάνιση του μέχρι τώρα, χειρότερη ακόμα και από την τραγική εμφάνιση των Σερρών συνεχίζοντας το Dr Jekyl και Mr Hyde των τελευταίων 4 αγωνιστικών. Και από εκεί που πετούσαν στο γήπεδο με τον ΟΦΗ την προηγούμενη αγωνιστική σερνούντουσαν στο ταλαιπωρημένο γκαζόν του ΟΑΚΑ σήμερα το βράδυ.
Με το δεξί μπήκαμε στο 2009 σαν ποδοσφαιρική ομάδα. Στην Τούμπα σήμερα το απόγευμα καμιά 15ρια χιλιάδες παρά την βροχή και το κρύο πανυγηρίσαμε την πρώτη φετινή μας νίκη σε ένα παιχνίδι που το σκορ αν μη τι άλλο μας αδικεί αφού θα μπορούσε άνετα να είναι τουλάχιστον διπλάσιο.![]() |
Your Favorite sports |
| Basketball | |
| Football ( soccer ) | |
| Volleyball | |
| Tennis | |
| Sailing | |
| Trekking | |
| Motor sports | |
| Gymnastics | |
| Track and field ( Στίβος ) | |
| Nothing but computers | |
|
|
|
| free counter | |